Heeft iemand voor de niet-ultra variant toevallig een screen protector (van gehard glas) gevonden waarmee de vingerafdrukscanner redelijk goed werkt?
Voor de mensen die nog een originele lader zoeken, de Xiaomi Hyper charge 90W lader is nu te koop voor 19,95 bij Techpunt.
Wel nog 5 euro verzendkostencodegro schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 19:24:
Voor de mensen die nog een originele lader zoeken, de Xiaomi Hyper charge 90W lader is nu te koop voor 19,95 bij Techpunt.
Levertijd onbekend.... Is de aanbieding niet te goed om waar te zijn? Ik laad nog wel even met mijn 120W lader.
Ik denk dat je sowieso beter gewoon een PPS/PD lader van minimaal 90W kan kopen. Is universeel en precies even snel als met een Xiaomi lader op de 15 series.
My Godalex3305 schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 13:01:
Alhoewel het de afgelopen tijd enorm goed ging, is het vandaag weer een drama. In 4 uur tijd 25% kwijt met 20 minuten SoT. De telefoon voelde ook warm aan. [...]
Naar aanleiding van een Reddit post zag ik dat de energielabelwebsite van de EU voor smartphones en tablets online staat. De Xiaomi 15 en Xiaomi 15 Ultra krijgen allebei een A label. De valbetrouwbaarheid en repareerbaarheid van beide toestellen heeft label C gekregen.
De Xiaomi 15 heeft volgens de test een batterijduur van ruim 63 uur met een capaciteit van 5100mAh. Dat is minder dan de 5240mAh die Xiaomi zelf beschrijft. De Ultra heeft een iets kortere batterijduur van bijna 59 uur, maar ook hier werd maar 5270mAh gemeten. Wederom 140mAh minder dan de 5410mAh uit Xiaomi's cijfers. Ik ben benieuwd of Xiaomi die 140mAh als 'reserve' houdt.
De Xiaomi 15 heeft volgens de test een batterijduur van ruim 63 uur met een capaciteit van 5100mAh. Dat is minder dan de 5240mAh die Xiaomi zelf beschrijft. De Ultra heeft een iets kortere batterijduur van bijna 59 uur, maar ook hier werd maar 5270mAh gemeten. Wederom 140mAh minder dan de 5410mAh uit Xiaomi's cijfers. Ik ben benieuwd of Xiaomi die 140mAh als 'reserve' houdt.
Gisterenavond heb ik mijn toestel terug gehad van reparatie. Hij komt in Nederland bij Dynafix terecht. Alle lof voor hoe het dit keer is gelopen. Opgehaald aan huis en teruggebracht aan huis. Geen enkel spoor van de reparatie te zien en ze hebben toch echt het moederbord vervangen, want ik heb nu een ander imei nummer.
Just here for the fun
Dat is dus het ding dat het niet gegarandeerd werkt. En je dus dan maar met max 30watt oplaad met je 90+ watt lader.vandeven66 schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 11:36:
Ik denk dat je sowieso beter gewoon een PPS/PD lader van minimaal 90W kan kopen. Is universeel en precies even snel als met een Xiaomi lader op de 15 series.
Ik heb het nog nooit meegemaakt met al mijn laders, werkt altijd op volle snelheid.Palindrome schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 21:56:
[...]
Dat is dus het ding dat het niet gegarandeerd werkt. En je dus dan maar met max 30watt oplaad met je 90+ watt lader.
Toevallig weet ik dit omdat ik bij mijn bureau zo'n laadkabel met laad display heb.
Geen idee of dat aan de lader dan ligt
YouTube: Charging Review of Xiaomi 15 Provandeven66 schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 23:19:
[...]
Ik heb het nog nooit meegemaakt met al mijn laders, werkt altijd op volle snelheid.
Toevallig weet ik dit omdat ik bij mijn bureau zo'n laadkabel met laad display heb.
Geen idee of dat aan de lader dan ligt
hele rij aan 100+ lader die maar met maximaal 30 watt laden vanwege compatibiliteit problemen.
zelfde hier, leuke verassingcodegro schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 15:12:
Originele Xiaomi lader vandaag ontvangen van Techpunt. 90 Watt besteld, 120 Watt ontvangen...top!
15 Pro is een chinees model, die hoeft niet aan EU wetgeving te voldoen qua universele laadsnelheden.Palindrome schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 23:40:
[...]
YouTube: Charging Review of Xiaomi 15 Pro
hele rij aan 100+ lader die maar met maximaal 30 watt laden vanwege compatibiliteit problemen.
Mijn Xiaomi 15 Ultra doet bij bijna alle laders die ik heb met volledige snelheid laden, zie ook hier.
Dat moet ook, want 1. EU wetgeving en 2. dit adverteert Xiaomi op hun site
Ik heb een 90W Xiaomi lader, maar er zit echt 0,0 verschil in met laadsnelheid met andere laders die ik heb.
Met mijn baseus traveler 100 watt kabel kan ik in iedergveal niet fast chargen
@Brotuck Ik heb 'em nog niet, terwijl ik wel ingeschreven ben voor de beta
. Heb jij jouw 15 Ultra weer terug?
Als het goed is ontvang ik vandaag de Chinese Camera Kit. Ik ben benieuwd hoe die bevalt
.
Als het goed is ontvang ik vandaag de Chinese Camera Kit. Ik ben benieuwd hoe die bevalt
Ik heb hem inderdaad ontvangen afgelopen week. Helemaal gerepareerd, zonder beschadigingen gelukkig verder. Het moederbord was vervangen en dus alles gewiped van mijn instellingen.alex3305 schreef op maandag 23 juni 2025 @ 10:47:
@Brotuck Ik heb 'em nog niet, terwijl ik wel ingeschreven ben voor de beta. Heb jij jouw 15 Ultra weer terug?
Als het goed is ontvang ik vandaag de Chinese Camera Kit. Ik ben benieuwd hoe die bevalt.
Ik heb de ZIP file met een handmatige methode geflashed, maar ik gok dat hij snel op alle toestellen binnenkomt. Dus heel even geduld is het beste.
Als je echt wil flashen nu, is er de swap methode, waarbij je de huidige firmwarefile verwisseld voor de nieuwe op het juiste moment. Maar zoals ik al zei dat is best wel even pielen om voor elkaar te krijgen.
Just here for the fun
@Brotuck Niet super veel haast, maar vooral ongeduldig
.
Er zouden wat toegankelijkheidsverbeteringen zijn. Daar zit ik echt op te wachten. Ook ben ik benieuwd of de privacy indicator op de statusbalk aan te passen is. Ik vind het nogal irritant dat deze blijft staan door locatietoegang. Dat komt door Home Assistant, maar de constante stip vind ik nogal onzin.
Er zouden wat toegankelijkheidsverbeteringen zijn. Daar zit ik echt op te wachten. Ook ben ik benieuwd of de privacy indicator op de statusbalk aan te passen is. Ik vind het nogal irritant dat deze blijft staan door locatietoegang. Dat komt door Home Assistant, maar de constante stip vind ik nogal onzin.
Net even geprobeerd, regio op Spanje gezet en kwam gelijk binnen!alex3305 schreef op maandag 23 juni 2025 @ 10:47:
@Brotuck Ik heb 'em nog niet, terwijl ik wel ingeschreven ben voor de beta. Heb jij jouw 15 Ultra weer terug?
Als het goed is ontvang ik vandaag de Chinese Camera Kit. Ik ben benieuwd hoe die bevalt.
Ik kreeg net van Bouygues de app installer erbij "gratis" en die ging vrolijk wat extra apps installeren. Ik heb ze inmiddels wel handmatig verwijderd, maar iets in die firmware gaat niet helemaal lekker op mijn vodafone netwerk
Just here for the fun
Inderdaad. Dit werkt perfectvandeven66 schreef op maandag 23 juni 2025 @ 10:55:
[...]
Net even geprobeerd, regio op Spanje gezet en kwam gelijk binnen!
Wel werd door de regio wissel Amazon Music geïnstalleerd.
[ Voor 7% gewijzigd door alex3305 op 23-06-2025 11:00 ]
Ik kreeg in ieder geval "deepseek, LA Figaro, Vita Mahjong" erbijalex3305 schreef op maandag 23 juni 2025 @ 10:59:
[...]
Inderdaad. Dit werkt perfect. Voor de overige Tweakers die net zoals mij moesten Googlen waar deze instelling staat. De regio instelling staat onder Aanvullende Instellingen
.
Wel werd door de regio wissel Amazon Music geïnstalleerd.
Just here for the fun
Bij mij bleef het gelukkig bij Amazon Music en App Mall. De laatste verdween gelijk bij het terug veranderen van regio.
Wellicht kwam het door het feit dat mijn gerepareerde mobiel voorzien was van de global firmware en dat ik net door middel van de swap methode ben gewisseld naar de EEU versie.
In ieder geval is alle gebruikersdata behouden en draai ik weer europese firmware nu.
Voor de geïnteresseerden hier een howto van de swap methode: (gemaakt door mijzelf)
https://xdaforums.com/t/s...lock-and-or-root.4745619/
In ieder geval is alle gebruikersdata behouden en draai ik weer europese firmware nu.
Voor de geïnteresseerden hier een howto van de swap methode: (gemaakt door mijzelf)
[ Voor 23% gewijzigd door Brotuck op 23-06-2025 11:12 ]
Just here for the fun
Alleen de Xiaomi 15 Ultra, of ook de normale versie? Regio op Spanje zetten werkte niet voor mij.
Well, sir, on first sighting the French, I naturally gave the order to advance. That's my style, sir.
Bij mij dus niet op Hollandsnieuwe (Vodafone).Brotuck schreef op maandag 23 juni 2025 @ 11:01:
[...]
Ik kreeg in ieder geval "deepseek, LA Figaro, Vita Mahjong" erbij
Update duurde misschien 2 minuten? Was enorm snel. Waarschijnlijk vanwege de A-B partitie.
Statusbalk toggles zien er goed uit!
/f/image/RrJGfdTaAd1fTn8wmYuqX1ag.png?f=fotoalbum_large)
Ik ben alleen niet zeker of het ook goed werkt, aangezien mijn privacy indicator er nog steeds staat, terwijl ik die uit heb gezet
Ik zie geen nieuwe vingerafdrukanimaties. Ik las iets over vlinders op Reddit, maar die vind ik niet terug. Wel één nieuwe stijl vergrendelscherm:
/f/image/p2ADBIVMw4TU4gqR1zVJXqqb.png?f=fotoalbum_large)
De 15 heeft als het goed is 2.0.201.0 gehad. Misschien even op duitsland zetten ?Yakolev schreef op maandag 23 juni 2025 @ 11:12:
Alleen de Xiaomi 15 Ultra, of ook de normale versie? Regio op Spanje zetten werkte niet voor mij.
Just here for the fun
Heb je voorbeeldenBrotuck schreef op maandag 23 juni 2025 @ 11:17:
Wisten jullie trouwens dat je veel meer widgets erbij krijgt als je eerst de regio even op Indonesie zet ?
Nadat je de widget geplaatst hebt kun je hem weer op NL zetten uiteraard.
Dus de privacy indicator pop up animatie wordt niet meer weergeven als je de Privacyverklaring toggle uitzet. Maar de stip blijft nog wel staan. Wat een kneuterige keuzealex3305 schreef op maandag 23 juni 2025 @ 11:14:
Ik ben alleen niet zeker of het ook goed werkt, aangezien mijn privacy indicator er nog steeds staat, terwijl ik die uit heb gezet.
Nog een leuke truuk is de activity launcher installeren en de verborgen activiteit "pets" in thema's activeren. Daar kun je een ai weergave laten maken van een foto van jouw huisdier. Dit vereist wel een Themes.apk versie 2.9.1. Die moet je handmatig updaten
:strip_exif()/f/image/P1mj0AveWphj86wBqO8k2Xcj.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 56% gewijzigd door Brotuck op 23-06-2025 11:59 ]
Just here for the fun
@Brotuck Ik denk dat ik ruzie krijg met mijn iPhone-bezittende vrouw als ik die schattige functies activeer 
Je kunt in HyperOS 2.2 de snelkoppelingen op het vergrendelscherm aanpassen. Of weghalen. Ga hiervoor naar Instellingen > Vergrendelscherm > Snelkoppelingen aanpassen:
Je kunt in HyperOS 2.2 de snelkoppelingen op het vergrendelscherm aanpassen. Of weghalen. Ga hiervoor naar Instellingen > Vergrendelscherm > Snelkoppelingen aanpassen:
/f/image/ptsNQiNLdfkHEGz0anZmt9ep.png?f=fotoalbum_large)
Gisteren heb ik naast de HyperOS 2.2 update ook de Xiaomi 15 Ultra Photography Kit binnen gekregen. Ik had de Chinese versie gekocht op AliExpress waarvoor ik na kortingen iets meer dan €100 heb betaald. Tegelijkertijd had ik voor mijn Xiaomi Pad 7 - die ik bij de 15 Ultra had gekregen - een Focus Pen besteld. Ook deze accessoire had ik al een tijdje op het oog, maar bleef bij Xiaomi uitverkocht. Bij andere winkels was deze pen twee keer zo duur
.
Met de camera kit was ik een beetje huiverig omdat deze verkoper bijzonder goedkoop was en omdat er een negatieve recensie bijstond, maar toen ik het pakketje gisteren ontving bleek het gewoon een nieuw product
.
/f/image/xdljwngFk2zUSSvVzcBAB8nz.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6YQj4VCewGnIB6co8GG6VDm6.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/d1VD2SilbNJeYr06hRtha4uf.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb er wel even een YouTube video bij moeten pakken omdat de handleiding, uiteraard, alleen in het Chinees was
. Het in elkaar zetten was een beetje een priegelwerk, maar uiteindelijk ben ik enorm tevreden met het resultaat:
:strip_exif()/f/image/0AubrUKswHIIpK87jjjuaHPX.png?f=user_large)
Het houdt enorm lekker vast en is makkelijk in gebruik. Aangezien ik een witte 15 Ultra heb vind ik de grijze met gouden variant veel beter passen dan het zwart met rood die hier is verkocht. HyperOS herkent overigens ook de juiste kleur. De firmware update die mij werd aangeboden duurde wel nagelbijtend lang.
De Focus Pen werkt eveneens prima. Maar daarvan denkt HyperOS wel dat het een zwarte betreft, terwijl die eigenlijk wit is. Dat doet uiteraard niets af van de functionaliteit.

Met de camera kit was ik een beetje huiverig omdat deze verkoper bijzonder goedkoop was en omdat er een negatieve recensie bijstond, maar toen ik het pakketje gisteren ontving bleek het gewoon een nieuw product
/f/image/xdljwngFk2zUSSvVzcBAB8nz.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6YQj4VCewGnIB6co8GG6VDm6.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/d1VD2SilbNJeYr06hRtha4uf.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb er wel even een YouTube video bij moeten pakken omdat de handleiding, uiteraard, alleen in het Chinees was
:strip_exif()/f/image/0AubrUKswHIIpK87jjjuaHPX.png?f=user_large)
Het houdt enorm lekker vast en is makkelijk in gebruik. Aangezien ik een witte 15 Ultra heb vind ik de grijze met gouden variant veel beter passen dan het zwart met rood die hier is verkocht. HyperOS herkent overigens ook de juiste kleur. De firmware update die mij werd aangeboden duurde wel nagelbijtend lang.
De Focus Pen werkt eveneens prima. Maar daarvan denkt HyperOS wel dat het een zwarte betreft, terwijl die eigenlijk wit is. Dat doet uiteraard niets af van de functionaliteit.
Gisteren een Xiaomi 15 Ultra gekocht en stuit tijdens installeren van apps op 2 irritante problemen.
1.
Ik maak gebruik van "dubbele apps" wat Facebook en Messenger betreft. Als ik Messenger open en wil bv een filmpje bekijken dat iemand mij heeft gestuurd, dan speelt deze niet automatisch af. Ik krijg dan eerst een irritante popup "Selecteer app" waarin ik vervolgens kan kiezen uit Facebook en de duo-versie van Facebook.
2.
Kraken Pro. Deze app gebruikte ik al enige tijd op Samsung en had er nooit problemen mee. Installeren en vervolgens aanmelden middels Biometrie verloopt op de Xiaomi vlekkeloos. Echter als ik de app afsluit, vervolgens weer open en mij aan wil melden via biometrie, dan krijg ik de tekst "Verificatiefout, probeer opnieuw". Biometrie werkt overigens met alle andere apps vlekkeloos.
Wat ik zelf heb ondernomen.
Alle apps inclusief firmware zijn up-to-date.,
Na reset naar fabrieksinstellingen, beide problemen nog steeds niet opgelost
Alle rechten verleend
1.
Ik maak gebruik van "dubbele apps" wat Facebook en Messenger betreft. Als ik Messenger open en wil bv een filmpje bekijken dat iemand mij heeft gestuurd, dan speelt deze niet automatisch af. Ik krijg dan eerst een irritante popup "Selecteer app" waarin ik vervolgens kan kiezen uit Facebook en de duo-versie van Facebook.
2.
Kraken Pro. Deze app gebruikte ik al enige tijd op Samsung en had er nooit problemen mee. Installeren en vervolgens aanmelden middels Biometrie verloopt op de Xiaomi vlekkeloos. Echter als ik de app afsluit, vervolgens weer open en mij aan wil melden via biometrie, dan krijg ik de tekst "Verificatiefout, probeer opnieuw". Biometrie werkt overigens met alle andere apps vlekkeloos.
Wat ik zelf heb ondernomen.
Alle apps inclusief firmware zijn up-to-date.,
Na reset naar fabrieksinstellingen, beide problemen nog steeds niet opgelost
Alle rechten verleend
Ten aanzien van de firmware update, wees daar heel voorzichtig mee. Die van mij was helemaal dood nadat ik een update had gedaan. Dus als alles werkt zou ik zelfs zeggen, lekker niet doen.alex3305 schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 11:57:
Gisteren heb ik naast de HyperOS 2.2 update ook de Xiaomi 15 Ultra Photography Kit binnen gekregen. Ik had de Chinese versie gekocht op AliExpress waarvoor ik na kortingen iets meer dan €100 heb betaald. Tegelijkertijd had ik voor mijn Xiaomi Pad 7 - die ik bij de 15 Ultra had gekregen - een Focus Pen besteld. Ook deze accessoire had ik al een tijdje op het oog, maar bleef bij Xiaomi uitverkocht. Bij andere winkels was deze pen twee keer zo duur.
Met de camera kit was ik een beetje huiverig omdat deze verkoper bijzonder goedkoop was en omdat er een negatieve recensie bijstond, maar toen ik het pakketje gisteren ontving bleek het gewoon een nieuw product.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik heb er wel even een YouTube video bij moeten pakken omdat de handleiding, uiteraard, alleen in het Chinees was. Het in elkaar zetten was een beetje een priegelwerk, maar uiteindelijk ben ik enorm tevreden met het resultaat:
[Afbeelding]
Ik krijg nu een refund van Xiaomi voor de kit omdat hij niet op voorraad is. Dus in essentie nog meer korting, want de kit zat bij het toestel toen ik hem kocht bij introductie.
Just here for the fun
@Brotuck Die update voelde ook echt niet lekker
. Duurde lang, het scherm bleef niet aan. Maar goed, ik zat ook nog in de refund periode van AliExpress. Dus dan doe ik dat liever nu dan over twee maanden.
Ik vind de camera kit wel echt super leuk. Alleen ben ik van de naked phone en wil dus liever niet constant een hoesje eromheen hebben. Vooral het randje bij het scherm vind ik bloedje irritant
. Een first world problem, maar goed. Het camera hoesje eraf halen vind ik een enorm gedoe. Ik zit er dus over te denken om een alternatief hoesje te printen waarbij ik de zijkanten niet meeneem. Dat is in principe ook niet nodig.

Ik vind de camera kit wel echt super leuk. Alleen ben ik van de naked phone en wil dus liever niet constant een hoesje eromheen hebben. Vooral het randje bij het scherm vind ik bloedje irritant

de 15 ultra heeft zeker een curved scherm?
- Zit er standaard een screenprotector op?
- Heeft iemand van jullie al een glazen screenprotector erop? (altijd drama met curved schermen)
- Zijn er nog bekende merken die hoesjes maken voor Xiaomi? of aanraders? military grade?
- Heeft iemand van jullie al een glazen screenprotector erop? (altijd drama met curved schermen)
- Zijn er nog bekende merken die hoesjes maken voor Xiaomi? of aanraders? military grade?
Ja eigenlijk zijn alle hoesjes niet fijn bij dit toestel, hij is al snel te lomp. En ik gebruik gestures en je wil niet weten hoe vaak het swipen van onder niet lekker ging. Het meegeleverde hoesje was een hard plastic versie en het hoesje wat bij de photography kit zat is wel heel erg schreeuwerig. Dus ik gebruik hem zeker in huis ook zonder hoesje.alex3305 schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 11:58:
@Brotuck Die update voelde ook echt niet lekker. Duurde lang, het scherm bleef niet aan. Maar goed, ik zat ook nog in de refund periode van AliExpress. Dus dan doe ik dat liever nu dan over twee maanden.
Ik vind de camera kit wel echt super leuk. Alleen ben ik van de naked phone en wil dus liever niet constant een hoesje eromheen hebben. Vooral het randje bij het scherm vind ik bloedje irritant. Een first world problem, maar goed. Het camera hoesje eraf halen vind ik een enorm gedoe. Ik zit er dus over te denken om een alternatief hoesje te printen waarbij ik de zijkanten niet meeneem. Dat is in principe ook niet nodig.
Just here for the fun
Ja er zit een (plastic) screenprotector op, die krijgt wel erg snel krasjes. Ik begreep dat een glazen versie niet heel erg goed gaat met de fingerprint scanner.Aggressor schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 12:13:
Er is een military grade hoesjes maker inderdaad, maar toen ik een paar weken geleden checkte was die nog niet voor de 15 Ultra beschikbaar.
Just here for the fun
Ja.Aggressor schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 12:13:
Ja- Zit er standaard een screenprotector op?
Nee. Dit wordt afgeraden met de vingerafdruksensor.- Heeft iemand van jullie al een glazen screenprotector erop? (altijd drama met curved schermen)
Het Nillkin hoesje wordt veel aangeraden, maar dat kun je vast zelf ook vinden- Zijn er nog bekende merken die hoesjes maken voor Xiaomi? of aanraders? military grade?

Ik heb momenteel alleen een krasje / vlekje aan de onderkant van mijn scherm, op de curve. Bij normaal gebruik onzichtbaar, maar het viel me toevallig afgelopen week op. Ik vermoed dat dit komt omdat dit randje regelmatig over een stud in de jeans gaat bij het gebruik. Beetje jammer, maar zolang ik er geen last van heb zal het me een spreekwoordelijke worst wezenBrotuck schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 12:24:
Ja er zit een (plastic) screenprotector op, die krijgt wel erg snel krasjes. Ik begreep dat een glazen versie niet heel erg goed gaat met de fingerprint scanner.
Het Photography Kit hoesje krast overigens ook enorm makkelijk. Dat is ook wel jammer. Maar hey, ook dit is een gebruiksvoorwerp.
De HyperOS 2.2 update is vooralsnog prima te noemen. Ik merk wel wat kleine bugs.
- De privacy indicator blijft staan, ondanks dat ik deze uit heb gezet bij statusbalk instellingen
- Bij de launcher instellingen dacht ik eerder deze week 4 opties te hebben, maar ik heb er nu 3: Achtergrond, Widgets, Instellingen
- De aanvullende vingerdrukanimaties (vlinders?) missen
- Gisteren kon ik mijn bluetooth headset niet bedienen met de volume toetsen
Ik vind de oplossing van Armor-X erg handig, in de toekomst wil ik het toestel ook op een scooter gaan gebruiken (ik ga emigreren naar indonesie) en een auto is daar niet heel handig.
Ze hebben ook een case voor de 15 Ultra inmiddels !
Ze hebben ook een case voor de 15 Ultra inmiddels !
Just here for the fun
Klopt de kevlar lijkt mij de beste protectie.alex3305 schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 12:26:
[...]
Ja.
[...]
Ja
[...]
Nee. Dit wordt afgeraden met de vingerafdruksensor.
[...]
Het Nillkin hoesje wordt veel aangeraden, maar dat kun je vast zelf ook vinden. Net zoals eigenlijk de andere vragen
Past er dan nog wel een camera protector op? (of niet nodig) ik heb geen zin in krasjes....
En voor de zekerheid even gevraagd ....
De vingerscanner gebruik ik toch niet .... twijfel
Ik heb na mijn product: OnePlus 7 Pro (8GB intern) avontuur gezworen nooit meer een afgerond scherm te nemen. Maar dit scherm heeft maar een heel subtiele curve en is totaal niet te vergelijken.
Goedenavond, ik overweeg een Xiaomi 15 ultra aan te schaffen. Een paar vragen aan de kenners. Wat vinden jullie van de camera kwaliteit en de batterijduur? Ik hoor graag van jullie. Alvast bedankt
Daar had je al antwoord op gekregen toch? Ik help je even herinneren:
zuukie schreef op maandag 19 mei 2025 @ 19:41:
Duidelijk. Ik sla de Xiaomi ultra over. Bedankt voor je berichtje 👍🤗
Klopt. Maar ben weer gaan twijfelen namelijk..Mijn honor heeft het begeven. Heb nu tijdelijk een OnePlus te leen
Vandaar nogmaals mijn vraag
Vandaar nogmaals mijn vraag
Persoonlijk is de camera echt top de batterijduur is prima maar het toan verschillen per update/instelling/gebruik.zuukie schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 20:14:
Goedenavond, ik overweeg een Xiaomi 15 ultra aan te schaffen. Een paar vragen aan de kenners. Wat vinden jullie van de camera kwaliteit en de batterijduur? Ik hoor graag van jullie. Alvast bedankt
Eravringen met de 15 Ultra:
- Gekocht met enorm veel extra's tijdens de launch. Ik kreeg de pad 7 Pro en de Photography kit kado. En ook nog een leuke korting. Mijn advies zou dus eigenlijk zijn koop een Xiaomi toestel bij de launch.
- Komende van de 14 Ultra was de nieuwe camera layout even wennen. Maar de 4.3 zoom (met de 200 megapixel lens) is toch echt wel van een andere planeet.
- De balans in je hand was ik al gewend vanwege de 14 Ultra, maar het blijft een zwaar toestel. In het verleden had ik eigenlijk enkel toestel onder de 200 gram zoals de Sony Xperia 1V
- De overige camera modes zijn overigens ook gewoon goed
- Battery is vaak ruimschoots voldoende om de dag door te komen, maar als je veel foto's gaat maken dan is die extra batterij van de photography kit wel handig.
- Scherm is zeer goed in helderheid onder alle omstandigheden
- Toestel word amper heet, tenzij je met 90 Watt gaat laden of veel de camera gebruikt. Dan is hij merkbaar warmer.
- Prestaties zijn goed, geen stotteringen. Soms zit er nog wel een bugje in HyperOS 2.1/2.2, maar meestal is dat met een update wel gefixed
- Gekocht met enorm veel extra's tijdens de launch. Ik kreeg de pad 7 Pro en de Photography kit kado. En ook nog een leuke korting. Mijn advies zou dus eigenlijk zijn koop een Xiaomi toestel bij de launch.
- Komende van de 14 Ultra was de nieuwe camera layout even wennen. Maar de 4.3 zoom (met de 200 megapixel lens) is toch echt wel van een andere planeet.
- De balans in je hand was ik al gewend vanwege de 14 Ultra, maar het blijft een zwaar toestel. In het verleden had ik eigenlijk enkel toestel onder de 200 gram zoals de Sony Xperia 1V
- De overige camera modes zijn overigens ook gewoon goed
- Battery is vaak ruimschoots voldoende om de dag door te komen, maar als je veel foto's gaat maken dan is die extra batterij van de photography kit wel handig.
- Scherm is zeer goed in helderheid onder alle omstandigheden
- Toestel word amper heet, tenzij je met 90 Watt gaat laden of veel de camera gebruikt. Dan is hij merkbaar warmer.
- Prestaties zijn goed, geen stotteringen. Soms zit er nog wel een bugje in HyperOS 2.1/2.2, maar meestal is dat met een update wel gefixed
Just here for the fun
@Brotuck hoeveel heb jij er voor betaald als ik vragen mag?
En kan je in de telefoon ook instellen dat hij langzaam laadt en tot max 80 oid?
En kan je in de telefoon ook instellen dat hij langzaam laadt en tot max 80 oid?
Ja dat kan zeker zowel tot 80% laden of dynamisch en ook verschillende laadsnelheden.Aggressor schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 09:55:
Ik heb het toestel zakelijk gekocht, dus ik kreeg de btw terug. De pad heb ik verkocht en de 14 ultra ook. Toen was de uiteindelijke prijs rond de 50 euro.Aggressor schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 09:55:
Maar omdat de photography kit dus stuk is krijg ik daarvan ook de nieuwprijs. En krijg ik dus geld toe...
Just here for the fun
@Brotuck de ipad is nu rond de 410 . De kit rond de 150.
Of bedoel je met inruil/verkoop van je oud toestel?
Nieuwprijs was toch wel rond de 1200?
Edit.. ja dus
Ik kan de silver chrome ook kopen voor 890 ong.
Met wat korting bij nl webshop..dus gewoon garantie.
Welke versie verkoopt bol zelf? Eu of global?
Edit.. ja dus
[ Voor 36% gewijzigd door Aggressor op 28-06-2025 10:52 ]
In Nederland verkopen ze altijd de eeu versieAggressor schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 10:45:
@Brotuck de ipad is nu rond de 410 . De kit rond de 150.
Edit.. ja dus
Just here for the fun
[ Voor 100% gewijzigd door The Wizard op 30-06-2025 11:06 ]
Ik probeer deze truc te doen met de Xiaomi 15, maar ik kom er niet uit...Brotuck schreef op maandag 23 juni 2025 @ 11:10:
De ADB regel switcht de bestanden a en b maar hij gaat niet door helaas.. kun je me verder op weg helpen?
Ik denk dat de resolutie anders is op de 15?Tjebbe... schreef op zondag 29 juni 2025 @ 21:23:
[...]
Ik probeer deze truc te doen met de Xiaomi 15, maar ik kom er niet uit...
De ADB regel switcht de bestanden a en b maar hij gaat niet door helaas.. kun je me verder op weg helpen?
Dan is de keypress anders..
Je kunt in developer options aanzetten dat je schreentab zichtbaar is, dan kan je ermee spelen totdat je wel op de juiste plek zit.
De 15 is 2670 x 1200
De 15 Ultra is 3200 x 1440
Je drukt dus in feite op de verkeerde plek, de rest van het script zal wel doorlopen met de rename acties.
Dus bij de volgende poging moet je ze weer even hernoemen.
Als je goed bent in percentages kun je ook het verschil in percentage uitrekenen.
[ Voor 37% gewijzigd door Brotuck op 29-06-2025 21:37 ]
Just here for the fun
Dank voor je reactie!
Ik had het inderdaad aangepast naar 834 2493, dat zou moeten kloppen in verhouding.
(Dank voor de tip van de zichtbare keytab)
Ik had het inderdaad aangepast naar 834 2493, dat zou moeten kloppen in verhouding.
En nu ben ik toch wel benieuwd of het gelukt is ?Tjebbe... schreef op zondag 29 juni 2025 @ 21:56:
Dank voor je reactie!
Just here for the fun
Nope, ik krijg de melding op de telefoon: couldn't verify update package (op de computer de melding: /system/bin/sh: adb: inaccessible or not found
bestanden zijn wel weer hernoemd
Als je een ADB foutmelding krijgt, dan zou ik eens naar een andere (nieuwere) versie kijken.Tjebbe... schreef op zondag 29 juni 2025 @ 22:43:
Nope, ik krijg de melding op de telefoon: couldn't verify update package (op de computer de melding: /system/bin/sh: adb: inaccessible or not found
Als je een cannot verify update package krijgt dan heb je verkeerde bron bestand geselecteerd.
Just here for the fun
ik ga weer verder proberen, dank je wel!
Als ik weer een gerichte vraag heb of een positieve uitslag dan meld ik me weer, oké?
Als ik weer een gerichte vraag heb of een positieve uitslag dan meld ik me weer, oké?
Ik heb inmiddels het switchen van de regio op 2 van mijn toestellen gedaan, dus het script werkt 100%Tjebbe... schreef op maandag 30 juni 2025 @ 10:15:
ik ga weer verder proberen, dank je wel!
Welke versie probeer je te flashen ? En over welke versie heen ?
Zeker als het om dezelfde build gaat in dezelfde maand dan kan het fout lopen. Maar als je een Mei editie nu hebt en er een Juni editie overheen wil zetten van een andere regio dan werkt het prima
Just here for the fun
Ik heb nu de Global versie en probeer de Xiaomi.eu te flashen.Brotuck schreef op maandag 30 juni 2025 @ 12:10:
[...]
Welke versie probeer je te flashen ? En over welke versie heen ?
Dus nu de 2.0.109.0.VOCEUXM en wil naar xiaomi.eu_DADA_OS2.0.206.0.VOCCNXM_15.zip
(beide nog eens gedownload, ADB geüpdatet)
Foutmeldingen blijven hetzelfde...
De Xiaomi.eu versie is NIET compatibel en geen officiële software vanuit Xiaomi.Tjebbe... schreef op maandag 30 juni 2025 @ 12:22:
[...]
Ik heb nu de Global versie en probeer de Xiaomi.eu te flashen.
Dus nu de 2.0.109.0.VOCEUXM en wil naar xiaomi.eu_DADA_OS2.0.206.0.VOCCNXM_15.zip
(beide nog eens gedownload, ADB geüpdatet)
Foutmeldingen blijven hetzelfde...
Je kunt enkel gebruik maken van officiele zip files vanuit Xiaomi.
Xiaomi.eu software is custom software en werkt enkel met een unlocked bootloader
Just here for the fun
Het script van @Brotuck gaat inderdaad om een regio switch en geeft niet de mogelijkheid om te rooten of custom roms te flashen
. xiaomi.eu is ook iets anders dan de Xiaomi EEU rom.
AH, dank voor de verduidelijking... dat had ik niet goed gelezen!
Hopelijk lukt het unlocken van de bootloader dan eindelijk een keer!
Daar is dan weer een ander script voor om die stap(pen) wat te versnellen.Tjebbe... schreef op maandag 30 juni 2025 @ 13:24:
AH, dank voor de verduidelijking... dat had ik niet goed gelezen!
Mij lukte dit in 2 dagen nadat ik daarvoor echt 2 maanden bezig ben geweest om het via de officiele manier te realiseren.
Dit is een script wat zelfs op XDA weer verwijderd is, maar ik nog wel in bezit heb.
Mocht je dit willen draaien heb je wel verstand nodig van Python e.d.
Just here for the fun
Als dat een op linux te draaien script is, zou ik me daar graag in verdiepen!
(trouwens ook als het alleen op Windows draait 😉 confisqueer ik even de desktop van mijn zoon)
(trouwens ook als het alleen op Windows draait 😉 confisqueer ik even de desktop van mijn zoon)
Dat gok ik wel, stuur maar even een manier van communiceren aan mij in pm, dan stuur ik je het script. Ga ik niet openbaar zetten
Just here for the fun
:strip_exif()/f/image/XvupIXdj0dfgFA3eOrLm4Qfa.jpg?f=fotoalbum_large)
Vandaag nog eens laten leeglopen tot 2% om nog eens volledig op te laden.
Health ziet er niet goed uit. In de xiaomi settings staat er wel 100% health. Misschien helemaal laten leeglopen voor betere calibratie?
Ik laad typisch op van 15+ tot 80pct, zonder hoesje, met de 120w xiaomi charger op lage snelheid...
[ Voor 11% gewijzigd door Wdude124 op 01-07-2025 19:40 ]
Accubattery heeft het nog nooit goed gehad met de health op Xiaomi telefoons. Het lijkt wel of ze gewoon niet alles " zien"
Just here for the fun
Idem voor Battery Guru. Ik heb alles gezien van 90% health tot 200% health in een paar weken tijd. Ik ben inmiddels gestopt met die battery apps.
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat het in feite 2 verschillende batterijen zijn, maar met een slimme techniek gekoppeld. Daarom kunnen ze ook zo snel laden. Mijn Poco op 120 Watt zelfs
Als je dit dus combineert met batterycare dan raken de meeste apps de weg kwijt
Als je dit dus combineert met batterycare dan raken de meeste apps de weg kwijt
Just here for the fun
Al die battery apps werken erg slecht op Xiaomi telefoons, ook met het meten van je laadsnelheid. Met laden komt dat o.a. omdat Xiaomi USB PD-PPS gebruikt, wat weer een aangepaste versie van PD is en daar kunnen ze niet mee overweg.
Toch ook wel echt zuur dat Xiaomi het bootloader unlocken zo heeft uitgekleed. Chinese modellen kunnen helemaal niet meer, ik heb een Fold 4 en net voordat het programma sloot kocht ik hem. Dus ben veroordeeld tot de CN rom.
Toch ook wel echt zuur dat Xiaomi het bootloader unlocken zo heeft uitgekleed. Chinese modellen kunnen helemaal niet meer, ik heb een Fold 4 en net voordat het programma sloot kocht ik hem. Dus ben veroordeeld tot de CN rom.
Ik kwam hier eigenlijk om wat anders te zeggen: DXOmark heeft een nieuwe test methode en nu komt de Xiaomi 15 Ultra een stuk beter uit de verf.
Toch heb ik gehoord dat je via de betaal manier nog steeds kan unlocken, maar het is niet goedkoopKaiseRRuby schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 15:14:
Al die battery apps werken erg slecht op Xiaomi telefoons, ook met het meten van je laadsnelheid. Met laden komt dat o.a. omdat Xiaomi USB PD-PPS gebruikt, wat weer een aangepaste versie van PD is en daar kunnen ze niet mee overweg.
Just here for the fun
Dat is een mythe, zijn allemaal oplichters. Ik heb het aan NCUnlock gevraagd en hij geeft duidelijk aan dat het niet bestaat. Ik volgde al een paar maand een kerel die betrouwbaar leek. Heb info gevraagd aan NCUnlock en hij gaf 5 interne screenshots van die kerel die ik volgde, oplichter dus.Brotuck schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 15:20:
[...]
Toch heb ik gehoord dat je via de betaal manier nog steeds kan unlocken, maar het is niet goedkoop
Plus ben gescamd voor 75 euro. Je maakt over en hup, ze zijn verdwenen.
Is dat niet vanwege dat jij een CN versie hebt?KaiseRRuby schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 15:28:
[...]
Dat is een mythe, zijn allemaal oplichters. Ik heb het aan NCUnlock gevraagd en hij geeft duidelijk aan dat het niet bestaat. Ik volgde al een paar maand een kerel die betrouwbaar leek. Heb info gevraagd aan NCUnlock en hij gaf 5 interne screenshots van die kerel die ik volgde, oplichter dus.
Volgens mij kan NCUnlock wel de Global versie unlocken, nog steeds te duur, dat wel natuurlijk.
Je kent me niet, maar geloof me dat dit een recente ontwikkeling is. I know a guy ....😅KaiseRRuby schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 15:28:
[...]
Dat is een mythe, zijn allemaal oplichters. Ik heb het aan NCUnlock gevraagd en hij geeft duidelijk aan dat het niet bestaat. Ik volgde al een paar maand een kerel die betrouwbaar leek. Heb info gevraagd aan NCUnlock en hij gaf 5 interne screenshots van die kerel die ik volgde, oplichter dus.
Just here for the fun
Ja, dat klopt. Die CN versie is niet te unlocken meer, dat is vanwege regels vanuit de Chinese overheid. Ik was daar inderdaad wellicht niet duidelijk genoeg in, de Globale versies zijn wel te unlocken (al lijkt dat ook een lot uit de loterij als dit gaat lukken).Tjebbe... schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 15:44:
[...]
Is dat niet vanwege dat jij een CN versie hebt?
Volgens mij kan NCUnlock wel de Global versie unlocken, nog steeds te duur, dat wel natuurlijk.
Geldt dit ook voor de CN versies?Brotuck schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 18:55:
[...]
Je kent me niet, maar geloof me dat dit een recente ontwikkeling is. I know a guy ....😅
Ja dat is wel waar iedere hacker/unlocker nu mee bezig is.
Ik kan hem wel vragen of dit voor alle modellen is of dat hij het enkel over de 15 ultra had.
Just here for the fun
Graag. Maar jij hebt je telefoon dus laten unlocken? En dat was een CN versie?Brotuck schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 20:44:
[...]
Ja dat is wel waar iedere hacker/unlocker nu mee bezig is.
Ik kan hem wel vragen of dit voor alle modellen is of dat hij het enkel over de 15 ultra had.
Hallo,
Ik heb een Xiaomi 15 (EEA-versie). Huidige versie is 2.0.109.0.VOCEUXM.
Ik krijg de nieuwste update (2.0.201.0.VOCEUXM) niet binnen via OTA, zelfs regio aanpassen naar Spanje of Duitsland, helpt niet.
Via recovery lukt het mij ook niet om de update te installeren.
Op deze site: https://new.c.mi.com/glob...oad/detail/device/1903195
Heb ik versie OS2.0.201.0.VOCEUXM gedownload.
De “Flashing Guide” op dezelfde site gevolgd.
Maar ik krijg de melding “Kan de update niet verifiëren. Kan deze ROM niet flashen.”
Iemand een idee wat ik nog kan proberen?
Of moet ik gewoon geduld hebben en wachten op de OTA?
Ik krijg de nieuwste update (2.0.201.0.VOCEUXM) niet binnen via OTA, zelfs regio aanpassen naar Spanje of Duitsland, helpt niet.
Maar ik krijg de melding “Kan de update niet verifiëren. Kan deze ROM niet flashen.”
@iheadz Het zou me niets verbazen als de Xiaomi 15 gebruikers direct naar Android 16 gaan
. Ik zag daarvan de update al op Reddit voorbijkomen.
Nee ik zit in wat hacking groepjes waarin ze achter de schermen druk bezig zijn om een tool te ontwikkelen.KaiseRRuby schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 07:32:
[...]
Graag. Maar jij hebt je telefoon dus laten unlocken? En dat was een CN versie?
Eentje zegt dat hij al een werkende oplossing heeft, maar ik ga eerst even polsen of dat echt zo is. In de community scheppen ze graag op enzo.
Just here for the fun
Probeer deze guide eens om te flashen ?iheadz schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 11:20:
Hallo,
Je hebt dan ook de huidige firmware nodig:
https://bn.d.miui.com/OS2...-user-15.0-348b04aeb5.zip
En je zal ook de input tab moeten aanpassen naar de resolutie van de 15, want die van de 15 ultra is anders. Scrol even omhoog dan zie je wat berichten hierover.
Of misschien kan @Tjebbe... hier neerzetten welke input hij gebruikt ?
[ Voor 3% gewijzigd door Brotuck op 03-07-2025 11:33 ]
Just here for the fun
Ik quote mezelf, deze aanpassing had ik gedaan.Tjebbe... schreef op zondag 29 juni 2025 @ 21:56:
Ik zou er echt heel benieuwd naar zijn, al die exploits etc werken allemaal niet. NCUnlock is al jaren actief, als hij zegt dat het niet kan heb ik daar wel vertrouwen in. Ook omdat alles via de servers van Xiaomi moet, ben ik wel echt heel benieuwd hoe een hacker dat zou kunnen veranderen.Brotuck schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 11:26:
[...]
Nee ik zit in wat hacking groepjes waarin ze achter de schermen druk bezig zijn om een tool te ontwikkelen.
Eentje zegt dat hij al een werkende oplossing heeft, maar ik ga eerst even polsen of dat echt zo is. In de community scheppen ze graag op enzo.
Het is namelijk aangepast door Xiaomi omdat de Chinese wetgeving dit verplicht stelde, niet omdat ze het zelf niet meer willen.
Xiaomi heeft het als eerste toegepast, met het dichtgooien van die bootloader. Dus hackers zouden de enige partij kunnen zijn die het inderdaad gaan oplossen, want Xiaomi zal het niet meer terug gaan draaien.
Je zou iets met die community app moeten kunnen maar niemand heeft dat nog voor elkaar gekregen.
Dus hou me op de hoogte aub, zou heel graag mijn Fold 4 rooten.
Nou ik weet niet of je weleens van een EDL hebt gehoord ? Dat is de speciale recovery modus waar een telefoon als laatste resort mee gerecovered kan worden. Vaak enkel op te starten als je twee laspunten kortsluit of een speciale kabel gebruikt. Dit is de methode die een repair center gebruikt.KaiseRRuby schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 13:46:
[...]
Ik zou er echt heel benieuwd naar zijn, al die exploits etc werken allemaal niet. NCUnlock is al jaren actief, als hij zegt dat het niet kan heb ik daar wel vertrouwen in. Ook omdat alles via de servers van Xiaomi moet, ben ik wel echt heel benieuwd hoe een hacker dat zou kunnen veranderen.
Het is namelijk aangepast door Xiaomi omdat de Chinese wetgeving dit verplicht stelde, niet omdat ze het zelf niet meer willen.
Xiaomi heeft het als eerste toegepast, met het dichtgooien van die bootloader. Dus hackers zouden de enige partij kunnen zijn die het inderdaad gaan oplossen, want Xiaomi zal het niet meer terug gaan draaien.
Je zou iets met die community app moeten kunnen maar niemand heeft dat nog voor elkaar gekregen.
Dus hou me op de hoogte aub, zou heel graag mijn Fold 4 rooten.
Eenmaal in deze speciale recovery heeft xiaomi een beveiliging ingebouwd dat je enkel mag flashen als je een "auth" token hebt. De truuk is om er dus omheen te komen en dus met iedere willekeurige firmware te flashen. Tot nu toe als men dit probeerde was het een instant brick bij een CN device. Daarom zegt iedere unlocker dat het niet kan. Die willen niet schuldig zijn aan het bricken van jou toestel.
Maar het is puur een kwestie van tijd totdat met de juiste firehose (=soort bootloader) heeft gevonden/gehacked.
Just here for the fun
Het zal me benieuwen, EDL mode ken ik zeker, ooit eens op die manier mijn Xiaomi 9T weer tot leven gewekt.Brotuck schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 14:42:
[...]
Nou ik weet niet of je weleens van een EDL hebt gehoord ? Dat is de speciale recovery modus waar een telefoon als laatste resort mee gerecovered kan worden. Vaak enkel op te starten als je twee laspunten kortsluit of een speciale kabel gebruikt. Dit is de methode die een repair center gebruikt.
Eenmaal in deze speciale recovery heeft xiaomi een beveiliging ingebouwd dat je enkel mag flashen als je een "auth" token hebt. De truuk is om er dus omheen te komen en dus met iedere willekeurige firmware te flashen. Tot nu toe als men dit probeerde was het een instant brick bij een CN device. Daarom zegt iedere unlocker dat het niet kan. Die willen niet schuldig zijn aan het bricken van jou toestel.
Maar het is puur een kwestie van tijd totdat met de juiste firehose (=soort bootloader) heeft gevonden/gehacked.
Mochten er vorderingen zijn dan hoor ik het graag.
Vandaag is er een beperkte release uitgekomen voor de reguliere 15 met Android 16 op de global editie.
Het zal dus een kwestie van een week zijn voordat de global helemaal op 16 zit, mits alles goed gaat.
Xiaomi 15
[dada_global]
HyperOS-OS2.0.217.0.WOCMIXM
[Mi Pilot Release]
Note:-
This is the first major version release for international users. As a result, the rollout will be gradual to ensure stability. If no critical issues arise, we’ll proceed with a full rollout very soon.
Over 100 internal test users have now been upgraded.
The following countries cannot receive this version: Myanmar, Colombia, Singapore, Cambodia, the Philippines, Malaysia, Thailand, Vietnam, Brazil, Mexico, North Macedonia, and Indonesia.
Het zal dus een kwestie van een week zijn voordat de global helemaal op 16 zit, mits alles goed gaat.
Xiaomi 15
[dada_global]
HyperOS-OS2.0.217.0.WOCMIXM
[Mi Pilot Release]
Note:-
This is the first major version release for international users. As a result, the rollout will be gradual to ensure stability. If no critical issues arise, we’ll proceed with a full rollout very soon.
Over 100 internal test users have now been upgraded.
The following countries cannot receive this version: Myanmar, Colombia, Singapore, Cambodia, the Philippines, Malaysia, Thailand, Vietnam, Brazil, Mexico, North Macedonia, and Indonesia.
Just here for the fun
Je hebt een kans dat je de EEU versie ook binnen krijgt als je de regio op uk zet. Die is ook gereleased.
Just here for the fun