Dit weekend lekker erop uit gegaan met de Sandcrawler en de Carrier. Solo zo'n medium spiceblow opslobberen ging eigenlijk veel makkelijker dan ik dacht. Best wel relaxed eigenlijk. Gewoon rustig landen, timertje aanzetten en max 2,5 minuut op de grond, dan weer de lucht in. Shai Hulud kwam een paar keer in de buurt, maar geen breach.
Ik ben zelfs zo overmoedig geworden om de Deep Desert in te gaan want deze game spelen en geen Sandcrawler over een large spiceblow laten rijden kan natuurlijk niet. Been there, done that. Helaas kwam er iemand anders die niet wou delen, maar toen zat mijn crawler al bijna vol dus hij mocht de rest hebben.
Het laatste nieuws over Dune:Awakening, deze donderdag 18 december is er een Livestream:
https://duneawakening.com...estream-18th-of-december/
Ik heb begrepen dat het programma ruim 2 uur duurt, ze gaan een hoop van wat Chapter 3 begin 2026 gaat brengen laten zien. Dus denk aan het vervolg van de story main quest, de Deep Desert rework, de Landsraad rework, een nieuwe DLC.
Deze week komt naar verwachting de patch die de Container brengt, een speciaal voertuig dat je met Carrier Ornithopter kan vervoeren en een hele, hele hoop spulletjes van Hagga Basin naar de DD en weer terug kan brengen in één rit.
Ook krijgen we dan de Base Reconstruction Tool, waarmee je je basis in je inventory kan bewaren met alles erin zoals alle containers en hun inhoud, alleen niet voertuigen, die moet je uit elkaar halen en in containers stoppen als je ze in de BRT wil bewaren.