[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #30 ATH++ Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 173 ... 311 Laatste
Acties:
  • 1.021.452 views

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-08 15:14
Ik werd hier laatst door @Vis beschuldigd van 'greed'. Maar iedereen die er nu nog in zit omdat het misschien nog hoger kan heeft dan toch last van greed 🤷🏻

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JoGp8J97_dpPhmSpKCV2f804pr4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uBkndZoMEceEf9SVMRzJRiWX.jpg?f=fotoalbum_large

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
John245 schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 09:55:
[...]

Ik hou er rekening mee dat de bull nog niet gestart is.
Sorry, dit statement slaat echt nergens op.

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-08 10:27

YES

Moderator General Chat
bsmpower schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 09:53:
[...]

Wanneer ben je de "slimste"? Als je GAK rond de 16K ligt dan is dat toch geniaal!
Dit zou voor jou misschien ook een mooi doel kunnen zijn voor na deze bullrun, als je dan nog door wil gaan met crypto. Proberen in de bear market consequent BTC te vergaren d.m.v. DCA en dan wannneer de bullrun er weer aan zit te komen (er vanuit gaande dat de cycles zich blijven opvolgen) stoppen met kopen en dan verkooptargets gaan bepalen en ook verkooporders zetten.

Dan kan je wellicht beter voorbereid zijn en wellicht ook wat van het nare gevoel wat je hebt gekregen in de huidige bullrun compenseren :)

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:54
BTC100K2021 schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 09:32:
De gelijkenissen met de 69K top zijn er wel nu.

Toen 6 dagen na de top de eerste dikke candle naar beneden van 63.5K naar 58K. Nu zitten we een dag of 10 na de top.

Daarna ging het in 2021 een dag of 14 via lower highs lager naar 56K. En toen in 2 dagen naar 41K.

De komende 2 weken gaan we zien wat de richting wordt. Als we onder de BMSB duiken (107.7/106.7) is het alarmfase 1.

Ik wil ook graag nog een mooie laatste leg omhoog en eigenlijk is het nog net te vroeg voor de top maar de gelijkenissen zijn er.
mwa gok dat er niet veel aan de hand is. Dit is laatste grote accumulatie fase voor de eindknal.
We lopen aardig achter op M2, en rate cuts komen ook. GAat gewoon een blowoff top worden

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
(overleden)
tomtom901 schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 09:59:
[...]

Ik ben niet de enige met dit statement.

[ Voor 20% gewijzigd door John245 op 26-08-2025 10:01 ]

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Domino schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 09:50:
[...]

Dat is het ook maar ik heb makkelijk lullen.

Mijn GAK ligt net boven de cycle low van eind '22. Meer dan genoeg 'papieren winst' om me niet druk te hoeven maken als we een paar procent naar beneden duikelen. Bovendien is mijn exit plan tot nu toe erg effectief gebleken.

Het klinkt als een sneer, zo is het niet bedoeld. Iedereen kan doen wat ik kan, ik ben echt niet de slimste in dit topic.
Jij kan gewoon wat makkelijker afstand doen van de stats. Ik heb gemerkt dat dat ergens toch wel lastig is.

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:44

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

tomtom901 schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 09:55:
[...]

De daily print wel lelijke lower lows en lower highs, als 107k gaat begin ik me wel serieus zorgen te maken.
Samenvatting Ben wat wel redelijk plausibel klinkt:
August high gezet
BMSB testen begin september, mogelijk eind augustus al
Mid/eind september low zetten (ETH 30% lager vanaf august high)
Daarna up
Zodra 2 weekly closes onder 50WMA --> einde bullrun (50WMA nu 102K).

[ Voor 4% gewijzigd door BTC100K2021 op 26-08-2025 10:04 ]

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10:08
Wispe schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 10:02:
[...]

Jij kan gewoon wat makkelijker afstand doen van de stats. Ik heb gemerkt dat dat ergens toch wel lastig is.
Dat is juist het uitzetten van emotie. Je hoeft niet heel je stack te verkopen, maar maak je plan en hou jezelf eraan.

• BTC100K2021

BTC100K2021

anti elppa schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 10:00:
[...]

mwa gok dat er niet veel aan de hand is. Dit is laatste grote accumulatie fase voor de eindknal.
We lopen aardig achter op M2, en rate cuts komen ook. GAat gewoon een blowoff top worden
Kan zomaar. Was ik sowieso al van plan, maar ik start eind september tot eind oktober met handmatig verkopen van de resterende flufjes.

Wat de prijzen op dat moment zijn zie ik dan wel, wellicht worden in de tussentijd de limit orders omhoog alsnog geraakt.

• K00kaburra
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Wispe schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 10:02:
[...]

Jij kan gewoon wat makkelijker afstand doen van de sats.
FTFY.

They all knew borders no longer divided the world so much as ideologies.

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Tsja.. dat maakt het nog niet waar. :X

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-08 19:47
knakworst schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 09:33:
[...]

En gelukkig hebben we de kansloze tweets van vd Poppe.
[Embed]
zoveel volgers ook he!
dat is bijv ook met Peter Schiff en zijn doomdenken, hoeveel mensen bijv geen BTC gekocht hebben door hem in al die jaren

nothing stops this train

• John245
  • Niet online
(overleden)
tomtom901 schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 10:09:
[...]

Tsja.. dat maakt het nog niet waar. :X
De toekomst zal het uitwijzen.

Mijn VCA plan is 10 jaar dus voorlopig maak ik mij geen zorgen :)

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22-08 16:59
BTC100K2021 schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 08:47:
[...]

Heel goed inderdaad, 10% onder de high uit 2021. Krap aan die ATH aangetikt deze cycle.

Als je cycle low hebt gekocht nog steeds prima, maar ETH/BTC ziet er nu nog steeds erg slecht uit. Meer risico, minder rendement. Alleen maar lower highs vanaf 2017.
Context is soms lastig voor een zure maxi die in een defensieve reflex schiet, maar voor wat verduidelijking speciaal voor jou: er werd in de oorspronkelijke post gerefereerd aan een bart op een kort tijdsframe. Je post is dus irrelevant.

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
John245 schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 10:12:
[...]

De toekomst zal het uitwijzen.

Mijn VCA plan is 10 jaar dus voorlopig maak ik mij geen zorgen :)
Met dat timeframe zou ik me geen zorgen maken idd.

• YES

YES

Moderator General Chat
Kol Nedra schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 10:11:
[...]

zoveel volgers ook he!
dat is bijv ook met Peter Schiff en zijn doomdenken, hoeveel mensen bijv geen BTC gekocht hebben door hem in al die jaren
Wees blij, die moeten dus allemaal nog kopen en daarmee de prijs opdrijven, gunstig voor ons 8)

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Domino schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 10:05:
[...]

Dat is juist het uitzetten van emotie. Je hoeft niet heel je stack te verkopen, maar maak je plan en hou jezelf eraan.
Heb sinds kort een tweede Trezor en 2 potten gemaakt: verkooppot en HODL-pot.
Dat werkt voor mij ipv alles op 1 hoop te doen.

• Vis
  • Laatst online: 12:05

Vis

bsmpower schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 09:58:
Ik werd hier laatst door @Vis beschuldigd van 'greed'. Maar iedereen die er nu nog in zit omdat het misschien nog hoger kan heeft dan toch last van greed 🤷🏻

[Afbeelding]
Beschuldigd of ben je nog in de ontkenningsfase?

Jij hebt duidelijk aangegeven er voor de quick fiat gains in een shitcoin te zitten.
Ik zit er long term in en bekijk het grotere plaatje.

We are not the same.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-08 21:36
[...]

Wanneer verwacht je de blowoff top dan?

• John245
  • Niet online
(overleden)
[...]

Daarom maximaal btc kopen.

• Guere
  • Laatst online: 08:11
bsmpower schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 09:58:

[Afbeelding]
Nee, je maakt hier een aantal fouten.

1) Je vergelijkt een shitcoin met Bitcoin. They are not the same. Kun je niet leuk vinden, maar het is gewoon zo: altcoins krijgen vaak maar één echte hoge run, meestal is die heel kort en moet je de top/bottom heel goed timen. Sowieso geladderd uitstappen, maar desalniettemin blijft het moeilijker. Bitcoin staat nu al maanden boven de $100k.

2) Zonet is nog de GAK nog ter sprake gekomen. Bitcoin kan tot ver onder de $100k zakken en vele BTC hodl'ers zullen dan nog lang niet onder water staan. Zo moeilijk is dat nou ook weer niet om relatief laag in te kopen met Bitcoin, maar ook mensen die de afgelopen jaren DCA hebben toegepast zullen niet direct in paniek zijn.

3) Je gaat er vanuit dat men hier niet allang winst heeft genomen. Volgens mij zijn er ontzettend veel berichten langsgekomen rond de inauguratie begin dit jaar toen veel mensen winst namen. Zelfs @anti elppa heeft z'n eerste blokjes winst genomen. Recent met de piekjes rond $123k / $124k heb ik ook weer genoeg mensen winst zien nemen.

4) Een fors gedeelte van de mensen hier heeft een langere termijn visie dan nu deze bullfase winst. Nogmaals: met Bitcoin is het bewezen dat dit geen foute strategie is gezien de cycles. Met altcoins is het wezenlijk anders omdat die vaak maar één echte kans krijgen en daarna in de vergetenheid raken. Wellicht dat er in opvolgende runs wat kansen blijven met de top 10 bigcaps zoals ETH, maar voor de rest is de kans gewoon veel kleiner.

5) Deze is iets discutabeler, maar toch: geen van de voorgaande cycles is in augustus van het post-halving year zonder blow-off top geëindigd. Met altcoins is daar veel minder makkelijk een structuur in de vinden.

Nu kun je nog prima zeggen dat zolang de BMSB in stand blijft dat de run nog intact is. Anderen zeggen weer de 50 week MA, die ligt ergens in de $90k's. Dus het is begrijpelijk dat veel mensen nog niet in absolute paniek modus zitten.

Kun jij gelijk hebben dat dit de top was? Sure, dat kan. Maar dat heb je afgelopen jaar wel vaker geroepen, geloof dat "double top" zo'n beetje jouw favoriete patroon is ;) Telkens gingen we toch wat hoger.

En als dit de top was? Dan zul je gewoon tevreden moeten zijn met de winst die je reeds hebt genomen, en als je vertrouwen hebt in de onderliggende asset dan komt er weer een volgende cycle. Wellicht ligt de GAK van veel leden hier zelfs hoger dan de bodem van de volgende cycle.

[ Voor 10% gewijzigd door Guere op 26-08-2025 10:24 ]

• K00kaburra
  • Niet online
Pinsa schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 10:16:
[...]

Dinsdag 16 december om 17:14.

Kan er paar minuten naast zitten.

Lokale top op hoog tijdframe zal dan rond de 169k liggen en binnen 3 kwartier vallen we terug naar 138k.

Dit zal het moment zijn waarop de bear is gestart en exact 12 maanden later starten we met DCA onder de 69k, behalve de beren die wachten op de 55k.

In de tussentijd zullen er memes gepost worden.

• anti elppa
Pinsa schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 10:16:
[...]

ergens eind oktober begin november. Kan ook best dat het daarna alleen een pullback van 25 tot 30% word, daarna consolideren en dan 4 a 5 maanden later weer nieuwe ATH. Gezien M2 en cuts aankomende 24 maanden zie ik dat zo gebeuren.

Dit hele paniek gedoe, incl al die kansloze joetubers, ik krijg er enorme flashbacks van uit vorige bull runs. Elke keer exact hetzelfde. Ook de comments hier hebben er veel van weg (niet iedereen uiteraard).

Augustus is gewoon altijd een iets mindere maand, begin september ook. In 2021 hadden een extreme dip gehad in de zomer maanden. Gewoon -50%. Denk daar eens over na. Nu hebben we amper een dip gehad. We zitten maar 13k onder de top. Hoeveel % is dat?

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 21-08 16:53
Om de beren een beetje te temmen.. het is earningsweek van Nvidia. Morgen nabeurs, als die shit de verwachtingen flink overtreft, gaat het AI narratief nog even door en gaan btc en eth lekker mee in de slipstream. Als de cpi dan ook nog meevalt, kan de vlag helemaal uit, want dan is rate-cut 100 procent.

Valt het morgenavond tegen, gaan we inderdaad keihard REKT

• ytr81
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09:06
Altcoins zijn aan inflatie onderhevig omdat er simpelweg te veel zijn. Je moet je bordje delen met al die nieuwe coins die maar blijven komen. Dat maakt ook het bestaansrecht (of beter gezegd kans op rendement) voor de meeste van deze coins onzeker (in veel gevallen al binnen 2 cycles) Ik ben van mening dat je voor de lange termijn alleen op Bitcoin kan bouwen. Wellicht dat ETH en SOL de enige uitzondering nog zijn. Verder zou ik van alles afblijven of je moet er echt actief in handelen en er heel alert op blijven.

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-08 13:32

DirtyBird

Praktiserend denker

tomtom901 schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 09:59:
[...]

Als je de btc power chart bekijkt zie je dat een langdurige prijs onder de regressielijn in het verleden volgt op een periode erboven.
Dat is uiteraard geen enkele garantie voor de toekomst, maar gezien de huidige situatie is het niet belachelijk om te denken dat we nog tot medio 2026 omhoog kunnen gaan toch?

En nogmaals, geen garanties op basis van het verleden, maar wel op basis van ogenschijnlijk herhalende patronen.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-08 22:07
anti elppa schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 10:23:
[...]

ergens eind oktober begin november. Kan ook best dat het daarna alleen een pullback van 25 tot 30% word, daarna consolideren en dan 4 a 5 maanden later weer nieuwe ATH. Gezien M2 en cuts aankomende 24 maanden zie ik dat zo gebeuren.

Dit hele paniek gedoe, incl al die kansloze joetubers, ik krijg er enorme flashbacks van uit vorige bull runs. Elke keer exact hetzelfde. Ook de comments hier hebben er veel van weg (niet iedereen uiteraard).

Augustus is gewoon altijd een iets mindere maand, begin september ook. In 2021 hadden een extreme dip gehad in de zomer maanden. Gewoon -50%. Denk daar eens over na. Nu hebben we amper een dip gehad. We zitten maar 13k onder de top. Hoeveel % is dat?
2021 was in mijn ogen eigenlijk einde bull in de zomer. Het is dat de geldprinter nog even extreem aanging Q4 in de US waardoor er nog een top kwam. Anders was die top denk ik geeneens gekomen.
Zoiets zou overigens nu ook kunnen gebeuren.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:52

knakworst

Get more sats!

BTC100K2021 schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 09:32:
De gelijkenissen met de 69K top zijn er wel nu.

Toen 6 dagen na de top de eerste dikke candle naar beneden van 63.5K naar 58K. Nu zitten we een dag of 10 na de top.

Daarna ging het in 2021 een dag of 14 via lower highs lager naar 56K. En toen in 2 dagen naar 41K.

De komende 2 weken gaan we zien wat de richting wordt. Als we onder de BMSB duiken (107.7/106.7) is het alarmfase 1.

Ik wil ook graag nog een mooie laatste leg omhoog en eigenlijk is het nog net te vroeg voor de top maar de gelijkenissen zijn er.
Ik geloof het alleen wanneer @Tominatie bevestigt dat dit het was.

• anti elppa
Deman23 schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 10:31:
[...]

2021 was in mijn ogen eigenlijk einde bull in de zomer. Het is dat de geldprinter nog even extreem aanging Q4 in de US waardoor er nog een top kwam. Anders was die top denk ik geeneens gekomen.
Zoiets zou overigens nu ook kunnen gebeuren.
exact, en daarom gaat dat nu weer gebeuren. Die hele run naar 69k was een fake pump

• Deman23
anti elppa schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 10:32:
[...]

exact, en daarom gaat dat nu weer gebeuren. Die hele run naar 69k was een fake pump
Vermoedelijk gaat het nu langer duren want ik denk niet dat onder Trump de printer maar 1 kwartaal aangaat..

• anti elppa
Deman23 schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 10:35:
[...]

Vermoedelijk gaat het nu langer duren want ik denk niet dat onder Trump de printer maar 1 kwartaal aangaat..
nee, eens. En daarbij, kijk naar de M2 bitcoin grafiek, we hebben nog wel wat tegoed alleen al op dat vlak.

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-06 12:42

MicroWhale

The problem is choice

anti elppa schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 10:32:
[...]

Dus de geldprinter gaat aan en er komt nog een pump? :P

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Pinsa
anti elppa schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 10:23:
[...]

Je zet me aan het denken om uit te stappen met alts dan en af te wachten…

• K00kaburra
  • Niet online
Deman23 schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 10:35:
[...]

Als Trump zijn zin krijgt komt er de komende 3 jaar meer geld uit de printer dan ooit in de complete geschiedenis van de USA.

Als hij Jerommeke wegpest en een ja knikkende clown de sleutels van de FED geeft dan gaan we echt bizarre dingen zien _O-

Lekker de staatsvaluta compleet verwateren zodat het klootjesvolk in geen koopkracht meer heeft en het is bodemvissen op assets voor de rijken.

Maar 1 BTC = 1 BTC, u hoorde het hier.

• Guere
Pinsa schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 10:42:
Hehe, volgens mij is jouw ding deze cycle juist dat je voortdurend in- & uitstapt, afwacht en dan vervolgens concludeert dat je weer te laat bent om weer terug in- of uit te stappen :o Daar komen al die metro gifjes ook vandaan...

• anti elppa
Pinsa schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 10:42:
[...]

tja alts, heb het al 1000000x gemeld. Ik geloof echt oprecht niet in een altseason. De redenen heb ik ook al 100x gegeven.
1 bagholders vorige runs
2 daily supply oude muntjes
3 daily supply nieuwe projecten
4 meer en meer rugpuls, omdat dat nog de enige manier is voor de "defs" om wat te verdienen....

Dat is gewoon een zwart gat wat nu aan het imploderen is. Onmogelijk om het zelfs maar stabiel te houden, laat staan te laten pompen. Simpelweg te veel fiat voor nodig.

BTC, ETH en wellicht nog de top 20 a 30 gaan een mooie rit maken. Rest heel ver van weg blijven. Of je moet van daytrades houden. Maar ik zou er niet aan beginnen. Risico is veel te groot.

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
DirtyBird schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 10:31:
[...]

Als je de btc power chart bekijkt zie je dat een langdurige prijs onder de regressielijn in het verleden volgt op een periode erboven.
Dat is uiteraard geen enkele garantie voor de toekomst, maar gezien de huidige situatie is het niet belachelijk om te denken dat we nog tot medio 2026 omhoog kunnen gaan toch?

En nogmaals, geen garanties op basis van het verleden, maar wel op basis van ogenschijnlijk herhalende patronen.
Maar dat is een heel ander statement dan "de bullmarket is nog niet begonnen", toch?

• Pinsa
anti elppa schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 10:46:
[...]

tja alts, heb het al 1000000x gemeld. Ik geloof echt oprecht niet in een altseason. De redenen heb ik ook al 100x gegeven.
1 bagholders vorige runs
2 daily supply oude muntjes
3 daily supply nieuwe projecten
4 meer en meer rugpuls, omdat dat nog de enige manier is voor de "defs" om wat te verdienen....

Dat is gewoon een zwart gat wat nu aan het imploderen is. Onmogelijk om het zelfs maar stabiel te houden, laat staan te laten pompen. Simpelweg te veel fiat voor nodig.

BTC, ETH en wellicht nog de top 20 a 30 gaan een mooie rit maken. Rest heel ver van weg blijven. Of je moet van daytrades houden. Maar ik zou er niet aan beginnen. Risico is veel te groot.
Gelukkig zit ik in de top30 om het een beetje safe te houden maar geen zin om een -30% achter mn oren te krijgen en er niet naar gehandeled te hebben, aan de andere kant straks komt er plots toch ineens een altseason en mis ik de boot, lastige keuzes

• anti elppa
tomtom901 schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 10:49:
[...]

Maar dat is een heel ander statement dan "de bullmarket is nog niet begonnen", toch?
bullmarkt start ook gewoon 1 jaar na de ath bij btc. Bull markt is imo dus gewoon begonnen nov/ dec 2022.

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:24
tomtom901 schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 09:55:
[...]

De daily print wel lelijke lower lows en lower highs, als 107k gaat begin ik me wel serieus zorgen te maken.
Liefst zie ik 105k als laatste target, maar we zouden zelfs naar 98k kunnen gaan, als we de weekly nemen.
Op zich maak ik me nog niet zoveel zorgen.
Het grote kapitaal wil laag en groot inkopen, daar is heel wat liqiditeit voor nodig.

Vooralsnog kijk ik naar 108.3k (VAH van de vorige range) en daarna naar 105k (POC vorige range). En dan hebben we 102k (VAL) als last resort voor mijn major target van 98k. Als dat sneuvelt kunnen we pas echt spreken van een bear.

EDIT: we hebben ook de VWAP van de vorige lower range low verloren, dus het zou logisch zijn de VWAP van de range low daarvoor op te zoeken, en die komen we ergens 105k tegen.

EDIT2: maar als ik deze paniek lees in SC, denk ik dat de dip heel erg goed is voor liqiditeit. Weinig retail dat durft kopen tov verkopen :)

[ Voor 27% gewijzigd door kazzzdafke op 26-08-2025 11:03 ]

Never ever financial advice...

• Deman23
anti elppa schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 10:36:
[...]

nee, eens. En daarbij, kijk naar de M2 bitcoin grafiek, we hebben nog wel wat tegoed alleen al op dat vlak.
Er is nog wel een theorie mogelijk en dat is dat die zomerdip van 2021 dit jaar in het voorjaar was. (De dip naar 74k). Maar dat zou alleen kunnen zijn als er geen geld geprint gaat worden op korte termijn.

• anti elppa
Deman23 schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 10:56:
[...]

Er is nog wel een theorie mogelijk en dat is dat die zomerdip van 2021 dit jaar in het voorjaar was. (De dip naar 74k). Maar dat zou alleen kunnen zijn als er geen geld geprint gaat worden op korte termijn.
yep, had die gedachte 2 a 3 maanden terug ook. Voorlopig nog niet te zeggen of die theorie klopt

• Pinsa
Guere schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 10:45:
[...]

Hehe, volgens mij is jouw ding deze cycle juist dat je voortdurend in- & uitstapt, afwacht en dan vervolgens concludeert dat je weer te laat bent om weer terug in- of uit te stappen :o Daar komen al die metro gifjes ook vandaan...
Tijd voor een reserve gifje waar ik uit de trein val

• anti elppa
K00kaburra schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 10:45:
[...]

Als Trump zijn zin krijgt komt er de komende 3 jaar meer geld uit de printer dan ooit in de complete geschiedenis van de USA.

Als hij Jerommeke wegpest en een ja knikkende clown de sleutels van de FED geeft dan gaan we echt bizarre dingen zien _O-

Lekker de staatsvaluta compleet verwateren zodat het klootjesvolk in geen koopkracht meer heeft en het is bodemvissen op assets voor de rijken.

ja dat gaat wat worden. VAndaag is ie iig druk met dit. Dat is een begin (van het einde 8)7 )

https://www.nu.nl/buitenl...eigert-te-vertrekken.html

• Aeronaut
  • Laatst online: 09:29

Aeronaut

PF sinds TOP '24

BTC100K2021 schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 08:47:
[...]

Heel goed inderdaad, 10% onder de high uit 2021. Krap aan die ATH aangetikt deze cycle.

Als je cycle low hebt gekocht nog steeds prima, maar ETH/BTC ziet er nu nog steeds erg slecht uit. Meer risico, minder rendement. Alleen maar lower highs vanaf 2017.
ETH/BTC ziet er eigenlijk fantastisch uit om na test van downtrend (sinds juni '17) de bodem te reteste (0.0385 denk) in te stappen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CbCwK8jzrdbBNEVZhzkIzS8PT_0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kyTcoBMhIzKbrGFJAIwaDuMU.png?f=fotoalbum_large

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 20-08 18:20
anti elppa schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 10:50:
[...]

bullmarkt start ook gewoon 1 jaar na de ath bij btc. Bull markt is imo dus gewoon begonnen nov/ dec 2022.
Had ie t niet gewoon over de volgende bull market? Deze dip voelt natuurlijk al wel een beetje als een bear...

• K00kaburra
  • Niet online
anti elppa schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 11:04:
[...]

ja dat gaat wat worden. VAndaag is ie iig druk met dit. Dat is een begin (van het einde 8)7 )

https://www.nu.nl/buitenl...eigert-te-vertrekken.html
Als hij het voor elkaar krijgt de onafhankelijkheid van de FED te stelen dan zet ik de popcorn klaar. De financiële stabiliteit van afgelopen 80 jaar is dan geen garantie voor de toekomst _O-

Shitcoins, maar dan anders _/-\o_

Wat een tijden.

Klein deel van de DCA in de bear maar in aardappelen stoppen :+

• anti elppa
Don Guacamole schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 11:08:
[...]

Had ie t niet gewoon over de volgende bull market? Deze dip voelt natuurlijk al wel een beetje als een bear...
wel eens een bear mee gemaakt? Dit heeft namelijk niets met een bear te maken. 1 a 2 dagen slowbleed en een naald naar beneden is nog geen bear.
Doe dit paar weken en dan ga ik met je mee

• Deman23
K00kaburra schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 10:45:
[...]

Het worden interessante tijden vermoed ik!

• Guere
Deman23 schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 11:13:
Het worden interessante tijden vermoed ik!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PF4yenk2lBh7XjaNx8TGiI7JOoQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IgvkZLlVfKGoYWxAERf7TpFt.jpg?f=fotoalbum_large

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 20-08 18:20
anti elppa schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 11:11:
[...]

wel eens een bear mee gemaakt? Dit heeft namelijk niets met een bear te maken. 1 a 2 dagen slowbleed en een naald naar beneden is nog geen bear.
Doe dit paar weken en dan ga ik met je mee
Haha zeker, 2 stuks al.
Maar inderdaad, dit is zeker geen bear. Niks aan de hand, een dipje van 12% is niks in vergelijking met vorige cycli, maar er wordt hier op gereageerd alsof we elke keer een bearmarket induiken.

Overigens, ik verwacht zelf nog wel een dip onder de 100K, om dan in september en oktober enorm te vlammen. Een nieuwe ATH komt er dit jaar echt nog wel en fors ook. Als je ziet hoeveel er wordt opgekocht is dit speelliquiditeit van wat grotere jongens.

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 20:59
Wat vinden we hier van? This time is different?

Ik weet waar ik op in zet :)

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06:25
K00kaburra schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 11:10:
[...]

Als hij het voor elkaar krijgt de onafhankelijkheid van de FED te stelen dan zet ik de popcorn klaar. De financiële stabiliteit van afgelopen 80 jaar is dan geen garantie voor de toekomst _O-

Shitcoins, maar dan anders _/-\o_

Wat een tijden.

Klein deel van de DCA in de bear maar in aardappelen stoppen :+
In zaden en een bunker

• Vis

Vis

keanu_ schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 11:31:
Wat vinden we hier van? This time is different?

Ik weet waar ik op in zet :)

[X]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X9NXtgkK4mDk27giiFUT7_nfnvY=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/OdrUElwbspRDzRhF9is3yocq.gif?f=user_large

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
kazzzdafke schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 10:51:
[...]
EDIT2: maar als ik deze paniek lees in SC, denk ik dat de dip heel erg goed is voor liqiditeit. Weinig retail dat durft kopen tov verkopen :)
Laten hier nou vooral degens zitten

• John245
  • Niet online
(overleden)
Don Guacamole schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 11:08:
[...]

Nee. Hij vergelijkt het gewoon met een hard asset (goud). En dan heeft btc "deze bull run" niet veel gedaan.

• John245
  • Niet online
(overleden)
Don Guacamole schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 11:30:
[...]

Haha zeker, 2 stuks al.
Maar inderdaad, dit is zeker geen bear. Niks aan de hand, een dipje van 12% is niks in vergelijking met vorige cycli, maar er wordt hier op gereageerd alsof we elke keer een bearmarket induiken.

Overigens, ik verwacht zelf nog wel een dip onder de 100K, om dan in september en oktober enorm te vlammen. Een nieuwe ATH komt er dit jaar echt nog wel en fors ook. Als je ziet hoeveel er wordt opgekocht is dit speelliquiditeit van wat grotere jongens.
Ja en als je slim ben volg je de grote jongens gewoon. Ik doe het met kleinere bedragen.

• Deman23

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

nou niet zoveel longers meer over.. wellicht een wick naar 108 voor 2b longs...
of we gaan richting 125k voor 20b shorts..

Dus kunnen van hier (110k atm) naar 111 of 114k gaan, dumpen naar 108k en vshapen naar 120. voor een totale liq van 20B...

CEX'en gaan weer lekker eten

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

• Vis

Vis

Aeronaut schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 13:07:

Dus kunnen van hier (110k atm) naar 111 of 114k gaan, dumpen naar 108k en vshapen naar 120. voor een totale liq van 20B...

Plausibel.. we hebben ook nog geen 10k candle gehad toch?

Staat ook nog op het bingo lijstje van dit jaar imo.

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Vis schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 13:10:
[...]

Plausibel.. we hebben ook nog geen 10k candle gehad toch?

Staat ook nog op het bingo lijstje van dit jaar imo.
een 10k hourly zou een banger zijn he

edit: grootste 1 dag candle incl. wicks was op 3 feb 25. iets van 11.4k

[ Voor 12% gewijzigd door Aeronaut op 26-08-2025 13:17 ]

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 17-05 11:17
Aeronaut schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 13:07:

Ik sta klaar (om weer volledig rekt te gaan).

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Nubtrix schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 13:17:
[...]

Ik sta klaar (om weer volledig rekt te gaan).
oudje afgestoft

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1EIEiKtcwjsXhqdTeW8i1w24x4Q=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/MI8EugujeQFYqQ0GBM4Vl6fg.png?f=user_large

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-08 19:47
daarom trade ik niet, gewoon spot kopen en relaxxxxx

nu het verkopen nog (of gewoon niet)

nothing stops this train

• Domino
John245 schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 11:45:
[...]

Ja en als je slim ben volg je de grote jongens gewoon. Ik doe het met kleinere bedragen.
Ik volg gewoon mijn eigen plan:

- Q4 uitstappen.
- Jaar na de ATH starten met DCA.
- DCA een jaar volhouden.
- 12~18 maanden na de halving beginnen met uitstappen.

Rinse, repeat.

Misschien niet de meest succesvolle taktiek met het oog op redament, maar wel lekker rustig.

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 20:59
Domino schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 13:21:
[...]

- Q4 uitstappen.

Rinse, repeat.

Misschien niet de meest succesvolle taktiek met het oog op redament, maar wel lekker rustig.
Hoezo ''Q4'', houd je dan ook rekening met indicatoren? Of gewoon, omdat de vorige cycli ook toen hebben gepiekt?

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:57
Ik zie een aantal traders/influencers die ik volg (die zelfs hun huis verkocht hebben en een deel in BTC hebben gestoken) nu wel heel erg stil worden op de Socials. Inmiddels zijn al mijn buy orders geraakt die ik vorige week had gezet. Nu afwachtren ik heb nog hetzelfde bedrag als wat ik in crypto heb in andere assets zitten tijdelijk om te investeren als we echt laag gaan in de bear.

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Jumpman schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 13:30:
Ik zie een aantal traders/influencers die ik volg (die zelfs hun huis verkocht hebben en een deel in BTC hebben gestoken) nu wel heel erg stil worden op de Socials.
Tsja, slaapt zo lastig onder je ledger..

[ Voor 25% gewijzigd door tomtom901 op 26-08-2025 13:30 ]

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

BTC maakt een mooie megaphone.. Leg 4 bijna klaar (107.5~)... Leg 5 is omhoog (125k~) en en dan opnieuw testen en vliegen.

#hopium

• Domino
keanu_ schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 13:29:
[...]

Hoezo ''Q4'', houd je dan ook rekening met indicatoren? Of gewoon, omdat de vorige cycli ook toen hebben gepiekt?
Puur omdat in Q4 voorheen de top was. Ik heb liever minder winst dan met een (te) volle tas weer de beer in te gaan.

Het is een beetje een afwijkende mindset hierzo, dat begrijp ik, maar het gaat inmiddels om zo onnoemelijk veel geld (persoonlijke opvatting) dat ik zekerheid kies. Dat is ook de reden dat ik al lang bezig ben met uitladderen op vooraf gestelde targets.

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 03-04 21:38
Alles valt of staat met die oranje gek in yankland. De markt is weer volledig omgeslagen omdat hij nu de financiële zekerheid via de FED aanvalt. Heeft niets met levels of overbought/sold te maken, die vreselijke kerel beheerst de complete markt met zijn grillen en grollen.
Nu weer de FED aanvallen via het elimineren van een persoon en vervangen door zijn mensen. Daarmee beheerst hij de voting van de FED en de markt ziet dat niet zitten (terecht( dus risk-off mode
Alles gaat nu rood worden

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-08 08:12
Wen bounce, ser?

• BTC100K2021

BTC100K2021

Domino schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 13:45:
[...]

Puur omdat in Q4 voorheen de top was. Ik heb liever minder winst dan met een (te) volle tas weer de beer in te gaan.

Het is een beetje een afwijkende mindset hierzo, dat begrijp ik, maar het gaat inmiddels om zo onnoemelijk veel geld (persoonlijke opvatting) dat ik zekerheid kies. Dat is ook de reden dat ik al lang bezig ben met uitladderen op vooraf gestelde targets.
Velen hier zijn al bezig, ik zelf ook. Winst van tafel halen bij een volatiele assetclass is een must.

Ook al ben je een pure maxi, door cycles te traden vergroot je je stack gewoon.

• BTC100K2021

BTC100K2021

USA moet ook nog even kunnen kopen op de low van vannacht.

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 00:38
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W5yEo9e-qN5AYgBQLzKrOM_i2FQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/5bRtwVheDQ9ptP8UnLudf8BE.gif?f=user_large

• BTC100K2021

BTC100K2021

Als je persé leverage wil traden wacht je gewoon op een enorm uitkotsmoment. COVID, afgelopen april met die tarieven etc. Alles dieprood. En op dat moment gooi je er een stevige long met 5% tot max 10% leverage tegenaan in een asset waar je in gelooft.

Die korte tijdsframes en 50/50's is maar heel weinig gegeven.

• John245
  • Niet online
(overleden)
Domino schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 13:21:
[...]

- Q4 uitstappen.

Rinse, repeat.

DCA'en is altijd een goede strategie.

• Nubtrix
BTC100K2021 schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 14:11:
[...]

Als je persé leverage wil traden wacht je gewoon op een enorm uitkotsmoment. COVID, afgelopen april met die tarieven etc. Alles dieprood. En op dat moment gooi je er een stevige long met 5% tot max 10% leverage tegenaan in een asset waar je in gelooft.
Ik zeg dat ook altijd tegen mezelf.

Meestal zit ik een paar uur later dan al in één of andere long of short :+

[ Voor 6% gewijzigd door Nubtrix op 26-08-2025 14:22 ]

• John245
  • Niet online
(overleden)
BTC100K2021 schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 13:47:
[...]

USA moet ook nog even kunnen kopen op de low van vannacht.
of lager :)

• Frozen-North
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-08 15:40
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/1p4kmxaxgqne1.jpeg

• Deman23
Ik denk dat we vanavond gewoon weer naar 112k gaan eigenlijk. Op niets gebaseerd trouwens, maar vaak zie je na zo’n slechte dag wel een (tijdelijke) opleving.

• Nubtrix
Bottom signal.

We moonin'

• BTC100K2021

BTC100K2021

Deman23 schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 14:36:
Ik denk dat we vanavond gewoon weer naar 112k gaan eigenlijk. Op niets gebaseerd trouwens, maar vaak zie je na zo’n slechte dag wel een (tijdelijke) opleving.
Klinkt als:
Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/tQGMKdzuxLIAAAAe/probleemwijken-den-bosch.png

• BTC100K2021

BTC100K2021

How to say you entered a long without saying you entered a long.

• kazzzdafke
BTC100K2021 schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 14:11:
[...]

Die korte tijdsframes en 50/50's is maar heel weinig gegeven.
5x of 10x, geen % :)

En ik ga daar niet in mee. Gewoon duidelijk plan, SL's en TP's. Meer is er niet aan (om niet keer na keer rekt te gaan) ALS je wil traden. Niets mis met DCA, VCA, HODL, etc..
Gewoon kijken waar de interessante levels liggen, wat de markttendens is, en long/shorten. Duidelijke winsttargets en uitstappen of trailing laten gaan.

Hoeveel keer (eerlijk zijn) hebben je handen zitten jeuken om te kopen als die dikke groene paal kwam en je te laat was of je niet wou geloven dat het nog veel hoger zou gaan, en ergens wist je dat dat niet het moment was om te kopen, maar heb je het toch gedaan, om dan een paar uur later of ... in de min te komen?
En dan zitten wachten en wachten en hopen dat hij weer omhoog gaat, maar hij blijft dippen en uiteindelijk toch te verkopen in het verlies, veel meer dan je initieel dacht te doen? Om dan de dag erna te zien dat er ineens weer een groene paal staat? En je weer de boot gemist hebt? En mogelijks hierboven herhaalt?

Ik denk dat we daar allemaal wel ergens gezeten hebben. Sommige leren er van, sommige zijn nodig voor exitliqiditeit en leren het niet en steken het op Trump, manipulatie, ..., sommige kunnen het niet aan en trekken conclusies.

Niet iedereen is gemaatk om te traden. Hou een HODL pot, en trade met een klein accountje. Probeer dat te vergroten. Als je van 1000 naar 10000 of van 500 naar 5000 of van ... kan gaan, gestructureerd en met een duidelijke strategie en kapitaalrisico, zonder fomo of domme trades, dan is dat een heel leuk gevoel _/-\o_

EDIT:

nog een kleine aanvulling:
- als je in een trade stapt, verwacht niet dat die daarna direct in de plus staat. DAT is weinigen gegeven en lukt ook heel weinige systematisch. Want dan heb je de absolute bodem getrade. Elke trade gaat meestal, als je de rode paal trade (zoals zou moeten) even in het rood.
Daarom kan je ook ladderend intraden. Deel je max te traden bedrag door 5 of 10, en stel dan naar beneden of boven de trades in. Uiteindelijk wordt dit dan 1 grote trade. Gevaar is wel dat, als je de markt niet snapt of tegenzit, het moeilijk is voor een goeie SL en het verlies groter dan telkens kleinere trades met een SL netjes op te zetten.

[ Voor 14% gewijzigd door kazzzdafke op 26-08-2025 14:49 ]

• knakworst

knakworst

Get more sats!

CRO dikke pump. Reden slaat nergens op (Trump media krijgt een dikke CRO stake en we noemen het CRO treasury). Maar het resultaat is daar.

Het persbericht zegt trouwens dat Trump media het gaat 'kopen'. Ongetwijfeld wel met geld van crypto.com, dat staat er dan niet bij ;)

https://www.stocktitan.ne...rategic-1rwhqlkh3zme.html

[ Voor 46% gewijzigd door knakworst op 26-08-2025 14:51 ]

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Als je wilt OEFENEN met (margin)traden.
download TradingView op telefoon of gebruik de website gewoon
Maak een account
voeg "Paper Trading" toe onder je trading account
nu kun je via de chart zelf kopen/verkopen
Nu kun je virtueel geld verliezen.

[ Voor 10% gewijzigd door Aeronaut op 26-08-2025 14:48 ]

• Nubtrix
kazzzdafke schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 14:43:
[...]
5x of 10x, geen % :)
En ik ga daar niet in mee. Gewoon duidelijk plan, SL's en TP's. Meer is er niet aan (om niet keer na keer rekt te gaan) ALS je wil traden. Niets mis met DCA, VCA, HODL, etc..
Gewoon kijken waar de interessante levels liggen, wat de markttendens is, en long/shorten. Duidelijke winsttargets en uitstappen of trailing laten gaan.

Hoeveel keer (eerlijk zijn) hebben je handen zitten jeuken om te kopen als die dikke groene paal kwam en je te laat was of je niet wou geloven dat het nog veel hoger zou gaan, en ergens wist je dat dat niet het moment was om te kopen, maar heb je het toch gedaan, om dan een paar uur later of ... in de min te komen?
En dan zitten wachten en wachten en hopen dat hij weer omhoog gaat, maar hij blijft dippen en uiteindelijk toch te verkopen in het verlies, veel meer dan je initieel dacht te doen? Om dan de dag erna te zien dat er ineens weer een groene paal staat? En je weer de boot gemist hebt? En mogelijks hierboven herhaalt?
Geen SL nodig als je steeds isolated trade. Wat je erin steekt, is wat je max. kan verliezen. Werkt fijn zo.
Bij een X5 heeft het misschien nog wel zin, maar bij een X50 isolated trade zeker niet. Dat is moon of rekt.

En dat verhaaltje hierboven komt wel eens voor, ja :+
Anders dan in 2021, waar ik mijn complete portfolio heb verloren aan futures, gaat het nu gelukkig enkel om speelgeld. Never again, althans dat hoop ik toch.

• Deman23
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DuSecGxHN_VqVXqnmjfNrMrjyyA=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/WnjGIipMliTMPhoeFrVe0VwH.jpg?f=user_large

[ Voor 35% gewijzigd door Deman23 op 26-08-2025 15:01 ]

• kazzzdafke
Nubtrix schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 14:56:
[...]

Geen SL nodig als je steeds isolated trade. Wat je erin steekt, is wat je max. kan verliezen. Werkt fijn zo.
Bij een X5 heeft het misschien nog wel zin, maar bij een X50 isolated trade zeker niet. Dat is moon of rekt.
Maar.. dan stap je in een trade zonder plan. En dan kan je idd max inleg van die trade verliezen. Maar hoe bepaal je dan de grootte van de trade? Is dat ook maar op goed geluk? Hoe bepaal je je leverage?
En je laat dan elke trade maar gaan en hoopt dat het goed komt, terwijl je gezapig kosten betaald op die trade?

Volgende keer dan nog maar meer in de trade stoppen, om eerst je verlies nog toe te dekken van de vorige loss?

• YES

YES

Moderator General Chat
kazzzdafke schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 15:07:
[...]

Maar.. dan stap je in een trade zonder plan. En dan kan je idd max inleg van die trade verliezen. Maar hoe bepaal je dan de grootte van de trade? Is dat ook maar op goed geluk? Hoe bepaal je je leverage?
En je laat dan elke trade maar gaan en hoopt dat het goed komt, terwijl je gezapig kosten betaald op die trade?

Volgende keer dan nog maar meer in de trade stoppen, om eerst je verlies nog toe te dekken van de vorige loss?
Er gaan genoeg mensen vrijwillig naar het casino en zetten daar in op één getalletje op de roulettetafel, dit is de crypto variant hierop denk ik :)

• kazzzdafke
Ik vind het nog steeds vreemd dat mensen zó in trades stappen.
Er is hier al zoveel goede, eerlijke informatie gedeeld. Een kleine aanpassing en een moment van bezinning zorgen op de lange termijn voor tien keer meer gemoedsrust en stabielere winst per trade.

• YES

YES

Moderator General Chat
kazzzdafke schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 15:14:
Er is hier al zoveel goede, eerlijke informatie gedeeld. Een kleine aanpassing en een moment van bezinning zorgen op de lange termijn voor tien keer meer gemoedsrust en stabielere winst per trade.
Tja, als je bepaalde informatie tot je neemt en toch een andere keuze maakt is dat wat mij betreft je goed recht én je eigen verantwoordelijkheid. Ga me er niet druk om maken dat anderen dat doen.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

In de krant.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nLdzmy2HSJWD33ZhiGxE0FDYZm8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0yA9lzTdxxIL39QBRdFwSVkQ.jpg?f=fotoalbum_large

• BTC100K2021

BTC100K2021

Wat een viespeuken hé, die stijging vanaf 55K in november eraf geknipt om de daling visueel kracht bij te zetten.

• Nubtrix
kazzzdafke schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 15:07:
[...]

Quasi ja op alles :+
Je bent een degen of je bent het niet. Zie ook hierboven, casino. Meer moet je er niet achter zoeken.

• K00kaburra
  • Niet online
Echt niets persoonlijks, maar dit is toch echt een post met heel wat jaloezie of afgunst.
Er zijn heel wat mensen die heel wat kapitaal vergaard hebben, niet door mammie of pappie, maar door hard te gokken met x100 isolated margin. Die blijven voor een groot stuk ook verder gokken. Het is een drijfveer, nuttig voelen, bezig zijn..

Waarom zou een ander zijn “talent” om te gokken moeten stopzetten op een bepaalde methode? Als iemand dit nu graag doet? Ongeacht zijn vermogen?

Probeer toch eens wat meer zelf gelukkig te zijn met wat je hebt, dan gun je meestal de andere ook wat meer.

Als ik morgen euromillions win, dan ga ik zeker de hele dag x100 isolated. Ik ga echt genieten, maar nog steeds gokken en dingen proberen op te snuiven.

• YES

YES

Moderator General Chat
Er wordt weer gedoken:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0wHTlJaFM1xoNP1f9ij3XpeRbgs=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/dVZAdcQImuxD3x8fpEL6vjVU.gif?f=user_large

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:37

Darrell

Fiat moonboy

En gebounced.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2ORJisvFN2FF_UINIQIkcgWNEH0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/qTgjISt2SgXylQa8V5s1zTns.gif?f=user_large

• Guere
Helemaal op 't einde komt er heel sneaky nog even heel kort één tepel onder de afscherming tevoorschijn :P Zou de kantooruur-politie dat doorhebben?
Pagina: 1 ... 173 ... 311 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!