Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Nee dus, dat is geen betrouwbaar artikel.Khaelos schreef op maandag 20 juli 2026 @ 13:29:
[...]
ik heb geen idee, komt er een PVE modus?ja dus!
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Vandaag kreeg ik mijn spullen terug van die gast die me stond op te wachten in blue gate afgelopen weekend, bleek dus een cheater te zijn. Dat is wel weer ok.
Burp
vandaag even wat potjes gespeeld, ik vind het opnieuw beginnen in games altijd leuk (ook bijvoorbeeld Path of Exile 1 en 2 leagues)
gewoon weer met een Ferro rondlopen en volle bak loot verzamelen
wel in de paar games die ik gespeeld heb, alleen maar friendlies tegen gekomen
vooralsnog niks gezien m.b.t. een PVE mode
gewoon weer met een Ferro rondlopen en volle bak loot verzamelen
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Ik gisteren ook ik hield mijn hart vast toen we in de laatste minuten in Stella met 4 tegelijkertijd exfillden maar dat ging zonder probleemKhaelos schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 00:27:
vandaag even wat potjes gespeeld, ik vind het opnieuw beginnen in games altijd leuk (ook bijvoorbeeld Path of Exile 1 en 2 leagues)
gewoon weer met een Ferro rondlopen en volle bak loot verzamelen![]()
Burp
ik speel sinds expeditie 1 al geen stella montis meerWii4all schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 11:02:
[...]
Ik gisteren ook ik hield mijn hart vast toen we in de laatste minuten in Stella met 4 tegelijkertijd exfillden maar dat ging zonder probleem
Was het een tijdje beu, maar dan deze week toch weer eens paar potjes gespeeld.
Vooral veel friendlies behalve 1 potje.
Toen ik ging schuilen voor wat fireflies zat er eentje mij te beschieten door het zijraampje en vervolgens te bestoken met wat granaten.
Gelukkig heeft ie het onderspit moeten delven! Had zo'n 7 wapens bij. Vermoedelijk was ik niet de eerste die hij had belaagd
Hatelijk, zo van die figuren die je staan opwachten bij extraction points dus het is wel nice als je ze dan kan terugpakken.
Ik snap echt niet wat je eraan hebt. Is toch te makkelijk, niet? Even ergens om het hoekje wachten en dan beginnen schieten. Win je meestal wel lijkt me dus hou ik me niet mee bezig.
Vooral veel friendlies behalve 1 potje.
Toen ik ging schuilen voor wat fireflies zat er eentje mij te beschieten door het zijraampje en vervolgens te bestoken met wat granaten.
Gelukkig heeft ie het onderspit moeten delven! Had zo'n 7 wapens bij. Vermoedelijk was ik niet de eerste die hij had belaagd
Hatelijk, zo van die figuren die je staan opwachten bij extraction points dus het is wel nice als je ze dan kan terugpakken.
Ik snap echt niet wat je eraan hebt. Is toch te makkelijk, niet? Even ergens om het hoekje wachten en dan beginnen schieten. Win je meestal wel lijkt me dus hou ik me niet mee bezig.