”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
De meesten hier werken toch als systeembeheerder in een nachtelijke ploegendienst? Of ben ik de enige?Guere schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 15:30:
[...]
Gelukkig niet tè hard want we zitten allemaal wel lekker hier te posten tijdens werktijd
Op het moment doe ik house keeping bij een hotel terwijl ik wacht op mijn betrouwbaarheids onderzoek bij een nieuwe werkgeverMoiety schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 15:48:
[...]
De meesten hier werken toch als systeembeheerder in een nachtelijke ploegendienst? Of ben ik de enige?
BTC €94.837,08
Ik open gewoon Tradingview en zie wel waar we heen gaan. Sowieso naar rechts!Guere schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 15:53:
Voor wie nog een stream zoekt voor zometeen: officiële FED stream hier en Bloomberg stream hier.
They who buy the dip, deserves the rip.
Dippen we vandaag niet dan hebben we nog futures volgende week. Moonen we vandaag niet dan kan Powell nog steeds opeens volgende maand zijn reet gaan kutten.
Suc6 traders.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international law enforcement operation.
Ziet er goed uit, sjiek hoor met die strikjes. Hier zat pasta er al niet meer in helaas...John245 schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 14:18:
Hier alvast pasta rekteroni gegeten voordat we het straks niet meer kunnen betalen.
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/hKSs3WfO7rogNaBJZJr0QFtC.jpg?f=fotoalbum_large)
Nog 1 sneetje voor 4 personen, morgen maar weer proberen een kraai of meeuw te vangen.
They all knew borders no longer divided the world so much as ideologies.
K00kaburra schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 15:58:
[...]
Ziet er goed uit, sjiek hoor met die strikjes. Hier zat pasta er al niet meer in helaas...
[Afbeelding]
Nog 1 sneetje voor 4 personen, morgen maar weer proberen een kraai of meeuw te vangen.
[ Voor 6% gewijzigd door Guere op 22-08-2025 16:01 ]
Ik zit nog in Oostenrijk en ga vanavond uit eten. Even afwachten nog of het schnitzel of spätzle wordt.John245 schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 14:18:
Hier alvast pasta rekteroni gegeten voordat we het straks niet meer kunnen betalen.
[Afbeelding]
Nubtrix schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 12:01:
[...]
Ik voorspel een hawkish speech.
En een dump naar 108k.
Ik heb alvast een gokje gedaan. (lees: X50 short)
Witte bonen met tomatensaus in een pepermolen?K00kaburra schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 15:58:
[...]
Ziet er goed uit, sjiek hoor met die strikjes. Hier zat pasta er al niet meer in helaas...
[Afbeelding]
Zoals ik schreef. Echt gewoon 100% zekerGuere schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 16:01:
Haha, gelijk al positieve noot vooraf: ze geven al aan hun positie te herzien en rate cut lijkt mogelijk. Vandaar moon.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Bespaart enorm veel, heb hier 2 kinderen in huis die soms het gore lef hebben om wel 5 hele bonen op hun boterham te doen.Darrell schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 16:04:
[...]
Witte bonen met tomatensaus in een pepermolen?
Alsof het allemaal niks kost.
Gelukkig was het een gokje.Nubtrix schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 12:01:
[...]
Ik voorspel een hawkish speech.
En een dump naar 108k.
Ik heb alvast een gokje gedaan. (lees: X50 short)
Zei ik gisteren toch.knakworst schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 16:07:
Was toch alleen maar ruis uiteindelijk.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Ben echt all in gegaan met mijn buys
LFG 🔥
BTC €94.837,08
Note, buy the fucking dip.
Pray for Pinsaanti elppa schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 16:13:
In before posts van bepaalde members, had ik maar gekocht laatste dagen.
Bought the dip, taking some profits. LFG!!!anti elppa schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 16:13:
Van 118k tot 112k dips gekochtanti elppa schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 16:13:
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
En weer mooi in de range. Kijken of we er voor september nog uit gaan komen. Het momentum is daar.anti elppa schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 16:13:
Jp naait ff wat gure shortende beren achter het stationgebruikershaes schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 16:16:
Ff 10% pompen in 15 min. JP was blij? Of heeft die nog niet gesproken?
Balls deep, lekker mankoelebobes schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 16:12:
[...]
LFG 🔥
[Afbeelding]
anti elppa schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 16:17:
[...]
Jp naait ff wat gure shortende beren achter het station
zo moet dat
nothing stops this train
[ Voor 19% gewijzigd door BTC100K2021 op 22-08-2025 16:27 ]
Berry powel schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 14:21:
Ik zal je een geheimpje verklappen; mijn broer snapt er ook vrij weinig van.
Dit was toch niets nieuws tov de afgelopen 1,5-2 jaarKol Nedra schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 16:26:
kudos voor de Diamond hands en de kopers!
zo moet dat
De dag is nog niet om.Kol Nedra schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 16:26:
kudos voor de Diamond hands en de kopers!
zo moet dat
Remy!!!! schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 14:42:
Order op $111.888 is geraakt, nu bouncen!
Guere schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 15:07:
[...]
Als het tegenvalt, dan op z'n minst om 16:10 een photoshop met slowchat relevante ondertiteling!
De bar. Het is vrijdag heeyyyy?knakworst schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 16:27:
Eerst maar eens kijken waar we vanavond staan.

[ Voor 21% gewijzigd door sh4d0wman op 22-08-2025 16:41 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international law enforcement operation.
:strip_exif()/f/image/wjvnJdAYY8h8daAFzHzH8aDd.png?f=user_large)
Wel jammer dat de BTC stop loss al was geraakt
Fijn weekend
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp
Hier ook de stack dik uitgebreidkoelebobes schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 16:12:
[...]
LFG 🔥
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/mAfKmcuZ3tlPvIZejUcAGcGk.png?f=user_large)
Maar goed, ik klaag niet, het had alleen meer kunnen zijn....
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp
hunters gonna hunt
nothing stops this train
Nee, alleen een hint dat het eindelijk wellicht mogelijk isDaWayne schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 16:45:
Hebben we nou al rate-cuts van ome Jerome?
eth, The world's computer
Order klaar gezet op de range low met SL, aan het zwembad hele namiddag gaan hangen, en kijk ik nu eens tijdens een biertje op Bybit en zie je daar een dikke vette + P&L.
Range high trouwens TP1 gehit.
Deze avond maar eens de vrouw en kids verrassen..
Never ever financial advice...
Ik heb nieuws, de bear is tot nader order uitegesteldbsmpower schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 08:54:
[...]
Waar ik nu mee zit is als we vanmiddag dumpen dat dit mogelijk een omslag is van bull naar bear?
De rektosaurus is geschotenknakworst schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 17:05:
[...]
Ik heb nieuws, de bear is tot nader order uitegesteld
kazzzdafke schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 17:03:
Deze avond maar eens de vrouw en kids verrassen..
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
[ Voor 70% gewijzigd door Taro op 22-08-2025 17:31 ]
[ Voor 92% gewijzigd door Taro op 22-08-2025 17:32 ]
[ Voor 92% gewijzigd door Taro op 22-08-2025 17:32 ]
Een af en toetje?Darrell schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 17:11:
Dikke schnitzel it is, en, laat ik eens gek doen, een toetje.
Volgens mij hebben @Kol Nedra en mijzelf wel onze best gedaan.anti elppa schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 16:13:
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
gebruikershaes schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 17:12:
Ik neem ook een keer vakantie en mis alle actie. Ben blij voor jullie degens. 🥳
Een keer wat anders: [img]https://www.wotstars.com/sigs/ps/1074726049[/img]
[ Voor 92% gewijzigd door Taro op 22-08-2025 17:33 ]
Dat valt toch allemaal wel mee we doen net of we met btc vorig week nog op 60k stonden.Pinsa schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 17:29:
[...]
Hier ook een keer de trein gemist ik had een verdere daling verwacht, wie weet komen er nog kansen
We staan gewoon op precies zelfde prijs als vorige week...
[ Voor 9% gewijzigd door almelo15 op 22-08-2025 17:32 ]
Ik keek naar alts nja vertrokken is een groot woord maar het was toch een mooie profit geweest, maar september is vaak ook geen goede maand misschien komen er nog kansen anders jammer danalmelo15 schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 17:32:
[...]
Dat valt toch allemaal wel mee we doen net of we met btc vorig week nog op 60k stonden.
We staan gewoon op precies zelfde prijs als vorige week...
Je had toch gekocht?Pinsa schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 17:36:
[...]
Ik keek naar alts nja vertrokken is een groot woord maar het was toch een mooie profit geweest, maar september is vaak ook geen goede maand misschien komen er nog kansen anders jammer dan
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Klopt gister, en vanmorgen weer uitgestapt met de gedachte goedkoper terug te kopen alleen ik was te greedy en dacht het kan nog wel lager
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/C8o6YdkQaX7fsXJ0DNNPzagj.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/rvDHUgheJPrQI11zn6dghmFW.png?f=fotoalbum_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/3x8fPleCbhi96XjZD5zR4jIi.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/JMVei3m8igeztfRGpsY70CXX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lT4Sjc9hKahG9xzf0Q71hGiy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BP4Tt8jtpm7xjcMCHWB1x1DG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hrbj8IDqUnJwqjBDoffCwp5H.jpg?f=fotoalbum_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/D7431ody5zgUiJ5JmrvJf4SX.gif?f=user_large)