bsmpower schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 12:38:
[...]
Heb mijn dag limiet voor de zekerheid maar weer omhoog gegooid.

[...]
Ik heb een BCH bridge gemaakt voor jullie zodat ik zelf kan rugpullenAeronaut schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 10:08:
elke keer dat kain langskwam was het een soort boomerang. begon met A. en nam je mee in een goed verhaal... en dan ging het naar S van Shillen en tenslotte kwam Z voor Zelfverijking vanuit de nietsweters.
echte charlataan in dit topic tot nu toe.
[...]
Slim dat is idd ook altijd gekloot, wat ga je kopen BTC?bsmpower schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 12:38:
[...]
Daar hoef je niet echt voorspellend in te zijn, die worden slecht.bsmpower schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 12:34:
[...]
De dump die gister is gestart en mogelijk vandaag doorzet, afhankelijk van de CPI cijfers straks.
nothing stops this train
Juist geen rate cut bij oplopende inflatie. Als dan de banencijfers ook tegenvallen, komen we op het terrein van stagflatie. Andere woorden voor de economie serieus naar de tering hebben geholpenJoebarRC schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 12:40:
[...]
Daar hoef je niet echt voorspellend in te zijn, die worden slecht.
De markt reactie zal dumpen zijn, tot een moment van oh maar dan toch rate cuts.. dus herstel en dan een paar uur later een moment dat er weer FED heren worden opgetrommeld die snel iets roepen van ja maar de data is leidend ..
Dit gaat wel lager
BTC misschien niet, maar what about altjesKol Nedra schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 12:41:
dumpen? mwa kan maakt niet uit, het is rommelen met de marge
Zou maar gauw uitstappen, Pinsa! Komt deze eindelijk ook weer eens van pasPinsa schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 12:46:
BTC misschien niet, maar what about altjes
Tja waarom niet. Na de dump staat het hier waarschijnlijk weer vol met berichten van mensen die hebben gekocht.
Dus vanmiddag lezen we geen ‘had ik maar verkocht’?bsmpower schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 12:51:
[...]
Tja waarom niet. Na de dump staat het hier waarschijnlijk weer vol met berichten van mensen die hebben gekocht.
is dit financieel advies?Wispe schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 12:53:
[...]
Dus vanmiddag lezen we geen ‘had ik maar verkocht’?
Ik zal proberen die gedachtes bij me te houden en niet hier te posten.Wispe schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 12:53:
[...]
Voor de 74e keer vast wel.Wispe schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 12:53:
[...]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
146 (eind aug) -> 110- 116 (mid sept) -> 146 - 200k(eind oct).... EINDEByteMe_ schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 13:10:
[...]
Voor de 74e keer vast wel.
Als hierna nou eens een dikke paal door die 125k ragt kunnen we hopelijk naar 140-150k.
Benieuwd of op dat moment er nog meer puf in zit richting de 180-200.
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Hopelijk ben ik er 1 van, maar geen idee wat je strategie/idee is. Maar is het niet handig als je alvast orders klaarzet? In plaats van op een dump wachten, en die misschien mislopen?bsmpower schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 12:51:
[...]
Ah oke, dus gistermorgen was het laatste moment van de bull. Nou, dan wacht ik wel vier jaar op de volgende cyclus.bsmpower schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 12:34:
[...]
De dump die gister is gestart en mogelijk vandaag doorzet, afhankelijk van de CPI cijfers straks.
Weet alleen niet waar. Moet het meer op gevoel gaan doen, dus gewoon kopen bij flinke dumps zoals -20% laatst (over een paar dagen). En andersom, ook verkopen na een flinke stijging.Remy!!!! schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 13:21:
[...]
Hopelijk ben ik er 1 van, maar geen idee wat je strategie/idee is. Maar is het niet handig als je alvast orders klaarzet? In plaats van op een dump wachten, en die misschien mislopen?
Meerdere orders. Evenredig verdeeld of de hoogste qua aantal minder dan de lage orders.bsmpower schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 13:45:
[...]
Weet alleen niet waar. Moet het meer op gevoel gaan doen, dus gewoon kopen bij flinke dumps zoals -20% laatst (over een paar dagen). En andersom, ook verkopen na een flinke stijging.
They who buy the dip, deserves the rip.
Volgende week bij @tomtom901tomtom901 schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 16:13:
[...]
![]()
De laatste die dat zei is me nog bier schuldig @Kol Nedra
![]()
Lekker kaalgeschoren worden, can’t wait.knakworst schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 13:49:
Nog 3 kwartier voordat de torenhoge inflatie gepubliceerd wordt en er bij het volgende instituut een conservatieve denktank goeroe geplaatst moet worden.
[Afbeelding]
Nou heb ik geen ervaring met ALTS, maar voor BTC kan je het redelijk simpel houden (in het begin):bsmpower schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 13:45:
[...]
Weet alleen niet waar. Moet het meer op gevoel gaan doen, dus gewoon kopen bij flinke dumps zoals -20% laatst (over een paar dagen). En andersom, ook verkopen na een flinke stijging.
Sorry, maar dit is natuurlijk weer een beetje onzinbsmpower schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 13:45:
[...]
[ Voor 8% gewijzigd door Guere op 12-08-2025 13:58 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 12-08-2025 14:01 ]
nothing stops this train
Je moet altijd zorgen dat je fiat beschikbaar heb. De maximale daglimiet is volgens mjj 50.000 dus je kan niet meer inzettenbsmpower schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 12:38:
[...]
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Werkzaam bij: Next Stairs Traprenovatie, Timmerman in Almere en Treinkaartjes
Wat had ik vorige cycle een hekel aan dit gifje
Zou mooi zijn als we gewoon naar deflatie gaan. Als ik truflation kijk is de trend duidelijk.knakworst schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 13:49:
Nog 3 kwartier voordat de torenhoge inflatie gepubliceerd wordt en er bij het volgende instituut een conservatieve denktank goeroe geplaatst moet worden.
[Afbeelding]
En daarna volgt 15:30 Yank time nogByteMe_ schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 14:24:
Bijna!
[Afbeelding]
Buckle up, het KNMI geeft code rood af!
Nee hoor, verschilt per bankJohn245 schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 14:02:
[...]
Je moet altijd zorgen dat je fiat beschikbaar heb. De maximale daglimiet is volgens mjj 50.000 dus je kan niet meer inzetten
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Tradingview heeft een replay optie, dat is wat mij betreft echt top als je wil trainen en serieus bent met traden.Guere schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 13:56:
[...]
Sorry, maar dit is natuurlijk weer een beetje onzinAls je niet weet waar je je orders moet plaatsen dan weet je ook niet wat het beste moment is om een lump sum instap of uitstap te doen. De bodem ga je toch niet perfect timen, vergeet dat maar. Als je nu al weet dat je een potentiële dip wilt gaan kopen dan is de beste manier om NU al gewoon wat targets te kiezen en geladderd je orders klaar te zetten.
Je geld zou ook allang op de exchange moeten staan, het is paniekvoetbal als je dat nog ineens moet gaan overboeken op het moment dat de dump plaatsvindt. Zo ontzettend vaak hier in de SC al gehad dat mensen snel nog even wat geld willen overmaken maar dat het door de drukte uren duurt voordat de funds er zijn, en dan is het alweer te laat.
Kortom: als je dit oprecht van plan bent dan moet je geld gewoon nu al naar de exchange en dan zet je geladderd wat orders klaar. Als je echt denkt dat er 20% afgaat, dan zet je bijvoorbeeld gewoon wat orders klaar op -10%, -12.5%, -15%, etc. Eigenlijk zou ik nog wat eerder starten want 20% is best een hoop, maar als je zelf al een fijne bottom prijs in gedachte hebt dan begint je laddertje daar en ga je gewoon in stapjes omhoog.
Dat is gegarandeerd beter dan random op gevoel één "oh this feels right" moment proberen te vinden en dan alles erin flikkeren. Je haalt alle emotie en onzekerheid van hoe diep de dip gaat eruit, en alles staat gewoon klaar dus je hoeft - als de exchange door de drukte b.v. wat lastiger bereikbaar wordt - ook niets meer te doen. Raakt de onderste target niet? Jammer, maar de andere orders zijn dan wel afgegaan.
Wie kan delen kan vermenigvuldigen..
Ja, maar Pingo...Remy!!!! schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 14:31:
Ja hallo, dit is niet de bedoeling... Er zouden orders gevuld worden...
[ Voor 105% gewijzigd door knakworst op 12-08-2025 14:36 ]
Altijd even heen en weer, dag erop wordt richting pas echt duidelijk.knakworst schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 14:35:
Het zakt alweer in.
Headline is ook niet positief.
Inflation rises by most in six months, stoking tariff-driven price concerns
https://finance.yahoo.com...e-concerns-123415069.html
knakworst schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 14:35:
Het zakt alweer in.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
knakworst schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 14:35:
Het zakt alweer in.
Headline is ook niet positief.
Inflation rises by most in six months, stoking tariff-driven price concerns
https://finance.yahoo.com...e-concerns-123415069.html
Wellicht toch maar een sell order plaatsen. Bijna 50% rendament stijging afgelopen 30 dagen.sjorremans schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 14:40:
ETH gaat wel jekko
[ Voor 33% gewijzigd door knakworst op 12-08-2025 14:41 ]
Als je naar de ETH ETF inflow kijkt is dat ook niet misselijk, gisteren hoogste bedrag ooit: 1 miljard, 5 x BTC ETF inflow op die dag.sjorremans schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 14:40:
ETH gaat wel jekko
Vandaag nieuwe ATH.knakworst schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 14:41:
Eth bijna 4400. En erdoorheen.
Dan moet er nog wel 460 dollar bij.
Dit zijn toch serieuze cijfersSluw schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 14:43:
[...]
Als je naar de ETH ETF inflow kijkt is dat ook niet misselijk, gisteren hoogste bedrag ooit: 1 miljard, 5 x BTC ETF inflow op die dag.
Rapapa...
Hij zat als een Michaël van der Poppe in Ethereum afgeleide coins als Eigen, want eth zou moon gaan, en dan zouden die shitcoins dubbel moon.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Binnenkort.Vis schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 15:09:
Ieder pumpje wordt gretig verkocht, god candle wen?
2021 entered the chatHaruHaru schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 15:20:
Sup people. LAAAAAAAAAAAAAANG geleden zeg hier posten. Zijn de weak-hands al uit de chat?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
2021!!!Vis schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 15:24:
[...]
2021 entered the chat
QNT, leeft dat ding ook nog?
nothing stops this train
Porsche only topicKol Nedra schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 15:27:
woont er iemand in de buurt van Almelo? rijdt er nu een Lambo daar? welke kleur?
Carwash AlmeloKol Nedra schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 15:27:
woont er iemand in de buurt van Almelo? rijdt er nu een Lambo daar? welke kleur?
Je herkent hem welKol Nedra schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 15:27:
Best knap zoveel verlies maken.knakworst schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 14:49:
Logisch.
14.25 uur | Cryptobedrijf Circle ziet omzet met 53% stijgen en wint voorbeurs
Het Amerikaanse cryptobedrijf Circle, dat eerder dit jaar een notering nam in New York, zag zijn omzet het afgelopen kwartaal met 53% stijgen naar $658,1 mln. Onderaan de streep stond wel een verlies van $482,1 mln, waarbij het bedrijf onder andere wijst naar de kosten van de beursgang. Het aandeel van het bedrijf staat voorbeurs bijna 8% hoger.
Bij Tether lachen ze zich in het vuistje.BTC100K2021 schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 15:46:
[...]
Best knap zoveel verlies maken.
Lijkt niet heel arbeids- en kapitaalintensief om 1-op-1 backing aan te houden.
Zeker als je de structuur al hebt staan. Dan is 1,1 miljard aan kosten in een kwartaal redelijk fors.
Zitten ze daar handmatig alle transacties in te kloppen ofzo?
[Afbeelding]
cex omkopem om usdt te droppen is niet goedkoopBTC100K2021 schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 15:46:
[...]
Best knap zoveel verlies maken.
Lijkt niet heel arbeids- en kapitaalintensief om 1-op-1 backing aan te houden.
Zeker als je de structuur al hebt staan. Dan is 1,1 miljard aan kosten in een kwartaal redelijk fors.
Zitten ze daar handmatig alle transacties in te kloppen ofzo?
[Afbeelding]
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Porsche 911 turbo, my next car
Kol Nedra schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 15:27:
Maktub
Ik zie geen lambosMrMrq schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 16:13:
[...]
[Afbeelding]
Ik begrijp dat de Meme topic meeting in Eindhoven is vanmiddag?
Nah, ik heb mn personeel gevraagd om even de labjes die ik niet zo vaak gebruik weer even warm te rijden.MrMrq schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 16:13:
[...]
[Afbeelding]
Ik begrijp dat de Meme topic meeting in Eindhoven is vanmiddag?
Volgens mij verdien jij n stempel 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻El Caballero schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 16:34:
Eerste kwart van m'n ETH pot verkocht en omgezet in BTC (zit geen TA achter). TP's op basis van prijs in fiat, prijs in BTC en op datum. Uiterlijk 31 december ben ik BTC maxi.
Ik lul ook zomaar wat
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq