USA nasdaq dipje, verkopen straks dus…knakworst schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 13:16:
Ondertussen weer geen ath. Bearmarket has started.
Dus even de $118.800 aantikken, en weer omhoog knallen?
binnenkort in de top 10Vis schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 13:50:
Litecoin heeft er wel zin in
nothing stops this train
Dan moet ie nog een kleine x3 en de rest van de markt stil blijven staan.. maar klinkt plausibel, op zn minst zn oude ATH verbreken a.u.b. en dan kijken we verder.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
CME gap ff vullen en weekend lows aantikken, daarna nieuwe ATH
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
ATH kan beter gebruikt worden voor All Time Hodl.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Ja idd, moeten het weer even uitzitten, geen opvallende moves tot morgen weer wat bekend is over die inflatiedata, lekker voorspelbaar weer, kut Amerikanen
Pfff, uur geleden plukje van de Ledger naar Bitvavo gestuurd om alvast in te ladderen. Ben blij dat ik het nu alvast doe en niet op het moment dat ik er echt al wel vanaf wil... Zit al een uur te zweten en nog geen enkele confirmation.. Tis ook geen lullig bedragje (voor mij)..
Misschien een gekke vraag maar waarom ben je niet met een klein bedrag begonnen? Een tientje ofzo?Acidrain schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 14:36:
Pfff, uur geleden plukje van de Ledger naar Bitvavo gestuurd om alvast in te ladderen. Ben blij dat ik het nu alvast doe en niet op het moment dat ik er echt al wel vanaf wil... Zit al een uur te zweten en nog geen enkele confirmation.. Tis ook geen lullig bedragje (voor mij)..
Wie kan delen kan vermenigvuldigen..
Omdat ik er wel vertrouwen in had dat het goed zou gaan (en dat heb ik nog steeds) had alleen niet gedacht dat het zo lang zou duren.Muzzy schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 14:37:
[...]
Misschien een gekke vraag maar waarom ben je niet met een klein bedrag begonnen? Een tientje ofzo?
Ik ben ook al een uur aan het wachten en had de hoogste fee aangeklikt. Maar als ik in de mempool kijk en zie mijn transactie staan dan maak ik me geen zorgen.Acidrain schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 14:39:
[...]
Omdat ik er wel vertrouwen in had dat het goed zou gaan (en dat heb ik nog steeds) had alleen niet gedacht dat het zo lang zou duren.
Wat is de reden dat men Bitvavo gebruikt/blijft gebruiken en niet Bybit of Kraken?
Sinds de Black Friday-actie van vorig jaar gebruik ik Bitvavo niet meer, mede ook omdat de aankoopprijzen van crypto daar hoger is.
Sinds de Black Friday-actie van vorig jaar gebruik ik Bitvavo niet meer, mede ook omdat de aankoopprijzen van crypto daar hoger is.
Nou wat een actie weer. Onze CEO trekt het ook niet meer zo...

Dat maar wachten op de money printers en kut reeten.

Dat maar wachten op de money printers en kut reeten.
spoiler:
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Gemak? Luiheid? Het werkt voor mij prima. Gebruik ook bybit trouwens maar ik vind Bitvavo qua interface veel prettiger. Bybit is net Binance geworden met al die toeters en bellen, verschillende fundaccounts, winacties etc.Wispe schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 14:57:
Wat is de reden dat men Bitvavo gebruikt/blijft gebruiken en niet Bybit of Kraken?
Meeste staat natuurlijk op de ledger maar als on en offramp werkt het prima. Die paar procent extra kosten vind ik als long term hodler niet zo boeiend.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Maar komt dit door de Bitcoin blockchain of Bitvavo gerelateerd?Kaale schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 14:44:
[...]
Ik ben ook al een uur aan het wachten en had de hoogste fee aangeklikt. Maar als ik in de mempool kijk en zie mijn transactie staan dan maak ik me geen zorgen.
Hier nu binnen.Kaale schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 14:44:
[...]
Ik ben ook al een uur aan het wachten en had de hoogste fee aangeklikt. Maar als ik in de mempool kijk en zie mijn transactie staan dan maak ik me geen zorgen.
@Wispe ik gebruik beide. Heb geen problemen met Bitvavo, nu ook niet dit lag aan het btc netwerk die heeft 1,5 uur over mijn transactie gedaan.
Kraken was de makkelijkste om verified te worden in mijn geval.Wispe schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 14:57:
Binance deed moeilijk om mijn adres.
Bybit doet ook moeiljk om mijn adres.
Bitbavo was dan weer wel ok, alleen de bank linken was een beetje bizar vond ik.
Maar kraken FTW.
Bybit is inderdaad een doolhof, maar daar ben ik intussen aan gewend. Ze moeten niet de knopjes die ik gebruik verplaatsen of bepaalde termen veranderen. Laatst was het woord "staken" veranderd in "investeer nu" en was hij van plek verschoven. Toen kreeg ik een kortsluiting.NeoflexNL schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 15:05:
[...]
Gemak? Luiheid? Het werkt voor mij prima. Gebruik ook bybit trouwens maar ik vind Bitvavo qua interface veel prettiger. Bybit is net Binance geworden met al die toeters en bellen, verschillende fundaccounts, winacties etc.
Meeste staat natuurlijk op de ledger maar als on en offramp werkt het prima. Die paar procent extra kosten vind ik als long term hodler niet zo boeiend.
Niks mis met hun winacties, toch wat honderden euro's rijker.
Blockchain.bsmpower schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 15:05:
[...]
Maar komt dit door de Bitcoin blockchain of Bitvavo gerelateerd?
Inverted hammer + mogelijke double top = trend omkeer 📉?tomtom901 schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 15:17:
Lelijke candle dit.
Welneebsmpower schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 15:19:
[...]
Inverted hammer + mogelijke double top = trend omkeer 📉?
Kan zeker ja, ik wil de daily iig niet rood zien worden.bsmpower schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 15:19:
[...]
Inverted hammer + mogelijke double top = trend omkeer 📉?
Ik koop sats van de pessimisten en verkoop het weer aan de optimisten
Kijk je hier gedurende de dag naar en handel je er naar zo gauw die in het rood gaat. Of pas na de dag afsluiting of ie rood is, en dan handelen?tomtom901 schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 15:22:
[...]
Kan zeker ja, ik wil de daily iig niet rood zien worden.
[ Voor 5% gewijzigd door bsmpower op 11-08-2025 15:26 ]
Daily close is belangrijk.bsmpower schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 15:25:
[...]
Kijk je hier gedurende de dag naar en handel je er naar zo gauw die in het rood gaat. Of pas na de dag afsluiting of ie rood is, en dan handelen?
gekke amerikanen willen ook nog wat kopen... nadat saylor weer los was gegaan..
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Ligt ook aardig veel liquiditeit rond CME gap.. dus best kans dat de 116-117K opgezocht gaat worden
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Blijf me verbazen als het echt zo makkelijk is. Als het een garantie is dan zou iedereen toch al hebben verkocht om in de CME cap weer te kopen. Oftewel het gebeurt niet altijd of op een veel later moment nadat de prijs eerst nog is gestegen? Volgens mij zitten er nog een aantal CME caps van maanden/jaren terug?sjorremans schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 15:28:
Ligt ook aardig veel liquiditeit rond CME gap.. dus best kans dat de 116-117K opgezocht gaat worden
Klopt, maar ze hoeven niet altijd gevuld te worden. Het is geen garantie, als dat wel zo was dan ging ie gegarandeerd niet gevuld worden. Oh wait...
They who buy the dip, deserves the rip.
Vooral eens kijken wat voor structuur BTC gaat maken. Kan bepalend zijn voor continuation of downwards..
118 must hold.keanu_ schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 16:04:
Vooral eens kijken wat voor structuur BTC gaat maken. Kan bepalend zijn voor continuation of downwards..
Eth moet ff door de 4300 heen beuken
Dit. Werkt maar heel af en toe.Danjel schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 15:43:
Klopt, maar ze hoeven niet altijd gevuld te worden. Het is geen garantie, als dat wel zo was dan ging ie gegarandeerd niet gevuld worden. Oh wait...
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Pff drama allemaal,
Geloof er niks van, gewoon ath deze week en dan doorstomen naar 150k. Dan wordt het wat spannender, gaan we echt over 200k heen of komt de top wat eerder en is het daarna een bear in combi met een en goede recessie.
Powell lijkt een voice of reason te zijn geweest de afgelopen maanden en trump een complete idiote wapper, maar ondertussen denk ik wel dat Trump gelijk heeft over lage inflatie, en te lage rate cuts en foutieve data. Al die jobs data die wees op een sterke groeiende economie bleek totaal niet te kloppen, en dat patroon gaat nu al jaren zo. Markten pompen of dumpen op cijfers die totaal niet blijken te kloppen een paar maanden later. Die job revisons zijn echt bizar groot, ipv groeiende economie lijkt het er nu op dat USA gewoon al in recessie zit. En als je truflation kijkt zie je duidelijk een dalende trend. Dat tarrifs voor dikke inflatie zorgen is ook echt onzin, het is een eenmalige verhoging, hooguit iets dempend voor heel even in een duidelijke trend naar deflatie.
Geloof er niks van, gewoon ath deze week en dan doorstomen naar 150k. Dan wordt het wat spannender, gaan we echt over 200k heen of komt de top wat eerder en is het daarna een bear in combi met een en goede recessie.
Powell lijkt een voice of reason te zijn geweest de afgelopen maanden en trump een complete idiote wapper, maar ondertussen denk ik wel dat Trump gelijk heeft over lage inflatie, en te lage rate cuts en foutieve data. Al die jobs data die wees op een sterke groeiende economie bleek totaal niet te kloppen, en dat patroon gaat nu al jaren zo. Markten pompen of dumpen op cijfers die totaal niet blijken te kloppen een paar maanden later. Die job revisons zijn echt bizar groot, ipv groeiende economie lijkt het er nu op dat USA gewoon al in recessie zit. En als je truflation kijkt zie je duidelijk een dalende trend. Dat tarrifs voor dikke inflatie zorgen is ook echt onzin, het is een eenmalige verhoging, hooguit iets dempend voor heel even in een duidelijke trend naar deflatie.
DarkShadow schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 16:11:
Pff drama allemaal,
Geloof er niks van, gewoon ath deze week

Is dat nog steeds niet ingelost? Wat een atser.tomtom901 schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 16:13:
[...]
![]()
De laatste die dat zei is me nog bier schuldig @Kol Nedra
![]()
Ik wed er wel om, mooie six pack speciaal biertjes. Je mag me dm sturen met adres. Of een paar sats ter waarde van six pack als we het allemaal anoniem willen houden.tomtom901 schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 16:13:
[...]
![]()
De laatste die dat zei is me nog bier schuldig @Kol Nedra
![]()
Wil ik bij verlies wel bewijs zien van waardevolle besteding.
[ Voor 20% gewijzigd door DarkShadow op 11-08-2025 16:36 ]
Hier ook een bitcoin transactie die momenteel al meer dan 2u onderweg is (unconfirmed). In mijn geval een exchange die te pauper is om deftige fee te zetten bij een transactie. Ik betaal er nochtans wél voor (0.0001 btc zelfs).Acidrain schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 14:39:
[...]
Omdat ik er wel vertrouwen in had dat het goed zou gaan (en dat heb ik nog steeds) had alleen niet gedacht dat het zo lang zou duren.
Maar dat is dus vrij standaad. Heb al eens 12u gewacht ook.
Ath loading voor ETH
Fair, ATH deze week dus?DarkShadow schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 16:35:
[...]
Ik wed er wel om, mooie six pack speciaal biertjes. Je mag me dm sturen met adres. Of een paar sats ter waarde van six pack als we het allemaal anoniem willen houden.
De high van de candle op BTCUSDT BYbit is 123260.2.
/f/image/wqjrRA0IHdmcAXqtPVT0kj2l.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 33% gewijzigd door tomtom901 op 11-08-2025 16:41 ]
Verificatie van Bitvavo duurde net zo lang, ook 1,5 uur 
Ter info, omdat Ledger na elke transactie een nieuw BTC adres heeft... ik heb gewoon de transactie in Ledger live er bijgepakt waar het volledige from adres in te zien was en daar een screenshot van gemaakt. Dat vind Bitvavo ook prima voor de verificatie.
Ter info, omdat Ledger na elke transactie een nieuw BTC adres heeft... ik heb gewoon de transactie in Ledger live er bijgepakt waar het volledige from adres in te zien was en daar een screenshot van gemaakt. Dat vind Bitvavo ook prima voor de verificatie.
Wel zorgen dat deze er tussen zit:DarkShadow schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 16:35:
[...]
Ik wed er wel om, mooie six pack speciaal biertjes. Je mag me dm sturen met adres. Of een paar sats ter waarde van six pack als we het allemaal anoniem willen houden.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/fHvw0t793q0vG4umslxyOOno.jpg?f=user_large)
Gebrouwen bij volle maan dus super toepasselijk, en altijd een prima 5 uurtje.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
TRX?kbuntu schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 17:21:
Oh jee dan komt die ticker hier zo weer ter sprake…
slow grind naar boven, up only
had ik maar.......
nothing stops this train
Yes!tomtom901 schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 16:39:
[...]
Fair, ATH deze week dus?
De high van de candle op BTCUSDT BYbit is 123260.2.
[Afbeelding]
Prima om dat te nemen. Verwacht hem zelf op donderdag, gewoon omdat dat ook wel een keertje mag…
It’s on, een win either way voor onsDarkShadow schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 17:55:
[...]
Yes!
Prima om dat te nemen. Verwacht hem zelf op donderdag, gewoon omdat dat ook wel een keertje mag…
Ik heb hem. Wou hem eerst verkopen omdat hij helemaal niks deed. Maar nu gaat hij gestaag omhoog.Kol Nedra schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 17:27:
[...]
TRX?
slow grind naar boven, up only
had ik maar.......
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
kbuntu schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 17:21:
Oh jee dan komt die ticker hier zo weer ter sprake…
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/HoUv3seHH5MgKnNyf3lpky2q.jpg?f=user_large)
eth, The world's computer
Zo, hehe, ik zit.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/HGQRw8SAdEVR9Ixse8QuP9ra.jpg?f=user_large)
Groetjes vanaf de Fanningberg.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/HGQRw8SAdEVR9Ixse8QuP9ra.jpg?f=user_large)
Ski ze!Darrell schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 18:28:
Zo, hehe, ik zit.
[Afbeelding]
(Heb je de lokale "Fanningberger Fluffelworst" al geprobeerd?)
[ Voor 22% gewijzigd door Moiety op 11-08-2025 18:57 ]
Double top ETHsjorremans schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 16:38:
Ath loading voor ETH
Leg dat maar eens uitAlterBridge schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 19:22:
Zit ik met mijn vrouw op de bank wat zaken te regelen. Open ik een tabblad krijgen we dit te zien, lekker dan![]()
[Afbeelding]
Bagholder.AlterBridge schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 19:22:
Zit ik met mijn vrouw op de bank wat zaken te regelen. Open ik een tabblad krijgen we dit te zien, lekker dan![]()
[Afbeelding]
Die hou ik wel door de bear
Moiety schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 18:47:
[...]
Heb je de lokale "Fanningberger Fluffelworst" al geprobeerd?
:strip_exif()/f/image/pMzISVEmgDSbwOKbPc0HpwD8.jpg?f=fotoalbum_large)
Or he
Maktub
Spreek voor jezelfWaah schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 19:30:
[...]
In de bear krijgen die bags aardig wat gains. Dan denk je er wel anders over denk ik
een prima daling, heb een dca gedaan.
ik heb trouwens vakantiegeld op DeGiro gestort, van de week kijken wat het wordt
edit:
en nondeju, die LTC chart ziet er goed uit
ik heb trouwens vakantiegeld op DeGiro gestort, van de week kijken wat het wordt
edit:
[ Voor 19% gewijzigd door Kol Nedra op 11-08-2025 20:12 ]
nothing stops this train
Ik heb nog een beetje hopium nodig. Wat vind je precies goed aan de chart?Kol Nedra schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 20:10:
edit:
Ze zijn er bijna. Zat net op 50.5%zenith schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 07:04:
Vandaag gaat $qubic met alle miners een 51% attack doen op monero, ben benieuwd 😀
https://explorer.jetskipool.ai/xmr-tracker
Vanwaar deze attack als ik vragen mag?souljah1h schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 20:41:
[...]
Ze zijn er bijna. Zat net op 50.5%
Iemand gekocht? Onlangs Binance en CB listingPinsa schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 09:37:
Voor de alt boys nieuwe listing:
https://www.succinct.xyz/
https://coinmarketcap.com/currencies/succinct/
zoom uit......ik vind hem mooiGioStyle schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 20:20:
[...]
Ik heb nog een beetje hopium nodig. Wat vind je precies goed aan de chart?
nothing stops this train
🌍 NEW: Jeff Bezos' Blue Origin will now accept Bitcoin, Ethereum, Solana, USDT and USDC for trips to space aboard Blue Origin's New Shepard.
— CoinDesk (@CoinDesk) 11 augustus 2025
You can now pay with crypto to get into space. pic.twitter.com/jDip01nuBz
next stop: Amazon
nothing stops this train
Ik gebruik deze: https://qpools.qubicdisciple.info/souljah1h schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 20:41:
[...]
Ze zijn er bijna. Zat net op 50.5%
Vage site? Mijn FW houd hem tegen.zenith schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 21:39:
[...]
Ik gebruik deze: https://qpools.qubicdisciple.info/
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Moet Azie het vannacht maar WEER opknappen
Oef, dit is inderdaad een hele lelijke daily candle, zoals @tomtom901 eerder vandaag al zei.
De legendarische post van 11 augustusKol Nedra schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 22:01:
Het is niet veel maar heb nog iets kunnen vinden.
[Afbeelding]
ik heb echt fomo, ik wil absoluut geen stablecoin/euro meer hebben
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
De vraag is, waarom pumpte het zo hard vanacht?
:gifsicle():strip_exif()/f/image/d0b43DHYalsECw0BMtpHQfQd.gif?f=user_large)
Kol had wat centen gevondenVis schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 22:03:
[Afbeelding]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Om later weer de gap te vullenVis schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 22:03:
[Afbeelding]
Nu op weg naar 420k en je bent de man der satjesKol Nedra schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 22:01:
Het is niet veel maar heb nog iets kunnen vinden.
[Afbeelding]
ik heb echt fomo, ik wil absoluut geen stablecoin/euro meer hebben
Taco?CornermanNL schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 22:07:
Taco again, another day in the USA
:strip_exif()/f/image/uFdxy5ZDxET0zvkcjjUkSfam.jpg?f=fotoalbum_large)
Taro ja.. gejinxt die man
Liquiditeit ff ophalen bij 118k
Die order is gevuld, nu omhoog graag!Remy!!!! schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 13:48:
Dus even de $118.800 aantikken, en weer omhoog knallen?
En anders staan er nog orders klaar op de ~$116.800 (1D SMA20) en de ~$114.200 (1DSMA50).
/f/image/Up3zrnTbYFX43GHRp8Ye3CP9.png?f=fotoalbum_large)
Liquidation run vannacht, 1.5 miljard ruim stond klaar tot 120/121. Samen met de nog dunne orderboeken na het weekend.
En nu alle late degens hunten =). (en beetje niet bestaande cme gap tussen 117-119 vullen).
Maar bekijk het positief, ja die candle is niet zo tof, maar daily macd is wel groen.
En nu alle late degens hunten =). (en beetje niet bestaande cme gap tussen 117-119 vullen).
Maar bekijk het positief, ja die candle is niet zo tof, maar daily macd is wel groen.
[ Voor 45% gewijzigd door mjjveldt op 11-08-2025 22:22 ]
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Bull en kaarsen lezen is niet te doen. Fomo verneukt alle charts of paniek
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!