De bodem is meestal 0.🙉Pinsa schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 19:40:
[...]
Hele cryptomarkt nog maar 2,81 ton
Waar is de bodem
nee btc zou dan echt zijn eigen ding moeten doen, net als in 2023 met die banken. Sowieso gaan de printer knetters hard aan. waarschijnlijk dit jaar nog. Zeker als de huizenmarkt nog iets slechter word. Rente naar 2% of lager zie ik volgend jaar absoluut gebeuren. 3x raden wat dat met btc doetPinsa schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 19:21:
[...]
Tot nu toe heedt Trump alleen maar voor ellende gezorgt in crypto nogmaals dank daarvoor!
Voorzie je een vroedtijdige bear hierdoor?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Eerste Bitcoin order gevuld op 83.5K bullish. Nog 5 te gaan.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
dat riepen we in na 2014 en 2018 en 2022 ook. Meestal dom en hardleers volk. Prima recept natuurlijk
Haha. Ik wil er verder geen politieke discussie van maken maar ik weet bijna zeker dat we met Harris dat we de 100k tot nu toe nog steeds niet gezien hebben.Guere schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 19:45:
[...]
VoTe TrUmP ThEy SaId! He'S tHe CrYpTo PrEsIdEnT tHeY sAiD!
very nice! ik haal de schultenbrau vast uit de koelkast om hem lauw te laten wordenzwembroek schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 19:47:
Ik heb er altijd beetje moeite mee om nu nog euro's erin te gooien. Want dat had ik bij 16k moeten doen (heb ik ook gedaan, maar te weinig voor het mooie). Maar het wordt wel tempting zo.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Respect. Ik ga maar weer eens hardlopen. Deze bullbear maakt me fitter dan ooit.zwembroek schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 19:47:
Ik zag gisteren een auto met een kenteken met LGF.GioStyle schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 19:48:
Extra cash geregeld. LFG.
Is misschien wat leuker dan naar rode koersen staren.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
https://newsbit.nl/donald...ten-crypto-koersen-dalen/
Die Trump weer, zorgt voor meer dumps dan dat het omhoog gaat
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
ByteMe_ schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 19:49:
hij stort de usa extreem hard de afgrond in. nouja, dat land was al ongeveer op het level 3e wereld land, maar ze gaan daar nu een leveltje onder printen.......ByteMe_ schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 19:49:
Trump wil natuurlijk wel z’n reserve aan BTC goedkoop inslaan. Het is geen Michael Saylor.ByteMe_ schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 19:49:
mooie timing van bob, om iedereen weer rustig te krijgen
[ Voor 4% gewijzigd door anti elppa op 26-02-2025 19:53 ]
Mooi man!zwembroek schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 19:47:
Plan maken! Iedereen over je heen laten vallen maandenlang. Aan je plan blijven houden en erin geloven. Uitvoeren!
Hopelijk snel dikke gains!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Had op een recent piekje wat omgezet naar fiat en heb nu weer wat buy orders op de trap naar beneden gezet en die zijn een mooie reminder elke keer dat de koers zakt.Bushalte schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 19:48:
Ik heb er altijd beetje moeite mee om nu nog euro's erin te gooien. Want dat had ik bij 16k moeten doen (heb ik ook gedaan, maar te weinig voor het mooie). Maar het wordt wel tempting zo.
Wipt het over 3-6-12-36 maanden weer omhoog dan compenseert dat weer wat ik heb uitgegeven tussendoor. Niet echt daytraden, beetje yeartraden meer.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – E14’: dit land gaat naar de klote’, daklozen & pickwick thee. Meepraten als gast? DM mij!
Had ik ook gedaan. En daarna dipten we nog wat meer.NiGeLaToR schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 19:53:
[...]
Had op een recent piekje wat omgezet naar fiat en heb nu weer wat buy orders op de trap naar beneden gezet en die zijn een mooie reminder elke keer dat de koers zakt.
Wipt het over 3-6-12-36 maanden weer omhoog dan compenseert dat weer wat ik heb uitgegeven tussendoor. Niet echt daytraden, beetje yeartraden meer.
Even zien maar wat ik doe, eerst even rondje hardlopen.
Haha, mooie timing inderdaad. Meteen ff kijken, al wordt het met die totaal onvoorspelbare Trump & z'n tariffs natuurlijk lastig om betrouwbare vooruitzichten/analyses te doen. Stonks dumpen inmiddels ook weer.anti elppa schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 19:52:
[YouTube: Nothing We Have Not Seen Before]
Ik heb die meuk kapot geshort. Mensen die er geld in stoppen vragen er om.Don Guacamole schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 19:55:
Iemand nog een memecoin kopen zoals $Trump of $Melania?
Prachtig dit:
[Afbeelding]
Je zou maar op 12 dollar een flinke zak geld daarin gepompt hebben (nee ik praat niet over mezelf)Don Guacamole schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 19:55:
Prachtig dit:
[Afbeelding]
"Het waren 2 fantastische dagen"Don Guacamole schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 19:55:
Prachtig dit:
[Afbeelding]
/Aldus 99.999% van de memecoins
Ah nice! Ik zat toevallig vanmiddag al te loeren op YouTube en bedacht dat het wel weer eens tijd zou worden.anti elppa schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 19:52:
[YouTube: Nothing We Have Not Seen Before]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Prijs volgt nieuws was het toch?Guere schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 19:56:
[...]
Haha, mooie timing inderdaad. Meteen ff kijken, al wordt het met die totaal onvoorspelbare Trump & z'n tariffs natuurlijk lastig om betrouwbare vooruitzichten/analyses te doen. Stonks dumpen inmiddels ook weer.
Of was het andersom?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Haha nee, andersomVis schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 19:59:
Prijs volgt nieuws was het toch?
Of was het andersom?
Maar dat is wat anders. Als er iets veranderd in de fundamentals of macro, is dat niet hetzelfde als "aah bybit gehacked"Guere schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 20:00:
[...]
Haha nee, andersomMaar als de economische situatie sterk verslechterd - zeker als de US het zo ontzettend moeilijk krijgt zoals anti elppa net uiteen zette - is dat natuurlijk slecht nieuws voor de risk-on assets.
Ik ben echt al sinds 89.5K aan het kopen en net is mijn 80.000 order gehit
ETH ben ik ook aan het stacken...
Stick to the plan
Stick to the plan
BTC €94.837,08
Ja ik gooi dus niet alles erin, nadeel is dat niet alles weer stijgt. Wilde eigenlijk de inleg er ‘s uithalen maar dat lukt zo niet echt.Bushalte schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 19:55:
[...]
Had ik ook gedaan. En daarna dipten we nog wat meer.
Even zien maar wat ik doe, eerst even rondje hardlopen.
Kan het missen, tis rule #1.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – E14’: dit land gaat naar de klote’, daklozen & pickwick thee. Meepraten als gast? DM mij!
Precies, dat is ook wat ik bedoel?tomtom901 schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 20:01:
Maar dat is wat anders. Als er iets veranderd in de fundamentals of macro, is dat niet hetzelfde als "aah bybit gehacked"
Heb je het nu over euro's?koelebobes schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 20:03:
Stick to the plan
[Afbeelding]
Op welke exchange is het tot de 80k gezakt?koelebobes schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 20:03:
Stick to the plan
[Afbeelding]
Ik praat altijd in euro's
BTC €94.837,08
Als ik naar mijn stocks kijk is het supergroenDeman23 schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 19:38:
“Februari is meestal een groene maand”
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Op 12 heb ik ook gekocht … wel uitgestapt op 65 of zoDeman23 schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 19:56:
[...]
Je zou maar op 12 dollar een flinke zak geld daarin gepompt hebben (nee ik praat niet over mezelf)
Trump, die man blijft mij verbazen.
'The European Union was formed in order to screw the United States, but now I am president.'
US President Donald Trump talks about EU tariffs that he will impose in his first cabinet meeting. He says 'it will be 25 percent in most cases'.
"They've really taken advantage of us," he said of the EU on Wednesday. "They don't accept our cars, they don't accept essentially our farm products. They use all sorts of reasons why not, and we accept everything of them."
When asked what will happen when the EU imposes retaliatory tariffs, he said. "They can't. They can try, but they can't."
"They can do it and they can try but the numbers can never equal ours, because we can go off. We are the pot of gold, we are the one that everybody wants," he said. "They can retaliate, but it cannot be a successful retaliation because we just go cold turkey. We just don't buy anymore. And if that happens, we win."
'The European Union was formed in order to screw the United States, but now I am president.'
US President Donald Trump talks about EU tariffs that he will impose in his first cabinet meeting. He says 'it will be 25 percent in most cases'.
"They've really taken advantage of us," he said of the EU on Wednesday. "They don't accept our cars, they don't accept essentially our farm products. They use all sorts of reasons why not, and we accept everything of them."
When asked what will happen when the EU imposes retaliatory tariffs, he said. "They can't. They can try, but they can't."
"They can do it and they can try but the numbers can never equal ours, because we can go off. We are the pot of gold, we are the one that everybody wants," he said. "They can retaliate, but it cannot be a successful retaliation because we just go cold turkey. We just don't buy anymore. And if that happens, we win."
Nog 2 uurtjes boys (en @LadyS)
Zijn we dan al bijna bij de 60k?Don Guacamole schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 19:43:
Geen paniek, dit is de laatste shake out voor de next leg up.🤡
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Ooit was een verbod opgenomen in de topic warning. Als je even niet op de koers let en je leest dat zonder euro erbij te zetten dan schrik je je soms kapot.koelebobes schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 20:06:
[...]
Ik praat altijd in euro's
[Afbeelding]
Kraken_Gast_ schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 20:05:
[...]
Op welke exchange is het tot de 80k gezakt?
Precies. Mijn hart sloeg ff over. Maar na een snelle check dat ik, lutser…zwembroek schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 20:10:
[...]
Ooit was een verbod opgenomen in de topic warning. Als je even niet op de koers let en je leest dat zonder euro erbij te zetten dan schrik je je soms kapot.
$NVDA earnings. Reken maar dat dat een beweging gaat maken.
Beurs closing, lame ass nieuws blabla.
in de bitcoin koers? snap die niettomtom901 schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 20:14:
[...]
$NVDA earnings. Reken maar dat dat een beweging gaat maken.
Ik zal voortaan de prijzen in Dollar vermelden,
Mijn oprechte excuses
Mijn oprechte excuses
BTC €94.837,08
In ieder geval nog wat leuk nieuws zo: NVIDIA earnings, bring it on baby
Telkens dat gezanik over die auto’s van hem. Als die even wat cijfers er bij zou pakken, dan zou die inzien dat de massa in al die jaren geen behoefte heeft gehad aan auto’s die 1 op 4 rijden, benzine hier meer kost en wegen die veel smaller zijn. Kleinigheidje..Afca_020 schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 20:08:
100% dat als die stock markt begint te bewegen als reactie, de forex pairs gaan moven en zo ook BTC.
Dipje gekocht, we kunnen weer verder dippen...
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
okey, en als die tegen valt gaan we nog harder dumpen?tomtom901 schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 20:19:
[...]
100% dat als die stock markt begint te bewegen als reactie, de forex pairs gaan moven en zo ook BTC.
zwembroek eindelijk aan boord
De vorige keren dat de BMSB het niet hield bleef het niet bij het aantikken van de 1D MA200, maar ging de koers er een flink stuk onder zoals bijv. in 2021. Recent in augustus lag de bodem 11k onder de 1D MA200, dat zou nu 71k zijn, wat gelijk is aan de top in maart 24. Dat punt terugtesten is niet leuk, maar je moet overal rekening mee houden 
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Als dat nodig is om daarna de bull verder door te laten gaan moet het dan maar zo. Zolang het er maar niet onder gaat.Taro schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 20:23:
De vorige keren dat de BMSB het niet hield bleef het niet bij het aantikken van de 1D MA200, maar ging de koers er een flink stuk onder zoals bijv. in 2021. Recent in augustus lag de bodem 11k onder de 1D MA200, dat zou nu 71k zijn, wat gelijk is aan de top in maart 24. Dat punt terugtesten is niet leuk, maar je moet overal rekening mee houden
The only easy day is yesterday.
Je had de groene box ook goed. 71K here we come!Taro schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 20:23:
[Afbeelding]
Ik snap de aversie tegen Euro nooit zo in dit topic. Natuurlijk, de belangrijke levels zijn in dollars maar uiteindelijk moet ik hier in Europa m’n Lambo toch echt met EUR gaan aftikken.zwembroek schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 20:10:
[...]
Ooit was een verbod opgenomen in de topic warning. Als je even niet op de koers let en je leest dat zonder euro erbij te zetten dan schrik je je soms kapot.
Dan heb je het niet over deze coin denk ik.brothermaynard schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 20:08:
[...]
Op 12 heb ik ook gekocht … wel uitgestapt op 65 of zo
Trump heeft aversie tegen de Euro. Voor hier denk ik dat het makkelijker praat als iedereen dezelfde munteenheid gebruikt. Vooral als het gaat om trend analyses etcDeman23 schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 20:27:
[...]
Ik snap de aversie tegen Euro nooit zo in dit topic. Natuurlijk, de belangrijke levels zijn in dollars maar uiteindelijk moet ik hier in Europa m’n Lambo toch echt met EUR gaan aftikken.
Omdat zo'n beetje iedereen (niet alleen in dit land) op USD handelt.Deman23 schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 20:27:
[...]
Ik snap de aversie tegen Euro nooit zo in dit topic. Natuurlijk, de belangrijke levels zijn in dollars maar uiteindelijk moet ik hier in Europa m’n Lambo toch echt met EUR gaan aftikken.
Dat je het laat omwisselen naar EUR voor uitbetaling is logisch, maar tijdens het traden is USD wel "de norm".
Je kunt rustig EUR bedragen vermelden, maar zoals aangegeven zet er dan het € teken voor, anders schrikt iedereen zich een hoedje
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ik zie de Bitcoin waarde in EUR uitdrukken ipv USD net als het noemen van een weeknummer om aan te geven wanneer iets gaat gebeuren. Een datum is ter referentie gewoon veel makkelijker, net als USD.Deman23 schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 20:27:
[...]
"Komt waarschijnlijk in week 11 binnen!" Uh, ja.... mhm, heb je toch geen reet aan, moet ik weer in Outlook kijken wanneer dat is. En je schrikt je iedere keer kapot als iemand met een EUR koers aankomt.
Dus gewoon lekker USD aanhouden, ga het zelf maar omrekenen naar EUR.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Ik zie geen verschil zonder de hack??
Hahah idd je word altijd gerekt zowel legaal als illegaalgebruikershaes schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 20:32:
[...]
Ik zie geen verschil zonder de hack??
Het was een mooie bullrun people. Tot over 2,5 jaar
Dat tarieven gebeuren zal soon amper meer impact hebbenGuere schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 19:56:
[...]
Haha, mooie timing inderdaad. Meteen ff kijken, al wordt het met die totaal onvoorspelbare Trump & z'n tariffs natuurlijk lastig om betrouwbare vooruitzichten/analyses te doen. Stonks dumpen inmiddels ook weer.
Was hier ook de bedoeling.. maar de 108k was niet de top aldus de experts.. dus hodl ik maar weer 4 jaar door.Dacuuu schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 20:37:
Ik heb alles verkocht, mij te warm onder de voeten, doei.
Zero.
Mooi man, die panic sells
Ja laten we de koers naar de 60k drukken.ByteMe_ schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 20:38:
Mooi man, die panic sells
Die laatste alinea is wel echt hallucinant. Eerst klaagt hij over het handelstekort, dat de EU te weinig uit de VS koopt. Dat we hun producten niet accepteren, en dat de VS zelf wèl veel in de EU koopt.Afca_020 schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 20:08:
Vervolgens zegt 'ie in de laatste alinea dat wij niets terug kunnen doen omdat wij zogenaamd niet zonder hun producten kunnen omdat "dat de VS de pot goud is die iedereen wil"? Dat rijmt niet echt met zijn klagazang dat we juist niets uit de VS willen kopen
Bear market is pas officieel als je jouw sig weer aanpast van ‘420’ naar ‘zero.’Pelox schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 20:38:
[...]
Was hier ook de bedoeling.. maar de 108k was niet de top aldus de experts.. dus hodl ik maar weer 4 jaar door.
Edit: Het is officieel, tot over 2,5 jaar iedereen.
[ Voor 7% gewijzigd door MrMrq op 26-02-2025 20:43 ]
Maktub
Ja leuk! Laten we de koers naar de 6 cent drukken!John245 schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 20:39:
[...]
Ja laten we de koers naar de 60k drukken.
Zero.
Ach als Trump weer een scheet laat, of de us crypto reserves gaat opbouwen kan het zo maar weer een andere kant opgaan.
Ik vind wat er nu gebeurd in de VS 10x spannender dan de crypto markt op dit moment.
Hoe hij praat over de nato
De gesprekken met Rusland
De tariffs naar Canada china etc
En straks mogen ze de staat niet meer eens uit met de zwangere vrouw omdat ze bang zijn voor abortus.
Bijzondere wereld leven we in momenteel
Ik vind wat er nu gebeurd in de VS 10x spannender dan de crypto markt op dit moment.
Hoe hij praat over de nato
De gesprekken met Rusland
De tariffs naar Canada china etc
En straks mogen ze de staat niet meer eens uit met de zwangere vrouw omdat ze bang zijn voor abortus.
Bijzondere wereld leven we in momenteel
[ Voor 36% gewijzigd door 038Zwolle op 26-02-2025 20:43 ]
Knetter gek die oranje clown.oski27 schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 20:18:
[...]
Telkens dat gezanik over die auto’s van hem. Als die even wat cijfers er bij zou pakken, dan zou die inzien dat de massa in al die jaren geen behoefte heeft gehad aan auto’s die 1 op 4 rijden, benzine hier meer kost en wegen die veel smaller zijn. Kleinigheidje..
In zijn eerste termijn waaren de importheffingen vooral op de duitse auto's gericht...omdat BMW een fabriek in Mexico ging bouwen geloof ik.
Om de reden die ik zei. Voor de rest niets tegen de euro. Integendeel.Deman23 schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 20:27:
[...]
Eindelijk wholecoinerPelox schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 20:40:
[...]
Ja leuk! Laten we de koers naar de 6 cent drukken!
Ik ben het met je eens dat we prijs niveaus hier in Dollars moeten vermelden etc maar sommige lijken hier euro wel een vies woord te vinden ofzo. Dat was meer mijn punt. Overigens gebruik ik hier in dit topic gewoon USD.Taro schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 20:31:
[...]
Ik zie de Bitcoin waarde in EUR uitdrukken ipv USD net als het noemen van een weeknummer om aan te geven wanneer iets gaat gebeuren. Een datum is ter referentie gewoon veel makkelijker, net als USD.
"Komt waarschijnlijk in week 11 binnen!" Uh, ja.... mhm, heb je toch geen reet aan, moet ik weer in Outlook kijken wanneer dat is. En je schrikt je iedere keer kapot als iemand met een EUR koers aankomt.
Dus gewoon lekker USD aanhouden, ga het zelf maar omrekenen naar EUR.
Crypto reserve geloof er niks meer van, gewoon een fabeltje geweest om quick gains voor hem zelf te maken zelfde als die trump en melania coin038Zwolle schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 20:40:
Ach als Trump weer een scheet laat, of de us crypto reserves gaat opbouwen kan het zo maar weer een andere kant opgaan.
Die Bob Loukas video was in die zin ook weer even de rust die nodig was, precies zoals @anti elppa zei. Zeer informatief wederom, al merk je zelfs bij hem dat de twijfel een klein beetje is toegenomen rondom de zekerheid of die 109k wel/niet de top was.Pelox schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 20:38:
Was hier ook de bedoeling.. maar de 108k was niet de top aldus de experts.. dus hodl ik maar weer 4 jaar door.
Samenvattend: zijn main scenario is uiteraard nog steeds dat we geen echte blow-off top hebben gezien, en dat de nu een nieuwe weekly cycle gaan beginnen waarin we de weg omhoog weer moeten vinden. Het spannendste moment komt volgens hem pas over een paar weken (eind maart/begin april): dan moeten we binnen de nieuwe weekly cycle duidelijke continuation omhoog zien naar nieuwe ATH's. Als er toch weer een breakdown volgt die weer onder de huidige low komt is het klaar met de bull.
Klinkt misschien als een boel open deuren als je het zo opschrijft, maar in dat geval zou ik zeggen: kijk toch even z'n hele video als je de tijd hebt.
Dacuuu schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 20:37:
Ik heb alles verkocht, mij te warm onder de voeten, doei.
Stack Sats
Je kan dit toch ook lezen alsin "de afzetmarkt van VS die iedereen wil"?Guere schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 20:39:
[...]
Die laatste alinea is wel echt hallucinant. Eerst klaagt hij over het handelstekort, dat de EU te weinig uit de VS koopt. Dat we hun producten niet accepteren, en dat de VS zelf wèl veel in de EU koopt.
Vervolgens zegt 'ie in de laatste alinea dat wij niets terug kunnen doen omdat wij zogenaamd niet zonder hun producten kunnen omdat "dat de VS de pot goud is die iedereen wil"? Dat rijmt niet echt met zijn klagazang dat we juist niets uit de VS willen kopen
Net maar eens een oude telefoon uit de la gevist, bleek nog een account te hebben met een kleine 100 Pi erop
Wellicht ja, zo zou je het kunnen lezen. Maar ook dat maakt mijn inziens niet veel sense: immers, hij relateert die opmerking over de pot goud dan aan het feit dat wij geen tegenacties kunnen nemen.exelletor schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 20:48:
Je kan dit toch ook lezen alsin "de afzetmarkt van VS die iedereen wil"?
Dat snijdt ook geen hout: als wij wel tegenacties in de vorm van tariffs op VS producten nemen dan raken we niet die pot goud waarvan wij zogenaamd genieten (= de afzetmarkt), maar juist de verkoop van producten uit de VS aan ons.
Duidelijker wordt het er in ieder geval niet... hij creert chaos en onzekerheid, laten we het daar maar op houden
Volgens mij heb je een wachttijd van 14 dagen nogDutchCrownNL schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 20:59:
[...]
Net maar eens een oude telefoon uit de la gevist, bleek nog een account te hebben met een kleine 100 Pi eropAlleen een KYC uitvoeren en we kunnen spreken over gratis geld sats
Ik heb alle tijd voor gratis satsPinsa schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 21:05:
[...]
Volgens mij heb je een wachttijd van 14 dagen nog
10 jaar te vroeg uit de la gevist!DutchCrownNL schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 20:59:
[...]
Net maar eens een oude telefoon uit de la gevist, bleek nog een account te hebben met een kleine 100 Pi eropAlleen een KYC uitvoeren en we kunnen spreken over gratis geld sats
Ik ben in afwachting van mijn KYC, dan vakantie Mexico boeken midden in het hoogseizoen
Mijn BTC orders op 80500 en 81450 zijn nog niet gehit, twijfel om ze te cancellen...
[ Voor 14% gewijzigd door Lucky0wn op 26-02-2025 21:11 ]
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Z4KH54gAW1Leh7gq17bSxdGm.jpg?f=user_large)
Die oranje potus heeft mijn portfolio voor de 2e keer rekt laten gaan dit jaar. Hopelijk maakt hij het nog goed door die BTC reserve te kopen.
Wanneer v-shape recovery
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ouch...
Wanneer enige vorm van recovery hahasjorremans schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 21:16:
Wanneer v-shape recovery
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Order 2 / 6 gevuld. 4 te gaan. Deze staan onder de 80. 77k-79k.
Ws weten we om 22uur meer im ready for itLucky0wn schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 21:10:
[...]
Ik ben in afwachting van mijn KYC, dan vakantie Mexico boeken midden in het hoogseizoen
Mijn BTC orders op 80500 en 81450 zijn nog niet gehit, twijfel om ze te cancellen...
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/GVfxKxq2sUFb0NUKha7zlTM2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Z9A6gRQm6yb5iEAQWW5MwbXp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jWa6GRQDt9CBO5baaunBunLD.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/AOUB2Md1ZdcTiZnnKcJRyTH3.png?f=fotoalbum_large)