Lijkt een tweedehands te zijn?
Je hebt helemaal gelijk. Dat had ik niet gezien. Mijn excuses!
Edit: wist trouwens ook niet dat ze 2e hands spullen verkochten op BOL. Zal ihvv, als ik daar ooit iets koop, goed kijken. Thnx.
[ Voor 22% gewijzigd door Format-C op 10-06-2026 23:54 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Voor zij die in Frankrijk kunnen/willen bestellen: Switch 2 is momenteel nog tot morgenavond in de korting bij internationale keten Fnac.com.
Je moet een lidkaart van de winkel hebben (betaald) en dan krijg je 70 euro tegoed op deze lidkaart bij aankoop van een Switch 2: 429-70 euro voor het basismodel, 469,99 -70 euro voor de Pokopia bundel. Ze hebben ook de Mario Kart World bundle voor 459, maar hierbij kan je niet van deze extra korting gebruik maken.
Voorwaarden van de korting:
Je moet een lidkaart van de winkel hebben (betaald) en dan krijg je 70 euro tegoed op deze lidkaart bij aankoop van een Switch 2: 429-70 euro voor het basismodel, 469,99 -70 euro voor de Pokopia bundel. Ze hebben ook de Mario Kart World bundle voor 459, maar hierbij kan je niet van deze extra korting gebruik maken.
Voorwaarden van de korting:
Wie liever niet met dit soort constructies werkt... Amazon.fr verkoopt de console aan 409 euro momenteel - vorige week was dit nog 399.*Offre réservée aux adhérents (hors Fnac&Moi) titulaires d’une carte Fnac en cours de validité, valable dans la limite des stocks disponibles, sur Fnac.com (hors canal B2B) du 03/07/2026 au 05/07/2026 inclus. Le compte fidélité FNAC sera alors crédité automatiquement du montant offert dans un délai de 48h00 après réception du produit. Les Euros cumulés sur le compte fidélité FNAC sont valables 30 jours à partir de la réception du produit, à condition que la Carte FNAC ou FNAC+ de l’adhérent titulaire soit en cours de validité et qu’il ait présenté sa carte lors de son passage en caisse. L’ensemble des achats de l’adhérent titulaire et des autres personnes possédant une carte supplémentaire sont comptabilisés sur le compte de fidélité de l’adhérent titulaire. Dès le cumul de 1€ sur son compte fidélité, l’adhérent a la possibilité d’obtenir un chèque-cadeau virtuel FNAC du montant cumulé (par tranche de 1€) valable en magasins FNAC et en magasins DARTY participants ou sur www.fnac.com. Ce chèque peut être utilisé par l’adhérent titulaire ou par toute personne bénéficiant d’une carte supplémentaire. Ce chèque est valable pour un achat d’un montant supérieur à 1€ (hors livres, coffrets et cartes cadeaux, tirages photos, abonnements presse, cartes de téléphonie, abonnements téléphoniques et internet, prestations de services, téléchargements, billetterie). Cumulable avec les remises ou promotions réservées ou non aux adhérents, sauf avec tout autre code promo et les offres en chèque-cadeau adhérents.
Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch 2] Algemene ervaring topic - Deel 1
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.
Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.
Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.
Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch 2] Algemene ervaring topic - Deel 1