En dat is dus iets waar ik de schijt van krijg. Je weet wat er aan de hand is, maar je gaat gewoon door met leveren en ja, er zullen hier benadeelden vallen, want niet iedereen zal er van af weten of veel te laat. Op deze manier wil je gewoon zoveel mogelijk geld binnenharken als een rupsje-nooit-genoeg. Dat zegt natuurlijk heel veel over de mentaliteit van Megekko en zal ze zeker schade doen in de toekomst, want zo verspil je wel het vertrouwen wat je hebt van de consument. Vertrouwen komt te voet en gaat te paard zoals het speekwoord luidt.Dennism schreef op zondag 9 februari 2025 @ 16:02:
@dcm360 Voor zover ik het begrijp wordt Megekko voornamelijk door het slijk gehaald op dit moment omdat ze volgens meerdere deelnemers aan het topic niet per direct gestopt zijn met leveren, maar zelfs na de verklaring van de directeur door zijn gegaan met het verkopen en uitleveren van deze schijven.
Wat mij betreft mag daar, als die berichtgeving inderdaad klopt, best wat verontwaardiging tegenover staan. Omdat dit op zijn minst de schijn heeft van de casus niet serieus te nemen en bijvoorbeeld lijkt op gokken dat de klant (of een deel van de klanten) niet op de hoogte is van dit schandaal om zo op die manier (een deel van) de schijven alsnog de markt op te krijgen en zo minder schade te lijden, mogelijk ten koste van de consument die nietsvermoedend die schijf (of schijven) gaat gebruiken en misschien door de ouderdom wel tegen dataverlies aan loopt.
Er zijn maar 2 zekerheden in het leven, de eerste is dat je geboren wordt en de tweede is dat je doodgaat...