Dus we kunnen nu eindelijk al die regels die in dat gele vakje hierboven staan verbreken zonder geknipt te worden?
Yep vooral die laatste! ALL-INWispe schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 20:42:
Dus we kunnen nu eindelijk al die regels die in dat gele vakje hierboven staan verbreken zonder geknipt te worden?
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Dat deden jullie toch al?Wispe schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 20:42:
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
Shit man, niet gelezen
Shit man, niet gelezen
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Als je zeker weet dat het goed gaat uitpakken mag je dat uiteraard negeren.Aeronaut schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 20:45:
Shit man, niet gelezen
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Lekker dan. Ben ik dankzij jou mn post kwijt.Coldcat schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 20:41:
[...]
Mooi!
[mbr]Knip, gevonden![/]
Zoek en gij zult vinden!
:gifsicle():strip_exif()/f/image/lp10LNQj69A64tVBRiM9TS04.gif?f=user_large)
@Wispe waar blijven de pics?
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Die heeft @Alpina al gepost.
Definieer 'weten'Taro schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 20:47:
[...]
Als je zeker weet dat het goed gaat uitpakken mag je dat uiteraard negeren.

Btc nog 1400 eth nog 140. LFG.
Keihard gokken
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Nee, 0.01 pas. Mien bier.knakworst schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 21:07:
Nou die nieuwe daily high zit er alvast in
Dat alle shorts maar in 1 omega candle de eeuwige rektheid in gepompt worden.
700 nogknakworst schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 21:07:
Up again

MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Ik blijf wel waken voor je…tomtom901 schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 21:21:
Nou die nieuwe daily high zit er alvast in
*zit nu in Costa rica op een plek die million dollar view heet, denk dat het bullish is, weet niet zeker voor alt season of btc
:strip_exif()/f/image/viG7AfF4dNmAiAyBUgivMj7Q.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 72% gewijzigd door DarkShadow op 13-08-2025 21:51 ]
En alweer gesloten, te makkelijk dit, alsof ik snoep van een baby afpakRemy!!!! schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 16:26:
[...]
Hoppa, TP van ~$122.200 geraakt![]()
Traden is wel makkelijk op deze manier...
Nieuwe orders staan weer klaar, en TP staat weer op $122.200:
1. $120.423
2. $118.888
3. $116.888
En de nieuwe order alweer klaarstaan op hetzelfde als vanmiddag.
Dit zijn je TP's voor Etherium?Remy!!!! schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 21:37:
[...]
En alweer gesloten, te makkelijk dit, alsof ik snoep van een baby afpak![]()
En de nieuwe order alweer klaarstaan op hetzelfde als vanmiddag.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Fijn voor je. Koop maar hoger inRemy!!!! schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 21:48:
[...]
Wat is dat voor vies woord?![]()
BTC only hier.
Wel fijn dat mensen af en toe selectief of niet lezen, want ondertussen heb ik al meerdere malen aangegeven dat ik perpetual trade. Dus ik trade met btc
Begin je m al te zweten @tomtom901 ?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Nostalgie! Lekker om de koers mee te volgen atmKol Nedra schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 21:28:
[YouTube: Darkraver - komt ie dan he]
aggr.trade aanzetten, niet vergeten
Absoluut niet, ik kan niet verliezen. Of mijn trade en spot betalen @DarkShadow een paar lekkere biertjes of ik krijg wat lekkere biertjes. Alleen maar upside
Wacht, wordt er bier uitgedeeld? Waar moet ik me melden?
Hier wordt alleen bier beloofd.YES schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 22:01:
Wacht, wordt er bier uitgedeeld? Waar moet ik me melden?
Ah gelukkig, dacht even dat we van de luchtkastelen afgestapt waren
$LTMB wordt trouwens van een rugpull verdacht door de community.YES schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 22:05:
[...]
Ah gelukkig, dacht even dat we van de luchtkastelen afgestapt waren
Sorry dat ik het niet herinner wat je 2 weken geleden had gezegd. Had het moeten wetenRemy!!!! schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 21:57:
[...]
Wel fijn dat mensen af en toe selectief of niet lezen, want ondertussen heb ik al meerdere malen aangegeven dat ik inverse trade. Dus ik trade met btc
Wie heeft er bitcoin in euros gekocht op bybit, goede fat finger naar 106.6k euro (huidige prijs is 105k euro).
Oftewerl 122.7k usd
Oftewerl 122.7k usd
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Komt er nog een short squeeze? Zit nog wel een mooie cluster op ATH om te pakken
Ja ga je schamen!Aeronaut schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 22:13:
[...]
Sorry dat ik het niet herinner wat je 2 weken geleden had gezegd. Had het moeten weten
Maar nee niet alleen 2 weken geleden, maar ook vanmiddag.
Maar ik zie dat soort opmerkingen de laatste tijd wel vaker voorbij komen, dus ik reageerde misschien iets te bot.
Maar ik zal het wel in m'n signature zetten
Ik vind t er zomaar slecht uitzien.... volgens mij gaat t regenenDarkShadow schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 21:36:
[...]
*zit nu in Costa rica op een plek die million dollar drekcoin view heet
[Afbeelding]
Ik lul ook zomaar wat
319 miljoen en een 6pack als de 123k gegaind wordt. LFG!keanu_ schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 22:22:
Komt er nog een short squeeze? Zit nog wel een mooie cluster op ATH om te pakken

:strip_exif()/f/image/mZ9oZ9hwXNsT0LzV2uZsLHo1.jpg?f=fotoalbum_large)
Saai. De zoveelste ath in mijn leven. Lijkt wel die polstokspringer die elke keer het record met 1 cm verbreekt.
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Ik wil die banana zone! Lekker nog 3-4 maanden vlammen en alles door het dak heen
Begin 2026 kleine bear van 1-1.5 jaar om daarna weer rustig verder te stacken
Begin 2026 kleine bear van 1-1.5 jaar om daarna weer rustig verder te stacken
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
troje schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 22:42:
Saai. De zoveelste ath in mijn leven. Lijkt wel die polstokspringer die elke keer het record met 1 cm verbreekt.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/jqOUOabJ7BWtT5OA5EfYgrXj.gif?f=user_large)
Alle altcoins netjes in de rij om te kijken wat papa bitcoin gaat doen. Krijgen we straf?
Dit wordt heerlijk wakker worden morgenvroeg. Wel te rusten iedereen, alsook kijk ik al uit naar de babes morgenvroeg!
Ik wil het niet weten wat jij allemaal klaarzet voor in de ochtend… geniet ervan!Rubberen schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 22:51:
Dit wordt heerlijk wakker worden morgenvroeg. Wel te rusten iedereen, alsook kijk ik al uit naar de babes morgenvroeg!
Muurtje op 123k even schoonvegen. Stelt niet zo veel voor.
Ja ik doe het niet meer.Coldcat schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 22:53:
[...]
Ik wil het niet weten wat jij allemaal klaarzet voor in de ochtend… geniet ervan!
Kol Nedra schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 22:52:
8 minuutjes?
:gifsicle():strip_exif()/f/image/XXwBBoz9w9PKy6aB561pVbaL.gif?f=user_large)
Knal eens door die muur

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Pffff.
Ik zie morgen wel of er nog n gelukte poging was
Ik zie morgen wel of er nog n gelukte poging was
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Side-liners op dit moment

Waar is het ATH feestje dan.
Wie kan delen kan vermenigvuldigen..
Rustâahg, we zitten nog niet op 420k.Muzzy schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 23:11:
Dat zit wel Schnorr.
En op kraken nog geen ath - 123140 daar
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Sell order BTC is gehit!
Insert *dat mag dus niet* memeColdcat schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 23:19:
Sell order BTC is gehit!
Ga je mond spoelen.Coldcat schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 23:19:
Sell order BTC is gehit!
Dat zit wel Schnorr.
Was de hele dag onderweg van Frankrijk naar huis dus kon even niet reageren 😊. Ik had me alleen enigszins voorbereid mocht het wel dump zijn geworden. Blij dat het anders heeft uitgepakt!jmderonde schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 10:53:
[...]
Om deze post van gisteren er nog maar even bij te pakken... Bijna 24u later:
BTC +0%
XRP +3%
Doge + 10,5%
ETH +6%
ADA +10,75
SOL +12%

Absoluut niet, netjes aan de regels houden.Waah schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 23:16:
Mogen we het al over lambo's hebben?
Is er een nieuwe regel dan?Sluw schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 23:31:
[...]
Absoluut niet, netjes aan de regels houden.
Oh natuurlijk, nu tomtom901 mod is mag het enkel over porsches gaan zeker

De regel is eerlijk delen. Zodra iedere bezoeker van dit topic er een heeft mag je het er over hebben.Waah schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 23:33:
[...]
Is er een nieuwe regel dan?
Oh natuurlijk, nu tomtom901 mod is mag het enkel over porsches gaan zeker![]()
Dat zit wel Schnorr.
Bij elke aankomende ATH mag het even, niet de huid verkopen voor de bear geschoten is.Waah schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 23:33:
[...]
Is er een nieuwe regel dan?
Oh natuurlijk, nu tomtom901 mod is mag het enkel over porsches gaan zeker![]()
Iedere bezoeker is wel erg optimistisch. Ik zeg de vaste huisraad (ik dus exclusief).Stukfruit schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 23:35:
[...]
De regel is eerlijk delen. Zodra iedere bezoeker van dit topic er een heeft mag je het er over hebben.
Maar als je deze nu niet kan kopen, heb je te weinig winst genomen
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/I5TpV7DBPUUOyXS3tj7o94v3.jpg?f=user_large)
Het gaat om die oranje natuurlijk. Denk eens even onderzoek doen. Stelletje schrale atsers. Iedereen is die balauwe Porsche aan het verkopen op marktplaats. Betalen in BTC gewenst staat erbij. En opvallend genoeg mag je nergens komen afhalen.Waah schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 23:40:
[...]
Iedere bezoeker is wel erg optimistisch. Ik zeg de vaste huisraad (ik dus exclusief).
Maar als je deze nu niet kan kopen, heb je te weinig winst genomen![]()
[Afbeelding]
Ik dacht er eentje over te kunnen spuiten maar ga er geen verzendkosten voor betalen natuurlijk.
Stel je er maar niet teveel bij voorMuzzy schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 23:11:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Zz3onEW13HaqMpRIhmDT6SPG.jpg?f=user_large)
Trekt @Darrell in een keer mijn hele memmen voorraad leeg. Nou, vooruit ATH. Ga je mee naar de Bruna of Trekpleister?
Rennuh...

En als er bier is wordt het kruipen...

Kom maar op met die kut reet. These are still rookie numbers.....
Rennuh...

En als er bier is wordt het kruipen...

Kom maar op met die kut reet. These are still rookie numbers.....
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Lekker man, het was sowieso een win wintomtom901 schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 22:00:
[...]
Absoluut niet, ik kan niet verliezen. Of mijn trade en spot betalen @DarkShadow een paar lekkere biertjes of ik krijg wat lekkere biertjes. Alleen maar upside
Yep! Gefeliciteerd, dm me maar hoe we eea afhandelenDarkShadow schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 02:16:
[...]
Lekker man, het was sowieso een win win
Goedemorgen allemaal,
Ik stel voor de week zo af te sluiten. Dan staat mijn VCA netjes op 50% rendament op jaarbasis.
Ik stel voor de week zo af te sluiten. Dan staat mijn VCA netjes op 50% rendament op jaarbasis.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Mooi mannne ! Aan de plaatjes te zien!
ATH!!!!!!!!
Gefeliciteerd aan al deze ouwe gokkers en believers!
En bedankt voor alle support op de lage levels om elkaar doorheen te slepen!
ATH!!!!!!!!
Gefeliciteerd aan al deze ouwe gokkers en believers!
En bedankt voor alle support op de lage levels om elkaar doorheen te slepen!
Het is nog geen vrijdag 😎John245 schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 06:05:
Goedemorgen allemaal,
Let op:
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.