Almeloooooooooooooooo die Taroooooooooo belt omdat hij wordt gepest, teken ervooranti elppa schreef op zondag 8 juni 2025 @ 17:42:
[...]
met de garantie dat hij zeker nog wel eens in een SC tweeekers video komt van onze @Guere
Hopelijk heeft ie dan nog een hogere pitch stem, zodat die van mij ineens erg mannelijk klinkt.DaWayne schreef op zondag 8 juni 2025 @ 17:44:
[...]
Almeloooooooooooooooo die Taroooooooooo belt omdat hij wordt gepest, teken ervoor
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Met als thema de chipmunks.Taro schreef op zondag 8 juni 2025 @ 17:46:
[...]
Hopelijk heeft ie dan nog een hogere pitch stem, zodat die van mij ineens erg mannelijk klinkt.
Wat doen jullie allemaal met de btc die op 5 juni voor ca 101k is ingeslagen? Nu verkopen en een paar duizend winst pakken of HODL en dan tienduizenden winst pakken?
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Ik zou het proberen met Amerikaanse politiek of Covid conspiracies als je op zoek bent naar een maandje vakantie.sh4d0wman schreef op zondag 8 juni 2025 @ 18:09:
Iemand een idee?(ik vraag dit voor een vriend, uiteraard)
Deel verkocht op 106, risico afdekken, volgende tranche eruit op de ATH en een deeltje houdenJohn245 schreef op zondag 8 juni 2025 @ 18:17:
Wat doen jullie allemaal met de btc die op 5 juni voor ca 101k is ingeslagen? Nu verkopen en een paar duizend winst pakken of HODL en dan tienduizenden winst pakken?
Blauwe brievensh4d0wman schreef op zondag 8 juni 2025 @ 18:09:
@Taro krijgen we over de zeik door over zijn stem te beginnen @tomtom901 gaat goed op een specifieke auto maar.... @YES ....
trigger overgehaald en 30% verkocht van de transactie van afgelopen donderdag. Op 110, 120, 130 en 140k verkoop ik iedere keer een deel van mijn 2e pot (de VCA pot hou ik natuurlijk).tomtom901 schreef op zondag 8 juni 2025 @ 18:40:
[...]
Deel verkocht op 106, risico afdekken, volgende tranche eruit op de ATH en een deeltje houden
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Volgende cycle is @almelo15 ook gewoon Bitcoin maxi. We hebben allemaal in deze fase gezeten.
Van alle altcoins (smerig woord) is Ethereum wel degene met de meeste waarde (pun intended) in de zin van blockchain toepassingen. Maar of daarom de dominance versus Bitcoin groter wordt? Ik denk het niet. Zal niet meer worden wat het ooit was.
Bitcoin is gewoon de beste ponzi die maar eindeloos doorgaat. Thermodynamisch superieur en gemaakt om te moonen. Heerlijk dat we later de kinderen van de kinderen van de kinderen van onze kinderen een prachtig leven kunnen bieden omdat we een paar digitale signatures in bezit hebben haha het klinkt bijna alsof we knettergek zijn geworden. Zo wordt ik overigens wel aangekeken als ik thuis al bespreek om een hedgefund te beginnen met al dat vermogen dat we straks hebben. Ik zit nu al te kijken welk kentekenplaat in Dubai ik wil hebben en welk luchthaven mijn standaard stalplek van de private jet wordt. Ik ben er ook nog niet over uit in welke citadel we moeten gaan wonen. Moet wel iedere dag lekker warm zijn, met de korte broek en lauwe pils op de rooftop van het huis en als we even snel boodschappen moeten doen staat de heli al klaar met de piloot erin.
Wat een gekkigheid gaat dat worden op de SC borrels de komende jaren. Tegen die tijd rijdt ome tomtom in wegwerp Porsches. Heeft filantroop Taro een 150 gigawatt zonnepark om gratis stroom aan fiat bezitters te leveren. Komt Kol weer vrij na zijn 5e opsluiting in de iso omdat we telkens een nieuwe ATH willen. Doet jaapio stomdronken x100 leverage trade met 10b euro want zijn staking rewards zijn al meer per dag. Dan heb ik nog niet eens Guere genoemd die de nieuwe Steven Spielberg is met zijn producties en altijd bovenaan de gastenlijst staat. Anti elppa die de staatskas schulden kwijtscheld omdat de inflatie zo hard gaat (harder dan de Turkse lira) en de regering het begrotingstekort maar niet op orde krijgt omdat het kabinet telkens valt. Darrell die de nieuwe eigenaar van de Playboy is en alle babes mag vleeskeuren voordat ze een podium krijgen. Sh4d0wman die bunga bunga feestjes in Isaan Thailand organiseert waar ze na de pret gewoon nog opruimen en boodschappen voor je doen. Echt dat worden feestjes waarbij je je vingers kan aflikken.
Van alle altcoins (smerig woord) is Ethereum wel degene met de meeste waarde (pun intended) in de zin van blockchain toepassingen. Maar of daarom de dominance versus Bitcoin groter wordt? Ik denk het niet. Zal niet meer worden wat het ooit was.
Bitcoin is gewoon de beste ponzi die maar eindeloos doorgaat. Thermodynamisch superieur en gemaakt om te moonen. Heerlijk dat we later de kinderen van de kinderen van de kinderen van onze kinderen een prachtig leven kunnen bieden omdat we een paar digitale signatures in bezit hebben haha het klinkt bijna alsof we knettergek zijn geworden. Zo wordt ik overigens wel aangekeken als ik thuis al bespreek om een hedgefund te beginnen met al dat vermogen dat we straks hebben. Ik zit nu al te kijken welk kentekenplaat in Dubai ik wil hebben en welk luchthaven mijn standaard stalplek van de private jet wordt. Ik ben er ook nog niet over uit in welke citadel we moeten gaan wonen. Moet wel iedere dag lekker warm zijn, met de korte broek en lauwe pils op de rooftop van het huis en als we even snel boodschappen moeten doen staat de heli al klaar met de piloot erin.
Wat een gekkigheid gaat dat worden op de SC borrels de komende jaren. Tegen die tijd rijdt ome tomtom in wegwerp Porsches. Heeft filantroop Taro een 150 gigawatt zonnepark om gratis stroom aan fiat bezitters te leveren. Komt Kol weer vrij na zijn 5e opsluiting in de iso omdat we telkens een nieuwe ATH willen. Doet jaapio stomdronken x100 leverage trade met 10b euro want zijn staking rewards zijn al meer per dag. Dan heb ik nog niet eens Guere genoemd die de nieuwe Steven Spielberg is met zijn producties en altijd bovenaan de gastenlijst staat. Anti elppa die de staatskas schulden kwijtscheld omdat de inflatie zo hard gaat (harder dan de Turkse lira) en de regering het begrotingstekort maar niet op orde krijgt omdat het kabinet telkens valt. Darrell die de nieuwe eigenaar van de Playboy is en alle babes mag vleeskeuren voordat ze een podium krijgen. Sh4d0wman die bunga bunga feestjes in Isaan Thailand organiseert waar ze na de pret gewoon nog opruimen en boodschappen voor je doen. Echt dat worden feestjes waarbij je je vingers kan aflikken.
[ Voor 3% gewijzigd door dylan_ op 08-06-2025 19:42 ]
Dan wel gepaired met de usd dat is lekker veiligknakworst schreef op zondag 8 juni 2025 @ 21:05:
Nu nog oproepen dat je bitcoin moet kopen en ik plak een I love Elon sticker op mijn Tesla.
[Afbeelding]
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Mooie hammer op de weeeeklie
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Het was weer een mooie week.anti elppa schreef op zondag 8 juni 2025 @ 22:11:
Mooie hammer op de weeeeklie
volgende week een nieuwe ATH
nothing stops this train
Nouja het is op zijn minst nog steeds een gelijkwaardig argument met koop bitcoin want prijs/hodl of een ander slecht verhaal.DaWayne schreef op zondag 8 juni 2025 @ 17:39:
[...]
Hehe, sorry, was gewoon een beetje aan het trollen.
Als je NFT's als argument voor een chain gebruikt, dan haak ik definitief af.
Maar goed, het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, @almelo15 heeft altijd wat te doen.
Als ik zou willen overstappen had ik dat na de 2017 run wel gedaan. Wellicht word dit de eerste run waarin bitcoin een hoger rendement haalt. Lekker belangrijk. Het rendement met de juiste alts zal altijd veel hoger blijven. Ook voor deze run kan ik mij overigens persoonlijk niet voorstellen dat btc harder zal stijgen dan mijn fet/eth combinatie vanaf inkoop. Laten we het erop houden dat btc dan nog wel een stuk harder zal moeten stijgen.dylan_ schreef op zondag 8 juni 2025 @ 19:40:
Volgende cycle is @almelo15 ook gewoon Bitcoin maxi. We hebben allemaal in deze fase gezeten.
Een voornaam probleem dat ik met de door jou genoemde bitcoin ponzi heb is juist dat je er op een gegeven moment uit moet omdat iedereen weet dat die 21 miljoen niet houdbaar is. Niet met hoe de btc fees zich de afgelopen jaren hebben ontwikkeld. Ongetwijfeld kan dit nog een aantal jaar goed gaan, maar iedereen die echt "study btc" heeft gedaan weet dat er een moment komt dat die hele proof of work in combinatie de 21 miljoen cap niet houdbaar is.
Dat zeggen zelfs de Bert Slagters en Satoshi radio lui die toch ook behoorlijk maxi zijn. Ik zit liever in iets dat lange termijn bestendig is.
eth, The world's computer
Toch maar weer netjes terug naar de cme. Wat een kutmunt.
Sowieso doe ik het wel goed op de Peter Schiff rol in dit topic.
Hoe meer ik in dit topic rondhang hoe zekerder ik van mijn zaak ben. Een goed argument om in btc stappen, naast het prijs argument heb ik sinds ik hier zit nog niet vernomen.
Hoe meer ik in dit topic rondhang hoe zekerder ik van mijn zaak ben. Een goed argument om in btc stappen, naast het prijs argument heb ik sinds ik hier zit nog niet vernomen.
eth, The world's computer
Wel vermakelijk om je betogen te zien. Hopelijk zijn er ook nog andere dingen in het leven dan ETH waar je van geniet.almelo15 schreef op maandag 9 juni 2025 @ 00:14:
Sowieso doe ik het wel goed op de Peter Schiff rol in dit topic.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/muevD4yJsBHEynIPgYvif4x0.gif?f=user_large)
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Lekker tegen de stroom in blijven roeien, Komt vast goedalmelo15 schreef op maandag 9 juni 2025 @ 00:13:
[...]
Nouja het is op zijn minst nog steeds een gelijkwaardig argument met koop bitcoin want prijs/hodl of een ander slecht verhaal.
Mooi voorbeeld, afgeven op bitcoin want prijsactie is niet relevant in jouw ogen. Om vervolgens een beter rendament in fet/eth aan te halen. Daarnaast zeg je aan boord te zijn voor de lange termijn om vervolgens een hoger rendement te laten zien op de korte termijn...Wellicht word dit de eerste run waarin bitcoin een hoger rendement haalt. Lekker belangrijk. Het rendement met de juiste alts zal altijd veel hoger blijven. Ook voor deze run kan ik mij overigens persoonlijk niet voorstellen dat btc harder zal stijgen dan mijn fet/eth combinatie vanaf inkoop. Laten we het erop houden dat btc dan nog wel een stuk harder zal moeten stijgen.

Dit is toch echt wel af te doen met 'study bitcoin', op de lange termijn (en niet een paar jaar) moeten de transactiekosten het minen gaan bekostigen. Is dat economisch niet rendabel voor miners > betere hardware (energiezuiniger) inzetten en/of goedkopere energie. Kan dat niet > kappen met je business en de difficulty past zich wel aan.Een voornaam probleem dat ik met de door jou genoemde bitcoin ponzi heb is juist dat je er op een gegeven moment uit moet omdat iedereen weet dat die 21 miljoen niet houdbaar is. Niet met hoe de btc fees zich de afgelopen jaren hebben ontwikkeld. Ongetwijfeld kan dit nog een aantal jaar goed gaan, maar iedereen die echt "study btc" heeft gedaan weet dat er een moment komt dat die hele proof of work in combinatie de 21 miljoen cap niet houdbaar is.
Ik ben wel klaar met je Peter Schiff gedoe ondertussen.
:strip_exif()/f/image/km6xSBUy1QCDlavR2SoRsj9q.jpg?f=fotoalbum_large)
Ja dat komt nog vast wel goed met FET.
Naamswijziging: Check
Nieuw logo: Check
Collaboration: Check
Als je er maar Artificiële intelligentie in de naam zet om greater fools aan te trekken om je bags op te dumpen.. smerig hoor.
Gewoon Bitcoin kopen dus.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
almelo15 schreef op maandag 9 juni 2025 @ 00:13:
Het rendement met de juiste alts zal altijd veel hoger blijven.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/uS3jYfOSSmm48dXI30E3HTCI.gif?f=user_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/1UPguGFzfHWU6ICCpHNJ06N7.gif?f=user_large)
:no_upscale():strip_exif()/f/image/6jxLqKsemYUAKsFNOvUntwr4.webp?f=user_large)
Shitcoinertje vraagt opzichtig om zure maxi commentaren. Shitcoinertje krijgt zure maxi commentaren.
Another day in the slowchat.
Another day in the slowchat.
Toch wel fascinerend om te zien hoe iedereen plotseling "Bitcoin-maxi" is geworden. Al is het vooral, omdat deze cycle elders geen fatsoenlijk rendament te behalen valt en niet omdat de de techniek van Bitcoin zo superieur is of omdat ze altijd al principiële maxi's waren.
Als de huidige cycle vergelijkbaar met de vorige verliep, dan had iedereen nu vuistdiep in de alt's gezeten (op enkele uitzonderingen na).
Als de huidige cycle vergelijkbaar met de vorige verliep, dan had iedereen nu vuistdiep in de alt's gezeten (op enkele uitzonderingen na).
Dit wordt de eerste cycle waarin alles uitgekleed wordt in Bitcoin, en de rest speelt wat met meme coins.jvel92 schreef op maandag 9 juni 2025 @ 09:38:
Toch wel fascinerend om te zien hoe iedereen plotseling "Bitcoin-maxi" is geworden. Al is het vooral, omdat deze cycle elders geen fatsoenlijk rendament te behalen valt en niet omdat de de techniek van Bitcoin zo superieur is of omdat ze altijd al principiële maxi's waren.
Institutionele partijen hebben 0 interesse in alts.
Dus stappen ze alleen in Bitcoin, en retail speelt wat met memes.
Ik durf stellig te zeggen dat we gewoon nooit meer zo'n alt season gaan krijgen zoals we die hebben gekend in 2021 en 2017.
Er zijn er gewoon teveel om uit te kiezen waardoor alles verwaterd.
Institutionele partijen hebben zeker wel interesse in ETH en met de juiste usecases zijn ze ook wel voor andere projecten te porren. Zeker wanneer bitcoin parabolisch is gegaan. Je zou haast kunnen zeggen dat het ook deze keer weer niet anders is.Vis schreef op maandag 9 juni 2025 @ 09:49:
[...]
Dit wordt de eerste cycle waarin alles uitgekleed wordt in Bitcoin, en de rest speelt wat met meme coins.
Ik durf stellig te zeggen dat we gewoon nooit meer zo'n alt season gaan krijgen zoals we die hebben gekend in 2021 en 2017.
De kans dat iedere Henk echte drek in een gouden bak stront kan veranderen is gelukkig wel een stuk kleiner geworden.
Goedemorgen iedereen, even bijgelezen hier, bedankt voor de mooie posts allemaal. Ik heb weer gelachen.
Eens, van het topic is inderdaad niet veel meer dan een echoput over. Of zo'n kroeg met aan de bar een paar stamgasten die elke dag mopperen over hun ongenuanceerde wereldbeeld en af en toe een bezoeker die niet meedoet, de tent uitkijken. Jammer wel...jvel92 schreef op maandag 9 juni 2025 @ 09:38:
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
BTC is de eerste asset die institutionele adoptie ziet en kun je nu als asset ook als zodanig beschouwen. Voor ETH is er wel degelijk institutionele interesse. Dit staat echter nog wel in de kinderschoenen ter vergelijking met Bitcoin.Vis schreef op maandag 9 juni 2025 @ 09:49:
[...]
Dit wordt de eerste cycle waarin alles uitgekleed wordt in Bitcoin, en de rest speelt wat met meme coins.
Afgelopen weken verschillende initiatieven naar buiten gekomen met o.a. Joseph Lubin, die een Saylor wilt gaan doen maar dan met ETH. Of dat een succes wordt is uiteindelijk afwachten, maar desondanks interessant om te volgen.
De kracht van Ethereum en het verschil met Bitcoin, zit hem wat mij betreft ook in de toepassingen die op Ethereum gebouwd kunnen worden. Partijen al Tether en Circle harken het geld binnen. Laatst genoemde heeft afgelopen donderdag een IPO gehad en staat nu ruim 50% in de plus. Dus blijkbaar is er wel degelijk interesse om te bieden op iets anders dan BTC.
Ben het verder met je eens wat betreft alt-season. Het was qua dat betreft in 2021 ook een perfect storm.
Volgens mij zijn het aantal unieke gebruikers die hier dagelijks posten ook niet heel groot meer. Kijkend naar de prijsactie is het dan ook niet zo gek dat er alleen nog maar BTC-maxi's over zijn. Je hoeft alleen maar een willekeurige ALTBTC chart te openen en je weet genoeg.Wiley99 schreef op maandag 9 juni 2025 @ 10:14:
[...]
Eens, van het topic is inderdaad niet veel meer dan een echoput over. Of zo'n kroeg met aan de bar een paar stamgasten die elke dag mopperen over hun ongenuanceerde wereldbeeld en af en toe een bezoeker die niet meedoet, de tent uitkijken. Jammer wel...
Stel dat ETH en BTC gelijk op zouden gaan qua prijsactie, dan was de discussie van ETH vs BTC heel anders verlopen. Nu wordt de discussie redelijk snel platgeslagen door te wijzen op de ETHBTC chart. Fundamenteel vind ik Ethereum ook interessant en volg het ook. Maar als ik dan vervolgens kijk naar de prijsactie

Zodra men met termen als ‘oranje memecoin’ gaat gooien is wat mij betreft de discussie dood. Dan ben je aan het trollen.Wiley99 schreef op maandag 9 juni 2025 @ 10:14:
[...]
Eens, van het topic is inderdaad niet veel meer dan een echoput over. Of zo'n kroeg met aan de bar een paar stamgasten die elke dag mopperen over hun ongenuanceerde wereldbeeld en af en toe een bezoeker die niet meedoet, de tent uitkijken. Jammer wel...
Dat je in een andere coin/token geloofd en investeerd maakt mij an sich niets uit. Allemaal prima, lees er graag over. Maar er zijn grenzen.
Ik heb zelf ook een tijdje in de alts gezeten, maar het was in mijn ogen allemaal drama. Ik wil niet teveel bezig zijn met koersen en grafieken. Da’s heel persoonlijk maar dan kom je al snel op bitcoin. Daarom (zure) maxi hier.
Mij krijg je over de zeik door heel veel sats zomaar in mijn wallet te droppen. Kan ik echt niet tegen.sh4d0wman schreef op zondag 8 juni 2025 @ 18:09:
@Taro krijgen we over de zeik door over zijn stem te beginnen @tomtom901 gaat goed op een specifieke auto maar.... @YES ....
Zie ik daar een groene candle ontstaan
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Groene ODOL.
Ook wel eens leuk.
Ook wel eens leuk.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Dit is gewoon een showtje om de media voor gek te zettenByteMe_ schreef op maandag 9 juni 2025 @ 12:31:
Laat me raden: Trump en Musk kissed and made up? Kregen ze vast ook een ODOL van
Mag dat van jezelf qua systeem die je hanteert? 😀John245 schreef op maandag 9 juni 2025 @ 12:23:
[...]
Een candle naar 140k. Ik ga mijn sell orders alvast inleggen
Ja want ik 2 potjes. De VCA pot die ik volgens het systeem doe. En een 2e potje waar ik btc oppik als ze goedkoop zijn. Dit 2e potje handel ik gewoon mee.zenith schreef op maandag 9 juni 2025 @ 12:50:
[...]
Mag dat van jezelf qua systeem die je hanteert? 😀
Denk dat er hier genoeg mensen in alts zitten, maar gewoon na zoveel jaren van "slowchat", zich vakkundig op de achtergrond houden 
Mijn alt bag is 80% meer dan mijn btc, een weloverwogen keuze en risico die ik neem. Geduld is natuurlijk aan het opraken, mbt "altseason" "banana zone" enzo..
maar licht aan het eind van de tunnel lonkt.
Mijn alt bag is 80% meer dan mijn btc, een weloverwogen keuze en risico die ik neem. Geduld is natuurlijk aan het opraken, mbt "altseason" "banana zone" enzo..
[ Voor 44% gewijzigd door keanu_ op 09-06-2025 12:54 ]
Morgenochtend om 10:00
Als hij groen wordt dan moet je toch echt eens met een washandje over de Duitse helm.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
You have been doxxed Michael van der Poppe.keanu_ schreef op maandag 9 juni 2025 @ 12:52:
Denk dat er hier genoeg mensen in alts zitten, maar gewoon na zoveel jaren van "slowchat", zich vakkundig op de achtergrond houden
Ben wel oprecht benieuwd wanneer het bij de kapper weer over bitcoin en andere crypto gaat. 120? 150? 420? 1M?
Of als ADA op een dollar staat
XRP op 10 dollar
Eth op ATH
XRP op 10 dollar
Eth op ATH
[ Voor 25% gewijzigd door knakworst op 09-06-2025 13:58 ]
Ga er woensdag heen, laat het ff weten waar het over ging.knakworst schreef op maandag 9 juni 2025 @ 13:56:
Ben wel oprecht benieuwd wanneer het bij de kapper weer over bitcoin en andere crypto gaat. 120? 150? 420? 1M?
Laatste keer ging het gesprek over sigaretten, bitches en kippenlevers.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Bij 200k denk ik.. daarna blow off FOMO tot 250k en daar toppen.knakworst schreef op maandag 9 juni 2025 @ 13:56:
XRP op 10 dollar
Eth op ATH
Ik ben afgelopen donderdag geweest. Het ging nog niet over crypto.knakworst schreef op maandag 9 juni 2025 @ 13:56:
XRP op 10 dollar
Eth op ATH
ik ga eind juni naar de kapper, normaal doe ik het zelf beetje bijhouden maar voor vakantie maak ik een uitzondering, als ik bij het zwembad ben wil ik er wel op mijn best uitzienknakworst schreef op maandag 9 juni 2025 @ 13:56:
XRP op 10 dollar
Eth op ATH
nothing stops this train
Als mijn tante een koelkast was, zou ik er een fles bier in kunnen leggen.almelo15 schreef op maandag 9 juni 2025 @ 00:13:
[...]
Het rendement met de juiste alts zal altijd veel hoger blijven.
Ja natuurlijk maak je met de juiste investering altijd het meeste rendement. Dat kun je achteraf zeggen. Maar je kunt niet de koers van 3 coins en 3 aandelen over 6 maanden benoemen. Als iemand dat wel zou kunnen, dan kun je dus met voorkennis gaan handelen en vet binnenlopen. Maar zo werkt het niet.
==
hoi
@Eusebius daar hoeft je tante geen koelkast voor te zijn volgens de donkere kanten van het internet...
Is er weer een nieuw land ingefomoed of waar hebben deze pret staaf aan te danken?
Is er weer een nieuw land ingefomoed of waar hebben deze pret staaf aan te danken?
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Met iedere run lager.jvel92 schreef op maandag 9 juni 2025 @ 14:21:
Zoek volume op Google nog steeds bijzonder laag:[Afbeelding]
- Blauw: Bitcoin
- Rood: Crypto
- Geel: Ethereum
Zero.
Heel veel longs openen, dus ik ben benieuwd waar dit naar toe kan.
BTC strong?
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Definitely.Aeronaut schreef op maandag 9 juni 2025 @ 14:32:
BTC strong?
Bedankt allemaal. Het is mij duidelijk geworden dat we in de bear zitten en dat ik pas op 420k van de hand doejvel92 schreef op maandag 9 juni 2025 @ 14:21:
Een metric die natuurlijk cycle na cycle minder populair gaat zijn.jvel92 schreef op maandag 9 juni 2025 @ 14:21:
Ben eerlijk, wie zoekt er tegenwoordig nog iets op via Google?
Iedereen weet inmiddels wat het ongeveer is etc.
Google is ook niet meer de enige zoekmachine natuurlijk, en je hebt AI.
Je kan meer satjes kopen als je een tondeuse hebtKol Nedra schreef op maandag 9 juni 2025 @ 14:03:
[...]
ik ga eind juni naar de kapper, normaal doe ik het zelf beetje bijhouden maar voor vakantie maak ik een uitzondering, als ik bij het zwembad ben wil ik er wel op mijn best uitzien
Klopt. Desondanks geeft het alsnog een beeld van de algemene trend. Zie bijvoorbeeld de piek eind vorig jaar.Vis schreef op maandag 9 juni 2025 @ 14:47:
[...]
Een metric die natuurlijk cycle na cycle minder populair gaat zijn.
Maak zelf nog maar zelden gebruik van Google en gebruik vrijwel altijd een LLM als ChatGPT. Echter maakt een groot deel van de populatie nog gebruik van Google en zal dat eerste plek zijn waar ze naar meer info over Bitcoin zoeken of zoeken waar ze het kunnen kopen.Ben eerlijk, wie zoekt er tegenwoordig nog iets op via Google?
Iedereen weet inmiddels wat het ongeveer is etc.
Google is ook niet meer de enige zoekmachine natuurlijk, en je hebt AI.
Betwijfel of iedereen inmiddels wat het het ongeveer is. Voor meesten is het atlijd nog een scam.
ja maar mijn kapper kwaliteit is niet heel mooi nog, wie weet in de toekomst dat ik niet meer naar de kapper hoefzenith schreef op maandag 9 juni 2025 @ 15:22:
[...]
Je kan meer satjes kopen als je een tondeuse hebt
nothing stops this train
Dat is ook niet eerlijk, het is Etherium.jvel92 schreef op maandag 9 juni 2025 @ 14:21:
wat wel is is dat de zoektermen wellicht lager uitvallen. kijk tijdens Covid zat iedereen en d'r moeder thuis en we konden niks anders doen. ook was er fiat geld over omdat men niet op vakantie ging.knakworst schreef op maandag 9 juni 2025 @ 14:41:
[...]
Bedankt allemaal. Het is mij duidelijk geworden dat we in de bear zitten en dat ik pas op 420k van de hand doe
ik verwacht niet dat retail-hype net zo hoog wordt als toen. of wellicht komen ze pas rond de $200k terug
nothing stops this train
Verwacht je dat Henk en Ingrid dan 200k hebben gespaard zodat ze btc kunnen kopen?Kol Nedra schreef op maandag 9 juni 2025 @ 15:58:
[...]
wat wel is is dat de zoektermen wellicht lager uitvallen. kijk tijdens Covid zat iedereen en d'r moeder thuis en we konden niks anders doen. ook was er fiat geld over omdat men niet op vakantie ging.
ik verwacht niet dat retail-hype net zo hoog wordt als toen. of wellicht komen ze pas rond de $200k terug
oh ja dat kopen ze niet, en ook omdat bitcoin slecht voor milieu is.John245 schreef op maandag 9 juni 2025 @ 16:27:
[...]
Verwacht je dat Henk en Ingrid dan 200k hebben gespaard zodat ze btc kunnen kopen?
$Doge kopen ze ook niet meer want ja Elon Musk vind het leuk muntje.
wat blijft er dan over? Fartcoin?
nothing stops this train
We kopen niet allemaal enkel hele Bitcoins...John245 schreef op maandag 9 juni 2025 @ 16:27:
[...]
Verwacht je dat Henk en Ingrid dan 200k hebben gespaard zodat ze btc kunnen kopen?
Trust me when I say this is only the beginning.
Is wel de gedachte van, nog steeds, schrikbarend veel mensen.
Etherium natuurlijk.Kol Nedra schreef op maandag 9 juni 2025 @ 16:29:
[...]
oh ja dat kopen ze niet, en ook omdat bitcoin slecht voor milieu is.
$Doge kopen ze ook niet meer want ja Elon Musk vind het leuk muntje.
wat blijft er dan over? Fartcoin?
Niet te goedkoop, niet te duur en technisch superieur aan zowat ALLES.
Tenminste, ik heb wel eens gelezen dat ze er zo over denken in Almelo.
Daarnaast een grote kans dat het ook nog aanzienlijk goedkoper is dan nu, wanneer Bitcoin op 200k staat.
En dat maakt het natuurlijk reuze aantrekkelijk voor potentieel rendament. Vooral wanneer je erg vatbaar bent voor vernuftig georkestreerde coherente illusies.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
BIP-177 kan er wel voor zorgen dat Henk en Ingrid massaal Bitcoinen gaan kopen. Dan is het ineens weer net als die andere drek een paar centen per stuk.
Bij de laatste Satoshi Radio had Bart het er ook over hoe we in de toekomst de kleinste eenheid van een Bitcoin gaan noemen.
Nu is het zo dat het grootste gedeelte consent is dat we het "sats" noemen. Als in centen.
Bits zou ook kunnen.
Maar wat nou als we gewoon Bitcoin aanhouden en als je 1 BTC hebt je dus eigenlijk 100.000.000 Bitcoin hebt.
Een brood in de winkel 1000 Bitcoin kost etc.
Blijft het allemaal erg overzichtelijk.
Nu is het zo dat het grootste gedeelte consent is dat we het "sats" noemen. Als in centen.
Bits zou ook kunnen.
Maar wat nou als we gewoon Bitcoin aanhouden en als je 1 BTC hebt je dus eigenlijk 100.000.000 Bitcoin hebt.
Een brood in de winkel 1000 Bitcoin kost etc.
Blijft het allemaal erg overzichtelijk.
Gisteren hele dag verjaardag van de jongste. Dus niet met de charts bezig geweest en deze move gemist. Wie durft een voorspelling te doen? Dit heeft ath potentie als je het mij vraagt.
Nog niet. >109k 110k en we kunnen wat.gebruikershaes schreef op maandag 9 juni 2025 @ 17:30:
Gisteren hele dag verjaardag van de jongste. Dus niet met de charts bezig geweest en deze move gemist. Wie durft een voorspelling te doen? Dit heeft ath potentie als je het mij vraagt.
Kun je dan ook fracties van bitcoin kopenJohn245 schreef op maandag 9 juni 2025 @ 16:27:
[...]
Overigens ben ik van mening dat je die vieze ponzi door 100 miljoen moet delen en een satoshi renamen naar bitcoin.
Ik weet het niet. Michael Saylor koopt altijd hele, dus hij denkt misschien ook wel dat je geen fracties kan kopen. En Taro gaf laatst aan dat hij altijd per gros koopt.knakworst schreef op maandag 9 juni 2025 @ 17:33:
[...]
Kun je dan ook fracties van bitcoin kopen
Overigens ben ik van mening dat je die vieze ponzi door 100 miljoen moet delen en een satoshi renamen naar bitcoin.
@Vis bedoel je Bart "de goldbug" "carnivore" Bart?
goede gast, maar die ziet Bitcoin niet als beste.
nothing stops this train
Haha geen idee of dat die Bart is..Kol Nedra schreef op maandag 9 juni 2025 @ 17:52:
@Vis bedoel je Bart "de goldbug" "carnivore" Bart?
Maar in ieder geval de middelste van deze 3.
/f/image/kPa34XdmcLhVwHMVrXaYaStW.png?f=fotoalbum_large)
Ze maken er alle 3 toch altijd een goede eerlijke podcast van elke week met veel informatieve ditjes en datjes.
Dat is Bart Mol. Kol heeft het denk ik over onze sigaar rokende goldbug Bart Brands.Vis schreef op maandag 9 juni 2025 @ 18:10:
[...]
Haha geen idee of dat die Bart is..
Maar in ieder geval de middelste van deze 3.
[Afbeelding]
Ze maken er alle 3 toch altijd een goede eerlijke podcast van elke week met veel informatieve ditjes en datjes.
ah dat is een andere Bart
ik had het over Bart Brands
die is ook goed ja, wat is zijn naam op X?
die is ook goed ja, wat is zijn naam op X?
nothing stops this train
Ergens zie ik ether wel een mooi ritje maken, nu bitcoin naar 140k stijgt de komende weken kan ether zomaar naar 3000.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!