Als Nederland wint komt dat echt door het less is more. Maargoed ik zie Nederland niet winnen.DoeEensGek schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 22:41:
Eerst is het donker en dan staat alles in de fik, brandende boom. Nu weer alles blauw, overal vogels, technische lijnen... Hoppaah vulkaan... Bedoel echt dit is gewoon ook weer zo'n lsd trip. Totaal nutteloos en troosteloos.
O, de rennende Armeniër.
Word je ingevlogen, sta je ergens in een stal een video’tje op te nemen.
Het ESF draadje is een jaarlijkse guilty pleasure waar 'we' voor één keer niet massaal op de TR knop rammen bij een misplaatse of mislukte foute grap.PalingDrone schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 22:41:
gatverdamme, hoop dat ik aan het verkeerde denk....
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Het is niet wat jij denkt.PalingDrone schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 22:41:
[...]
gatverdamme, hoop dat ik aan het verkeerde denk....
"When you grow up your heart dies"
Anti-climax dus…
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Het is en blijft helaas toch altijd weer een politiek spelletje die uitslagDoeEensGek schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 22:42:
[...]
Als Nederland wint komt dat echt door het less is more. Maargoed ik zie Nederland niet winnen.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Oh ja, Basic Fit man....
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Armenië heeft 9(!) songwriters gebruikt. Dat is de complete Armeense muziekindustrie.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
i'm bad, i'm bad heeel slecht hoor je
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Best een fijne meezinger.
Blote vent voor de dames.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Zo, we kunnen kijken omdat de visite de deur uit is.
Nog iets gemist? Las dat Claude een foutje had gemaakt.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Wel een vreemd soort borsthaar.
iets voor een voetbalclub die lalala chorus
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Gelukkig leidt de bovenkant goed af...
Het is je biermnarijnm schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 22:43:
Wat zat er in mijn bier 😅. Ik zie dubbel ofzo
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Is dit nou een mooie man?
Asking for a friend
Asking for a friend
Toch wel fijn om nu zekerheid te hebben dat ik niet epileptisch aangelegd ben
Ok… wie maakt ‘em?Zeror schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 22:44:
Ze zeiden dat je veel meters moest maken om mee te mogen doen aan het Songfestival. Daar had hij geen zin in, dus nam hij een loopband mee.
Bij het songfestival?Zeror schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 22:44:
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Als het direct had opgezet, was de visite nog sneller weggeweestQuad schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 22:44:
Zo, we kunnen kijken omdat de visite de deur uit is.Nog iets gemist? Las dat Claude een foutje had gemaakt.

Het moet je type zijn, zullen we maar zeggen
Wat half blote dames, slechte optredens waar we om hebben zitten lachen.Quad schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 22:44:
Zo, we kunnen kijken omdat de visite de deur uit is.Nog iets gemist? Las dat Claude een foutje had gemaakt.
Eigenlijk een normaal ESF dus
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
I’m a survivor
Staying alive a
Je verzint het niet
Staying alive a
Je verzint het niet
Hij heeft het zo druk gehad dat ie geen tijd had voor een douche.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Hou je wel de timing bij?StefanVerkerk schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 22:45:
Ze zeiden dat je veel meters moest maken om mee te mogen doen aan het Songfestival. Daar had hij geen zin in, dus nam hij een loopband mee.
Hij ziet er ook echt uit alsof hij nodig in bad moet.
hij stapte in een spijker zingt ie
Dat is een groot woord. Als hij lang genoeg stil zou staan, kon ik er meer over zeggen.
Na System Of A Down is dit het tweede muzikale exportproduct van Armenië.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
France?Shinji schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 22:46:
Nu beste nummer van de avond! Ja!!!
Hij heeft een douche nodig, daarna kan je het beter zeggen
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Intratuin filosofie 😂
dit lijkt wel een liedje,help!
Mooi. En een normaal uitziend iemand. Gelijk al punten.
Voor die rimshot toch? De gelijkgestemden. Kun je je 1 keer per jaar je buiten Grinder misdragen.

Wat een warme zachte stem
Klinkt wel lekker dit
Even een paar minuten genieten. Het bestaat nog.
Ik heb geen idee wat ze zingt, mijn Frans komt niet verder dan Croissant en Ooievaar, maar ze heeft wel een hele mooie stem!
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Heel intiem gefilmd, voel zowat als een videoclip ipv live. Goed gedaan door zowel zangeres als productie.
Mooi! ❤️
Scranton! What? The electric city.
Kijk andere tig landen, zo kan het dus ook…
Waarop?lunaDelain schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 22:44:
hij maakt zeker kans!
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Reis
Mijn onschuldige ogen ontdekken de wereld
Op een naïeve manier, bijna verwarrend
Voor de demonen van de nacht
Mmh, mmh
Je slingert me woorden toe die me verstikken
Wat er ook gebeurt, ik ga liggen
Dicht bij jou vannacht
Mmh, mmh
Op een dag zul je begrijpen
Dat bloemen mooier zijn
Als je ze water geeft
Je hebt me zo vaak gesneden…
…zo vaak
Als je wilt, ga ik weg
Met jou, op reis
Op reis, op reis
Op reis met jou
Laat me van je houden, zelfs als jij niet van mij houdt
Ik zal verdrinken in je tranen
Ik zal je melancholie delen
Je verslindt me met je blik
Wat er ook gebeurt, ik zal nooit stoppen
Met zingen voor jou
Op een dag zul je begrijpen
Dat bloemen mooier zijn
Als je ze water geeft
Je hebt me zo vaak gesneden…
…zo vaak
Als je wilt, ga ik weg
Met jou, op reis
Op reis, op reis
Op reis met jou
Op reis, op reis
Op reis, op reis
Op reis, op reis
Met mij
Op reis, op reis
Op reis, op reis
Op reis, op reis
Met mij, met…
…mij
Als je wilt, gа ik weg
Met jou, op reis
Op reis, op reis
Op reiѕ met jou
:gifsicle():strip_exif()/f/image/FcxfEtu4CTRzM6CHAPOBkuPt.gif?f=user_large)
[ Voor 50% gewijzigd door G_Dragon op 17-05-2025 22:48 ]
Je haalt me de woorden uit de mondElvhenk schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 22:47:
Mooi. En een normaal uitziend iemand. Gelijk al punten.
Mijn Frans is wel weggezakt, zeg.
Gaan er nog mensen gaten schieten in de Zwitserse inzending?
Ik fond(ue) deze best ok, niet denderend maar zet het zeker niet gelijk af dit
Ik fond(ue) deze best ok, niet denderend maar zet het zeker niet gelijk af dit
Zo… kunnen mijn oren en ogen weer wat herstellen… Zwitserland… prachtig… ook om op vakantie te gaan trouwens.
Mooi liedje. Maar lang niet zo sterk als Voila van Barbra
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Liedje loopt niet helemaal lekker vind ik.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Wat zei ik nou over spoilers (voor jouw edit?)... lol.
Nope. Uitstekende inzending.PalingDrone schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 22:49:
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Dit soort liedjes kan je bij voorbaat al afschrijven.
Ik begrijp ook niet waarom hier geen ondertiteling onder zit.
Ik begrijp ook niet waarom hier geen ondertiteling onder zit.
Ja, vind het wat sloom.PalingDrone schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 22:49:
deze mag winnen sorry Finland
Zou wat zijn als Zwitserland weer wint.
Ja zag het net te laatStefanVerkerk schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 22:49:
[...]
Wat zei ik nou over spoilers (voor jouw edit?)... lol.
spoiler:
heb je die crash van Tsunoda al gezien 
Liev liedje.
Mee eens. Maar ik kan deze trend van minimalistische nummers wel erg waarderen.ST10©DE schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 22:49:
Mooi liedje. Maar lang niet zo sterk als Voila van Barbra
Pure magie.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Malle Malta
Koekoek Malta!
[ Voor 3% gewijzigd door MisteRMeesteR op 17-05-2025 22:51 ]
www.google.nl
Die woord?
Je kan ook gewoon een mooi liedje brengen zonder een circus mee te nemen.
Dit topic is gesloten.