Je weet dat je coins letterlijk op de chain staan en niet in je wallet toch?
Dit is ook 'maar' een klein deel. Hier stonden al die gewrapte ethers te rijpen.Kol Nedra schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 11:37:
[...]
ook al is het een cold wallet, dit had gewoon op meerdere wallets moeten staan ipv 1 grote.
ook hier moet je risico spreiding doen.
Welk klein deel? Ongeveer 90% van stEth en Eth van ByBit is nu weg https://coinmarketcap.com/exchanges/bybit/knakworst schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 11:47:
[...]
Dit is ook 'maar' een klein deel. Hier stonden al die gewrapte ethers te rijpen.
Dat van Bybit of de users?exelletor schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 11:51:
[...]
Welk klein deel? Ongeveer 90% van stEth en Eth van ByBit is nu weg https://coinmarketcap.com/exchanges/bybit/
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Technische kant van de hack
https://x.com/dhkleung/status/1893073663391604753
[ Voor 3% gewijzigd door Aeronaut op 22-02-2025 12:11 ]
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Alles wordt op een gegeven moment routine, zelfs dit soort bizarre bedragen. En dan kan het mis gaan.knakworst schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 11:22:
[...]
Dat is bizar, zelfs ik met mijn vissentransactie scroll altijd drie keer om zeker te zijn dat alles OK is.
ETH stijgt langzaam.......supply shock inc?
nothing stops this train
Al bij al zeer bullish na zo’n hack.
Toch @anti elppa?
Is wel eens anders geweest voor de rest van de markt.
Toch @anti elppa?
ja naalden van -10% in een uurtje zijn geen uitzonderingAlpina schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 12:47:
Al bij al zeer bullish na zo’n hack.
Toch @anti elppa?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
@Aeronaut
Het komt dan eigenlijk weer neer op "draai geen onbekende code" + audit en verify. Er zijn decompilers beschikbaar voor smart contracts en bedrijven die code voor security vulns/malware kunnen auditen. Voor zulke bedragen kunnen die kosten ook wel uit...
Voor zo ver ik kan zien compile je een contract en komt deze vervolgens op de blockchain. Is dat dan niet immutable? Hoe kan "the actual Safe multisig implementation contract" vervangen worden? Is dit dan aan de Safe kant gebeurd en kan ByBit er weinig aan doen?1. Attacker deployed a trojan contract and a backdoor contract.
+
3. Trojan contract replaces the master copy of the actual Safe multisig implementation contract with the backdoor contract, which is solely controlled by the attacker.
Het komt dan eigenlijk weer neer op "draai geen onbekende code" + audit en verify. Er zijn decompilers beschikbaar voor smart contracts en bedrijven die code voor security vulns/malware kunnen auditen. Voor zulke bedragen kunnen die kosten ook wel uit...
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Wel 2 hele vwaps. Op de 1h en 4h lopen we ook tegen wat EMA levels. 97 bounce terug? Of kruipen we weer rustig omhoog.kazzzdafke schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 13:28:
BTC houdt wel sterk momenteel idd..
We zijn even de VAL gaan aantikken, maar niet meer. Nu lopen we wel tegen 2 VWAPS aan...
[Afbeelding]
Dat het er fysiek niet is, is tot daar aan toe. Het probleem met banken is dat ze het ook giraal niet hebben.zenith schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 09:13:
[...]
Zelfde verhaal met fiat, denk niet dat al het digitale geld op de banken er fysiek is
Plannetje om het marktje in het weekend weer compleet te rekten met vrijdagfud is iig mislukt.
Mierenneuken is één woordImmutable schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 11:46:
[...]
Je weet dat je coins letterlijk op de chain staan en niet in je wallet toch?ff flink mieren neuken.
Je deelt echt goede content ipv FUD of onwaarheden, chapeauAeronaut schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 12:11:
Technische kant van de hack
Precies! You got any of that green candles for 15:30?Darrell schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 14:01:
Plannetje om het marktje in het weekend weer compleet te rekten met vrijdagfud is iig mislukt.
Als ETH fundation niks doet dan doet onze nieuwe NK vrienden wel 😭
Edit: mantle heeft CMeth van hacker onklaar gemaakt, mint de cmeth elders wel om terug te geven aan bybit. Centralisatie is soms goed he
https://x.com/methprotocol/status/1893264673837109585?s=46
In ander nieuws 100k in usdt gelinkt aan bybit hack is bevroren.. iets met een druppel op een gloeipaat
JUST IN: #BYBIT HACKER BURNED 42M$ WORTH OF cmETH
— BUTCHER (@easyeight08) 22 februari 2025
LEGEND!
BURN THEM ALL BRO! pic.twitter.com/Sw1KvNGSMq
Edit: mantle heeft CMeth van hacker onklaar gemaakt, mint de cmeth elders wel om terug te geven aan bybit. Centralisatie is soms goed he
https://x.com/methprotocol/status/1893264673837109585?s=46
In ander nieuws 100k in usdt gelinkt aan bybit hack is bevroren.. iets met een druppel op een gloeipaat
[ Voor 28% gewijzigd door Aeronaut op 22-02-2025 15:45 ]
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Dus conclusie:
Byebit had 20.8 B aan assets voor de hack
Buybit heeft nu 19.7 B assets na de hack (incl. Mega outflow sinds gisteren)
Ze hebben alleen een gat van 1.4B aan ETH die ze wel of niet op gaan kopen… of de leningen uitbetalen adhv van hun fees. Wat ze in 1 jaar verdienen van tomtom
Byebit had 20.8 B aan assets voor de hack
Buybit heeft nu 19.7 B assets na de hack (incl. Mega outflow sinds gisteren)
Ze hebben alleen een gat van 1.4B aan ETH die ze wel of niet op gaan kopen… of de leningen uitbetalen adhv van hun fees. Wat ze in 1 jaar verdienen van tomtom
Door ETH te lenen om opnames te faciliteren, heeft Bybit nu een ‘schuld’ in ETH. Dat kan worden gezien als een soort short-positie: hoe hoger de ETH-prijs stijgt, hoe duurder het is om die geleende ETH later weer terug te geven..
Never ever financial advice...
Dus tactiek is. Kim jong oen investeert in ETH. Hackers burnen alle ETH. Koers gaat omhoog. Profit!?
Het is weekend.Pinsa schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 14:37:
[...]
Precies! You got any of that green candles for 15:30?
[Afbeelding]
Wel lief dat je voor ons op pumps hoopt ondanks dat je zelf uit de markt bentPinsa schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 15:37:
Mag er dan niet gepompt worden? Of doel erop dat de beurzen dicht zijn
Pompen mag elke dag. Juist in het weekendPinsa schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 15:37:
[...]
Mag er dan niet gepompt worden? Of doel erop dat de beurzen dicht zijn
Haha kleine correctie ik heb een paar ritjes op alts gemaakt deze week nu ook een klein bagjeGuere schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 15:41:
[...]
Wel lief dat je voor ons op pumps hoopt ondanks dat je zelf uit de markt bent
Maare komt er nog een deel 2 denk je van je SC video ?
Hehe nee sorry, ik denk niet dat die docu een vervolg krijgtPinsa schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 15:43:
Haha kleine correctie ik heb een paar ritjes op alts gemaakt deze week nu ook een klein bagje
Maare komt er nog een deel 2 denk je van je SC video ?
Ah oke snap ik wel, wie weet in de toekomst als er meer gebeurt isGuere schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 15:45:
[...]
Hehe nee sorry, ik denk niet dat die docu een vervolg krijgtDe meeste ideeën daarvoor zijn wel gebruikt in de eerste video, zou een beetje meer van hetzelfde worden.
Buiten die Bybit fud is het hier best rustig de laatste tijd
I allow it
Every North Korea hack is followed by an ETH pump.
— DeGen Ping (@DegenPing) 22 februari 2025
Study.
Ondanks alle shit blijft Bybit toch geniaal! Dankuwel!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Congrats 🎉🍾 😀Coldcat schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 16:03:
Ondanks alle shit blijft Bybit toch geniaal! Dankuwel!
[Afbeelding]
"What's the point of a blockchain if you can just roll it back?"
Daarom, Bitcoin.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Zo @John245 toch weer wat extra centjes voor het weekend bij elkaar gesprokkeld
Ja toch eerst een kleine auto verdiend. Gisteren een paar weken benzine voor de auto. En vandaag een wasbeurt voor de auto.Pinsa schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 16:47:
Zo @John245 toch weer wat extra centjes voor het weekend bij elkaar gesprokkeld
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
CEO van Bybit wordt momenteel geïnterviewd in Twitter space. Interessant om de backstory te horen https://x.com/i/spaces/1OdKrDlkonXJX
Sooooo it begins
Bybit starts buying ETH. The suspected Bybit address (0x2E...1b77) received 100 million USDT from 0xEC...B5E76 10 hours ago, and transferred 50 million USD to the OTC addresses of Galaxy Digital and FalconX respectively 7 hours ago, purchasing a total of 36,900 ETH, and deposited…
— Wu Blockchain (@WuBlockchain) 22 februari 2025
Don Guacamole schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 21:46:
[...]
Ah de langverwachte ETH supplyshock. Altseason gaat van start!!! Lfg!
is nu alles koek en ei? een enorme grote hack geweest en dit was het?
nothing stops this train
We kunnen weer....Kol Nedra schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 17:37:
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Kol Nedra schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 17:37:
Kan iedergeval niet zeggen dat usa market gesloten was.. hack was net voor opening op vrijdag plaatsgevonden en voor het middaguur was de helft als leningen al ontvangen door bybitKol Nedra schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 17:37:
Dus.. ehm ja?
Volgende bericht is van zwembroek met een bearish post van cowen waarom 77 wel komt
Bybit geeft 10% van waarde aan white hats die funds terughalen
https://www.bybit.com/en/...funds-bltcd3ebbb9445d5b74
https://www.bybit.com/en/...funds-bltcd3ebbb9445d5b74
Ik heb krijg een beetje een deja-vu van CowenAeronaut schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 17:51:
Volgende bericht is van zwembroek met een bearish post van cowen waarom 77 wel komt
- 2023: We gaan een niveau lager
- 2024: We gaan een niveau lager
- 2025: We gaan een niveau lager
ja zeg had ik net gister ETH geswapd naar BTC
Maar ja, één laatste opleving voor overlijden komt vaker voor
==
hoi
Mijzelf belonen voor mijn geniale inzicht in het feit dat dit zorgt voor opwaartse druk op ETH.
Morgen 3K.🔮
Dat was een reactie op mij waarin ik dat al aankaartte. Godsamme Don.Don Guacamole schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 18:11:
[...]
Mijzelf belonen voor mijn geniale inzicht in het feit dat dit zorgt voor opwaartse druk op ETH.
Morgen 3K.🔮
Een geniale reactie dus! DankjeDarrell schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 18:31:
[...]
Dat was een reactie op mij waarin ik dat al aankaartte. Godsamme Don.
Opmerkelijk dat ETH nu zo beweegt
De swasticoin. Ja, echt.Don Guacamole schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 20:29:
Kanye West gaat ook een coin lanceren.. weer de zoveelste scam die naar 0 gaat waarschijnlijk..
[Afbeelding]
ETH staat gewoon weer te trappelen om uit te breken
Hold up...
Hold up...
Kanye's coin is the final boss for the #Crypto Market https://t.co/rN9LkE8nPW
— Matthew Hyland (@MatthewHyland_) 22 februari 2025
[ Voor 54% gewijzigd door keanu_ op 22-02-2025 21:54 ]
Gewoon actiepunt voor fissa vrijdagDon Guacamole schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 20:29:
Kanye West gaat ook een coin lanceren.. weer de zoveelste scam die naar 0 gaat waarschijnlijk..
[Afbeelding]
@Laurens1970 Hancko de held van de dag, baggerpotje weer hè.. Ze zullen zich wel alvast sparen voor Inter.
Normaal tag ik anderen maar laat ik jou nu eens een keer erbij betrekken, ouwe +1 held van me
Normaal tag ik anderen maar laat ik jou nu eens een keer erbij betrekken, ouwe +1 held van me
Wen bitcoin.
https://finance.yahoo.com...areholders-151248284.html
https://finance.yahoo.com...areholders-151248284.html
At the end of the year, Berkshire's pile of cash and other cash-like securities, such as Treasury Bills, stood at $334.2 billion, almost double the $167.6 billion seen at the end of 2023.
Vandaag mijn wekelijkse VCA inleg gedaan.
Ingesteld te realiseren rendement : 50%
Inleg : 8 van 522
Op schema om doel te halen : Ja
Bijzonderheden : Geen
Ingesteld te realiseren rendement : 50%
Inleg : 8 van 522
Op schema om doel te halen : Ja
Bijzonderheden : Geen
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
@anti elppa we gaan weer stabiel naar rechtsonder. Asset by Marketcap - BTC: 1920 gister naar 1901 vandaag. Ondertussen na een grote hack: ETH op +4%
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ik moet ook zeggen (dan dat is hier ook al eerder gezegd) dat crypto zich verrassend sterk houdt na de grootste hack ooit. En het valt op dat ETH ook gewoon weer terugkruipt naar pre-hack levels. Of is dit gewoon de weekend rust en gaan de Yanks maandag gewoon weer dumpen, zoals ze altijd doen? ...eh, waarschijnlijk wel.
Buybit heeft al 1/7 eth/200 mil mogelijk otc teruggekocht
[ Voor 7% gewijzigd door Aeronaut op 23-02-2025 07:42 ]
Normale gang van alt szn naarmate het vordertVHware schreef op zondag 23 februari 2025 @ 08:13:
Wat vinden jullie van Mantra $OM ?
Afgelopen 30 dagen +142%
Ieder muntje krijgt zn pumpje, sommige meerdere en sterkere totdat het muziek stopt.
Indien het stopt bent u een zakhouder
Heb je ze? Dan zit je er warmpjes bij.VHware schreef op zondag 23 februari 2025 @ 08:13:
Afgelopen 30 dagen +142%
Zo niet, dan kun je je afvragen of instappen nog handig is na zo'n pump.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Lijkt een beetje op een shill dit..VHware schreef op zondag 23 februari 2025 @ 08:13:
Afgelopen 30 dagen +142%
Eigenlijk is de vraag, wanneer btc szn?
Left translated cycle is wel de deur uit.. zo lijkt het wel op een lengthening cycle
2025-02-22, 23:59 UTC
— Halving Tracker (@HalvingTracker) 23 februari 2025
309 days after halving
Current: $96,605.71
2012 scaled: $607,941.11
2016 scaled: $175,518.71
2020 scaled: $435,514.18 pic.twitter.com/dQdXKlliHY
Left translated cycle is wel de deur uit.. zo lijkt het wel op een lengthening cycle
Wat BTC actie zou zeker welkom zijn ja..Aeronaut schreef op zondag 23 februari 2025 @ 08:42:
Eigenlijk is de vraag, wanneer btc szn?
Zo boys ik ga weer een dagje het water op. Sorry voor de mogelijke impact op de koers. Fijne dag allen.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Wat ga je nu weer hacken?zwembroek schreef op zondag 23 februari 2025 @ 08:48:
Zo boys ik ga weer een dagje het water op. Sorry voor de mogelijke impact op de koers. Fijne dag allen.
Meld iig even vooraf dat je terugkomt, kunnen we shorten
Signature
Veel plezier vandaag gaan we up!zwembroek schreef op zondag 23 februari 2025 @ 08:48:
Even de 60k aantikken en dan omhoog.tomtom901 schreef op zondag 23 februari 2025 @ 08:46:
[...]
Wat BTC actie zou zeker welkom zijn ja..
Welk water? Welke koers?zwembroek schreef op zondag 23 februari 2025 @ 08:48:
Is dit ergens te shorten met een x25? 🤡VHware schreef op zondag 23 februari 2025 @ 08:13:
Afgelopen 30 dagen +142%
zwembroek schreef op zondag 23 februari 2025 @ 08:48:
Haha je bent nog erger dan onze huis bear @zwembroek
De richting maakt mij niet zoveel uit. Als het maar niet te snel omhoog gaat. Koop netjes iedere week btc.tomtom901 schreef op zondag 23 februari 2025 @ 09:32:
[...]
Haha je bent nog erger dan onze huis bear @zwembroek
Zou eigenlijk standaard antwoord moeten zijn mbt shitcoins.Bushalte schreef op zondag 23 februari 2025 @ 08:27:
[...]
Heb je ze? Dan zit je er warmpjes bij.
Zo niet, dan kun je je afvragen of instappen nog handig is na zo'n pump.
AI botje? Noemen we m Japie.
als we volgende week niet boven de $100k komen.....
of welke negatieve event krijgen we aankomende vrijdag?
of welke negatieve event krijgen we aankomende vrijdag?
nothing stops this train
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/8otXssXApvcXNhIUod4RqtDh.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bnWwej38mNwMZCylme9E83Pz.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/wKV3X91Np7oOhNsQV6wsXmmC.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TPce4ZszWHBymyY3C946nNEC.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/4HoVbCIJJwECT4zmuBUBpzco.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/30dYE0MUCPRl4WosWTKhttZG.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/zOMsXKyL2pcm7WuQJeo1dsTV.png?f=fotoalbum_large)