Hopelijk niet de trein missen icm buy high sell lowPinsa schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 17:45:
[...]
Klopt gister, en vanmorgen weer uitgestapt met de gedachte goedkoper terug te kopen alleen ik was te greedy en dacht het kan nog wel lager
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Capo zegt dat het een bull trap is dus je hebt nog ff.Pinsa schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 17:45:
[...]
Klopt gister, en vanmorgen weer uitgestapt met de gedachte goedkoper terug te kopen alleen ik was te greedy en dacht het kan nog wel lager
Nee man geen verlies gelukkig, ben wel happy voor diegene wat het wel gelukt isColdcat schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 17:47:
[...]
Hopelijk niet de trein missen icm buy high sell low
Mijn face ziet er zo uit:
Pinsa schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 17:29:
[...]
Hier ook een keer de trein gemist ik had een verdere daling verwacht, wie weet komen er nog kansen
:strip_exif()/f/image/S9ToEF6xnwnzSZy3J3cp2Ore.png?f=user_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/uBXd5g1sCyBbfoj23tVMjPH1.gif?f=user_large)
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Pinsa schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 17:45:
[...]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/VhN2quf80HzqFvCkgyB9JhYy.gif?f=user_large)
Tuurlijk, alstu!! En je weet, been there done that
Hier verkopen om lager proberen terug te kopen is van de ratten besnuffeld.
buy and hodl
nothing stops this train
Dat is gewoon puur geluk hoor.Magpie schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 17:51:
Op deze FED moves is voor mij niet te traden hoor. Ga ik ook niet doen. Voor hetzelfde geld / bitcoin was het hawkish gebleven en zaten we nu op 106k. Dus ik snap de logica om te proberen lager in te kopen en te gaan traden best, maar wat mij betreft weer een pleidooi om te hodlen en de dingen simpel te houden.
Ik heb alleen een klein flufje gekocht, maar 9 andere kooporders zijn niet gehit en we zijn omhoog gegaan.
Tja.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
eth, The world's computer
almelo15 schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 18:18:
Ome trump nog even voor 5 miljoen aan eth gekocht, net voor ath.
Kut man! Wat gebakken met een knakworstje en geen kaas. De poor-mans rekteroni!Pinsa schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 17:50:
[...]
Nee man geen verlies gelukkig, ben wel happy voor diegene wat het wel gelukt is
Mijn face ziet er zo uit:
[Afbeelding]
Er komen kansen aan!
Tnx amigo komt goed tis maar crypto he! En we hebben nog een hold potjeColdcat schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 18:24:
[...]
Kut man! Wat gebakken met een knakworstje en geen kaas. De poor-mans rekteroni!
Er komen kansen aan!
Pinsa schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 18:28:
[...]
Tnx amigo komt goed tis maar crypto he! En we hebben nog een hold potje
Hier wel een paar orders gehit op lage koersen, maar ook veel winsten weer zien verdwijnen.Pinsa schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 18:28:
[...]
Tnx amigo komt goed tis maar crypto he! En we hebben nog een hold potje
Kamp #HODL hier.
nothing stops this train
kbuntu schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 18:59:
Jezus wat loopt eth hard te vlammen
Nog minder dan 100 tot ath.kbuntu schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 18:59:
Jezus wat loopt eth hard te vlammen
Soort "W" van WTF.knakworst schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:05:
[...]
Nog minder dan 100 tot ath.
[Afbeelding]
They who buy the dip, deserves the rip.
:strip_exif()/f/image/5zSmL568eidtREETyPIVBJVl.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/IUvg8om2caWeBgyIYVbKfs1S.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 37% gewijzigd door Numbers op 22-08-2025 19:15 ]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Hoe moet ik de X as lezen? Wij zitten nu toch ook al vrij dicht bij overtime (lees: veel verder naar rechts op de X-as?Numbers schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:14:
Projecties op basis van de huidige stand in vergelijking met de vorige cycles. Zelfs 420k is binnen bereik![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Maktub
Ik denk de dagen sinds halvingMrMrq schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:23:
[...]
Hoe moet ik de X as lezen? Wij zitten nu toch ook al vrij dicht bij overtime (lees: veel verder naar rechts op de X-as?
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Laat ons allen nog heel even genieten.ByteMe_ schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:29:
Wat een massahysterieEn dan vervolgens om 22:01 weer rekt zeker
This time is different toch? Gooi al je fiat stuk op die Bitcoin!
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Bullish eth, is bullish crypto.
Benieuwd wat er na de all time high komt, (behalve een tijdelijke pullback).
Eerst maar die ATH aantikken, dan praten we verder.almelo15 schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:34:
De eth ath zou een mogelijk startschot voor een altszn kunnen zijn. Mooie tijden.
denk sowieso niet een klassiek Alt season. Dat kost veel te veel liquiditeit. Maar top 20 tot 50 alts geloof ik wel in ja.almelo15 schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:34:
De eth ath zou een mogelijk startschot voor een altszn kunnen zijn. Mooie tijden.
Timing is wat raar mocht ie nu starten. Meeste altseasons duurde niet erg lang. Imo is het nog iets te vroeg, maar wie weet
Ja top 100 max ook gok ik idd... Top 100 is ook genoeg wat mij betreftanti elppa schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:37:
[...]
denk sowieso niet een klassiek Alt season. Dat kost veel te veel liquiditeit. Maar top 20 tot 50 alts geloof ik wel in ja.
Timing is wat raar mocht ie nu starten. Meeste altseasons duurde niet erg lang. Imo is het nog iets te vroeg, maar wie weet
Maargoed eerst maar eens die ath pakken en kijken wat er dan gebeurd. Velen hadden wat er de laatste maanden is gebeurd al nooit aan zien komen.
Aan de ene kant natuurlijk waar maar aan de andere kant zijn alts tot op heden zo zwak geweest (uitzonderingen en vooral memes daargelaten). Ik denk vooral omdat BTC trager (maar gestaag) groeit tov van vorige cycles. Altcoins gedijen toch bij wat hype en hysterie. Ik kan me voorstellen dat alts wat bij gaan trekken. Daarna weer btc weer die de kar trekt en dan nog een alt season. Maar er is nu zoveel troep in omloop dat het niet gelijk gaat lopen en er waarschijnlijk een heleboel bagholders worden geboren.anti elppa schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:37:
[...]
denk sowieso niet een klassiek Alt season. Dat kost veel te veel liquiditeit. Maar top 20 tot 50 alts geloof ik wel in ja.
probleem is de hoeveel shitcoins, de bagholders daarvan, daily supply van die muntjes en dan nog de "nieuwe" projecten. Een zwart gat is er niets bij. In 2017 was het geen probleem. Want veel van bovenstaande was nvt. In 2021 was het al minder extreem het shitcoin seizoen, want zie bovenstaande. Nu is de supply absolutely mental, en dan heb ik het nog niet eens over de restSluw schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:41:
[...]
Aan de ene kant natuurlijk waar maar aan de andere kant zijn alts tot op heden zo zwak geweest (uitzonderingen en vooral memes daargelaten). Ik denk vooral omdat BTC trager (maar gestaag) groeit tov van vorige cycles. Altcoins gedijen toch bij wat hype en hysterie. Ik kan me voorstellen dat alts wat bij gaan trekken. Daarna weer btc weer die de kar trekt en dan nog een alt season. Maar er is nu zoveel troep in omloop dat het niet gelijk gaat lopen en er waarschijnlijk een heleboel bagholders worden geboren.
Toch jammer, heb altijd genoten van de waanzin, de balls of steel, de achterlijke gains die mensen haalden (zelf altijd wat veiliger maar toch zeker prima geboerd). Nu wordt de hele crypto markt toch weer opgegeten door het grootkapitaal. Het was zo'n mooie belofte.anti elppa schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:44:
[...]
probleem is de hoeveel shitcoins, de bagholders daarvan, daily supply van die muntjes en dan nog de "nieuwe" projecten. Een zwart gat is er niets bij. In 2017 was het geen probleem. Want veel van bovenstaande was nvt. In 2021 was het al minder extreem het shitcoin seizoen, want zie bovenstaande. Nu is de supply absolutely mental, en dan heb ik het nog niet eens over de rest
Is er ook evenveel water om te verdelen, of is dat ook meer geworden?
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp
Bij dit soort grafieken zijn er twee opties die vaak gebruikt worden, het aantal dagen sinds de low of het aantal dagen sinds de halving.MrMrq schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:23:
[...]
Hoe moet ik de X as lezen? Wij zitten nu toch ook al vrij dicht bij overtime (lees: veel verder naar rechts op de X-as?
In dit geval is "0" de halving. Huidige datum -500 dagen is april 2024.
Ik denk dat er nu minder animo is dan 2021, maar misschien komt het nogTaro schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:50:
[...]
Precies wat ik telkens denk bij het zien van die meme. 60% extra dollars geprint alleen al tijdens corona. Dus die kan is zeker groter geworden.Taro schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:50:
[...]
Krijg namelijk net het eerste verzoekje van de cycle binnen: een normie die vraagt wanneer ik tijd heb om over crypto te babbelen.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Aeronaut schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:22:
Aero heeft weer 1.50 getikt. Mijn exitplan is in werking gesteld. Tientallen stoplossjes onder huidige prijs. Omhoog? Bijstellen, omlaag? Cashen.
Respect, well played.Aeronaut schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:22:
Aero heeft weer 1.50 getikt. Mijn exitplan is in werking gesteld. Tientallen stoplossjes onder huidige prijs. Omhoog? Bijstellen, omlaag? Cashen.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp
In hindsight. Geluk, maar meer geloof dat het de play is dit szn. Maar elke keer was het net wat aan de hand ofzo. Anyhow. We zien wel waar het strand. Wordt er nu weer een raket naar israel of iran gevlogen in deze pump ben ik pleitte. 3x is gewoon bullshit
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Why so bearish?Aeronaut schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:29:
[...]
In hindsight. Geluk, maar meer geloof dat het de play is dit szn. Maar elke keer was het net wat aan de hand ofzo. Anyhow. We zien wel waar het strand. Wordt er nu weer een raket naar israel of iran gevlogen in deze pump ben ik pleitte. 3x is gewoon bullshit
De afgelopen maanden tot een jaar is iedere HODL’er verziekt. In shitcoins dan.
Brandstof om nog net iets hoger te gaan dan verwacht.Coldcat schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:46:
[...]
De afgelopen maanden tot een jaar is iedere HODL’er verziekt. In shitcoins dan.
Petje af, ik zou hier echt niet naar kunnen handelenkazzzdafke schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 17:03:
Wow, dit was een ez win 🤣
Order klaar gezet op de range low met SL, aan het zwembad hele namiddag gaan hangen, en kijk ik nu eens tijdens een biertje op Bybit en zie je daar een dikke vette + P&L.
Range high trouwens TP1 gehit.
Deze avond maar eens de vrouw en kids verrassen..
Ai, da's kut man.Pinsa schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 17:29:
[...]
Hier ook een keer de trein gemist ik had een verdere daling verwacht, wie weet komen er nog kansen
Maar er gaat echt nog wel een moment komen waarbij je weer aan boord kan komen.
Heb je al je avax verkocht nu?
En nog meer indicatoren waarschijnlijk?
De SC gaat weer te hard om goed te volgen
[ Voor 14% gewijzigd door elektriekert op 22-08-2025 21:01 ]
Nee man Avax is hold potFrozen-North schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 21:00:
[...]
Ai, da's kut man.
Maar er gaat echt nog wel een moment komen waarbij je weer aan boord kan komen.
Heb je al je avax verkocht nu?
Ben je zelf ook nog aan het kijken? Er word ook veel van Link verwacht, en Morpho doet het ook heel erg goed, met de top 100 zit je niet verkeerd voor altseason denk ik zelf, smallcaps meer risk
Jup, t.o.v. een week geleden is er dus geen zak veranderd in de koers.elektriekert schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 21:01:
Maar de dikke bounce was dus op de MA99 i.c.m, de JP uitspraak dat er wellicht een verandering komt?
En nog meer indicatoren waarschijnlijk?
De SC gaat weer te hard om goed te volgen
Jpowell de manipulator, traders paradise.
Tick tock next block BTC
ETH nog altijd geen ATH
Hemule nog altijd een kale poes
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Congrats aan iedereen die ETH heeft
nothing stops this train
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Laat het Wispe maar niet lezen.NeoflexNL schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 21:20:
Wat een groene knuppel bij ETH zeg, bizar
helaas hier de boot gemist, maar durfde geen altjes meer te kopen.NeoflexNL schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 21:20:
Wat een groene knuppel bij ETH zeg, bizar
nothing stops this train
Voor ieder die de speech heeft gekeken, verbaast de actie jullie? Er is nog niet bekend dat in september de rente zal dalen en al helemaal niet met hoeveel maar blijkbaar geeft alleen al een koers verschuiving van de FED genoeg brandstof om te moonen.
Aan de andere kant, we staan niet hoger dan we stonden voor de dip. Dus we wachten nog op Oktober/November.
WelkomLiripriscon schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 21:28:
Voor het eerst na lang lurken een berichtje in de slowchat. In ieder geval bedankt voor alle waardevolle content en memes.
Voor ieder die de speech heeft gekeken, verbaast de actie jullie? Er is nog niet bekend dat in september de rente zal dalen en al helemaal niet met hoeveel maar blijkbaar geeft alleen al een koers verschuiving van de FED genoeg brandstof om te moonen.
No worries, A87 werd ook altijd gehunt.
Klote man die rode getallen.
Lipskinoff, leuke naamLiripriscon schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 21:28:
Voor het eerst na lang lurken een berichtje in de slowchat. In ieder geval bedankt voor alle waardevolle content en memes.
Zijn toon is voldoende om de richting te bepalen. Niemand gaat nu wachten op de fomc meeting. Dan wordt het sws sell the newsLiripriscon schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 21:28:
Edit: @keanu_ Buy the rumour sell the news. Ik had zelf gedacht met alle tekenen aan de wand dat dat vandaag misschien al van toepassing zou zijn tenzij er concrete getallen werden genoemd.
[ Voor 32% gewijzigd door Liripriscon op 22-08-2025 21:48 ]
You win some, you lose some.
Spot bags doen het prima gelukkig. Denk dikste dag in maanden.
Welkom terug HODLer.Liripriscon schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 21:45:
Zogenaamde eerste post was een leugen. Blijkbaar in editie 13 van de slow chat al eens eerder gepost. Linksom of rechtsom met de kennis sindsdien verbaast de actie vandaag me nog steeds. Desalniettemin HODL.
Een echte raket zie ik niet aankomen.. een moonraket wel.. 2 keer fucking blindsided… op vakantie
Hoe bedoel je? Het zijn levels, is het niet correct, dan stap ik snel uit en kijk ik naar het volgende level.elektriekert schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:55:
[...]
Petje af, ik zou hier echt niet naar kunnen handelen
Het kleine verliesje valt echt in het niets zoals een trade als nu..
Ps. Belofte maakt schuld:
:strip_exif()/f/image/zg1RypiOBwmEjtcDHq00j5rk.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 51% gewijzigd door kazzzdafke op 22-08-2025 21:57 ]
Never ever financial advice...
Mja, deze speech is geen FOMC meeting, dus wel echt anders.Liripriscon schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 21:45:
Zogenaamde eerste post was een leugen. Blijkbaar in editie 13 van de slow chat al eens eerder gepost. Linksom of rechtsom met de kennis sindsdien verbaast de actie vandaag me nog steeds. Desalniettemin HODL.
Edit: @keanu_ Buy the rumour sell the news. Ik had zelf gedacht met alle tekenen aan de wand dat dat vandaag misschien al van toepassing zou zijn tenzij er concrete getallen werden genoemd.
Het had beide kanten kunnen opvallen, maar gezien de weaking van de labour market en de (bijna 100% verwachte rate cut), was het vermoeden wel op een dovish toon
Nu zeg ik natuurlijk niet ''achteraf had je kunnen het weten'', maar '' bulls are in control. We zitten niet meer in een bear market, kwestie van tijd en ''liquiditeit'' dat we gewoon hoger gaan
[ Voor 11% gewijzigd door keanu_ op 22-08-2025 22:05 ]
kazzzdafke schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 21:57:
[...]
Hoe bedoel je? Het zijn levels, is het niet correct, dan stap ik snel uit en kijk ik naar het volgende level.
Het kleine verliesje valt echt in het niets zoals een trade als nu..
Ps. Belofte maakt schuld:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
De gemiddelde post binnen een aantal maanden.
Aldi lasagne is voor in de bear.
De FED heeft twee doelstellingen, de banenmarkt in top conditie en de inflatie rond de 2%. Die bijten elkaar nu met wat de FED kan, maar hij heeft aangegeven de prioriteit te leggen bij de banenmarkt, omdat die gevolgen snel uit de hand kunnen lopen.Liripriscon schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 21:28:
Vervelend voor die mensen, maar gunstig voor ons, want de banencijfers zijn behoorlijk slecht de laatste tijd. Ofwel hij geeft indirect aan, en zo interpreteert de markt het ook gezien de reacties, dat ze "iets" gaan doen. De logische stap is de rente omlaag en dat is gunstig voor risk-on assets als crypto.
Dit lijkt me wel het moment dat de raket aangaat... 4 jaa rop gewacht...
[ Voor 30% gewijzigd door Coldcat op 22-08-2025 22:29 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/cmlQmXaClbzs4xhtKgMJoTWS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JCfd0pnFpTbFkzvJgjzLlEi9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/iSTyhzOTZhKc2hhq1EwwDyw1.jpg?f=fotoalbum_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/NFQh0orrkBJWAJhYazlIqzAJ.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/1EM6K4Saqdg8XqE6aN0Xef4L.jpg?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/T8dlftzT06DFglHjCYgDMbwu.jpg?f=fotoalbum_large)