klein sell order op ADA en AAVE gehit ^^
Gelukkig ben ik meer in shock over Bitvavo zodat ik mij niet afvraag of dit een koop of verkoop is.almelo15 schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 06:34:
[...]
Mijn 4k order nog niet gehit op bitvavo. Nevermindnu wel haha
Broski's nog geen altszn
/f/image/CTbmPL0MAlMxTa4HwDQpLJiw.png?f=fotoalbum_large)
we zijn daar ergens
/f/image/h5QKbpc0vXNwRaAsbxkrJ2ai.png?f=fotoalbum_large)
en altszn index staat nog op 53...
https://www.blockchaincenter.net/en/altcoin-season-index/
/f/image/CTbmPL0MAlMxTa4HwDQpLJiw.png?f=fotoalbum_large)
we zijn daar ergens
/f/image/h5QKbpc0vXNwRaAsbxkrJ2ai.png?f=fotoalbum_large)
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
De consensus is dan toch ook dat het momenteel ETH season is? Toevallig net even dat laatste video'tje van Cowen gekeken, alle overige alts zijn de laatste weken 50% down versus ETH. Kortom: geen alt season nu, maar ETH season.Aeronaut schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 08:48:
Broski's nog geen altszn
[Afbeelding]
we zijn daar ergens
[Afbeelding]
Overigens moet BTC hier niet blijven steken, moet echt nog wel een forse rally komen. Anders kunnen de highs tijdens dat eventuele alt season ook wat tegenvallen.
klopt allemaal idd.Guere schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 08:56:
[...]
De consensus is dan toch ook dat het momenteel ETH season is? Toevallig net even dat laatste video'tje van Cowen gekeken, alle overige alts zijn de laatste weken 50% down versus ETH. Kortom: geen alt season nu, maar ETH season.
Overigens moet BTC hier niet blijven steken, moet echt nog wel een forse rally komen. Anders kunnen de highs tijdens dat eventuele alt season ook wat tegenvallen.
Dat laatste ook, riep ik vorige week ook al, maar word dan voor bear en fud figuur uitgemaakt
maar blijf er wel bij. Als dit het was voor btc, zakt de hele handel als een pudding in elkaar binnen 2 maanden.
Disclaimer, kans op 200k is nog steeds groter dan dat.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Helemaal waar, had dit ook gezien, en is als je naar de alt charts kijkt ook geen gekke conclusie.Guere schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 08:56:
[...]
De consensus is dan toch ook dat het momenteel ETH season is? Toevallig net even dat laatste video'tje van Cowen gekeken, alle overige alts zijn de laatste weken 50% down versus ETH. Kortom: geen alt season nu, maar ETH season.
Sowieso zijn er teveel alts, dat staat voorop, maar het kan snel veranderen.
Als ETH zn ATH neerzet, verwacht ik wel ook een shift naar andere alts.
De vraag is wel of je de goede hebt mocht dit gaan uitspelen.
Veel alts staan over een paar maanden op ZERO.
BTC gaat sowieso eind Q3 / in Q4 nog een goede run maken.anti elppa schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 09:12:
[...]
klopt allemaal idd.
Dat laatste ook, riep ik vorige week ook al, maar word dan voor bear en fud figuur uitgemaakt![]()
maar blijf er wel bij. Als dit het was voor btc, zakt de hele handel als een pudding in elkaar binnen 2 maanden.
de nieuwe BNB?
/f/image/sjQEzak8ZOuCr4iQriAY38pV.png?f=fotoalbum_large)
er is een grote speler die $OKB leuk vind
edit:
/f/image/sjQEzak8ZOuCr4iQriAY38pV.png?f=fotoalbum_large)
edit:
JUST IN: $OKB is up 68.9% in the past hour.
— CoinGecko (@coingecko) 13 augustus 2025
This is due to @okx's recent tokenomic upgrade announcement that includes a one-time burn of over 65M tokens. pic.twitter.com/ir2DR0HaFg
[ Voor 12% gewijzigd door Kol Nedra op 13-08-2025 09:31 ]
nothing stops this train
MNT pumpt opeens ook.Kol Nedra schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 09:27:
de nieuwe BNB?
[Afbeelding]
edit:
[X]
Doen ze beter dan CRO, die unburnen er gewoon 70 miljard.Kol Nedra schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 09:27:
de nieuwe BNB?
[Afbeelding]
edit:
[X]
Fixed.Don Guacamole schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 09:18:
[...]
Veel Alle alts staan over een paar maanden op ZERO.
ETHBTC CHART
/f/image/hSV7Zjpnf74LgDgqNWOAEv1P.png?f=fotoalbum_large)
WE BREKEN OF WE POMPEN.
BEDANKT VOOR UW AANDACHT VOOR DEZE ZAAK
EDIT - INZOOMEN
VIEZE MAGISCHE LIJNEN DOEN WEER HUN WERK. TFOEEE
/f/image/hSV7Zjpnf74LgDgqNWOAEv1P.png?f=fotoalbum_large)
WE BREKEN OF WE POMPEN.
EDIT - INZOOMEN
VIEZE MAGISCHE LIJNEN DOEN WEER HUN WERK. TFOEEE
:strip_exif()/f/image/PMOD5kAqHqPOopvEHMzXwAgl.png?f=user_large)
[ Voor 22% gewijzigd door Aeronaut op 13-08-2025 10:04 ]
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Mijn body is al maanden ready.anti elppa schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 09:12:
[...]
Mochten we er door gaan dan ben ik benieuwd hoe ver we gaan. Ik verwacht eigenlijk dat ETHBTC lager zal zijn dan eind 2021 aangezien er steeds meer en meer coins de markt op spoelen. Ik verwacht niet meer boven de 0.08 maar ben benieuwd wat mogelijk is...Aeronaut schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 09:35:
ETHBTC CHART
[Afbeelding]
WE BREKEN OF WE POMPEN.
Opzouten met je fud. Vieze permabear.anti elppa schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 09:12:
[...]
Altijd een Plan B hebben, en C enz. Z is voor "Zonder Broek Achter Het Station". Zo ver hoop ik niet te komen in de beer.
Maarre ik verwacht nog wel een deftige BTC pump komende maanden.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Zoiets?sh4d0wman schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 10:11:
:strip_exif()/f/image/0RIEy5rJXnvzsF2rLcNqm9eO.jpg?f=fotoalbum_large)
Of nog beter:
:strip_exif()/f/image/Kmqo9AAT7O7NH9t9vcew2hYe.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 25% gewijzigd door Moiety op 13-08-2025 10:35 ]
Om deze post van gisteren er nog maar even bij te pakken... Bijna 24u later:bsmpower schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 12:34:
[...]
De dump die gister is gestart en mogelijk vandaag doorzet, afhankelijk van de CPI cijfers straks.
BTC +0%
XRP +3%
Doge + 10,5%
ETH +6%
ADA +10,75
SOL +12%
Tijd dat BTC even naar 100k gaat om te laten zien hoe het ook alweer zat.jmderonde schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 10:53:
[...]
Om deze post van gisteren er nog maar even bij te pakken... Bijna 24u later:
BTC +0%
XRP +3%
Doge + 10,5%
ETH +6%
ADA +10,75
SOL +12%
Je schrijft 420K verkeerdzenith schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 10:56:
[...]
Tijd dat BTC even naar 100k gaat om te laten zien hoe het ook alweer zat.
sol 200.Aeronaut schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 22:19:
Sol bijna 200… (191)… meme szn when
+85% in 8 dagen.. much gains wowAlpina schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 11:24:
[...]
Niet zo bescheiden
Aero gaat gewoon lekker!
binnenkort maar stop limits plaatsen (geen trailing stop op CB -.-) en om de paar dagen bijstellen.. zie dit als de laatst raket omhoog. Dit keer de gains maar niet inleveren ffs
solana loopt ver achter op BNB, SOL was tijdje terug groter dan BNB
nothing stops this train
Ben ook in verkoop modusAeronaut schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 11:29:
[...]
+85% in 8 dagen.. much gains wow
binnenkort maar stop limits plaatsen (geen trailing stop op CB -.-) en om de paar dagen bijstellen.. zie dit als de laatst raket omhoog. Dit keer de gains maar niet inleveren ffs
Wanneer ETH 5k?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
4700 ETH / 0.039
[ Voor 33% gewijzigd door Aeronaut op 13-08-2025 12:02 ]
kunnen echt hebben over de shitcoin genaamd usd. wtf is eur/usd van 1.17. 17% minder euros tov begin dit jaar echt hey
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Aan de andere kant:
MORPHO de top 100 in! Market cap bij utility coins is totale onzin overigens.
Ik laat de ellende wel over mij heen komen. Als AERO en MORPHO nu gigantisch naar de maan gaan win ik de poule en een zakcentje. Dan ben ik natuurlijk hypocriet genoeg om in te haken bij de shitcoin polonaise.
Als BTC.d nu echt als gebroken wordt gezien kan het volgende uitspelen uit mijn eerdere reactie:
Gains BTC na breken dominance:
2017: van 1K naar 19K = +1800%
2021: van 50-55K naar 69K = +25%-+38%
Het ligt voor de hand dat 2025 meer op 2021 lijkt. En aangezien tot nu toe alles verloopt zoals andere cycles moeten we ook diminishing returns incalculeren. Dat zou betekenen dat als BTC.d breekt er nog een procent of 20 te halen valt voor BTC?
Dus een top van +- 150K.
En:
Halving July 9, 2016, to 12.5 bitcoins. Top december 2017
Halving May 11, 2020, to 6.25 bitcoins. Top november 2021
Halving April 20, 2024, to 3.125 bitcoins. Top oktober 2025?
Laten we het voor de veiligheid op eind september houden. Nog 6 weken feest en dan snel naar de uitgang!
[ Voor 58% gewijzigd door BTC100K2021 op 13-08-2025 12:46 ]
Met Trump en z'n chaos en economisch wanbeleid gaat dat komende jaren waarschijnlijk alleen maar erger worden. Wanneer stappen we af van onze crypto in USD waarde uitdrukken?Aeronaut schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 12:05:
kunnen echt hebben over de shitcoin genaamd usd. wtf is eur/usd van 1.17. 17% minder euros tov begin dit jaar echt hey
Zodra het geen invloed meer heeft op de koers die uitgedrukt wordt in Euro's?Guere schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 12:43:
[...]
Met Trump en z'n chaos en economisch wanbeleid gaat dat komende jaren waarschijnlijk alleen maar erger worden. Wanneer stappen we af van onze crypto in USD waarde uitdrukken?
Willen en kunnen zijn helaas niet hetzelfde

Investeren in Europese partijen met al die winsten uit BTC ETH om die positie tergend langzaam te verbeteren is daarentegen wel mogelijk

Dat zit wel Schnorr.
Zolang die losers het imperial systeem gebruiken denk ik.Guere schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 12:43:
[...]
Met Trump en z'n chaos en economisch wanbeleid gaat dat komende jaren waarschijnlijk alleen maar erger worden. Wanneer stappen we af van onze crypto in USD waarde uitdrukken?
Ook overlaatst een filmpje van een of andere rapper dat een ATM gebruikte in Amsterdam en verwonderd was dat 500€ 900$ was en dat de euro sterker is...
ehm.. het is niet eens een jaar geleden, maar alle toppen wat je hebt gezien in dec-24 moet nu 15% hoger om gelijkwaardig uit te komen met wat je toen wellicht had op je screenshot.Guere schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 12:43:
[...]
das een 2.67 for AEROOOOOOOO.
Maar niet getreurd. aero tikt 71$ aan volgens john. dus het is zo behaald
Bitcoin top zegt ieBTC100K2021 schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 12:41:
[Afbeelding]
Aan de andere kant:
Ik laat de ellende wel over mij heen komen. Als AERO en MORPHO nu gigantisch naar de maan gaan win ik de poule en een zakcentje. Dan ben ik natuurlijk hypocriet genoeg om in te haken bij de shitcoin polonaise.
Als BTC.d nu echt als gebroken wordt gezien kan het volgende uitspelen uit mijn eerdere reactie:
Het ligt voor de hand dat 2025 meer op 2021 lijkt. En aangezien tot nu toe alles verloopt zoals andere cycles moeten we ook diminishing returns incalculeren. Dat zou betekenen dat als BTC.d breekt er nog een procent of 20 te halen valt voor BTC?
Dus een top van +- 150K.
En:
Laten we het voor de veiligheid op eind september houden. Nog 6 weken feest en dan snel naar de uitgang!
Haha, ja @John245 is echt een über optimistische bull geworden de afgelopen maandenAeronaut schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 13:04:
Maar niet getreurd. aero tikt 71$ aan volgens john. dus het is zo behaald
Bitcoin heeft geen uitgangBTC100K2021 schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 12:41:
[Afbeelding]
Aan de andere kant:
Dus een top van +- 150K.
En:
:gifsicle():strip_exif()/f/image/aus9WbpJ6gsrAmxxgm9ZbwBT.gif?f=user_large)
‘Me altjuhs’ hou ik eind dit jaar wel even in de gaten ja.
Dit ja, het wordt moeilijk om te top in usd te raden, ik ga het wel proberen maar eigen lijk moet je nooit BTC verkopen
nothing stops this train
Aeronaut schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 12:05:
![]() | ![]() |
Hehe
Zullen de yankees straks de geitenbende weer gaan dumpen?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
sjorremans schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 13:48:
Zullen de yankees straks de geitenbende weer gaan dumpen?

Zo, net 1 ICP verkocht @5 euro (aankoop @5,21). Verlies is verlies. Voelt goed. (Testtransactie)
Darrell schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 14:04:
Zo, net 1 ICP verkocht @5 euro (aankoop @5,21). Verlies is verlies. Voelt goed. (Testtransactie)
:strip_exif()/f/image/hVDUkNSmBHY0AaCVmlajG1RX.jpg?f=fotoalbum_large)

ICP... weet nog goed dat die gelaunched werd vorige cycle. Heel eventjes had iedere influencer op YT het erover, paar weken laten compleet aan gort want zo belachelijk overpriced, sloeg helemaal nergens opDarrell schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 14:04:
Leuk voor de ICO investors die snel verkocht hadden maar voor de rest is het echt een van de mooiste shitcoin grafieken die er is. Op meeste exchanges was de top rond de $428, maar op Binance $2831, compleet absurd

/f/image/1K1F9ghLv1sFvaNfkibmrrbC.png?f=fotoalbum_large)
Kijk je dan naar live mee naar indicatoren of probeer je de top op voorhand te raden?Kol Nedra schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 13:30:
[...]
Dit ja, het wordt moeilijk om te top in usd te raden, ik ga het wel proberen maar eigen lijk moet je nooit BTC verkopen
En komt het in de buurt van de bierviltjesberekening "75% verlies top naar bodem en bodem is vorige top, dus 4x69= 276k USD"? Denk je überhaupt dat we boven de 200k USD uitkomen?
PS: Laat me weten wanneer LLM niet worden geapprecieerd, maar ik heb Grok het gemiddelde, mediaan en datum van de BTC top laten raden zoals gerapporteerd door gerenommeerde instanties, nieuwsberichten en sociale media, output: Gemiddelde $180k, mediaan $160k en datum okt-nov 2025. Maargoed, hier heb je waarschijnlijk net zo veel aan als mijn bierviltjesberekening ...
Dan heeft 'ie ook wel een heel slechte wisselkoers gekregenpakkiwakki schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 12:59:
[...]
Ook overlaatst een filmpje van een of andere rapper dat een ATM gebruikte in Amsterdam en verwonderd was dat 500€ 900$ was en dat de euro sterker is...

Ouch!!
of jij of die rapper halen een 9 en een 6 door elkaar
Zolang "This time is not different" valide blijft dan geldt voor alts: nieuwe alts (die nog geen cycle hebben doorgemaakt) doen het beter dan oude.Guere schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 14:15:
[...]
ICP... weet nog goed dat die gelaunched werd vorige cycle. Heel eventjes had iedere influencer op YT het erover, paar weken laten compleet aan gort want zo belachelijk overpriced, sloeg helemaal nergens op
Leuk voor de ICO investors die snel verkocht hadden maar voor de rest is het echt een van de mooiste shitcoin grafieken die er is. Op meeste exchanges was de top rond de $428, maar op Binance $2831, compleet absurd
[Afbeelding]
Dat is ook logisch, minder of geen enorme mensenmassa's aan bagholders die op allerlei oude niveau's snel breakeven of met een klein verlof of winst het schip verlaten.
Uiteraard sluit dat een mooie run voor een handvol oudgedienden niet uit.
[ Voor 3% gewijzigd door BTC100K2021 op 13-08-2025 14:22 ]
Ja dat was ook mede mogelijk gemaakt door scampraktijken van SBF. Valse start gehad. Komt goed.Guere schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 14:15:
[...]
ICP... weet nog goed dat die gelaunched werd vorige cycle. Heel eventjes had iedere influencer op YT het erover, paar weken laten compleet aan gort want zo belachelijk overpriced, sloeg helemaal nergens op
[Afbeelding]
Overigens, als ICP slaagt kan 95% van de tokens wel inpakken.
• On May 10, 2021, when the Internet Computer (IC) mainnet went live, the spot price of its native token ICP was severely manipulated.
• Upon listing, the ICP token had a fully liquid market capitalization of $230 billion and its price almost immediately began to plummet, leading to a large number of attacks from the crypto community against the DFINITY Foundation and further declines in the price of the ICP token.
• SBF’s FTX exchange launched a perpetual futures instrument called ICP-PERP 4 days before the spot listing and manipulated the initial spot price of ICP by increasing the price 5x through huge trading volume.
• SBF’s manipulation of ICP prices began on FTX four hours before spot listing. The initial price of ICP matched the price of ICP-PERP.
• Only major hedge funds and market makers like Alameda Research, which is active on FTX, could pull off this kind of massive price manipulation. SBF also owns and controls Alameda Research.
• We believe that the main purpose of ICP price manipulation is to cause IC to crash when the mainnet is launched, thereby causing a scandal and driving people away from projects on the IC network to protect the crypto assets of unknown persons. Because the advanced technology behind the IC network may undermine the status quo of other blockchains and disrupt the current status quo of the crypto market.
• The IC Network’s underlying technology is advanced (and well known before launch), and it can become a Web3 alternative for traditional IT businesses such as cloud services, making Web3 more powerful.
• The main vision of the Solana blockchain is that it wants to provide a state-of-the-art platform for Web3, and it can be said that it is facing the challenge of IC.
• We believe that SBF’s possible price manipulation of ICP is intended to defend the Solana blockchain and ecosystem, and we believe he owns a large amount of Solana assets, which is important to his net worth (when the ICP price was sniped, Solana’s native token SOL appreciated significantly, bringing SBF billions of dollars in capital gains).
• Note the vertical relationship between Alameda Research, FTX, and Solana, which would not be possible in traditional finance.
• Note SBF’s lobbying practices, which he used to gain support and endorsements from organizations like the New York Times, including his pledge of more than $1 billion in presidential campaign contributions to Biden.
Die beste man heeft niet exacte nummers gebruikt in zijn verhaal, en ik ga niet voor hem rekenen.Lapa schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 14:18:
[...]
Dan heeft 'ie ook wel een heel slechte wisselkoers gekregen![]()
![]()
Ouch!!
of jij of die rapper halen een 9 en een 6 door elkaar
Ik herhaal hem gewoon
Best goede uitgangspunten anders.vdLee schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 14:17:
[...]
PS: Laat me weten wanneer LLM niet worden geapprecieerd, maar ik heb Grok het gemiddelde, mediaan en datum van de BTC top laten raden zoals gerapporteerd door gerenommeerde instanties, nieuwsberichten en sociale media, output: Gemiddelde $180k, mediaan $160k en datum okt-nov 2025. Maargoed, hier heb je waarschijnlijk net zo veel aan als mijn bierviltjesberekening ...
https://www.coinglass.com/bull-market-peak-signalsvdLee schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 14:17:
[...]
Kijk je dan naar live mee naar indicatoren of probeer je de top op voorhand te raden?
En komt het in de buurt van de bierviltjesberekening "75% verlies top naar bodem en bodem is vorige top, dus 4x69= 276k USD"? Denk je überhaupt dat we boven de 200k USD uitkomen?
nothing stops this train
Dat wordt vooral niet gewaardeerd omdat het z'n info ook uit desinformatie haalt en op basis daarvan vooral een logisch klinkend antwoord probeert te genereren ipv na te denken, dus daar kun je net zoveel mee als het gemiddelde artikel over de tien beste internetmuntjes.vdLee schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 14:17:
[...]
[ Voor 6% gewijzigd door Stukfruit op 13-08-2025 14:44 ]
Dat zit wel Schnorr.
Good day., ETH, almost ATH.
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/3fbKcMinJ77BWSMFA523eFRQ.gif?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Ja, precies. En uiteraard in combinatie met de bevindingen van Numbers.
Ik kan trouwens alleen nog niet bevatten hoe ogenschijnlijk makkelijk het hiermee wordt gemaakt. Tuurlijk, het is misschien niet het onderste uit de kan, maar de 8% set-and-forget van de S&P500 DCA steekt echt bleek af met de 4-jaar cyclus.
In ander nieuws gaat $GLMR ook ff lekker. Dik 8 cent al, plus 10% vandaag!
$GLMR-ISLAND HERE WE COME!
$GLMR-ISLAND HERE WE COME!
ETH vandaag nog 5K?
Waarom niet 6ksjorremans schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 15:32:
ETH vandaag nog 5K?
Hoop het niet, nog geen exitplan voor alts hier...
Geen exitplan? Doe wat de meeste doen!WhySoSerious schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 15:33:
[...]
HODL als die stijgt
Dalen! Oh gezonde correctie
Nog verder dalen: shake out van de shorts, komt goed
Nog verder dalen: ja ik kan niet al die winst mislopen. Als ik verkoop mis ik straks de trein
Te ver gedaald: HODL tot de volgende bullrun, komt wel weer goed met *insert magische internetmunt*
Been there, done that. Dit is niet m'n eerste runWaah schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 15:36:
[...]
Geen exitplan? Doe wat de meeste doen!
HODL als die stijgt
Nog verder dalen: ja ik kan niet al die winst mislopen. Als ik verkoop mis ik straks de trein
Te ver gedaald: HODL tot de volgende bullrun, komt wel weer goed met *insert magische internetmunt*
WhySoSerious schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 15:33:
[...]
:no_upscale():strip_exif()/f/image/6PQvEmqo2YvyyIs2zKCBBOLT.webp?f=user_large)
Waah schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 15:36:
[...]
Geen exitplan? Doe wat de meeste doen!
HODL als die stijgt

Vannacht werd ik wakker en ging ik kijken hoe ETH aan het doen was. Ik hoefde nog een paar tientjes voordat mijn verkooporder zou aantikken. Ik heb serieus gedacht om mijn verkooporder hoger te zetten, maar toen dacht ik aan wat de SC bedoelde met ‘greed’ en ‘houd je aan het plan’. Toen ben ik maar weer gaan slapen.
@Wispe dus nu heb je alle verkochte ETH in BTC gestoken? Of is het niet verkocht? Ik volg ETH niet.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ik heb 10% verkocht en niet in BTC gestopt. Ik ga niks meer kopen nu.sh4d0wman schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 15:40:
@Wispe dus nu heb je alle verkochte ETH in BTC gestoken? Of is het niet verkocht? Ik volg ETH niet.
Ah, Yanks gaan weer los om hun halve liters te kunnen kopen
Pussy Yankees
ETH is wel echt even de goat. Je moet snel zijn met dips
Even de goat zijn bestaat niettomtom901 schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 15:46:
ETH is wel echt even de goat. Je moet snel zijn met dips
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Wat een geweld links en rechts. Shitcoins. ETH, BTC. De dollars vliegen je om de oren links en rechts, boven en onder.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
jinxed it, maar dan de goede kant opsjorremans schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 15:42:
Pussy Yankees
Ook jinxen…. tREKT aankbuntu schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 15:50:
BTC trekt ook aan
Dikke pumperino
Het gaat goed met AERO. Doel is nog in zicht 🥳Guere schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 13:09:
[...]
Haha, ja @John245 is echt een über optimistische bull geworden de afgelopen maandenIn het begin oogde hij mij vrij rustig en terughoudend met z'n 50% rendament strategie op VCA aankopen, maar inmiddels roept hij ook "420k soon!!" enzo. Heerlijk hoe dat soms in dit topic gaat
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Moon...
En dan na enkele maanden vaststellen dat Tradeogre verdwenen is.
Nog iemand hier de sjaak met deze situatie?
Dikkkkkkeeeerr PAAAAAAAALLLLLLLLL!
Kom maar door met die 10k candle
Kom maar door met die 10k candle
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
1 van de weinig gure die ik niet had toen. Was dat voor Qubic of?Masstje schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 15:58:
Moon...
Heb ooit wel QUBIC gekocht daar, maar volgens mij ook verhuist naar een andere exchange of wallet.. Ff kijken of ik dat terug kan vindenMasstje schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 15:58:
Moon...
Edit: yes, heb het toen meteen naar de QUBIC wallet gestuurd
[ Voor 7% gewijzigd door YES op 13-08-2025 16:02 ]

yes!! het was saai maar let's goo!
nothing stops this train
Yes, Qubic en nog wat uber shitcoins...
Had er ergens een kleine 0.25ETH naar overgemaakt en voelde tot voor kort niet als pijnlijk verlies.
Had er ergens een kleine 0.25ETH naar overgemaakt en voelde tot voor kort niet als pijnlijk verlies.
Toch wel zuur. Ik had wel meteen het gevoel dat ik mijn muntjes daar niet moest laten staanMasstje schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 16:06:
Yes, Qubic en nog wat uber shitcoins...
Er staat een foutje in de gif. Het logo van eth hoort er niet. In ieder geval niet op die plek.
Gr gr
eth, The world's computer
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!