Mifi netwerk draadloos naar powerline

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTC1
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23-08 19:24
Hallo iedereen

Voor ons vakantiehuis hebben we een internet verbinding via een mifi router van tp-link (zonder UTP aansluiting) met simkaart van Telenet.
Nu had ik graag geweten of ik een powerline adapter kan aansluiten op het mifi netwerk draadloos zonder vaste UTP kabel (tl-wpa8635p kit) om via deze bedraad naar een Poe switch te gaan om onze ring camera's aan te sluiten.
...

Mifi router TPlink. M7350
Powerline tl-wpa8635p kit
Camera ring outdoor camera
Poe swich tp link (weet het exacte model niet van buiten)
...
Alvast bedankt
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FredvZ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:33
Is het niet eenvoudiger een andere 4G/5G-router (met netwerkpoorten en wifi) te kopen en die op de switch aan te sluiten?

[ Voor 17% gewijzigd door FredvZ op 21-02-2025 18:15 ]

Spel en typfouten voorbehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTC1
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23-08 19:24
FredvZ schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 18:15:
Is het niet eenvoudiger een andere 4G/5G-router (met netwerkpoorten en wifi) te kopen en die op de switch aan te sluiten?
Waarschijnlijk wel maar heb de mifi router en powerlines nu al te lang in bezit om terug te sturen helaas.

Grt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Doman
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:25
RTC1 schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 12:29:
Nu had ik graag geweten of ik een powerline adapter kan aansluiten op het mifi netwerk draadloos zonder vaste UTP kabel (tl-wpa8635p kit) om via deze bedraad naar een Poe switch te gaan om onze ring camera's aan te sluiten.
Je wilt dus een WiFi bridge van de router naar het Powerline netwerk
Ik heb hier de (dezelfde?) TL-WPA8630p en die biedt deze functie zo te zien niet.
Wel jammer eigenlijk, want je kan er wel het WiFi signaal van een router/AP mee clonen maar niet via WiFi bridgen/verbinden.
Je moet er dan een extra Repeater/AP als bridge tussen zetten.

Ethernet RJ45 draadloos aansluiten op netwerk
WiFi signaal omzetten naar RJ45
WiFi naar utp zonder extended signaal