Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Togi
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:04
De Mario bundel bij Amazon.fr 454,90

https://www.amazon.fr/Nin...switch%2Caps%2C112&sr=8-2

• Chris12
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:47
Dit lijkt me wel een gebruikt/retour exemplaar?

Mijn PVOutput

• Togi
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:04
Chris12 schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 08:58:
[...]

Was in ons geval een nieuwe verzegelde doos
Icm met Pokémon was ik evenveel kwijt als alleen Mario in Nederland

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:16
Chris12 schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 08:58:
[...]

Waarschijnlijk ongeopend geretourneerd. Omschrijving is ook "Like new" en niet "New". In Nederland had ik hem wel besteld en hoewel Amazon, ben ik er wat huiverig voor om dit uit Frankrijk te bestellen.

Is er overigens nog wat zinnigs te zeggen over hoe lang de MK-bundel nog wordt aangeboden? Ik ben ook van plan om er een voor kerst te kopen, maar heb weinig interesse in de Pokémon-bundel. Ik zit te overwegen om een dezer dagen te bestellen en dan rond BF te checken of ik een betere deal kan krijgen.

• Chris12
KlaasjeNL schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 10:36:
[...]

Waarschijnlijk ongeopend geretourneerd. Omschrijving is ook "Like new" en niet "New". In Nederland had ik hem wel besteld en hoewel Amazon, ben ik er wat huiverig voor om dit uit Frankrijk te bestellen.

Is er overigens nog wat zinnigs te zeggen over hoe lang de MK-bundel nog wordt aangeboden? Ik ben ook van plan om er een voor kerst te kopen, maar heb weinig interesse in de Pokémon-bundel. Ik zit te overwegen om een dezer dagen te bestellen en dan rond BF te checken of ik een betere deal kan krijgen.
Ik wacht inderdaad ook liever op een black-friday / singles day deal bij een NL winkel. Maar als dat uitblijft, dan overweeg ik bij fnac of amazon.fr te bestellen.

https://www.fnac.com/Pack...do-Switch-2/a21424397/w-4

Mijn PVOutput

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:46
Gynnad schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 06:21:
Inmiddels is hij nog goedkoper bij Amazon: uitvoering: Nintendo Switch 2 + Mario Kart World Zwart. Er staat ook nog een voucher voor 10 euro korting bij wanneer je lid wordt van Prime, dat kun je direct ook weer opzeggen.
389 euro Switch 2 + Mario kart world via ome Ali.

• Chris12
xminator schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 14:09:
[...]

389 euro Switch 2 + Mario kart world via ome Ali.
Is dat betrouwbaar? Heeft iemand deze route al eens belopen?

Mijn PVOutput

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Chris12 schreef op woensdag 5 november 2025 @ 10:26:
[...]

In principe heel betrouwbaar. Even de reviews van de specifieke verkoper bekijken.
En rekening houden met wat importkosten mocht het product verstuurd worden van buiten EU (deze komt vanuit spanje dacht ik).

• CES
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 20-11 22:05

CES

Chris12 schreef op woensdag 5 november 2025 @ 10:26:
[...]

Ja zeker. Hij is vandaag binnengekomen. Betreft een originele Nintendo Switch 2 uit Hong Kong. Geleverd via Spanje. Geen importheffingen. Verloopstekker is ook bijgeleverd.

Enkel Hong Kong instellingen nodig voor download van Mario Kart, daarna kan alles voor Nederland.

• Chris12
CES schreef op donderdag 6 november 2025 @ 19:41:
[...]

Ja zeker. Hij is vandaag binnengekomen. Betreft een originele Nintendo Switch 2 uit Hong Kong. Geleverd via Spanje. Geen importheffingen. Verloopstekker is ook bijgeleverd.

Enkel Hong Kong instellingen nodig voor download van Mario Kart, daarna kan alles voor Nederland.
Dank je wel voor de terugkoppeling!

Werkt wifi 5G wel naar behoren? Ik las ergens wat over dat in HK anders is dan in NL ?

Mijn PVOutput

• lexi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:41
Ik had een bestelling gedaan bij cdiscount maar die is geannuleerd. Iemand ervaringen mee?

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:24
lexi schreef op maandag 10 november 2025 @ 10:30:
Ik had een bestelling gedaan bij cdiscount maar die is geannuleerd. Iemand ervaringen mee?
Ja, dan heb je pech. Als je een kortingscode hebt gebruikt is dat waarschijnlijk de reden. Je krijgt je eventueel betaalde bedrag gewoon netjes terug. Je kan het nog eens proberen, maar de laatste tijd zijn ze allemaal geannuleerd bij mij dus heb het maar opgegeven. Fnac.com is betrouwbaar en goedkoop, met de jaarlijkse kaart krijg je vaak ook nog 10 euro terug na je aankoop.

• Mschrijver88
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08:59
Het is 11 nov dus de Aliexpress aanbiedingen zijn weer aan vandaag.

De Hong Kong versie met digitale game komt op €389,02 met code 11NL60

https://nl.aliexpress.com...876fa40&afSmartRedirect=y

Ik heb nu de HK versie besteld

De controller is er ook voor circa 69 euro op Ali met code 11NL12 https://nl.aliexpress.com...36139%7C_p_origin_prod%3A

[ Voor 18% gewijzigd door Mschrijver88 op 11-11-2025 09:42 ]

• Chris12
lexi schreef op maandag 10 november 2025 @ 10:30:
Ik heb gisteren bij CDiscount de SW2 + Mario World + DK Bonanza besteld. Voor eur 500,- totaal
Betaald met de CC, en de betaling is validated.

Dus ik ben benieuwd of deze ook geannuleerd gaat worden. Bezorging staat voorlopig op 19/11 - 22/11 gepland.

edit: sinds vandaag 13/11 staat de order op shipped, dus geen annulering!

[ Voor 8% gewijzigd door Chris12 op 13-11-2025 13:12 ]

Mijn PVOutput

• A13X
  • Registratie: November 2015
  • Nu online

A13X

Dude

Chris12 schreef op woensdag 12 november 2025 @ 19:09:
[...]

Ik heb gisteren bij CDiscount de SW2 + Mario World + DK Bonanza besteld. Voor eur 500,- totaal

Dus ik ben benieuwd of deze ook geannuleerd gaat worden. Bezorging staat voorlopig op 19/11 - 22/11 gepland.

Ook die hello10 code kunnen toepassen?

Awesome

• KlaasjeNL
Hier zojuist bij CDiscount besteld met DK Bananza. Ben benieuwd...

• Chris12
A13X schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 12:29:
[...]

Ook die hello10 code kunnen toepassen?
Ja die ook toegepast!

Mijn PVOutput

• KlaasjeNL
KlaasjeNL schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 21:01:
Hier zojuist bij CDiscount besteld met DK Bananza. Ben benieuwd...
Ik twijfel om mijn bestelling te annuleren en opnieuw te bestellen. Er is nu namelijk een actie met een nagenoeg gratis 256GB microSD Express kaart. Bij de MK-bundel betaal je dan 1 euro extra. Nadeel is alleen dat je dan dus niet de bundel i.c.m. DK Bananza kan bestellen. Die moet je er dan evt los bijkopen.

Ik betaalde nu €500 voor een Switch 2 + MK-download + DK Bananza. (na aftrek van €10 korting via de code) De bundel van een Switch 2 + MK-download + microSD Express zit op €455.
Koop je er DK Bananza bij, dan kom je op €545,99 + €58,95 = €514 (en op €504 na aftrek van de code)

Die bundel met microSD Express lijkt me een no-brainer voor iedereen die toch al op het punt stond om te bestellen. Bij een Nederlandse webshop of Amazon had ik blind geannuleerd en daar ook voor gekozen. Maar annuleren en Frankrijk, nogmaals bestellen, om er dan achter te komen dat de bestelling al is verzonden... Nog even los van die €10 korting die ik dan niet opnieuw aan de bestelling kan toevoegen. En dat voor een kaartje dat ik de komende tijd waarschijnlijk niet nodig heb, vind ik toch wat teveel heisa.

• SB!
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 10:24

SB!

CDdiscount is dat een betrouwbare winkel?
Scheelt behoorlijk wat geld tov de Nederlandse prijzen.

• KlaasjeNL
SB! schreef op maandag 17 november 2025 @ 13:32:
CDdiscount is dat een betrouwbare winkel?
Scheelt behoorlijk wat geld tov de Nederlandse prijzen.
Het is gewoon een heel grote e-commerce retailer, net als hier Bol en Amazon. In Frankrijk is het volgens Google: "Cdiscount is een Frans e-commerceplatform dat na Amazon.fr en Veepee.fr de derde grootste van het land is."

Gewoon betrouwbaar dus, maar net als bij Bol en Amazon gaat er wel eens wat mis. En als het dan mis gaat, heb je te maken met een Franse klantenservice. Ook dat zal uiteindelijk wel loslopen, maar is gewoon meer "gedoe".

Edit: Let er wel even op dat de aanbieder van het product dat je bestelt ook daadwerkelijk Cdiscount is en geen derde partij die via Cdiscount verkoopt.

[ Voor 10% gewijzigd door KlaasjeNL op 17-11-2025 14:09 ]

• KlaasjeNL
Chris12 schreef op woensdag 12 november 2025 @ 19:09:
[...]

Hier ook verzonden. Met kortingscode. :*) *betaald via PayPal.

• Chris12
KlaasjeNL schreef op maandag 17 november 2025 @ 22:30:
[...]

Hier ook verzonden. Met kortingscode. :*) *betaald via PayPal.
Vandaag is het voor mij afgeleverd bij pakket servicepunt, meteen opgehaald! Mario Kart code zit in de doos.
Nu nog even wachten tot Sinterklaas :-)

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/LhcMj8mJ/IMG-20251118-WA0003.jpg

Mijn PVOutput

• KlaasjeNL
Chris12 schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 12:57:
[...]

Vandaag is het voor mij afgeleverd bij pakket servicepunt, meteen opgehaald! Mario Kart code zit in de doos.
Nu nog even wachten tot Sinterklaas :-)

[Afbeelding]
Gaaf! Doos een beetje netjes verpakt? Ik lees daar nogal wisselende ervaringen over.

• Chris12
KlaasjeNL schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 13:39:
[...]

Gaaf! Doos een beetje netjes verpakt? Ik lees daar nogal wisselende ervaringen over.
Ja zat verpakt in een stevige kartonnen doos. Originele verpakking is niet beschadigd.

Mijn PVOutput

• svenn15
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 05:07
Nog wat black friday deals ?

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20-11 18:41

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Nintendo zelf heeft toevallig gister avond een mail gestuurd dat de Black Friday deals zijn begonnen, link https://www.nintendo.com/...-eShop-actie-1460557.html

Mocht je de nieuwsbrief niet hebben ontvangen, zie dan de online versie in de browser: https://view.ccg.nintendo...7ad9dbca587b6c286a8a66ac1

[ Voor 40% gewijzigd door Linksquest op 20-11-2025 10:11 ]

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Fusionmania
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12:17
Ben ik ook wel benieuwd naar! Je hebt nu op Ali wel een mooie deal voor 389 incl MK, maar vind het hebben van geen fabrieksgarantie toch een te groot risico…

• max.jansen
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:23
https://www.amazon.de/dp/...e=osi&th=1&language=en_GB

Mooie prijs voor de enige beschikbare 1TB Micro SD Express kaart voor de Switch 2.

Iemand hem nog voordeliger gevonden? anders ga ik deze bestellen.

• A13X
  • Nu online

A13X

Dude

Fusionmania schreef op donderdag 20 november 2025 @ 13:25:
[...]

Ben ik ook wel benieuwd naar! Je hebt nu op Ali wel een mooie deal voor 389 incl MK, maar vind het hebben van geen fabrieksgarantie toch een te groot risico…
Via cashbackXL zou je daar nog €30 extra af kunnen krijgen.

Geen ervaring of het werkt want ook ik vind het met zo'n nieuwe console wel een risico zonder garantie.

Awesome

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

RayNbow

Kirika <3

max.jansen schreef op donderdag 20 november 2025 @ 16:00:
https://www.amazon.de/dp/...e=osi&th=1&language=en_GB

Mooie prijs voor de enige beschikbare 1TB Micro SD Express kaart voor de Switch 2.

Iemand hem nog voordeliger gevonden? anders ga ik deze bestellen.
De enige onbekende factor hier is dat het kaartje niet door Amazon verkocht wordt, maar door een derde partij.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• svenn15
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 05:07

• Fusionmania
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12:17
A13X schreef op donderdag 20 november 2025 @ 16:24:
[...]

Via cashbackXL zou je daar nog €30 extra af kunnen krijgen.

Geen ervaring of het werkt want ook ik vind het met zo'n nieuwe console wel een risico zonder garantie.
Thanks! Heb hem via Cashbackxl gekocht alleen hij heeft de aankoop nog niet geregistreerd, ik kan wel zien dat hij ziet dat ik naar Ali gesurft heb. Beetje vreemd, er zijn meer Pepperaars die er last van hebben. Achja 389 met MK World is sowieso al een prijsje natuurlijk! :)

• Deezers
Bij Franse webshops kan je de Switch 2 en Mario Kart nu voor 399 halen. Best snel gegaan in prijs dan sinds de release, 110 euro goedkoper.. aan de andere kant heb ik ook al enkele maanden kunnen genieten van mijn Switch 2 nu :)

• A13X
  • Nu online

A13X

Dude

Deezers schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 09:22:
Bij Franse webshops kan je de Switch 2 en Mario Kart nu voor 399 halen. Best snel gegaan in prijs dan sinds de release, 110 euro goedkoper.. aan de andere kant heb ik ook al enkele maanden kunnen genieten van mijn Switch 2 nu :)
Linkje? CDiscount en amazon waren tot nu toe 454 voor S2+MK (en dan 10 of 25 euro korting ofzo)

Awesome

• Deezers
A13X schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 09:24:
[...]

Linkje? CDiscount en amazon waren tot nu toe 454 voor S2+MK (en dan 10 of 25 euro korting ofzo)
https://www.fnac.com/Pack...do-Switch-2/a21424397/w-4 60 euro terug op je account als je een Fnac+ kaart hebt/neemt (nu 5 euro) en wellicht nog meer korting met de code BFRIDAY10. Andere shops zullen later vandaag wel volgen.

• KlaasjeNL
Ik ben ook wel benieuwd waar je de Mario Kart-bundel voor minder dan €400 vindt.

Vandaag mijn pakket van CDiscount ontvangen. Binnen een week na verzending, netjes verpakt. Inclusief DK Bananza was ik €500 kwijt.

Overigens postte ik eerder deze week dat de MK-bundel met 256GB SD-kaart bij Cdiscount slechts €1 meer kostte dan zonder, maar die aanbieding was een dag later weg. Mogelijk toch een foutje op de website.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SIdPU0KGEqCAhE4FqjkRQC1OWT0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7cvh3nloyPQz3s7GQ3BxT1Mm.jpg?f=fotoalbum_large

• A13X
  • Nu online

A13X

Dude

Deezers schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 09:28:
[...]

https://www.fnac.com/Pack...do-Switch-2/a21424397/w-4 60 euro terug op je account als je een Fnac+ kaart hebt/neemt (nu 5 euro) en wellicht nog meer korting met de code BFRIDAY10. Andere shops zullen later vandaag wel volgen.
Alleen interessant als je dus vaker bij FNAC shopt, je kunt dat tegoed niet uit laten betalen zo te zien.

Awesome

• FastForwardNL
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 12:22
KlaasjeNL schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 09:30:
Ik ben ook wel benieuwd waar je de Mario Kart-bundel voor minder dan €400 vindt.

Vandaag mijn pakket van CDiscount ontvangen. Binnen een week na verzending, netjes verpakt. Inclusief DK Bananza was ik €500 kwijt.

Overigens postte ik eerder deze week dat de MK-bundel met 256GB SD-kaart bij Cdiscount slechts €1 meer kostte dan zonder, maar die aanbieding was een dag later weg. Mogelijk toch een foutje op de website.

[Afbeelding]
Ik heb de aanbieding met SD-kaart voor 445 euro dinsdag besteld, woensdag was deze inderdaad niet meer beschikbaar. Mijn bestelling is momenteel onderweg en vannacht aangekomen in NL. Ben benieuwd wanneer deze klaar ligt om af te halen. :9

• Deezers
A13X schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 11:11:
[...]

Alleen interessant als je dus vaker bij FNAC shopt, je kunt dat tegoed niet uit laten betalen zo te zien.
Klopt, te gebruiken voor een volgende bestelling. Ze hebben vaak pre order acties bij games zoals 10 euro terug op je account en pre order cadeaus. Kan dus interessant zijn als je meer gaat bestellen in de toekomst. Ook andere elektronica en blurays zijn vaak intressant.

• KlaasjeNL
Deezers schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 12:04:
[...]

Klopt, te gebruiken voor een volgende bestelling. Ze hebben vaak pre order acties bij games zoals 10 euro terug op je account en pre order cadeaus. Kan dus interessant zijn als je meer gaat bestellen in de toekomst. Ook andere elektronica en blurays zijn vaak intressant.
Misschien kun je je post dan iets aanpassen naar "€60 shoptegoed bij aankoop van een Switch 2 bij Fnac"? ;)
Pagina: 1 ... 60 61 Laatste

Let op:
Vragen of iemand weet of er nog een plek is met voorraad is niet de bedoeling. Het topic wordt er niet leesbaarder op met steeds dezelfde vraag.

Heb je iets besteld en wil je het weer kwijt, plaats het in V&A en niet in dit topic. Ook het pluggen van je advertentie is op het forum verboden, reclame hoort hier niet thuis. Het vragen naar codes etc valt hier ook onder.

Ook hier hoeft de discussie en het geklaag over scalpers niet te worden gevoerd, laat dit achterwege.

Ervaringen met de Switch 2 worden besproken in dit topic: [Nintendo Switch 2] Algemene ervaring topic - Deel 1