Tja, sandbox endgame. Wat mij helpt is dat ik een roleplayer ben. Ik verzin mijn karakter's verhaal en speel dat uit. Dat kan je zo heavy doen als je wil, inclusief emotionele ontwikkeling. Is zeker niet ieders ding. Maar er is één ding aan roleplaying dat ontzettend helpt in een sandbox game: je kan je eigen questgiver zijn.Nahkriin schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 09:50:
[...]
Fijn om te lezen dta je het zo leuk hebt!
Ik heb nu de content van de ''DLC'' allemaal gedaan, vond het ''meh''.
Heb geen sub's meer om bases te bouwen, en de 3 die ik heb zitten allemaal max parts limit.
Heb mu alles powered down en wacht tot een grote drop, weet niet meer zo goed wat ik moet doen
Dus dat zou mijn tip zijn: verzin je eigen quests. Laat je niet beperken door de gescripte contracts die het spel aanbiedt. Bonuspunten als je anderen zo gek krijgt om mee te doen. Van A naar I in de DD over de grond (nu kan het, het drijfzand is weg). Een lab clearen met alleen guns/melee. De perfecte screenshot maken, inclusief belichting op het juiste moment van de dag/nacht. Er zijn vast quests te verzinnen die bij jou passen.
En die basis, hoe kan die af zijn? Die van mij zijn nooit af.
Zomaar een paar ideeën. Wachten op een nieuw grote drop en lekker wat anders leuks doen klinkt ook prima.
/f/image/k96BC7I1v3v9ODRH3bIFwC1x.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ukfU9PuAafOUvJ9hwnRyEqOD.png?f=user_large)
/f/image/LHTtHHf9kb43le4R4cchCLWa.webp?f=fotoalbum_large)
/f/image/nCz5TnB7fkk120geSGKn01uT.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/2CSm4Ww7hYr8pxkdp8Cie0NL.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/uZY5C4HjzlGlsexph2FK7fVz.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/L9AexyrZGqeJmP1hXyxM0OcP.png?f=fotoalbum_large)