Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hoofdzakelijk casual gamen. Wat development en kleine projectjes in mindere mate. Ik heb een 34' LG UltraGear 34GN850P-B monitor waar ik zeer tevreden mee ben dus die is niet aan vervanging toe.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik mik op een systeem van rond de 1500€. Ik ben geen fanatieke speler dus dit is voor mij een goede pricepoint.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dit is de eerste desktop ooit die ik in elkaar ga steken dus nee, geen overblijfselen of relikwieën uit een ander systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles voor een nieuwe pc, zie het lijstje hieronder. Randapparatuur moet niet vervangen worden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liever niet te veel RGB of uitschakelbaar indien mogelijk. Uiteraard is dit geen breekpunt.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb het systeem gebaseerd op de bbg voor 1440p met al een paar upgrades erin verwerkt, opgepikt van topics op het forum, of opmerkingen op andere systemen. Hierbij heb ik onder andere gekozen voor een tray versie van de 7800X3D. Is er een goede reden om niet voor een tray maar voor een boxed versie te gaan? Zijn er nog upgrades die voor de hand liggen voor niet te veel meer en die ik gemist heb of heb ik fouten gemaakt in de samenstelling?
Alvast bedankt!
Hoofdzakelijk casual gamen. Wat development en kleine projectjes in mindere mate. Ik heb een 34' LG UltraGear 34GN850P-B monitor waar ik zeer tevreden mee ben dus die is niet aan vervanging toe.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik mik op een systeem van rond de 1500€. Ik ben geen fanatieke speler dus dit is voor mij een goede pricepoint.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dit is de eerste desktop ooit die ik in elkaar ga steken dus nee, geen overblijfselen of relikwieën uit een ander systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles voor een nieuwe pc, zie het lijstje hieronder. Randapparatuur moet niet vervangen worden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liever niet te veel RGB of uitschakelbaar indien mogelijk. Uiteraard is dit geen breekpunt.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb het systeem gebaseerd op de bbg voor 1440p met al een paar upgrades erin verwerkt, opgepikt van topics op het forum, of opmerkingen op andere systemen. Hierbij heb ik onder andere gekozen voor een tray versie van de 7800X3D. Is er een goede reden om niet voor een tray maar voor een boxed versie te gaan? Zijn er nog upgrades die voor de hand liggen voor niet te veel meer en die ik gemist heb of heb ik fouten gemaakt in de samenstelling?
Alvast bedankt!
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Tray | € 377,91 | € 377,91 |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI | € 169,- | € 169,- |
1 | Videokaarten | ASUS TUF Gaming Radeon RX 7800 XT OC Edition 16GB GDDR6 | € 509,- | € 509,- |
1 | Behuizingen | Chieftec APEX AIR | € 74,67 | € 74,67 |
1 | Processorkoeling | Thermalright Peerless Assassin 120 SE | € 38,90 | € 38,90 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3636F16GX2-FX5 | € 88,31 | € 88,31 |
1 | Voedingen | Corsair RM650e (2025) Zwart | € 89,90 | € 89,90 |
1 | SSD's | SK hynix Platinum P41 2TB | € 139,65 | € 139,65 |
Totaal | € 1.487,34 |