Ik ben benieuwd ik zie de correlatie niet op die manier, die stappen zijn voor mij veel te groot. Wat de Russel van doen heeft met alts daar kan ik geen chocola van maken.verstappen33 schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 12:52:
[...]
Klopt, ik heb het ook puur over mijn crypto PF, 90% daarvan is alts, en de relatie tussen reguliere aandelen en crypto is er zeker wel, maar die is niet 1-1 te vertalen dat klopt.
Maar wat ik wel zie is dat de er veel gelijkenis is tussen de Russel 2000 die de mid-caps vertegenwoordigd in de aandelen wereld en de Total3 in crypto..
En wanneer de Russel dus uitbreekt naar een nieuw ATH zal de altcoin markt ook flink aantrekken en de Total3 waarschijnlijk ook een nieuw ATH gaan zetten.
Historisch is het ook zo dat wanneer de gehele markt mee doet in de bullrun (op de reguliere aandelenmarkt) dat een heel groot deel van de cryptomarkt ook in de bull modus zit.
Welke alts het beste presteren is uitzoeken waar veel interesse naar uit gaat en de ROI nog hoog is.
Op dit moment in XRP of BNB stappen heeft niet veel potentie, maar in bijvoorbeeld een ADA of Link wel.
Op deze manier bouw ik een portfolio met alts die in mijn ogen veel potentie en een goede ROI geeft met reeele targets die ik voor mogelijk houd.
Maar wie weet, ben nieuwsgierig naar de resultaten.
Stokstaart schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 12:33:
[...]
Be careful what you wish for.. Boven de 25k kudo's trekt hij de stekker uit zijn account en is hij een jaar spoorloos. De roem wordt hem dan gewoon teveel. Ik heb het twee of drie keer eerder zien gebeuren..
Als we kijken naar eind vorig jaar bij de verkiezingswinst van Trump, de dag erna brak de Russel door de laatste fib retracement levels en ging naar zijn vorige ATH, wat gebeurde er toen?CornermanNL schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 12:59:
[...]
Ik ben benieuwd ik zie de correlatie niet op die manier, die stappen zijn voor mij veel te groot. Wat de Russel van doen heeft met alts daar kan ik geen chocola van maken.
Maar wie weet, ben nieuwsgierig naar de resultaten.
Alts (Total3) vloog er achteraan naar zijn vorige ATH..
Historisch gezien wanneer de Russel uitbrak naar een nieuw ATH was er ook een dikke bull-run gaande in crypto. Zie ook 2020-2021 of 2017-2018..
De alts binnen crypto (even BTC buiten beschouwing laten) heeft alleen zijn bull-run wanneer de gehele aandelenmarkt meedoet..
Wanneer komende weken de Russel een nieuw ATH gaat zetten en een flinke stijging inzet dan is de kans super groot dat we ook de blow-off top in crypto gaan zien.
Herbeleef mijn The Ride '25 https://oudeelferink.com/
Geen parabool, maar een…Alpina schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 12:24:
Wat een heerlijke chaos hier. Mochten we nog een parabooltje doen wordt dit echt Sodom en Gomorra.
Iets met nagels en koppen.verstappen33 schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 08:58:
[...]
Doe je dat spelletje 3x met 10k inleg, dan heb je 10 x 5 = 50k x 4 = 200k x5 = 1 miljoen..
Kost je misschien wel 3 cycles, maar het is een stuk makkelijker dan een x100 in een keer proberen te pakken..
Velen willen de 'get rich quick'-methode, omdat ze zien dat het sommigen zo gelukt is.
Je kan met een stuk van de portfolio inderdaad gokken op dat soort muntjes. Maar voornaamste is om steeds voldoende in big caps te hebben (btc, en bij uitbreiding eventueel eth en sol), maar vooral ook ten allen tijde voldoende cash achter de hand te houden om snel in te kunnen spelen op kansen die zich aandienen. Kansen zijn en komen er genoeg alleszins, meermaals per cycle.
is al begonnen.Lieftalig schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 11:42:
[...]
Wat denken jullie eigenlijk dat de katalysator gaat zijn voor de next leg up?
Libra assets ontdooid. $YZY launched. Crime zsn gaat verder op SOL
daarnaast WLFI (hallo trump) gaat binnen 1-3 weken USD1 lanceren als de amerikaanse stablecoin. gisteren 200m gemint. dus dat speelt. en ze hebben een shitload of ETH... dus wat gaan ze wellicht doen? ETH of BTC kopen met hun eigen stablecoin voor USD1 (lol)
BTC nog niet klaar met stijgen
<FED Rate Cuts aankondiging>
ETH moet nog een keer een goede ATH zetten en alt-szn een startschot geven
<begin met verkopen>
raarste alts moeten weer gesprek worden op de straat
<Hier moet je al alles hebben verkocht>
Top bereikt en alles dondert omlaag
<nieuwe agenda item Juli - december 2027 DCA of Lump Sum IN >
Tijd voor nieuwe memes
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
PPI is maar 1 onderdeel van het totaal. Inflatie is nog steeds laag maar job openings zijn nu 3 maanden lang rekt. Verder zijn er nog veel meer parameters volledig rekt.Berry powel schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 13:49:
kunnen de marco economische geniuses hier uitleggen waarom de verwachting nog steeds is dat er in september rate cuts komen? Dit terwijl de PPI 0,9% hoger was..
fed moet nu wel gaan kutten voor USA helemaal in de goot ligt.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Verzwakkende arbeidsmarkt. Dat is naast inflatiedata de belangrijkste indicator waarop FED haar beslissingen neemt. De markt schat in dat die nu op dit moment zwaarder weegt dan oplopende inflatiedata.Berry powel schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 13:49:
kunnen de marco economische geniuses hier uitleggen waarom de verwachting nog steeds is dat er in september rate cuts komen? Dit terwijl de PPI 0,9% hoger was..
Damn, ik las net "Ik ga niet teveel verstappen over het plot", ik moet minderen met SC lezen...K00kaburra schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 11:29:
[...]
Mijn vakantie is voorbij en de bear is gestart? Maar dat jij dat niet begrijpt is verder natuurlijk helemaal prima.
Daarnaast geniet ik stiekem gewoon teveel van dit topic vol knettervage idioten. Kun je veel van leren als je beschikt over enige mate van zelfreflectie, in jouw geval dus niets.
Ik ben daarnaast een boek aan het schrijven over mijn tijd in de slowchat als een soort science fiction achtige roman, afgelopen jaar wordt de kers op de taart.
Ik ga niet teveel verklappen over het plot maar uiteindelijk wint Ethereum de race als native token van de heilige federatie, nadat Bitcoin is uitgegroeid door technocratisch marxisme met behulp van greater fool gestuurde AI legers.
Wellicht kan jij er dus ook van genieten als de tijd rijp is.
Nog even volhouden dus. HODL!
Daarna rekt?Frozen-North schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 14:56:
Als ik het goed heb begint die Powell speech morgen om 16:00 uur onze tijd.
Nog even volhouden dus. HODL!
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Mochten we slecht nieuws krijgen, dan hoop ik dat het al deels ingecalculeerd was.
Zo niet, dan gaan we nog een (flink) stukje lager vrees ik.
Zijn er weer heel wat rekt gegaan op YZY. Hayden gaat vrolijk door, zijn vriendjes hadden weer eens early CA.Aeronaut schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 13:32:
[...]
is al begonnen.
Libra assets ontdooid. $YZY launched. Crime zsn gaat verder op SOL
daarnaast WLFI (hallo trump) gaat binnen 1-3 weken USD1 lanceren als de amerikaanse stablecoin. gisteren 200m gemint. dus dat speelt. en ze hebben een shitload of ETH... dus wat gaan ze wellicht doen? ETH of BTC kopen met hun eigen stablecoin voor USD1 (lol)
BTC nog niet klaar met stijgen
<FED Rate Cuts aankondiging>
ETH moet nog een keer een goede ATH zetten en alt-szn een startschot geven
<begin met verkopen>
raarste alts moeten weer gesprek worden op de straat
<Hier moet je al alles hebben verkocht>
Top bereikt en alles dondert omlaag
<nieuwe agenda item Juli - december 2027 DCA of Lump Sum IN >
Tijd voor nieuwe memes
Hoevaak die coin wel niet gereleased is als de “echte” is insane.
Celeb coins…nooit kopen.
Nooit kopen, wel shortenoski27 schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 15:11:
[...]
Zijn er weer heel wat rekt gegaan op YZY. Hayden gaat vrolijk door, zijn vriendjes hadden weer eens early CA.
Hoevaak die coin wel niet gereleased is als de “echte” is insane.
Celeb coins…nooit kopen.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
And it's gone.John245 schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 15:54:
@Kol Nedra Goed dat wij er balls deep in zijn gegaan. nu al btc> 1k hoger![]()
Gejinxt JohnJohn245 schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 15:54:
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
sjorremans schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 17:34:
We gaan weer lekker rekt
:gifsicle():strip_exif()/f/image/K3imcPn36YadxrGUQw5HryTW.gif?f=user_large)
double bottom ik de maak, ff nog de weak hands eruit schudden en dan naar $150k+ in september
[ Voor 13% gewijzigd door Kol Nedra op 21-08-2025 17:55 ]
nothing stops this train
We gaan het zienKol Nedra schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 17:48:
[...]
[Afbeelding]
double bottom ik de maak, ff nog de weak hands eruit schudden en dan naar $150k+ in september
Slinger die VCA-machine maar weer aan.John245 schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 15:54:
ja het werkt nu wel he, John had in het weekend toen BTC op ATH stond geen vca gedaan.BTC100K2021 schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 18:37:
[...]
Slinger die VCA-machine maar weer aan.
ik heb bijv wel op de top gekocht
nothing stops this train
Ik had gehoopt op 'bier'. Ruis kan je niet drinkenWispe schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 18:24:
1 woord en 4 letters: ruis.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Ik hou het verschil bij en VCA outperformed DCA.Kol Nedra schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 18:50:
[...]
ja het werkt nu wel he, John had in het weekend toen BTC op ATH stond geen vca gedaan.
ik heb bijv wel op de top gekocht
Rekt is ook vier letters.ByteMe_ schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 19:03:
[...]
Ik had gehoopt op 'bier'. Ruis kan je niet drinken
[ Voor 5% gewijzigd door Jumpman op 21-08-2025 19:17 ]
AlterBridge schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 19:00:
[Afbeelding]
Dit is al beter, of naja handiger, dan die boobs in mijn tabblad. Maar toch wel vaag hoe die suggestie afbeelding wordt uitgezocht
:strip_exif()/f/image/cGKmh0tdF36ouxPCJF8oGRDx.jpg?f=fotoalbum_large)
Ook nog wat oude vaten van @K00kaburra
https://www.rijnmond.nl/n...ereen-verrot-dat-lucht-op
Een rechtszaak is altijd spannend, maar Peter heeft zich goed voorbereid: hij heeft vijf biertjes gedronken om rustig te worden. Dat is in zijn geval niet veel. “Vroeger dronk ik veertig halve liters. Echt, het gaat nu goed met me.”
Hij zet zijn petje af en neemt plaats tegenover de rechters. “Moet ik u eigenlijk edelachtbare noemen of meneer?” Uit een plastic tasje haalt hij een stapel A4-tjes. “Ik heb mijn verhaal op papier gezet, maar ik ben mijn bril vergeten. Misschien kunt u het zelf even lezen.”
Wat volgt is een leespauze van enkele minuten waarbij de drie rechters zwijgend over de brief gebogen zitten. De voorzitter besluit niet alle feiten te bespreken. Het is ook nogal veel. Veel scheldwoorden.
Nu hij op zichzelf woont, zijn er geen verleidingen meer van alcohol en drugs en is hij tot rust gekomen. Nou ja, drinken doet hij nog altijd. “Als ik wakker word, trek ik er gelijk eentje open. Maar het is veel minder. Ik denk 15 tot 20 procent van vroeger.”
Ja, ik ga geen namen noemen.Darrell schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 19:21:
Iemand van hier?
Een rechtszaak is altijd spannend, maar Peter heeft zich goed voorbereid: hij heeft vijf biertjes gedronken om rustig te worden. Dat is in zijn geval niet veel. “Vroeger dronk ik veertig halve liters. Echt, het gaat nu goed met me.”
Hij zet zijn petje af en neemt plaats tegenover de rechters. “Moet ik u eigenlijk edelachtbare noemen of meneer?” Uit een plastic tasje haalt hij een stapel A4-tjes. “Ik heb mijn verhaal op papier gezet, maar ik ben mijn bril vergeten. Misschien kunt u het zelf even lezen.”
Wat volgt is een leespauze van enkele minuten waarbij de drie rechters zwijgend over de brief gebogen zitten. De voorzitter besluit niet alle feiten te bespreken. Het is ook nogal veel. Veel scheldwoorden.
Nu hij op zichzelf woont, zijn er geen verleidingen meer van alcohol en drugs en is hij tot rust gekomen. Nou ja, drinken doet hij nog altijd. “Als ik wakker word, trek ik er gelijk eentje open. Maar het is veel minder. Ik denk 15 tot 20 procent van vroeger.”
We staan nog altijd hoger dan een jaar geleden.
Zoom out!
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Makkelijk praten met een dikke Nikon D610Vis schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 19:28:
Gaan we rekt?
Zoom out!
nothing stops this train
Haha zo kan je bezig blijvenVis schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 19:28:
Gaan we rekt?
Zoom out!
Ja zegt toch ook helemaal niks. Allemaal manipulatie. Zo gauw er flink aan wordt gegeten halen ze hem weg.Jumpman schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 19:16:
Een gigantische wall op $BTC op $111671 gaan we daar doorheen, dan gaat het richting de $108k.
Ik heb het over liquidaties, die gaan niet zomaar weg.bsmpower schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 19:43:
[...]
Ja zegt toch ook helemaal niks. Allemaal manipulatie. Zo gauw er flink aan wordt gegeten halen ze hem weg.
Maar hij lijkt wederom te bouncen weer wat lager dan gisteren. Telkens spannend, want ik probeer $BTC in te kopen tussen de $111500 en $109500.
Alsof die Paar honderd euro uitmaaktJumpman schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 19:49:
[...]
Ik heb het over liquidaties, die gaan niet zomaar weg.
Maar hij lijkt wederom te bouncen weer wat lager dan gisteren. Telkens spannend, want ik probeer $BTC in te kopen tussen de $111500 en $109500.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
BC Backer kijkt ook altijd naar de Russelverstappen33 schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 12:52:
[...]
Klopt, ik heb het ook puur over mijn crypto PF, 90% daarvan is alts, en de relatie tussen reguliere aandelen en crypto is er zeker wel, maar die is niet 1-1 te vertalen dat klopt.
Maar wat ik wel zie is dat de er veel gelijkenis is tussen de Russel 2000 die de mid-caps vertegenwoordigd in de aandelen wereld en de Total3 in crypto..
En wanneer de Russel dus uitbreekt naar een nieuw ATH zal de altcoin markt ook flink aantrekken en de Total3 waarschijnlijk ook een nieuw ATH gaan zetten.
Historisch is het ook zo dat wanneer de gehele markt mee doet in de bullrun (op de reguliere aandelenmarkt) dat een heel groot deel van de cryptomarkt ook in de bull modus zit.
Welke alts het beste presteren is uitzoeken waar veel interesse naar uit gaat en de ROI nog hoog is.
Op dit moment in XRP of BNB stappen heeft niet veel potentie, maar in bijvoorbeeld een ADA of Link wel.
Op deze manier bouw ik een portfolio met alts die in mijn ogen veel potentie en een goede ROI geeft met reeele targets die ik voor mogelijk houd.
Het is voor mij ook soms puur een rekensommetje,
115k BTC die mogelijk naar 230k gaat is maar 100% winst.
87ct ADA die naar $2.30 gaat en 250% winst geeft..
Wat is de kans dat dit gebeurd binnen nu en bijvoorbeeld 6 maanden?
Ja het risico per munt verschilt, en dat is iets wat een ieder voor zichzelf moet bepalen.
Wel als je 50% van je $BTC hebt verkocht op $123500 en nu weer terug er in wil, het liefst onder de BMSB. Hoe meer sats, hoe beter op de lange termijn.
[ Voor 10% gewijzigd door Jumpman op 21-08-2025 20:23 ]
🚨 $YZY traders wrecked.
— The Solana Post (@thesolanapost) 21 augustus 2025
56,050 wallets touched the token:
• 14,957 lost up to $500
• 1,273 lost $500–$1K
• 1,878 lost $1K–$5K
• 429 lost $5K–$10K
• 523 lost $10K–$100K
• 64 lost $100K–$1M
• 1 lost $1M+
Meanwhile, only 5 wallets made $1M+.
Total bloodbath. pic.twitter.com/d1Qv6TxS4O
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
BTC daalt, WTF is going on
Hoezo, de bounce is toch daar. Morgen ATH.kbuntu schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 20:45:
Je zou zeggen: toenemende werkeloosheid, kleine stijging inflatie = rate cut
BTC daalt, WTF is going on
Haha nouriel, ook wel doctor doom genaamd
anti elppa schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 21:34:
[...]
Haha nouriel, ook wel doctor doom genaamd
:strip_exif()/f/image/AO8Kkhu4BSrJlQi1lxesVPVZ.jpg?f=fotoalbum_large)
Hangt ws gewoon rond hier in de SC onder een andere naam
Darrell schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 19:21:
Iemand van hier?
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Ja vooral in 2018 en met covid ging ie helemaal los. Prachtig was dat. Nu hoor ik eigenlijk al jaren niets meer van hem. Wel jammer, vond het altijd wel vermakelijkPinsa schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 21:38:
[...]
[Afbeelding]
Hangt ws gewoon rond hier in de SC onder een andere naam
bsmpower schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 21:35:
Nou, nu gaan we snel zien of het een double bottom wordt of keihard rekt.
Oprecht ik kon hem echt niet, maar hier komt dus het woord perma beer vandaan wel grappig, zou hij nu wel bullish zijn?anti elppa schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 21:42:
[...]
Ja vooral in 2018 en met covid ging ie helemaal los. Prachtig was dat. Nu hoor ik eigenlijk al jaren niets meer van hem. Wel jammer, vond het altijd wel vermakelijk
Zijn boek "megathreats" is nog wel de moeite waard.anti elppa schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 21:42:
[...]
Ja vooral in 2018 en met covid ging ie helemaal los. Prachtig was dat. Nu hoor ik eigenlijk al jaren niets meer van hem. Wel jammer, vond het altijd wel vermakelijk
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Haha grapje man, voelt hetzelfde als rekt gaan daarom postte ik dit plaatje
Maar komt goed ergste wat kan gebeuren is nog een rektember er achteraan daarna moon hold on
Waarom... We hebben nu een double bottom te pakken toch. Mijn PF kan wel wat UP gebruiken.Remy!!!! schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 21:52:
Nou hup, dump nou maar gewoon even naar beneden, want dit schiet ook niet echt op...
Want dan wordt mijn order gevuld, nu zit ze daar steeds tegenaan te schuren. En dat vind ik IRL niet erg, maar met crypto is dat irritantbsmpower schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 21:58:
[...]
Waarom... We hebben nu een double bottom te pakken toch. Mijn PF kan wel wat UP gebruiken.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
BlackRock secretly SELLING their crypto
— ardizor 🧙♂️ (@ardizor) 21 augustus 2025
They sell $BTC to buy more $MSTR shares
Larry Fink will force Saylor to sell 684,921 BTC
Here's his SECRET plan and when market will turn around 🧵👇 pic.twitter.com/IDlfZ5FXFU
nothing stops this train
is het al oktober dan?Woohooo schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 00:24:
Er waren mij hier lambo's beloofd in oktober, waar blijven die nou?
nothing stops this train
Complottheorie zonder bewijs maar wel met oproep om te abonneren op het Twitter- en Telegram-kanaal dat "binnenkort op private wordt gezet".
In de tijd die het me kostte om dit te lezen had ik ook fiat in BTC kunnen duwen!
Dat zit wel Schnorr.
Al diverse varianten gelezen op deze theorie, maar lijkt mij pure speculatie. BlackRock kan niet zomaar Bitcoin dumpen; hun ETF volgt investeerdersvraag en is gebonden aan SEC-regelgeving. Zo’n dump zou hun eigen positie en het imago van Bitcoin schaden en is traceerbaar.
Yeah surePinsa schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 07:12:
Jackson hole meeting vandaag
Maybe gaat een moonwalk ons helpen
[Afbeelding]
Pinsa schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 07:12:
[Afbeelding]
Pinsa schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 07:12:
[Afbeelding]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/94nTGpgcWfDQWB66Y0HUaaad.gif?f=user_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/rjIO5eKWI1wNHsJfj2U5LSQZ.gif?f=user_large)
beste "walk" is natuurlijk onze Pinsa die rent voor de next gure altcoin
[ Voor 10% gewijzigd door Kol Nedra op 22-08-2025 07:55 ]
nothing stops this train
Er is mij een altseason beloofdKol Nedra schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 07:54:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
beste "walk" is natuurlijk onze Pinsa die rent voor de next gure altcoin
Als whitelabel dan ga ik vanuit. Het is niet zo dat de hele EU straks eth nodig heeft en dat jij dan spekkoper bent hoorkbuntu schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 06:40:
[Afbeelding]
Ze noemen ETH of Solana als mogelijk platform
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Hij is een goede TA, en laat vaak nuttige dingen zien (al valt die soms heeeeel vaak in herhaling en zegt die 10x hetzelfde in 1 videoelektriekert schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 20:04:
[...]
BC Backer kijkt ook altijd naar de Russel
Soms heeft hij het ook helemaal mis, maarja het is ook geen exacte wetenschap.
Ik volg hem al vanaf het begin, samen met enkele andere zoals Allesio Rostani, Lynn Alden en een paar anderen..
Hun members kanalen/nieuwsbrieven zijn nog veel nuttiger en gaat vaak veel dieper door in de analyse.
Iedereen moet er uit halen wat hij of zij nuttig acht..
Ik heb de training video's van BCB gevolgt en die zijn heel nuttig geweest om zelf ook analyse te kunnen doen. Zijn kijk op de wereld is redelijk gelijk met die van mij..
En met alle informatie die ik bij diverse bronnen zie/hoor probeer ik mijn eigen conclusies/plan te trekken...
Ikzelf heb nog geen echte crisis meegemaakt op de reguliere aandelenmarkt (pas sinds 2014 in de markt), we zullen zien of mijn opgedane kennis voldoende is om goede keuzes te blijven maken wanneer het ooit zover is.
Herbeleef mijn The Ride '25 https://oudeelferink.com/
John245 schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 08:38:
Iedereen zijn fiat correct gealloceerd zodat bij een eventuele dip de juiste assets gekocht kunnen worden?
Heb mijn maandelijkse belediging vandaag iig al ontvangen. Of ik een nieuwe inleg durf te doen daar weten jullie het antwoord waarschijnlijk al wel op... Al heb ik het eerder wel gedaan en heeft toen goed uitgepakt. Waar ik nu mee zit is als we vanmiddag dumpen dat dit mogelijk een omslag is van bull naar bear? Dus dat een eventuele inleg vandaag, na een dump, veel risicovoller voelt dan andere dips. Maar ik ben een overdenker en pessimist dus bij een eventuele aankoop voel ik sowieso meer angst dan degene hier die blind in BTC of ander muntje geloven.John245 schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 08:38:
Iedereen zijn fiat correct gealloceerd zodat bij een eventuele dip de juiste assets gekocht kunnen worden?
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/qydIO84aydIvmiiL8HLgM8Fz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/leLykIwEfCrXoR4D3BZzx4oJ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DT5wQo3ITEaos3M1xCAHA6rE.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Qyk7ZV0i3eHtqxrGvBsSkZdp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/p2UMja4aX6ev1tSIwhSNtWlR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RdDINQBCyYYCs0AyZx22wqCe.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KbQKMgqPiOEN9MzIx8GGcBt5.jpg?f=fotoalbum_large)