Kan nu even geen foto maken, maar er zit een top down plaatje via die sensoren en camerabeelden als je de parking inschakeld naast de camera.twit schreef op maandag 29 september 2025 @ 07:36:
Wat leuk een tavascan topic! Na een rondje langs auto’s op mijn shortlist ter vervanging launch edition Polestar 2 is deze met name door zijn looks toch wel erg interessant.
Helaas door de ps2 awd en overall performance wel aardig verwend geraakt en dus twijfel ik enorm of ik een rwd adrenaline geen achteruitgang ga vinden. De extreme levert dan weer aardig wat range in. Daar moet ik nog wat nachtjes over slapen.
Een andere enorm fijne feature van mijn ps2 vind ik de 360 ‘projectie’ achtige parkeer view. Camera gebruik ik nóoit. Nu lees ik geen super beste verhalen over de camera van de tavascan maar hij heeft toch ook een 360 sensor. Geeft dit dezelfde soort van projectie view als een ps2? Iemand die een foto’tje heeft kan maken toevallig?
Ik zie dat veel mensen toch het winterpack kiezen. Is dat met name voor het bereik? Of heeft de warmtepopmp en verwarmde voorruit zoveel meerwaarde voor jullie? Ik dacht dit pakket eigenlijl wel te kunnen overslaan.
Maar vooral over Winterpack: wij namen het vooral voor de verwarming achter. De vooruit is mooi meegenomen. Maar in de praktijk gebruiken wij de warmtepomp niet bewust. Ik vergeet het vooral in te schakelen want volgens mij doet hij het alleen als je de navigatie van Cupra gebruikt ipv Android of iOS