Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 07:49
Ricmaniac schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 12:24:
Nou ga het toch nog redden denk ik met die rewards :P nog 21 cargo in 1 uur doen
Easy, 4 per schip dus 10 minuten ben je klaar haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nahkriin schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 12:25:
[...]

Easy, 4 per schip dus 10 minuten ben je klaar haha
Nee ik vlieg kanonnen langs haha durf het niet te riskeren

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
Ricmaniac schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 12:31:
[...]

Nee ik vlieg kanonnen langs haha durf het niet te riskeren
haha gewoon naked en afraid gaan xD gelijk je orni pocketen dan kan er weinig gebeuren haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nahkriin schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 12:40:
[...]

haha gewoon naked en afraid gaan xD gelijk je orni pocketen dan kan er weinig gebeuren haha.
ja maar die cargo kan je niet banken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
Ricmaniac schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 12:48:
[...]

ja maar die cargo kan je niet banken
Nee die cargo niet maar de kans dat je dood gaat is zo klein :P
Die turrets duurt zo lang lijkt me haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nahkriin schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 13:09:
[...]

Nee die cargo niet maar de kans dat je dood gaat is zo klein :P
Die turrets duurt zo lang lijkt me haha.
Hahaha klopt was echt kut :P maar het is gelukt

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h3Zrqn-Z2ZwSv5RXZDfP_WeVNZQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/YMljoozoVo3wkvNtzguqUhD5.png?f=user_large

Ik had wel echt heeeeel graag gezien dat die turret groter was dan zo'n miniatuur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nahkriin
Ricmaniac schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 13:12:
[...]

Hahaha klopt was echt kut :P maar het is gelukt

[Afbeelding]

Ik had wel echt heeeeel graag gezien dat die turret groter was dan zo'n miniatuur
hha ja, wat ik doe ik mount ze boven deuren lijkt het net een sec turret xD

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Aankomende week natuurlijk dus de nieuwe patch met content.
Maar ook is het weekend volgende week een Free Weekend :)

Get your friends in! :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mIJNzrivOdMyhbO9FD10dT8klNY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vNKio1WGnD4rZ8y7xxqpgoN7.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickokun
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 12:06
Ricmaniac schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 09:33:
Aankomende week natuurlijk dus de nieuwe patch met content.
Maar ook is het weekend volgende week een Free Weekend :)

Get your friends in! :P

[Afbeelding]
Oh top. Kan ik hem eens even uitproberen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
The Chapter 2 update is nu live. Vanavond eens checken :)

Patch notes

Hele fijne QoL die ik al vanaf het begin wilde :P
- Implemented auto-run toggle which automatically moves character/vehicle forward.

[ Voor 30% gewijzigd door Ricmaniac op 09-09-2025 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oke, al flink wat nieuwe contracten weer gedaan :) zit er weer lekker in

Nog 1 missie en dan kan ik die nieuwe bike bouwen :P
Maar zometeen server maintenance hotfix dus rest komt morgen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
Ik zat er ook lekker in, en toen ineens was het voorbij...
Weet niet wat ik verwacht had, maar wel meer oid.
Het is ook wel erg gemis dat de DLC gericht was op mensen die net de game hebben ofso..
Je one shot alles etc, de items die je vind zijn allemaal slechter dan die je hebt :(

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Nu online
Ben weg voor werk dus nog niet kunnen spelen na de update, maar is dus niet echt de moeite?

• Nahkriin
Henkie_NtA schreef op woensdag 10 september 2025 @ 08:59:
Ben weg voor werk dus nog niet kunnen spelen na de update, maar is dus niet echt de moeite?
Het is wat meer main story, en de DLC is wat kleine missies voor wat cosmetics en het hamster wheel.
Als je de game leuk vind is het meer van hetzelfde :)

Wel erg jammer dat de build ''set'' maar 4 pieces lijkt te zijn :(

• Tribunus
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:10
En maar niet te spreken over de giga bugs die er waren wat betreft DD loot uit chest (de chests respawnde elke 0.5 seconde (!!!) het was dus mogelijk (uren lang) om elke seconde een chest te looten in de DD Stations.. Dat gaat natuurlijk wat doen met de prijzen etc op de servers...

Daarnaast heb ik het idee dat de spawnrate van de spice blows gigantisch hoog ligt. Heb gisteren al weer 100K sand bij elkaar geharkt (met een compactor) omdat er zo veel medium en meerdere ringmouth's beschikbaar waren. Nooit eerder gezien.

Ben benieuwd wat deze hotfix (servers zijn nu offline) gaat betekenen (die chests zijn als het goed is al gefixt)

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Nu online
Nahkriin schreef op woensdag 10 september 2025 @ 09:20:
[...]

Het is wat meer main story, en de DLC is wat kleine missies voor wat cosmetics en het hamster wheel.
Als je de game leuk vind is het meer van hetzelfde :)

Wel erg jammer dat de build ''set'' maar 4 pieces lijkt te zijn :(
Moet zeggen dat ik de story en side content sowieso niet echt heel boeiend vond.
Tribunus schreef op woensdag 10 september 2025 @ 10:22:
Daarnaast heb ik het idee dat de spawnrate van de spice blows gigantisch hoog ligt. Heb gisteren al weer 100K sand bij elkaar geharkt (met een compactor) omdat er zo veel medium en meerdere ringmouth's beschikbaar waren. Nooit eerder gezien.
Had de laatste tijd sowieso het idee dat de frequentie van de spice blows omhoog is gegaan. Voorheen zag je nauwelijks medium in PVE en vorige week zagen we ze elke dag.

• WouterW89
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 13:15
Henkie_NtA schreef op woensdag 10 september 2025 @ 13:19:

Had de laatste tijd sowieso het idee dat de frequentie van de spice blows omhoog is gegaan. Voorheen zag je nauwelijks medium in PVE en vorige week zagen we ze elke dag.
Goed om te horen. Ik ben alleen een PvE gamer dus ga mooi weer is de DD in en ook de rest van de resources halen. Moet wel weer een nieuwe ornithopter bouwen....allemaal verwoest.

• Nahkriin
Tribunus schreef op woensdag 10 september 2025 @ 10:22:
En maar niet te spreken over de giga bugs die er waren wat betreft DD loot uit chest (de chests respawnde elke 0.5 seconde (!!!) het was dus mogelijk (uren lang) om elke seconde een chest te looten in de DD Stations.. Dat gaat natuurlijk wat doen met de prijzen etc op de servers...

Ben benieuwd wat deze hotfix (servers zijn nu offline) gaat betekenen (die chests zijn als het goed is al gefixt)
haha ja het is echt triviaal geworden om resources te verzamelen.
Meeste mensen die nog actief spelen hebben inmiddels zulke stockpiles opgebouwd dat het ook niet meer echt uitmaakt als ze meer resource sinks toevoegen.

• JurGor
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10:50
Goed nieuws:
First, big thanks to everyone who jumped into Chapter 2 and the Lost Harvest DLC yesterday and who took the time to share your thoughts with us.

We realize that our communication around the contents of the DLC has not been clear enough. The Lost Harvest DLC has a variety of content, with the focus being on the new side story and the Treadwheel, but the way the Dune Man building pieces were communicated created expectations that it would be a full building set rather than what was our intention: four new pieces to supplement the base game building sets.

We understand the disappointment some of you have shared, and to rectify that, we will work on creating more Dune Man building pieces that we’ll make available to all owners of the Lost Harvest DLC. We’re looking at adding around 15 more pieces and we aim to have these available late September or early October.

Some of you were asking if we were planning on releasing additional Dune Man building pieces via Twitch Drops. No, that was never the plan. Those campaigns have their own exclusive rewards.

While we’re on the topic of Twitch Drops, we can also share that we plan to make all (including past) Twitch Drops obtainable in the game and we’ll provide more details about that when ready. As with many other games, Twitch Drops are important for us to support the creator ecosystem and give the game more visibility on the Twitch platform. But, while these are free rewards available to everyone, we understand not everyone wants to or have the time to watch live streams and we want to make sure those people also get access to these items in-game sometime after the Twitch Drops campaign concludes.

Once again, thank you for spending time with Chapter 2 and the Lost Harvest DLC, and please keep sharing your thoughts with us. We’ll keep you updated on all the above.
Wel netjes dat ze het zo oplossen. Free trial begint en iedereen die dan inlogt krijgt ook een mooie wandschildering voor aan de muur.

• Nahkriin
JurGor schreef op donderdag 11 september 2025 @ 00:09:
Goed nieuws:

[...]

Wel netjes dat ze het zo oplossen. Free trial begint en iedereen die dan inlogt krijgt ook een mooie wandschildering voor aan de muur.
Ja dit is wel netjes inderdaad :)

• JurGor
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10:50
Nog meer goed nieuws: er komen hogere garagedeuren.

Die garagedeuren is wel een verhaal hoor. Het is best bizar eigenlijk.

Van meet af aan heeft de playerbase aangegeven, keer op keer, dat de mining buggy niet door veel garagedeuren kan. Ook niet door de extra brede exemplaren, want die zijn te laag, alleen in perfect vlakke situaties past hij erdoor maar wel met clipping issues. En de paar extra hoge deuren uit bijvoorbeeld de Atreides set zijn weer te smal. Dit was tijdens de beta al bekend.

Je zou dan denken dat zoiets snel wordt opgepikt.

Maar nee, DLC2 komt er een nieuwe garagedeur (Duneman set) en die ziet er supertof uit, maarrrrrr... weer te laag. En het is nog erger want die nieuwe deur is niet alleen te laag voor de mining buggy maar ook nog te laag voor het nieuwe voertuig, de Treadwheel.

En dan kan het nog erger: want de promovideo van de nieuwe content suggereert dat dit voertuig er wel degelijk doorpast, je ziet de deur opengaan en de Treadwheel voor de deur staan, je ziet de Treadwheel wegrijden terwijl de deur sluit. Maar er zit een knipje in: de Treadwheel gaat niet werkelijk door de deur, de avatar wandelt door de deur en roept de Treadwheel buiten de deur op. Yep, ze wisten dit. Niet zo fraai.

Enfin, het wordt nu uiteindelijk in de nabije toekomst opgelost maar man, man, man. Het is wel een verhaal.

[ Voor 4% gewijzigd door JurGor op 11-09-2025 10:50 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste