Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
1440p Gamen. Meer high-end titels, denk aan Path of Exile 2, Monster Hunter Wilds, Cyberpunk (op hogere settings), Final Fantasy 7 Rebirth, etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500 +/- aan componenten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alleen de PC. Ik mis de 1440p monitor nog, maar koop liever nu een sterkere PC en later dit jaar de monitor.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt. Stil is fijn, maar geen harde eisen. Wanneer mogelijk laat ik het systeem het liefst assembleren door de verkoper, maar de kosten schieten hierdoor flink omhoog.
Ga je overklokken?
Nope.
Wat verwacht je van ons?[i]
Hulp bij het vinden van geschikte componenten wat prijs/performance betreft.
Paar puntjes:
Ik heb geen verstand van moederborden, mocht deze goedkoper kunnen graag, wifi hoeft er niet op.
CPU gekozen omdat deze bij Azerty met Monster Hunter Wilds komt, wat dus -60 euro is, kan wellicht goedkoper?
Op Azerty kost de build, inclusief assemblage (100 euro) 1.764,07 euro. Laten bouwen door de webshop is geen 100% vereiste maar heeft wel mijn voorkeur.
Zal vast genoeg zijn om op aan te merken dus hoor het graag. Thanks!
1440p Gamen. Meer high-end titels, denk aan Path of Exile 2, Monster Hunter Wilds, Cyberpunk (op hogere settings), Final Fantasy 7 Rebirth, etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500 +/- aan componenten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alleen de PC. Ik mis de 1440p monitor nog, maar koop liever nu een sterkere PC en later dit jaar de monitor.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt. Stil is fijn, maar geen harde eisen. Wanneer mogelijk laat ik het systeem het liefst assembleren door de verkoper, maar de kosten schieten hierdoor flink omhoog.
Ga je overklokken?
Nope.
Wat verwacht je van ons?[i]
Hulp bij het vinden van geschikte componenten wat prijs/performance betreft.
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7700X Boxed | € 291,05 | € 291,05 |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI | € 169,- | € 169,- |
1 | Videokaarten | ASRock AMD Radeon RX 9070 XT Steel Legend | € 799,- | € 799,- |
1 | Behuizingen | Chieftec Pro mini AZ-01B-OP | € 40,91 | € 40,91 |
1 | Processorkoeling | Arctic Freezer 36 | € 28,68 | € 28,68 |
1 | Geheugen intern | Lexar Ares LD5U16G60C320A-RGD | € 79,90 | € 79,90 |
1 | Voedingen | Thermaltake Toughpower GT 850 watt, Zwart | € 94,99 | € 94,99 |
1 | SSD's | Lexar NM710 2TB | € 107,90 | € 107,90 |
Totaal | € 1.611,43 |
Paar puntjes:
Ik heb geen verstand van moederborden, mocht deze goedkoper kunnen graag, wifi hoeft er niet op.
CPU gekozen omdat deze bij Azerty met Monster Hunter Wilds komt, wat dus -60 euro is, kan wellicht goedkoper?
Op Azerty kost de build, inclusief assemblage (100 euro) 1.764,07 euro. Laten bouwen door de webshop is geen 100% vereiste maar heeft wel mijn voorkeur.
Zal vast genoeg zijn om op aan te merken dus hoor het graag. Thanks!