Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
push naar 86k is geweest....Aeronaut schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 11:44:
ach.. 3x longs nog op 86k... en daarna is het leeg tot 77k. denk dat er nog 1 final push komt..
en nu?
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Zoveel waren ‘t er niet, maar ik klaag nietJohn245 schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 18:54:
[...]
Ja het is dat ik het geld niet had liggen om een significante hoeveelheid BTC te kopen. Anders had ik er ook 100.000 gekocht.
When moon.
BTC dominance is zelfs gezakt. Hoe moeten we dat interpreteren?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Oh.Deman23 schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 17:55:
[...]
Geen idee of die nog terugkomt na z’n ban. Gelukkig zijn er nog zat andere met leuke memes, zoals @Guere
De memes bij rektheid zijn altijd veel leuker
Ik had op dat punt ook verwacht dat ie zo door zou stoten naar de 120-145k en dan pas ~35% correctie. Niet deze lange slowbleed, wat wel vrij ongewoon is deze fase. Correcties en herstel gaan meestal veel sneller en dit lange gezweef maakt het nu allemaal wat onzekerder. De sentimentschommelingen horen erbij, net als het pompen en dumpen op manieren die je niet echt hebt voorzien.bsmpower schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 18:33:
[...]
Om er iets serieuzer op in te gaan. Rond de 104K vond ik het er inderdaad wel behoorlijk toppie uit zien en keek ik even terug naar eerdere correcties waardoor ik op een target van rond de 80K uit kwam. Maar op dat moment was de mood nog heel bullish plus dat ik mezelf toen ook al niet zo hoog inschatte dat het daadwerkelijk zou kunnen uitkomen. Dus niet naar gehandeld want leek niet realistisch op dat moment.
Het eerste mooie verkoopmoment heb ik dus (ook) gemist, en dat betekent (voor mij) maar 1 ding: doorhodlen en zonder te piepen toekijken vanaf de zijlijn. Ik heb vertrouwen dat BTC weer gaat herstellen, met in het kielzog de Alts.
Mijn topvoorspelling heb ik niet gewijzigd en als ik dat wel zou doen is het omhoog omdat de Alts echt zwak zijn gebleken en ik dat ten gunste van BTC zie komen.
Duimpjes = KwaliteitskeurmerkBootjeVaren schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 13:38:
[...]
Niet iedereen wordt door z'n baas per post in de slowchat betaald Viscaaaaa
Doe ik mijn best om origineel te posten om zoveel mogelijk karma te verzamelen. Kan je eigenlijk ook gewoon door als grootste lurker/stalker duimpjes te geven.
@Laurens1970 levert hier belangrijk werk! 🫡
Haha echt hoor, ik ben ook niet heilig en heb ook wat alts. Maar jezus hoe krijg je het voor elkaar om zulke absolute drek te kopen waarmee je na een paar maanden op -80% staat. Waarschijnlijk gewoon naar wat random posts en influencers gekeken en alle shills gekochttomtom901 schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 19:08:
Ah ik heb er weer een @Guere en dit was 18h geleden
[Afbeelding]
Alt season!BTC100K2021 schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 19:07:
Dagje druk op het werk, alle actie weer gemist helaas.
When moon.
BTC dominance is zelfs gezakt. Hoe moeten we dat interpreteren?
en aans löpt wa vast
Ik had TradingView jaren niet aangeraakt en mijn watchlist van toen was echt een juweeltje.
Is toch schitterend. I’m from Pakistan hahahaGuere schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 19:17:
[...]
Haha echt hoor, ik ben ook niet heilig en heb ook wat alts. Maar jezus hoe krijg je het voor elkaar om zulke absolute drek te kopen waarmee je na een paar maanden op -80% staat. Waarschijnlijk gewoon naar wat random posts en influencers gekeken en alle shills gekocht
Door te zeggen dat ie uit Pakistan komt trek ik die hele post al in twijfel... Troll alert.tomtom901 schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 19:08:
[Afbeelding]
Waarom zou je überhaupt vertellen uit welk land je komt. Wat boeit dat?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

/klein grapje pik.
[ Voor 73% gewijzigd door Taro op 25-02-2025 20:40 ]
De whales willen zwembroek nog een klein sprankeltje hoop geven.kbuntu schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 19:35:
Die eerdere correcties hadden wel een bounce, deze niet.
Als je minder sats wil voor je geld nog even geduld vriendjuiced01 schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 19:46:
Mag ik al bijkopen?
Waar haal je deze parels vandaan il capo di zwembroek?
Guere schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 19:17:
[...]
Haha echt hoor, ik ben ook niet heilig en heb ook wat alts. Maar jezus hoe krijg je het voor elkaar om zulke absolute drek te kopen waarmee je na een paar maanden op -80% staat. Waarschijnlijk gewoon naar wat random posts en influencers gekeken en alle shills gekocht
:gifsicle():strip_exif()/f/image/pbdRgQ74H4bhHVrMLoweiYmM.gif?f=user_large)
En daar hoef je niet eens drek voor te kopen:
Ik zou me ook zorgen maken als ik uit Pakistan zou komen.tomtom901 schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 19:08:
[Afbeelding]
YES schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 20:05:
[...]
Ik zou me ook zorgen maken als ik uit Pakistan zou komen.
Ook nog publiekelijk melden dat je dus nog eens $6000 aan spaargeld hebt. Ik weet niet of er in Pakistan veel boormachines zijn..
Yes, dca in haha. Overigens is wel een gokje, maar ik geloof niet dat de bull over is dus dan kan dit een makkelijke x2 worden.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Je hebt het over Aero toch? En anders ken ik wel iemand die ze van je wil over kopen mocht het niet lukkenDon Guacamole schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 20:16:
[...]
Yes, dca in haha. Overigens is wel een gokje, maar ik geloof niet dat de bull over is dus dan kan dit een makkelijke x2 worden.
Heb ik iets gemist? Er is volgens mij helemaal geen aanleiding, dit is gewoon een shakeout, volgende week gewoon rustig 98K weer hoor. En ja dit heb ik eerder gezegd, maar heb echt nog wel vertrouwen hierin.HollovVpo1nt schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 20:19:
Mijn gevoel zegt mij dat we de low 70s gaan zien... Dit voelt als hét event zoals de vorige bullrun die de shit de tering in laat gaan. De vorige keer was het Musk die BTC betalingen voor tesla's niet meer accepteerde, shit got rekt.
Jij niet zeker?Glenn Hoddle schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 20:35:
keihard rekt zeker allemaal?
Van hodlen niet meer dan van traden.Glenn Hoddle schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 20:35:
Just another day at the office.
Maktub
Jou token heeft ook een -30% maar ik denk dat je een hele mooie entry had dan kun je die makkelijk aanGlenn Hoddle schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 20:35:
Oh in dat geval ben ik nog absoluut niet rekt. PF is nog altijd veel meer waard dan een jaar terugPinsa schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 20:41:
[...]
Jou token heeft ook een -30% maar ik denk dat je een hele mooie entry had dan kun je die makkelijk aan
Ik denk dat in dit topic bovengemiddeld veel winstmakers zijn.bsmpower schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 20:44:
Ach lees nog vaak dat ong 30% winst maakt met crypto, en dus 70% verlies. Toch een eer dat ik bij die 30% in dit topic zit 👍🏻
De rekteroni gaat eerder naar de users op het Fok forum en Nu.nl.
Ach, ten opzichte van instappen sta ik op winst. Ten opzichte van gisteren op verlies. Het is allemaal zo relatief:
Maktub
Heb ook dik verlies gemaakt hoor, maar ik keek net even naar SUI naar de monthly je had die gewoon nog voor boven de 4 kunnen verkopen per token he…bsmpower schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 20:44:
Ach lees nog vaak dat ong 30% winst maakt met crypto, en dus 70% verlies. Toch een eer dat ik bij die 30% in dit topic zit 👍🏻
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Meesten hier zitten er jaren in, dan maak je dus ook de bear market mee en koop je veel in.bsmpower schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 20:44:
In tegenstelling tot de meesten die pas wakker worden bij een nieuwe high en dan hoog instappen.
Mijn gak is ongeveer 30k.
Poeh, mooie gak hoor. Hier 58k en heb mezelf beloofd in deze prijsrange niet meer bij te kopen. Gaan we onder de 60k dan gaat het zeker weer kriebelen. Vooralsnog van later zorg.Nopheros schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 20:51:
[...]
Meesten hier zitten er jaren in, dan maak je dus ook de bear market mee en koop je veel in.
In tegenstelling tot de meesten die pas wakker worden bij een nieuwe high en dan hoog instappen.
Mijn gak is ongeveer 30k.
Geen 25% winst gepakt op IP?Pinsa schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 20:48:
[...]
Heb ook dik verlies gemaakt hoor, maar ik keek net even naar SUI naar de monthly je had die gewoon nog voor boven de 4 kunnen verkopen per token he…
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
roundtrip express is gearriveerd! Bent u klaar voor de volgende ronde?Don Guacamole schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 20:00:
[...]
[Afbeelding]
En daar hoef je niet eens drek voor te kopen:
[Afbeelding]
Hodl. Jouw 60k is laag in 2030.Magpie schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 20:54:
[...]
Poeh, mooie gak hoor. Hier 58k en heb mezelf beloofd in deze prijsrange niet meer bij te kopen. Gaan we onder de 60k dan gaat het zeker weer kriebelen. Vooralsnog van later zorg.
Denk dat hier boven gemiddeld veel mensen hoofdzakelijk of in ieder geval voor een groot deel in Bitcoin zitten.MrMrq schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 20:47:
[...]
Ik denk dat in dit topic bovengemiddeld veel winstmakers zijn.
De rekteroni gaat eerder naar de users op het Fok forum en Nu.nl.
Ach, ten opzichte van instappen sta ik op winst. Ten opzichte van gisteren op verlies. Het is allemaal zo relatief:
Waarbij de meesten aan DCA doen tijdens de beer, met een langere termijn horizon. Als je je BTC voor onder de 20k hebt kunnen kopen, dan beleef je dit soort dagen toch anders dan dat je vol in de alt’s zit of een kortere termijn horizon hebt.
Ah die memo had ik gemistHet Fantoom schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 20:41:
Rekteroni genot, laat alles maar flink zakken. Hiervoor zitten we al 2 maanden voor 90% in cash.
Nee te vroeg verkocht dus klein verlies
Ben niet zo goed als jou John
Deze is wel toepasselijk voor mij:
Ik hoop dat ik ook nog aan dat gak ga komen maar ik zie Bitcoin nog wel lager gaan in de aankomende beer alleen veelste te weinig fiat beschikbaar om dan vol in te slaan, een black swan is altijd welkom danMagpie schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 20:54:
[...]
Poeh, mooie gak hoor. Hier 58k en heb mezelf beloofd in deze prijsrange niet meer bij te kopen. Gaan we onder de 60k dan gaat het zeker weer kriebelen. Vooralsnog van later zorg.
[ Voor 11% gewijzigd door Pinsa op 25-02-2025 21:07 ]
Ik had ook niet de 25%. Maar wel 12.Pinsa schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 21:00:
[...]
Nee te vroeg verkocht dus klein verlies![]()
Ben niet zo goed als jou John![]()
Deze is wel toepasselijk voor mij:
[Afbeelding]
Je weet dat elke donderdag dipdag is, toch?Woohooo schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 21:00:
Niks aan de hand jongens, morgen nvidia earnings. Donderdag zitten we gewoon weer tussen de 95k en 98k
Mwoh, op Sats waarde -14% afgelopen maand en ik zit nog heavy in de alts >60%.Glenn Hoddle schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 20:35:
BTC is op de maand -16% gegaan.
Deze week -3% tegenover -7% van BTC
Tjah
Niet meer. Is verhuisd naar dinsdag. Memo niet gekregen?GioStyle schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 21:09:
[...]
Je weet dat elke donderdag dipdag is, toch?
Bearmoon is begonnen deze week elke dag rektdag toch?gebruikershaes schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 21:10:
[...]
Niet meer. Is verhuisd naar dinsdag. Memo niet gekregen?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
$89.6k - $91.9kDarrell schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 21:28:
[...]
[Afbeelding]
Staat er zo weer boven. (Toch?)
Ik hodl nog steeds die bifi worst van je....Glenn Hoddle schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 20:35:
Zero.
Om de TA te respecteren moet ik morgenvroeg weer evenveel fiat storten als vandaag.
Maktub
Kijk nou uit, straks komt ie terug in dit topic. Was net zo gezellig nuThe Redman schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 21:36:
Het is dumpen of gedumpt worden. De whales moeten ook een nieuw pak kunnen kopen
[Afbeelding]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Onderste knoopje colbert dicht doen is altijd -1The Redman schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 21:36:
Het is dumpen of gedumpt worden. De whales moeten ook een nieuw pak kunnen kopen
[Afbeelding]
Maktub
Wie is de mysterieuze meneer in het pak?anti elppa schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 21:41:
[...]
Kijk nou uit, straks komt terug in dit topic. Was net zo gezellig nu
Een user die lang geleden nog wel eens wat shillde en van de gains dit pak kon kopen. Was een krap jaartje paar weken geleden weer even onder ons.
En door.
Maktub
Paar weken terug nog.MrMrq schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 21:47:
[...]
Een user die lang geleden nog wel eens wat shillde en van de gains dit pak kon kopen. Was een krap jaartje geleden weer even onder ons.
En door.
Oh, die heb ik ff gemist dan. Niet ontevreden mee dat ik die gemist heb overigens.MrMrq schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 21:47:
[...]
Een user die lang geleden nog wel eens wat shillde en van de gains dit pak kon kopen. Was een krap jaartje geleden weer even onder ons.
En door.
Doet me denken aan peaky blindersMrMrq schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 21:47:
[...]
Een user die lang geleden nog wel eens wat shillde en van de gains dit pak kon kopen. Was een krap jaartje par weken geleden weer even onder ons.
En door.
The Trump Trade has ended...
Heel goed te zien dat we nu een nieuwe cycle in gaan. Benieuwd naar het volgende verhaal.
LFG!
Miste je niets aan. Insert: liep binnen paar dagen/ vanavond weer volledig uit de hand memeYES schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 21:48:
[...]
Oh, die heb ik ff gemist dan. Niet ontevreden mee dat ik die gemist heb overigens.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Keek er toevallig gisteren naar… kekius maximumrekteroni of zo… compleet REKT natuurlijk.MrMrq schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 21:47:
[...]
Een user die lang geleden nog wel eens wat shillde en van de gains dit pak kon kopen. Was een krap jaartje paar weken geleden weer even onder ons.
En door.
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/UbAtsPAqF8wjWBXisGXcNHoT.jpg?f=fotoalbum_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/14miW7EgyqtccbMgo8SKO8rR.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/RA9Wh8ELMh4C1IACM26oQKHk.gif?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HnpfSQDbJVadpXmsZLW6Jgpa.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/bRC8mqhmXBnUeYioITWTj3OI.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/yppsS2LAtW7nqQFl4ssiqOAv.jpg?f=fotoalbum_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/NU8RqT53ECriV9C4fmoyY5bZ.gif?f=user_large)