[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #29 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 84 ... 252 Laatste
Acties:
  • 932.795 views

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 16-01 23:14
Aeronaut schreef op zondag 23 februari 2025 @ 08:27:
[...]

Normale gang van alt szn naarmate het vordert

Ieder muntje krijgt zn pumpje, sommige meerdere en sterkere totdat het muziek stopt.
Indien het stopt bent u een zakhouder
Deze ook trouwens.

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Kol Nedra schreef op zondag 23 februari 2025 @ 10:07:
als we volgende week niet boven de $100k komen.....

of welke negatieve event krijgen we aankomende vrijdag? :)
Dan is het iig consistent met deze gare bear maand

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
tomtom901 schreef op zondag 23 februari 2025 @ 08:33:
[...]

Lijkt een beetje op een shill dit..
O-)

"Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:14
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8cd-GPeqpBBxSfJ5v2mA0kVGtXE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JPPx1fTQn88gh1ZkkoYerGOl.jpg?f=fotoalbum_large

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 06-01 20:24
Pinsa schreef op zondag 23 februari 2025 @ 08:28:
Goedemorgen deze zondagmorgen tijd voor een kopje koffie en een long lets go 8)
Doe je weer mee?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Klinkt als dezelfde tactiek die Scul hanteert: Je accountje opblazen, weinig geduld hebben, verse fiat inzetten met een hefboompje erop om snel alles goed te maken en daarna de inzet weer verliezen.

Herken het overigens wel :) Maar in deze range kijk ik het gewoon liever even aan want het kan echt alle kanten op.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:31

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jq7L09zhyamPmOwvWc_Neah_tzU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/R7L39HwWNqO244i8CUc8kXsq.gif?f=user_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Pinsa
  • Laatst online: 16-01 22:12
Kleine ritjes in alts man :) vanmorgen aixbt en glm maar ik neem snel winst steeds

[ Voor 7% gewijzigd door Pinsa op 23-02-2025 10:51 ]

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:43
MNT op $0.91
ach ja verkocht op lager ($0.86, better safe then sorry)...... winst is winst.
usdt staat te wachten voor bitcoin range $88k-$91k, ga niet meer terug denk ik..... weer een stukje dichterbij BTC-maxi *O*

[ Voor 28% gewijzigd door Kol Nedra op 23-02-2025 10:54 ]

nothing stops this train

• Pinsa
  • Laatst online: 16-01 22:12
Taro schreef op zondag 23 februari 2025 @ 10:40:
[...]

Klinkt als dezelfde tactiek die Scul hanteert: Je accountje opblazen, weinig geduld hebben, verse fiat inzetten met een hefboompje erop om snel alles goed te maken en daarna de inzet weer verliezen.

Herken het overigens wel :) Maar in deze range kijk ik het gewoon liever even aan want het kan echt alle kanten op.
Geen leverage hier hoor :) Kleine ritjes tijdig winst pakken maar ik geef je wel gelijk over de range we kunnen volgende week zomaar lager staan, BTC blijft steeds rangen en er is ook geen sprake van een altseason, kleine pumps hier en daar.

Er zal eerst richting gekozen moeten worden vraag is wen ;)

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
zenith schreef op zondag 23 februari 2025 @ 09:01:
[...]

Is dit ergens te shorten met een x25? 🤡
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T6QW7dyb2Z5AOmfRY4ww-zSvvZI=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/nUtn07n72Q3LZtDY14HiQI8I.jpg?f=user_large

Gevonden, als die goed gaat wordt het een x25 🤡

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:46

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 14:02
Taro schreef op zondag 23 februari 2025 @ 10:40:
[...]

Hebben andere users ook dit berichtje van de mods gehad met de vraag of ze in vijf bullets kunnen aangeven wat ze toevoegen aan dit topic?

En als je niet antwoordt dat je dan gebanned kan worden?

;w

Maktub

• zenith
  • Niet online
MrMrq schreef op zondag 23 februari 2025 @ 11:02:
[...]

Hebben andere users ook dit berichtje van de mods gehad met de vraag of ze in vijf bullets kunnen aangeven wat ze toevoegen aan dit topic?

;w
Toegevoegde waarde is 95% memes posten denk ik 🙃

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23:18
Kol Nedra schreef op zondag 23 februari 2025 @ 10:53:
ach ja verkocht op lager ($0.86, better safe then sorry)....
Dus je was eerst veilig en daarna had je toch spijt?

(*than)
MrMrq schreef op zondag 23 februari 2025 @ 11:02:
[...]

;w
1. Mensen proberen te helpen op het gebied van taalvaardigheid
2. ...

Toch geband

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 20:59
Nou, ik krijg elke keer meer de bevestiging dat de bodem al in is, volgende week is up :)
(en ja de bevestiging is dat we nog steeds niet weer onder de range van 91k zijn gedoken :) )

[ Voor 3% gewijzigd door keanu_ op 23-02-2025 11:17 ]

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:31

knakworst

Get more sats!

Meer omzet eth dan btc. Alt season confirmed.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d0XzCC4KblpsFDsPUbEv2vaqxOE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/K0eNDm7fXIaBOOUrS1HGMdev.jpg?f=fotoalbum_large

• Kol Nedra
morgen vast een groene dag, genoeg mensen die morgen verse fiat krijgen :)

nothing stops this train

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10-2025

Coldcat

HODL

Kol Nedra schreef op zondag 23 februari 2025 @ 12:17:
morgen vast een groene dag, genoeg mensen die morgen verse fiat krijgen :)
In de USA krijg je bijvoorbeeld per week betaald. Nu ik erover nadenk. Die betaaldatum is vast niet vrijdag.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:22

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://y.yarn.co/baf8b6bc-2617-4131-aed3-f6e42063bfd2_text.gif

Als je de verkeerde Amerikaan bent dan heb je tegenwoordig geen baan en dus salaris meer.
MURICA :') Lets take back what is our... :)F Hup mannen, de schepen op en zet koers naar Nieuw Amsterdam.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 21:21

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Bybit’s Update to Security Breach - Full Restoration of Services & Recovery Progress

Ik ga ook maar wat fees richting bybit sturen

En weer 100m eth gekocht. 300m/106k eth

[ Voor 26% gewijzigd door Aeronaut op 23-02-2025 12:28 ]

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Kanye’s X is gekocht of heeft geld gekregen voor toegang. Zijn tweets voor paar dagen zijn niet van hem.

Incoming rugpull

Of… niet?

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GkcXCzvWAAAWtkb?format=png&name=900x900

Jahwol
https://x.com/lokithebird/status/1893405895540809853?s=46

[ Voor 41% gewijzigd door Aeronaut op 23-02-2025 12:39 ]

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-01 06:46

koelebobes

Wen BTC €100K

knakworst schreef op zondag 23 februari 2025 @ 11:28:
Meer omzet eth dan btc. Alt season confirmed.

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LxFxCF4mTsvTwMeq1RCATiRTuRM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/9JMhVbP9tmV5WCDTxqVKiZNU.gif?f=user_large

BTC €94.837,08

• Kol Nedra
sh4d0wman schreef op zondag 23 februari 2025 @ 12:20:
@Kol Nedra
[Afbeelding]

Als je de verkeerde Amerikaan bent dan heb je tegenwoordig geen baan en dus salaris meer.
MURICA :') Lets take back what is our... :)F Hup mannen, de schepen op en zet koers naar Nieuw Amsterdam.
aangepast, was offtopic

[ Voor 22% gewijzigd door Kol Nedra op 23-02-2025 12:50 ]

nothing stops this train

• zenith
  • Niet online
VHware schreef op zondag 23 februari 2025 @ 08:13:
Wat vinden jullie van Mantra $OM ?
Afgelopen 30 dagen +142%
Nou bedankt voor de tip, toch 6 kratten schultenbrau binnengeharkt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eDwnxspeY88P5TWQ5OQr2rFu0Lw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3FoDvjpTEuULPX6UB2vkirbO.jpg?f=fotoalbum_large

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:58
zenith schreef op zondag 23 februari 2025 @ 13:46:
[...]

Nou bedankt voor de tip, toch 6 kratten schultenbrau binnengeharkt.
Mooi :9B

• dudescool
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 07-01 06:19
Straks rond 17:00 live bij Banter de CEO van bybit over de hack.

YouTube: Bybit Hack Aftermath: CEO Shares Full Recovery Plan (LIVE)

• Coldcat

Coldcat

HODL

Hoe is de BBQ boys? Erg rustig hier, 1k eraf zonder posts.

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:20
Banter is wel zo'n dom gelul, en shitcoins de hemel in prijzen waar ze geld voor krijgen.
Hoe kan zo'n kanaal meer dan een miljoen abonnees hebben.

• dudescool
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 07-01 06:19
Het Fantoom schreef op zondag 23 februari 2025 @ 16:57:
[...]

Banter is wel zo'n dom gelul, en shitcoins de hemel in prijzen waar ze geld voor krijgen.
Hoe kan zo'n kanaal meer dan een miljoen abonnees hebben.
Eens, ben alleen benieuwd naar de achtergronden van de hack.

• Kol Nedra
Ik heb hem aangezet, ben benieuwd, als het goed is over 2 minuten start het

nothing stops this train

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:20
Kol Nedra schreef op zondag 23 februari 2025 @ 17:13:
[...]

Ik heb hem aangezet, ben benieuwd, als het goed is over 2 minuten start het
En?

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12-2025
_O- _O-

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-01 08:42
Zo ik ben er weer. De komende weken blijf ik aan wal. Geen idee of dat positief is of negatief. Nu douchen en patat oorlog met ui en een mexicano pinda bestellen. Dag hoor.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 20:59

• Alpina
zwembroek schreef op zondag 23 februari 2025 @ 19:02:
Zo ik ben er weer. De komende weken blijf ik aan wal. Geen idee of dat positief is of negatief. Nu douchen en patat oorlog met ui en een mexicano pinda bestellen. Dag hoor.
Ahoi landrot. Net ook een Vlaams frietje op.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zf6UBqAThoAQSYtxnhlLWl_mLbI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/BFJr40uwKHMQFj7PCUZyLG7U.gif?f=user_large

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22:30
bijzonder weekje
het artikel over crypto werd geen reltopic, terwijl het artikel over DPG Media 1 grote rel* geworden :X

* tenminste 25 reacties zijn op -1 gezet. Zal mij weinig verbazen als aankomende week de modjes & admins nog even een grote schoonmaakactie gaan houden daar

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
D_Jeff schreef op zondag 23 februari 2025 @ 20:04:
het artikel over crypto werd geen reltopic, terwijl het artikel over DPG Media 1 grote rel* geworden :X
Had daar een reactie klaar staan om de redactie erop te wijzen dat ze wederom weer alleen slecht nieuws rondom crypto behandelen ipv bijv. een artikel aan de techniek achter multisig wat je op Tweakers zou verwachten. Zag dat er rond 2016 wel meer aandacht aan de techniek achter crypto werd besteed, maar dat dat de afgelopen jaren zwaar is afgenomen tot een nulpunt.

Afijn, dat wilde ik daar even aanstippen + verdere toelichting geven over wat ik van Tweakers als tech website verwacht van de redactie, getwijfeld, bedacht dat het eigenlijk ook niet mijn probleem is en overwogen of de gegarandeerde zure reacties mijn weekend zouden verpesten. Besloten dat dat laatste 100% zeker het geval zou zijn, bericht in de prullenbak gedonderd en lekker wat anders gaan doen.

Men geeft aan dat de inkomsten van advertenties keihard nodig zijn, aan de andere kant kiest men de verkeerde richting door nieuws dat andere websites ook brengen te gaan recyclen, dus komen er steeds minder mensen op de frontpage.

Als Tweakers mijn werkgever was zou ik er nog wel wat moeite in hebben gestoken, maar men wil blijkbaar niet, dan zoekt men het maar uit.

• ytr81
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 14:19
Taro schreef op zondag 23 februari 2025 @ 20:22:
[...]

Had daar een reactie klaar staan om de redactie erop te wijzen dat ze wederom weer alleen slecht nieuws rondom crypto behandelen ipv bijv. een artikel aan de techniek achter multisig wat je op Tweakers zou verwachten. Zag dat er rond 2016 wel meer aandacht aan de techniek achter crypto werd besteed, maar dat dat de afgelopen jaren zwaar is afgenomen tot een nulpunt.

Afijn, dat wilde ik daar even aanstippen + verdere toelichting geven over wat ik van Tweakers als tech website verwacht van de redactie, getwijfeld, bedacht dat het eigenlijk ook niet mijn probleem is en overwogen of de gegarandeerde zure reacties mijn weekend zouden verpesten. Besloten dat dat laatste 100% zeker het geval zou zijn, bericht in de prullenbak gedonderd en lekker wat anders gaan doen.

Men geeft aan dat de inkomsten van advertenties keihard nodig zijn, aan de andere kant kiest men de verkeerde richting door nieuws dat andere websites ook brengen te gaan recyclen, dus komen er steeds minder mensen op de frontpage.

Als Tweakers mijn werkgever was zou ik er nog wel wat moeite in hebben gestoken, maar men wil blijkbaar niet, dan zoekt men het maar uit.
Tweakers is al een tijd copy-paste nieuws en proberen met advertenties nog wat geld binnen te harken.

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:44

tomtom901

Moderator General Chat
[...]

De nieuwswaardigheid van dit platform is toch bedroevend met hoofdletter. Je hebt een topic met een stapel degens over magic internet money en ik heb er het nodige opgestoken tijdens onze nieuwbouw, maar ik heb over de afgelopen 5 jaar denk ik 2 minuten op die front page gezeten. Niet gek dat het allemaal terugloopt.

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 28-11-2025

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Misschien legt deze tweet/het draadje de kans die er is om op Sonic wat dex tokens van Shadow (of beter als X33) op te pikken wel duidelijk uit, met wat financiële onderbouwing.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7SHnkGMwO_S_DwA5uk83s9ciLDs=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/a9lelFlYJOLHT7G3RdSu2R3d.jpg?f=user_large

https://x.com/0xbn7/status/1892602586332561503

[ Voor 66% gewijzigd door Glenn Hoddle op 23-02-2025 21:28 ]

• Coldcat

Coldcat

HODL

Die hele hack van Bybit stink wel enorm naar insider-action.... $1.5 miljard gewoon weg. Geen slechte deal met een waarde van $1.5b.. nee gewoon $1.5b compleet weg.

Na 30 minuten geeft de CEO koelbloedig een interview. Of er liggen goede procedures klaar, maar het lijkt me allemaal net iets te goed gemaakt. Totaal geen verkeerde emoties. Alsof het plan perfect werd uitgevoerd dat daarvoor uitvoerig besproken was.

Van wat ik er begrijp was er sprake van een multisig. Uiteindelijk moet een mens op die twee knopjes op de ledger drukken. Als het om wat grotere bedragen gaat dan kijk je zelf ook altijd dubbel of het wel klopt. Voor $1.5b kan ik me niet voorstellen dat iemand dat kleine schermpje iets in de gaten houdt. Ik kan me sowieso niet voorstellen dat dat bedrag niet verdeeld is over meerdere ledgers. Alsof je net als de geldprinter hier te schrale atserig bent om een Trezor te halen, maar wel het dubbelle voor 2 plastic kapjes voor je Porsche sleutel betaald :+

De prijsactie is zeer beperkt wat de sterkte van Bitcoin/Crypto op dit moment weergeeft. Toevallig was er net een uitbraak naar boven gaande op de vrijdag.

Geen idee waarom ik er een vies gevoel bij krijg, maar ergens lijkt dit allemaal te gemaakt. Echter is het mooie dat we dan de $420k zonder probleem gaan aantikken.

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 21:34
Glenn Hoddle schreef op zondag 23 februari 2025 @ 20:48:
Misschien legt deze tweet/het draadje de kans die er is om op Sonic wat dex tokens van Shadow (of beter als X33) op te pikken wel duidelijk aangeeft, met wat financiële onderbouwing.

[Afbeelding]

Enige wat een dergelijke vergelijking zegt is dat Shadow ondergewaardeerd is in vergelijking tot Aero.

Als je vergelijking maakt op basis van FDV of TVL is het al een stuk minder indrukwekkend.

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 16-01 15:37
Coldcat schreef op zondag 23 februari 2025 @ 21:09:
Die hele hack van Bybit stink wel enorm naar insider-action.... $1.5 miljard gewoon weg. Geen slechte deal met een waarde van $1.5b.. nee gewoon $1.5b compleet weg.

Na 30 minuten geeft de CEO koelbloedig een interview. Of er liggen goede procedures klaar, maar het lijkt me allemaal net iets te goed gemaakt. Totaal geen verkeerde emoties. Alsof het plan perfect werd uitgevoerd dat daarvoor uitvoerig besproken was.

Van wat ik er begrijp was er sprake van een multisig. Uiteindelijk moet een mens op die twee knopjes op de ledger drukken. Als het om wat grotere bedragen gaat dan kijk je zelf ook altijd dubbel of het wel klopt. Voor $1.5b kan ik me niet voorstellen dat iemand dat kleine schermpje iets in de gaten houdt. Ik kan me sowieso niet voorstellen dat dat bedrag niet verdeeld is over meerdere ledgers. Alsof je net als de geldprinter hier te schrale atserig bent om een Trezor te halen, maar wel het dubbelle voor 2 plastic kapjes voor je Porsche sleutel betaald :+

De prijsactie is zeer beperkt wat de sterkte van Bitcoin/Crypto op dit moment weergeeft. Toevallig was er net een uitbraak naar boven gaande op de vrijdag.

Geen idee waarom ik er een vies gevoel bij krijg, maar ergens lijkt dit allemaal te gemaakt. Echter is het mooie dat we dan de $420k zonder probleem gaan aantikken.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Mj1uBHbBvuxGVAu8reb3TXHV924=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Sbn1wELnSwWLUEDmMDLY28gC.webp?f=fotoalbum_large

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

jvel92 schreef op zondag 23 februari 2025 @ 21:17:
[...]

Enige wat een dergelijke vergelijking zegt is dat Shadow ondergewaardeerd is in vergelijking tot Aero.

Als je vergelijking maakt op basis van FDV of TVL is het al een stuk minder indrukwekkend.
FDV van Shadow wordt veel te hoog ingeschat momenteel. Wordt binnenkort opgelost.

Qua TVL klopt dat natuurlijk, maar dat is nu net het punt, in Sonic en daarmee Shadow zit waarschijnlijk nog veel rek, Base veel minder.

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

. Als het om wat grotere bedragen gaat dan kijk je zelf ook altijd dubbel of het wel klopt.
Nee. Absoluut niet.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Gisteren wat SVJ op MEXC opgepakt, had wat sell orders moeten instellen zie ik, was een mooie x3 geweest :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/42BqIJEr4qhrt96IHgI9DEmTz9I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/FeTfrKixOpfaXm6usTyvHp0o.png?f=fotoalbum_large

• jvel92
Glenn Hoddle schreef op zondag 23 februari 2025 @ 21:30:
[...]
FDV van Shadow wordt veel te hoog ingeschat momenteel. Wordt binnenkort opgelost.
Check. Zie het staan in de documentatie inderdaad. CoinGecko heeft het op 10 miljoen staan, maar volgens de documentatie zou de max rond 8 miljoen uitkomen.
Qua TVL klopt dat natuurlijk, maar dat is nu net het punt, in Sonic en daarmee Shadow zit waarschijnlijk nog veel rek, Base veel minder.
Base heeft de marketingmachine van Coinbase. Zou daarom niet willen stellen dat de rek uit Base is, zeker niet als Base meer geintegreerd wordt in de Coinbase app. Waardoor gebruikers zonder het door te hebben gebruik maken van de Base chain.

Sonic en Shadow zullen ongetwijfeld verder groeien. Maar zou niemand aanraden om te investeren in Shadow. Leuk om te farmen, want veel yield. Maar op de langere termijn ben je exit liquiditeit van de whales.

• Kol Nedra
niet gekeken, ik was afgeleid door kinderen

nothing stops this train

• Mr Ronman
  • Laatst online: 16-01 13:58

Het was volgens mij geen transactie van 1.5 miljard die goedgekeurd was, maar een malafide transactie die het contract aanpaste zodat die hackgroup ineens toegang had tot de hele wallet.

En enkele transacties zijn al gelinkt aan eerder wallets van die lazarus groep.

Dus denk dat het wel een echte hack was. Bovendien creëer je wel een mogelijke bankrun met dit soort acties.

• Peterre
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 24-04-2025
Mr Ronman schreef op zondag 23 februari 2025 @ 22:10:
[...]

Het was volgens mij geen transactie van 1.5 miljard die goedgekeurd was, maar een malafide transactie die het contract aanpaste zodat die hackgroup ineens toegang had tot de hele wallet.

En enkele transacties zijn al gelinkt aan eerder wallets van die lazarus groep.

Dus denk dat het wel een echte hack was. Bovendien creëer je wel een mogelijke bankrun met dit soort acties.
Sinds de moord op PF geloof ik NIETS meer van de media .

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat

Alsof je net als de geldprinter hier te schrale atserig bent om een Trezor te halen, maar wel het dubbelle voor 2 plastic kapjes voor je Porsche sleutel betaald :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pjxCYs2NmDE-4XhEEeWz1m0np24=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/12XmKorK1dWg6vMQsviQQbRk.gif?f=user_large

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22:30
[...]

Ach, ik ben deze week met hele andere situatie geconfronteerd, waardoor het mij allemaal ff niet meer boeit

Toen ik beide artikelen open klikte voor wat afleiding viel dit gewoon op (een prima discussie in het Crypto artikel).
Maar ergens snap ik je frustratie wel

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
D_Jeff schreef op zondag 23 februari 2025 @ 22:29:
[...]
Ach, ik ben deze week met hele andere situatie geconfronteerd, waardoor het mij allemaal ff niet meer boeit
Heb ik iets gemist?

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Aziatische/werkers mentaliteit zullen westerse mensen nooit snappen.

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Glenn Hoddle schreef op zondag 23 februari 2025 @ 20:48:
Misschien legt deze tweet/het draadje de kans die er is om op Sonic wat dex tokens van Shadow (of beter als X33) op te pikken wel duidelijk uit, met wat financiële onderbouwing.

[Afbeelding]

Ieder dex kan washtraden. Om even hype posts te genereren

Shadow heeft vandaag 100k fees gegenereerd. Gister 10k(fout wellicht) daarvoor 800 en 600? En daarna weken op 30k (normaal)

Dat zegt defillama
https://defillama.com/pro...hange?fees=true&tvl=false

Shadow is de volgende dex ve3.3 zonder gebruikers. Zoals ramses op arbi..

• Kol Nedra

problem solved

nothing stops this train

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Aeronaut schreef op zondag 23 februari 2025 @ 22:53:
[...]

Ieder dex kan washtraden. Om even hype posts te genereren

Shadow heeft vandaag 100k fees gegenereerd. Gister 10k(fout wellicht) daarvoor 800 en 600? En daarna weken op 30k (normaal)

Dat zegt defillama
https://defillama.com/pro...hange?fees=true&tvl=false

Shadow is de volgende dex ve3.3 zonder gebruikers. Zoals ramses op arbi..
Het is geen ve3,3 ,h het functioneert echt anders. Het team is trouwens wel deels hetzelfde team als Ramses. En zonder gebruikers kan je het ook niet echt noemen als je 70% van het volume van de chain ofzo draait.

Wat die fees betreft (en volume ook) Defillama registeert over het algemeen gelijklopende waardes als Shadow zelf, alleen zo'n 30% lager. Alleen de laatste twee dagen klopt er geen hout meer van - maar het syncen met thegraph liep op Sonic ook even flink mis.

En het bestaat nog geen maand, hè, dat was nu net het punt, dus die 30k fees per dag was niet normaal, het was de opstartfase. En je kan nu nog gewoon vrij goed zelf farmen, je hoeft niet te kopen. 100% van de fees terug naar stakers.

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

jvel92 schreef op zondag 23 februari 2025 @ 21:56:
[...]

Check. Zie het staan in de documentatie inderdaad. CoinGecko heeft het op 10 miljoen staan, maar volgens de documentatie zou de max rond 8 miljoen uitkomen.

[...]

Base heeft de marketingmachine van Coinbase. Zou daarom niet willen stellen dat de rek uit Base is, zeker niet als Base meer geintegreerd wordt in de Coinbase app. Waardoor gebruikers zonder het door te hebben gebruik maken van de Base chain.

Sonic en Shadow zullen ongetwijfeld verder groeien. Maar zou niemand aanraden om te investeren in Shadow. Leuk om te farmen, want veel yield. Maar op de langere termijn ben je exit liquiditeit van de whales.
Als Coinbase de boel integreert wel ja, en je zou verwachten dat ze dat eens gaan doen. Maar ja.

En farmen gaat nog prima inderdaad, daar valt ook een leuk zakcentje mee binnen te halen als je je gefarmde xshadow meteen wil dumpen.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

En Rekt.

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-01 16:18
Ik weet niet waar jij kijkt maar slechts 300 dollar minder dan gisteravond en nog steeds in dezelfde range..

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Oepsje schreef op maandag 24 februari 2025 @ 05:54:
[...]

Ik weet niet waar jij kijkt maar slechts 300 dollar minder dan gisteravond en nog steeds in dezelfde range..
Denk dat hij op iets anders gehoopt had :+

• MrFX
  • Laatst online: 15-01 12:33
Kol Nedra schreef op zondag 23 februari 2025 @ 22:02:
[...]

niet gekeken, ik was afgeleid door kinderen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WExfJi1MPRMDKQypvXr1yen5auc=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/hZXeQyLT3zeKxDP59r4Rt0LR.jpg?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• BTC100K2021
  • Laatst online: 16-01 14:54

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Voor onbekende muntjes met weinig volume die enkel op een vage DEX verkrijgbaar zijn: dan zit je hier verkeerd. Die meuk hoort in het MEME coin forum.

[MC] Cryptocurrency Meme Coins topic [HOOG RISICO]

Dat geldt ook als je Glenn Hoddle heet.

• Kol Nedra
whaha mijn SOL-wallet gaat naar zero!!
zo hoort het eigenlijk wel, ik had alleen BTC moeten hebben, zucht.....

nothing stops this train

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Raydium dumpt… want

http://amm.pump.fun/

Rip alle liquiditeit providers en snipers

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-01 16:13

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Meer mensen die niet hun wachtwoord kunnen resetten van die pi app? Ding blijft maar hangen op 't wachten op 't ontvangen van de sms...

Professioneel Heftruck Syndroom

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Glenn Hoddle schreef op zondag 23 februari 2025 @ 23:38:
[...]

Als Coinbase de boel integreert wel ja, en je zou verwachten dat ze dat eens gaan doen. Maar ja.
Coinbase heeft het al in hun test applicatie geïntegreerd waardoor je base coins direct in de hoofdapp kun handelen. Alle doorvoeringen naar hoofdapp duurt gewoon kwart/halfjaar.

Ik verwacht dat ze officieel op de SEC onderzoek wachten wat de SEC deze week gaat droppen.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:10

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BGO1eoJBlBQz3yP2imXCm_iyKm4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/BxIMB69487cfN3Xr1dka1FXV.gif?f=user_large

• ByteMe_
  • Niet online
Er gaat niets boven eindeloze consolidatie.

#DuurtLang #wenMoon #WenLambo

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• kbuntu
ByteMe_ schreef op maandag 24 februari 2025 @ 08:33:
Er gaat niets boven eindeloze consolidatie.

#DuurtLang #wenMoon #WenLambo
#WenLada

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Just another day in the range :')

• Steady
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 22:29
Wie is die Wen Moon waar jullie het telkens over hebben ;)? Is dat zo'n crypto influencer?

Sideways sinds november zzz...

Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-01 09:33

YES

Moderator General Chat
Steady schreef op maandag 24 februari 2025 @ 09:14:
Wie is die Wen Moon waar jullie het telkens over hebben ;)? Is dat zo'n crypto influencer?

Da's dit knulleke:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8CTH4EfS2NpcdvpfTP3SCbW6HOc=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/jGFXFPalz9VuHdYhnYE2EXSp.jpg?f=user_large

• Kol Nedra
Steady schreef op maandag 24 februari 2025 @ 09:14:

gewoon Steady dus

ik hoop op een mooie scamwick naar de $86k range, maar dat zal wel niet.

edit:
fiat AirDrop is binnen *O*

[ Voor 18% gewijzigd door Kol Nedra op 24-02-2025 09:18 ]

nothing stops this train

• Guere
Alts weer lekker rekt. PRIME onder de $5 :') En al die altcoin influencers vorige week maar roepen dat het echt de last shakeout zou zijn.

Lees dat Poppe naar de sportschool gaat, dat is blijkbaar zijn equivalent voor "stukje hardlopen"...

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:22

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Guere alles beter dan vissen. >:)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• BTC100K2021

BTC100K2021

Guere schreef op maandag 24 februari 2025 @ 09:33:
Alts weer lekker rekt. PRIME onder de $5 :') En al die altcoin influencers vorige week maar roepen dat het echt de last shakeout zou zijn.

Lees dat Poppe naar de sportschool gaat, dat is blijkbaar zijn equivalent voor "stukje hardlopen"...
Daarom vind ik dat hier zo langzamerhand best wat strenger mogen zijn op geshill van alts.

Het is wel duidelijk dat crypto als assetclass niet bestaat. Je hebt BTC, verder niets.

De rest is een langzame (slowbleed als gevolg van vrijkomen van de premine gedurende maanden of jaren) of snelle (rugpull) vorm van internetoplichting overgoten met een cryptosaus.

We kunnen nieuwe aanwas in dit forum beter aanleren dat ze direct BTC moeten kopen dan dat ze eerst flink rekt gaan. Laat de rest van het internet maar lekker rekt gaan, maar niet hier.

Het fenomeen alts bestaat nu een jaar of 10. Het heeft niks gebracht. Nul komma nul

[ Voor 22% gewijzigd door BTC100K2021 op 24-02-2025 09:43 ]

• Steady
Die knul moet maar eens een beetje opschieten, we wachten al sinds november. 8)7

• Guere
Haha, true! Was ook wel een prachtige setup. Eerst een bijna euforische stemming hier met allemaal memes om hem te plagen, komt 'ie terug en dondert de hele bende in mekaar :+ Die gaan we niet gauw vergeten.

• Kol Nedra
Poppe......ugh die had zijn stack BTC niet moeten verkopen. never sell your winning asset!

nothing stops this train

• kbuntu
BTC100K2021 schreef op maandag 24 februari 2025 @ 09:37:
[...]

Daarom vind ik dat hier zo langzamerhand best wat strenger mogen zijn op geshill van alts.

Het is wel duidelijk dat crypto als assetclass niet bestaat. Je hebt BTC, verder niets.

De rest is een langzame (slowbleed als gevolg van vrijkomen van de premine gedurende maanden of jaren) of snelle (rugpull) vorm van internetoplichting overgoten met een cryptosaus.

We kunnen nieuwe aanwas in dit forum beter aanleren dat ze direct BTC moeten kopen dan dat ze eerst flink rekt gaan. Laat de rest van het internet maar lekker rekt gaan, maar niet hier.

Het fenomeen alts bestaat nu een jaar of 10. Het heeft niks gebracht. Nul komma nul
Zou zeker mooi zijn als dat lukt, alleen op het moment dat Solana rond de 100 dollar staat, vliegt iedereen er weer op

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

nou... inpakken jongens. dat was het eth seizoen.

ong. 80 uur en hoeveelheid eth weer terug als voor de hack.

ze hebben wel wat BTC/Stables ingeleverd.

[ Voor 10% gewijzigd door Aeronaut op 24-02-2025 10:11 ]

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-12-2025
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XlcrElh4fsyZQU8zLGGLO1Wk5Ok=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/RXbOtML59U366DuJFbTKlCyA.jpg?f=user_large

• Alpina
BTC100K2021 schreef op maandag 24 februari 2025 @ 09:37:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jk4QXAkro6EYF387tQjvt222-fw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/S54CtjR5bsSUhz4cphrNnP2x.gif?f=user_large

• kbuntu
Veel berichten over XRP op X laatste dagen. Trump zou nu zelfs twee artikelen over XRP op Truthsocial hebben gepost... Zal het die gasten dan toch echt lukken om Trump zover te krijgen om iets met XRP te gaan doen?

• WarsemaW
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 07-01 23:11
kbuntu schreef op maandag 24 februari 2025 @ 10:51:
Veel berichten over XRP op X laatste dagen. Trump zou nu zelfs twee artikelen over XRP op Truthsocial hebben gepost... Zal het die gasten dan toch echt lukken om Trump zover te krijgen om iets met XRP te gaan doen?
The ultimate shill. Als ze dat voor elkaar krijgen mogen ze stuk voorraad stuk shillking op LinkedIn zetten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jnBwSti8_IVHwW2dzxsmJ91wGJw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RjUOCoV0wKDpw1fpnuHl6YJ5.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 40% gewijzigd door WarsemaW op 24-02-2025 10:56 ]

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

BTC100K2021 schreef op maandag 24 februari 2025 @ 07:48:
Voor onbekende muntjes met weinig volume die enkel op een vage DEX verkrijgbaar zijn: dan zit je hier verkeerd. Die meuk hoort in het MEME coin forum.

[MC] Cryptocurrency Meme Coins topic [HOOG RISICO]

Dat geldt ook als je Glenn Hoddle heet.
Ach gossie, je weet niet wat een memecoin is.
Een memecoin heeft de volgende kenmerken:

- geen onderliggende waarde of utiliteit. (Ik snap dat dit verwarrend kan zijn, want bitcoin is hierin de OG memecoin)
- er zitten teams of vc's achter die de meeste muntjes zelf in handen hebben en graag willen pump en dumpen.
- Token kent vaak een enorme inflatie of is zelf gewoon ongelimiteerd bij te printen.
- Tegenwoordig meestal gelanceerd vanaf een platform als pump.fun, waarschijnlijk zit er niet eens een dev bij die iets kan.

Dit is bij Shadow allemaal niet aan de orde. Dat is zelf een dex, de grootste op een snel groeiende chain. Er is geen teamallocatie geweest van tokens, ook niet vested, er zijn geen VCs, de grootste holder is de 'uitvinder van DeFi' Andre Cronjé, maar die heeft zelf gekocht en nog geen 3% van de token in handen.
De tokenomics zijn enigszins experimenteel, maar emissies liggen vast (binnen een bandbreedte) en gaan hard omlaag (een soort wekelijkse halving). Wat je kritiek betreft dat het slechts op een vage Dex te verkrijgen valt: het is ook te koop op 3 vage cex: MEXC, BingX en Ourbit.
Shadow heeft werkelijk niks van een memecoin.

Het zou natuurlijk wel ook een slechte investering kunnen zijn, wat dat betreft zou @Aeronauts vergelijking met Ramses in de toekomst waarheid kunnen worden. Maar zoals gezegd, het was ook geen shill in de zin dat je moet kopen, het valt ook nog te farmen.
En ik ga er dus van uit dat je hier kijkt tegen een token dat lijkt op vroege $JUP of $AERO, maar dan met betere tokenomics. En iedereen die daar op tijd bij was en heeft gecasht hoeft niet meer te werken.

Maar goed, als jij de hele tijd naar de koers van één muntje wil staren, fantasielijntjes wil trekken op een veredelde etch-a-sketch en tot je pensioen wil ouwehoeren over longen, shorten en hoe 'de whales de koers manipuleren', moet je dat vooral doen - maar dan vrees ik dat je pensioen op je 67e gaat zijn. Overigens zijn er daarvoor al 2 aparte topics: 'nieuws en koers' en het Bitcoin topic. De slowchat is bedoeld voor allerhande geneuzel over crypto, inclusief absolute toptips als hierboven.

• kazzzdafke
  • Laatst online: 17:17
Ik blijf erbij dat je binnen deze range vrij gemakkelijk kunt accumuleren in plaats van enkel te HODLen. Het verschil met enkel HODLen is niet zo groot, maar je kunt bijvoorbeeld een deel van je BTC verkopen aan de bovenkant van de range en vervolgens opnieuw inkopen bij een daling. Gewoon via spotorders, zonder gedoe met leverage of wat dan ook.

Deze wekelijkse candles tonen duidelijk aan dat er elke week genoeg potentieel is om winst te maken:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/05_IJAoCa_G_qmletU8iJ9_3i8Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gkeqz7X3d92FUhMLQPXNArdk.png?f=fotoalbum_large

Of je zet gewoon je kooporders klaar aan de onderkant van de range en blijft bijkopen, tenzij je verwacht dat BTC nog verder zal dalen. Dan plaats je simpelweg je verkooporder aan de bovenkant van de range.

Het feit is wel, en dat zie je duidelijk, dat er vorige week tussen de openings- en slotprijs weinig beweging was. Door enkel te HODLen heb je dus zo goed als niets verdiend.

Never ever financial advice...

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-01 09:33

YES

Moderator General Chat
Glenn Hoddle schreef op maandag 24 februari 2025 @ 11:17:
[...]
Maar goed, als jij de hele tijd naar de koers van één muntje wil staren, fantasielijntjes wil trekken op een veredelde etch-a-sketch
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dFor2uAmTRyDDWqEiYdbCmFU1N0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ih0wdIfAKLONcVrENt7hC5k8.jpg?f=fotoalbum_large

• knakworst

knakworst

Get more sats!

[...]

inclusief absolute toptips als hierboven.
Je hebt het toch niet over je eigen tip toch :?

• jvel92
[...]

- geen onderliggende waarde of utiliteit. (Ik snap dat dit verwarrend kan zijn, want bitcoin is hierin de OG memecoin)
- er zitten teams of vc's achter die de meeste muntjes zelf in handen hebben en graag willen pump en dumpen.
- Token kent vaak een enorme inflatie of is zelf gewoon ongelimiteerd bij te printen.
- Tegenwoordig meestal gelanceerd vanaf een platform als pump.fun, waarschijnlijk zit er niet eens een dev bij die iets kan.

Dit is bij Shadow allemaal niet aan de orde. Dat is zelf een dex, de grootste op een snel groeiende chain. Er is geen teamallocatie geweest van tokens, ook niet vested, er zijn geen VCs, de grootste holder is de 'uitvinder van DeFi' Andre Cronjé, maar die heeft zelf gekocht en nog geen 3% van de token in handen.
De tokenomics zijn enigszins experimenteel, maar emissies liggen vast (binnen een bandbreedte) en gaan hard omlaag (een soort wekelijkse halving). Wat je kritiek betreft dat het slechts op een vage Dex te verkrijgen valt: het is ook te koop op 3 vage cex: MEXC, BingX en Ourbit.

Het zou natuurlijk wel ook een slechte investering kunnen zijn, wat dat betreft zou @Aeronauts vergelijking met Ramses in de toekomst waarheid kunnen worden. Maar zoals gezegd, het was ook geen shill in de zin dat je moet kopen, het valt ook nog te farmen.
En ik ga er dus van uit dat je hier kijkt tegen een token dat lijkt op vroege $JUP of $AERO, maar dan met betere tokenomics. En iedereen die daar op tijd bij was en heeft gecasht hoeft niet meer te werken.

Maar goed, als jij de hele tijd naar de koers van één muntje wil staren, fantasielijntjes wil trekken op een veredelde etch-a-sketch en tot je pensioen wil ouwehoeren over longen, shorten en hoe 'de whales de koers manipuleren', moet je dat vooral doen - maar dan vrees ik dat je pensioen op je 67e gaat zijn. Overigens zijn er daarvoor al 2 aparte topics: 'nieuws en koers' en het Bitcoin topics. De slowchat is bedoeld voor allerhande geneuzel over crypto, inclusief absolute toptips als hierboven.
Prijs je nou je eigen shill als een toptip aan, wetende dat je al op een behoorlijke winst sta? _O-

• BTC100K2021

BTC100K2021

[...]

Maar goed, als jij de hele tijd naar de koers van één muntje wil staren, fantasielijntjes wil trekken op een veredelde etch-a-sketch en tot je pensioen wil ouwehoeren over longen, shorten en hoe 'de whales de koers manipuleren', moet je dat vooral doen - maar dan vrees ik dat je pensioen op je 67e gaat zijn. Overigens zijn er daarvoor al 2 aparte topics: 'nieuws en koers' en het Bitcoin topics. De slowchat is bedoeld voor allerhande geneuzel over crypto, inclusief absolute toptips als hierboven.
Je vorige "toptip" was ook een mooie pump & dump: https://coinmarketcap.com/currencies/beefy-finance/

Zoals met alle alts, als je er op tijd bij bent én op tijd weg bent kun je wat knaken verdienen. Tuurlijk. Maar per saldo gaan ze allemaal rekt.

• Alpina
BTC100K2021 schreef op maandag 24 februari 2025 @ 11:36:
[...]

Je vorige "toptip" was ook een mooie pump & dump: https://coinmarketcap.com/currencies/beefy-finance/

Zoals met alle alts, als je er op tijd bij bent én op tijd weg bent kun je wat knaken verdienen. Tuurlijk. Maar per saldo gaan ze allemaal rekt.
Eens. Optijd verkopen of naar BTC schuiven. Desalniettemin ga ik in een volgende bear weer pareltjes zoeken. Wel iets minder actief dan afgelopen bear.

• Steady
Afbeeldingslocatie: https://media.beehiiv.com/cdn-cgi/image/fit=scale-down,format=auto,onerror=redirect,quality=80/uploads/asset/file/c63cbd68-73d1-4fb6-bef8-1897a0f71f81/meme_-_2025-02-24T100118.468.jpeg?t=1740351690

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

[...]

zou wachten op de token van pump.fun.. place to be voor fees of nou... men is meme-moe :+

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
kazzzdafke schreef op maandag 24 februari 2025 @ 11:24:
Ik blijf erbij dat je binnen deze range vrij gemakkelijk kunt accumuleren in plaats van enkel te HODLen. Het verschil met enkel HODLen is niet zo groot, maar je kunt bijvoorbeeld een deel van je BTC verkopen aan de bovenkant van de range en vervolgens opnieuw inkopen bij een daling. Gewoon via spotorders, zonder gedoe met leverage of wat dan ook.

Deze wekelijkse candles tonen duidelijk aan dat er elke week genoeg potentieel is om winst te maken:

[Afbeelding]

Of je zet gewoon je kooporders klaar aan de onderkant van de range en blijft bijkopen, tenzij je verwacht dat BTC nog verder zal dalen. Dan plaats je simpelweg je verkooporder aan de bovenkant van de range.

Het feit is wel, en dat zie je duidelijk, dat er vorige week tussen de openings- en slotprijs weinig beweging was. Door enkel te HODLen heb je dus zo goed als niets verdiend.
Absoluut eens. Ik denk persoonlijk dat we nog in de bull zitten en dat er nog minimaal 1 push naar boven komt (al dan niet blow off top), dus ik accumuleer enkel aan de onderkant van de range spot.

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

knakworst schreef op maandag 24 februari 2025 @ 11:26:
[...]

Je hebt het toch niet over je eigen tip toch :?
Jawel, maar enigszins ironisch. Maar ik had er blijkbaar een emoji bij moeten plakken 8)7

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

BTC100K2021 schreef op maandag 24 februari 2025 @ 11:36:
[...]

Dat was alleen totaal geen pump en dump, Beefy is nog steeds een prima draaiend project, met keurige kwartaalrapportages, 1250 draaiende vaults, ruim 282 miljoen tvl staked en zelf bijna € 6.5 miljoen in kas, ze draaien validators, en bij een marketcap van helaas slechts €20 miljoen (tov 202m tvl voor grootste concurrent yearn.fi, die zelf €7.5m in kas hebben bij een marketcap van 200m.) En meestal ook nog rond de 10% apy op BIFI zelf (uiteraard 100% tokens al op de markt.)
Dit is een gevalletje irrationele market, als BIFI dezelfde market cap zou hebben als Yearn (dat dus in alles een minder draaiend project is), zou het rond de $2500 waard moeten zijn. En dat is dus niet zo, maar het was een goede tip, en als je naar de data kijkt is op zich nog steeds een prima tip eigenlijk. Alleen is de realiteit weer eens anders dan de werkelijkheid, en doet de koers gewoon niet mee. Mensen willen blijkbaar liever yfi hebben, om geen reden.
Maar ja, als je niet verder komt dan naar koersen kijken lijkt alles vast een pump en dump.

( https://app.beefy.com/treasury en https://defillama.com/protocol/beefy en https://defillama.com/protocol/yearn voor onderbouwing cijfers)

[ Voor 5% gewijzigd door Glenn Hoddle op 24-02-2025 13:36 ]

Pagina: 1 ... 84 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!