Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik ben nu al eventjes door de Stone Wave Cliffs in act 1 aan het gaan. Wat een toffe zone is dat zeg. Vooral als je in grote cave area komt.

Vind het ook zo tof hoe (tot nu toe) elke zone in principe gewoon zijn eigen enemies heeft. allemaal unique qua uiterlijk en ook de attack patterns. Vooral dat laatste vind ik zo tof omdat je de eerste keer aan het klooien bent met Parry timings en dan heb je vervolgens geleerd hoe ze aanvallen en voelt het zo ontzettend satisfying om perfect te parry'en.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

HOLY MOLY! Die cutscene aan het einde van Act 1 zeg..
Ik zat echt die hele cutscene te kijken met grote ogen (O_O)

Wat is het toch fijn om te weten dat zieke stories nog bedacht kunnen worden voor games hahah god damn wat een avontuur.

Nog steeds zoo veel vragen though haha :*) dat maakt ook echt dat je wilt doorspelen. net als cliffhangers in een serie en je denkt: nou nog eentje dan..

[ Voor 24% gewijzigd door Ricmaniac op 19-09-2025 10:12 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-09 14:09
Heerlijk om te lezen hoe je bezig was met de ''Stone wave cliffs'' en daarna je reactie aanpastte!

Geniet van de rest. Er komt nog genoeg interessante verhaal lijnen aan!

• npolm
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 26-09 11:05

npolm

P8

Deze week uitgespeeld, inderdaad een geweldige game. Maar wel een grote kanttekening; Act 3 wordt veels te makkelijk als je enigszins levelt. Na Sprong ongeveer werd alles enorm simpel, zelfs na het uitzetten van diverse Pictos. PS. ik speel al op hoogste moeiijkheidsgraad. Erg jammer.

|- Rotterdam -|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dubrillion
npolm schreef op woensdag 24 september 2025 @ 14:58:
Deze week uitgespeeld, inderdaad een geweldige game. Maar wel een grote kanttekening; Act 3 wordt veels te makkelijk als je enigszins levelt. Na Sprong ongeveer werd alles enorm simpel, zelfs na het uitzetten van diverse Pictos. PS. ik speel al op hoogste moeiijkheidsgraad. Erg jammer.
Ik ben dus niet heel goed in de hele dodge / parry mechanic. Ik heb al mijn karakters tot level 99 getraind, Lumina gefarmed zodat ze allemaal boven de 300 zaten en volgeladen met Picto's. Alles voor de zogenaamde ''secret boss battle''. En zelfs toen vond ik het pittig. En ja ik weet dat er speciale build video's zijn om met Maelle alles in één slag af te maken. Echter wilde ik deze game zo puur mogelijk spelen. En dat is goed gelukt.
Naar mijn idee alles wel gedaan wat ik wilde en moest doen. Echt een fantastische game. Voor mij makkelijk de beste game van het jaar. En waarschijnlijk eentje die ik jaren ''met me mee gaat dragen'' O-) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• npolm
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 26-09 11:05

npolm

P8

Ja, ik moet bekennen dat ik de Secret Boss Battle (ik neem aan Simon?) nog moet doen. Ik bedoelde de baas van de mainquest.

|- Rotterdam -|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
npolm schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 11:05:
Ja, ik moet bekennen dat ik de Secret Boss Battle (ik neem aan Simon?) nog moet doen. Ik bedoelde de baas van de mainquest.
Deze heb ik redelijk snel in Act 3 gedaan. Ik was bang dat ik anders overpowered zou zijn. En de charme vind ik (ook al ben ik slecht in dodge/parry) om toch strategisch een beetje uitdaging te hebben.

En omdat ik redelijk blind de game in ben gegaan kwam ik er heel laat achter dat je de uitdaging dus op kan schroeven! 8)
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste