BTC €94.837,08
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Dat vind ik wel echt knap, lukt mij niet.anti elppa schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 12:51:
[...]
haha idd. mbt PF, serieus niet meer naar gekeken sinds 31-12-24 (iets met screenshots belasting dienst)
BTC snap ikkoelebobes schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 12:51:
BTC 89.5 ---> 83.5 ( elke 500 euro gekocht )
ETH 2500 -> 2250 ( elke 50 gekocht )
Mooi mijn averages naar beneden gebracht, ben benieuwd hoe dit uitpakt, ik heb nog meer orders staan maar laten we hopen dat we vanaf hier bouncen
[Afbeelding]
Maar kom op, ETH? Dat is hetzelfde als tinderende oma's die in het bejaardenhuis zitten. Het kan wel, maar hun tijd is geweest.
==
hoi
Idd. Ik gok dat ik mijn delta/Tradingview app wel 100-150x per dag open tbhtomtom901 schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 12:52:
[...]
Dat vind ik wel echt knap, lukt mij niet.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Ben al zo lang ETH aan het kopen dat ik de strategie moet doorzetten, straks als hij in profit staat spring ik over naar BTCEusebius schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 12:53:
[...]
BTC snap ik
Maar kom op, ETH? Dat is hetzelfde als tinderende oma's die in het bejaardenhuis zitten. Het kan wel, maar hun tijd is geweest.
BTC €94.837,08
Had jij je long niet geopend ergens op dit niveau waar we nu zijn? Ik zou maar kijken, straks ben je geliquideerd.anti elppa schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 12:51:
[...]
haha idd. mbt PF, serieus niet meer naar gekeken sinds 31-12-24 (iets met screenshots belasting dienst)
Wss ligt liquidatie toch wel een stukje lager. Hoop ik althans voor em.gebruikershaes schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 12:58:
[...]
Had jij je long niet geopend ergens op dit niveau waar we nu zijn? Ik zou maar kijken, straks ben je geliquideerd.
Dit snap ik dus nooit. Ik zie deze move hier de laatste tijd wel vaker voorbij komen: nu ETH kopen en dan strakjes inruilen voor BTC. Dat had toch precies andersom moeten zijn zolang ETH/BTC nog in een downtrend zit?koelebobes schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 12:55:
Ben al zo lang ETH aan het kopen dat ik de strategie moet doorzetten, straks als hij in profit staat spring ik over naar BTC
Als er nog een altseason komt is dat nadat Bitcoin z'n moves heeft gemaakt. Als je oprecht denkt dat ETH een goede investering is omdat je nog in een aankomend altseason gelooft, dan moet je juist je ETH aanhouden en niet omruilen naar BTC omdat diens performance omlaag gaat tijdens altseason.
Met zulke aantallen is 10k verschil per BTC juist geen ruis in mijn ogen. Maar ik heb dan ook geen miljarden te besteden..anti elppa schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 12:42:
[...]
saylor doet gewoon stug DCA en kijkt niet naar prijzen. Is allemaal ruis als je er voor 10 jaar of langer in wil zitten
https://www.nu.nl/economi...tste-cryptohack-ooit.html
Reeks schandalenDe waarde van de bitcoin is voor het eerst in meer dan een maand onder de 90.000 dollar (85.000 euro) gezakt. De bekendste cryptomunt bevindt zich in een verkoopgolf onder de digitale munten, veroorzaakt door een reeks schandalen.
Cryptomarkten zitten in een dip, en daarbij helpt de grootste cryptohack ooit niet mee. Dat gebeurde afgelopen week bij cryptobeurs Bybit. Bij die hack werd naar schatting 1,5 miljard dollar aan cryptomunten buitgemaakt.
Wie zijn die mensenGuere schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 13:06:
Het nieuwsartikel dat je wist dat zou komen:
[...]
Reeks schandalen![]()
Ja hoor, het wordt weer even zonder enig bewijs gerelateerd aan de ByBit hack.
Dus de bodem is in, of very close....
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
ik kijk ook niet naar mijn pf, ik zie wel cijfertjes staan als ik ergens inlog, maar mijn totale pf heb ik ook 1x gekeken (voor de belastingdienst)anti elppa schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 12:51:
[...]
nothing stops this train
12 jaar btc doet wel wat met je zeg maar.......tomtom901 schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 12:52:
[...]
Dat vind ik wel echt knap, lukt mij niet.
Moet wel zeggen dat het voor mij natuurlijk makkelijk is....100% btc. Koers x aantal btc is geen hogere wiskunde, en doe ik binnen 1 sec in mijn hoofd....dat dan weer wel
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ja, ok, true. Zo zit ik er ook nagenoeg in, heb nog wel wat andere drek, maar met BTC ben ik er voor 95%.anti elppa schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 13:14:
[...]
Moet wel zeggen dat het voor mij natuurlijk makkelijk is....100% btc. Koers x aantal btc is geen hogere wiskunde, en doe ik binnen 1 sec in mijn hoofd....dat dan weer wel
[ Voor 6% gewijzigd door tomtom901 op 25-02-2025 13:16 ]
nee. open staat nu op 80k (komende van ergens rond de 55-57k). Ding loopt nog steeds. Had wel vorige week nog beetje profit genomen. Al gaat ie helemaal naar liquidatie, heb ik nog steeds heel dikke winsten eruit gehaaldgebruikershaes schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 12:58:
[...]
Had jij je long niet geopend ergens op dit niveau waar we nu zijn? Ik zou maar kijken, straks ben je geliquideerd.
[ Voor 53% gewijzigd door anti elppa op 25-02-2025 13:22 ]
Mooi, NU.nl plaatst een artikel, we kunnen weer up.Guere schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 13:06:
[...]
Reeks schandalen![]()
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
oh van het verschil pf ath tot vanmorgen de dip had ik een hele dikke porsche kunnen halen. Maarja, das ook maar een porsche, zie liever die btc op mijn trezor staanDeman23 schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 13:05:
[...]
Met zulke aantallen is 10k verschil per BTC juist geen ruis in mijn ogen. Maar ik heb dan ook geen miljarden te besteden..
Beter verzilveren en die Porsche halen, kunnen we racenanti elppa schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 13:20:
[...]
oh van het verschil pf ath tot vanmorgen de dip had ik een hele dikke porsche kunnen halen. Maarja, das ook maar een porsche, zie liever die btc op mijn trezor staan
Ik vraag me overigens af hoe hij aan zoveel karma komt met amper 65 posts
Was er maar een manier waarop je dat kan zienBootjeVaren schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 13:23:
[...]
Ik vraag me overigens af hoe hij aan zoveel karma komt met amper 65 posts
Haha ieder zn smaak! Tsja voor de lange termijn kan ik gewoon nee op zeggen want dan begin ik liever in te slaan met BTC als we echt in een beer gaan belanden, maal liever ritjes om er wat leuks aan te verdienen maar moet eerlijk zeggen om steeds rekt te gaan met alts geeft ook een zure smaak + ik was al eens naar zero gegaan en dan spelen emoties ook mee met traden, veiligste blijft dus DCA in BTCYES schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 12:48:
[...]
Schultenbrau is lauw gewoon op zijn best. Gekoeld A merk pils is voor snobs. Zeer royaal gebaar van @anti elppa dus.
Het ligt er wat betreft de klappen vangen maar net aan wat je doel is. Koop je het voor de lange termijn dan moet je ook niet de hele tijd de charts en je rendament gaan checken. Koop je het om te traden dan liggen hier kansen. Koop je het omdat je niets wil doen en binnen een week een lambo wil verdienen dan ben je gewoon dom.
89.250 is de wick van 13 januari, die swaffelt BTC nu een beetje. Eerst daar maar eens door en dan 89.6k idd.tomtom901 schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 13:24:
Heel lokaal 89.6 en dan 90k next.
Oh ja ik zou gaan werken, kut.
klopt die had ik ook op mijn schermYES schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 13:35:
[...]
89.250 is de wick van 13 januari, die swaffelt BTC nu een beetje. Eerst daar maar eens door en dan 89.6k idd.
Oh ja ik zou gaan werken, kut.
Niet iedereen wordt door z'n baas per post in de slowchat betaald ViscaaaaaYES schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 13:28:
[...]
Was er maar een manier waarop je dat kan zien
[Afbeelding]
Doe ik mijn best om origineel te posten om zoveel mogelijk karma te verzamelen. Kan je eigenlijk ook gewoon door als grootste lurker/stalker duimpjes te geven.
[ Voor 15% gewijzigd door BootjeVaren op 25-02-2025 13:39 ]
Vrijwel iedereen hier betaalt mee aan mijn salaris dus ergens ben ik het ook verplicht een beetje mee te lullen natuurlijk.BootjeVaren schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 13:38:
[...]
Niet iedereen wordt door z'n baas per post in de slowchat betaald Viscaaaaa
Laat ze crypto maar veel steviger belasten, wie weet krijg ik er dan nog een keer een loonsverhoging bij.
Laat maar. Hier in BE worden we al dood belast.YES schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 13:39:
[...]
Vrijwel iedereen hier betaalt mee aan mijn salaris dus ergens ben ik het ook verplicht een beetje mee te lullen natuurlijk.
Laat ze crypto maar veel steviger belasten, wie weet krijg ik er dan nog een keer een loonsverhoging bij.
Ik heb een crypto-emigreer-target overigens.
Haha, Belgen hoeven van mij geen belasting te betalen hoor, heb ik niets aanBootjeVaren schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 13:41:
[...]
Laat maar. Hier in BE worden we al dood belast.
Ik heb een crypto-emigreer-target overigens.
Waarheen wil je emigreren dan? Ben wel benieuwd!
Ik denk dat de yanks mogen gaan bepalen of het een dode kat is of niet.Pinsa schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 13:42:
Nu alweer een bounce jammer hoor ik zat naar wat alts te kijken voor half 4 maar het lijkt alweer up te gaanof is het een dooie kat?
Guere schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 13:06:
[...]
Reeks schandalen![]()
Yanks be like om 15:30YES schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 13:44:
[...]
Ik denk dat de yanks mogen gaan bepalen of het een dode kat is of niet.
Just hodl and btfd (BTC......)
Edit: uit het fiat tijdperk.... @zwembroek @tomtom901 en hmm hoeveel huizen heb je @Taro ?
[ Voor 12% gewijzigd door sh4d0wman op 25-02-2025 13:59 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
als we nou destruction derby gaan doen, dan doe ik wel mee met mijn 2008 autotomtom901 schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 13:22:
[...]
Beter verzilveren en die Porsche halen, kunnen we racen
nothing stops this train
Portugal en Roemenië zijn best crypto friendly al geniet het eerste land mijn voorkeurYES schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 13:43:
[...]
Haha, Belgen hoeven van mij geen belasting te betalen hoor, heb ik niets aan
Waarheen wil je emigreren dan? Ben wel benieuwd!
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Gewoon een 0 erachter kan iedereen uit zijn hoofd😉anti elppa schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 13:14:
[...]
12 jaar btc doet wel wat met je zeg maar.......
Die van Austin Powers was geen golfkart. Deze wel: speciaal voor jou! En @zwembroekByteMe_ schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 14:11:
En het wordt weer tijd voor dat golf kart gifje "88-92k"
Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
Op X zei Eric TrumpYES schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 15:14:
Ben nu wel benieuwd wat 'Murica zo gaat doen.
Aangezien Eric Trump "₿uy the dips" heeft geroepen zullen ze massaal gaan inslaan natuurlijkYES schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 15:14:
Ben nu wel benieuwd wat 'Murica zo gaat doen.
Edit:
Uurtje geleden geplaatst
₿uy the dips!!!
— Eric Trump (@EricTrump) 25 februari 2025
[ Voor 16% gewijzigd door DutchCrownNL op 25-02-2025 15:17 ]
Jezus, nu net? Is dat de reden dat we nu al ff opveren? Of is dit gewoon frontrunnen van de opening van de beurzen en dus volatiliteit vanuit de US?kbuntu schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 15:15:
[...]
Op X zei Eric Trumpdat ze de dip moeten kopen
Don Guacamole schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 14:58:
Ik twijfel om wat $Aero aan te schaffen, staat nu op $0,64. Had die twijfel ook op $0,97, steeg toen tot 1,37, maar ben er nog niet helemaal uit. Als we nog verder crashen gaan we de 0,50 ook nog wel aantikken..
In other words: looking for exit liquidity.DutchCrownNL schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 15:16:
[...]
Aangezien Eric Trump "₿uy the dips" heeft geroepen zullen ze massaal gaan inslaan natuurlijk
Edit:
Uurtje geleden geplaatst
[Twitter]
Ja weinig actie. Zit ik dan met mijn lauwe schultenbrau en taaie magnetron popcornPinsa schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 15:36:
C’mon pump or dump
anti elppa schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 15:37:
[...]
Ja weinig actie. Zit ik dan met mijn lauwe schultenbrau en taaie magnetron popcorn
Ook goedemorgenHollovVpo1nt schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 15:46:
Nondef*ckingju wat is er nou weer gebeurd, zag het artikel op nu.nl. Extreem rekt.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Coldcat schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 15:55:
Kan iemand de KNRM bellen en z.s.m. die zwembroek van het water trekken om die dip orders uit te voeren? Tijd voor een scheet omhoog!
Shorters?Mr Ronman schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 15:56:
Op een gegeven moment zijn de zakken met bitcoins om te dumpen toch een keer leeg, wie wil op deze prijzen nog zo graag dumpen?
Ja dat feestje mag wel een keer klaar zijn, maar goed misschien nog iets dieper
Ah, ik typ het en
[ Voor 12% gewijzigd door tomtom901 op 25-02-2025 16:03 ]
:strip_exif()/f/image/BrSQ8vs8kcxmpwdZASQinZBJ.png?f=user_large)
252 bitcointjes
[ Voor 4% gewijzigd door Aeronaut op 25-02-2025 16:07 ]
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Zijn we naar 83k gegaan? Of hoe moet ik dat interprateren?Aeronaut schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 16:05:
één van de hoogste single liqudatie wat ik heb gezien op aggr denk ik. wauw
[Afbeelding]
252 bitcointjes
Daaronder staat eentje van 39 miljoen.Aeronaut schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 16:05:
één van de hoogste single liqudatie wat ik heb gezien op aggr denk ik. wauw
[Afbeelding]
252 bitcointjes
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Nee. Gewoon reguliere rektheid dit. Daarnaast stonks ook rood, inclusief goud. Helpt allemaal niet.kbuntu schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 16:10:
Is nu de enige verklaring voor deze sell-off die Bybit hack?
[ Voor 6% gewijzigd door Guere op 25-02-2025 16:15 ]
dat is 251 btc....
OKX op USDT paar wel... maar hoe exact dunno. chart is gewoon 86.5k..Nubtrix schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 16:11:
[...]
Zijn we naar 83k gegaan? Of hoe moet ik dat interprateren?
[ Voor 10% gewijzigd door Aeronaut op 25-02-2025 16:17 ]
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
tomtom901 schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 15:55:
Lekker, here we go.
nothing stops this train
vraag aandiegene die net 252 btc heeft ingeleverd.Kol Nedra schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 16:17:
is OKX een goed platform voor Nederlanders? iemand die het gebruikt?
Ik denk dat dat er vrijwel niks mee te maken heeft.kbuntu schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 16:10:
Is nu de enige verklaring voor deze sell-off die Bybit hack?
As we speak heeft DEGIRO een mooi bedrag overgemaakt, zodat ik tijdens deze dip BTC kan kopen. Tot hoe laag denk je dat we gaan vandaag? Tijd om wat extra orders te plaatsen.tomtom901 schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 16:03:
Zou me in elk geval niks verbazen als we de low van vandaag nog een keer aantikken.
Ah, ik typ het en
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
vrijdag was het het zelfde, beurzen waren vuurrood. Nu ook aardig rood. BTC volgt gewoon. Je ziet kansen reet kut met het uur toenemenMr Ronman schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 16:18:
[...]
Ik denk dat dat er vrijwel niks mee te maken heeft.
Ik denk 85k.Steady schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 16:19:
[...]
As we speak heeft DEGIRO een mooi bedrag overgemaakt, zodat ik tijdens deze dip BTC kan kopen. Tot hoe laag denk je dat we gaan vandaag? Tijd om wat extra orders te plaatsen.
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/VK1XPPuf4gCpa3yPM20oPX6A.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/oNlymlrkBF1ZsU0qmvdOoelH.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/jVXsEBzR5WGFWgR8Bk9OJqvz.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/LZzvRcBm6pK76t95sRwejtgh.png?f=fotoalbum_large)