• WhiteDog
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 12:51

WhiteDog

met zwarte hond

Ook besteld bij bol.com

Bij E.leclerc is hij wel maar 470 €. Website heeft helaas en bug om een account te maken met Belgisch telefoonnummer. Of is dat een andere editie?

https://www.e.leclerc/fp/console-nintendo-switch-2-edition-40e-anniversaire-de-the-legend-of-zelda-nintendo-switch-2-0045496337292?srsltid=AfmBOoqnYmBalqkY4AY4oxIwgqFb8RUuUHU8IuMgwMDHuAwLFg4U8ypS

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

Gim

Thomas7777777 schreef op donderdag 10 september 2026 @ 14:22:
[...]

Dat is waarschijnlijk de mijne op amazon die ik net geannuleerd heb :-p. Ik koop liever bij BOL
Dat bedoelde ik. Heb bij Amazon geannuleerd en bij Bol besteld ;) Succes iedereen verder!

[ Voor 4% gewijzigd door Gim op 10-09-2026 14:37 ]

• Syn3rgi
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 20:08
Zojuist ook de console weten te bestellen bij Bol. Ook de controller en het spel.

Verwachten jullie dat de voorraad schaars is of zijn we allemaal gewoon hyped?!

• nlist
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10-09 16:28
Jeuj ik ben compleet! Console, controller, beschermhoes en fysieke game :)

• BHStar
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:17
Syn3rgi schreef op donderdag 10 september 2026 @ 14:41:
Zojuist ook de console weten te bestellen bij Bol. Ook de controller en het spel.

Ik verwacht eigenlijk van niet, maar het is even gekte tot ze na de release waarschijnlijk weer opgestapeld staan bij de mediamarkt. Nintendo zorgt er over het algemeen voor dat er genoeg gemaakt wordt. Desalniettemin hou je scalpers niet tegen, ik zag ze net voor 1500 euro op marktplaats staan.

• WhiteDog
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 12:51

WhiteDog

met zwarte hond

Dat weet niemand. Maar Nintendo kennende is op gewoon op.

Het lijkt op bol minder hard te gaan dan verwacht. Heb de mijne ondertussen herbesteld met cadeaubonnen (koop ik met 5% korting). Is al duur genoeg voor een kleurtje 😇.

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06:08

Mikayu

.srt

Notna schreef op donderdag 10 september 2026 @ 13:27:
Nog een drop van alles:

https://www.allyourgames....of-zelda-ocarina-of-time/

Alles is daar wel prijziger tov standaard, maar er is iig voorraad :)
Alleen de game is nu nog beschikbaar.

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 00:30
Als ik reeds geen switch 2 had, dan had ik hem gelijk besteld..., maar nu twijfel ik...

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:34

Ik verwacht gewoon hyped. Nintendo zorgt wel voor een goede flow van nieuwe spullen. Dus als je hem nu niet kan krijgen, dan komt dat later wel goed. Maar goed, dat is mijn ervaring als iemand die eigenlijk bij launch koopt en achteraf genoeg voorraad ziet. :+
cooLopke schreef op donderdag 10 september 2026 @ 14:50:
Als ik reeds geen switch 2 had, dan had ik hem gelijk besteld..., maar nu twijfel ik...
Bij mij eigenlijk nooit twijfel geweest. Heb de Switch 2 gekocht bij launch en gezegd dat als er een speciale editie komt zoals deze, dat ik die dan zeker ook aanschaf. Die van mij gaat door naar onze dochter en mijn vrouw heeft een Switch 2 (voor Pokopia gekocht en baalt dat er geen speciale editie is geweest voor Monster Hunter Stories 3), maar geen pro controller 2. Dus die wil graag die van mij voor een kleinere prijs overnemen.

• X-GeaR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 22:24
cooLopke schreef op donderdag 10 september 2026 @ 14:50:
Over 1-2 jaar komt vast een leuke uitvoering met OLED-scherm, dat is het wachten waard (hopelijk).

• AreVeeDee
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 09:13
Bol (console) is weer uitverkocht voor nu.

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 00:30
Arunia schreef op donderdag 10 september 2026 @ 14:55:
[...]

Ik verwacht gewoon hyped. Nintendo zorgt wel voor een goede flow van nieuwe spullen. Dus als je hem nu niet kan krijgen, dan komt dat later wel goed. Maar goed, dat is mijn ervaring als iemand die eigenlijk bij launch koopt en achteraf genoeg voorraad ziet. :+

[...]

Bij mij eigenlijk nooit twijfel geweest. Heb de Switch 2 gekocht bij launch en gezegd dat als er een speciale editie komt zoals deze, dat ik die dan zeker ook aanschaf. Die van mij gaat door naar onze dochter en mijn vrouw heeft een Switch 2 (voor Pokopia gekocht en baalt dat er geen speciale editie is geweest voor Monster Hunter Stories 3), maar geen pro controller 2. Dus die wil graag die van mij voor een kleinere prijs overnemen.
Vorige keer die OLED Switch Tears of the kingdom gekocht. Ik dacht er een pareltje mee te slaan. Maar blijkbaar had bol achteraf ook nog wel voldoende voorraad. Nu, ik gebruik de OLED switch daadwerkelijk dat vind ik anders. Maar op bol was er achteraf ook heel veel voorraad. Iedereen retour gestuurd ofzo, omdat ze hem elders hadden gekocht. Die switch2 nu zou eerder voor te hebben geweest zijn, maar ik ken mijn eigen, dat blijft hier staan en staan. Tot ik waarschijnlijk in mijn graf heb en je weet helemaal niet wat de kinderen ermee zouden doen, dusja. Mijn gezondheid op dit moment is erg slecht, dus tegen die tijd kan ik toch niets meer.

[ Voor 11% gewijzigd door cooLopke op 10-09-2026 15:06 ]

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-09 22:11
Arunia schreef op donderdag 10 september 2026 @ 14:55:
[...]

Ik wist ook zeker dat als er een SE Switch 2 komt en die is Zelda gerelateerd, dat ik hem zou kopen. Ik koop hem alleen voor in de vitrine bij mij in mijn gameroom. Mocht de console op een later tijdstip nog verkrijgbaar zijn, dan koop ik er nog eentje om daadwerkelijk op te spelen. Ik heb er expres geen 2 besteld omdat iedereen de kans moet krijgen op de console. Als het wat rustiger is en iedereen is voorzien dan koop ik een tweede.

Ik heb ook een aardig aantal Switch SE consoles, maar dat wilde ik nu niet nog een keer doen. Als Zelda fanaat besloten alleen een Switch 2 SE te kopen als deze dus Zelda gerelateerd is. Alleen de controller standaard gemist helaas gisteren op MNS. Ik had ook dat verrekte Ocarina ding in mijn mandje en daardoor kreeg ik mijn bestelling (waar ook de LE controller in zat) er niet doorheen. Tegen de tijd dat ik daarachter kwam was het al te laat 8)7

• K00kaburra
  • Niet online
Misschien al langsgekomen, maar is nog beschikbaar. De zelda 40th anniversary switch 2 beschermhoes op Bol:

https://www.bol.com/nl/nl/p/nintendo-switch-2-beschermhoes-the-legend-of-zelda-40th-anniversary/9300000385733898

[Edit] inmiddels uitverkocht 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door K00kaburra op 10-09-2026 17:05 ]

They all knew borders no longer divided the world so much as ideologies.

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Starscreamer schreef op donderdag 10 september 2026 @ 11:32:
Wat is de reden dat de Zelda editie zo hard gaat? In 2028 is Nintendo verplicht om de batterij te kunnen vervangen en vermoedelijk hebben ze dan ook de OLED versie.
Batterij en OLED boeit me allebei geen zier want het ding staat toch altijd in z'n dock. Vette dock en vette joycons vind ik een stuk boeiender. Het is mijn favoriete spel en franchise dus ik keek er al naar uit vanaf het moment dat de eerste leaks kwamen. Heb altijd special edition consoles gehad en dit is tot nu toe wel de tofste.

I have stability. The ability to stab.

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 11-09 19:00
Starscreamer schreef op donderdag 10 september 2026 @ 11:32:
Wat is de reden dat de Zelda editie zo hard gaat? In 2028 is Nintendo verplicht om de batterij te kunnen vervangen en vermoedelijk hebben ze dan ook de OLED versie.
Ik heb nog geen Switch 2 en vind dit wel echt een vet exemplaar. Ik twijfelde al een tijdje en dit is precies het zetje wat nog nodig was.

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:41
Heb de game ook gekocht :D Past mooi bij het origineel wat ik op zolder heb liggen :P Mijn eigen game, 28 jaar geleden gekocht en gespeeld. Helaas geen bonnetje meer.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8GlolN22vYixhtq3giKn1RS3gUU=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MsfvnZ7H5EZLJwrFhu5fwtdr.jpg?f=fotoalbum_medium

[ Voor 13% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 10-09-2026 21:18 ]

• ReSpawN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 10:06

ReSpawN

Age of the Geek, baby!

X-t-r-e-m-e schreef op donderdag 10 september 2026 @ 21:17:
Heb de game ook gekocht :D Past mooi bij het origineel wat ik op zolder heb liggen :P Mijn eigen game, 28 jaar geleden gekocht en gespeeld. Helaas geen bonnetje meer.

[Afbeelding]
Heerlijk! Sentiment! Ik heb hier de OoT en gouden MM cartridge op de plank staan <3

Age of the Geek, baby!

• Quark-nl
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:03

• Kist
Met afstand de duurste overigens. 20 euro duurder dan de meeste aanbieders.

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 23:18
Kist schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 08:13:
[...]

Met afstand de duurste overigens. 20 euro duurder dan de meeste aanbieders.
Zow zelfs mijn amzone.de (verzendkosten en btw erbij) versie is nog 15 euro goedkoper

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-09 22:11
X-t-r-e-m-e schreef op donderdag 10 september 2026 @ 21:17:

[Afbeelding]
Schitterend. Ik heb hem ook in mijn vitrine staan.

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 00:43
Toch lekker deze gekocht.. Had nog een 20 euro bon en Klarna in 3 betalen optie is er

Kan die van Amazon.de naar iemand anders

• Starscreamer
Controller kunnen halen en screenprotector case

• Rooieduvel
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 09:32

Rooieduvel

Reviewer of all things...

Coolblue heeft ze ook weer.

Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022

• jipje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:40

• Gim
  • Niet online

Gim

Starscreamer schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 08:46:
[...]

Controller kunnen halen en screenprotector case
De prijzen gaan ook lekker. Adviesprijs was toch €520? Bol biedt hem aan voor €530, Coolblue voor €540 en Mediamarkt voor €550.

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Nu online
Gim schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 09:45:
[...]

De prijzen gaan ook lekker. Adviesprijs was toch €520? Bol biedt hem aan voor €530, Coolblue voor €540 en Mediamarkt voor €550.
En dan via FNAC voor 506 incl verzending >:)

• Gim
  • Niet online

Gim

Sir_Lion schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 09:47:
[...]

En dan via FNAC voor 506 incl verzending >:)
Ik heb geen ervaring met FNAC. Daarom heb ik het ook maar besteld bij Bol (die ik het net wat meer gun dan Amazon).
Geen idee met de voorraad, los van wat het internet met alle webshops je momenteel doen geloven. Hyped, ja. Ik had nog geen Switch 2 en als ik er dan toch eentje wil aanschaffen, dan is deze Zelda editie toch echt wel de favoriet.

Alleen hoe zit het met die controller? Die is gelimiteerd te koop zowel mét als zónder een stand? Beetje meh, als er inderdaad twee varianten zijn. Wel goed voor de hele hype natuurlijk. Zag hem alleen niet vaak met stand aangeboden.

[ Voor 3% gewijzigd door Gim op 11-09-2026 09:55 ]

• SmurfLink
  • Niet online
Gim schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 09:55:

Alleen hoe zit het met die controller? Die is gelimiteerd te koop zowel mét als zónder een stand? Beetje meh, als er inderdaad twee varianten zijn. Wel goed voor de hele hype natuurlijk. Zag hem alleen niet vaak met stand aangeboden.
Met stand is Nintendo site exclusive. Maar dat blijkt dus alleen die stand te zijn en gelukkig niet de controller zelf.

• Arunia
SmurfLink schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 09:57:
[...]

Met stand is Nintendo site exclusive. Maar dat blijkt dus alleen die stand te zijn en gelukkig niet de controller zelf.
Ik baal zelf van het niet krijgen van die stand. Ik hou de Nintendo site nog wel in de gaten zo af en toe. Wellicht dat ik hem dan alsnog kan bestellen en dan annuleer ik de controller op Amazon.
Ben zelf al blij dat ik de controller uberhaupt heb kunnen vinden.

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:11
WOW. Ik wilde even mijn bestellingen checken bij Nintendo.

Is nu weer een wachtrij. Ach, gelukkig maar 10 mensen voor mij.

• Inverted_World
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 15:46
JackAvery schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 10:52:
[...]

Aan mediamarkt vragen of ze deze erbij leveren. Standaard zit de game niet in de bundel.
Toevallig net met chat gesproken, die zegt van wel. Maar ik kan me haast niet voorstellen, product-code linkt naar zelfde product op alle andere websites zonder game.

• Jensv12345
  • Registratie: September 2026
  • Laatst online: 10:01
Ik heb net ook gesproken met een dame van de Mediamarkt klantenservice en zij bevestigen dat het spel er NIET bij zit, en ook NIET apart aan wordt toegevoegd.

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:55
Inverted_World schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 10:55:
[...]

Toevallig net met chat gesproken, die zegt van wel. Maar ik kan me haast niet voorstellen, product-code linkt naar zelfde product op alle andere websites zonder game.
Ik zou ze niet geloven. Maar de prijs is wel hoger dan ie zou moeten zijn - mediamarkt neemt waarschijnlijk gewoon meer marge.

Los daarvan- ik verwacht dat er nog wel meer voorraad zal zijn, desnoods pas na eind oktober. Nintendo is enorm aan het produceren.

• Gim
  • Niet online

Gim

Jensv12345 schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 11:14:
Haha, dat zou een goede zijn om te testen. De game staat er bij in de beschrijving, dus als die er uiteindelijk na levering niet bij zit, mogen ze hem naleveren, gratis :)
Klantenservice geeft al aan dat het product team bezig is om de fout te herstellen. Het spel zit er dus niet bij. Kunnen ze gelijk de prijs aanpassen :P

[ Voor 83% gewijzigd door Gim op 11-09-2026 11:15 ]

• SmurfLink
  • Niet online
Arunia schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 10:06:
[...]

Ik baal zelf van het niet krijgen van die stand. Ik hou de Nintendo site nog wel in de gaten zo af en toe. Wellicht dat ik hem dan alsnog kan bestellen en dan annuleer ik de controller op Amazon.
Ben zelf al blij dat ik de controller uberhaupt heb kunnen vinden.
Ik ga die stand toch niet gebruiken dus ik ben blij dat de controller zelf nog elders te vinden was.

Wellicht is er idd nog een drop, ik hou de fysieke game zelf nog in de gaten voor de goodies.

• Jensv12345
  • Registratie: September 2026
  • Laatst online: 10:01
Gim schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 11:12:
Hoe zou je echter in je recht staan wanneer je nu een opname maakt van je bestelling die linkt naar de productinfo op de website van mediamarkt? Ze vragen meer voor het product dan de adviesprijs en ze geven op de website aan dat het spel erbij zit. Soort combi prijs waardoor je iets van "korting" krijgt op het totaal. Zou je dan kunnen eisen dat je het ook daadwerkelijk krijgt?

( Niet dat ik de moeite ga doen; MM houdt z'n spul maar lekker :) ).
Haha, dat zou een goede zijn om te testen. De game staat er bij in de beschrijving, dus als die er uiteindelijk na levering niet bij zit, mogen ze hem naleveren, gratis :)

• Starscreamer
Gim schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 11:12:
Hoe zou je echter in je recht staan wanneer je nu een opname maakt van je bestelling die linkt naar de productinfo op de website van mediamarkt? Ze vragen meer voor het product dan de adviesprijs en ze geven op de website aan dat het spel erbij zit. Soort combi prijs waardoor je iets van "korting" krijgt op het totaal. Zou je dan kunnen eisen dat je het ook daadwerkelijk krijgt?

( Niet dat ik de moeite ga doen; MM houdt z'n spul maar lekker :) ).
Denk dat ook deze site zichzelf beschermd met dat de tekst niet altijd hoeft te kloppen. Waarschijnlijk krijgen de mensen een mailtje dat het spel er niet bij zit en dat je kostenloos je pre order kan annuleren.

• Starscreamer
Enige wat ik nu denk wat als je stick drift krijgt met je unieke Zelda controller.

Mijn OLED witte controller heeft het onlangs (niet veel gebruikt) ook begeven.

Nu maar kijken of ik hem voorzichtig los kan maken en repareren :'(

• K00kaburra
  • Niet online
Nou ze hebben bij Bol weer voorraad, dus zojuist besteld!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wikUKf3B3rdj6epPa2F6mmKidIQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/G3LsZ8b6VHlvFwaTSSFuajuL.jpg?f=fotoalbum_large

Heb nu alles behalve de Pro controller, maar die laat ik aan me voorbij gaan d:)b

They all knew borders no longer divided the world so much as ideologies.

• Arunia
SmurfLink schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 11:13:
[...]

Ik ga die stand toch niet gebruiken dus ik ben blij dat de controller zelf nog elders te vinden was.

Wellicht is er idd nog een drop, ik hou de fysieke game zelf nog in de gaten voor de goodies.
Dat had ik inderdaad ook wel een beetje. Enige is alleen met verzending erbij en blijkbaar komt er nog btw op of iets, scheelt het maar 3 euro. Dan annuleer ik hem wel uiteraard voor 3 euro meer met standaard.
Starscreamer schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 13:17:
Enige wat ik nu denk wat als je stick drift krijgt met je unieke Zelda controller.

Mijn OLED witte controller heeft het onlangs (niet veel gebruikt) ook begeven.

Nu maar kijken of ik hem voorzichtig los kan maken en repareren :'(
Kijken of je de binnenkant van een nieuwe over kan zetten? Als dat inwendig kan, dan koop je er eentje die je dan over zet, of je neemt contact op met Nintendo en dan betaal je waarschijnlijk minder. Wel communiceren daarover, want Sony wilde onze Final Fantasy VII anniversary PSP verwisselen voor een standaard rode.... Ehm nee?

• Mfn073
  • Laatst online: 08:29
Voor de mensen die hem bij de Mediamarkt willen kopen. Via ING kan je Mediamarkt waardebonnen kopen.

2 x €200 voor €360

1x €150 voor €135

Kom je in totaal uit op €495

• Kist
Inmiddels weer uitverkocht op bol. Stuk langzamer gegaan dan de afgelopen dagen.

• Slomy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:56
Mfn073 schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 14:31:
Voor de mensen die hem bij de Mediamarkt willen kopen. Via ING kan je Mediamarkt waardebonnen kopen.

2 x €200 voor €360

1x €150 voor €135

Kom je in totaal uit op €495
Thanks, ik heb hetzelfde trucje toegepast voor de normale switch: 2 bonnen van 200 euro + 1 bon van 50 euro voor 405 euro, waarbij je nog 2 euro los moet afrekenen. In totaal 407 euro voor de Switch 2.

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:02
Nadeel bij mediamarkt is dat de Nintendo Switch 2 Zelda €30 duurder is dan bij nintendo zelf. Je bent uiteindelijk wel iets goedkoper en hopen dat bij mediamarkt goed uitgeleverd wordt.

[ Voor 15% gewijzigd door pinokkia op 11-09-2026 23:30 ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 00:43
Heb er nu 1 staan bij Amazon en 1 bij Mediamarkt alleen Mediamarkt staat nog op in behandeling binnen Klarna dus wacht nog even tot die echt bevestigd is denk ik..

• MarkEijnden
  • Registratie: September 2016
  • Nu online
He hallo,

Ik wil ook een Switch 2 aanschaffen, maar las het bericht van de accu die vanaf 2027 vervangbaar moet zijn. Is het het waard om daarop te wachten? En hoe kan ik zien of ik dan de juiste bestel? Iemand die daar meer over kan vertellen?

Alvast bedankt!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:55
MarkEijnden schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 09:13:
He hallo,

Ik wil ook een Switch 2 aanschaffen, maar las het bericht van de accu die vanaf 2027 vervangbaar moet zijn. Is het het waard om daarop te wachten? En hoe kan ik zien of ik dan de juiste bestel? Iemand die daar meer over kan vertellen?

Alvast bedankt!
Ik heb dit relatief recent in het algemene Switch 2 topic gezet:
JackAvery in "[Nintendo Switch 2] Algemene ervaring topic - Deel 1"

Meer uitleg van Nintendo zelf vind je hier.

Het nieuwe model heeft ook andere identificatiekenmerken:
  • De barcode van de doos begint met OSM
  • Het serienummer begint met HLE, een "gewone" Switch 2 begint met HAE
  • Het algemene modelnummer van een Switch 2 zonder vervangbare batterij is BEE-001 ; dit staat op de zijkant van de doos van de console. Een nieuw model gaat BEE-001-(01) op de doos bevatten.
De connector voor de joycons op de console zal ook zichtbare schroeven hebben (foto) - bij een "oud" model is dat niet het geval.

Is het de moeite om hierop te wachten? Dat moet je zelf kiezen. Er zijn geen grote noemenswaardige verschillen behalve dus de aanpassingen gemaakt om de batterij te vervangen. De console wordt zo wel iets zwaarder. In principe zullen ze op termijn ook aangepaste joycons bevatten die volledig aan de wet voldoen.

• matth111
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10:14
Iemand metroid Ravenous ce al kunnen kopen? Precies nergens te vinden op. Bol, mediamarkt of Nintendo site.. Al een aantal dagen in de gaten aan het houden

• MarkEijnden
  • Registratie: September 2016
  • Nu online
JackAvery schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 09:51:
[...]
Ik heb dit relatief recent in het algemene Switch 2 topic gezet:
JackAvery in "[Nintendo Switch 2] Algemene ervaring topic - Deel 1"

Meer uitleg van Nintendo zelf vind je hier.

Het nieuwe model heeft ook andere identificatiekenmerken:
  • De barcode van de doos begint met OSM
  • Het serienummer begint met HLE, een "gewone" Switch 2 begint met HAE
  • Het algemene modelnummer van een Switch 2 zonder vervangbare batterij is BEE-001 ; dit staat op de zijkant van de doos van de console. Een nieuw model gaat BEE-001-(01) op de doos bevatten.
De connector voor de joycons op de console zal ook zichtbare schroeven hebben (foto) - bij een "oud" model is dat niet het geval.

Is het de moeite om hierop te wachten? Dat moet je zelf kiezen. Er zijn geen grote noemenswaardige verschillen behalve dus de aanpassingen gemaakt om de batterij te vervangen. De console wordt zo wel iets zwaarder. In principe zullen ze op termijn ook aangepaste joycons bevatten die volledig aan de wet voldoen.
Bedankt! Ik vraag me af als ik een Switch 2 los zou kopen of ik het zou kunnen zien, maar als ik jouw post zie dan zou het bij de Switch Sports versie sowieso moeten zitten? Is dat ook bevestigd?
Pagina: 1 ... 63 64 Laatste

Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.

Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.

Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.

Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch 2] Algemene ervaring topic - Deel 1