Alhier alleen maar fijne ervaringen met de BeeZee (2026, Limited), na drie maanden
- verkeersbord herkenning zet ik altijd als eerste uit, twee keer tappen (of op het verkeersbordje op de navi) overigens gaat hij na een paar seconden weer naar default weergave, wegklikken hoeft niet.
- regen gebruik ik vaker dan ik had gedacht, eigenlijk twee keer flippen, tijdens file rijden druk ik m uit
- het wordt al snel muscle memory dus geen moeite meer, routine-check
- geen last van die attention beeps alleen als ik tijdens het rijden even een tukje doe

- ik heb van de overige niet veel last, eigenlijk wel handig als er weer een idioot snoeihard aan komt zetten, dan check ik wel even hoe of wat altijd.
- als je eenmaal een achterportier open en dicht hebt gedaan, activeert de BeeZee die waarschuwing, dat vind ik wel een ding, uitdrukken via het stuur, eigenlijk mag dat ook structureel uitgezet kunnen worden.
- achteruitrijcamera is haarscherp, mooie aanvulling want ik kijk eigenlijk altijd old school om mij heen

- stuurt ontzettend relaxed
- zicht op de headsup / icockpit onbelemmerd dus voor mijn fysiek is ie prima geconfigureerd
- stoelen zitten heerlijk, mijn ellebogen kan ik twee keer kwijt
- genoeg ruimte in de koffer, zelfs met de hondenmand (kabelbak, touwemmer) erin, tis maar waar je behoefte aan hebt natuurlijk,
- ik kan snel switchen tussen de Toyota display en de Android display modus dat vind ik prettig dus dat wordt getoond op het grote display. Ik heb default de nacht modus aan, dat is minder hinderlijk dan de witte achtergrond.
- meestal navigeer ik met Google maps of ABRP, ik heb de onboard navi niet echt vaak gebruikt.
- en Spotify meteen te bedienen, top goed geluid uit de standaard speakers
- vette machinale sound als je op de P drukt
Ik gebruik de auto-hold te weinig, mooie feature. Dus dat wordt met het opstarten: 1 x power, 3 x tap, 2 x flipklik en 1 x knop-trek en dan in de D. Dat zijn 8 handelingen in 10 seconden.