5 jaar geleden kwam ik hier voor advies voor een nieuw pc build, eentje rond de Rtx 3080. helaas word ik nu met o.a. de release van elderscrolls oblivion remaster geconfronteerd dat op ultra genieten geen mogelijkheid meer is. Tijd om weer eens advies te vragen op tweakers! Ik heb BBG altijd in de gaten gehouden, maar ik zit zelf meer te kijken qua videokaart naar een rx 9070 xt of een rtx 5070ti build. deze kon ik niet echt terugvinden terwijl de rx 9070 xt wel als 'beste videokaart' wordt omschreven.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zou graag de nieuwste games op de hoogste settings willen kunnen spelen op 1440p - 165hz
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500 lijkt me mooi, maar als ik kijk naar andere builds misschien niet helemaal haalbaar. 2k max denk ik.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee denk het niet
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik denk alles? ik heb wel een huidige build, die ik ook 5 jaar geleden via tweakers heb laten samen stellen. huidige gpu is een 3080.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen dealbreakers op het oog, niet te lawaaierig is altijd fijn natuurlijk.
Ga je overklokken?
Nee, deze leek zou niet weten hoe.
Wat verwacht je van ons?
Zoveel mogelijk bang for buck voor een gamenerd die niet zozeer handig is met het samenstellen van een pc.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zou graag de nieuwste games op de hoogste settings willen kunnen spelen op 1440p - 165hz
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500 lijkt me mooi, maar als ik kijk naar andere builds misschien niet helemaal haalbaar. 2k max denk ik.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee denk het niet
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik denk alles? ik heb wel een huidige build, die ik ook 5 jaar geleden via tweakers heb laten samen stellen. huidige gpu is een 3080.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen dealbreakers op het oog, niet te lawaaierig is altijd fijn natuurlijk.
Ga je overklokken?
Nee, deze leek zou niet weten hoe.
Wat verwacht je van ons?
Zoveel mogelijk bang for buck voor een gamenerd die niet zozeer handig is met het samenstellen van een pc.