“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Zit toch wel een weestandje op 87600 supply..
Never ever financial advice...
Ah oke dan idd fout geinterpreteerdzwembroek schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 16:04:
[...]
Hahaha ik kan dat wel incasseren. Misschien verkeerd opgevat. Wilde alleen maar zeggen dat ze mij de pis niet lauw maken.
Idd, maar nu geen stoom verliezen anders draait 't zich zo om.Guere schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 16:14:
Dit is nou een mooie bounceVoelt al veel overtuigender dan gisteren.
BNX gewoon heel dik in de plus hele dag alLucky0wn schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 15:44:
[...]
Solana en XRP blijven ook wel redelijk overeind tegenover BTC op het moment.
Alt season komt nog toch? Toch? Toch!?!
Gelukkig is weer wel beter de laatste dagen, wel fijner op de fiets. Belangrijker dan de portfolio moet je maar denken.
Ik, en sta nog nipt in de plus met DCA sinds juni vorig jaar. Daarnaast krijg je toch ook staking rewards die het verlies redelijk compenseren.reshi schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 16:26:
LOL! Je zou nog maar een shitcoin als SOL hebben dan baal je ook behoorlijk. Maar welke pannenkoek heeft dan nu ook nog shitcoins in zijn portfolio? Hahaha![]()
Alt season komt nog toch? Toch? Toch!?!
Gelukkig is weer wel beter de laatste dagen, wel fijner op de fiets. Belangrijker dan de portfolio moet je maar denken.
Staking is een deur uit eigen doos.Lucky0wn schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 16:31:
[...]
Ik, en sta nog nipt in de plus met DCA sinds juni vorig jaar. Daarnaast krijg je toch ook staking rewards die het verlies redelijk compenseren.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Bro..bsmpower schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 16:00:
[...]
Onze auto is nog geen 2K waard denk ik... Maar ik wil wel een nieuwe auto. Zit sinds gisteren weer na te denken om toch weer wat eigen geld te investeren. Verstand zegt doen. Gevoel zegt dat ik er meer stress van krijg want dan heb ik daadwerkelijk wat te verliezen 😅
Marketing doet z'n werk
Niet mee eens; ik stake m'n SOL en koop voor +6 maanden aan DCA. Met een 10% growth rate krijg ik steady meer SOL + de DCA SOL. Daarmee weegt door compounding elke increase in value harder mee.
Een geruststelling: de shulti smaakt lauw wel primazwembroek schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 16:04:
[...]
Hahaha ik kan dat wel incasseren. Misschien verkeerd opgevat. Wilde alleen maar zeggen dat ze mij de pis niet lauw maken.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Stake je voor de lange lange termijn? Want het kan ook wel eens nadelen hebben betreft uitcashen en wachttijd totdat je je coins terug hebt na het unstaken.Lucky0wn schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 16:31:
[...]
Ik, en sta nog nipt in de plus met DCA sinds juni vorig jaar. Daarnaast krijg je toch ook staking rewards die het verlies redelijk compenseren.
Indien de koersen stijgen. Als SOL door het putje gaat heb je meer SOL maar in BTC waarde ga je compleet REKT.Lucky0wn schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 16:49:
[...]
Niet mee eens; ik stake m'n SOL en koop voor +6 maanden aan DCA. Met een 10% growth rate krijg ik steady meer SOL + de DCA SOL. Daarmee weegt door compounding elke increase in value harder mee.
Tenzij je SOL-maxi wilt worden natuurlijk.
Daarnaast is het deels kat uit eigen bak, staking verhoogd de supply vaak. Soms heb je ultrasoundmoney. Maar dat gaat niet altijd op.
[ Voor 12% gewijzigd door Coldcat op 26-02-2025 16:59 ]
Ik had hem ook verteld niet in te stappen. Ik verwacht dat hij binnenkort BTC DCA't en ETF's op indexes DCA't.zwembroek schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 15:57:
[...]
Stop met die jongen gek te maken. Je houdt een junk toch ook geen zakje cocaïne voor?
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Sorry deze begrijp ik even niet. Ik weet dat veel van wat ik zeg een andere reactie oproept dan de bedoeling. Maar mijn auto waarde was gewoon een serieus antwoord op de vraag of ik mijn auto ging verkopen om meer crypto te kopen. Het 2e deel over geld inleggen speelt serieus door mijn hoofd.
Ik bedoelde ook mijn reactie op dat 2e stuk. Je hebt het er nu al zo moeilijk mee als prijs tegen je gaat en dan wil je nog meer op het spel zetten?bsmpower schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 17:03:
[...]
Sorry deze begrijp ik even niet. Ik weet dat veel van wat ik zeg een andere reactie oproept dan de bedoeling. Maar mijn auto waarde was gewoon een serieus antwoord op de vraag of ik mijn auto ging verkopen om meer crypto te kopen. Het 2e deel over geld inleggen speelt serieus door mijn hoofd.
Ik zou lekker deze ronde uitzitten. Bij voorkeur asap alle troep de deur uit en als maxi de volgende ronde in gaan. Lekker bijkopen als het crypto-bloed echt door de straten stroomt en over een paar jaar een heb jij geld voor leuke dingen. Je kunt het @bsmpower verneuk je zelf nou niet (of in iedergeval zo min mogelijk).bsmpower schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 16:00:
[...]
Onze auto is nog geen 2K waard denk ik... Maar ik wil wel een nieuwe auto. Zit sinds gisteren weer na te denken om toch weer wat eigen geld te investeren. Verstand zegt doen. Gevoel zegt dat ik er meer stress van krijg want dan heb ik daadwerkelijk wat te verliezen 😅
reshi schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 16:26:
welke pannenkoek heeft dan nu ook nog shitcoins in zijn portfolio? Hahaha![]()
Dude, dit is vragen om stress. Je kan de gederfde winst nu al niet handellen, laat staan een verlies positie.bsmpower schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 17:03:
[...]
Ik zie alleen maar greed en problemen.
tomtom901 schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 17:05:
[...]
Ik bedoelde ook mijn reactie op dat 2e stuk. Je hebt het er nu al zo moeilijk mee als prijs tegen je gaat en dan wil je nog meer op het spel zetten?

Net zo'n eindeloze cycle als 85-95k
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Soms komt het beeldmateriaal niet echt samen met de tekst die je in een meme wilt zetten. Dan maar het beste ervan maken:bsmpower schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 16:00:
[...]
[ Voor 24% gewijzigd door Coldcat op 26-02-2025 17:13 ]
Ja, wat is daar aan de hand??
Ik dacht dat Litecoin altijd lekker mee daalde met de rest en daarna ook weer mee steeg maar dan later en minder dan de rest.
Nu is 'ie gewoon tegen de trend in omhoog aan het gaan. Moet niet gekker worden.
ETF-hype en stijging in transacties.Lapa schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 17:13:
[...]
Ik dacht dat Litecoin altijd lekker mee daalde met de rest en daarna ook weer mee steeg maar dan later en minder dan de rest.
Nu is 'ie gewoon tegen de trend in omhoog aan het gaan. Moet niet gekker worden.
Ik heb nog ergens in een stoffige la een paar van die muntjes liggen. Het is nog steeds niet de moeite waard om die af te stoffen, maar als het nog een tijdje door blijft stijgen wie weet wel.
Ik heb twee duffelbags vol. Ondertussen is mijn LTC aandeel in euro's meer waard dan mijn ETH aandeel.Lapa schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 17:19:
[...]
Ik heb nog ergens in een stoffige la een paar van die muntjes liggen. Het is nog steeds niet de moeite waard om die af te stoffen, maar als het nog een tijdje door blijft stijgen wie weet wel.

We gaan gewoon lekker door.
Voor mij te hoog om in te kopen en veel te laag om te verkopen. Saaaaaaaai
Second bestLapa schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 17:13:
[...]
Volgens de TA zitten we nu zelfs in de bear toch? Onder de BMSB tenslotte? Iedereen en zijn grootmoeder (ik ook) verwacht dat dat tijdelijk is, maar toch…tomtom901 schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 15:50:
[...]
Dat is 't idd, maar de trend is wel degelijk lokaal bearish, dus moet een hoop gebeuren om dat te flippen
Nee absoluut geen bear nogbrothermaynard schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 17:33:
[...]
Volgens de TA zitten we nu zelfs in de bear toch? Onder de BMSB tenslotte? Iedereen en zijn grootmoeder (ik ook) verwacht dat dat tijdelijk is, maar toch…
En dan weer verder kijken..
Maar we kunnen geen level claimen atm
[ Voor 72% gewijzigd door kazzzdafke op 26-02-2025 17:47 ]
HODL de moederbrothermaynard schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 17:33:
[...]
Volgens de TA zitten we nu zelfs in de bear toch? Onder de BMSB tenslotte? Iedereen en zijn grootmoeder (ik ook) verwacht dat dat tijdelijk is, maar toch…
De procentuele stijging is iedere run lager (zo'n 80% minder stijging procentueel tov de vorige run), als we kijken naar de huidige stijging zitten we al ver boven verwachting procentueel gezien dan.
We zouden dit keer op een stijging van 360% uitkomen en we zitten dus blijkbaar al op 566%.
Zero.
Die gedachte snap ik heel goed. Ik heb onlangs een extra aflossing op de hypotheek gedaan en had dat nu best nog in BTC willen stoppen. Toen ook al even getwijfeld om het liquide te houden om een dip te kopen ipv dat het vast in stenen ging.bsmpower schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 17:03:
[...]
Het 2e deel over geld inleggen speelt serieus door mijn hoofd.
Enfin ik had dit kunnen doen omdat het geld was dat ik had kunnen missen (rule #1). Dus nu is het (wellicht) alleen een gemiste kans, maar 100% zeker minder hypotheek af te lossen. Dat is ook wat waard.
Dan moeten we er wel onder blijven. Bearish retesten etc op de hogere time frames. Als we op korte termijn op de daily weer de 91k breken en er boven blijven kan dit avontuur ook als een fake out beschouwd worden. Moet dat wel op redelijk korte termijn gaan gebeuren.brothermaynard schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 17:33:
[...]
Dus nog geen bear, al ligt die wel een beetje op de loer.
Is dat de nieuwe Bitcoin of wat?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Bitcoin on steroidsDutchCrownNL schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 18:09:
LTC vandaag al op +14%![]()
Is dat de nieuwe Bitcoin of wat?
Idd, tis allemaal een beetje zwakjeskazzzdafke schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 17:42:
Nu een gezwinde push voorbij de 88480..
En dan weer verder kijken..
Maar we kunnen geen level claimen atm
[Afbeelding]
Lekker veel belovend als je niet eens correct gebruik van punt en komma toe past...
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
En vergeet vrijdag dumpdag ook nietPinsa schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 18:57:
Je kan wel lekker verdienen zo me BTC een volatiel middagje en morgen natuurlijk rekt dag
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
YouTube: Bitcoin Bounce Or Bull Trap? Has The Crypto Sell-Off Ended?
https://insights.deribit....on/cash-and-carry-trades/
[ Voor 20% gewijzigd door anti elppa op 26-02-2025 19:12 ]
Niet zo retorisch doen he
Lees even terug 😅. "Mag niet" is niet helemaal juist. Het is me afgeraden.
De markt draaide rood nadat er weer eens een FED mannetje aan het woord kwam. Er komt vrijwel zeker een real estate crisis ja en dat trekt alles mee.anti elppa schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 19:10:
schreef het ook al van de week, je ziet de kansen op 2 rate cuts met de dag toenemen. Eigenlijk gewoon zekerheidje dit jaar. Ik geloof zelf in 3x. Trump komt onder enorme druk te staan. USA is echt kapot aan het gaan. Huizenmarkt begint ook zwaar onder druk te staan daar. REnte is veel te hoog. Mensen met kort lopende leningen moeten nu her financieren tegen hoge rente. Gaat ladingen excutie verkopen opleveren, net als in 2009 en 2010. In eu komt dat vanzelf ook wel. Trump gaat dan vanzelf FED zwaar onder vuur nemen
Ik zie het ook wel gebeuren ja dat er meerdere cuts nodig zijn, tot nu toe is de markt alleen maar aan het dalen sinds trump en dat zal hij willen omdraaien, zeker met een sluimerende probleem gigant als de huizenmarkt
Sinds wanneer luister jij naar iemand?bsmpower schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 19:19:
[...]
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Tot nu toe heedt Trump alleen maar voor ellende gezorgt in crypto nogmaals dank daarvoor!anti elppa schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 19:10:
schreef het ook al van de week, je ziet de kansen op 2 rate cuts met de dag toenemen. Eigenlijk gewoon zekerheidje dit jaar. Ik geloof zelf in 3x. Trump komt onder enorme druk te staan. USA is echt kapot aan het gaan. Huizenmarkt begint ook zwaar onder druk te staan daar. REnte is veel te hoog. Mensen met kort lopende leningen moeten nu her financieren tegen hoge rente. Gaat ladingen excutie verkopen opleveren, net als in 2009 en 2010. In eu komt dat vanzelf ook wel. Trump gaat dan vanzelf FED zwaar onder vuur nemen
Voorzie je een vroedtijdige bear hierdoor?
[ Voor 6% gewijzigd door Pinsa op 26-02-2025 19:26 ]
Jaa gedeeltelijk meegekregen, is natuurlijk wel het slimste als je niet dubbel rekt wil gaan maar ben zelf ook hardleersbsmpower schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 19:19:
[...]
hahaha je vraagt het aan anti elppa, hè! We kunnen -$20k doen op een dag en dan komt 'ie nog met "is allemaal ruis, klein dipje volgende week weer ATH"Pinsa schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 19:21:
Voorzie je een vroedtijdige bear hierdoor?
Als hij bearisch is weet ik dat ik moet wegwezen johGuere schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 19:22:
[...]
hahaha je vraagt het aan anti elppa, hè! We kunnen -$20k doen op een dag en dan komt 'ie nog met "is allemaal ruis, klein dipje volgende week weer ATH"
Bepaal gewoon zelf wat je doet. Maar doe in godsnaam iets.bsmpower schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 19:19:
[...]
Helaas meestal enkel rendabel in bullmarkten, en op dit moment is er niet echt veel bull aan:dudescool schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 19:09:
Cash en carry trade schijnt momenteel veel bij btc te gebeuren.
YouTube: Bitcoin Bounce Or Bull Trap? Has The Crypto Sell-Off Ended?
https://insights.deribit....on/cash-and-carry-trades/
Wanneer de markt erg optimistisch is, is de futures-premium meestal hoger. Dan zijn deze “bijna risicovrije” rendementen aantrekkelijk.
Ik hoop dat we op 85k die liq grab doen en dan hoger knallen, anders is er nog een strohalm op 82k met ook de VWAP daar en indien niet..... bottom 70k range incomming!
PS. When in doubt, zoom out! Maar... het ziet er allemaal niet zo leuk uit, uitgezoomed
Ik hoop dat iedereen nog cash overheeft, want het echt koopmoment zou er wel eens morgen of overmorgen aankomen
[ Voor 24% gewijzigd door kazzzdafke op 26-02-2025 19:29 ]
De eerste keer dat er daadwerkelijk naar een advies geluisterd zou wordenbsmpower schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 19:19:
[...]
100miljoen keer advies van wat er gekocht moet worden of hoe je om kan gaan met de 'run' through the window, veeg me op
Ik dacht laat ik eens wél verstandig zijn en tijdens de dip wat bijkopen. Ik wacht nog wel even. Als het nog veel verder dumpt wil ik de gok wel wagen. Als dit de dip was is het ook prima. De eerstvolgende resistance lijkt indd op de 85K te zitten? Obv de RSI lijkt het al wel een prima moment om te kopen. Die staat op 25 op de daily, gebeurt niet zo vaak.
Er ligt nog wel wat rond $85k, maar niet heel veel meer. Het voelt allemaal zo zwak dat die $85k waarschijnlijk niet gaat houden zo, we gaan vast (veel) dieper.kazzzdafke schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 19:24:
Helaas meestal enkel rendabel in bullmarkten, en op dit moment is er niet echt veel bull aan:
Wanneer de markt erg optimistisch is, is de futures-premium meestal hoger. Dan zijn deze “bijna risicovrije” rendementen aantrekkelijk.
Ik hoop dat we op 85k die liq grab doen en dan hoger knallen, anders is er nog een strohalm op 82k met ook de VWAP daar en indien niet..... bottom 70k range incomming!
PS. When in doubt, zoom out! Maar... het ziet er allemaal niet zo leuk uit, uitgezoomed![]()
Ik hoop dat iedereen nog cash overheeft, want het echt koopmoment zou er wel eens morgen of overmorgen aankomen
Hopen, kan ik nog wat kopen.Guere schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 19:32:
[...]
Er ligt nog wel wat rond $85k, maar niet heel veel meer. Het voelt allemaal zo zwak dat die $85k waarschijnlijk niet gaat houden zo, we gaan vast (veel) dieper.
Daar is de 84 al!Guere schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 19:32:
[...]
Er ligt nog wel wat rond $85k, maar niet heel veel meer. Het voelt allemaal zo zwak dat die $85k waarschijnlijk niet gaat houden zo, we gaan vast (veel) dieper.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Beetje positiveit dan maar moet altijd lachen om
deze dude
BTC €94.837,08
Zou mooi zijn.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
BTFD
Hele cryptomarkt nog maar 2,81 tonGuere schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 19:38:
Holy shit gaat hard nu, zou mij niets verbazen als morgen de ETFs ook weer super rood zijn. Vandaag absoluut record met $1.139 miljard verkocht.
Waar is de bodem
Blijft gek dat Henk en Ingrid niet weer hun hele vermogen in die muntjes gooien...
Zero.
BTC €94.837,08
ja daar gaat ie absuluut wat aan doen, al is er helicopter geld voor nodig, keren zal ie het. Inflatie naar 20% volgend jaar.....maar he, zolang we gratis geld hebben boeit et niet. voordeel is dat de staatschuld ook verdampt. win winJoebarRC schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 19:19:
[...]
De markt draaide rood nadat er weer eens een FED mannetje aan het woord kwam. Er komt vrijwel zeker een real estate crisis ja en dat trekt alles mee.
Ik zie het ook wel gebeuren ja dat er meerdere cuts nodig zijn, tot nu toe is de markt alleen maar aan het dalen sinds trump en dat zal hij willen omdraaien, zeker met een sluimerende probleem gigant als de huizenmarkt
Daglimiet?koelebobes schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 19:42:
Ik kan pas over 4 uur weer funds naar Kraken sturen
[Afbeelding]
Als ik nog fiat over had wel ja.anti elppa schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 19:41:
capitulatie aan de gang nu. mooi vuurwerk
Ja precies.Don Guacamole schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 19:43:
Geen paniek, dit is de laatste shake out voor de next leg up.🤡
Zero.
Die doen dat pas boven de 100kPelox schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 19:42:
Btc is pas 28.000 gezakt.
![]()
Blijft gek dat Henk en Ingrid niet weer hun hele vermogen in die muntjes gooien...
VoTe TrUmP ThEy SaId! He'S tHe CrYpTo PrEsIdEnT tHeY sAiD!Don Guacamole schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 19:43:
Geen paniek, dit is de laatste shake out voor de next leg up.🤡
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:gifsicle():strip_exif()/f/image/CkAAPc5OTXMcp0sqhqSnRFHX.gif?f=user_large)
/f/image/sopC3ZD4mH5NsN8VN7CE2exG.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9QYvcKMSiicO5wLLVAUXG7Uq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/AZwCrlP6VjBIUtzQ2ajquYxx.jpg?f=fotoalbum_large)