Het word de laatste tijd veel gebruikt om Pi op te verkopen verder weet ik er niet veel vanafKol Nedra schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 16:17:
is OKX een goed platform voor Nederlanders? iemand die het gebruikt?
Trump, onze crypto president... tarriffs naar Canada , gezeur in de Navo. Rusland/ Oekraïne..
Deze dip lijkt haast nog wel het minste van de problemen.
Deze dip lijkt haast nog wel het minste van de problemen.
87k back on the menu boys
-edit oh nee toch niet
-edit oh nee toch niet
[ Voor 38% gewijzigd door Mr Ronman op 25-02-2025 16:29 ]
ja haha dat was ook mijn bedoelingPinsa schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 16:24:
[...]
Het word de laatste tijd veel gebruikt om Pi op te verkopen verder weet ik er niet veel vanaf
is wel de moeite waard, kan ook voor mexc kiezen, welke is beter?
had eigenlijk gehoopt op Bitvavo of ByBit, maar helaas
[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 25-02-2025 16:31 ]
nothing stops this train
Mr Ronman schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 16:26:
87k back on the menu boys
-edit oh nee toch niet
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Oh prima! Net op 86.3 alles erin gegooid. Limiet van de bank verhoogd en ga proberen nog een dipje te kopen over 4 uur als er nog geen herstel zichtbaar is.
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Als die naar 78k gaat verkoop ik alles en eet ik mn zwembroek op.
Dan is de hele markt rigged.
Laatst een keer gebruikt om wat BTC te kopen, was een actie voor nieuwe klanten dat je gratis € 20 aan BTC of tegoed kreeg. Heb gekocht en gelijk naar de cold wallet geduwd, ging allemaal goed en snel voor een nette prijs.Kol Nedra schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 16:17:
is OKX een goed platform voor Nederlanders? iemand die het gebruikt?
Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
Darrell schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 16:33:
Als die naar 78k gaat verkoop ik alles en eet ik mn zwembroek op.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/gQPwhulDlXXvSh1eFLSqdCS5.jpg?f=user_large)
Daar gaan we dan. Houd je vast!
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
kyc wel nodig neem ik aan?Drardollan schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 16:34:
[...]
Laatst een keer gebruikt om wat BTC te kopen, was een actie voor nieuwe klanten dat je gratis € 20 aan BTC of tegoed kreeg. Heb gekocht en gelijk naar de cold wallet geduwd, ging allemaal goed en snel voor een nette prijs.
nothing stops this train
Ik zie het al, vanavond Pasta Rekteroni op het menu.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Wat ik zo mooi vind aan deze dips is dat naar beneden gaan meestal relatief traag gaat en dan als straks wat mensen gaan kopen en de koers begint met een rustige klim dat men helemaal gek wordt en als een gek gaat kopen en we mooooon gaan 
Wel goed nieuws gezien, de Telegraaf had net een artikel over de dalende BTC koers. En de ervaring leert dat, net als bij code oranje van het KNMI, het tegengestelde op het punt staat los te barsten
Wel goed nieuws gezien, de Telegraaf had net een artikel over de dalende BTC koers. En de ervaring leert dat, net als bij code oranje van het KNMI, het tegengestelde op het punt staat los te barsten
wait.......je kan nog eten?DutchCrownNL schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 16:37:
nothing stops this train
Uiteraard, dat is overal tegenwoordig. Stom gezeik, maar het is niet anders.
GioStyle schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 15:58:
Potverdikkie, ik moet weer ergens cash vandaan gaan toveren.
Geen zorgen, ideeen genoeg!
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Betere tijden incomingDutchCrownNL schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 16:37:
Jij loopt duidelijk pas een kwartiertje mee ofzo 🤣Drardollan schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 16:37:
Wat ik zo mooi vind aan deze dips is dat naar beneden gaan meestal relatief traag gaat en dan als straks wat mensen gaan kopen en de koers begint met een rustige klim dat men helemaal gek wordt en als een gek gaat kopen en we mooooon gaan
Beide wat ik ken gebruiken 0kx en het is ze gekukt om te verkopen dusKol Nedra schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 16:31:
[...]
ja haha dat was ook mijn bedoeling![]()
is wel de moeite waard, kan ook voor mexc kiezen, welke is beter?
had eigenlijk gehoopt op Bitvavo of ByBit, maar helaas
Gratis geld mooi man
6 minuut 24 om precies te zijnTWeaKLeGeND schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 16:41:
[...]
Jij loopt duidelijk pas een kwartiertje mee ofzo 🤣
Nog een order op de 200W MA staan, en dan de laatste trede van de trip nog in de richting van $78k.
Nu weer werken.
Nu weer werken.
Lang geleden dat werken meer loonde dan BTC verkopen. Zal wel ff wennen zijn.Coldcat schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 16:45:
Nu weer werken.
[ Voor 6% gewijzigd door Drardollan op 25-02-2025 16:46 ]
Zekers, lekker via klarna betaal later
Dacht ik even mooi het dipje te hebben gekocht in de ochtend
Net long gegaan op Cow dat doe ik echt niet meer
Eens kijken wat de markt gaat doen en of @zwembroek groen licht gaat geven
Eens kijken wat de markt gaat doen en of @zwembroek groen licht gaat geven
Rekt…
Eerst die auto rond de 98k uit die tunnel beuken!Vis schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 16:54:
Morgen gewoon weer 100k
SUI strong… totaal geen verkoopdruk meer
"Of nee toch niet"
Die auto zit nu al vast op 86...Coldcat schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 16:55:
[...]
Eerst die auto rond de 98k uit die tunnel beuken!
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Die komt nog wel eens uit z'n frieslandse grot, toch?
Er is altijd wel een hopium grafiekje te vinden.Pelox schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 17:13:
En kloppen de lijntjes nog met voorgaande runs?
* knakworst checkt vd Poppe account.
The more anxiety and frustration there is, the closer we are to the bottom.
— Michaël van de Poppe (@CryptoMichNL) 25 februari 2025
[ Voor 13% gewijzigd door knakworst op 25-02-2025 17:19 ]
Op dit soort momenten luister ik altijd graag naar deze gast:
Wat hij hier zegt, daar heeft hij al heel vaak voor gewaarschuwd. Dus het is niet zo dat ie het nu opeens achteraf zegt.
Pullbacks van 30% en meer zijn heel normaal in dit deel van de bullmarkt.
Wat we nu zien is eigenlijk nog niks. Het zou pas vreemd zijn als dit soort pullbacks niet zouden gebeuren deze bullmarkt. Dan zou je het echt kunnen hebben over 'this time is different'. Maar tot dus ver alles volgens het boekje.
Wat hij hier zegt, daar heeft hij al heel vaak voor gewaarschuwd. Dus het is niet zo dat ie het nu opeens achteraf zegt.
Pullbacks van 30% en meer zijn heel normaal in dit deel van de bullmarkt.
Wat we nu zien is eigenlijk nog niks. Het zou pas vreemd zijn als dit soort pullbacks niet zouden gebeuren deze bullmarkt. Dan zou je het echt kunnen hebben over 'this time is different'. Maar tot dus ver alles volgens het boekje.
Dit was allemaal al ingecalculeerd, pas in juli weer kopen.
knakworst schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 17:16:
[...]
Er is altijd wel een hopium grafiekje te vinden.
* knakworst checkt vd Poppe account.
nothing stops this train
ben toch erg blij dat ik afgelopen 2 weken ASTR en MNT verkocht heb, MNT was een redelijke bag, leuke ritjes mee gedaan met gratis geld met launchpads en launchpools, zit nu weer in BTC met een gak van ~$89.6k
nothing stops this train
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik denk dat niemand dit kan voorspellen. De ETF hack, tariffs naar Canada china Mexico, nieuwe covid variant en Oekraïne en Rusland etc.
Ondanks alles valt me deze dip dan nog best mee. Het is niet dat we dit soort Dips nog nooit eerder gezien hebben.
Ondanks alles valt me deze dip dan nog best mee. Het is niet dat we dit soort Dips nog nooit eerder gezien hebben.
Is die dooie kat niet ondertussen door zijn 9 levens heen?
Maar hoezo heb jij het over voorspellen? Nieuws volgt de prijs, en niet andersom.038Zwolle schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 17:28:
Ik denk dat niemand dit kan voorspellen. De ETF hack, tariffs naar Canada china Mexico, nieuwe covid variant en Oekraïne en Rusland etc.
Mensen zoeken vaak naar redenen achter dit soort correcties.. alleen vergeten ze dan ook dat Bitcoin de afgelopen maanden ook flink is gestegen.038Zwolle schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 17:28:
Dit is gewoon gezond voor een eventueel vervolg voor de bullrun.
Hodl en stack sats!
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Dat niemand dit in grafiekjes kan inzien, hoe goed je ook bent . Nieuws zorgt juist voor dips . (Of steigingen natuurlijk) zeker in de crypto markt (op korter termijn)tomtom901 schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 17:29:
[...]
Maar hoezo heb jij het over voorspellen? Nieuws volgt de prijs, en niet andersom.
[ Voor 6% gewijzigd door 038Zwolle op 25-02-2025 17:34 ]
Niet mee eens, maar als dat jouw mening is helemaal goed natuurlijk038Zwolle schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 17:31:
[...]
Dat niemand dit in grafiekjes kan inzien, hoe goed je ook bent . Nieuws zorgt juist voor dips . (Of steigingen natuurlijk) zeker in de crypto markt (op korter termijn)
1 van de voordelen is dat we nu wel op zoek kunnen gaan naar een nieuwe 69k babe.
Ik heb mezelf eens nuttig gemaakt en wilde deze aan jullie voorleggen:
:gifsicle():strip_exif()/f/image/SxAFXny8pf8wtcxMHjgiUlIN.gif?f=user_large)
Kan deze ermee door?
:gifsicle():strip_exif()/f/image/SxAFXny8pf8wtcxMHjgiUlIN.gif?f=user_large)
Kan deze ermee door?
Buy the rumor, sell the news.038Zwolle schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 17:31:
[...]
Dat niemand dit in grafiekjes kan inzien, hoe goed je ook bent . Nieuws zorgt juist voor dips . (Of steigingen natuurlijk) zeker in de crypto markt (op korter termijn)
Bitte einsteigen, of bedoelde je stijgen?
Dan heb je eerder een ganzenbol, dan verstand van statistieken . Maar inderdaad agree to disagreetomtom901 schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 17:36:
[...]
Niet mee eens, maar als dat jouw mening is helemaal goed natuurlijk
Remember narrative follows price, price does not follow narrative.038Zwolle schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 17:31:
[...]
Last week the narrative on CT was:
"A hacked exchange has to buy ETH, so price will go up a lot"
Now as the price drops after the impulsive 2-week rally we saw after prior capitulations, people are in search of a new narrative.
If you are searching for a narrative to explain something, then the price action for the narrative you find likely already happened.
"Alpha" comes from believing in narratives before they are the consensus view.
spelvoudt 👍Domino schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 17:38:
[...]
Buy the rumor, sell the news.
Bitte einsteigen, of bedoelde je stijgen?
eigenlijk moet @zwembroek met een bart smit opblaasboot een een bamboo hengel in de achtergrond er in gefotoshopped worden. Mij lukt dat niet, mijn fotoshop skills zijn nog slechter dan leverage shitcoins traden skillz.....of nog slechter dan vd poppe met zijn "voorspellingen"Darrell schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 17:37:
1 van de voordelen is dat we nu wel op zoek kunnen gaan naar een nieuwe 69k babe.
[Afbeelding]
Kan deze ermee door?
[ Voor 10% gewijzigd door anti elppa op 25-02-2025 17:43 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
@Guere ?anti elppa schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 17:40:
[...]
eigenlijk moet @zwembroek met een bart smit opblaasboot een een bamboo hengel in de achtergrond in gefotoshopped worden
Ik twijfel nog een beetje... kun je nog een paar alternatieven voorleggen?Darrell schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 17:37:
[Afbeelding]
Kan deze ermee door?
Eens.anti elppa schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 17:40:
[...]
eigenlijk moet @zwembroek met een bart smit opblaasboot een een bamboo hengel in de achtergrond er in gefotoshopped worden
Ja schiet eens op, @Guere
$TSLA doet ook ff een dumpje.....
nothing stops this train
Prijs telt, en niks anderszwembroek schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 17:40:
[...]
Remember narrative follows price, price does not follow narrative.
Last week the narrative on CT was:
"A hacked exchange has to buy ETH, so price will go up a lot"
Now as the price drops after the impulsive 2-week rally we saw after prior capitulations, people are in search of a new narrative.
If you are searching for a narrative to explain something, then the price action for the narrative you find likely already happened.
"Alpha" comes from believing in narratives before they are the consensus view.
Lange dag achter de rug zonder charts maar geen fuck gemist. Tamme Bitcoin. Wen eerste order @$83500?
mand sowieso. Iemand een recap van 2 zinnen?tomtom901 schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 17:44:
[YouTube: Bitcoin Cliff Dwellers]
Deze man![]()
Klik die video aan -> holy shit, anderhalf uur
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
038Zwolle schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 17:31:
[...]
/f/image/dwzcF9xDc1jEqPqtD0p6ENEd.png?f=fotoalbum_large)
Zelfs zonder TA zag ik deze dip blijkbaar al aankomen, half December al. Maar toen weinig waarde aan gehecht, en dus ook niet naar gehandeld, omdat ik de enige was die toen zo dacht en iedereen moon bleef schreeuwen en we zogenaamd nog de bull fase zouden zitten 🤐
En nog niet zo lang geleden het Bartje geplaatst.
:strip_exif()/f/image/SJGiczl1nIaF6N6zfN0172zT.jpg?f=fotoalbum_large)
Allemaal koe in de kont kijken, dat wel.
Het kan verder dalen zonder dat de bullmarkt in gevaar komt maar dit kan ook de bodem zijn.anti elppa schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 17:49:
[...]
mand sowieso. Iemand een recap van 2 zinnen?
Iemand wat extra verdienen?
Join us on war against Lazarus - https://t.co/6DnaH1WTId
— Ben Zhou (@benbybit) 25 februari 2025
Industry first bounty site that shows aggregated full transparency on the sanctioned Lazarus money laundering activities. V1 includes:
- Becoming a bounty hunter by connecting your wallet and help tracing the fund, when…
Talent.bsmpower schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 17:49:
[...]
[Afbeelding]
Zelfs zonder TA zag ik deze dip blijkbaar al aankomen, half December al. Maar toen weinig waarde aan gehecht, en dus ook niet naar gehandeld, omdat ik de enige was die toen zo dacht en iedereen moon bleef schreeuwen en we zogenaamd nog de bull fase zouden zitten 🤐
[Afbeelding]
Het zou mij ook niet verbazen als op heel korte termijn (komende dagen/nachten) een aanval op Iran wordt uitgevoerd door Israël en US, in dat geval komt er nog wel een korte extra dip achteraan.038Zwolle schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 17:28:
Geen idee of die nog terugkomt na z’n ban. Gelukkig zijn er nog zat andere met leuke memes, zoals @Guere
Dank je. Hopelijk heeft iemand wat mijn adviezen gedaan 🤣
Als je iets ziet en een plan bedenkt moet je er naar handelen. Als het fout gaat, nog een keer kijken, plan bedenken en weer handelen. Niets doen levert alleen maar “had ik maar” op.bsmpower schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 17:49:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik wel.bsmpower schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 17:56:
[...]
Dank je. Hopelijk heeft iemand wat mijn adviezen gedaan 🤣
Ik weet niet of ik dat nu hier las of ergens anders, dat tesla 1% marktaandeel heeft en een hogere mc dan alle andere fabrikanten bij elkaar.Kol Nedra schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 17:42:
$TSLA doet ook ff een dumpje.....
Zou ergens wel lachen zijn als je koop order niet aangetikt wordt, en vanaf 84k ofzo gewoon weer up gaan.zwembroek schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 17:47:
Lange dag achter de rug zonder charts maar geen fuck gemist. Tamme Bitcoin. Wen eerste order @$83500?
Wat doe je dan?
Kerel... echt? De shitstorm die hierop volgt vraag je zelf om...bsmpower schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 17:49:
[...]
omdat ik de enige was die toen zo dacht en iedereen moon bleef schreeuwen en we zogenaamd nog de bull fase zouden zitten 🤐
De prijs kan twee kanten op.anti elppa schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 17:49:
[...]
Het kan omhoog en omlaag.
Video niet gezien.anti elppa schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 17:49:
[...]
Maar waarschijnlijk zoiets.
- time is in our side
- time in the market beats timing the market
Dan mist die de boot. En stapt die op 100 weer in.Vis schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 17:58:
[...]
Zou ergens wel lachen zijn als je koop order niet aangetikt wordt, en vanaf 84k ofzo gewoon weer up gaan.
Wat doe je dan?
Dat zijn twee zinnen teveel. Mand.Darrell schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 18:00:
[...]
Video niet gezien.
Maar waarschijnlijk zoiets.
- time is in our side
- time in the market beats timing the market
Ik mis als altijd z’n leerpunt: plan maken en er naar handelen.
/edit: dubbelop met @gebruikershaes . Tja we praten tegen een muur hè
[ Voor 15% gewijzigd door JPS op 25-02-2025 18:06 ]
Voor mijn gevoel is dit voorlopig wel de bodem. Mooie spikes op de candles. Beetje up dan fomo lfg.
Boeiend. Dan koop ik wat hoger in.Vis schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 17:58:
[...]
Zou ergens wel lachen zijn als je koop order niet aangetikt wordt, en vanaf 84k ofzo gewoon weer up gaan.
Wat doe je dan?
Gewoon geen aandacht geven.WarsemaW schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 17:59:
[quote]bsmpower schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 17:49:
[...]
omdat ik de enige was die toen zo dacht en iedereen moon bleef schreeuwen en we zogenaamd nog de bull fase zouden zitten 🤐
Kerel... echt? De shitstorm die hierop volgt vraag je zelf om...
zwembroek schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 18:07:
[...]
Boeiend. Dan koop ik wat hoger in.Maar die worden nog wel gevuld.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/0utVmEdDLslH6X0fQzGZu4Y7.gif?f=user_large)
Dip after ... dip..... after dip
damn
BTC €94.837,08
Kopen kopen kopen kopen kóóóópennnn!!!!
Ik lul ook zomaar wat
Jonge jinx het maar. Mijn orders gaan gevuld worden.
JPS schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 18:04:
[...]
Buy high sell lowVis schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 17:58:
[...]
Wat doe je dan?
Zat toch overduidelijk een knipoog in, richting de "adviezen" die hier worden gegeven.JPS schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 18:04:
[...]
Om er iets serieuzer op in te gaan. Rond de 104K vond ik het er inderdaad wel behoorlijk toppie uit zien en keek ik even terug naar eerdere correcties waardoor ik op een target van rond de 80K uit kwam. Maar op dat moment was de mood nog heel bullish plus dat ik mezelf toen ook al niet zo hoog inschatte dat het daadwerkelijk zou kunnen uitkomen. Dus niet naar gehandeld want leek niet realistisch op dat moment.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/VoSrfZK4SRzWEFokrjJWBYgh.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bxbIC658IOS3XRFmLPKCH7oy.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/sAuy8ugjZ9yuubPut2RAMAqO.webp?f=fotoalbum_large)
/f/image/3SJdZp0W00QL28jtPo5o2Oxm.png?f=fotoalbum_large)