Uiteindelijk gaat het wel weer up, dus waar maak je je zorgen om?bsmpower schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 08:54:
[...]
Heb mijn maandelijkse belediging vandaag iig al ontvangen. Of ik een nieuwe inleg durf te doen daar weten jullie het antwoord waarschijnlijk al wel op... Al heb ik het eerder wel gedaan en heeft toen goed uitgepakt. Waar ik nu mee zit is als we vanmiddag dumpen dat dit mogelijk een omslag is van bull naar bear? Dus dat een eventuele inleg vandaag, na een dump, veel risicovoller voelt dan andere dips. Maar ik ben een overdenker en pessimist dus bij een eventuele aankoop voel ik sowieso meer angst dan degene hier die blind in BTC of ander muntje geloven.
Team, we hebben een angstaanjagend en duister onderwerp nodig om onze veiligheidsopties te promoten.
WhatsApp ontwikkelaars, say no more:
WhatsApp ontwikkelaars, say no more:
Wacht die 10 uur.. kijk welke richting we opgaan (niet die eerste minuut, maar uur later).. wel alvast je geld op exchange zetten, maar gewoon niks doen. Positief? Marketbuy. Negatief? Niks doenbsmpower schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 08:54:
[...]
Heb mijn maandelijkse belediging vandaag iig al ontvangen. Of ik een nieuwe inleg durf te doen daar weten jullie het antwoord waarschijnlijk al wel op... Al heb ik het eerder wel gedaan en heeft toen goed uitgepakt. Waar ik nu mee zit is als we vanmiddag dumpen dat dit mogelijk een omslag is van bull naar bear? Dus dat een eventuele inleg vandaag, na een dump, veel risicovoller voelt dan andere dips. Maar ik ben een overdenker en pessimist dus bij een eventuele aankoop voel ik sowieso meer angst dan degene hier die blind in BTC of ander muntje geloven.
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Suggereer ik ook niet toch? Ik snap wel waarom ze het willen. Als mensen euro’s in gaan wisselen voor stable coins die gebacked zijn door dollars, ondermijn je de euro. Als men minder vertrouwen in de dollar krijgt, kunnen Amerikanen stable coins gaan aanhouden die gebacked zijn door de euroDirtyBird schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 08:08:
[...]
Als whitelabel dan ga ik vanuit. Het is niet zo dat de hele EU straks eth nodig heeft en dat jij dan spekkoper bent hoor
Als het vandaag echt tegenvalt, bijvoorbeeld uitstel van rate-cuts of minder dan een kwart, gaat sowieso de hele NASDAQ zwaar naar de tyfus, ETH zal dan even als een raket naar beneden gaan en BTC net iets minder hard. Iedereen moet dan even maandje bijkomen, kan het daarna weer upbsmpower schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 08:54:
[...]
De verwachtingen zijn wel weer torenhoog voor z'n speech. Ja, soms heeft het zeker wat invloed en er zal waarschijnlijk ook wel wat volatiliteit zijn. Maar ik zie ook nog wel gebeuren dat Powell zoals gewoonlijk alles weer vaagjes houdt en het vooral heeft over 'data in de gaten houden'. De echte beslissing komt sowieso pas volgende maand.
Als het vanmiddag even totaal rekt gaat puur omdat de eerstvolgende rate cut potentieel wordt uitgesteld, dan betekent het nog steeds niet dat de bull per se voorbij is. Daarvoor moeten er echt belangrijke levels geraakt worden. Vooral de BMSB blijft mijn inziens echt belangrijk om te houden.
Ja, rate cuts kunnen Bitcoin verder omhoog stuwen, maar vergeet niet: we zijn ook zonder rate cuts tot $124k gekomen. Ook zonder Trump, ETFs en regulation blabla is Bitcoin in het verleden gewoon gestegen.
Als het vanmiddag even totaal rekt gaat puur omdat de eerstvolgende rate cut potentieel wordt uitgesteld, dan betekent het nog steeds niet dat de bull per se voorbij is. Daarvoor moeten er echt belangrijke levels geraakt worden. Vooral de BMSB blijft mijn inziens echt belangrijk om te houden.
Ja, rate cuts kunnen Bitcoin verder omhoog stuwen, maar vergeet niet: we zijn ook zonder rate cuts tot $124k gekomen. Ook zonder Trump, ETFs en regulation blabla is Bitcoin in het verleden gewoon gestegen.
[ Voor 3% gewijzigd door Guere op 22-08-2025 09:22 ]
ik had eigenlijk voorgenomen niet meer te reageren op dit soort posts.bsmpower schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 08:54:
[...]
Maar serieus, je denkt echt dat er nu een bear komt? Zelfs als we nog een keer de 100 aantikken is er nog geen bear. Kan prima nog ff 4 weken bloedrood zijn voor we de laatste 2 a 3 maanden in gaan.
En die rate cut komt echt gewoon 100% zeker.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ja die speech vandaag ga je waarschijnlijk niets horen. Daar moet je echt voor wachten tot september tijdens de normale FOMC meeting. Tenzij het echt dolle paniek is en er een nood kut gaat komen. Maar dat gaat nu echt niet gebeurenGuere schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 09:17:
De verwachtingen zijn wel weer torenhoog voor z'n speech. Ja, soms heeft het zeker wat invloed en er zal waarschijnlijk ook wel wat volatiliteit zijn. Maar ik zie ook nog wel gebeuren dat Powell zoals gewoonlijk alles weer vaagjes houdt en het vooral heeft over 'data in de gaten houden'. De echte beslissing komt sowieso pas volgende maand.
Guere schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 09:17:
ik checkte net mijn bank en jawel hoor.... het is er vandaag al
een deel is er alweer vanaf getrokken, dus dat wordt weer ff wat ordertjes plaatsen, wie weet vollatiel vandaag dus ben benieuwd
een deel is er alweer vanaf getrokken, dus dat wordt weer ff wat ordertjes plaatsen, wie weet vollatiel vandaag dus ben benieuwd
nothing stops this train
Gvd ik ben druk aan het werk.
Geen tijd om al die onzin te lezen hier. Zie ik in excel opeens currency BTC staan. Nooit eerder gezien.
Adoptie is daar!
Geen tijd om al die onzin te lezen hier. Zie ik in excel opeens currency BTC staan. Nooit eerder gezien.
Adoptie is daar!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
@Coldcat Werk en Excel in 1 zin.....

Eens kijken wat men vandaag uit het holletje weet te toveren. Nadeel is dat ik dan al slaap. Voordeel is dat ik dan grotere sterkere diamond hands kweek.

Eens kijken wat men vandaag uit het holletje weet te toveren. Nadeel is dat ik dan al slaap. Voordeel is dat ik dan grotere sterkere diamond hands kweek.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international law enforcement operation.
Laat wat je hier omschrijft nou de reden zijn, waarom iedereen je al een jaar (ongevraagd) advies geeft om in Bitcoin te DCA'en en daarnaast bij te kopen in dips.bsmpower schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 08:54:
[...]
Zolang je met Bitcoin structureel blijft door DCA'en tijdens de bear, dan sta je op de langere termijn gewoon op een mooie winst. Met alle institutionele interesse en het openstellen van 401K voor crypto investeringen, heb je een constante instroom van kapitaal in Bitcoin. Dus zelfs als we nu richting de bear, dan zit je op de langere termijn met Bitcoin goed.
Voor ETH geldt een gelijkbaar verhaal met ook institutionele instroom, maar is wel hoger risico. De overige alts (uitzonderingen daargelaten) kennen deze constante instroom aan kapitaal niet. Het is ook geen blind geloof in BTC, maar kijken waar nieuw kapitaal naar toestroomt en op basis daarvan je beslissingen maken.
Tel mee naar de fouten in één tweet.
Blackrock secretly selling.
Nee, alles is openbaar en wordt dagelijks bijgewerkt. https://www.blackrock.com...011/ishares-bitcoin-trust
Shares Outstanding
as of Aug 21, 2025
Blackrock selling.
Nee, Blackrock zelf verkoopt niet, dat zijn de klanten van BR.
Blackrock koopt MSTR om Saylor te forceren BTC te verkopen.
Het zou raar zijn als de grootste vermogensbeheerder geen MSTR koopt. Maar dat ze MSTR kopen geeft dus het omgekeerde effect. Door de 'overwaarde' die daardoor op MSTR gecreëerd wordt, kan Saylor juist meer BTC kopen. Totdat anderen hun MSTR dumpen.
Op zich mooi gedaan, mensen die hier ook maar iets van geloven en op de Telegram subscriben, zijn zo dom, die kun je lekker scammen.
Gewoon wachten tot die geitenponzi weer eens naar de helpoorten crasht en dan beginnen met het opzetten van een DCA.
Als je op deze koersen nog moet beginnen kun je beter gewoon geduldig zijn en uit de markt oprotten als compost.
Ja het kan nog hoger gaan maar Bitcoin staat al een x7 vanaf de bodem. En geloven we nu echt dat deze gebakken lucht niet leegloopt als China bijvoorbeeld Taiwan binnenvalt en chips ineens tijdelijk schaars worden?
Gebruik aub gewoon even je hersenen mensen. Niets in deze ponzi is nodig in het dagelijks leven, crypto is een luxeproduct voor mensen die geld over hebben. Een turbo gokhal voor durfkapitaal met fuck you money door de staatsprinter.
Als je slim bent wacht je gewoon een mooi moment af om te starten. Als je ongeduldig bent flikker dan al je geld gewoon in de hypotheek zodat je er met je smerige hebberige kleffe fomo handjes vanaf blijft.
Gewoon ff nadenken nu.
Bovenstaand is geen financieel advies.
Als je op deze koersen nog moet beginnen kun je beter gewoon geduldig zijn en uit de markt oprotten als compost.
Ja het kan nog hoger gaan maar Bitcoin staat al een x7 vanaf de bodem. En geloven we nu echt dat deze gebakken lucht niet leegloopt als China bijvoorbeeld Taiwan binnenvalt en chips ineens tijdelijk schaars worden?
Gebruik aub gewoon even je hersenen mensen. Niets in deze ponzi is nodig in het dagelijks leven, crypto is een luxeproduct voor mensen die geld over hebben. Een turbo gokhal voor durfkapitaal met fuck you money door de staatsprinter.
Als je slim bent wacht je gewoon een mooi moment af om te starten. Als je ongeduldig bent flikker dan al je geld gewoon in de hypotheek zodat je er met je smerige hebberige kleffe fomo handjes vanaf blijft.
Gewoon ff nadenken nu.
They all knew borders no longer divided the world so much as ideologies.
Denk zelf na. Dan gooi je toch Chinese Loempia's in je airfryer ipv die chipsK00kaburra schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 10:46:
En geloven we nu echt dat deze gebakken lucht niet leegloopt als China bijvoorbeeld Taiwan binnenvalt en chips ineens tijdelijk schaars worden?
Gewoon ff nadenken nu.
Dit lijkt mij een zeer slecht idee, zeker als je een lage hypotheekrente hebt. Je hypotheekschuld gaat namelijk ook met de inflatie mee, je vernietigd je eigen hypotheekrenteaftrek (als je die geniet). Als je met je kapitaal meer rendement (of rendament, kies wat je wiltK00kaburra schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 10:46:
Als je ongeduldig bent flikker dan al je geld gewoon in de hypotheek zodat je er met je smerige hebberige kleffe fomo handjes vanaf blijft.
Nog steeds geen 420k?
Ik zie dat het wel iets herstelt, maar het zal vast weer feest worden als murica wakker wordt...
Ik zie dat het wel iets herstelt, maar het zal vast weer feest worden als murica wakker wordt...
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Dat zou wel mooi zijn, zoals je vroegah die verborgen simulator game had in Excel, nu een verborgen exchangeColdcat schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 09:48:
Gvd ik ben druk aan het werk.
Adoptie is daar!
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Het was dan ook geen financieel advies. En als je veel geld hebt, moet je gewoon uit Nederland vertrekken...Jumpman schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 10:54:
[...]
Dit lijkt mij een zeer slecht idee, zeker als je een lage hypotheekrente hebt.
Ik herken dat gevoel heel goed. Zelf heb ik ook vaak moeite om in te leggen wanneer de prijs “te hoog” lijkt. En als het daarna alleen maar verder stijgt, dan komt de FOMO en maken we vaak dommere beslissingen.bsmpower schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 08:54:
[...]
Wat mij helpt is werken met buy- en sell-orders. Ik ben een beetje verslaafd geraakt aan die pijltjes en dotjes op de grafiek, netjes proberen te verkopen aan de top en kopen aan de dip. Dat lukt soms best aardig, maar meestal stel ik gewoon laddered orders in: als ze hitten, dan hitten ze, en zo niet, dan ook goed. Ik betaal en verkoop enkel tegen de prijs die ik zelf wil — win-win dus.
Daarnaast blijf ik ook gewoon DCA’en. Ik heb vroeger nooit gespaard, dus mijn kapitaal is niet groot, maar sinds ik kleine stukjes opzijzet ben ik verbaasd hoe snel het potje groeit. En eerlijk: voor coins die ik echt waardevol vind (BTC, ETH, XRP en SOL), denk ik dat er bijna een WW3 moet gebeuren voor ze compleet instorten. Maar dat is natuurlijk maar mijn persoonlijke insteek van een Henk.
Eigenlijk was het PowerPointsh4d0wman schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 10:00:
@Coldcat Werk en Excel in 1 zin.....![]()
![]()
[Afbeelding]
Dollar wordt wel weer wat sterker. Dubbele rektheid vanavond met een dalende dollar en dalende bitcoin.
Weekend pasta rektoroni.
Weekend pasta rektoroni.
Ik voorspel een hawkish speech.Guere schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 09:17:
En een dump naar 108k.
Ik heb alvast een gokje gedaan. (lees: X50 short)
Juist minder REKTheid verrekte mongul! Ik was alweer in paniekDarrell schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 11:58:
Dollar wordt wel weer wat sterker. Dubbele rektheid vanavond met een dalende dollar en dalende bitcoin.
Weekend pasta rektoroni.
[ Voor 4% gewijzigd door Coldcat op 22-08-2025 12:02 ]
Die wordt er toch eerst uitgewipt met een fake-out.Nubtrix schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 12:01:
[...]
Ik voorspel een hawkish speech.
En een dump naar 108k.
Klopt. Vanavond paniek.Coldcat schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 12:01:
[...]
Juist minder REKTheid verrekte mongul! Ik was alweer in paniek
Gebookmarked.Nubtrix schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 12:01:
[...]
En een dump naar 108k.
Het is speelgeld, ik ga er geen traan om laten als het misluktColdcat schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 12:02:
[...]
Die wordt er toch eerst uitgewipt met een fake-out.
spelen mag, ik heb ook koop orders geplaatst wat lager.Nubtrix schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 12:11:
[...]
Het is speelgeld, ik ga er geen traan om laten als het mislukt
best een high risk dus, eigenlijk moet ik gelijk bitcoin kopen ipv te gokken voor een lagere prijs
nothing stops this train
Meteen ook longs vanaf 108 dan. X100 Bam!Nubtrix schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 12:01:
[...]
En een dump naar 108k.
Wie kan delen kan vermenigvuldigen..
Je hebt als man zijnde geen enkel gevoel voor stijl als je in zo'n broek rondloopt. Je draagt of een korte broek (boven de knieen) of een lange broek. Niet dit gedrocht wat ergens tussenin komt
16:00, dus dan ben jij ook nog wel wakkerPinsa schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 12:34:
Hoelaat gaat die Opa praten vanavond?
Pinsa schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 12:34:
nothing stops this train
16u00Pinsa schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 12:34:
Ik zit dan al op café. We zien het morgen wel
Sir, this is a Tweakers.jvel92 schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 12:34:
[...]
Je hebt als man zijnde geen enkel gevoel voor stijl als je in zo'n broek rondloopt. Je draagt of een korte broek (boven de knieen) of een lange broek. Niet dit gedrocht wat ergens tussenin komt
Nubtrix schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 12:39:
[...]
16u00
Ja maar… gratis derde hands, dus heeft niks met stijl te maken. Ultra schrale atser mode voor meer sats.jvel92 schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 12:34:
[...]
Zo rond de eeuwwisseling mocht dit nog.jvel92 schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 12:34:
[...]
SchuldigPinsa schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 12:54:
[...]
Adidas broek met knoopjes en de ritsbroek lekker 90,s
[ Voor 16% gewijzigd door Alpina op 22-08-2025 12:59 ]
Die AI zegt dan vrolijk mee, vanavond om 16 uur. Voor de rest is het zo slim dat het de mensheid gaat overnemen
Als man zijndejvel92 schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 12:34:
[...]
Ik kijk af en toe een video van hem, maar idd, als je er een hebt gezien dan heb je de rest ook gezien.verstappen33 schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 08:27:
[...]
Hij is een goede TA, en laat vaak nuttige dingen zien (al valt die soms heeeeel vaak in herhaling en zegt die 10x hetzelfde in 1 video).
Soms heeft hij het ook helemaal mis, maarja het is ook geen exacte wetenschap.
Ik volg hem al vanaf het begin, samen met enkele andere zoals Allesio Rostani, Lynn Alden en een paar anderen..
Hun members kanalen/nieuwsbrieven zijn nog veel nuttiger en gaat vaak veel dieper door in de analyse.
Iedereen moet er uit halen wat hij of zij nuttig acht..
Ik heb de training video's van BCB gevolgt en die zijn heel nuttig geweest om zelf ook analyse te kunnen doen. Zijn kijk op de wereld is redelijk gelijk met die van mij..
En met alle informatie die ik bij diverse bronnen zie/hoor probeer ik mijn eigen conclusies/plan te trekken...
Ikzelf heb nog geen echte crisis meegemaakt op de reguliere aandelenmarkt (pas sinds 2014 in de markt), we zullen zien of mijn opgedane kennis voldoende is om goede keuzes te blijven maken wanneer het ooit zover is.
Qua analyse probeer ik het simpel te houden.
Kopen in de bear en verkopen in de bull
Haha, die viel mij ook al op ja. Wilde dat zelf ook nog even checken op een ietwat gemaskeerde manier. Ik vroeg sjetGPT hoe laat we vanavond "rekt" gingen. Hij dacht bier drinken, maar met de hint crypto lukte het wel enigszins. Althans: misschien rond 20:00 of 21:00 want rond die tijd gaat "Jerome Powell van Jackson Hole" pratenknakworst schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 13:07:
Die AI zegt dan vrolijk mee, vanavond om 16 uur. Voor de rest is het zo slim dat het de mensheid gaat overnemen
Daarna wilde 'ie mij een "grappig rekt gaan" schema aanbieden met om 20:00 grafieken kijken, 21:00 speech kijken en 22:00 geliquideerd worden...
als je jobless claims bedoelt, was dit gisterenbsmpower schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 13:08:
Er was toch ook nog iets om half 3?
Vandaag niets met economische cijfers in ieder geval.bsmpower schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 13:08:
Er was toch ook nog iets om half 3?
Denk dat de markt zo een hawkish speech gaat incalculeren..
Wie doet straks mee met de JP bingo?
• We remain highly attentive to inflation risks
• The economic outlook is uncertain
• We will rely on incoming data
• Dual mandate: employment and price stability
• Inflation moving sustainably to 2%
• Strong labor market alongside price stability
• Time has come for policy adjustments
• Prepared to maintain current stance until greater confidence
• Labor market less tight than before
• Risks becoming more balanced
• We will proceed carefully
• We will not hesitate to act
• Data have been mixed
• We’re monitoring wage growth and productivity
• Policy is restrictive
• We will take a meeting-by-meeting approach
• Longer-run inflation expectations are anchored
• We need more good data
• Core inflation has eased but remains elevated
• We are vigilant to upside risks
• We see the path to 2% without a severe downturn
• Financial conditions have tightened/eased
• We’re not on a preset course
• We’ll do what it takes
• We seek to avoid undue harm to the labor market
• Data have been mixed
• Policy is restrictive
• We need more good data
• We’ll do what it takes
[ Voor 90% gewijzigd door keanu_ op 22-08-2025 13:21 ]
same here, bijna dagelijks.koelebobes schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 13:01:
[...]
Letterlijk ik net , heb net gekocht
[Afbeelding]
LFG!
nothing stops this train
zou kunnen. Veel mensen geloven nog niet in een cut na al die 100x dat het geen cut was afgelopen jaar. MAar zoals ik al schreef, dat gaat gewoon echt 100% zeker gebeuren.keanu_ schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 13:15:
Denk dat de markt zo een hawkish speech gaat incalculeren..
• Data have been mixed
• Policy is restrictive
• We need more good data
• We’ll do what it takes
Als ie hier ook maar iets blijk van gaat geven vandaag kan het hard gaan
Eens met rate cut, maar ben vooral benieuwd hoe erg hij zijn best gaat doen om niets te zeggenanti elppa schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 13:26:
[...]
zou kunnen. Veel mensen geloven nog niet in een cut na al die 100x dat het geen cut was afgelopen jaar. MAar zoals ik al schreef, dat gaat gewoon echt 100% zeker gebeuren.
Haha, ik ook.Nubtrix schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 12:39:
[...]
16u00
Eerder heeft hij gezegd met name naar de werkloosheid te kijken. Die is nu 2 x hoger dan verwacht. ‘Wait & see’ wordt dan ingewikkeld, omdat hij al wat laat hierop heeft gereageerd. Niet zo laat dat Trump hier gelijk heeft, maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat hij nergens op hint en misschien nog wel waarschijnlijker dat hij al een eerdere cut aankondigt om de economie aan te jagen. Waarom zou je er nog een maand mee wachten?anti elppa schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 13:26:
[...]
zou kunnen. Veel mensen geloven nog niet in een cut na al die 100x dat het geen cut was afgelopen jaar. MAar zoals ik al schreef, dat gaat gewoon echt 100% zeker gebeuren.
Maar goed dit is mijn eigen logica, voor hetzelfde geld zegt hij helemaal niks, gaan we rekt en krijgen we in september alsnog geen cut en gaan we nog harder rekt
Toch zo interessant dat de FED gebruik maakt van tools uit de jaren 80, en zich laat leiden door data van het kwartaal ervoor
Ik ben zeker geen macro economisch expert, maar wordt de kans op een rate cut in september niet wat overschat? Inflatie is ong 3% en de effecten van de heffingen zijn mogelijk nog niet helemaal zichtbaar. Dit pleit dan toch voor voorzichtigheid?kbuntu schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 13:35:
[...]
Eerder heeft hij gezegd met name naar de werkloosheid te kijken. Die is nu 2 x hoger dan verwacht. ‘Wait & see’ wordt dan ingewikkeld, omdat hij al wat laat hierop heeft gereageerd. Niet zo laat dat Trump hier gelijk heeft, maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat hij nergens op hint en misschien nog wel waarschijnlijker dat hij al een eerdere cut aankondigt om de economie aan te jagen. Waarom zou je er nog een maand mee wachten?
Maar goed dit is mijn eigen logica, voor hetzelfde geld zegt hij helemaal niks, gaan we rekt en krijgen we in september alsnog geen cut en gaan we nog harder rekt
ja volledig eens, en daarom zeg ik ook 100% zeker een cut.kbuntu schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 13:35:
[...]
Eerder heeft hij gezegd met name naar de werkloosheid te kijken. Die is nu 2 x hoger dan verwacht. ‘Wait & see’ wordt dan ingewikkeld, omdat hij al wat laat hierop heeft gereageerd. Niet zo laat dat Trump hier gelijk heeft, maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat hij nergens op hint en misschien nog wel waarschijnlijker dat hij al een eerdere cut aankondigt om de economie aan te jagen. Waarom zou je er nog een maand mee wachten?
Maar vraag me vooral af of ie iets laat doorschemeren vandaag
Ik zou ook niet zeggen dat het 100% zeker is, maar de kans is nog steeds wel groot. FED watch tool geeft vaak de beste indicatie: die geeft nu ongeveer 70% yes / 30% no aan. Polymarket is wat minder goed voor zo'n schatting, maar toch: ook die staat nu op 39% no change in september.Berry powel schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 13:40:
[...]
Ik ben zeker geen macro economisch expert, maar wordt de kans op een rate cut in september niet wat overschat? Inflatie is ong 3% en de effecten van de heffingen zijn mogelijk nog niet helemaal zichtbaar. Dit pleit dan toch voor voorzichtigheid?
inflatie is zwaar ondergeschikt aan werkeloosheid.Berry powel schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 13:40:
[...]
Ik ben zeker geen macro economisch expert, maar wordt de kans op een rate cut in september niet wat overschat? Inflatie is ong 3% en de effecten van de heffingen zijn mogelijk nog niet helemaal zichtbaar. Dit pleit dan toch voor voorzichtigheid?
Mocht je het interessant vinden, kijk ff naar de jaren 70. 3 golven van dikke inflatie in 10 jaar.
We hebben nu pas de 1e gehad, er gaat er zeker nog 1 komen, wellicht nog 2.
dit verwacht ik wel, ik heb al vaker gezegd dat er een double digit inflatie komt 2026/2027anti elppa schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 13:51:
[...]
inflatie is zwaar ondergeschikt aan werkeloosheid.
Mocht je het interessant vinden, kijk ff naar de jaren 70. 3 golven van dikke inflatie in 10 jaar.
We hebben nu pas de 1e gehad, er gaat er zeker nog 1 komen, wellicht nog 2.
nothing stops this train
Je hebt ook vaker gezegd dat we ‘deze week een ATH’ zouden krijgen.Kol Nedra schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 13:53:
[...]
dit verwacht ik wel, ik heb al vaker gezegd dat er een double digit inflatie komt 2026/2027
Als de inflatie double digits wordt komt die ATH vanzelf, je schiet er alleen effectief niets mee opWispe schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 13:57:
[...]
Je hebt ook vaker gezegd dat we ‘deze week een ATH’ zouden krijgen.
They all knew borders no longer divided the world so much as ideologies.
Jij als broer van Jerome kan hem toch wel ff iets influisteren?Berry powel schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 13:40:
[...]
Ik voel mij een enorme boomer. Simpele lunch, 2x tosti 1x broodje, 3 drankjes. 45 euro. 100 gulden! Is toch niet normaal.K00kaburra schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 14:01:
[...]
Als de inflatie double digits wordt komt die ATH vanzelf, je schiet er alleen effectief niets mee op
Ik zal je een geheimpje verklappen; mijn broer snapt er ook vrij weinig van.elektriekert schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 14:14:
[...]
Jij als broer van Jerome kan hem toch wel ff iets influisteren?
Nou, Wayfinder is onder de 0,10 cent
Nog interesse?
Choose your alts wisely haha, ik kijk naar Arb nuFrozen-North schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 14:27:
[...]
Nou, Wayfinder is onder de 0,10 cent
Nog interesse?
Even kijken of ik wat alt drek kan scoren (eth, aave en hype) btc is redelijk at support dus tijd voor een gokje
Remy!!!! schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 14:42:
Order op $111.888 is geraakt, nu bouncen!
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Restant van het Bitvavo account ook in BTC gesmeten. LFG!
Als retail niet naar ons komt, komen wij wel naar retail! 200K op de borden!
Als retail niet naar ons komt, komen wij wel naar retail! 200K op de borden!
[ Voor 23% gewijzigd door BTC100K2021 op 22-08-2025 14:47 ]
Ik zag em net ook ja
Ff die YZY money rondstrooienNubtrix schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 12:39:
[...]
16u00
Liq grab op range low is gebeurd. Nu moet de bounce komen (volume, …) of we kijken naar 108k.
Never ever financial advice...
Net nog een kleine buy gedaan hopend op due bouncekazzzdafke schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 15:04:
Liq grab op range low is gebeurd. Nu moet de bounce komen (volume, …) of we kijken naar 108k.
Anders zit ik ook prima daar niet van
BTC €94.837,08
Mwha, er valt toch nog veel meer liquidity te halen? Zo te zien ligt er tot $111.1k nog veel meer dan er zonet op de $111.7k is gehaald.kazzzdafke schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 15:04:
Als er een kant gekozen wordt zal dat wel pas na 16:00 zijn, iedereen en z'n moeder is nu in afwachting van opa Powell.
Das die manupilasie vrindbsmpower schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 14:17:
Het is nog geen 16u en nu al rekt...
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/BzaF687iuUPvcxUPT3H4D2Ta.jpg?f=user_large)
tegenwoordig moeten beide ouders werken om rond te komen
nothing stops this train
Gelukkig niet tè hard want we zitten allemaal wel lekker hier te posten tijdens werktijdKol Nedra schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 15:27:
tegenwoordig moeten beide ouders werken om rond te komen
[ Voor 3% gewijzigd door Guere op 22-08-2025 15:31 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/Cev5JJHQWLphX8ISqQ3pf3fQ.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/hZVe8qVtpKxSdygLwynDRmQi.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JpwdBmxGLdYMq07fnBPkdZyk.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/wuTLwCIss1HhXS5GzcYTOqwo.webp?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HQiNnfQMav3GRYypUxoJMT7Y.jpg?f=fotoalbum_large)