Zero.
Netjes man, tot op heden komen je targets uit, dat ze maar allemaal gevuld mogen worden, daarna wel weer up graagzwembroek schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 21:18:
Order 2 / 6 gevuld. 4 te gaan. Deze staan onder de 80. 77k-79k.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Mijn eerste is op 11$ na niet gehitDutchCrownNL schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 21:21:
[...]
Netjes man, tot op heden komen je targets uit, dat ze maar allemaal gevuld mogen worden, daarna wel weer up graag
Ik zit nou met een bijdehante vrouw thuis, waartegen ik al die tijd heb gezegd dat Pi niks ging worden die nu met 3500 Pi loopt te shinen.
Maar goed, luxeprobleem zullen we maar zeggen
BTC gaat wel weer up, maar ETH doet mij denken aan de levenslust van Biden
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Nog wel.Pinsa schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 21:27:
Grappig dat de alts nog staande zijn
Wees blij dat je een vrouw hebt die zich (ook) met crypto bezig houdt.DaWayne schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 21:26:
[...]
Ik zit nou met een bijdehante vrouw thuis, waartegen ik al die tijd heb gezegd dat Pi niks ging worden die nu met 3500 Pi loopt te shinen.
Maar goed, luxeprobleem zullen we maar zeggen![]()
Hallo SC!

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Steady schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 21:27:
BTC gaat wel weer up
Zero.
76k zegt ie.anti elppa schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 21:22:
Long op 85k sell in gegaan. Nieuwe order staat op 76k
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ja GVD dit is het altseason van 2025! Met dalende BTC stabiel blijven.Pinsa schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 21:27:
Grappig dat de alts nog staande zijn
Gelukkig hier maatregelen genomen en gecontroleerd REKT aan het gaan in plaats van als slaaf de koersen omlaag volgend.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Altseason was in November 2024, het was mij ook beloofd maar helaas… ben je af aan het schalen met alts?Coldcat schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 21:31:
[...]
Ja GVD dit is het altseason van 2025! Met dalende BTC stabiel blijven.
Gelukkig hier maatregelen genomen en gecontroleerd REKT aan het gaan in plaats van als slaaf de koersen omlaag volgend.
Ja die kwam hier ook wel even binnen.
ETH/BTC is anders deze dip redelijk stabiel, had ik niet verwacht trouwens..Steady schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 21:27:
Begin mij wel een beetje zorgen te maken om ETH...
BTC gaat wel weer up, maar ETH doet mij denken aan de levenslust van Biden
Nee hoor. Maart 2024.Pinsa schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 21:32:
[...]
Altseason was in November 2024, het was mij ook beloofd maar helaas… ben je af aan het schalen met alts?
Begin Februari alle ALTS verkocht, en 50% BTC verkocht toen ik bevestigd kreeg dat m'n plan dat ik in m'n hoofd niet meer klopte met de realiteit.Pinsa schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 21:32:
[...]
Altseason was in November 2024, het was mij ook beloofd maar helaas… ben je af aan het schalen met alts?
Natuurlijk wel weer te vroeg in de dip BTC gekocht
[ Voor 8% gewijzigd door Coldcat op 26-02-2025 21:36 ]
Soms lopen de dingen anders als gepland, komen wel weer nieuwe kansenColdcat schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 21:34:
[...]
Begin Februari alle ALTS verkocht, en 50% BTC verkocht toen ik bevestigd kreeg dat m'n plan dat ik in m'n hoofd niet meer klopte met de realiteit.
85 was een grens voor me. 73 tot 75 is nu key. Daarom 76k zodat ik em niet mis.
Wel jammer dat ie dicht is na al die maanden. Maargoed, toch 24k $ winst er uit gehaald afgelopen maanden.
[ Voor 15% gewijzigd door anti elppa op 26-02-2025 21:40 ]
In deze run is niets te plannen. Enkel dat je agressief winst had moeten pakken. Dat is een koe in z'n achterste kijken.Pinsa schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 21:37:
[...]
Soms lopen de dingen anders als gepland, komen wel weer nieuwe kansen
Wel mooi om nu FIAT te hebben weer terug in de ponzi te schuiven.
anti elppa schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 21:37:
[...]
85 was een grens voor me. 73 tot 75 is nu key. Daarom 76k zodat ik em niet mis
Bij 77k/78k staan enorm veel orders. Ik denk dat we misschien een wick in de 76k krijgen op zijn best.anti elppa schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 21:37:
[...]
DE BODEM IS IN BOYS! DE UBERBULL WORDT BEARISH!!!!!!anti elppa schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 21:37:
[...]
Het duurde 3 maanden maar de whales hebben hem zelfs gebroken!
[ Voor 11% gewijzigd door Coldcat op 26-02-2025 21:41 ]
Jaa man de markt is echt veranderd, dat doorholden met alts kan je echt flink nekken, zometeen maar wat BTC kopen danColdcat schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 21:39:
[...]
In deze run is niets te plannen. Enkel dat je agressief winst had moeten pakken. Dat is een koe in z'n achterste kijken.
Nee hoor, ben super bullish. Wil nieuwe entry voor long. De top gaat ongekend hoog zijn.Coldcat schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 21:40:
[...]
DE BODEM IS IN BOYS! DE UBERBULL WORDT BEARISH!!!!!!![]()
Sowieso spot nog 93% in. Maar 2 tp's gehad
[ Voor 7% gewijzigd door anti elppa op 26-02-2025 21:43 ]
Coldcat schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 21:39:
[...]
In deze run is niets te plannen. Enkel dat je agressief winst had moeten pakken. Dat is een koe in z'n achterste kijken.
Ik zit sinds vanavond weer 90% spot, waar ik mee begon, maar wel met een berg euro’s op de bank. Feels good. Sub 80k klap ik de rest er ook in.anti elppa schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 21:42:
[...]
Nee hoor, ben super bullish. Wil nieuwe entry voor long. De top gaat ongekend hoog zijn.
Daar kon ook weinig meer afDeman23 schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 21:33:
[...]
ETH/BTC is anders deze dip redelijk stabiel, had ik niet verwacht trouwens..
Nou dan trekken mn alts ook wel weer bij.anti elppa schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 21:42:
[...]
Nee hoor, ben super bullish. Wil nieuwe entry voor long. De top gaat ongekend hoog zijn.
Die zijn natuurlijk al compleet REKT gegaan. Waarschijnlijk stort dat ook helemaal de gedver in als BTC zo onder de $80 duikt.
Koopkansen.
Vaak houden ze dapper stand. Totdat er een bepaald level breekt. Dan is er zo 40% af.Coldcat schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 21:52:
Valt me sowieso op dat alts met een use-case niet meer zo extreem wegzakken.
Die zijn natuurlijk al compleet REKT gegaan. Waarschijnlijk stort dat ook helemaal de gedver in als BTC zo onder de $80 duikt.
Koopkansen.
Touche 😂. Maar toch ik had eigenlijk op deze levels van BTC verwacht dat ETH sub 2k zou zijn..
zwembroek schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 21:53:
[...]
Vaak houden ze dapper stand. Totdat er een bepaald level breekt. Dan is er zo 40% af.
Alts met een use case is ook een soort salade bij de MacDonaldsColdcat schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 21:52:
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Maximaal rekt als die earnings ook nog eens tegen vallentomtom901 schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 21:59:
Nou NVDA Lets go
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Sommige alts staan intussen bijna op hun bear market prijs. De bodem zeg maar, gesteund door de trouwe bagholder soldaten.Coldcat schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 21:52:
Koopkansen.
Lol, dit plaatje kan je voor bijna alle alts gebruiken. Ik had het natuurlijk over de laatste paar dagen.
Vrees ik ook jasjorremans schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 22:01:
[...]
Maximaal rekt als die earnings ook nog eens tegen vallen
Hoe laat precies? Heb er even geen tijd bij.
0022 Moon estzwembroek schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 22:13:
[...]
Zeggen ze nooit precies, binnen nu en 15 minutenzwembroek schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 22:13:
[...]
Ik dacht rond 23:00zwembroek schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 22:13:
[...]
Revenue 39.3B, hoger dan verwacht (38B)DutchCrownNL schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 22:22:
Post market aandeel van Nvidia schiet ook alle kanten op momenteel.
JUST IN: Nvidia $NVDA reports $39.3 billion in revenue for Q4, 2.7% higher than expectations.
— Watcher.Guru (@WatcherGuru) 26 februari 2025
*NVIDIA Q4 ADJ EPS $0.89 , EST. $0.84( BEAT ✅ )
[ Voor 4% gewijzigd door Nopheros op 26-02-2025 22:24 ]
Btc wordt werkelijk door alles beïnvloed.Darrell schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 22:25:
Vind het sowieso maar bedenkelijk dat bitcoin beinvloed wordt door de earnings van NVDA.
Zero.
Op 126$ nog bult op kunnen pikken ook
Vind het logischer dan de maanstand. Al is dat ook wel ontkrachtigdDarrell schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 22:25:
Vind het sowieso maar bedenkelijk dat bitcoin beinvloed wordt door de earnings van NVDA.
Koers doet ook niks. Storm in een glas water.Darrell schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 22:25:
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
De beermoon doet anders goed zijn werk. Nog steeds hitrate van over de 85%. Alleen de bullmoon zat er naast.Coldcat schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 22:26:
[...]
Vind het logischer dan de maanstand. Al is dat ook wel ontkrachtigd
En nog een mod ookVis schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 22:27:
Allemaal permaban voor offtopic geouwehoer, Kol heeft voor minder vakantie gekregen...
Dat was echter niet hierVis schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 22:27:
Allemaal permaban voor offtopic geouwehoer, Kol heeft voor minder vakantie gekregen...
Haha wil de boot niet missen pikzwembroek schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 22:28:
[...]
Order zetten en afblijven man. Twijfelaar hahaha.
Dan gewoon in tranches kopen
worden jullie mods niet gelijk opgeleid bij twiekers dan?
gelijke monniken, gelijke kappen
De heeft @tomtom901 toch allang duidelijk gemaakt in het verleden.. regels gelden alleen voor anderen.Vis schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 22:31:
[...]
opgeleid? Je hoeft alleen wat sats over te maken om mod te wordenVis schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 22:31:
[...]
zwembroek schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 22:27:
[...]
De beermoon doet anders goed zijn werk.
:strip_exif()/f/image/4DxKORFubWXzXLx2l6U8FXU7.gif?f=fotoalbum_large)
zwembroek schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 22:31:
En @anti elppa gaat zijn order missen op 76k. Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen.
je zou eens iets over bitcoin moeten typen in het passief beleggen topic, of FO...Nopheros schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 22:32:
[...]
De heeft @tomtom901 toch allang duidelijk gemaakt in het verleden.. regels gelden alleen voor anderen.
direct een enkeltje KolBeach
In dit tempo is het morgen misschien al zover.zwembroek schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 22:30:
We gaan die CME gap gewoon vullen van 80.730 - 78.030.
zonde van de sats_Gast_ schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 22:32:
[...]
opgeleid? Je hoeft alleen wat sats over te maken om mod te worden
Dus bij de kwartaalcijfers wat mij betreft prima om even aan te halen. En liever iets dergelijks bespreken dan het zoveelste nutteloze tegeltje recyclen dat blijkbaar het rapporteren dan weer niet waard is.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/tsdhYsm223wBNnZ3gXm0QYJo.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/0fZbytuoRsTDmjQNne17PNoL.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vtpM4sWgJQx8qpRjaJRG2dYa.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4fgezZTPVz26zlRrHM1QqYjj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1lAwyAzLcl5jsKTJHNNEtrP3.jpg?f=fotoalbum_large)