[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #30 ATH++ Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 16 ... 29 Laatste
Acties:

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Alpina schreef op maandag 9 juni 2025 @ 18:15:
Over mollen gesproken, waar is Almelo?
Op date met een nieuwe tokenized AI app die NSFW NFT's op een ETH wallet airdropt in ruil voor geprivatiseerde metadata en een bescheiden maandelijkse vergoeding via de applestore.

Denk ik.

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02:24
snelst groeiende ETF ooit!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MqSoePqg-o7KF_TsX0fyJmPYbBY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/O7w8PE2W0GvARQggqAicXyQC.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
FrambozenTaart schreef op maandag 9 juni 2025 @ 18:22:
[...]

Op date met een nieuwe tokenized AI app die NSFW NFT's op een ETH wallet airdropt in ruil voor geprivatiseerde metadata en een bescheiden maandelijkse vergoeding via de applestore.

Denk ik.
Zo'n gemiste kans om een grap te maken over AppleTaarten... :N

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06:14

Vis

Kol Nedra schreef op maandag 9 juni 2025 @ 18:14:
ah dat is een andere Bart :) ik had het over Bart Brands

die is ook goed ja, wat is zijn naam op X?
@BartKol

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:53
Alstublieft heren. Een fijn verjaardagspumpje

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:55

Coldcat

HODL

Is dit inflatie gecorrigeerd?

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04:04
Cope: een drieluik.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/my2Z_XX2PZzNRh5HmCGzp1mkXTU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/mIu0QgslOkFVgPP7wV1HJzkl.png?f=user_large

[ Voor 4% gewijzigd door Guere op 09-06-2025 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:10
Heeft iedereen zijn moonboots aangetrokken?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• almelo15
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22:15
Alpina schreef op maandag 9 juni 2025 @ 18:15:
Over mollen gesproken, waar is Almelo?
Sorry ik ben niet in het bezit van de oranje meme, dus ik verkeer in de vervelende omstandigheid dat ik nog soms nog moet werken voor mijn geld ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
heerlijk die gast. Zit niet echt een leer curve in

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
Taro schreef op maandag 9 juni 2025 @ 00:53:
[...]

Wel vermakelijk om je betogen te zien. Hopelijk zijn er ook nog andere dingen in het leven dan ETH waar je van geniet.

[Afbeelding]
Jawel jawel.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:58
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TR0gy57XZ03OuwWCW1BWwHvKruQ=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/edu1viVvUyeTiPl8uvG76smi.jpg?f=user_large

[ Voor 198% gewijzigd door MrFX op 09-06-2025 19:15 ]

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• almelo15
Domino schreef op maandag 9 juni 2025 @ 08:48:
[...]

Lekker tegen de stroom in blijven roeien, Komt vast goed

[...]

Mooi voorbeeld, afgeven op bitcoin want prijsactie is niet relevant in jouw ogen. Om vervolgens een beter rendament in fet/eth aan te halen. Daarnaast zeg je aan boord te zijn voor de lange termijn om vervolgens een hoger rendement te laten zien op de korte termijn 8)7 .

[...]

Dit is toch echt wel af te doen met 'study bitcoin', op de lange termijn (en niet een paar jaar) moeten de transactiekosten het minen gaan bekostigen. Is dat economisch niet rendabel voor miners > betere hardware (energiezuiniger) inzetten en/of goedkopere energie. Kan dat niet > kappen met je business en de difficulty past zich wel aan.

Ik ben wel klaar met je Peter Schiff gedoe ondertussen.
Tegen de stroom in roeien is bij investeren in zijn algemeenheid wel sterk punt ja. Dat is namelijk waar de echte kansen liggen, maar dat was waarschijnlijk niet je punt. Sorry.

Het prijs argument is voor mij ook geen argument. Echter komt iedereen hier telkens met het enige argument dat ze hebben, namelijk prijs. Ik vind het dan wel grappig dat ik vanaf mijn instap momenten ook met mijn shitcoins momenteel nog steeds een beter rendement heb. Ja ook met Fetch. Het kan echt tegen de stroom in kopen op bodems.

v.w.b. je miners verhaaltje zou ik nog maar eens wat in dieper in dat oranje muntje van je duiken. Want dat verhaaltje over die difficulty van je werkt niet zo eenvoudig. Misschien "study bitcoin en do some homework" voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
Vis schreef op maandag 9 juni 2025 @ 09:06:
[Afbeelding]

Ja dat komt nog vast wel goed met FET.

Naamswijziging: Check
Nieuw logo: Check
Collaboration: Check

Als je er maar Artificiële intelligentie in de naam zet om greater fools aan te trekken om je bags op te dumpen.. smerig hoor.

Gewoon Bitcoin kopen dus.
Alleen op basis van die 3 treurige punten laat fetch al meer ontwikkeling zien dan de oranje meme sinds zijn onstaan. Maargoed hardste geld ooit, 21 miljoen, study bitcoin, no second best, --vul hier nog meer zwakzinnigheid in van het leger Saylorzombies.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 16-06 16:16
Dit ziet er goed uit!

Diegenen die de boot hebben gemist gaan nu shorten, maar krijgen een portie rekteroni.

Bij 115K komen de panic buys.

Bij 150K start de FOMO.

En dan heeeeel misschien een klein alt season

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
Vis schreef op maandag 9 juni 2025 @ 09:49:
[...]

Institutionele partijen hebben 0 interesse in alts.
d.
Jij bent af. Ga terug naar start en probeer het opnieuw.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01:09
Leuk.. gisteren hele dag niet kunnen kijken, pas 3:30 deze nacht thuis gekomen, moeten recupereren.. en dan doe je de chart open en is het wel leuk te zien dat alles netjes groen staat.
TP1 long van 101k netjes gehit, laat de rest maar gaan :)

Interesting times...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
Domino schreef op maandag 9 juni 2025 @ 11:19:
[...]

Zodra men met termen als ‘oranje memecoin’ gaat gooien is wat mij betreft de discussie dood. Dan ben je aan het trollen.

Dat je in een andere coin/token geloofd en investeerd maakt mij an sich niets uit. Allemaal prima, lees er graag over. Maar er zijn grenzen.

Ik heb zelf ook een tijdje in de alts gezeten, maar het was in mijn ogen allemaal drama. Ik wil niet teveel bezig zijn met koersen en grafieken. Da’s heel persoonlijk maar dan kom je al snel op bitcoin. Daarom (zure) maxi hier.
Ja, nee precies want blockchains waar je daadwerkelijk iets mee kunt zijn shitcoins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
Eusebius schreef op maandag 9 juni 2025 @ 14:05:
[...]

Als mijn tante een koelkast was, zou ik er een fles bier in kunnen leggen.
Correct.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04:13

Darrell

Fiat moonboy

Eusebius schreef op maandag 9 juni 2025 @ 14:05:
[...]

Als mijn tante een koelkast was, zou ik er een fles bier in kunnen leggen.
Technisch gezien zou dat ook kunnen als je tante gewoon je tante was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
Wiley99 schreef op maandag 9 juni 2025 @ 10:14:
[...]

Eens, van het topic is inderdaad niet veel meer dan een echoput over. Of zo'n kroeg met aan de bar een paar stamgasten die elke dag mopperen over hun ongenuanceerde wereldbeeld en af en toe een bezoeker die niet meedoet, de tent uitkijken. Jammer wel...
Je kunt van die Saylor zeggen wat je wil, maar hij heeft toch een aardig leger aan oranje zombies bij elkaar gekregen. Study bitcoin, there is no second best, never sell your bitcoin, de angst voor eth. Het is hier in de slowchat net of je met hem zelf in discussie bent. Weinig inhoud, wel veel van zijn marketingspreukjes.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tomtom901
  • Laatst online: 00:10

tomtom901

Moderator General Chat
kazzzdafke schreef op maandag 9 juni 2025 @ 19:25:
Leuk.. gisteren hele dag niet kunnen kijken, pas 3:30 deze nacht thuis gekomen, moeten recupereren.. en dan doe je de chart open en is het wel leuk te zien dat alles netjes groen staat.
TP1 long van 101k netjes gehit, laat de rest maar gaan :)
Hier ook paar TP's al gepakt (106k, 108.3), dus gaat lekker :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis

Vis

almelo15 schreef op maandag 9 juni 2025 @ 19:23:
[...]

Jij bent af. Ga terug naar start en probeer het opnieuw.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V1cItA4DseuZkH4pk3DIz_LYlj0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/kGFJpHNlXSA2afytC4dzMqDD.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
Hatseeee study bitcoin en vergeet niet: There is no second best!

[ Voor 5% gewijzigd door almelo15 op 09-06-2025 19:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis

Vis

almelo15 schreef op maandag 9 juni 2025 @ 19:20:
[...]

Alleen op basis van die 3 treurige punten laat fetch al meer ontwikkeling zien dan de oranje meme sinds zijn onstaan. Maargoed hardste geld ooit, 21 miljoen, study bitcoin, no second best, --vul hier nog meer zwakzinnigheid in van het leger Saylorzombies.
Ontwikkeling? Waarin? Mensen oplichten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Jammer dat DXY het zo laat afweten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• almelo15
Vis schreef op maandag 9 juni 2025 @ 19:46:
[...]

Ontwikkeling? Waarin? Mensen oplichten?
Maakt niet uit waarin, elke ontwikkeling. Bitcoin ontwikkeld niks behalve een leger met blinden.

Voornamelijk lui die in eerste crypto cyclussen zelfs niet in staat waren geld te verdienen met alts die x100 zijn gegaan en nu wederom massaal denken dat ze dit keer wel op het goede paard wedden.

Zichzelf totaal niet kritisch afvragend waarom ze nu weer massaal allemaal hetzelfde doen.

Dit verhaal gaat zo mooi aflopen.

[ Voor 8% gewijzigd door almelo15 op 09-06-2025 20:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Laatst online: 23:29

Aeronaut

almelo15 alt

De mensen achter FET (en andere 2 ai tokens) is niet de eerste rodeo om zoveel mogelijk kapitaal van mensen in te wisselen voor muntjes. Prima ritje voor de stijging, maar stap eruit voordat de stoelendansmuziek stopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Wen moon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
Aeronaut schreef op maandag 9 juni 2025 @ 20:01:
De mensen achter FET (en andere 2 ai tokens) is niet de eerste rodeo om zoveel mogelijk kapitaal van mensen in te wisselen voor muntjes. Prima ritje voor de stijging, maar stap eruit voordat de stoelendansmuziek stopt
Fet is net zo achterlijk als tao en alle andere munten die iets van AI in hun naam hebben. Dat zie ik in dit geval ook wel in. ETH is naar mijn mening goed genoeg gepositioneerd om straks op de lange termijn ook van AI te profiteren. Fet was makkelijk geld verdienen omdat ik geluk had met mijn inkoopmoment (en later ook met de verkopen). Verder zie ik er weinig toekomst in, maar ik verkoop het niet omdat ik mijn winst allang genomen heb. Door mijn restant te blijven staken levert het mij nu elke maand nog een leuk bedrag op. Mochten we nog wel weer terug omhoog gaan is dat mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 23:57
Aeronaut schreef op maandag 9 juni 2025 @ 20:01:
Vrees dat hij zover nog niet is.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• MrFX
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NqIAsNFTds9UKeX6CS4Kj7yirnE=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/T7OfHLFgXRqrnerktnhbFHNW.jpg?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j12TBAtKZG-ODb879rHSLLrxhkM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/N0L9EfTWnQnWkstkauENCPit.png?f=fotoalbum_large

7% in 4 dagen, lekker hoor :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Straks krijg je nog gelijk ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
Ik bedoelde btc, die heeft allemaal toepassingen daarvoor. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:58
Ah, de koers ja. Ik dacht je eigen daytrade pot. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 22:30
Nebius 109% sinds 27 maart en 9% vandaag :9

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Danjel schreef op maandag 9 juni 2025 @ 20:17:
[...]

Ah, de koers ja. Ik dacht je eigen daytrade pot. :+
Same thing, long genomen vanaf daar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
John245 schreef op maandag 9 juni 2025 @ 20:20:
[...]

Nebius 109% sinds 27 maart en 9% vandaag :9
Lekker, in BTC zit ik wel met andere bedragen dan dat ik in een losse stock zou doen, maar winst is winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
tomtom901 schreef op maandag 9 juni 2025 @ 20:20:
[...]

Same thing, long genomen vanaf daar.
Oh joh, ik dacht jij daytrade de hele dag door.

Ik heb in feite drie potjes, 1 long term. 1 midterm waar ik dips bijkoop zoals 4 dagen geleden en een potje waar ik, als ik zin/tijd heb af en toe een beetje scalp/daytrade.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:16

knakworst

Get more sats!

Het gaat me allemaal nog veel te langzaam.

Wen :?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lLS-g6lVBolEQWpyXlqjKmCALYQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/TnOrM8Y2us82dj0IaMxZwBoP.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
Wat doet die indicator aan de linker kant van je chart?

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
almelo15 schreef op maandag 9 juni 2025 @ 20:06:
[...]

Fet is net zo achterlijk als tao en alle andere munten die iets van AI in hun naam hebben. Dat zie ik in dit geval ook wel in. ETH is naar mijn mening goed genoeg gepositioneerd om straks op de lange termijn ook van AI te profiteren. Fet was makkelijk geld verdienen omdat ik geluk had met mijn inkoopmoment (en later ook met de verkopen). Verder zie ik er weinig toekomst in, maar ik verkoop het niet omdat ik mijn winst allang genomen heb. Door mijn restant te blijven staken levert het mij nu elke maand nog een leuk bedrag op. Mochten we nog wel weer terug omhoog gaan is dat mooi meegenomen.
Wat is nou eigenlijk het doel van je berichten? Je zit af te geven op alles en iedereen, ETH te shillen en de hemel in te prijzen, jezelf constant op de borst te kloppen en dat doe je ook nog met een toon die niet echt prettig overkomt.

Niet straks komen klagen als alles en iedereen over je heen valt en je de hele dag belachelijk maakt he? Dan heb je dat gewoon verdiend.

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Danjel schreef op maandag 9 juni 2025 @ 20:25:
[...]

Oh joh, ik dacht jij daytrade de hele dag door.

Ik heb in feite drie potjes, 1 long term. 1 midterm waar ik dips bijkoop zoals 4 dagen geleden en een potje waar ik, als ik zin/tijd heb af en toe een beetje scalp/daytrade.
Verschilt een beetje hoe druk ik het heb in een periode. Ik heb op de vorige ATH, laten we zeggen 110-111k alles afgeschaald van mijn spot pot. Toen had ik dus niks meer. Vervolgens wat extra USDT opgeraapt met trades along the way en zodra we onder de 104k gingen ben ik begonnen met terugkopen van de spot pot. Toen we sub 101k gingen ben ik heel aggresief ingestapt, zelfs met spot margin die ik later netjes heb terugbetaald en met wat korte scalps heb verkleind.

Dus ik zit nu weer vol in de spot. Daytraden doe ik met periodes wel en niet, want het vereist wel wat meer tijd erin steken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrFX
Taro schreef op maandag 9 juni 2025 @ 20:30:
[...]

Wat is nou eigenlijk het doel van je berichten? Je zit af te geven op alles en iedereen, ETH te shillen en de hemel in te prijzen, jezelf constant op de borst te kloppen en dat doe je ook nog met een toon die niet echt prettig overkomt.

Niet straks komen klagen als alles en iedereen over je heen valt en je de hele dag belachelijk maakt he? Dan heb je dat gewoon verdiend.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0b2h_3Wc1FXAwA3eNJThJX9c-FM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/ZHbkDdVjP9AeNDFbOjyWmsqc.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
gebruikershaes schreef op maandag 9 juni 2025 @ 20:29:
[...]

Wat doet die indicator aan de linker kant van je chart?
Is geen indicator, is een volume profiel (aparte tool in tradingview)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John245
tomtom901 schreef op maandag 9 juni 2025 @ 20:24:
[...]

Lekker, in BTC zit ik wel met andere bedragen dan dat ik in een losse stock zou doen, maar winst is winst.
Ik zit ook zwaarder in BTC dan in individuele stocks. Maar het is een behoorlijke winst. In stocks moet je wel een leuk bedrag inleggen om de fees laag te houden.

Ik heb ook liever 100% op al mijn btc dan op 1 individuele stock. :P :P

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
John245 schreef op maandag 9 juni 2025 @ 20:32:
[...]

In stocks moet je wel een leuk bedrag inleggen om de fees laag te houden.
Valt toch reuze mee, ik betaal 1$ voor een aan of verkoop (IBKR).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John245
tomtom901 schreef op maandag 9 juni 2025 @ 20:34:
[...]

Valt toch reuze mee, ik betaal 1$ voor een aan of verkoop (IBKR).
Ik ook MEXEM. Maar als ik meerdere aandelen koop betaal ik nog steeds de $1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
tomtom901 schreef op maandag 9 juni 2025 @ 20:32:
[...]

Is geen indicator, is een volume profiel (aparte tool in tradingview)
Hm interessant. Zo zie je dus activiteit per level. Is handiger dan de balkjes onderin. Hoe het die tool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Poh! Dikke internetmunten weer vandaag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
Taro schreef op maandag 9 juni 2025 @ 20:30:
[...]

Komt allemaal goed. Ik denk dat met de toon niet zoveel mis, maar het vooral de boodschap is die mensen niet bevalt.

[ Voor 8% gewijzigd door almelo15 op 09-06-2025 20:58 ]

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

almelo15 schreef op maandag 9 juni 2025 @ 20:57:
[...]

Komt allemaal goed. Ik denk dat met de toon niet zoveel mis, maar het vooral de boodschap is die mensen niet bevalt.
"Ik ben geen lul, ik word gewoon misbegrepen" - elke lul ooit

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CIToRahl3M6g5t_VWQ8_x-UeyYI=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/IrIxBULaVSx50uNcIVCfoCz9.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c70n-wGyXOgqQ8HHm20LCYkPxEE=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/4QyvZ5BojVdpMoatOpdvM6i7.jpg?f=user_large

Trust me when I say this is only the beginning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra

zelf nog niet geluisterd maar deze zet ik zo aan tijdens mijn nacht gaming sessie :)
hopelijk is het gezeur met de kinderen boven bijna afgelopen, ben al dik 1,5 uur bezig met deze onzin.
gelukkig is het morgen weer de tijd dat moeders het moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:53
Ik vraag me af of er nog wel zo een soort collectieve retail-fomo komt zoals iedereen lijkt te verwachten. Ik denk dat de meeste retailers zo onderhand wel op de hoogte zijn van crypto, en dan of al aan boord zitten, of het hebben afgeschreven.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
Slonzo schreef op maandag 9 juni 2025 @ 21:00:
[...]

"Ik ben geen lul, ik word gewoon misbegrepen" - elke lul ooit
Uiteindelijk mogen jullie me wel, dat is een belofte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
Het heeft even tijd nodig iemand met een andere mening. Tot dusver is het nog steeds de crypto slowchat en niet de btc slowchat. Het wekt nog steeds de indruk dat er ook plek is voor mij. 8)

[ Voor 55% gewijzigd door almelo15 op 09-06-2025 21:18 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-06 18:05
[...]

Nee hoor, het is (imho) echt je toon en je hautaine houding.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

almelo15 schreef op maandag 9 juni 2025 @ 21:17:
Het heeft even tijd nodig iemand met een andere mening. Tot dusver is het nog steeds de crypto slowchat en niet de btc slowchat. Het wekt nog steeds de indruk dat er ook plek is voor mij. 8)
Het is vervelend om iedere keer te lezen dat je je gelijk wilt halen. En daar nog voldoening uit haalt ook.

Je posts staan toch voor 99% met onzin, kun je beter je tijd besteden aan dikke memes plaatsen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n5giND2tinTb4L72G77nobJnkFQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/bbTvmFDqBZYTYHfJQ9pegMAv.png?f=user_large

[ Voor 18% gewijzigd door Coldcat op 09-06-2025 21:24 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aeronaut

Aeronaut

almelo15 alt

Maarruhjj mensen met de kleinste tassen zijn meestal het luidruchtigste.

Val jij er toevallig ook eronder?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MrFX
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QiUd743DocPQ30OQj524gmqhUB4=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/9gB4DICYw30ZFkROBCCTRo3m.jpg?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01:12
Zou mooi zijn als de aankomende weken es ff de fomo fatsoenlijk toeslaat bij BTC.
Gewoon een 40 á 50% er bijop de komende weken/maanden.
Gewoon zoals het heurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
Domino schreef op maandag 9 juni 2025 @ 21:18:
[...]

Nee hoor, het is (imho) echt je toon en je hautaine houding.
Nouja dat begrijp ik. Alleen ervaar ik dat natuurlijk andersom ook zo wanneer erover shitcoins etc gesproken word. Ook is de mate van inhoud soms ver te zoeken, maar misschien moet ik mijn verwachtingen wat bijstellen in een slowchat topic.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
almelo15 schreef op maandag 9 juni 2025 @ 21:24:
[...]
misschien moet ik mijn verwachtingen wat bijstellen in een slowchat topic.
In deze slowchat is dat geen misschien :+

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
[...]

Nouja dat begrijp ik. Alleen ervaar ik dat natuurlijk andersom ook zo wanneer erover shitcoins etc gesproken word. Ook is de mate van inhoud soms ver te zoeken, maar misschien moet ik mijn verwachtingen wat bijstellen in een slowchat topic.
Ja, inhoud is hier als een knipperlicht relatie, dus je moet het ook met een knipoog zien soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
Coldcat schreef op maandag 9 juni 2025 @ 21:22:
[...]

Het is vervelend om iedere keer te lezen dat je je gelijk wilt halen. En daar nog voldoening uit haalt ook.
Dit soort humor kan ik dan wel weer waarderen! _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

almelo15 schreef op maandag 9 juni 2025 @ 21:26:
[...]

Dit soort humor kan ik dan wel weer waarderen! _O-
Ik :r van zulke onzin. Dan kan ik ander geneuzel beter waarderen waar mensen oprecht moeite voor doen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-06 15:56
maar misschien moet ik mijn verwachtingen wat bijstellen in een slowchat topic.
Jullie hebben verwachtingen van dit topic?

Ok.... that's enough internet for one day.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 23:57
LA gaat ook lekker @anti elppa

Civil war!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut

Aeronaut

almelo15 alt

Ondertussen btc richting 109 en eth 2600… rare dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
Coldcat schreef op maandag 9 juni 2025 @ 21:22:
[...]

Je posts staan toch voor 99% met onzin
ja de reactie was op deze zin bedoeld. Blijft lastig op een mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
Shorts bijna helemaal opgesnoept. Tijd voor 106 retest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut

Aeronaut

almelo15 alt

gebruikershaes schreef op maandag 9 juni 2025 @ 21:31:
Nee dat is de bushalte wat men wacht… 112 next :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:55
gebruikershaes schreef op maandag 9 juni 2025 @ 21:31:
Zou toch mooi zijn als BTC er gewoon vandoor gaat. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
Aeronaut schreef op maandag 9 juni 2025 @ 21:30:
Ondertussen btc richting 109 en eth 2600… rare dag
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xHk2oJfVYFT3Ero7e8mPkLus8ig=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/e22d0NdwxRoG5dljcBpN0MIL.jpg?f=fotoalbum_large

Ff door de 200 ma heen, dan kunnen we beginnen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 16-06 16:16
Gelukszoekr schreef op maandag 9 juni 2025 @ 21:13:
Ik vraag me af of er nog wel zo een soort collectieve retail-fomo komt zoals iedereen lijkt te verwachten. Ik denk dat de meeste retailers zo onderhand wel op de hoogte zijn van crypto, en dan of al aan boord zitten, of het hebben afgeschreven.
Ik denk dat we nog steeds retail FOMO gaan zien, maar nu vooral vanuit de hoek van de dertigers/veertigers/vijftigers die met hun (goedgevulde) broker account met één druk op de knop een BTC ETF kunnen kopen. Die groep is wellicht kleiner, maar heeft per persoon een veelvoud te besteden dan de gemiddelde FOMO boy uit 2021 en 2017.

De "klassieke" FOMO boys zullen ook zeker weer aanwezig zijn, maar minder. Hebben nu geen geld, zijn maxi geworden of zitten nog met een bag vol drek op -80%.

Uit bovenstaande kun je herleiden dat ik een zeer sober alt season verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut

Aeronaut

almelo15 alt

almelo15 schreef op maandag 9 juni 2025 @ 21:33:
[...]

[Afbeelding]

Ff door de 200 ma heen, dan kunnen we beginnen.
6x scheepsdubbelrecht. Gaat doorheen wanneer de walvissen er zin in hebben (lees powel gaat rate cutten)

Edit: en ja eth gaat een move maken, uof dit correlatie zal hebben met een rate cut geen idee, maar eth is meestal het chinese liquiditeit feestje

[ Voor 12% gewijzigd door Aeronaut op 09-06-2025 21:37 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22:27
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cKPxIY8lajWIiEcmgRmCYwvdZNU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ISdlWSJsmT3Wcevzw2vInGh6.png?f=fotoalbum_large
Popcorn ready

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aeronaut

Aeronaut

almelo15 alt

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:10
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vqQYzUvoyMRjP8M2Pc0xA70hd3I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cRfAV8TYDW0q6Oq3txJFxy2E.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Ja gaat sneller dan verwacht allemaal. Dacht, dat duurt nog zrker 10 jaar na het lezen van dat ray dalio boek

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• almelo15
Laat ik de waarschuwingen en tips maar een keer ter harte nemen. Goh, btc gaat lekker vandaag!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
almelo15 schreef op maandag 9 juni 2025 @ 21:47:
[...]

Laat ik de waarschuwingen en tips maar een keer ter harte nemen. Goh, btc gaat lekker vandaag!
d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
almelo15 schreef op maandag 9 juni 2025 @ 21:47:
[...]

Duimpje verdient!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• almelo15
[Test] en eth doet het ook lekker
[/Test]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 16-06 18:09
[...]

De toon maakt de muziek en deze is vals. De boodschap is slechts een mening van 1 iemand op een forum, dat zal de meesten aan hun reet roesten. Je toon daarentegen is vals en bitchy, alsof het constant die tijd van de maand voor je is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Men staat hier prima open voor een andere mening, sterker nog, ETH is niet eens een andere mening en ik heb zelf bijv. ook ETH. Maar de manier waarop specifiek jij het brengt is het issue. Misschien ben je aan het trollen, of kan je er gewoon niets aan doen, maar je inbreng draagt op dit moment niet bij aan een positieve sfeer. En dat komt niet door de reacties van anderen die je teweegbrengt, maar enkel jouw standalone berichten veroorzaken dat al. Zou je het anders brengen dan verandert dat direct.

Dus: Ga je je best doen de sfeer te verbeteren ipv negatief te beïnvloeden?

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• almelo15
Taro schreef op maandag 9 juni 2025 @ 21:57:
[...]

Men staat hier prima open voor een andere mening, sterker nog, ETH is niet eens een andere mening en ik heb zelf bijv. ook ETH. Maar de manier waarop specifiek jij het brengt is het issue. Misschien ben je aan het trollen, of kan je er gewoon niets aan doen, maar je inbreng draagt op dit moment niet bij aan een positieve sfeer. En dat komt niet door de reacties van anderen die je teweegbrengt, maar enkel jouw standalone berichten veroorzaken dat al. Zou je het anders brengen dan verandert dat direct.

Dus: Ga je je best doen de sfeer te verbeteren ipv negatief te beïnvloeden?
Ik ga van iedereen hier een eth bezitter maken. Dat zal niet zonder slag of stoot gaan, dat begrijp je...

Maar ik verkies liefde boven geweld. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:38

Ad Hox

N/A

Alles kwijt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ytr81
  • Registratie: Juni 2017
Wees geen Germa

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:37

YES

Moderator General Chat
almelo15 schreef op maandag 9 juni 2025 @ 22:02:
[...]

Ik ga van iedereen hier een eth bezitter maken.
Ik zal je m'n wallet adres sturen, kan je me ETH bezitter maken d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

[...]

Ik ga van iedereen hier een eth bezitter maken. Dat zal niet zonder slag of stoot gaan, dat begrijp je...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p4sMzvjCqKhNULb7QJ8wbo6pKIc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/hGgjz9kr1HI2SRlncoEwod6c.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
[...]

Ik ga van iedereen hier een eth bezitter maken.
dikke prima, mijn wallet adres stuur ik je wel als je mij een ETH bezitter wilt maken :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
YES schreef op maandag 9 juni 2025 @ 22:04:
[...]

Ik zal je m'n wallet adres sturen, kan je me ETH bezitter maken d:)b
haha juistem :Y)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:27
[...]

Voorlopig zorg je ervoor dat iedereen gillend wegrent van dat muntje

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-06 15:56
[...]

Vervang "eth" door "jehova" en je zult begrijpen waarom deze manier niet gaat werken :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• almelo15
Blik1984 schreef op maandag 9 juni 2025 @ 22:24:
[...]

Voorlopig zorg je ervoor dat iedereen gillend wegrent van dat muntje
Note taken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hujF3QWBJaUpsiZS8-6hm8BWUGM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RIsbJlTDRFHDvwKxTMZHJgHj.jpg?f=fotoalbum_large

Vandaag is ook de totale stablecoin market door de 250 miljard dollar gebroken. Rara op welke blockchain het grootste deel zit? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:16

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/imJlgR5tcJqHtJmbn3P13A4xTVM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9V5rEg3kZ1ZjWAukosBhfDEb.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Achtung. Kreeg net een sms bericht van Google. Van hetzelfde nummer als waar in het verleden ook je verficatiecodes vandaan kwamen dus is erg misleidend.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c83GyPhty4my-s0z9W2QhvjVO-A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GFn2Rh9wlSxbJS67SbBL1yI5.jpg?f=fotoalbum_large

En ben niet de enige die vandaag dit bericht gekregen heeft.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mzHYydf1ya8hAWhFtEepAFVlaVA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pPoFNFGPPGHj7j2bMLdUQ6wl.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 27% gewijzigd door Darrell op 09-06-2025 22:39 ]

Pagina: 1 ... 16 ... 29 Laatste

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!