Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08:12

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik ben nu al eventjes door de Stone Wave Cliffs in act 1 aan het gaan. Wat een toffe zone is dat zeg. Vooral als je in grote cave area komt.

Vind het ook zo tof hoe (tot nu toe) elke zone in principe gewoon zijn eigen enemies heeft. allemaal unique qua uiterlijk en ook de attack patterns. Vooral dat laatste vind ik zo tof omdat je de eerste keer aan het klooien bent met Parry timings en dan heb je vervolgens geleerd hoe ze aanvallen en voelt het zo ontzettend satisfying om perfect te parry'en.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

HOLY MOLY! Die cutscene aan het einde van Act 1 zeg..
Ik zat echt die hele cutscene te kijken met grote ogen (O_O)

Wat is het toch fijn om te weten dat zieke stories nog bedacht kunnen worden voor games hahah god damn wat een avontuur.

Nog steeds zoo veel vragen though haha :*) dat maakt ook echt dat je wilt doorspelen. net als cliffhangers in een serie en je denkt: nou nog eentje dan..

[ Voor 24% gewijzigd door Ricmaniac op 19-09-2025 10:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:09
Heerlijk om te lezen hoe je bezig was met de ''Stone wave cliffs'' en daarna je reactie aanpastte!

Geniet van de rest. Er komt nog genoeg interessante verhaal lijnen aan!

• npolm
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-10 14:07

npolm

P8

Deze week uitgespeeld, inderdaad een geweldige game. Maar wel een grote kanttekening; Act 3 wordt veels te makkelijk als je enigszins levelt. Na Sprong ongeveer werd alles enorm simpel, zelfs na het uitzetten van diverse Pictos. PS. ik speel al op hoogste moeiijkheidsgraad. Erg jammer.

|- Rotterdam -|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dubrillion
npolm schreef op woensdag 24 september 2025 @ 14:58:
Deze week uitgespeeld, inderdaad een geweldige game. Maar wel een grote kanttekening; Act 3 wordt veels te makkelijk als je enigszins levelt. Na Sprong ongeveer werd alles enorm simpel, zelfs na het uitzetten van diverse Pictos. PS. ik speel al op hoogste moeiijkheidsgraad. Erg jammer.
Ik ben dus niet heel goed in de hele dodge / parry mechanic. Ik heb al mijn karakters tot level 99 getraind, Lumina gefarmed zodat ze allemaal boven de 300 zaten en volgeladen met Picto's. Alles voor de zogenaamde ''secret boss battle''. En zelfs toen vond ik het pittig. En ja ik weet dat er speciale build video's zijn om met Maelle alles in één slag af te maken. Echter wilde ik deze game zo puur mogelijk spelen. En dat is goed gelukt.
Naar mijn idee alles wel gedaan wat ik wilde en moest doen. Echt een fantastische game. Voor mij makkelijk de beste game van het jaar. En waarschijnlijk eentje die ik jaren ''met me mee gaat dragen'' O-) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• npolm

npolm

P8

Ja, ik moet bekennen dat ik de Secret Boss Battle (ik neem aan Simon?) nog moet doen. Ik bedoelde de baas van de mainquest.

|- Rotterdam -|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
npolm schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 11:05:
Ja, ik moet bekennen dat ik de Secret Boss Battle (ik neem aan Simon?) nog moet doen. Ik bedoelde de baas van de mainquest.
Deze heb ik redelijk snel in Act 3 gedaan. Ik was bang dat ik anders overpowered zou zijn. En de charme vind ik (ook al ben ik slecht in dodge/parry) om toch strategisch een beetje uitdaging te hebben.

En omdat ik redelijk blind de game in ben gegaan kwam ik er heel laat achter dat je de uitdaging dus op kan schroeven! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFJCTW033
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-10 10:35
Vanaf welk level ben je eigenlijk te sterk? Ik zit nu in Act 2 en ben flink aan het levelen, omdat ik echt elke hoek aan het ontdekken ben en veel aan het vechten ben. Was op een plek waar de vijanden eigenlijk stuk beter waren, maar het was toch gelukt om ze te verslaan en sommige characters stegen meteen 2 levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FinalBob
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Je kan er toch voor kiezen om een paar OP moves en combinaties niet te gebruiken? Dan valt het volgens mij nog wel mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:08
FinalBob schreef op maandag 29 september 2025 @ 11:48:
[...]

Je kan er toch voor kiezen om een paar OP moves en combinaties niet te gebruiken? Dan valt het volgens mij nog wel mee.
Artificieel een game moeilijker maken voelt altijd wat raar aan. :)

Ik was ook OP uiteindelijk voor de main story, maar om dan maar een niet geoptimaliseerde build gebruiken vond ik vreemd. Waarom klappen krijgen en wellicht een gevecht niet overleven terwijl je wel die mogelijkheid hebt. Daarom ben ik ook altijd voorstander van gewoon moeilijkheidsgraden ingame die door de developer zijn bepaald en niet zozeer de mogelijkheid van instellingen overlaten aan de gamer zelf. Ook al is dat natuurlijk wel een grotere trend aan het woorden qua accessibility opties.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• npolm

npolm

P8

DFJCTW033 schreef op maandag 29 september 2025 @ 10:59:
[...]

Vanaf welk level ben je eigenlijk te sterk? Ik zit nu in Act 2 en ben flink aan het levelen, omdat ik echt elke hoek aan het ontdekken ben en veel aan het vechten ben. Was op een plek waar de vijanden eigenlijk stuk beter waren, maar het was toch gelukt om ze te verslaan en sommige characters stegen meteen 2 levels.
Poeh lastig. Eigenlijk moet je in Act 3 eerst de vriendschapsbanden maximiseren en daarna meteen Renoir opzeoeken. Denk level 60-70.

|- Rotterdam -|

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• npolm

npolm

P8

FinalBob schreef op maandag 29 september 2025 @ 11:48:
[...]

Eens met uchicha ... is wat vaag om te doen. Heb het wel zoveel mogelijk gedaan, maar is zonde van je zuur verdiende skills, wapens en level. En painted power uitzetten is helemaal nep.

|- Rotterdam -|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-10 14:33
Ricmaniac schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 20:07:
Lol die Baguette outfit :D
Gekregen van een mime.

[Afbeelding]
Haha ja, ze zijn niet vies van wat Frans Chauvinisme.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-10 14:33
DFJCTW033 schreef op maandag 29 september 2025 @ 10:59:
[...]

De mainstory wordt nooit insane moeilijk. Er zijn optionele bazen die echt veel moeilijker zijn dan wat je in de mainstory tegenkomt. Dan heb je nog Endless Tower. Daar moet je ook echt wel goed geleveld zijn wil je dat uitspelen. Op een gegeven moment loop je daar gewoon tegen damagesponsen aan waardoor een gevecht een uur duurt. Dus ik zou me niet al te druk maken over het te sterk worden. De mainstory is maar een onderdeel van de hele game.

[ Voor 26% gewijzigd door Hulleman op 29-09-2025 14:17 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:53
Er is schijnbaar een rel gaande, meer en meer video's komen nu online. Clair Obscur Expedition 33 zit NIET in de GOTY nominaties.

Welke games zitten in de GOTY? Nou deze.

PC:

Hollow Knight: Silksong
The Alters
Kingdom Come: Deliverance II
PEAK
Abiotic Factor
Dune: Awakening

Console:

Donkey Kong Bananza
Monster Hunter Wilds
Ghost of Yōtei
Death Stranding 2: On the Beach
Sonic Racing: CrossWorlds
Mario Kart World

Weetje wat het ook nog allemaal erger maakt? Dat Dragon Age: The veilguard wel genomineerd was, vorig jaar. Dat betekent dat de "jury" dat spel, hoger beoordelen als Clair Obscur The Expedition.

Deze hele zeik is gewoon rigged tot en met.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Toonen1988 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 04:42:
Er is schijnbaar een rel gaande, meer en meer video's komen nu online. Clair Obscur Expedition 33 zit NIET in de GOTY nominaties.

Welke games zitten in de GOTY? Nou deze.

PC:

Hollow Knight: Silksong
The Alters
Kingdom Come: Deliverance II
PEAK
Abiotic Factor
Dune: Awakening

Console:

Donkey Kong Bananza
Monster Hunter Wilds
Ghost of Yōtei
Death Stranding 2: On the Beach
Sonic Racing: CrossWorlds
Mario Kart World

Weetje wat het ook nog allemaal erger maakt? Dat Dragon Age: The veilguard wel genomineerd was, vorig jaar. Dat betekent dat de "jury" dat spel, hoger beoordelen als Clair Obscur The Expedition.

Deze hele zeik is gewoon rigged tot en met.
Waar haal je dat lijstje vandaan want ik kom geen overzicht tegen als ik zoek op de nominees van de Game Awards.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Het feit dat Astrobot vorig jaar GOTY had gewonnen heeft sowieso dat hele event voor mij verpest. Astrobot is tof en uniek hoor begrijp me niet verkeerd maar goty slaat natuurlijk nergens op. wel heel toevallig met sony als hoofdsponsor vorig jaar.

Maar waar heb je dit vandaan want ik zocht heel random toevallig gisteravond iets op over GOTY awards en daar stond dat de nominees pas half november bekend gemaakt worden.

Er is geen enkele scenario denkbaar dat Clair Obscur niet in de nominaties zit. Als dat het geval is durf ik er miss geld op in te zetten dat dit het laatste jaar is dat er animo is voor GOTY awards.

Het is en blijft een masterpiece.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
In de post waar Sandfall zelf reclame maakt om te stemmen op de game kan je dus niet kiezen voor Clair Obscur als GOTY.

Begreep hem zelf ook niet helemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Ah deze wordt bedoeld:

Kende die site niet eens volgens mij :P

Zo doet elke site wel aan hun eigen GOTY poll.

En alles is subjectief. Baldurs gate 3 is de enige winnaar van de Game Awards in jaren die ik persoonlijk terecht vond.

Het enige waar de Game Awards goed voor is, zijn nieuwe trailers :)

[ Voor 62% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-10-2025 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
uchiha tijntje schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 16:09:
Ah deze wordt bedoeld:

[Embed]
Kende die site niet eens volgens mij :P

Zo doet elke site wel aan hun eigen GOTY poll.

En alles is subjectief. Baldurs gate 3 is de enige winnaar van de Game Awards in jaren die ik persoonlijk terecht vond.

Het enige waar de Game Awards goed voor is, zijn nieuwe trailers :)
Sorry, was even vergeten om te melden dat het om de Golden Joystick ging. Dit is trouwens de langst lopende game award event die in Engeland wordt gehouden. Wordt elk jaar gehouden sinds 1983. The Game Awards bestaat pas sinds 2014.

[ Voor 10% gewijzigd door Toonen1988 op 05-10-2025 19:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Toonen1988 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 19:08:
[...]
Sorry, was even vergeten om te melden dat het om de Golden Joystick ging. Dit is trouwens de langst lopende game award event die in Engeland wordt gehouden. Wordt elk jaar gehouden sinds 1983. The Game Awards bestaat pas sinds 2014.
Nou ja. Als ze dus niet eens Clair Obscur in de GOTY nominees zetten maar wel Sonic Racing heb ik dus nooit iets gemist :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
uchiha tijntje schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 19:17:
[...]

Nou ja. Als ze dus niet eens Clair Obscur in de GOTY nominees zetten maar wel Sonic Racing heb ik dus nooit iets gemist :P
Zelfs Dune: Awakening boven Clair Obscur: Expedition 33. Nu is Dune: Awakening geen slechte game, heb zelf ook contact met de ontwikkelaars + ben een van de eerste testers sinds begin 2024. Ondanks dat vind ik niet dat Dune in de GOTY thuis hoort. Het is geen slechte game maar geen GOTY waardig.

Ze hebben ook al Battlefield 6 als "beste multiplayer" genomineerd, terwijl het spel nog niet eens officieel uit is. Natuurlijk hebben we closed alpha's en closed/open beta's gehad. Maar daar kan je geen enkel spel op nomineren. Ik vind het maar vreemd allemaal hoe deze events tegenwoordig werken.

Heb zo'n gevoel dat het ook zo werkt als Euro Song festival. De gene die met een zak vol geld komt, staat al meteen in de finale, ongeacht hoe goed of slecht het liedje is. Daar gaan dit soort Game Awards events ook naar toe.

[ Voor 33% gewijzigd door Toonen1988 op 05-10-2025 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 00:13
MH Wilds heeft een framerate van <20 en is een kinderspel in vergelijking met de andere delen.

Misschien speelt het wel lekker met een joystick. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Clair Obscur wordt zo enorm veel geprezen. Story, Graphics, Gameplay, SOUNDTRACK!
Maar ''NEE'' we laten hem niet mee lopen met de nominaties!

Ik had juist verwacht dat deze erbij zat. Niet alleen omdat het een Meesterwerk is, maar ook een statement!
Een kleiner team wat een game maakt waar echt passie in zit verkoopt en wordt geprezen! Het zou juist een statement moeten zijn naar de EA en Ubisofts van 2025!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:05
Dubrillion schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 09:39:
Clair Obscur wordt zo enorm veel geprezen. Story, Graphics, Gameplay, SOUNDTRACK!
Maar ''NEE'' we laten hem niet mee lopen met de nominaties!
Gelukkig is de game daar dan ook wel voor genomineerd. Clair Obscur is genomineerd voor:
- Best Storytelling
- Best Visual Design
- Best Soundtrack
- Best Lead Performer (Jennifer English - Maelle)
- Best Supporting Performer (Ben Starr - Verso)

GOTY nominatie ontbreekt inderdaad wel onterecht.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Raem schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:10:
[...]

Gelukkig is de game daar dan ook wel voor genomineerd. Clair Obscur is genomineerd voor:
- Best Storytelling
- Best Visual Design
- Best Soundtrack
- Best Lead Performer (Jennifer English - Maelle)
- Best Supporting Performer (Ben Starr - Verso)

GOTY nominatie ontbreekt inderdaad wel onterecht.
Wat mij betreft hebben ze ook recht op alle nomaties!
Maar laten we eerlijk zijn: de headlines op alle nieuws artikelen gaat luiden: .... wint GOTY van 2025. De grote prijs is waar het uiteindelijk om gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Dubrillion schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:19:
[...]

Wat mij betreft hebben ze ook recht op alle nomaties!
Maar laten we eerlijk zijn: de headlines op alle nieuws artikelen gaat luiden: .... wint GOTY van 2025. De grote prijs is waar het uiteindelijk om gaat!
Dit klopt helemaal, iedereen weet welke games GOTY heeft gewonnen maar andere awards moeten we opzoeken om ons weer te herinneren.

Pak bijvoorbeeld de Game Awards in december. Iedereen weet welke game vorig jaar GOTY heeft gewonnen, maar andere prijzen zullen de meeste niet meer herinneren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
Toonen1988 schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:23:
[...]

Dit klopt helemaal, iedereen weet welke games GOTY heeft gewonnen maar andere awards moeten we opzoeken om ons weer te herinneren.

Pak bijvoorbeeld de Game Awards in december. Iedereen weet welke game vorig jaar GOTY heeft gewonnen, maar andere prijzen zullen de meeste niet meer herinneren.
Ja misschien wel. Deze Joystick awards zeggen me sowieso vrij weinig verder, dus de GOTY die zij aanwijzen onthoud ik ook niet. :P

Verder ben ik blij dat ik weinig content creators volg zodat dit soort "rellen" grotendeels aan me voorbij gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Raem schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:26:
[...]

Ja misschien wel. Deze Joystick awards zeggen me sowieso vrij weinig verder, dus de GOTY die zij aanwijzen onthoud ik ook niet. :P

Verder ben ik blij dat ik weinig content creators volg zodat dit soort "rellen" grotendeels aan me voorbij gaan.
Terwijl dit de langstlopende game event is en al ver voor de Game Awards bestond. Al sinds 1983 wordt de Golden Joystick uitgereikt, terwijl de game awards pas sinds 2014 bestaan. Voor 2014 had je dus eigenlijk alleen de Golden Joystick GOTY die je kon winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Toonen1988 schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:31:
[...]

Terwijl dit de langstlopende game event is en al ver voor de Game Awards bestond. Al sinds 1983 wordt de Golden Joystick uitgereikt, terwijl de game awards pas sinds 2014 bestaan. Voor 2014 had je dus eigenlijk alleen de Golden Joystick GOTY die je kon winnen.
Ik lees trouwens dat er ook nog een Ultimate GOTY categorie is waar de nominaties nog voor bekend gemaakt moeten worden. Dus wellicht zit die daar wel bij.

[ Voor 6% gewijzigd door Raem op 07-10-2025 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Raem schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:40:
[...]

Ik lees trouwens dat er ook nog een Ultimate GOTY categorie is waar de nominaties nog voor bekend gemaakt moeten worden. Dus wellicht zit die daar wel bij.
Dat is vreemd, want als ik vorige edities kijk, zie ik nergens de "ultimate" GOTY. Alleen de "Golden Joystick" GOTY reward.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Toonen1988 schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:44:
[...]

Dat is vreemd, want als ik vorige edities kijk, zie ik nergens de "ultimate" GOTY. Alleen de "Golden Joystick" GOTY reward.
Wikipedia: Golden Joystick Awards

Is al sinds 2016 als ik deze lijst bekijk. Maakt dus niks uit wie wint, zo goed onthoud je de GOTY dus ook weer niet. :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Raem schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:51:
[...]

Wikipedia: Golden Joystick Awards

Is al sinds 2016 als ik deze lijst bekijk. Maakt dus niks uit wie wint, zo goed onthoud je de GOTY dus ook weer niet. :+ :P
De "ultimate" GOTY is de "oude" Golden Stick award. Ze hebben nu ook platform gericht GOTY opgezet. Mensen kijken alleen naar de Golden Stick award, en die onthouden ze ook ongeacht welke naam dit wordt gegeven.

Het lijkt me raar dat er een GOTY PC worden uitgeven en GOTY console, en een van deze twee niet de "ultimate" GOTY wordt. Want dan zeggen ze zelf "dit is de beste PC game", " dit is de beste console game" en dan vervolgens een volledige andere game als "ultimate" GOTY te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Toonen1988 schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 12:07:
[...]

De "ultimate" GOTY is de "oude" Golden Stick award. Ze hebben nu ook platform gericht GOTY opgezet. Mensen kijken alleen naar de Golden Stick award, en die onthouden ze ook ongeacht welke naam dit wordt gegeven.

Het lijkt me raar dat er een GOTY PC worden uitgeven en GOTY console, en een van deze twee niet de "ultimate" GOTY wordt. Want dan zeggen ze zelf "dit is de beste PC game", " dit is de beste console game" en dan vervolgens een volledige andere game als "ultimate" GOTY te kiezen.
Apart inderdaad, maar is vorig jaar ook gebeurt. Toen won blijkbaar Black Myth: Wukong de Ultimate GOTY terwijl die niet voor Console of PC GOTY genomineerd was.

Hoe dan ook, er is dus nog een kans dat Clair Obscur in de prijzen valt met GOTY. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Maargoed we raken een beetje erg offtopic tweakers.
Laten we het over deze GOTY houden ipv de awards zelf :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-10 15:07
Let's go! (of: On y va!)

https://www.polygon.com/c...ion-33-free-major-update/

[ Voor 7% gewijzigd door Sluuz op 08-10-2025 15:22 ]

PSN: Sluuz

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Oh shit :D dat is nice. gratis extra content.

Hier de official post
https://www.expedition33....from-sandfall-interactive

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RkTIqhzuhPfTRTR9kBYfzCFKZAA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/CqObIerj2rySBHn9yCKSZJWg.png?f=fotoalbum_large

En dat voor een day one Gamepass :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

Mooi moment om het weer eens op te pakken na de mainstory te hebben uitgespeeld. :)
Hopelijk zijn er nog wat verbeteringen om het picto-management wat beter te managen en een quest/item/etc tracker per gebied is misschien ook wel fijn om te hebben.

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
"Over 10 weeks at No. 1 on the Billboard Classical & Classical Crossover Album charts within that timeframe, and even reached No. 1 on iTunes Top 100 Albums Chart in nine different countries."

Damn! Ze nemen ook nog eens letterlijk de muziek wereld over. Is dit een game ontwikkelaar ooit gelukt?

[ Voor 8% gewijzigd door Toonen1988 op 08-10-2025 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-10 22:41
Ricmaniac schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 15:45:
Oh shit :D dat is nice. gratis extra content.

Hier de official post
https://www.expedition33....from-sandfall-interactive

[Afbeelding]

En dat voor een day one Gamepass :)
Volgens mij zijn er heel wat mensen die hebben gedacht hmmmm, ik heb game pass, maar om de developer te supporten, koop ik de game! :) Heb ik zelf wel gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:43
Ohhhh te gek... ben benieuwd naar de update! Wat ontzettend tof dat ze ons dat nog willen bieden. :)

Zo zie je... dankbaarheid gaat beide kanten op. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Als het wat leuks toevoegd wil ik hier zelfs voor betalen. Als ik weer een uur of wat vooruit kan met nieuwe content
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste