Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Want?Pinsa schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 22:36:
Firesale morgen
Je bent te vroeg, donderdag is het pas dipdag
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
De echte TACO moet nog komen: geen ban meer op de meest geavanceerde chips. Zal nog wel even armpje drukken worden, maar de rare earth’s geven China de overhand
Je weet toch al dat het morgen gaat dumpen. Je klinkt iig overtuigd. Dus easy money voor jou?Pinsa schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 23:12:
[...]
Nee man ik verkoop pas in Q4 ergens, aas alleen nog op wat spul om bij te kopen
Maar wat serieuzer, feit dat @tomtom901 zich zorgen maakt over een rode daily close, en de mogelijke gevolgen, maakt mij wel nerveus 😏
[ Voor 19% gewijzigd door bsmpower op 11-08-2025 23:16 ]
Nee dat weet ik niet zeker dat verwacht ik, mn hold pot verkoop ik nu niet straks mis ik de boot en kan ik duurder terug kopen, voor traders misachien wel leuk. Ik koop alleen wat bij op een dip.bsmpower schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 23:14:
[...]
Je weet toch al dat het morgen gaat dumpen. Je klinkt iig overtuigd. Dus easy money voor jou?
Maar wat serieuzer, feit dat @tomtom901 zich zorgen maakt over een rode daily close, en de mogelijke gevolgen, maakt mij wel nerveus 😏
Jaa er moet weer een gap gevuld worden, komt heus wel weer goed no stress
Staat de had ik maar verkocht post voor morgenavond al klaar?bsmpower schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 23:14:
[...]
Je weet toch al dat het morgen gaat dumpen. Je klinkt iig overtuigd. Dus easy money voor jou?
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Wie kan delen kan vermenigvuldigen..
Ik heb er vanochtend serieus over nagedacht te verkopen omdat SUI en Vechain al 3 dagen door een resistance proberen te gaan en steeds afketsen. Zal voor meerdere alts gelden, meeste grafieken zijn redelijk gelijk. BTC ziet er ook erg slecht uit...Coldcat schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 23:19:
[...]
Staat de had ik maar verkocht post voor morgenavond al klaar?
Mijn alts gaan dezeflxe kant op als jou SUi en VET maar wil je uitstappen voor extra sats? En wat als dit mis gaat ga je dan duurder terug kopen, aan de andere kant waarom probeer je het niet eens gewoonbsmpower schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 23:34:
[...]
Ik heb er vanochtend serieus over nagedacht te verkopen omdat SUI en Vechain al 3 dagen door een resistance proberen te gaan en steeds afketsen. Zal voor meerdere alts gelden, meeste grafieken zijn redelijk gelijk. BTC ziet er ook erg slecht uit...
Idee is dat je uitstapt voor de dump, niet tijdens. Dus ik zit hem maar weer uit nu.Pinsa schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 23:37:
[...]
Mijn alts gaan dezeflxe kant op als jou SUi en VET maar wil je uitstappen voor extra sats? En wat als dit mis gaat ga je dan duurder terug kopen, aan de andere kant waarom probeer je het niet eens gewoon
Hoop niet dat we morgen nog eens gaan dumpen dan, achja bedtijd we zien het morgen wel.bsmpower schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 23:38:
[...]
Idee is dat je uitstapt voor de dump, niet tijdens. Dus ik zit hem maar weer uit nu.
Een goedenacht
Oke PingoPinsa schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 23:18:
[...]
Nee dat weet ik niet zeker dat verwacht ik, mn hold pot verkoop ik nu niet straks mis ik de boot en kan ik duurder terug kopen, voor traders misachien wel leuk. Ik koop alleen wat bij op een dip.
Jaa er moet weer een gap gevuld worden, komt heus wel weer goed no stress
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
14:30Coldcat schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 07:06:
Hoe laat is die ellende?
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Zorgen maken is een groot woord, betekent (denk ik) niks meer dan voorlopig nog even geen nieuwe ATH. Uiteindelijk komt die er wel.bsmpower schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 23:14:
[...]
PingU jongens.. Ken je klassiekersYES schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 09:12:
Haha pingo, dat waren nog eens tijden. Geef haar geen paraplu want ze maakt je kapot.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Ti Ta Tovenaar, Bolke de beer,..
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
knakworst schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 09:19:
Om 14:30 US CPI. Zal een violatiele middag worden.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/rmbiKWPIcPmXJiaj3lmNZl1S.gif?f=user_large)
Nee, ik heb het over iemand die hier een tijdje in de slowchat rond heeft gehangen en haar username was pingo76, niet pingu
Mijn geld staat in positieknakworst schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 09:19:
Om 14:30 US CPI. Zal een violatiele middag worden.
Deze post dusYES schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 09:22:
[...]
Nee, ik heb het over iemand die hier een tijdje in de slowchat rond heeft gehangen en haar username was pingo76, niet pingu

ETH is het nieuwe digitale goud.
Inderdaad HAAR username. Een uniek ras in dit topic. Moet je zuinig op zijn maar dat is niet iedereen in dit topicYES schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 09:22:
[...]

Hahah lekkerGuere schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 09:23:
[...]
Deze post dusDe naam + het keyword paraplu is zo specifiek dat je dit binnen een paar seconden weer hebt teruggevonden
Ik denk dat TRX het nieuwe goud is @Kol NedraWispe schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 09:23:
Ethereum is wel sterk gebleven gisteravond/vannacht in tegenstelling tot Bitcoin.
Niks mis met toegeven dat @almelo15 al die tijd gelijk had.John245 schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 09:24:
[...]
Ik denk dat TRX het nieuwe goud is @Kol Nedra
John245 schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 09:24:
[...]
Ik denk dat TRX het nieuwe goud is @Kol Nedra
:strip_exif()/f/image/miTVV5yceejPOB8my6CHdvBK.png?f=user_large)
Aan het einde van de cycle maken we de balans opWispe schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 09:25:
[...]
Niks mis met toegeven dat @almelo15 al die tijd gelijk had.
Blijkt dat ze nu @LadyS heetknakworst schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 09:23:
[...]
Inderdaad HAAR username. Een uniek ras in dit topic. Moet je zuinig op zijn maar dat is niet iedereen in dit topic
Maak me dan echt gek en pomp hem voorbij die ATH van de vorige cycle.Wispe schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 09:25:
[...]
Niks mis met toegeven dat @almelo15 al die tijd gelijk had.
Teddy Ruxpin, Bananaman, He-man, Mask, Transformers
Nou weet ik eindelijk waar TRX voor staat
Met dat verschil dat Teddy Ruxpin nog waarde heeft toegevoegd aan de wereldknakworst schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 09:28:
[...]
Nou weet ik eindelijk waar TRX voor staat
goddonders dat mens was echt knetter gek. Die gooide ook af en toe heel dit topic op zijn kop. Gelukkig was ze er ook niet langGuere schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 09:23:
[...]
Deze post dusDe naam + het keyword paraplu is zo specifiek dat je dit binnen een paar seconden weer hebt teruggevonden
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Heel wat sell pressure op vooral CB. Heel wat whales die rotaten naar ETH omdat dit de local top was. Liquidity komt gewoon terug richting BTC hoor.Wispe schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 09:23:
Ethereum is wel sterk gebleven gisteravond/vannacht in tegenstelling tot Bitcoin.
Gekker dan A87 en Kainniak?anti elppa schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 09:35:
[...]
goddonders dat mens was echt knetter gek. Die gooide ook af en toe heel dit topic op zijn kop. Gelukkig was ze er ook niet lang
Kainniak is gewoon gereïncarneerd in Almelo.
Ever since getting into Bitcoin I’ve always had this dream of smash buying $1b of bitcoin in a single bid. Tomorrow that dream comes true.
— David Bailey🇵🇷 $1.0mm/btc is the floor (@DavidFBailey) 11 augustus 2025
Gotta start dreaming bigger
Ze bleef maar als een Capo hameren op die dip. Uiteindelijk 1-2 jaar later was die dip er wel. Alleen was er geen Pingo meer.anti elppa schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 09:35:
[...]
goddonders dat mens was echt knetter gek. Die gooide ook af en toe heel dit topic op zijn kop. Gelukkig was ze er ook niet lang
Sorry als ik de jolige vibe hiermee om zeep help, maar ik wil wel ff een lans breken voor Almelo. Zijn start hier was wellicht een wat hobbelig ritje maar inmiddels draait ie gewoon leuk mee in het topic. Deze vergelijking vind ik dan ook niet helemaal fair/nodig.BootjeVaren schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 09:39:
[...]
Kainniak is gewoon gereïncarneerd in Almelo.
Zolang je niet te veel lansen breekt voor ETHYES schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 09:59:
[...]
Sorry als ik de jolige vibe hiermee om zeep help, maar ik wil wel ff een lans breken voor Almelo. Zijn start hier was wellicht een wat hobbelig ritje maar inmiddels draait ie gewoon leuk mee in het topic. Deze vergelijking vind ik dan ook niet helemaal fair/nodig.
Maar Pinsa komt toch uit Almelo?YES schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 09:59:
[...]
Sorry als ik de jolige vibe hiermee om zeep help, maar ik wil wel ff een lans breken voor Almelo. Zijn start hier was wellicht een wat hobbelig ritje maar inmiddels draait ie gewoon leuk mee in het topic. Deze vergelijking vind ik dan ook niet helemaal fair/nodig.
echte charlataan in dit topic tot nu toe.
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Pingo76 schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 20:38:
[...]
Nog meer rekt want mijn inkoopordertje moet gehaald woren
kainniak was ook idd gruwelijk irritant met een plaat voor zijjn kop.
A87 was meestal vermakelijk. En vaak ook best triest. Mis hem wel
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik mis hem ook. Hij was wel een van de redenen dat ik hier ben blijven hangen.anti elppa schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 10:14:
[...]
kainniak was ook idd gruwelijk irritant met een plaat voor zijjn kop.
A87 was meestal vermakelijk. En vaak ook best triest. Mis hem wel
Nu hebben we @Pinsa die ook geen idee heeft wat die aan het doen is.
Darrell schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 10:32:
[...]
Ik mis hem ook. Hij was wel een van de redenen dat ik hier ben blijven hangen.
Nu hebben we @Pinsa die ook geen idee heeft wat die aan het doen is.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/DyaWnsqFhssi0fT10pRbnhAz.gif?f=user_large)
Welke dump zit je uit? Als ik mijn PF bekijk (HODL) dan zit ik op 24u -1,8%, maar de grafiek van 7 dagen zegt +4,5% en op 30 dagen +6,8%. Dat is toch niet zo zorgelijk? En helemaal als ik de grafiek op 1 jaar zet...bsmpower schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 23:38:
[...]
Idee is dat je uitstapt voor de dump, niet tijdens. Dus ik zit hem maar weer uit nu.
Ik weet niet of je ook zo blij moet zijn dat iedereen meteen je naam kent
Wat een figuur
En wat gaan we weer lekker... down the drain... vanmiddag finale?
[ Voor 11% gewijzigd door ByteMe_ op 12-08-2025 10:47 ]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Buckle up!ByteMe_ schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 10:46:
[...]
Wat een figuur
Down the drain? btc +>2% sinds zaterdagavond. Als hij vanmiddag onder de 100k (in euros) komt dan doe ik met terugwerkende kracht alsnog mijn VCAByteMe_ schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 10:46:
[...]
Wat een figuur
bijzonderheden: ja, VCA uitgevoerd op doordeweekse dag ipv zondagJohn245 schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 11:00:
[...]
Down the drain? btc +>2% sinds zaterdagavond. Als hij vanmiddag onder de 100k (in euros) komt dan doe ik met terugwerkende kracht alsnog mijn VCA
nothing stops this train
Bijzonderheden: ja, F*ck VCA, BTFDKol Nedra schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 11:15:
[...]
bijzonderheden: ja, VCA uitgevoerd op doordeweekse dag ipv zondag
Die kreeg ik toevallig ook, maar ik klikte specifiek (per ongeluk) op het oranje "SATOS B.V." en het wil dus enkel zeggen dat je je browser gaat openen en Bybit niet verantwoordelijk is voor de inhoud van wat je in de browser gaat zien.Wispe schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 11:31:
Ik kreeg net deze melding bij het openen van Bybit-app. Weten jullie wat ermee wordt bedoeld?
[Afbeelding]
Wat er staat?Wispe schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 11:31:
Ik kreeg net deze melding bij het openen van Bybit-app. Weten jullie wat ermee wordt bedoeld?
[Afbeelding]
Ik krijg hem niet, Android of Apple? (Android hier)Wispe schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 11:31:
[Afbeelding]
Tweakers is toch ook niet verantwoordelijk voor wat ik in mijn browser zie, dus beetje onzinnige vraag om bevestiging of niet?Eegee schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 11:35:
[...]
Die kreeg ik toevallig ook, maar ik klikte specifiek (per ongeluk) op het oranje "SATOS B.V." en het wil dus enkel zeggen dat je je browser gaat openen en ByBit niet verantwoordelijk is voor de inhoud van wat je in de browser gaat zien.
Apple.Acidrain schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 11:35:
[...]
Ik krijg hem niet, Android of Apple? (Android hier)
Dit is qua duidelijkheid "mijn computer werkt niet"-niveau. Hoe moeten mensen je zo helpen?Wispe schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 11:31:
[Afbeelding]
Bij het openen van de app of na het nemen van een actie binnen de app?
Dat zit wel Schnorr.
Openen van de app.Stukfruit schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 11:37:
[...]
Dit is "mijn computer werkt niet"-niveau. Hoe moeten mensen je zo helpen?
Bij het openen van de app of na het nemen van een actie binnen de app?
Tja, wij vinden het onzinnig, de legal department van Bybit vast niet.Wispe schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 11:37:
[...]
Tweakers is toch ook niet verantwoordelijk voor wat ik in mijn browser zie, dus beetje onzinnige vraag om bevestiging of niet?
@tomtom901 was je voor.Chaes schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 11:50:
Weet niet of dit al gepost is, maar ETH gisteren >$1bn aan inflows. Dat is met recht bizar te noemen.
Kan alleen maar zeggen wat @almelo15 zou zeggen. The ticker is ETH.
Denk dat ze goede upside verwachten
Ik snap daar helemaal niks van.Chaes schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 11:50:
Weet niet of dit al gepost is, maar ETH gisteren >$1bn aan inflows. Dat is met recht bizar te noemen.
Een bijkomend voordeel: dan mag je daarna meteen een vraagstellen aan de hotline!John245 schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 11:00:
[...]
Down the drain? btc +>2% sinds zaterdagavond. Als hij vanmiddag onder de 100k (in euros) komt dan doe ik met terugwerkende kracht alsnog mijn VCA
DiversificatieChaes schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 11:50:
Dear KuCoin Users
Following our communications with the Dutch Authority for the Financial Markets (“AFM”), effective August 4, 2025 (UTC+2), we have discontinued new order acceptance for Dutch users and restricted deposit services.
From August 25, 2025 (UTC+2), all open positions established before August 4, 2025 (UTC+2) will be forcibly closed, with all pending orders canceled. We strongly advise completing full asset withdrawals by August 25, 2025 (UTC+2). All card services (including KuCard) will be terminated on this date.
After August 25, 2025 (UTC+2), Dutch User accounts will enter Withdraw-Only status with all trading functions disabled.
We reiterate our recommendation to immediately cancel existing orders and withdraw all assets. If you are not a Dutch Resident, please ensure that your KYC documentation is correct and up-to-date. To update your KYC, please submit updated KYC documentation via customer support.
We sincerely apologize for any inconvenience caused and deeply appreciate your understanding. We look forward to serving you again once we secure our MiCAR license. Please remain vigilant against phishing attempts and only communicate through official KuCoin channels. Our support team is available to assist with any inquiries.
Thank you for your cooperation.
The KuCoin Team
De dump die gister is gestart en mogelijk vandaag doorzet, afhankelijk van de CPI cijfers straks.jmderonde schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 10:40:
[...]
Welke dump zit je uit? Als ik mijn PF bekijk (HODL) dan zit ik op 24u -1,8%, maar de grafiek van 7 dagen zegt +4,5% en op 30 dagen +6,8%. Dat is toch niet zo zorgelijk? En helemaal als ik de grafiek op 1 jaar zet...
https://countingdownto.com/?c=6484829bsmpower schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 12:34:
[...]
De dump die gister is gestart en mogelijk vandaag doorzet, afhankelijk van de CPI cijfers straks.
Heb mijn dag limiet voor de zekerheid maar weer omhoog gegooid.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!