”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
@Kol Nedra zei deze week
Ben blij, de ETH auto is de enige die na de smash overeind blijft staan op zn wielen.almelo15 schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 16:09:
[...]
Er staat een foutje in de gif. Het logo van eth hoort er niet. In ieder geval niet op die plek.
Gr gr
Als dat niet genoeg bullish is voor ETH kan ik er niks meer aan veranderen
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Als dat niet gebeurt zullen we hem moeten rapparteren
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Bannen zelfs, en hopen dat we in 1 streep naar 200k gaan zodat hij dat moment ook mistByteMe_ schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 16:14:
[...]
Als dat niet gebeurt zullen we hem moeten rapparteren
De ban staat al klaar, moeten nog ff op de knop rammen om 00:01 maandag.Wispe schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 16:16:
[...]
Bannen zelfs, en hopen dat we in 1 streep naar 200k gaan zodat hij dat moment ook mist
YES schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 16:17:
[...]
De ban staat al klaar, moeten nog ff op de knop rammen om 00:01 maandag.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/ELdO15rQc1aZkqs14Nr3VD2N.gif?f=user_large)
nothing stops this train
Tenzij we de magemultiyear range nou een keer uit zien te komen.
Knip, zie de topicwaarschuwing
[ Voor 95% gewijzigd door Taro op 13-08-2025 18:25 ]
nothing stops this train
idd. Vind sowieso het volume op ETH zwaar mager op GDAX vergeleken met de run in 2021. Toevallig weinig sellers en beetje etf boomers die fomo hebben. Maar iig totaal niet onder de indruk iig. Vandaag pas goed kunnen checken hoe of wat. Shitcoin season is er iig gelukkig echt nog niet. Komt gewoon weer een bounce op de btc-d.gebruikershaes schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 16:23:
ETH heeft hier niets te zoeken. Ik geef het nog een week voordat iedereen z’n winsten in BTC drukt.
Oh en btc warmt ook net weer op zie ik. Mooi. Ram maar ff naar de 130k. Dank u
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
oh en iets zegt me dat dat plaatje wel garapppaarrrrteerd gaat wordengebruikershaes schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 16:23:
ETH heeft hier niets te zoeken. Ik geef het nog een week voordat iedereen z’n winsten in BTC drukt.
Knip
[ Voor 19% gewijzigd door Taro op 13-08-2025 18:25 ]
Hoppa, TP van ~$122.200 geraaktRemy!!!! schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 13:48:
Dus even de $118.800 aantikken, en weer omhoog knallen?
Traden is wel makkelijk op deze manier...
Nieuwe orders staan weer klaar, en TP staat weer op $122.200:
1. $120.423
2. $118.888
3. $116.888
Bijna $3k erbij, moet jij nu niet zeggen dat we overbought zijn en moeten terugtesten?tomtom901 schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 16:02:
Let’s go btc
Remy!!!! schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 16:26:
[...]
Hoppa, TP van ~$122.200 geraakt![]()
Traden is wel makkelijk op deze manier...
Nieuwe orders staan weer klaar, en TP staat weer op $122.200:
1. $120.423
2. $118.888
3. $116.888
:gifsicle():strip_exif()/f/image/uBXd5g1sCyBbfoj23tVMjPH1.gif?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/mvYRnYZ5uvUfPNmN8LYZFJ9M.jpg?f=user_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/VhN2quf80HzqFvCkgyB9JhYy.gif?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/E6NikhOvcRgSxjc0wrL5ux9M.jpg?f=user_large)
Hahah gerapporteerd om in de topic start gezet te worden ja 🙂↕️anti elppa schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 16:26:
[...]
oh en iets zegt me dat dat plaatje wel garapppaarrrrteerd gaat worden
hier is het nog wat dunnetjesRemy!!!! schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 16:31:
[...]
Niets te klagen met deze winsten, alleen van traden nog los van de daling/stijging van BTC(en BTC perp, dus ik behoudt m'n BTC lekker
)
[Afbeelding]
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/nDAFpNSAjfiaDetc8lxsTEYu.jpg?f=fotoalbum_large)
Iedereen hoopt natuurlijk dat het over 5 jaar op 100k staat en niemand wil de boot missen zoals met btc toen der tijd. Wie weet lukt het de boomers om het eindelijk uit de range te schoppen en begint de echte fomo pas. Maar ik gok op een scenario dat ETH gewoon als slet gebruikt wordt om meer btc te bemachtigen.anti elppa schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 16:25:
[...]
idd. Vind sowieso het volume op ETH zwaar mager op GDAX vergeleken met de run in 2021. Toevallig weinig sellers en beetje etf boomers die fomo hebben. Maar iig totaal niet onder de indruk iig. Vandaag pas goed kunnen checken hoe of wat. Shitcoin season is er iig gelukkig echt nog niet. Komt gewoon weer een bounce op de btc-d.
Dat laatste idd. Ik heb nu wat XRP/ETH die ik graag 3-5x zo gaan omdat BTC dit niet zo snel gaat doen als die 2 in korte periode. Allemaal beetjes om de hongerige BTC te voeren.gebruikershaes schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 16:33:
[...]
Iedereen hoopt natuurlijk dat het over 5 jaar op 100k staat en niemand wil de boot missen zoals met btc toen der tijd. Wie weet lukt het de boomers om het eindelijk uit de range te schoppen en begint de echte fomo pas. Maar ik gok op een scenario dat ETH gewoon als slet gebruikt wordt om meer btc te bemachtigen.
Antifon schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 16:35:
Shortjes geopend op ETH (4715) en ENA (0.816). Eens kijken of we weer wat centen kunnen verdienen.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/GcvLNyk7OmbZgIuJCxmS0OdM.gif?f=user_large)
anti elppa schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 16:25:
[...]
idd. Vind sowieso het volume op ETH zwaar mager op GDAX vergeleken met de run in 2021. Toevallig weinig sellers en beetje etf boomers die fomo hebben. Maar iig totaal niet onder de indruk iig. Vandaag pas goed kunnen checken hoe of wat. Shitcoin season is er iig gelukkig echt nog niet. Komt gewoon weer een bounce op de btc-d.

eth, The world's computer
[ Voor 5% gewijzigd door Pinsa op 13-08-2025 16:38 ]
Die blijft wel echt lekker! Mocht BTC weer een keer een snoekduik maken dan staat dat ook op de planning. Binnenkort eens zien of ik een subaccount op Kraken kan aanmaken voor dat soort trades.anti elppa schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 16:32:
[...]
hier is het nog wat dunnetjes
[Afbeelding]
Btc gaat de komende maandjes helemaal niks overnemen... mark my words.Pinsa schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 16:37:
BTC gaat het stokje weer overnemenwat er daarna gebeurd weten we nu wel
hoeft ook niets over te nemen, volgens mij staat btc gewoon nog steeds in waarde, volume, leeftijd, volume in etf etc etc etc op eenzame hoogte. Dus helemaal eens met jealmelo15 schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 16:38:
[...]
Btc gaat de komende maandjes helemaal niks overnemen... mark my words.
Denk dat er nog geen top is voor BTC, ja ETH gaat super maar alts blijven nog achter nog geen echt altseason in ieder gevalalmelo15 schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 16:38:
[...]
Btc gaat de komende maandjes helemaal niks overnemen... mark my words.
Ok ok..anti elppa schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 16:39:
[...]
hoeft ook niets over te nemen, volgens mij staat btc gewoon nog steeds in waarde, volume, leeftijd, volume in etf etc etc etc op eenzame hoogte. Dus helemaal eens met je
Ik laat de eth statistieken voor het gemak even achterwege (niet het juiste publiek).
Maargoed ik zal hem ff bijstellen. Btc hoeft van jou niks over te nemen en gaat dat volgens mij ook helemaal niet doen.
gebruikershaes schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 16:33:
Maar ik gok op een scenario dat ETH gewoon als slet gebruikt wordt om meer btc te bemachtigen.
:strip_exif()/f/image/k2Aa8mFaBf4I37ZaaCOcUjS8.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik gok van niet. Al die etf lui zijn al investeerders. Die zullen niet snel iets dat echte waarde heeft inruilen voor iets dat geen waarde heeft. Niet moeilijker maken. Als ze voor de btc val waren getrapt hadden ze die direct wel gekocht.gebruikershaes schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 16:33:
[...]
Iedereen hoopt natuurlijk dat het over 5 jaar op 100k staat en niemand wil de boot missen zoals met btc toen der tijd. Wie weet lukt het de boomers om het eindelijk uit de range te schoppen en begint de echte fomo pas. Maar ik gok op een scenario dat ETH gewoon als slet gebruikt wordt om meer btc te bemachtigen.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
gros is gewoon stonk boomer en de rest is henk en ingrid die het van de trezor haalt omdat ze bang zijn dat de private key inkt vervaagd op het post-it'je op de vriezer.almelo15 schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 16:53:
[...]
Ik gok van niet. Al die etf lui zijn al investeerders. Die zullen niet snel iets dat echte waarde heeft inruilen voor iets dat geen waarde heeft. Niet moeilijker maken. Als ze voor de btc val waren getrapt hadden ze die direct wel gekocht.
Ongetwijfeld wel. Maar die hele bende is nu toch vooral door wallstreet (nasdaq bedrijven aangejaagd).anti elppa schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 16:57:
[...]
gros is gewoon stonk boomer en de rest is henk en ingrid die het van de trezor haalt omdat ze bang zijn dat de private key inkt vervaagd op het post-it'je op de vriezer.
anti elppa schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 16:57:
[...]
gros is gewoon stonk boomer en de rest is henk en ingrid die het van de trezor haalt omdat ze bang zijn dat de private key inkt vervaagd op het post-it'je op de vriezer.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/O6DAU2gpWIDGvEZd1qXrlPaB.gif?f=user_large)

Ik zie het ook echt voor me, kids komen langs:
"Hey wat is dat op jullie koelkast?"
"Ja, dat is onze privé kie ding, die moesten we op een handige plek bewaren, hier vergeet ik hem niet"
Daarom heb ik een potlood gebruikt uiteraardanti elppa schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 16:57:
[...]
Hier onzichtbare inkt, met een vlammetje kort tegen het papier aan worden de woordjes zichtbaar..DaWayne schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 17:28:
[...]
Daarom heb ik een potlood gebruikt uiteraard
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Op een micro-penis zou ik niet voor 24 woorden gaan. Uit ervaring kan ik melden: dat past niet...Tattooing since 2007, Internationally renowned Swedish designer and tattooist Touka Voodoo offers exclusively bespoke designs tailored to enhance the body. Here you'll also find world's largest genital tattoo portfolio.
12 ook niet.

Edit: @Moiety kijk eens onder je post. Je hebt mazzel, hij is bezig met gekkegeit.
[ Voor 9% gewijzigd door sh4d0wman op 13-08-2025 17:46 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Is dan ook gebeurd :’)Guere schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 16:28:
[...]
Bijna $3k erbij, moet jij nu niet zeggen dat we overbought zijn en moeten terugtesten?
Zeg je dit nu omdat sommigen hier een Porsche bezitten? Flauw hoor.sh4d0wman schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 17:36:
Op een micro-penis zou ik niet voor 24 woorden gaan. Uit ervaring kan ik melden: dat past niet...
12 ook niet.![]()
Mooie deal wel, 500 euro betalen en 20.000 euro terugkrijgen.
Euhm. Dat zijn deze he?
Niet crypto gerelateerd
En daar zijn er dus 2 van.
[ Voor 31% gewijzigd door Taro op 13-08-2025 20:37 ]
@AlterBridge je moet je history weer ff legen voor je zometeen op de bank gaat zitten bij vrouwlief.Don Guacamole schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 18:26:
Heb m ff aangepast ivm grotere bags..
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/OqFLPNYgQfAy0yCE1BMd9ykL.jpg?f=user_large)
😂
Darrell schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 18:37:
[...]
Euhm. Dat zijn deze he?
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/WdXWQ9FUoBTpttwZhVlYcQhm.jpg?f=user_large)
Jij hebt geen smaak, sorry.Darrell schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 18:37:
[...]
Euhm. Dat zijn deze he?
[Afbeelding]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Laat jouw smaak maar eens zien.
Dit is een win-win voor het forum.
Weet wat je zegtMrFX schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 18:51:
[...]
Laat jouw smaak maar eens zien.
Dit is een win-win voor het forum.

Ik weet niet waarom, maar ik word bang voor wat er nu gaat volgen
Mooie trap heeft die wispe welColdcat schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 18:55:
[...]
Als je te diep in de shitcoins zit:
[Afbeelding]
Hand alvast boven de rapparteerknopanti elppa schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 18:57:
[...]
Ik weet niet waarom, maar ik word bang voor wat er nu gaat volgen
Verbaast me niet.
Vergeten we niet dat deze week (en als het universum echt lol heeft morgen) de strijd der titanen staat geprogrammeerd?!DarkShadow schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 16:35:
[...]
Ik wed er wel om, mooie six pack speciaal biertjes.
In de ene hoek zuivere TA, degelijk als een Duitse sportwagen, een mod niet dom maar zo richtinggevend als een TomTom, ga off-topic en je krijgt een ban maar post een 911 en hij zegt er niks van, zijn TA houdt ons op de been het is @tomtom901 !
En in de andere hoek het duister dat fladdert door de nacht, niet onderbouwd maar goed bedacht, de intuïtie bij een posi koers, nachtmerrie van je zus en haar broers, geef hem een applaus cadeau, @DarkShadow !
Maktub
dont forget to tp natuurlijk
WhySoSerious schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 19:19:
Doods dagje weer qua gains weer...
:gifsicle():strip_exif()/f/image/01PRc8df1ch9HJp738z31oAa.gif?f=user_large)
Er zullen waarschijnlijk maar weinig mensen zijn die hem nog echt volgen (als in: daadwerkelijk zijn tips volgen en al maanden aan de kant staan). Maar wie weet dat er toch een paar gekken zijn die in hem geloven en z'n advies hebben opgevolgd.
Het is ook zo doorzichtig hoe hij alles probeert goed te praten voor zijn volgers. Vandaag dus weer dit bericht: dat z'n volgers maar niet sad moeten zijn dat ze de huidige gains missen omdat er altijd nieuwe opportunities komen. Maar daar gaat het toch helemaal niet om
[/einde rant]
:strip_exif()/f/image/epDErWJQRiMFe4e7WcfGNkQJ.png?f=user_large)
Wat een flapdrol zeg hahaha. Nu BTCD juist daalt, is het moment om in te stappen (mbt alts), juist nagenoeg voorbij. Als in, nu is het de sit back and relax faseGuere schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 19:31:
Die Capo blijft echt gestoord. Voorspelt nog steeds een of andere black swan terwijl die juist inherent onverwacht en onvoorspelbaar zijn.
Er zullen waarschijnlijk maar weinig mensen zijn die hem nog echt volgen (als in: daadwerkelijk zijn tips volgen en al maanden aan de kant staan). Maar wie weet dat er toch een paar gekken zijn die in hem geloven en z'n advies hebben opgevolgd.
Het is ook zo doorzichtig hoe hij alles probeert goed te praten voor zijn volgers. Vandaag dus weer dit bericht: dat z'n volgers maar niet sad moeten zijn dat ze de huidige gains missen omdat er altijd nieuwe opportunities komen. Maar daar gaat het toch helemaal niet omNatuurlijk zijn er in de toekomst vast nieuwe kansen, duh! Het gaat erom dat hij de situatie compleet verkeerd heeft ingeschat en nog steeds te trots is om toe te geven dat hij 't fout had. Ook de opmerking dat we in september keihard gaan droppen om daarna weer omhoog te gaan voor de "real gains". Alsof BTC voor oktober echt nog teruggaat naar $75k zoals in april. Dat was de dip om massaal in te kopen, niet strakjes in september bij een eventuele correctie.
[/einde rant]
[Afbeelding]
Don't feed the trollsGuere schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 19:31:
Die Capo blijft echt gestoord. Voorspelt nog steeds een of andere black swan terwijl die juist inherent onverwacht en onvoorspelbaar zijn.
Het is ook zo doorzichtig hoe hij alles probeert goed te praten voor zijn volgers. Vandaag dus weer dit bericht: dat z'n volgers maar niet sad moeten zijn dat ze de huidige gains missen omdat er altijd nieuwe opportunities komen. Maar daar gaat het toch helemaal niet omNatuurlijk zijn er in de toekomst vast nieuwe kansen, duh! Het gaat erom dat hij de situatie compleet verkeerd heeft ingeschat en nog steeds te trots is om toe te geven dat hij 't fout had. Ook de opmerking dat we in september keihard gaan droppen om daarna weer omhoog te gaan voor de "real gains". Alsof BTC voor oktober echt nog teruggaat naar $75k zoals in april. Dat was de dip om massaal in te kopen, niet strakjes in september bij een eventuele correctie.
[/einde rant]
[Afbeelding]
Dat zit wel Schnorr.
Ja wat dan? Sorry I was wrong zal er ook niet in zitten.Guere schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 19:31:
[/einde rant]
[Afbeelding]
Ik vind het vooral heel jammer dat je jouw kostbare tijd in 3 volle alinea's tekst voor die troll hebt gestopt waar dat ook aan een epische miem besteed had kunnen worden.Guere schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 19:31:
[/einde rant]
[Afbeelding]
Ben niet boos. Wel teleurgesteld.
Of ETH ATH eerst?keanu_ schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 19:25:
BTC ath loading

MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Ask the billionaire commander.
:strip_exif()/f/image/YGLeJFD6MBH1o1JeG1tOERCb.png?f=user_large)
nothing stops this train
TP-1 slaapt al. Zit in een sprongetje, joy.Kol Nedra schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 20:10:
kind 1 ligt in bed, zo kind 2 nog

[ Voor 29% gewijzigd door Bushalte op 13-08-2025 20:24 ]
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Och verrekByteMe_ schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 20:19:
@tomtom901, je bent je je 3e boodschappen karretje weer eens vergeten, haal eens weg

Ja, of we geven hem gewoon helemaal geen aandacht meer, is misschien wel beter.Guere schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 19:31:
[/einde rant]
[Afbeelding]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Aan de rapporteerders: Ben helaas mijn 2FA hardware key kwijt, dus kan de afbeelding niet verwijderen.Darrell schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 18:37:
[...]
Euhm. Dat zijn deze he?
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Kut man. Hopelijk kun je nog bij al die gure Exchanges.Taro schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 20:32:
[...]
Aan de rapporteerders: Ben helaas mijn 2FA hardware key kwijt, dus kan de afbeelding niet verwijderen.
Ja, die staan op een andere hardware key, op die ik kwijt ben staat alleen de Tweakers 2FA voor het wijzigen van berichten.Coldcat schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 20:35:
[...]
Kut man. Hopelijk kun je nog bij al die gure Exchanges.
Mooi!Taro schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 20:36:
[...]
Ja, die staan op een andere hardware key, op die ik kwijt ben staat alleen de Tweakers 2FA voor het wijzigen van berichten.
Knip, gevonden!
Zoek en gij zult vinden!
[ Voor 25% gewijzigd door Taro op 13-08-2025 20:43 ]
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!