• Kyojuro
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 13:20
Linkser schreef op woensdag 9 september 2026 @ 12:56:
[...]

Ik zie nu pas dat de game er niet bij zit... die dus nog even los bestellen dan :o
Klopt, ik kon 'm niet toevoegen aan mijn bestelling. Dus heb twee aparte bestellingen. Altijd leuk die extra's erbij :)

• Dekrukk
  • Registratie: September 2026
  • Laatst online: 15:35
De console is voor nu niet meer te bestellen op de Nintendo website. net ongeveer 40 minuten in de wachtrij gestaan.

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13:56

Secsytime

Automagisch

Dekrukk schreef op woensdag 9 september 2026 @ 13:14:
De console is voor nu niet meer te bestellen op de Nintendo website. net ongeveer 40 minuten in de wachtrij gestaan.
Had je mijn tip niet gelezen? 8)7

Edit: oh, account vandaag aangemaakt.

[ Voor 7% gewijzigd door Secsytime op 09-09-2026 13:15 ]

• Dekrukk
  • Registratie: September 2026
  • Laatst online: 15:35
Secsytime schreef op woensdag 9 september 2026 @ 13:14:
[...]

Ja, toen ik dat las was hij ook al niet meer te bestellen. Gedacht wellicht als ik de wachtrij afwacht kom ik in een andere koppeling terecht :+

• Meilu
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15:56
Secsytime schreef op woensdag 9 september 2026 @ 13:14:
[...]

Edit: oh, account vandaag aangemaakt.
Hij is niet langer te pre-orderen. Zelfs al kom je er doorheen

[ Voor 10% gewijzigd door Meilu op 09-09-2026 13:16 ]

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Falcon Heavy schreef op woensdag 9 september 2026 @ 12:58:
[...]

Ik had nog een sessie open staan dus ik heb de game nog een keer besteld met bonus (normale prijs no strings attached), zie je DM :)
Dank je. Ik probeerde net nog 1 keer. En is gelukt. Op een of andere manier was land fout. Even op ander land gezet en terug en kon door.

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 13:25
Waar kan ik de special edition van de game vinden? Ik kan fysiek aanduiden, heb je dan automatisch die met folie?

• Esthar
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 16:26
De nintendo store heeft nog wat kuren, want de optie om te annuleren is ineens verdwenen :P .

Of is dit omdat de producten zijn uitverkocht?

[ Voor 20% gewijzigd door Esthar op 09-09-2026 13:27 ]

• RollieBollie
  • Nu online
cooLopke schreef op woensdag 9 september 2026 @ 13:22:
Waar kan ik de special edition van de game vinden? Ik kan fysiek aanduiden, heb je dan automatisch die met folie?
De 1e druk is met die folie. Dus als je bij een gameshop kan bestellen en op release ontvangt heb je de foil.

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 13:25
RollieBollie schreef op woensdag 9 september 2026 @ 13:22:
[...]

De 1e druk is met die folie. Dus als je bij een gameshop kan bestellen en op release ontvangt heb je de foil.
Ah oké, dus als je eender waar besteld fysiek, heb je die met folie ok goed om te weten.

• Linkser
  • Registratie: Oktober 2019
  • Nu online
Esthar schreef op woensdag 9 september 2026 @ 13:22:
De nintendo store heeft nog wat kuren, want de optie om te annuleren is ineens verdwenen :P .
niet doen want is uitverkocht, dus sowieso dan aan iemand anders gunnen ;)

• RollieBollie
  • Nu online
Yep, niet annuleren of pas over enkele weken.

En denk erom. Kijk de komende dagen/weken nog steeds als je iets wilt dat er nu niet meer is. Komt vaak terug vanwege de annuleringen.

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Ik zal maar niet zeggen dat er ook een hack was om meer dan 1 item te bestellen :+

Zit ik dan met 10 controllers :P

Wat is die folie precies? Is dat het cellofaan wat om een nieuw doosje zit?

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Secsytime schreef op woensdag 9 september 2026 @ 13:33:
Ik zal maar niet zeggen dat er ook een hack was om meer dan 1 item te bestellen :+

Zit ik dan met 10 controllers :P

Ik denk dat ze foil bedoelen, dus een soort van glitter/glans.

• RollieBollie
  • Nu online
Secsytime schreef op woensdag 9 september 2026 @ 13:33:

De gamecase heeft doorzichtig plastic. Daaronder zit het papier met de gameinfo en art. Dat papier is bij de 1e druk folie dat als je het beweegt soort van lichteffect heeft.

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

RollieBollie schreef op woensdag 9 september 2026 @ 13:38:
[...]

De gamecase heeft doorzichtig plastic. Daaronder zit het papier met de gameinfo en art. Dat papier is bij de 1e druk folie dat als je het beweegt soort van lichteffect heeft.
Oh dat is best cool! De game dan ook nog maar even bestellen.

• AreVeeDee
  • Registratie: Maart 2024
  • Nu online
Ik wacht nog op Bol, die is nog niet live geweest met de console pre-order toch? Probeer tussendoor te checken.

• RollieBollie
  • Nu online
Secsytime schreef op woensdag 9 september 2026 @ 13:45:
[...]

Oh dat is best cool! De game dan ook nog maar even bestellen.
Ik kwam dit gisteren tegen op Facebook. Kan je eventueel in incognito venster bekijken. Als je die opent kan je er 1 bekijken en even met pijltje de ander naar voren halen. Je ziet dan verschil tussen de 2 versies.

https://www.facebook.com/...77622992203&__tn__=%2CO*F

• Arunia
  • Nu online
AreVeeDee schreef op woensdag 9 september 2026 @ 13:45:
Ik wacht nog op Bol, die is nog niet live geweest met de console pre-order toch? Probeer tussendoor te checken.
Ik hoop deze ook inderdaad. Net de console en pro controller gemist. Nu verwacht ik dat ze voorlopig nog wel blijven produceren.

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Nu online
Mediamarkt ook nog niet live gegaan?

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Arunia schreef op woensdag 9 september 2026 @ 13:54:
[...]

Ik hoop deze ook inderdaad. Net de console en pro controller gemist. Nu verwacht ik dat ze voorlopig nog wel blijven produceren.
Amazon.de heeft de console nog:
https://www.amazon.de/Nintendo/dp/B0F2TN43GH

https://psnprofiles.com/RaemNL

• livranca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16:10
Ik heb vanochtend mijn bestelling op Amazon geplaatst. Rond 13.00 stond ie daar wel een tijd op uitverkocht.

Nu alleen nog bezig om de fysieke game nog te bestellen. Op de telefoon kan ik op de bestelpagina niet verder. De knop voor doorgaan werkt niet als ik mijn adresgegevens heb ingevuld... Dus nu maar weer in de wachtrij op de laptop....

[ Voor 25% gewijzigd door livranca op 09-09-2026 14:13 ]

• Arunia
  • Nu online
Thanks! Meteen besteld. Alleen pro controller nog.

• ReSpawN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:43

ReSpawN

Age of the Geek, baby!

Dank! Besteld! Via Nintendo.com de fysieke game besteld met Ocarina hangertje en bonus Spiritual Stones. Pro Controller en Young Link + Young Zelda amiibo moet nog!

Age of the Geek, baby!

• Arunia
  • Nu online
ReSpawN schreef op woensdag 9 september 2026 @ 14:20:
[...]

Dank! Besteld! Via Nintendo.com de fysieke game besteld met Ocarina hangertje en bonus Spiritual Stones. Pro Controller en Young Link + Young Zelda amiibo moet nog!
Young Link en Young Zelda komen pas 2027 begreep ik. Dus die zullen lijkt mij voorlopig niet beschikbaar komen.

• RollieBollie
  • Nu online
Ik heb net de Pro Controller met standaard kunnen bestellen.

Switch ook weer via Nintendo beschikbaar.

[ Voor 26% gewijzigd door RollieBollie op 09-09-2026 14:30 ]

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:44

Mikayu

.srt

Ik heb zojuist de console, controller en fysieke game pre-ordered. Allemaal apart van elkaar gedaan en bij de game moest ik op inloggen drukken terwijl ik al ingelogd was. Ik ben benieuwd.

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
*Yoink*

Zag dat de controller + stand weer beschikbaar was. Dus die ook nog ff besteld.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Hmmm, ik heb de game twee keer besteld maar kan nergens mijn bestelling annuleren.

• ReSpawN

ReSpawN

Age of the Geek, baby!

RollieBollie schreef op woensdag 9 september 2026 @ 14:30:

Is er een _met_ en zonder standaard?

Ik heb net via Nintendo.com de Pro Controller kunnen bestellen en de Switch 2 (ja nogmaals).

Age of the Geek, baby!

• Sir_Lion
ReSpawN schreef op woensdag 9 september 2026 @ 14:45:
[...]

Is er een _met_ en zonder standaard?

Ik heb net via Nintendo.com de Pro Controller kunnen bestellen en de Switch 2 (ja nogmaals).
Via Nintendo Store is het met standaard voor 10€ meer.
Buiten de Nintendo Store is het zonder standaard.

• ReSpawN

ReSpawN

Age of the Geek, baby!

Sir_Lion schreef op woensdag 9 september 2026 @ 14:45:
[...]

Via Nintendo Store is het met standaard voor 10€ meer.
Buiten de Nintendo Store is het zonder standaard.
Bevestigd!
Nintendo Switch 2-Pro-controller (The Legend of Zelda 40th Anniversary Edition) + Displaystandaard

Pre-order | Verwachte releasedatum 29/10/2026

Aantal: 1 @ € 109,99 (incl. btw)

Subtotaal: € 109,99
Nou nog wachten dan op de Amiibo's (2027 naar verluid) en die handheld Ocarina.

[ Voor 9% gewijzigd door ReSpawN op 09-09-2026 14:48 ]

Age of the Geek, baby!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
RollieBollie schreef op woensdag 9 september 2026 @ 14:30:

Jullie hadden mazzel, ik stond een dik uur in de wachtrij maar om 14:44 was ie weer uitverkocht. :/ Hopen dat ik een keer mazzel heb met op tijd refreshen I guess.

I have stability. The ability to stab.

• ReSpawN

ReSpawN

Age of the Geek, baby!

SmurfLink schreef op woensdag 9 september 2026 @ 14:53:
[...]

Jullie hadden mazzel, ik stond een dik uur in de wachtrij maar om 14:44 was ie weer uitverkocht. :/ Hopen dat ik een keer mazzel heb met op tijd refreshen I guess.
Zodra je er door bent de pagina blijven refreshen, want zo zag ik de button rood worden en heb ik direct doorgedrukt.

https://store.nintendo.com/nl-nl/nintendo-switch-2-the-legend-of-zelda-40th-anniversary-edition-P00211

Age of the Geek, baby!

• Rutger
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Iemand die weet wat je kan doen als je constant "We kunnen momenteel niet bezorgen op het gekozen adres." krijgt? Ik heb al meerdere adressen geprobeerd en ik heb ook geen artikelen in mijn mandje die uitverkocht zijn (Geen switch of pro controller, want die zijn inmiddels weg door de issues die ik ervaar).

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
ReSpawN schreef op woensdag 9 september 2026 @ 14:59:
[...]

Zodra je er door bent de pagina blijven refreshen, want zo zag ik de button rood worden en heb ik direct doorgedrukt.

https://store.nintendo.com/nl-nl/nintendo-switch-2-the-legend-of-zelda-40th-anniversary-edition-P00211
:+ Dat ben ik sinds 14:44 inderdaad aan het doen. Bedankt voor nog wat motivatie.

I have stability. The ability to stab.

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:15
Rutger schreef op woensdag 9 september 2026 @ 15:01:
Iemand die weet wat je kan doen als je constant "We kunnen momenteel niet bezorgen op het gekozen adres." krijgt? Ik heb al meerdere adressen geprobeerd en ik heb ook geen artikelen in mijn mandje die uitverkocht zijn (Geen switch of pro controller, want die zijn inmiddels weg door de issues die ik ervaar).
De game met dat speldje uit je mandje te halen. Dat speldje is het probleem. Ik had hetzelfde, daardoor ook de console en controller bij MNS gemist. Gelukkig had ik hem wel al bij Nedgame

• RollieBollie
  • Nu online
Rutger schreef op woensdag 9 september 2026 @ 15:01:
Even een ander land selecteren. Daarna weer Nederland/Belgie.

• Rutger
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Cyrax0508 schreef op woensdag 9 september 2026 @ 15:06:
[...]

De game met dat speldje uit je mandje te halen. Dat speldje is het probleem. Ik had hetzelfde, daardoor ook de console en controller bij MNS gemist. Gelukkig had ik hem wel al bij Nedgame
Dit lijkt het inderdaad te zijn, maar laat ik nou net de editie met Ocarina willen bestellen. Dat is dus onmogelijk?

• Cyrax0508
Rutger schreef op woensdag 9 september 2026 @ 15:09:
[...]

Dit lijkt het inderdaad te zijn, maar laat ik nou net de editie met Ocarina willen bestellen. Dat is dus onmogelijk?
Dat is alleen een speldje, niet de Ocarina dat je in de Direct zag. Het speldje is al een hele tijd te koop, ik zou lekker de game bestellen en dan apart het speldje kopen zodra het weer werkt. Die is altijd gewoon te koop.

• BHStar
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:10
Meh, ik kon 'm ook ineens een keer wel bestellen op de Nintendo store.

OOT & case ook besteld. De controller kan me niet bekoren en vind ik te duur, die mogen jullie hebben!

Thx voor de updates allen. En specifiek voor de tip @Secsytime O+

• ReSpawN

ReSpawN

Age of the Geek, baby!

Rutger schreef op woensdag 9 september 2026 @ 15:09:
[...]

Is mij wel gewoon gelukt, naar Deventer, OV. Geen idee waarom dat niet zou kunnen. Ik had eenmalig wel dat ik mijn adres moest opslaan en nogmaals moest bevestigen.

Age of the Geek, baby!

• Cyrax0508
ReSpawN schreef op woensdag 9 september 2026 @ 15:11:
[...]

Is mij wel gewoon gelukt, naar Deventer, OV. Geen idee waarom dat niet zou kunnen. Ik had eenmalig wel dat ik mijn adres moest opslaan en nogmaals moest bevestigen.
Ik had wel 10x mijn adres aangepast, land aangepast en weer terug, adres van anderen gebruikt. Het werkte niet. Toen las ik ergens dat het door de bestelling van het speldje kwam. Tegen die tijd had Nintendo mijn mandje al leeg gemaakt met de controller/console onder het mom van "uitverkocht".

Alleen het spel + speldje stond nog in mijn mandje maar die kon ik dus niet bestellen want adres zou een probleem zijn. Toen die uit mijn mandje verwijder, het spel zonder speldje in het mandje en toen kon hij gewoon naar mijn adres versturen.

• Sir_Lion
Cyrax0508 schreef op woensdag 9 september 2026 @ 15:15:
[...]

Ik had wel 10x mijn adres aangepast, land aangepast en weer terug, adres van anderen gebruikt. Het werkte niet. Toen las ik ergens dat het door de bestelling van het speldje kwam. Tegen die tijd had Nintendo mijn mandje al leeg gemaakt met de controller/console onder het mom van "uitverkocht".

Alleen het spel + speldje stond nog in mijn mandje maar die kon ik dus niet bestellen want adres zou een probleem zijn. Toen die uit mijn mandje verwijder, het spel zonder speldje in het mandje en toen kon hij gewoon naar mijn adres versturen.
Daarom had ik alles 1 voor 1 besteld. Nu wel 3 bestellingen in mijn mailbox :P .

Console + Spel + Controller.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
Raem schreef op woensdag 9 september 2026 @ 13:09:
[...]

Alleen de stand is Nintendo Store exclusive. De Zelda Pro controller zelf is ook bij andere winkels te koop.
Is dat zo? Ik zie hier niks van terug?

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Sir_Lion
Zerora schreef op woensdag 9 september 2026 @ 15:40:
[...]

Is dat zo? Ik zie hier niks van terug?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uDoYJXj5y72bS4lrT8qpCY_n184=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RpihHyqhNllJ2a7nw7y4ObJv.png?f=fotoalbum_large
Er staat een banner "Exclusief in de Nintendo Store"

• Meilu
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15:56
Zojuist bij Nedgame de console kunnen bestellen

• Linkser
  • Registratie: Oktober 2019
  • Nu online
nvm

[ Voor 96% gewijzigd door Linkser op 09-09-2026 16:14 ]

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
Sir_Lion schreef op woensdag 9 september 2026 @ 15:52:
[...]

[Afbeelding]
Er staat een banner "Exclusief in de Nintendo Store"
Ik dacht dat die hele controller exclusief was voor de Nintendo store. Is niet echt duidelijk vermeld.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Jumpman
  • Nu online
Nedgame heeft alle betaalopties die de consument enigszins beschermen uitgezet:
Creditcard = Orderbedrag te hoog.
PayPal = Orderbedrag te hoog.
Riverty - Orderbedrag te hoog.

Dus bij een eventueel faillietcement ben je je geld kwijt. Nu zeg ik niet dat dat gaat gebeuren, maar bij mij voor pre orders een no go.

[ Voor 29% gewijzigd door Jumpman op 09-09-2026 16:32 ]

• Ozzy Oscar
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
Jumpman schreef op woensdag 9 september 2026 @ 16:30:
Nedgame heeft alle betaalopties die de consument enigszins beschermen uitgezet:
Creditcard = Orderbedrag te hoog.
PayPal = Orderbedrag te hoog.
Riverty - Orderbedrag te hoog.

Dus bij een eventueel faillietcement ben je je geld kwijt. Nu zeg ik niet dat dat gaat gebeuren, maar bij mij voor pre orders een no go.
Nedgame is een erg succesvolle gaming webshop, dus de kans dat zij failliet gaan is nihil. Maar ik snap wel je overweging. Ik twijfelde zelf ook, want wilde graag met creditcard betalen... nu heb ik een omweg gevonden: als je ApplePay hebt, kun je alsnog met creditcard betalen. Zojuist heb ik via de creditcard de Switch 2 Zelda editie besteld :)

• Jumpman
  • Nu online
Ozzy Oscar schreef op woensdag 9 september 2026 @ 16:39:
[...]

Nedgame is een erg succesvolle gaming webshop, dus de kans dat zij failliet gaan is nihil. Maar ik snap wel je overweging. Ik twijfelde zelf ook, want wilde graag met creditcard betalen... nu heb ik een omweg gevonden: als je ApplePay hebt, kun je alsnog met creditcard betalen. Zojuist heb ik via de creditcard de Switch 2 Zelda editie besteld :)
Wordt het dan pas afgeschreven na verzending? Of vordert Apple Pay de betaling gewoon van je CC. Dan is het alsnog schijnveiligheid, want Nedgame kan niet meer aangesproken worden op de CC beschermingsmanier, zeg maar.

Bijkomende reden voor mij is aankopen met CC zijn een tijd verzekerd.

[ Voor 6% gewijzigd door Jumpman op 09-09-2026 16:45 ]

Pagina: 1 ... 62 63 Laatste

Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.

Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.

Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.

Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch 2] Algemene ervaring topic - Deel 1