Ik heb de PS2 nu een half jaar, moet em 3 jaar op mijn naam geregistreerd hebben staan om de Vlaamse EV premie (3000 euro) te behouden, moest ik em al eerder verkopen moet ik die premie terugstorten. Nog 2.5 jaartjes dus, tegen dan zal die misschien een jaar op de markt zijn en de meeste kinderziektes er (hopelijk) uit.Hansieo schreef op maandag 12 mei 2025 @ 14:34:
lol, ik ga óók voor de AWD (EV6 GT pk's?), en wel héél toevalling(?) dat jij óók Polestar 2 eigenaar bent?
Mijn Polestar is van 2022, 230pk op de voorwielen. Rijdt nog best zuinig, ik doe momenteel 500km op 100%, maar mis toch wat fun. Heb em kunnen timen op 7,02 seconden van 0-100, beetje sneller zou mooi zijn (lees sub-5 seconden)
Een Alpine A390 kan ook nog wel, zal van de prijs/vermogen afhangen. De A290 vind ik wat teleurstellend.
Zeekr 001 ziet er ook zeker niet slecht uit, alleen is beschikbaarheid in België nog een ding.
Nieuwe P2 facelift kan zeker, EX30 performance ook. P4 is prachtig maar is qua breedte net te veel om door de poort op de oprit te rijden, en met de muren van het huis en de buren helaas niets anders mogelijk
[ Voor 9% gewijzigd door deSenna24 op 12-05-2025 15:27 ]
:strip_exif()/f/image/oMY1Z8dRd9IgDA4huWRCuhVk.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YzlVjeaJGfBVgbqn8nOl020R.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/f85Aa8YjGhX4WvjDKg14w8Yw.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/rYWtOvRYt0N3wizYkf8nsl9h.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/T0PdjReCS1ItIehA8waKKUWu.jpg?f=fotoalbum_large)