Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Vooral een kwestie van de ETHBTC chart in de gaten houden.Pinsa schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 20:43:
[...]
Gaaf on te horen dat je er al zo lang in zit en in geloofd ook.
DCA is het plan in BTC de chart van BTC liegt niet en gaat vanaf lancering alleen maar omhoog dus onderaan de streep een solide investering voor de lange termijn.
Omdat investeerders nu ook in ETH zitten ben ik wel aan het denken om daar ook iets van te kopen in de beer, heb in het verleden ook nog wat ETH gehad maar weer steeds verkocht met winst volges mij was mijn cheapste entry onder de 1k.
Je wilt eigenlijk niet DCA’en in ETH (of een andere alt) terwijl het langzaam leegloopt ten opzichte van BTC. Voor ETH had je eigenlijk pas vanaf maart moeten beginnen met kopen en tot die tijd vol in BTC.
Uiteindelijk als je echt gelooft in een asset voor de langere termijn dan maakt het niet uit en DCA je gewoon door. Maar heb bij jou wel het vermoeden, dat je ETH nú interessant vindt omdat de prijs hard omhoog gaat en het sentiment positief is
Eth is net een kwartaaltje bezig. Btc is 2+ jaar gegaan. Gun jij een ander maar wat!BTC100K2021 schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 20:59:
[...]
ETH is genoeg gestegen. Gun andere shitcoins ook wat.
De shitcoins mogen laatste kwartaal van het jaar wel.
eth, The world's computer
Je zou ook in BTC kunnen starten en dan uiteindelijk als ETH season is naar ETH rouleren. Nee de interesse komt niet door de prijs maar omdat er ziekelijk veel aan etf’s gekocht word, volges mij deelde je laatst ook al dat er serieuze interesse is in ETH door beleggers.jvel92 schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 21:07:
[...]
Vooral een kwestie van de ETHBTC chart in de gaten houden.
Je wilt eigenlijk niet DCA’en in ETH (of een andere alt) terwijl het langzaam leegloopt ten opzichte van BTC. Voor ETH had je eigenlijk pas vanaf maart moeten beginnen met kopen en tot die tijd vol in BTC.
Uiteindelijk als je echt gelooft in een asset voor de langere termijn dan maakt het niet uit en DCA je gewoon door. Maar heb bij jou wel het vermoeden, dat je ETH nú interessant vindt omdat de prijs hard omhoog gaat en het sentiment positief is
nothing stops this train
Nee, geen hopium. Gewoon 9 jaar crypto ervaring. Als ik 1 ding heb geleerd is: never sell all of your bags. Keep a portion.Pinsa schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 20:56:
[...]
Veel hopium idd, ik hoop en gun het ze echt maar ik was al lang uitgestapt, straks kun je weer een bag 4 jaar door de bear gaan holden… better be safe
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

/f/image/tq1uYq4R0HtcvNPpO60iIOqZ.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 12% gewijzigd door Coldcat op 12-08-2025 21:20 ]
Pinsa schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 21:03:
[...]
Ben ik niet bullish genoeg dan? Het kan zeker maar heb er een hard hoofd in dat het zoals in 2021 gaat uitspelen ik hoop en gun het jullie zeker maar er zijn zoveel altcouns bijgekomen sinds 2021
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/lwO2Eopm6pyzgpC8fqmQMdSU.jpg?f=user_large)
Ik kocht in 2017 een zakje ada voor dezelfde prijs als in 2023, dat gaat je met Bitcoin niet lukkenHaruHaru schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 21:14:
[...]
Nee, geen hopium. Gewoon 9 jaar crypto ervaring. Als ik 1 ding heb geleerd is: never sell all of your bags. Keep a portion.
Maar nogmaals ik gun iedereen dikke winsten en hoop dat Ada gaat vlammen!
Nee nee. Zeker niet. Daarom bestaat mijn portfolio ook 70% uit BTC gelukkig.Pinsa schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 21:20:
[...]
Ik kocht in 2017 een zakje ada voor dezelfde prijs als in 2023, dat gaat je met Bitcoin niet lukken
Maar nogmaals ik gun iedereen dikke winsten om hoop dat Ada gaat vlammen
Uiteraard, mogen jullie alle dikke winsten maken! Met welke S-Coin maar ook.
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
@zwembroek , @Skrunsies, @Mooody, @LadyS
Moge ze in ere herdacht worden!
:gifsicle():strip_exif()/f/image/ZL21m40KbRn6vnu2O52xsj6z.gif?f=user_large)
Gelukkig was de broek om te zwemmen al uitgestapt:
/f/image/1d5nh8U3ZKcugWxErNIYXB9f.png?f=fotoalbum_large)
Legends from the SCColdcat schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 21:27:
Met zulke dagen dat de boel flink omhoog schiet mis je die gevallen soldiers toch wel. Toch mensen die het topic kleur gaven. Zullen nog wel meer zijn die hun wachtwoord vergeten zijn.
@zwembroek , @Skrunsies, @Mooody, @LadyS
Moge ze in ere herdacht worden!
[Afbeelding]
Gelukkig was de broek om te zwemmen al uitgestapt:
[Afbeelding]
Komen ze nog terug? Sommige zijn echt vermist je zou bijna naar opsporing verzocht gaan mailen
Comfortabel, zacht als je wil, scherp als het moet.
Hopelijk ooit een GT2 erbij, dankzij BTC 😎
Groetjes van Italië 🇮🇹
Laat alles maar pompen!
:strip_exif()/f/image/5DDn2UVK9yObzFfgcVlShi9k.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 48% gewijzigd door kazzzdafke op 12-08-2025 21:49 ]
Never ever financial advice...
Deman23 schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 21:43:
Mooi dat ik die meuk van Vitalik toch niet weggedaan hebt. Blijft toch een shitcoin. Best of the rest, na een gapend gat achter BTC 😎
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/osH8aCVkvYO1F7H9ByGy2LuL.jpg?f=user_large)
Top 50 Crypto's by Market Cap - Aug 12, 2025
Bitcoin
Ethereum
XRP
stablecoin on ethereum & tron
Binance owned version of Ethereum
Solana
stablecoin on Ethereum
Staked Ethereum
Doge
Justin Sun version of Ethereum
Cardano
wrapped Staked Ethereum
oracles on Ethereum
bitcoin on Ethereum
Hyperliquid
Beacon Ethereum
Stellar
SUI
Restaked Ethereum
Bitcoin Cash
wrapped Ethereum
Hedera (uses EVM)
Yield token on Ethereum
Avalanche (custom ethereum subnet instances)
Litecoin
Toncoin
iFinex token on Ethereum
biggest ethereum memecoin
stablecoin on Ethereum
ethereum DEX token
Binance EVM stablecoin
CEX token on Ethereum
BTC wrapped onto Ethereum L2 by Coinbase
Polkadot
CEX token on Ethereum
Gov token for yield protocol on Ethereum
staked yield token on Ethereum
ethereum memecoin
CEX token on Ethereum
Ethereum Defi money market gov token
Monero
stablecoin on ethereum
Bittensor
Ethereum Classic. lol
Ethereum L2 token
Near
stablecoin on ethereum & solana gov token (mostly on eth)
Aptos
Internet Computer
Pi Network
[ Voor 55% gewijzigd door almelo15 op 12-08-2025 22:01 ]
Mooi pf heb je, maar waar haal je deze info vanaf CMC zegt wat andersalmelo15 schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 21:52:
[...]
[Afbeelding]
Top 50 Crypto's by Market Cap - Aug 12, 2025
Bitcoin
Ethereum
XRP
stablecoin on ethereum & tron
Binance owned version of Ethereum
Solana
stablecoin on Ethereum
Staked Ethereum
Doge
Justin Sun version of Ethereum
Cardano
wrapped Staked Ethereum
oracles on Ethereum
bitcoin on Ethereum
Hyperliquid
Beacon Ethereum
Stellar
SUI
Restaked Ethereum
Bitcoin Cash
wrapped Ethereum
Hedera (uses EVM)
Yield token on Ethereum
Avalanche (custom ethereum subnet instances)
Litecoin
Toncoin
iFinex token on Ethereum
biggest ethereum memecoin
stablecoin on Ethereum
ethereum DEX token
Binance EVM stablecoin
CEX token on Ethereum
BTC wrapped onto Ethereum L2 by Coinbase
Polkadot
CEX token on Ethereum
Gov token for yield protocol on Ethereum
staked yield token on Ethereum
ethereum memecoin
CEX token on Ethereum
Ethereum Defi money market gov token
Monero
stablecoin on ethereum
Bittensor
Ethereum Classic. lol
Ethereum L2 token
Near
stablecoin on ethereum & solana gov token (mostly on eth)
Aptos
Internet Computer
Pi Network
Dit kan ook gewoon weken doorgaan...Coldcat schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 22:01:
Dit kan niet anders dan zo keihard in elkaar storten, of definitef doorstoten een bull in.

https://finance.yahoo.com...it-20-over-191100454.html
A Treasury official who spoke on the condition of anonymity to preview the data said overall increased spending is in part due to a mix of expenditures, including growing interest payments on the public debt and cost-of-living increases to Social Security payouts, among other costs. This comes as the federal government’s gross national debt creeps up to the $37 trillion mark.
Even as Trump talks about America becoming rich because of his import tax hikes, federal spending keeps outpacing the revenues collected by the government.
Tel daar de belasting verlaging voor de rijken bij op, en die voor bedrijven. Altijd lachenknakworst schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 22:05:
Wat bullishness voor BTC.
https://finance.yahoo.com...it-20-over-191100454.html
A Treasury official who spoke on the condition of anonymity to preview the data said overall increased spending is in part due to a mix of expenditures, including growing interest payments on the public debt and cost-of-living increases to Social Security payouts, among other costs. This comes as the federal government’s gross national debt creeps up to the $37 trillion mark.
Even as Trump talks about America becoming rich because of his import tax hikes, federal spending keeps outpacing the revenues collected by the government.
Huidige koers x 1.05^(5x7) = x 5
Even rekenen
1 x 1.05^35 = 5,516×10^35 = 5.51
Ja die gebruikt de eigen benamingen. Dit is dezelfde top 50 alleen dan de "Onder de motorkap" versie.Pinsa schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 22:04:
[...]
Mooi pf heb je, maar waar haal je deze info vanaf CMC zegt wat anders
/f/image/Fvt3OEwKdvNj7AeqFFjeahkX.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 35% gewijzigd door almelo15 op 12-08-2025 22:09 ]
Niet voordat XRP op $10 staat!HaruHaru schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 20:53:
[...]
ATH is een makkelijke doel voor ADA. Mijn persoonlijke target is $5.50 ~ $6
Ik proef hier een beetje de smaak die ik meerdere runs heb geproefd. Nieuwe gezichten, of oude die terugkomen, targets die lekker hoog staan, de euforie komt binnen.
Ik hoop t van harte dat we nog gaan vlammen komende maanden maar denk aan je TP’s, deze jongen heeft een schema gemaakt in de bear die we volledig gaan uitvoeren komende maanden..
Ik heb al het een en ander op Coinbase, Bitvavo, Phantom en Metmask. Geen idee waarom, anders dan alles een beetje verspreid te hebben staan.
Ik heb het ook verspreid. Ik kwam een heel eind met Coinbase, Kraken en MEXC.Errieseeka schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 22:12:
Kucoin is dus over en uit voor NL. Welk platform gebruiken jullie?
Ik heb al het een en ander op Coinbase, Bitvavo, Phantom en Metmask. Geen idee waarom, anders dan alles een beetje verspreid te hebben staan.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Al die nieuwe onbekende namen...BTC dat stilstaat..... ETH dat moon gaat....Errieseeka schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 22:12:
TRAUMAS!!!!!!!!
:gifsicle():strip_exif()/f/image/14miW7EgyqtccbMgo8SKO8rR.gif?f=user_large)
[ Voor 5% gewijzigd door Coldcat op 12-08-2025 22:15 ]
BybitErrieseeka schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 22:12:
Coinbase
Nexo
Mexc
OKX
En inactief: Bitvavo, Bitfinex, Coinmerce
Ik gebruik eigenlijk alleen de Rabobank..Errieseeka schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 22:12:
:strip_exif()/f/image/TRc0zUnovHpmHYQWUdPCfb8a.png?f=user_large)
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Henk: Kijk eens naar eth, die heeft nog geen ath geprint.
Eth 4600.
[ Voor 5% gewijzigd door knakworst op 12-08-2025 22:19 ]
Dat heeft lang geduurd...keanu_ schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 22:09:
Op naar 4600$
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Dex is weer een beetje booming hoorAeronaut schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 22:19:
Sol bijna 200… (191)… meme szn when
Hier denk ik altijd aan de roulette tafel, lol
Nog maar 200/300 dollar "brandstof" over tot de ATH. Daarna een retest..... gaat alles dan mee of explodeert het juist.sjorremans schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 22:20:
ETH gaat echt helemaal jekkooo
Don Guacamole schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 21:55:
Tis weer ouderwets gezellig in de SC.
Mensen, dit is een kleine shake off en ruis zoals Dr ellpa zegt. Rate cuts are coming. (Bring in the memes). Die zijn nog niet ingeprijsd en gaan voor een goeie run zorgen vanaf half augustus.
Dus geniet ff van je vakantie pilsjes, log ff uit als je geen trader bent, en juin over een week of 2 lekker mee.
/f/image/QwYOut3lGqtl3uzcLxLyBRJb.webp?f=fotoalbum_large)
Gelukkig maar... Misschien moet je ook wat minder negatief doen met al je negatieve posts 😉Pinsa schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 19:40:
[...]
Het tegenovergesteld gebeurd dus weer, geen dunp dus, @bsmpower daarom zei ik gister dus dat je beter niet kunt uitstappen
@Coldcat The ticker is Avax!
Gedeeltelijk waar hahakeanu_ schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 22:22:
[...]
Hier denk ik altijd aan de roulette tafel, lol
Ben ik negatief?bsmpower schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 22:23:
[...]
Gelukkig maar... Misschien moet je ook wat minder negatief doen met al je negatieve posts 😉

Bang?kbuntu schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 22:28:
Dit begint wel serieus te worden… niemand bang voor de ETH rotatie naar BTC als het welletjes is geweest?
Its inevitable
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Yep.... die ATH gaat geraakt worden. Daarna gaat er wat gebeuren, dat is zeker.kbuntu schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 22:28:
Dit begint wel serieus te worden… niemand bang voor de ETH rotatie naar BTC als het welletjes is geweest?
:gifsicle():strip_exif()/f/image/14miW7EgyqtccbMgo8SKO8rR.gif?f=user_large)
En wanneer moeten we de shitcoins van de hand gaan doen?
Zelfs btc miners stappen over op eth staking. Keep calm and buy eth.kbuntu schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 22:28:
Crypto is healing. Waarde en prijs van eth zoeken elkaar heel langzaam op.WhySoSerious schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 22:33:
Wat is er eigenlijk allemaal aan de hand?
Higher
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Mooi man! Over een week ontdekken ze SOLalmelo15 schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 22:38:
Alhoewel healing suggereert dat iets in het verleden ook zo was. Institutioneel geld lijkt eindelijk wakker te worden en dat gaat na 4 jaar zijwaarts ineens best snel.
Open interest eth momenteel 42 miljard.Coldcat schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 22:30:
[...]
Yep.... die ATH gaat geraakt worden. Daarna gaat er wat gebeuren, dat is zeker.
[Afbeelding]
Open interest btc momenteel 45 miljard.
De richting blijft onbekend, maar dat er de komende tijd wat gaat gebeuren staat vast.
Gewoon een normale 4 year cycle is er aan de hand..WhySoSerious schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 22:33:
Wat is er eigenlijk allemaal aan de hand?
Wanneer shitcoin van de hand? Altijd op groen verkopen, en voor Bitcoin geldt: altijd kopen, zowel op groen als op rood.
Zo simpel is het.
Dat zijn die biertjes van de jumbo toch?
ik drink enkel:almelo15 schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 22:42:
[...]
Dat zijn die biertjes van de jumbo toch?
Blijft toch confronterend, deze scene, ook al loop je alweer een aantal jaartjes mee.
Stukkie 'stick to the plan' zo zie je maar weer.
nothing stops this train
Eth verkocht in 2021 en later 2022, daarna TAO van gekocht in 2023. Misschien had ik er wat moeten houden maar dat is achteraftoilet_paper schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 23:07:
Gelukkig persoonlijk geen panic-sell acties uit lopen voeren bij eth hiero. Scheelde echter weinig. Loop ook al sinds 2017 ergens mee, maar had tegen beter weten (mijn plan) in tóch enkele keren de vinger boven de sellknop hangen toen eth onder de 2000 usd dook...
Blijft toch confronterend, deze scene, ook al loop je alweer een aantal jaartjes mee.
Stukkie 'stick to the plan' zo zie je maar weer.
nothing stops this train
bsmpower schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 22:23:
[...]
Gelukkig maar... Misschien moet je ook wat minder negatief doen met al je negatieve posts 😉
:gifsicle():strip_exif()/f/image/ZHbkDdVjP9AeNDFbOjyWmsqc.gif?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Toen stond eth toch rond zijn ath? Dan heb je mooi verkocht vlgs mij. Da's geen panic sellen in lage regionen zoals ik bijna deed.Alpina schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 23:21:
[...]
Eth verkocht in 2021 en later 2022, daarna TAO van gekocht in 2023. Misschien had ik er wat moeten houden maar dat is achteraf
Wat je er dan voor terug koopt is een ander verhaal.
Voornamelijk in de 3k inderdaad, niet rond ath want was overtuigd dat het nog hoger kontoilet_paper schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 23:42:
[...]
Toen stond eth toch rond zijn ath? Dan heb je mooi verkocht vlgs mij. Da's geen panic sellen in lage regionen zoals ik bijna deed.
Wat je er dan voor terug koopt is een ander verhaal.

Eerste TAO rond 30 dollar dus nog prima inderdaad.
Meeste van de bear wel in BTC gehad en bijgekocht. Was iets beter voor mijn gemoedsrust.
Samen staan we sterk. Heb je bier al koud staan?tomtom901 schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 20:31:
[...]
Daar ga je @DarkShadow, als Kolletje hem called gebeurt het sowieso niet
Hahaha leuk geprobeerdDarkShadow schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 02:29:
We hadden het toch over eth ath? 😬🥹
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/g0Ig5DhU7bd7hYBIEj7RrfHp.jpg?f=user_large)
Gaat er vast niet in 1 keer doorheen. De vraag is wat BTC op dat moment gaat doen VS de andere shitcoins. Ik heb geen idee.
[ Voor 32% gewijzigd door Coldcat op 13-08-2025 06:26 ]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/9f1tEhknojrzjIGFlicKijnI.gif?f=user_large)
[ Voor 56% gewijzigd door almelo15 op 13-08-2025 06:28 ]
Dit was de top voor BTC?almelo15 schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 06:27:
Eth richting ath en alts beginnen op te warmen... good old shit times.
Top hoeft niet perse. De btc dominance lijkt voorlopig wel klaar..
[ Voor 5% gewijzigd door almelo15 op 13-08-2025 06:33 ]
Mijn 4k order nog niet gehit op bitvavo. Nevermindnu wel haha
[ Voor 5% gewijzigd door almelo15 op 13-08-2025 06:35 ]
Duurt niet meer lang, wel heel benieuwd wat die yanks gaan doen vanmiddagalmelo15 schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 06:34:
[...]
Je zou nu ergens wel een pull back verwachtenPinsa schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 06:43:
[...]
Duurt niet meer lang, wel heel benieuwd wat die yanks gaan doen vanmiddag
Kooporder toch?almelo15 schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 06:34:
[...]
Lijkt me wel, almelo ging pas verkopen bij 10k toch?
Of is ie van zn geloof gevallen?
Och jonge op 15k, 20k en 500k Koop en verkooporders staan. Wel voorbereid zijn op het komende jaar.Vis schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 07:18:
[...]
Lijkt me wel, almelo ging pas verkopen bij 10k toch?
Of is ie van zn geloof gevallen?
Geen tijd om het uit te leggen. DYOR.
Disclaimer: NFA
Disclaimer 2: Caffeine
Net als $LTMBA en $BRGS, dat zijn échte shitcoinsDarrell schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 08:13:
ICP wordt huge.
YES schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 08:19:
[...]
Net als $LTMBA en $BRGS, dat zijn échte shitcoins
:gifsicle():strip_exif()/f/image/Vxu8gqWP8Z1R6pkMrTeCNXN3.gif?f=user_large)
Darrell schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 08:13:
ICP wordt huge.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/t8ThomOWUC7c0TeuymzQzjjI.gif?f=user_large)
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!