Zo is dat @24c , wij lurkers leveren ons keurmerk af hier24c schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 19:16:
[...]
Duimpjes = Kwaliteitskeurmerk
@Laurens1970 levert hier belangrijk werk! 🫡
VluggeWappie?MrMrq schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 21:47:
[...]
Een user die lang geleden nog wel eens wat shillde en van de gains dit pak kon kopen. Was een krap jaartje paar weken geleden weer even onder ons.
En door.
Nee, die zie ik graag weer terug komen met de juiste medicatie
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Medicinale Hopium ?anti elppa schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 22:23:
[...]
@Shinobi-vs-Gast levert ook een respectabele bijdrage. Die neemt er ook echt even tijd voor met duimpjes op posts die al dagen oud zijn.Laurens1970 schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 22:12:
[...]
Zo is dat @24c , wij lurkers leveren ons keurmerk af hier
anti elppa schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 22:23:
[...]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Nee absoluut niet!
Daar mogen er wel 5 van zijn.
Of...ehhh
Nou,
Misschien ook niet.
1 is wel genoeg. Wel erg gezellig.
Hoop dat @FrambozenTaart gewoon n Kolletje doet en snel terugkomt
Ik lul ook zomaar wat
shovelhead1340 schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 22:37:
[...]
Nee absoluut niet!
Daar mogen er wel 5 van zijn.
Of...ehhh
Nou,
Misschien ook niet.
1 is wel genoeg. Wel erg gezellig.
Hoop dat @FrambozenTaart gewoon n Kolletje doet en snel terugkomt
Als jullie dit zien:
1,56 miljard dollar REKT
:strip_exif()/f/image/LGqSFnC3VM9QI4ksxNfu0k1l.png?f=user_large)
hebben jullie dan ook niet eens de reflex:
- hoe komt het dat er toch zoveel zich laten REKT gaan, keer op keer, en geen kleine vissen, maar ook WHALES
- en WHO THE F*CK kan SHORT gerekt worden in deze daling
1,56 miljard dollar REKT
:strip_exif()/f/image/LGqSFnC3VM9QI4ksxNfu0k1l.png?f=user_large)
- hoe komt het dat er toch zoveel zich laten REKT gaan, keer op keer, en geen kleine vissen, maar ook WHALES
Never ever financial advice...
kazzzdafke schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 23:01:
Als jullie dit zien:
1,56 miljard dollar REKT
[Afbeelding]
Pipo de clown ?
Ik snap dat het lastig lijkt maar zo moeilijk is het nietkazzzdafke schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 23:01:
Zullen tevens ook wel mensen tussen zitten die al rekt waren en dan vanuit emotie en met een dikke leverage proberen de boel terug te verdienen. Slecht idee.
kazzzdafke schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 23:01:
Als jullie dit zien:
1,56 miljard dollar REKT
[Afbeelding]
k bedoel niet diegene die voor 100 of 1000€ nog willen instappen.Guere schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 23:07:
[...]
Ik snap dat het lastig lijkt maar zo moeilijk is het nietJe kan het soms goed zien in de heatmaps: mensen die nog ff gauw shorts met dikke leverage inschieten als het gros van de daling al is geweest, of als er toevallig nèt even een opleving komt. Als je maar degen genoeg bent (de 100x'jes enzo) zit je liquidation level heel dichtbij en zijn ze rekt voor ze het doorhebben.
Zullen tevens ook wel mensen tussen zitten die al rekt waren en dan vanuit emotie en met een dikke leverage proberen de boel terug te verdienen. Slecht idee.
Ik bedoel net letterlijk deze:
:strip_exif()/f/image/tqIPCuArKIWOsC8BATOaaGvj.png?f=user_large)
Hoe kan je nu, voor +1 MILJOEN dollar, rekt gaan in de bottom?????
Je gaat er toch vanuit dat iemand, die 1.3 miljoen dollar ergens tegenaan kan giooen, toch wel weet wat hij bezig is??
[ Voor 75% gewijzigd door kazzzdafke op 25-02-2025 23:11 ]
Behalve als 1,3 miljoen dollar slecht wat speelgeld is...kazzzdafke schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 23:09:
[...]
Je gaat er toch vanuit dat iemand, die 1.3 miljoen dollar ergens tegenaan kan giooen, toch wel weet wat hij bezig is??
Ik lul ook zomaar wat
:strip_exif()/f/image/ixaa9pHFDQQ5H7ZQW34zk3x3.jpg?f=fotoalbum_large)
Toch een beetje meer Maxi geworden. Van ergens rond de 75% naar boven de 80%!
Op een dag maak ik @anti elppa trots door ook die alt bags voorgoed te lozen! Moet het wel nog ff omhoog dit jaar
Dit zijn toch geaggregeerde liquidaties? Dus niet per se 1 speler?kazzzdafke schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 23:09:
[...]
k bedoel niet diegene die voor 100 of 1000€ nog willen instappen.
[Afbeelding]
Tenminste, dat is volgens mij hoe dat aggr juist werkt.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
“Als je maar degen genoeg bent” einde quote van Guere. Ik denk dat hij gelijk heeft. Ik sprak vorige maand iemand die ooit 600 bitcoin had. Was er vroeg bij laten we maar zeggen. Hij heeft nu niets meer. Komt deels door een scheiding (7 jaar geleden) maar ook door slechte leverage beslissingen.kazzzdafke schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 23:09:
[...]
k bedoel niet diegene die voor 100 of 1000€ nog willen instappen.
[Afbeelding]
Ja, precies dit dus. Wij maken soms fouten van duizenden of tienduizenden euros, anderen die met miljoenen spelen maken ook fouten maar dan met veel hogere bedragen. Zeker de rijkere degens, die zijn er genoeg.Moiety schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 23:15:
[...]
“Als je maar degen genoeg bent” einde quote van Guere. Ik denk dat hij gelijk heeft. Ik sprak vorige maand iemand die ooit 600 bitcoin had. Was er vroeg bij laten we maar zeggen. Hij heeft nu niets meer. Komt deels door een scheiding (7 jaar geleden) maar ook door slechte leverage beslissingen.
Waar kan ik die stinkend rijke degens vinden om bevriend mee te worden? Vraag het voor een vriend...Guere schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 23:18:
[...]
Ja, precies dit dus. Wij maken soms fouten van duizenden of tienduizenden euros, anderen die met miljoenen spelen maken ook fouten maar dan met veel hogere bedragen. Zeker de rijkere degens, die zijn er genoeg.
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Dat kan, maar ook niet:NeoflexNL schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 23:14:
[...]
Dit zijn toch geaggregeerde liquidaties? Dus niet per se 1 speler?
Tenminste, dat is volgens mij hoe dat aggr juist werkt.
Wat betekent ‘REKT’ op aggr.trade?
“REKT” is een veelgebruikte term binnen de cryptowereld om grote (meestal geforceerde) verliezen of liquidaties aan te duiden.
Op aggr.trade verschijnen liquidaties onder het kopje “REKT” (of soms “liquidations” als je filters gebruikt). Dit zijn doorgaans individuele posities die geliquideerd worden.
Als je in de kolommen bedragen en muntparen ziet staan (bijvoorbeeld BTCUSD of ETHUSD), geeft dat aan dat er op dat moment een bepaalde (vaak grote) positie is geliquideerd op een specifieke beurs.
Is dat per 1 persoon of meerdere tegelijk?
In principe staat elke vermelding voor één order of één positie die geliquideerd is. Dat betekent niet noodzakelijk dat er maar één unieke persoon achter zit, want één trader kan natuurlijk meerdere accounts/posities hebben.
Vanuit de data van aggr.trade kun je meestal niet achterhalen of het daadwerkelijk één persoon is of dat verschillende liquidaties van dezelfde handelaar komen. Je ziet alleen de losse liquidaties zoals de beurs ze registreert.
“REKT”-meldingen geven per stuk een liquidatie weer; je kunt ze beschouwen als één geforceerde sluiting van een positie.
Of dat echt “per persoon” is, is lastig exact te zeggen, want je ziet alleen de posities zoals ze op de beurs geliquideerd worden (niet of ze door dezelfde of verschillende gebruikers worden gehouden).
[ Voor 11% gewijzigd door kazzzdafke op 25-02-2025 23:25 ]
Mijn god. En ik vind mezelf zielig dat ik 3,5 coin heb vergokt met leverage. Hier zou ik de zuurste mini van worden.Moiety schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 23:15:
[...]
“Als je maar degen genoeg bent” einde quote van Guere. Ik denk dat hij gelijk heeft. Ik sprak vorige maand iemand die ooit 600 bitcoin had. Was er vroeg bij laten we maar zeggen. Hij heeft nu niets meer. Komt deels door een scheiding (7 jaar geleden) maar ook door slechte leverage beslissingen.
Bevriend? Uh huhSteady schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 23:21:
[...]
Waar kan ik die stinkend rijke degens vinden om bevriend mee te worden? Vraag het voor een vriend...
Nee man ik doe alleen aan https://onlyvenz.nl/
Dus de screenshot die je poste kunnen ook 2 trades zijn van dezelfde persoon. Nog sneuerkazzzdafke schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 23:22:
[...]
Dat kan, maar ook niet:
Wat betekent ‘REKT’ op aggr.trade?
“REKT” is een veelgebruikte term binnen de cryptowereld om grote (meestal geforceerde) verliezen of liquidaties aan te duiden.
Op aggr.trade verschijnen liquidaties onder het kopje “REKT” (of soms “liquidations” als je filters gebruikt). Dit zijn doorgaans individuele posities die geliquideerd worden.
Als je in de kolommen bedragen en muntparen ziet staan (bijvoorbeeld BTCUSD of ETHUSD), geeft dat aan dat er op dat moment een bepaalde (vaak grote) positie is geliquideerd op een specifieke beurs.
Is dat per 1 persoon of meerdere tegelijk?
In principe staat elke vermelding voor één order of één positie die geliquideerd is. Dat betekent niet noodzakelijk dat er maar één unieke persoon achter zit, want één trader kan natuurlijk meerdere accounts/posities hebben.
Vanuit de data van aggr.trade kun je meestal niet achterhalen of het daadwerkelijk één persoon is of dat verschillende liquidaties van dezelfde handelaar komen. Je ziet alleen de losse liquidaties zoals de beurs ze registreert.
Relativeren is soms heerlijkgebruikershaes schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 23:22:
[...]
Mijn god. En ik vind mezelf zielig dat ik 3,5 coin heb vergokt met leverage. Hier zou ik de zuurste mini van worden.
SUI alweer op de $3! BSM heeft gewoon geen verlies vandaag!
[ Voor 41% gewijzigd door Coldcat op 25-02-2025 23:38 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
En hoe staat het met VET?Coldcat schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 23:38:
Ook hoger dan gisteren.
Hij weet btc out te performen! Tweemaal zelfs
bsmPOWER!!Coldcat schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 23:44:
[...]
Ook hoger dan gisteren.
Hij weet btc out te performen! Tweemaal zelfs
Zwembroek, eat your heart out
Die lacht al die maxis uit in z’n dromen
@tomtom901 ofcMoiety schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 00:28:
Wie heeft er een long geopend op ETH @ €2320?
Nah, ETH waag ik me niet meer aan. BTC wel long.
Is me vaker opgevallen met die munt dat dat ding rekt gaat met BTC maar ook altijd een van de eerste is die bij enige opleving vooraan staat.Coldcat schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 23:38:
Mag ik je introduceren bij de rijkste man ter wereld die er iedere dag tweets uitgooit met grapjes over 69 en models S, 3, X, en Y nadat hij luid kenbaar heeft gemaakt dat een kettingzaag niet "bzzzzrrrrrr-bzzzzrrrr!!" maar "CHAINSAAAAWWWW!!11" produceert als bijbehorend geluid?kazzzdafke schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 23:09:
[...]
Uiteindelijk zijn we allemaal degens. Sommigen net iets meer dan de ander
Maar als ik nog eens kinderen krijg zou krijgen dan ga ik ze eerst leren welk geluid een kettingzaag maakt. En daarna het geluid van een boormachine, zodat ze kunnen inschatten hoe snel ze naar de kluis met metalen seed phrase-cards moeten rennen.
Dat zit wel Schnorr.
Sell the dip.
https://farside.co.uk/btc/
-711 miljoen met nog 3 aanbieders gegevens onbekend.
Bij FBTC en BRRR record outflows.
2.5 miljard uitstroom laatste twee weken.
Bullish want grote institutionals zitten er blijkbaar nog niet in.
[ Voor 45% gewijzigd door knakworst op 26-02-2025 04:32 ]
@knakworst goh, al die ETFs waren toch lange termijn investeerders?

Gisteren was AD of Telegraaf de fluffer van Warren Buffet. Die man had het weer zo goed gedaan...
Dus stop er maar weer wat fiat in om de voorsprong te vergroten. We moeten Petertje nog flippen deze cycle.

Gisteren was AD of Telegraaf de fluffer van Warren Buffet. Die man had het weer zo goed gedaan...
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
937 op dit moment al. Alleen ark mist nog. Zit idd sowieso veel retail in etf's Dat was al heel lang gewoon duidelijkknakworst schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 02:35:
Sell the dip.
[ Voor 8% gewijzigd door anti elppa op 26-02-2025 06:44 ]
Ja dikke SUI! Hersteld inderdaad altijd mega sterk. Geen idee waarom.tomtom901 schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 00:54:
[...]
Is me vaker opgevallen met die munt dat dat ding rekt gaat met BTC maar ook altijd een van de eerste is die bij enige opleving vooraan staat.
China doet niks meer met crypto? Niks gebeurd ja.
Enkel nog een paar gekken in dit gesticht en de USA, ah ja en van der Poppe.gebruikershaes schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 07:30:
China doet niks meer met crypto? Niks gebeurd ja.
Ja of:DutchCrownNL schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 07:54:
Ben je een beetje op X aan het scrollen kom je dit tegen… een hele masterclass terwijl ze ook gewoon “Buy Bitcoin” had kunnen roepen![]()
[Afbeelding]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Maar bel wel even de krant… wat je screenshot laat zien makes sense for a change. Heb haar daar verder nog niet op kunnen betrappenDutchCrownNL schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 07:54:
Ben je een beetje op X aan het scrollen kom je dit tegen… een hele masterclass terwijl ze ook gewoon “Buy Bitcoin” had kunnen roepen![]()
[Afbeelding]
Kijk, met dit soort hopium begint de dag goed. SC lezen, peukie op de plee, en een bullish gedachte. Straks maar weer eens een e-mail versturen want we zijn toch maar weer gaan werken vandaag.tomtom901 schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 08:30:
Klein beetje uitgezoomed heeft de RSI nog een beetje ruimte naar beneden op de daily, maar begint nu richting oversold te gaan. Zou dus nog 1 push naar beneden kunnen betekenen, maar in het verleden zijn we met een dergelijke RSI dicht bij een bodem geweest.
[Afbeelding]
Let wel, een push naar beneden past nog binnen het plaatje, dus not out of the woods yet. Dan zouden we echt weer >90-91k moeten gaan.Don Guacamole schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 08:58:
[...]
Kijk, met dit soort hopium begint de dag goed. SC lezen, peukie op de plee, en een bullish gedachte. Straks maar weer eens een e-mail versturen want we zijn toch maar weer gaan werken vandaag.
Aangezien de bounce vrij slap is ga ik daar wel vanuit.tomtom901 schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 09:10:
[...]
Let wel, een push naar beneden past nog binnen het plaatje, dus not out of the woods yet. Dan zouden we echt weer >90-91k moeten gaan.
Maktub
Gisteren op ~300 dollar na toch bijna de bodem weten te kopen. Aan de andere kant is deze dip ook een mooi instapmoment voor nieuwe mensen. Ben zo nieuwsgierig naar wat de komende dagen gaan brengen. We moeten ook weer omhoog
JUST IN: 🇺🇸 SEC acknowledges Grayscale filing to allow staking for its spot Ethereum ETF.
— Watcher.Guru (@WatcherGuru) 25 februari 2025
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Wel ff wennen weer, die stilte hier na de drukte van gisteren
Straks kan ik gewoon nog ongestoord aan het werk, stel je voor.
[ Voor 33% gewijzigd door Guere op 26-02-2025 10:53 ]
Mijn baas belt me net. Waar ik godverdomme mee bezig ben, in een ochtendje tijd voor een heel jaar aan werk afronden.Guere schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 10:52:
Wel ff wennen weer, die stilte hier na de drukte van gisterenStraks kan ik gewoon nog ongestoord aan het werk, stel je voor.
Stilte voor de storm zegt 'ie... dat had je maandag moeten posten! Alle PF's zijn al in puin!Steady schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 11:08:
Stilte voor de storm... 6 cent soon
Het oog van de orkaan dan?Guere schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 11:21:
[...]
Stilte voor de storm zegt 'ie... dat had je maandag moeten posten! Alle PF's zijn al in puin!
[Afbeelding]
Welke bodem? Ignorance is bliss.Steady schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 10:09:
Gisteren op ~300 dollar na toch bijna de bodem weten te kopen. Aan de andere kant is deze dip ook een mooi instapmoment voor nieuwe mensen. Ben zo nieuwsgierig naar wat de komende dagen gaan brengen. We moeten ook weer omhoog
https://www.nu.nl/economi...s-in-online-reclames.html
Voor iedere shill hier zou ik graag een kogelvis willen zien.
/f/image/4E48DM8ybrHw6K6qdvomgw7v.webp?f=fotoalbum_large)
Moet van Nu.nl.
Voor iedere shill hier zou ik graag een kogelvis willen zien.
/f/image/4E48DM8ybrHw6K6qdvomgw7v.webp?f=fotoalbum_large)
Moet van Nu.nl.
📊 UPDATE: #Bitcoin speculators sent $7B to exchanges at a loss as $BTC crashed below $90K, marking the largest sell-off of 2025.
Buy high sell low.
Buy high sell low.
Een ladder staan met stappen van 600? Dan is het altijd prijsSteady schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 10:09:
@zwembroek het is de eerste run voor de ETF boomers. De volgende cycle hebben ze ook diamond hands.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
FTFY
5 jaar later:
Bitcoin crash van $100500 naar $ 948000
Iedereen weer over de zeik hier. Klagen dat 1 miljard shitcoins zo hard onderuit gaan.
Iedereen weer over de zeik hier. Klagen dat 1 miljard shitcoins zo hard onderuit gaan.
Moiety schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 12:14:
5 jaar later:
Met name SUI en VET
Een crash van $100500 naar $948000 zie ik wel zittenMoiety schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 12:14:
5 jaar later:
Kan niet wachtenMr Ronman schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 12:15:
[...]
Een crash van $100500 naar $948000 zie ik wel zitten
Of een beetje margin om posities te openen of redden.zwembroek schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 11:41:
📊 UPDATE: #Bitcoin speculators sent $7B to exchanges at a loss as $BTC crashed below $90K, marking the largest sell-off of 2025.
Buy high sell low.
En we weer 100 gerecyclede memes erin gooienMr Ronman schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 12:15:
[...]
Een crash van $100500 naar $948000 zie ik wel zitten
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Gisteren nog op 82.000 wat BTC kunnen oppikken... Van hier is het omhoog hoop ik
BTC €94.837,08
De prijs is niet lager gegaan dan 86.000 gisteren?koelebobes schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 12:58:
Gisteren nog op 82.000 wat BTC kunnen oppikken... Van hier is het omhoog hoop ik
[Afbeelding]
Euro? Op je muil...koelebobes schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 12:58:
[Afbeelding]
koelebobes schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 12:58:
[Afbeelding]
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Ja is wel een dingetje. Ben benieuwd, het is niet alsof ik er geen belang bij heb. Gisteren al genoeg zien verdampen dus mag wel meevallen ff.
ja en anders moeten we beide maar een fiat panda kopen om descruction derby mee te doen. Ook leuktomtom901 schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 13:09:
[...]
Ja is wel een dingetje. Ben benieuwd, het is niet alsof ik er geen belang bij heb. Gisteren al genoeg zien verdampen dus mag wel meevallen ff.
Fiat en destruction in één zin, I like it.anti elppa schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 13:15:
[...]
ja en anders moeten we beide maar een fiat panda kopen om descruction derby mee te doen. Ook leuk
Porsche is al betaald, maar een panda is ook leuk. Al stel ik dan voor om in een cuore vol met trays frisdank achterin te gaan. Je weet wel, in SC stijl.anti elppa schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 13:15:
[...]
ja en anders moeten we beide maar een fiat panda kopen om descruction derby mee te doen. Ook leuk
mmmm ja oke, 1000 van die pakken achterin maakt het wel spannender. Setje ruitenwissers aan de binnenkant installeren wellichttomtom901 schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 13:18:
[...]
Porsche is al betaald, maar een panda is ook leuk. Al stel ik dan voor om in een cuore vol met trays frisdank achterin te gaan. Je weet wel, in SC stijl.
Do or dieanti elppa schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 13:23:
[...]
mmmm ja oke, 1000 van die pakken achterin maakt het wel spannender. Setje ruitenwissers aan de binnenkant installeren wellicht
Zo te zien zit hij flink bij de pakken neer, dus…
[ Voor 4% gewijzigd door MrMrq op 26-02-2025 13:44 ]
Maktub
Oeh nice, is al betaald als in is ook besteld? Welke specs, uitvoering, vertel me alles (zonder jezelf te doxen).tomtom901 schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 13:18:
[...]
Porsche is al betaald, maar een panda is ook leuk. Al stel ik dan voor om in een cuore vol met trays frisdank achterin te gaan. Je weet wel, in SC stijl.
Voor de liefhebbers: ergens bij deze post vind je meer details.Steady schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 13:43:
[...]
Oeh nice, is al betaald als in is ook besteld? Welke specs, uitvoering, vertel me alles (zonder jezelf te doxen).
Prachtige keuze.
Maktub
Inderdaad, maar dan zonder de auto 🙂MrMrq schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 13:36:
[...]
[Afbeelding]
Er zijn aparte topics voor inhoudelijke discussies over auto's, is hier best off topic.Steady schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 13:43:
[...]
Oeh nice, is al betaald als in is ook besteld? Welke specs, uitvoering, vertel me alles (zonder jezelf te doxen).
Zo zit ik ook altijd te kakken.MrMrq schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 13:36:
[...]
[Afbeelding]
Per DMSteady schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 13:43:
[...]
[ Voor 72% gewijzigd door tomtom901 op 26-02-2025 13:54 ]
Woon je in India? Of heb je zo'n Frans toilet?
De dip voor de stijging?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Guere schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 13:51:
Ondertussen gaan we weer lekker omlaagDan toch maar richting naar de $85k?
Spike van gisteren vullen (86K)? Of bedoel je dat ook?Guere schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 13:51:
Ondertussen gaan we weer lekker omlaagDan toch maar richting naar de $85k?
Je zakt dan wel aardig door. Was je gelijk je eikel in het wc water?
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Thanks ik heb die post helemaal gemist. Zat die hele dag extern bij een klant wat best sporadisch is voor mij, mis ik toevallig het grote nieuws...MrMrq schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 13:46:
[...]
Voor de liefhebbers: ergens bij deze post vind je meer details.
Prachtige keuze.
@tomtom901 holy shit, gefeliciteerd met deze schitterende beloning, prachtige kleur ook. Als autoliefhebber kan ik mij heel erg goed inbeelden wat je nu en straks gaat voelen
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/9BTsDsNAocJbsGQ2YMMv8FX5.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/0WSs4EK1bY0XtWvRP9R6mw1M.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/aTnnHesZHGwpCPOLeVWz9u2C.jpg?f=fotoalbum_large)