[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #30 ATH++ Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 18 ... 212 Laatste
Acties:

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:46
Niet veel shorts open gegaan op Bybit :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_frZPBxxz9IWAGeIXny9RKLpiP8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/niIQkGDwgEtU94idXtdywmKm.png?f=fotoalbum_large

En als we dan in de laatste 12u gaan kijken worden ze wakker..
Geef wat liq om verder door te stijgen..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uQB1h6Pz54pSfO4o99zDfSKyzqw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dt2XLG1bD5kOWysFhHkC4s4I.png?f=fotoalbum_large

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:05
dus minidip om voer te pakken en dan een ATH, ik snap het spelletje :)

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:56
Kol Nedra schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 09:44:
dus minidip om voer te pakken en dan een ATH, ik snap het spelletje :)
Maar dan wel in euro’s a.u.b. In dollars geloof ik het wel. :+

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
Mss interessant voor sommige TP's te zetten :)

Mooie retest van de 0.236 level ongoing

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yQxDXvOr7GGkUugQ1gzHh7WNDBA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VgcFqYwzmDuS5FNkGkr9P1St.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door kazzzdafke op 10-06-2025 09:53 ]

Never ever financial advice...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:58
anti elppa schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 07:47:
nog maar 720 btc te gaan tot 115k op coinbase pro. Dat is 3x niets
Does not compute. 720 is 3x240 O-)
almelo15 schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 09:03:
[...]

Eerder ook al aangegeven. Daarop kwam 1 serieuze reactie m.b.t. de diffuclty die zichzelf zou aanpassen. Wat opzich ook klopt, alleen schuilt nu daar juist het gevaar in. Omdat de fees van btc zich de afgelopen jaren ondanks wat korte peaks alleen omlaag bewegen is dat voor de lange termijn niet houdbaar. Niet wanneer je vasthoud aan 21 miljoen, aan pow, of aan de huidige fees.

Maargoed dit gevaar is voor de langere termijn er lijkt zich maar een heel slect clubje zorgen over te maken.
Wij verschillen in mening, dat is ondertussen duidelijk. Maar toch een plusje daar er nu wel inhoudelijk en amicaal reageerd wordt. d:)b

[ Voor 63% gewijzigd door Domino op 10-06-2025 10:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:45
Idd een klein dipje mag wel, maar dan moet m'n order wel geraakt worden... Had hem gisteren op $106.580 staan, maar hij ging helaas niet verder dan 106.855 voordat ie ging m00nen...
Dus nu heb ik de order maar verplaatst naar 107.088...
Met daaronder nog orders op de $104.555 en $101.654, ik denk dat die niet gevuld gaan worden, maar het is iig handiger als er al iets klaarstaat.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QayZpdKgvLOLN1pJqauGepFeoh0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CYWEo75nAb2df96TLKFmrxgc.png?f=fotoalbum_large

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
GioStyle schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 09:51:
[...]

Maar dan wel in euro’s a.u.b. In dollars geloof ik het wel. :+
ook de euro komt aan de beurt, nu is de euro sterker dan dollar, ook dit spelletje gaat omdraaien :)

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:47
Kol Nedra schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 09:54:
[...]

ook de euro komt aan de beurt, nu is de euro sterker dan dollar, ook dit spelletje gaat omdraaien :)
Moet de volgende pairing dan in rupees, roebels of yuan? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Waah schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 09:59:
[...]

Moet de volgende pairing dan in rupees, roebels of yuan? :+
probleem van fiat geld is manipulatie, je hebt er geen invloed op die ponzi scheme. maar hou je bij dollar/euro die lijken iig meer betrouwbaarder dan bij Turkse lira of Argentijnse pesos ;)

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:24

Coldcat

HODL

Ook weer een behoorlijke inflow

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WLfD1r_5Jc3qzfxylXsDAF-COPc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/XncoRbgUQIwZU3V77qlN9SsV.png?f=user_large

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:18
Remy!!!! schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 09:54:
Idd een klein dipje mag wel, maar dan moet m'n order wel geraakt worden... Had hem gisteren op $106.580 staan, maar hij ging helaas niet verder dan 106.855 voordat ie ging m00nen...
Met daaronder nog orders op de $104.555 en $101.654, ik denk dat die niet gevuld gaan worden, maar het is iig handiger als er al iets klaarstaat.

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/87OP6h19CUEjrN07PV3S02pRmCI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/uBXd5g1sCyBbfoj23tVMjPH1.gif?f=user_large

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 14:49
Remy!!!! schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 09:54:

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tOTqf4NR7rXBZ5NwuxZPdBhP7rc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/1JbMLaoVK7abPvhxye8r4RVH.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakutoRadiance
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 11:18
Was in bullish stemming maar ik krijg hier een behoorlijk naar gevoel bij, leeft zij nog? -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remy!!!!
Hahaha zo voelde het idd wel, maar scheelt dat ik perp trade, dus heb sowieso BTC in de pocket.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:37

YES

Moderator General Chat
TakutoRadiance schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 10:09:
[...]

Was in bullish stemming maar ik krijg hier een behoorlijk naar gevoel bij, leeft zij nog? -O-
Het is een mevrouw die erg verdrietig is dat ze de trein gemist heeft. Gelukkig is het geen referentie naar zelfmoord, voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999

knakworst

Get more sats!

Dit is maar het halve verhaal. De klapper die ze.met ethereum gemaakt hebben staat niet in dit artikel.

https://porterenee.nl/kasboekjim/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
YES schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 10:19:
[...]

Het is een mevrouw die erg verdrietig is dat ze de trein gemist heeft. Gelukkig is het geen referentie naar zelfmoord, voor zover ik weet.
Dit idd. Is gewoon een gifje wat al jaren online gebruikt word waar ik hem ook voor gebruik

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 16:36
YES schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 10:19:
[...]

U vraagt wij draaien.

Link heeft een hele playlist van de advertentie agency

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:30

tomtom901

Moderator General Chat
Aeronaut schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 10:25:
[...]

U vraagt wij draaien.

[YouTube: "A FOOL GIRL" / "ДУРА" by KINOPROBY]

Link heeft een hele playlist van de advertentie agency
Lijkt alsof die kerel haar probeert te weerhouden om BTC te kopen, vervolgens mist ze de pump en dan big sad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12:43
knakworst schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 10:22:
Dit is maar het halve verhaal. De klapper die ze.met ethereum gemaakt hebben staat niet in dit artikel.

https://porterenee.nl/kasboekjim/
Wat staat er eigenlijk wel in? Behalve dat ze dure boodschappen heel belangrijk vinden.

[ Voor 9% gewijzigd door almelo15 op 10-06-2025 10:49 ]

eth, The world's computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:31
BTC maakt een mooi klein vlagje
ATH vandaag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• almelo15
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RlisP6olyvgWkwcxDjaBtRH3z9Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oQtM69SVpuivdmaqBpIMsJTt.jpg?f=fotoalbum_large

Dat was dag 16 op een rij met positieve inflow. }:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GioStyle
16 dagen lang een positieve inflow van een paar centen. /not impressed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16:00
knakworst schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 09:07:
[...]

Ik verwacht dat de hash rate daalt als er weinig subsidie is. Maar een echt probleem zie ik niet ontstaan. Volgens mij heb je dan gewoon weer wat meer bevestigingen nodig om het zeker te weten wat de juiste chain is, en er niet een 51% attacker double spend transacties loopt te valideren. Ook verwacht ik dat bedrijven als Strategy wel wat miners dan installeren, zodat het echt niet eenvoudig is om zo'n attack uit te voeren, laat staan met meerdere blokken achter elkaar.
Risico daarvan is dan weer minercentralisatie. Als alleen de groten overblijven dan wordt het wel makkelijker manipuleerbaar, vooral als overheden ook dikke vingers in de pap hebben. Maar goed, uitdagingen voor vernieuwingen. Stilstand is achteruitgang dus er komen vast wel weer wijzigingen waarover gediscussieerd kan worden.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• almelo15
GioStyle schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 10:59:
950 miljoen, je moet ergens beginnen toch.

Correctie 890 miljoen, nog iets minder indrukwekkend.

[ Voor 11% gewijzigd door almelo15 op 10-06-2025 11:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keanu_
GioStyle schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 10:59:
Look what they do, not what they say :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• almelo15
Voorlopig stijgt btc, stijgt eth, stijgt btc dominance en stijgt ondanks dat gegeven eth t.o.v. btc. Geen verliezers hier toch? B-)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• anti elppa
almelo15 schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 11:09:
Voorlopig stijgt btc, stijgt eth, stijgt btc dominance en stijgt ondanks dat gegeven eth t.o.v. btc. Geen verliezers hier toch?
een enkeling die nog op het perron staat. En met die NS in NL kunnen dat er best wat zijn

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Geen gezeik iedereen rijk 8)

Rapapa...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

almelo15 schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 11:09:
Voorlopig stijgt btc, stijgt eth, stijgt btc dominance en stijgt ondanks dat gegeven eth t.o.v. btc. Geen verliezers hier toch? B-)
Grapjas..

Diegene die de top van ETH rond 4800 hebben gekocht in 2021 en nog steeds vast hebben gehouden, staan nog steeds op verlies.

Had je de top gekocht van Bitcoin paar weken terug, sta je nu bijna weer op quitte, en over een paar dagen als de trend doorgaat op winst.

Bij ETH duurt dat nog eventjes..

Maar deze reactie wilde je natuurlijk weer uitlokken hè ;)

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:31

koelebobes

Wen BTC €100K

Vis schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 11:16:
[...]

Grapjas..

Diegene die de top van ETH rond 4800 hebben gekocht in 2021 en nog steeds vast hebben gehouden, staan nog steeds op verlies.

Had je de top gekocht van Bitcoin paar weken terug, sta je nu bijna weer op quitte, en over een paar dagen als de trend doorgaat op winst.

Ik heb de top gekocht en sta nu bijna weer quitte :+

96.871

Verschil is dat ik met BTC wel verwacht dat we die levels weer gaan opzoeken

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WmW8dnTET8mmXrqYz6wdpUW-cQc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/GVMOvlYPxdELTProJREBaewv.gif?f=user_large

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
Vis schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 11:16:
[...]

Grapjas..

Nou nee niet echt eigenlijk. Dit zal je eigen rage zijn. Wat hebben wij nu te maken met mensen die de top hebben gekocht? Als je in 2021 de top van btc had gekocht zit je 4 jaar later ook nog steeds met een rendement dat je met genoeg gewone aandelen had kunnen verslaan. Lekker relevant.

Het spreekt voor zich dat btc het prijstechnisch de laatste jaren veel beter heeft gedaan als eth. Er zijn veel dingen die ik voor eth recht kan praten, maar dat gegeven niet.

Dat ik er ff in zette dat eth stijgt t.o.v. van btc was idd even een flauwe sneer, maar dat moet een btc'r naar de afgelopen paar jaar toch wel kunnen relativeren;)
Verder had ik het oprecht gewoon over dat alles stijgt, maar we moeten weer terug naar prijs? ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:42
almelo15 schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 10:47:
[...]

Wat staat er eigenlijk wel in? Behalve dat ze dure boodschappen heel belangrijk vinden.
offtopic:
Ze doen lekker interessant met hun zogenaamd hoge budget voor boodschappen, maar 1200 euro per maand is helemaal niet zoveel geld is als je met 4en thuis bent. Wij moeten echt moeite doen om onder de 250 per week te blijven (dat is 1100 per maand). En dan eten we echt niet iedere week biefstuk.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0vcNzmfD4Di_fWX3kAeVWzsZ8jQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zDGjlwciyU86vmOnBpso1Pbq.jpg?f=fotoalbum_large

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• almelo15
Blik1984 schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 11:32:
[...]

offtopic:
Ze doen lekker interessant met hun zogenaamd hoge budget voor boodschappen, maar 1200 euro per maand is helemaal niet zoveel geld is als je met 4en thuis bent. Wij moeten echt moeite doen om onder de 250 per week te blijven (dat is 1100 per maand). En dan eten we echt niet iedere week biefstuk.
En dan praar jijzelf ook over een gezin met vier personen? Ik vind dat nog steeds wel erg veel geld voor boodschappen.

Zijn hier met een gezin van 3 en 2 huisdieren. Tot een paar jaar terug redden we dat nog voor 100 per week, dat is nu niet meer haalbaar. Maar voor 150/160 in de week komen wij een heel eind.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Don Guacamole
[...]

offtopic:
De supermarkt is echt een grote scam. Als ik zie wat biogarde ($BIOG) nu kost tov 3 jaar terug is dat dus gewoon x2. Meer rendament op biogarde dan op $ETH.

En je salaris, als je geluk hebt is er 3% per jaar bijgekomen. Mensen word wakker!
Ik pak wel weer de trein. Oh...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• almelo15
Don Guacamole schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 11:37:
[...]

De supermarkt is echt een grote scam. Als ik zie wat biogarde ($BIOG) nu kost tov 3 jaar terug is dat dus gewoon x2. Meer rendament op biogarde dan op $ETH.
En nog goede stront ook, win win.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Don Guacamole schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 11:37:
[...]

En je salaris, als je geluk hebt is er 3% per jaar bijgekomen. Mensen word wakker!
Ik pak wel weer de trein. Oh...
Boodschappen in NL is inderdaad deels een grote scam. Had Lubach een paar weken geleden een mooi item over.

Samenvatting: ja, de prijzen zijn hier vaak belachelijk hoog vergeleken met buurlanden, want we zijn hier in Nederland zo obsessed met het concept aanbiedingen dat de productleveranciers & supermarkten expres de prijzen hoog houden om vervolgens bizarre kortingen aan te bieden. Want denk maar na: iedereen vraagt zich wel eens af hoe dat 1+1 gratis, of soms nog beter 2+3 gratis überhaupt uitkan. Nou, zelfs in die gevallen maken ze nog een mooie winst want de reguliere prijs is gewoon totale oplichting.

Kortom: de enige manier om hier wel de meest eerlijke prijs voor een product te krijgen is om dit tijdens een aanbieding te kopen. Het grote nadeel hiervan is dat je a) moet wachten totdat je product weer eens in de aanbieding komt (en dat kan gewoon lang niet altijd), en b) mensen met een lager inkomen niet het geld hebben om grote voorraden in te slaan. Veel gezinnen leven van week naar week en kunnen wel op zoek naar aanbiedingen, maar moeten in de regel vaak gewoon de reguliere artificieel verhoogde prijs aftikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Guere schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 11:44:
[...]

Boodschappen in NL is inderdaad deels een grote scam. Had Lubach een paar weken geleden een mooi item over.

Samenvatting: ja, de prijzen zijn hier vaak belachelijk hoog vergeleken met buurlanden, want we zijn hier in Nederland zo obsessed met het concept aanbiedingen dat de productleveranciers & supermarkten expres de prijzen hoog houden om vervolgens bizarre kortingen aan te bieden. Want denk maar na: iedereen vraagt zich wel eens af hoe dat 1+1 gratis, of soms nog beter 2+3 gratis überhaupt uitkan. Nou, zelfs in die gevallen maken ze nog een mooie winst want de reguliere prijs is gewoon totale oplichting.

Kortom: de enige manier om hier wel de meest eerlijke prijs voor een product te krijgen is om dit tijdens een aanbieding te kopen. Het grote nadeel hiervan is dat je a) moet wachten totdat je product weer eens in de aanbieding komt (en dat kan gewoon lang niet altijd), en b) mensen met een lager inkomen niet het geld hebben om grote voorraden in te slaan. Veel gezinnen leven van week naar week en kunnen wel op zoek naar aanbiedingen, maar moeten in de regel vaak gewoon de reguliere artificieel verhoogde prijs aftikken.
Gelukkig is rekteroni niet iedere week nodig! HODL die pasta voor slechte tijden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
[...]

offtopic:
nee totaal niet boeiend. Eigenlijk heel dat artikel boeit niet. Beetje interessant doen.

Wij zitten al op ruim 800 per maand met 2 personen. En dan doen we niets geks/ totaal geen luxe meuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 15:47
anti elppa schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 12:06:
[...]

nee totaal niet boeiend. Eigenlijk heel dat artikel boeit niet. Beetje interessant doen.

Wij zitten al op ruim 800 per maand met 2 personen. En dan doen we niets geks/ totaal geen luxe meuk
Kaviaar van de Lidl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
tenzij je verkocht hebt en wacht op de dip van $69k
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bBTotMQCnzWssSgg7rYGjOhlrRI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/K3imcPn36YadxrGUQw5HryTW.gif?f=user_large

nothing stops this train

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
[...]

Als je maar scheepsladingen lauwe Schultenbrau blijft leeg slurpen dan wordt zelfs dat een dure hobby!

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ByczsXGcIbIi38noanT_27oB9iQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NSe7xBX1LL6TyJoN9JvMyJ1K.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 24% gewijzigd door FrambozenTaart op 10-06-2025 12:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
geen idee hoeveel wij uitgeven aan boodschappen, schatting is €160 per week voor 4 personen.

when nieuwe TP? ik heb wel weer zin in een RibEye :D

[ Voor 23% gewijzigd door Kol Nedra op 10-06-2025 12:13 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• MrFX
  • Laatst online: 14:23
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aDL8svyhVlWmdoJl7G_pf2EVHfc=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/6M3mjVXpzhKTiEfa5YBbgprd.jpg?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solidslayer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14:54
[...]

800?? Even zonder dollen, wat koop je dan allemaal? Ik kom met een gezin van 4 niet eens in de buurt van 800 euro, misschien net over de helft.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Kol Nedra schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 12:12:
geen idee hoeveel wij uitgeven aan boodschappen, schatting is €160 per week voor 4 personen.

when nieuwe TP? ik heb wel weer zin in een RibEye :D
Hier gaat donderdag een ossenhaas op de Weber. Verhitten tot 60 graden kern, daarna nog ff aanschroeien, rusten, en serveren op een bedje van gegrilde groenten en gepofte aardappelen.

Met een verse, ietwat groffe chimichurri op basis van sjalot en knoflook en natuurlijk een mooi flesje bordeaux uit 2005.

Maar misschien ook kale macaroni, hangt ff van de inflatie af komende 2 dagen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra

dit kan interessant zijn, vanavond opzetten :)
helaas loopt er een stagiaire vandaag met mij mee, dus dan moet ik wat meer doen B)

[ Voor 23% gewijzigd door Kol Nedra op 10-06-2025 12:28 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Nu online
solidslayer schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 12:21:
[...]

800?? Even zonder dollen, wat koop je dan allemaal? Ik kom met een gezin van 4 niet eens in de buurt van 800 euro, misschien net over de helft.
Ik vermoed gewoon vlees bij de slager, brood bij de bakker, etc...

Hier krijgen we 800 ook met gemak op met twee personen. Als je zelf een beetje luxe ijs maak ben je al Euro 20 armer. :9

[ Voor 7% gewijzigd door John245 op 10-06-2025 12:27 ]

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
[...]

eten vegetarisch, en koken veel. Kopen 0,0 prefab rommel. Oja en alles komt via AH aan de deur.

Als ik alles bij de lidl of aldi ga halen dan zou het wellicht voor 60% van de prijs kunnen. Ben extreem lui mbt supermarkten. En liefst kom ik er ook niet vaker dan paar x per jaar

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
John245 schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 12:25:
[...]

Ik vermoed gewoon vlees bij de slager, brood bij de bakker, etc...
Ja dan vraag je er ook wel om...

Wat enorm scheelt is wanneer je vlees bij de fietsenmaker haalt en brood bij de schoenmaker.

Groente bij de garage, vis bij het gemeentehuis, etc.

Gewoon wat minder traditioneel denken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 00:07
[...]

Dan ben ik benieuwd wat jij koopt. 100 euro per week is net genoeg voor elke dag boterham en avg. Misschien zelfs niet eens voor de V. Wij zitten met z’n 4en ook ergens tegen 1200-1500. Moet wel toegeven dat we niet letten op de prijs en vaak bio producten halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• solidslayer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14:54
gebruikershaes schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 12:29:
[...]

Dan ben ik benieuwd wat jij koopt. 100 euro per week is net genoeg voor elke dag boterham en avg. Misschien zelfs niet eens voor de V. Wij zitten met z’n 4en ook ergens tegen 1200-1500. Moet wel toegeven dat we niet letten op de prijs en vaak bio producten halen.
Wij eten niet vegetarisch of biologisch, we koken ook altijd vers. Ik koop alles groot in, kip bestel ik online per 12 kg, stuk goedkoper dan de supermarkt, gehakt op woensdag dan is het goedkoper bij de slager. Groente bij lidl of lokale groenteboer, vaak ook goedkoper. Kopen geen chips koeken en andere zooi, wel wat snoep voor de kinderen. Maar vaak koken we vers en simpel, pasta, rijst, koeskoes. Af en toe eens een stuk vlees of wat voor op de Kamado, drinken halen we ook altijd in de aanbieding groter inslaan net als bv met vaatwastabletten, wasmiddel etc. Kan natuurlijk wel een vertekend beeld geven dat de ene maand we wel aan 600 euro zitten en de maand erop weer aan 4/500.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:00

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Elke dag sushi is helaas ook niet goedkoop....

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5wO8K4w.jpeg

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aeronaut
kunnen jullie rijkelui niet een keertje meedoen met steenrijk, straatarm? even terug naar de realiteit.

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
solidslayer schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 12:36:
[...]

Wij eten niet vegetarisch of biologisch, we koken ook altijd vers. Ik koop alles groot in, kip bestel ik online per 12 kg, stuk goedkoper dan de supermarkt, gehakt op woensdag dan is het goedkoper bij de slager. Groente bij lidl of lokale groenteboer, vaak ook goedkoper. Kopen geen chips koeken en andere zooi, wel wat snoep voor de kinderen. Maar vaak koken we vers en simpel, pasta, rijst, koeskoes. Af en toe eens een stuk vlees of wat voor op de Kamado, drinken halen we ook altijd in de aanbieding groter inslaan net als bv met vaatwastabletten, wasmiddel etc. Kan natuurlijk wel een vertekend beeld geven dat de ene maand we wel aan 600 euro zitten en de maand erop weer aan 4/500.
ja daar ga je al. Wij besteden zo min mogelijk tijd aan dat hele circus. Ik haat boodschappen, zonde van de tijd, en mij krijg je ook geen supermarkt meer in. Extreem slecht voor mijn bloeddruk. Aanbiedingen doen we ook niet aan. Klikken gewoon wat we willen. 1 vd weinige zaken waar we niet zuinig in doen. Al klikken we dus niet allemaal kant en klaar rommel. Want dan kan je gerust richting de 250 per week voor 2.

[ Voor 5% gewijzigd door anti elppa op 10-06-2025 12:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:42
almelo15 schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 11:37:
[...]

En dan praar jijzelf ook over een gezin met vier personen? Ik vind dat nog steeds wel erg veel geld voor boodschappen.

Zijn hier met een gezin van 3 en 2 huisdieren. Tot een paar jaar terug redden we dat nog voor 100 per week, dat is nu niet meer haalbaar. Maar voor 150/160 in de week komen wij een heel eind.
3 kinderen en 2 huisdieren. Huisdieren (kat en hond) komt ook al snel neer op 25-30 euro puur aan eten per week als ik het omreken.

[ Voor 10% gewijzigd door Blik1984 op 10-06-2025 12:42 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Don Guacamole
Wellicht geven mensen die nergens op letten sowieso meer uit. Niet iedereen heeft tijd om naar meerdere supermarkten te gaan, laat staan zin om met een kar door de Duitse stuntsupermarkten te rijden.

Nibud zegt: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/99Yo3BLBrA4x4tOLe8rNGfMZO1s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3nocxjL1EfF2g9b9ITG9hBzl.jpg?f=fotoalbum_large

Das met een gezin van 4 dus ruim 700 euro. Maar dat is alleen voeding.
Ga je ook nog schijten (liefst bij de baas want gratis en betaald!) heb je toch iets nodig om je reet af te vegen.

Wil je drinken om je shitcoin verliezen te vergeten komt dat er ook nog bij. Oh ja, douchen is ook wel handig dus die fles douchegel komt er ook nog bij. Zo kom je dus echt makkelijk op 1K zonder gek te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
Geld moet rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magpie
  • Registratie: September 2013
  • Nu online
Wiley99 schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 08:37:
[...]

maar realiseer je dus wel wat ik in mijn vorige post hierboven aanhaal. Ik weet niet hoe we in de toekomst omgaan met torenhoge fees voor transacties omdat anders niemand meer wil minen en je dus geen beveiliging meer hebt van je nieuwe transacties.
Heel terecht punt en eens en wellicht het grootste risico voor btc. Voor de korte en mogelijk middellange termijn is "number go up" nog voldoende om het effect van de halveringen ruimschoots te compenseren. Op lange termijn moet het verwerken van transacties rendabel worden en daarvoor is gebruik als MoE inderdaad een voorwaarde. Bij voldoende adoptie moet de fee op de grote settlements in het protocol een voldoende hashrate/beveiliging gaan garanderen. De 21 mln en de halvering zijn het fundament van digital scarcity, dit probleem moet dus via de fees worden opgelost. Anders gooi je via de verzwakking van SoV (en het vertrouwen daarin) ook MoE overboord. Ook PoS achtige oplossingen zijn onaanvaardbaar vanuit de geen tegenpartij risico gedachte.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gebruikershaes
solidslayer schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 12:36:
[...]

Ja daar moet je dan zin in hebben. Maat van me koopt alles in de aanbieding en gaat stad en land af om de aanbiedingen op te pikken. Soms too good to go boxen enz. Soms ben ik jaloers, maar meestal denk ik, wat een kut klus. Elke dag eten bedenken en koken is al ingewikkeld zat :D.
Wij zitten met 3 vrouwmenschen thuis en dan tikken de cosmetica spullen ook aan. Plus vaak te lui om te koken en dus bestellen. Gemakzucht kost geld denk ik dan.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Don Guacamole
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C5hlo_5apsxZj2c3EQ819RDZ0K8=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/PcvyGSzpycfMVnCAqcqmq8WY.jpg?f=user_large

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ik ga er maar vanuit dat al die boodschappen met crypto betaalkaarten worden afgerekend of de besparingen in crypto gestoken worden, anders zou dit allemaal nogal offtopic zijn, hè.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:31

koelebobes

Wen BTC €100K

Even de ETH drek uit mijn profiel verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dqcYhnXee2muORqGjg-_xZ7ituw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/rwlb91jIyXvR21ggSs9W1Sk7.gif?f=user_large

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:47
gebruikershaes schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 12:29:
[...]

100 euro per week is dus genoeg voor brood en avg. de basisbehoefte van de mens.

Das 440 euro per maand.
Dus je geeft 760-1060 per maand uit aan overige boodschappen :+

Dat is of 20 vel dik goud omrand wc papier, of heel veel vreterij die je niet nodig hebt

Moet je nagaan hoeveel sats/eth je had kunnen kopen als je wat zuiniger aan had gedaan, en hoeveel dat nu waard wa geweest. Je gooit gewoon mogelijke tienduizenden euro's per maand weg, of miljoenen per maand voor je achterkleinkinderen :+

[ Voor 15% gewijzigd door Waah op 10-06-2025 12:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Waah schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 12:54:
[...]

100 euro per week is dus genoeg voor brood en avg. de basisbehoefte van de mens.

Das 440 euro per maand.

Dat is of 20 vel dik goud omrand wc papier, of heel veel vreterij die je niet nodig hebt

Moet je nagaan hoeveel sats/eth je had kunnen kopen als je wat zuiniger aan had gedaan, en hoeveel dat nu waard wa geweest. Je gooit gewoon mogelijke tienduizenden euro's per maand weg, of miljoenen per maand voor je achterkleinkinderen :+
nee gewoon 5 euro biljetten om die stront aan af te vegen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• John245
  • Nu online
YES schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 12:48:
Ik ga er maar vanuit dat al die boodschappen met crypto betaalkaarten worden afgerekend of de besparingen in crypto gestoken worden, anders zou dit allemaal nogal offtopic zijn, hè.
Hier deze maand geld terug van de energieleverancier. Wordt inderdaad in crypto gestoken.

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3zCbIxTfFGbxCYwri6q-KoQI_vc=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/VWE60SPUSqqcu34fulfvsjCs.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gebruikershaes
Waah schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 12:54:
[...]

Das 440 euro per maand.

M’n achterkleinkinderen gaan maar avg eten elke dag. Deze millenial met boomer instelling eet elke dag biologische kippetjes en malse lammetjes met exotische groente en fruit.

Nee dat is niet waar. De afhaalchinees is ook duur geworden. Daar doneer in m’n mogelijke miljoenen aan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Welkom in het grote boodschappen topic!

Ook hier is een topic voor: Wat geef je uit aan de maandelijkse boodschappen?

Nog niemand heeft het gratis kopje koffie genoemd bij de AH!

[ Voor 35% gewijzigd door Coldcat op 10-06-2025 13:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
Coldcat schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 13:08:

Of spaarzegels, toch 6% rente :o

On topic, morgen CPI data, verwachting 2,5% over mei. Vorige maand 2,3% (verwachting was 2.4%).
Mocht de trend doorzetten cq: lager dan 2.5%, kan dit een belangrijk punt zijn voor de FED om eindelijk weer wat rente verlagingen te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Coldcat schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 13:08:

die van de Jumbo is lekkerder

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

keanu_ schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 13:11:
[...]

On topic, morgen CPI data, verwachting 2,5% over mei. Vorige maand 2,3% (verwachting was 2.4%).
Mocht de trend doorzetten cq: lager dan 2.5%, kan dit een belangrijk punt zijn voor de FED om eindelijk weer wat rente verlagingen te doen.
Allemaal ongein bedacht om je gek te maken. Net als die centenneukers in het crypto kaarten topic. Het hoogtepunt was toch wel het puzzel ruil plaatjes topic voor ultieme shitcoins op Bybit :+ vaak users die geen sat op de ledger hebben staan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keanu_
okay okay, zoom out, maar :) ..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b0pI2TBScorcNjK8dDCEOCYWTEY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kq83sNrUINhxbJwS09FcaigC.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Mooie interactie met de oude ATH (bovenste horizontale lijn):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5Z9SHVkVT1OM6iG1uuBNcAIFDkc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JWzqhh83fpEFQuHCnqjjK1hl.png?f=fotoalbum_large
Edit: gaat er nu weer doorheen, op naar nieuwe ATH dan maar 8)

[ Voor 7% gewijzigd door YES op 10-06-2025 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John245
  • Nu online
keanu_ schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 13:11:
[...]

Bij de plus krijg je 2 euro bij iedere gespaarde 4 euro. Toch 50% rendement.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Kol Nedra
vergeet niet dat je minimaal 2% goedkoper leeft he als je cashback kaart gebruikt.
zeker afgelopen tijd met ByBit, mooie acties.

of koopzegels +cashback op de prijs van die koopzegels, extra rendament

[ Voor 22% gewijzigd door Kol Nedra op 10-06-2025 13:20 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Dikke ether @almelo15

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:37
ETH 3k incoming

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
ETH nog een stukje omhoog voor nog wat meer (historische) weerstand. Als ie daar doorheen beukt is 3k next qua weerstand:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/brIo65A0O8pu9NWIBv6fSHBUuYo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dgu6ZisHPyTZduTzJll92xCX.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
Kol Nedra schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 13:17:
vergeet niet dat je minimaal 2% goedkoper leeft he als je cashback kaart gebruikt.
zeker afgelopen tijd met ByBit, mooie acties.

of koopzegels +cashback op de prijs van die koopzegels, extra rendament
Daar zit toch best wel een beperkte limiet op?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GioStyle
jvel92 schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 13:28:
[...]

Daar zit toch best wel een beperkte limiet op?
Ze hebben nu een nieuw cashback systeem. Bedragen zijn aanzienlijk verhoogd als je in een hogere rank komt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
GioStyle schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 13:29:
[...]

Ze hebben nu een nieuw cashback systeem. Bedragen zijn aanzienlijk verhoogd als je in een hogere rank komt.
VIP3, 3 4% 8)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Uzn6wYnTZ4j1cfh6CR4PqJc27Bk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4WUnt2bmvxHFTvVt6NN8rL2K.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ondertussen zie ik in Almelo steeds een Lambo bij het stoplicht staan. Iemand van dit forum :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
hier vip 2, aan 3 kom ik niet zoveel geven wij niet uit, zelfs incl. vakantie zitten we er nog onder ^^

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GioStyle
knakworst schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 13:36:
Ondertussen zie ik in Almelo steeds een Lambo bij het stoplicht staan. Iemand van dit forum :?
De echte strikvraag is wat doe jij in Duitsland?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ik zie 2 of 4 procent in het rijtje :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
knakworst schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 13:37:
[...]

Ik zie 2 of 4 procent in het rijtje :?
4 ja, tikfoutje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

GioStyle schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 13:36:
[...]

De echte strikvraag is wat doe jij in Duitsland?
Waar eten ze worsten denk je :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Kol Nedra schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 13:36:
hier vip 2, aan 3 kom ik niet zoveel geven wij niet uit, zelfs incl. vakantie zitten we er nog onder ^^
Haha, ik zit op de andere parameters in VIP3, die creditcard is een bonusje.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Alpina
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c9IcduRJ37dLrbz12by5mqHQMvg=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/ozqEW0eLFoosYuld1cja4a9T.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
@gebruikershaes Ik zit erin op 109.0xx en 109.1xx!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rvYdeXUEhWI-G9qJz9hmswKvB5M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/s18iGrVVxRp3T8w1snrwybNh.png?f=fotoalbum_large

Kijken wie deze inkopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
GioStyle schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 13:29:
[...]

Ik zie het inderdaad. Misschien dat de Bybit card dan weer interessant wordt om te gebruiken voor mij. Maak zelf vooral gebruik van Gnosis Pay. Krijg daar 2% cash back.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
jvel92 schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 13:45:
[...]

Ik zie het inderdaad. Misschien dat de Bybit card dan weer interessant wordt om te gebruiken voor mij. Maak zelf vooral gebruik van Gnosis Pay. Krijg daar 2% cash back.
Daar moet je tokens voor aanhouden? Ja, daar begin ik niet aan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:17
@almelo15 ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Het boeltje lijkt het water te gaan testen voor een breakout.. stay tuned.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
GioStyle schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 13:46:
[...]

Daar moet je tokens voor aanhouden? Ja, daar begin ik niet aan.
Ja, klopt. Voor minimaal 1% moet je 0.1 GNO aanhouden. Voor 2% heb je 1 GNO nodig. De overige tiers zijn wat mij betreft niet interessant.

Het is ook een beetje een rekensom op basis van individuele uitgaven patroon en wat voorkeuren. Dan past de ene kaart beter bij je dan de ander.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• almelo15
Ben benieuwd, geet mooi! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
tomtom901 schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 13:42:
@gebruikershaes Ik zit erin op 109.0xx en 109.1xx!

[Afbeelding]

Kijken wie deze inkopt.
Even uit nieuwsgierigheid en om iets van te leren, ik doe even de aanname dat je middels je meerdere Buy momenten je GAK naar beneden wilt halen? Maar ik snap dan je 3e Buy actie dan even niet? Want die lijkt hoger te liggen dan je vorige 2?
En dan iets algemener, zijn de afstanden tot die buys niet gerommel in de marge? Kan je niet beter 1 grote buy doen? En pas een stuk lager nog grotere klaar hebben staan?

Pagina: 1 ... 18 ... 212 Laatste

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!