Ik zie hier artiesten meer uit de bocht vliegen en over de kop gaan dan tijdens de kwalificatie.G_Dragon schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 22:50:
[...]
spoiler:heb je die crash van Tsunoda al gezien

Ik zie hier artiesten meer uit de bocht vliegen en over de kop gaan dan tijdens de kwalificatie.G_Dragon schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 22:50:
[...]
spoiler:heb je die crash van Tsunoda al gezien
Het mag sowieso wel meer terug naar de basis.StefanVerkerk schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 22:50:
[...]
Mee eens. Maar ik kan deze trend van minimalistische nummers wel erg waarderen.
"When you grow up your heart dies"
Enter Malta…RobinNL schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 22:51:
Je kan ook gewoon een mooi liedje brengen zonder een circus mee te nemen.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Wat dat betreft was er vanmiddag wel een grote winnaar.StefanVerkerk schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 22:51:
[...]
Ik zie hier artiesten meer uit de bocht vliegen en over de kop gaan dan tijdens de kwalificatie.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik zou het doen!
Teiltje? Doe mij maar een grote emmer..StefanVerkerk schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 22:52:
Ober, heeft u een teiltje?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
[ Voor 11% gewijzigd door Polycom op 17-05-2025 22:53 ]
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Ja zo jammer hè, gewoon tv nu uitzetten en spotify aanzetten: “Zoë Më”VidaR-9 schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 22:52:
Wtf kijk en luister ik naar na het liedje van Zwitserland net..
Een beetje schaamte zou tegenwoordig voor veel mensen geen overbodige luxe zijn...AW_Bos schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 22:52:
Echt een raar shot met die benen en die lippen. Schaam je gewoon, Malta.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
En ik maar denken dat ze stil zijn?Chakotay schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 22:53:
Blijft flauw dat ze het publiek muten bij dit nummer.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Die schamen zich helemaal nergens voor, EU paspoorten verkopen etc, roversnest is en blijft het.AW_Bos schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 22:52:
Echt een raar shot met die benen en die lippen. Schaam je gewoon, Malta.
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Ja altijd die gitaar herrie, schandalig.PalingDrone schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 22:55:
Nou, napalm uit Portugal, vond die Guus Meeuwis in de voorrondes al extreem meh
Zeg dat is een belediging aan het adres van Guus..PalingDrone schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 22:55:
Nou, napalm uit Portugal, vond die Guus Meeuwis in de voorrondes al extreem meh
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Scranton! What? The electric city.
Kuch opa, das nieuwe technologieën... Draadloos.StefanVerkerk schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 22:56:
Blijft leuk, al die instrumenten zonder kabels, microfonen etc.
Ja hahaha vooral ze vervolgens het idee krijgen ontzettend te moeten 'over acten' om het te verkopen zeg maar. Kolderieke taferelen af en toe.StefanVerkerk schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 22:56:
Onee, ben helemaal gek van fado etc maar dit is gewoon inspiratieloze Skyradio muzakMaarten_E schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 22:57:
Geluid gaat ff uit, Portugees is qua klanken nagels op het schoolbord voor mij.
Die zijn zelfs nog beterFrieda schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 22:57:
net of je naar de cast van The Big Bang Theory zit te kijken
StefanVerkerk schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 22:56:
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Ik snapte sowieso al niet waarom hij van te voren hoge ogen gooide.hoevenpe schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 22:57:
Kunnen we alvast concluderen dat Claude blij mag zijn als hij het linker rijtje haalt?
Vond hun nummers toch leuker dan ditFrieda schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 22:57:
Hoort bij de act he.StefanVerkerk schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 22:56:
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Go Howard?Frieda schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 22:57:
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Portugese yaught rock.marapuru schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 22:57:
Lekker nummertje, lekker nazomers mellow.
Alleen de mondharmonica bij Italië was echt live gespeeld.VeertienKaVier schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 22:58:
Waarom eigenlijk niet echt de instrumenten bespelen?
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Die hebben inspiratie opgedaan bij Muse denk ik. Klassiekertje! https://youtu.be/U7LT3FtPtbc?t=28Schuey schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 22:58:
[...]
Ja hahaha vooral ze vervolgens het idee krijgen ontzettend te moeten 'over acten' om het te verkopen zeg maar. Kolderieke taferelen af en toe.
Vraag ik me nu ook af. Iemand antwoord?VeertienKaVier schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 22:58:
Voor mij echt niet, de klanken van de taal klinken snauwerig en zeurderig tegelijk. Ligt volkomen aan mij, maar ik kan er niet omheen luisteren.PalingDrone schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 22:58:
[...]
Onee, ben helemaal gek van fado etc maar dit is gewoon inspiratieloze Skyradio muzak
omdat ze 35 seconden hebben om een act op te bouwen en de vorige af te breken, en instrumenten er ook nog bij aansluiten gewoon veel te veel werk is en een te grote kans heeft op problemen.VeertienKaVier schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 22:58:
[ Voor 3% gewijzigd door CyBeR op 17-05-2025 23:01 ]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Technisch niet haalbaar 26 acts * 4 instrumenten is teveel gedoe met de korte wisseltijd.
Soft Kitty?
Ik zou het doen!
Ah, op die manier. Jammer, maar inderdaad, anders zaten we hier om vijf uur 's nachts nog.CyBeR schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 23:00:
[...]
omdat ze 35 seconden hebben om een act op te bouwen en de vorige af te breken, en instrumenten er ook nog bij aansluiten gewoon veel te veel werk is en een te grote kans heeft op problemen.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq