[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #29 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 71 ... 252 Laatste
Acties:
  • 932.658 views

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 19:11
Gelukszoekr schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 10:45:
[...]

Ja, dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan. Dan moet je ook maar net goed "gokken". Het aantal aandelen dat Bitcoin heeft outperformed zijn er niet heel veel.

Het is blijven opletten, en nu is het eigenlijk al te laat, maar toen Rusland de Oekraïne binnen viel moest je natuurlijk meteen in deze sector investeren. "Never waist a good crisis".

Verder denk ik nog steeds dat er voor Bitcoin veel meer upside potentie in zit. En het is veel voorspelbaarder. Als Bitcoin een jaar lang aan het zakken is, als hier enkel nog @zwembroek en @anti elppa posten. Dan weet je. Nu kan je Bitcoin oppakken tegen een prima prijs.
Ik VCA BTC. Maar toen de oorlog begon was het geen gok van mij om Rheinmetall te kopen. Ik had deze stijging niet verwacht moet ik eerlijk toegeven. Maar een stijging van 50 - 100% had ik wel verwacht.

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:32
Iedereen wordt wakker en gaat opeens investeren in Rheimetall enz.
En morgen schudden Poetin en Trump de hand, Europa gaat er schoorvoetend in mee want ze kunnen niet anders. Gaza is/wordt opgedeeld en er is weer "vrede".. Zit je dan met je Rheimetall..

Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant

• John245
Acidrain schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 10:50:
En morgen schudden Poetin en Trump de hand, Europa gaat er schoorvoetend in mee want ze kunnen niet anders. Gaza is/wordt opgedeeld en er is weer "vrede".. Zit je dan met je Rheimetall..
Je moet nu afbouwen in Rheinmetall. Althans dat ben ik aan het doen.

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:04
Acidrain schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 10:50:
Ja, het is helemaal geen zekerheid dat het nu nog hard gaat stijgen. Dat heeft natuurlijk alles te maken met wat die orange clown en Putin gaan doen.

Dit soort events is op de lange termijn alleen maar ruis. Dat is het verschil met Bitcoin.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:32
John245 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 10:52:
[...]

Je moet nu afbouwen in Rheinmetall. Althans dat ben ik aan het doen.
Jup, jou post is ook de enige post over Rheinmetall die ik lees icm afbouwen. Alle andere posts gaan over inslaan wat gewoon chasing green candles is..

Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant

• John245
Gelukszoekr schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 10:53:
[...]

Ja, het is helemaal geen zekerheid dat het nu nog hard gaat stijgen. Dat heeft natuurlijk alles te maken met wat die orange clown en Putin gaan doen.

Dit soort events is op de lange termijn alleen maar ruis. Dat is het verschil met Bitcoin.
Dit soort events heb je nodig om FAT te krijgen dat je kan investeren. Volgens mij deed BTC geen x8 in 3 jaar tijd.

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 23:31
Acidrain schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 10:54:
[...]

Jup, jou post is ook de enige post over Rheinmetall die ik lees icm afbouwen. Alle andere posts gaan over inslaan wat gewoon chasing green candles is..
Ik weet niet of ik dit emotioneel kan verwerken dat mijn posts niet gelezen worden. :+

Verder is het gewoon wat brainstormen over het huidige sentiment. Vorige jaar was dat AI, nvidia of weet ik veel wat nog meer.

Volgend jaar zijn het bruine bonen uit Friesland.

Niet zo miepen.

• John245
[...]

Ik zeg niet dat ik het bij het juiste eind heb. Maar het voelt goed.

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 06-01 20:24
zwembroek schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 09:55:
[...]

Nogmaals je kan zelf ook wat onderzoek doen in plaats van alleen maar te vragen. Heeft niets met mezelf te serieus nemen te maken. Ik kan er niet zo goed tegen dat mensen steeds naar de bekende weg vragen. Als ik iets goed heb beargumenteerd dan heb ik geen zin om dat nogmaals te doen.
[...]

Hier doe je het ook weer. :) Maar prima. Het zal aan mij liggen. Ik vind het prima.
Ik heb daar zelf gewoon netjes iets over gelezen, maar er zijn zoveel bronnen en zoveel bull-shit. Dan lijkt het mij toch prima om hier even te checken wat de mensen ervan vinden die al langer in dit wereldje meedraaien? Dan kan ik dat weer meenemen in mijn eigen afwegingen.

Ik post dan zelf geen grafiekanalyses e.d., maar probeer zeker mijn bijdrage te leveren door relevante nieuwsitems te posten, alleen is dan wel vaak de reactie dat dit allemaal niks boeit voor de koers. Dat is ook prima, alleen vind ik het verwijt dat ik dan zelf niks zou lezen of onderzoeken niet kloppen.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
John245 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 10:58:
[...]

Dit soort events heb je nodig om FAT te krijgen dat je kan investeren. Volgens mij deed BTC geen x8 in 3 jaar tijd.
Sinds juni 2019 doet RHM het beter dan Bitcoin. Maar alles daarvoor niet.
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/3mRVLV8k/fgdsfg.jpg

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Darrell schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 10:48:
Wen weer gezelligheid in de slowchat?
Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/m/y71Brx5uqJAAAAAC/jiskefet-debiteuren.gif

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:43

YES

Moderator General Chat
Off-topic
Gerapparteerd

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 19:20
Alpina schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 11:03:
[...]

Volgend jaar zijn het bruine bonen uit Friesland.

Niet zo miepen.
Die kan ik niet vinden, kan je ff de ticker delen?

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 23:31
Don Guacamole schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 11:08:
[...]

Die kan ik niet vinden, kan je ff de ticker delen?
$JAPIEBEAN

• kbuntu
[...]

Ligt eraan hoe dit gaat lopen. Als grote EU landen zich committeren aan daadwerkelijke verhogingen betreft het defensieapparaat, reken maar dat dit aandeel nog harder door het dak kan gaan.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-01 11:55
kbuntu schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 11:05:
[...]

Ik heb daar zelf gewoon netjes iets over gelezen, maar er zijn zoveel bronnen en zoveel bull-shit. Dan lijkt het mij toch prima om hier even te checken wat de mensen ervan vinden die al langer in dit wereldje meedraaien? Dan kan ik dat weer meenemen in mijn eigen afwegingen.

Ik post dan zelf geen grafiekanalyses e.d., maar probeer zeker mijn bijdrage te leveren door relevante nieuwsitems te posten, alleen is dan wel vaak de reactie dat dit allemaal niks boeit voor de koers. Dat is ook prima, alleen vind ik het verwijt dat ik dan zelf niks zou lezen of onderzoeken niet kloppen.
Hoe dan ook laten we erover ophouden. :) Het ligt ook aan mij dat ik wat minder kan hebben de laatste tijd. Ik heb er geen energie meer voor. Daarom ben ik hier sowieso wat minder aanwezig. Met memes posten kom je hier toch meestal wat verder.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• kbuntu
zwembroek schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 11:13:
[...]

Hoe dan ook laten we erover ophouden. :) Het ligt ook aan mij dat ik wat minder kan hebben de laatste tijd. Ik heb er geen energie meer voor. Daarom ben ik hier sowieso wat minder aanwezig. Met memes posten kom je hier toch meestal wat verder.
Alright, bij deze markt ben ik ook zeker niet in mijn beste humeur ;)

• John245
Gelukszoekr schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 11:05:
[...]

Sinds juni 2019 doet RHM het beter dan Bitcoin. Maar alles daarvoor niet.
[Afbeelding]
Daarom moet je ook instappen als daartoe aanleiding is.

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 22:09
kbuntu schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 08:10:
[...]

Wat is de verwachting bij deze unlocks? Las ergens dat BTC wordt uitgekeerd tegen het toen geldende prijsniveau of krijgen mensen het gewoon in dollars/euro’s uitgekeerd? Geldt zoiets dan ook voor andere coins?
Je haalt twee verschillende zaken door elkaar. Namelijk FTX repayments en SOL unlocks. De FTX repayments krijgen oud gebruikers van FTX in fiat uitgekeerd. Dus dat kan mogelijk bullish zijn als ze weer crypto aankopen.

De SOL unlocks zijn Solana tokens die vrijkomen en nu dus verkoopbaar worden op de markt. Oftewel nieuwe SOL supply wordt in 1x toegevoegd aan de markt. Dat is bearish.

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 15-01 10:33

Aeronaut

PF sinds TOP '24

er wordt ook "sol" uitbetaald aan investeringsmaatschappijen. die hebben het ten tijde van de ftx failisement.. te hoog gekocht :9 (60-90$ range) ipv <20 spot. maar deze sol zijn al op de markt ipc (denk ik)

[ Voor 13% gewijzigd door Aeronaut op 18-02-2025 11:28 ]

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

• Sandrioni
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:51
jvel92 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 11:25:
[...]

Je haalt twee verschillende zaken door elkaar. Namelijk FTX repayments en SOL unlocks. De FTX repayments krijgen oud gebruikers van FTX in fiat uitgekeerd. Dus dat kan mogelijk bullish zijn als ze weer crypto aankopen.

De SOL unlocks zijn Solana tokens die vrijkomen en nu dus verkoopbaar worden op de markt. Oftewel nieuwe SOL supply wordt in 1x toegevoegd aan de markt. Dat is bearish.
En v.w.b. die 1e....die beginnen vandaag? https://www.binance.com/en/square/post/20439337233193

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:47

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

We laten gewoon even Rutte speechen dat de Rus er aan komt en je dan makkelijker je sats mee neemt dan je huis. Naar Engeland of Canada ofzo als je het voorbeeld van zekere personen wil volgen. O-)

* sh4d0wman hoopt niet dat "ze" hier ban-rechten hebben :+

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Don Guacamole
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u57SAqCjjOb8grPPdQGNu9E9CQw=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/bRU0xTstguX6tLMFSW7uGYWD.jpg?f=user_large

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-01 16:03
na weekly cycle low

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:06
straks als BTC op $45k staat en alle shitcoins -90% doet.

heb al genoeg doemdenkers gehoord/gelezen, bearmarket confirmed, El capo toch gelijk dat het een trap was

[ Voor 20% gewijzigd door Kol Nedra op 18-02-2025 12:18 ]

nothing stops this train

• Kol Nedra
soms zijn het kleine kinderen he
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vSi91Jv0b84kpWpUxTIdEibaOgI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/roVFf9AP3sfXyDza3gqoGdYb.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• kbuntu
Kol Nedra schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 12:16:
[...]

straks als BTC op $45k staat en alle shitcoins -90% doet.

heb al genoeg doemdenkers gehoord/gelezen, bearmarket confirmed, El capo toch gelijk dat het een trap was
Een bear of een bulltrap?

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:47

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Kol Nedra toch denk ik dat als ze NL zouden spreken we er twee meubels bij hadden in dit topic.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• bsmpower
  • Laatst online: 13-01 23:26
Het bear seizoen in na een bulltrap

• kbuntu
bsmpower schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 12:49:
[...]

Het bear seizoen in na een bulltrap
Maar als het een bear trap is dan verkoopt iedereen en dan knalt het onverwachts omhoog _/-\o_

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-01 14:22
Wat een onrust hier, geduld. Ja,het zijn inderdaad saaie dagen. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:55

tomtom901

Moderator General Chat
Steady schreef op maandag 17 februari 2025 @ 14:48:
[...]

Oh! Dat verklaart waarom ik de pre-market prijs op NVIDIA niet kan bekijken :|
Nu wel :D, hij doet het weer netjes

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:57
Jumpman schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 13:07:
Wat een onrust hier, geduld. Ja,het zijn inderdaad saaie dagen. :)
Haha, ja met Bitcoin is het echt super saai en met alts drama. Men wil gewoon wat entertainment, op z'n minst :)

Met Bitcoin zal het toch niet heel veel langer meer duren voordat er echt richting wordt gekozen? Huidige PA is al 12 dagen super stabiel tussen de $98k en $95k. Bijna alle patronen & lijntjes die hier de afgelopen week voorbij zijn gekomen lopen binnenkort af of worden geraakt. Bob Loukas z'n daily & weekly cycles lopen eind volgende week af.

Actie soon, toch? :o

• Steady
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 13:29
tomtom901 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 13:17:
[...]

Nu wel :D, hij doet het weer netjes
Haha ja ik zag het al, ziet er echt heerlijk uit. Achteraf achteraf... balen dat ik mijn limiet niet had verhoogd die dag, maar de huidige gains zijn ook prima <3

Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards

• bsmpower
Guere schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 13:17:
[...]

Haha, ja met Bitcoin is het echt super saai en met alts drama. Men wil gewoon wat entertainment, op z'n minst :)

Met Bitcoin zal het toch niet heel veel langer meer duren voordat er echt richting wordt gekozen? Huidige PA is al 12 dagen super stabiel tussen de $98k en $95k. Bijna alle patronen & lijntjes die hier de afgelopen week voorbij zijn gekomen lopen binnenkort af of worden geraakt. Bob Loukas z'n daily & weekly cycles lopen eind volgende week af.

Zolang het maar weer eens UP is :)

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-01 23:00
Wel mooi dat we niet eens meer smachten om moon soon, maar überhaupt een vorm van actie.
Volgens ChatGPT ben ik in 2035 een multimiljonair dus ik heb geduld.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Steady schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 13:18:
[...]

Haha ja ik zag het al, ziet er echt heerlijk uit. Achteraf achteraf... balen dat ik mijn limiet niet had verhoogd die dag, maar de huidige gains zijn ook prima <3
Ik heb er flink wat, NVDA is eigenlijk altijd BTFD

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 22:09
[...]

Je investeringsportfolio zou je rendament moeten opleveren en eigenlijk ook geen bron van entertainment moeten zijn.

Niet zo specifiek aan jou gericht overigens. Maar sommigen zouden geholpen zijn met het hebben van een hobby of gewoon even wat anders te doen dan crypto :P

• Don Guacamole
jvel92 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 13:32:
[...]

Je investeringsportfolio zou je rendament moeten opleveren en eigenlijk ook geen bron van entertainment moeten zijn.

Niet zo specifiek aan jou gericht overigens. Maar sommigen zouden geholpen zijn met het hebben van een hobby of gewoon even wat anders te doen dan crypto :P
Crypto is mijn hobby en die mag dus geld kosten..

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:26

knakworst

Get more sats!

Don Guacamole schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 13:34:
[...]

In it for the tech.

• kbuntu
tomtom901 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 13:31:
[...]

Same here in de dip bijgekocht, wat geduld en het ziet er al weer heel anders uit. Ik heb overigens ook gelijk wat AMD gekocht, puur vanwege de onverwachte moves uit het verleden die de markt weer even op de kop kunnen zetten. Geen garanties, maar best een mooie instapprijs momenteel

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:44
gewoon (not so) hidden brag toch dit? dat je 150k in solana kunt gooien betekent toch niet anders dan dat je goed in de slappe was zit? daar hoort af en toe een bad investment bij. En de vraag is in hoeverre het echt een bad investment is over 1/2 jaar (buiten dan dat je voor die 150k nu bijna 50% meer Sol had kunnen kopen 8) )

• John245
brothermaynard schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 13:38:
[...]

gewoon (not so) hidden brag toch dit? dat je 150k in solana kunt gooien betekent toch niet anders dan dat je goed in de slappe was zit? daar hoort af en toe een bad investment bij. En de vraag is in hoeverre het echt een bad investment is over 1/2 jaar (buiten dan dat je voor die 150k nu bijna 50% meer Sol had kunnen kopen 8) )
Hoe geloofwaardig is dit? Of je doet het om te traden en dan neem je het verlies op tijd. Of je doet het als investering en dan stap je normaal gesproken stapsgewijs in.

• Guere
Normaal gesproken zou je dat zeggen ja, maar het komt in deze space best vaak voor dat totale idioten die nul ervaring of verstand hebben van traden ineens crypto fever krijgen en dan hun hele hebben en houwen erin gooien. Je kunt er op Reddit niet altijd zeker van zijn dat men de waarheid spreekt hoor, er zullen genoeg verzonnen verhaaltjes zijn. Maar bij dit soort dingen weet je gewoon dat er ook true stories tussen zitten: mensen die al hun spaargeld in een klap erin gooien omdat ze zien dat anderen er zo lekker veel aan verdienen.

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

https://x.com/i/broadcasts/1BRJjwPezWRxw

live liq. niveaus van ene martyparty.. hoef je ook niet op zn updates te wachten

of gewoon zelf sleutelen in trading view adhv api's :D

[ Voor 39% gewijzigd door Aeronaut op 18-02-2025 13:43 ]

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
zwembroek schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 09:21:
[...]

Het is een high timeframe chart. Dus die is geldig voor een langere periode totdat Bitcoin zijn kaarten laat zien. Verdiep je eens in de materie dan had je dit kunnen weten.
Maar niet lang genoeg. Je bent alsnog high aan het cherrypicken met je semi-high timeframe om het te laten passen binnen je wensen.

Zo kan ik ook voorspellen. Het lijkt winter te zijn in Nederland, dus het gaat vast een keer vriezen. Oh kijk, afgelopen nacht had ik gelijk.

Zulk werk.

En dat terwijl ik het helemaal niet altijd oneens met je ben ;)

Dat zit wel Schnorr.

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-01 10:43
Don Guacamole schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 13:34:
[...]

Crypto shit kost mij geld dus ik heb er maar een hobby van gemaakt.
#krommedingenrechtlullen

• zwembroek
Stukfruit schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 13:44:
[...]

Maar niet lang genoeg. Je bent alsnog high aan het cherrypicken met je semi-high timeframe om het te laten passen binnen je wensen.

Zo kan ik ook voorspellen. Het lijkt winter te zijn in Nederland, dus het gaat vast een keer vriezen. Oh kijk, afgelopen nacht had ik gelijk.

Zulk werk.

En dat terwijl ik het helemaal niet altijd oneens met je ben ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k3caKllP_3-mXXfFLrcKCMz6s20=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/j9JY9H5sIFj2wWbMSCNSEQBo.jpg?f=fotoalbum_large

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

mijn inverse zwembroek strategie werkt ook uitstekend #not #hadikmaargeluisterd 8)7

• Don Guacamole
Nexo gaat vanaf 22 feb zn voorwaarden veranderen, was hier al gedeeld, maar als je dus nexo token hebt en je zit onder die 5K grens heb je daar dus geen reet meer aan.
Kan je dus net zo goed omzetten in BTC. Ben je toch iets meer maxi.

Financieel advies.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
kbuntu schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 13:36:
[...]

Same here in de dip bijgekocht, wat geduld en het ziet er al weer heel anders uit. Ik heb overigens ook gelijk wat AMD gekocht, puur vanwege de onverwachte moves uit het verleden die de markt weer even op de kop kunnen zetten. Geen garanties, maar best een mooie instapprijs momenteel
Absoluut eens

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:26

knakworst

Get more sats!

Kom op btc. Doorbreken nu.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
[...]

Ik hoop dat het een humble brag is, ik vrees echter het ergste.

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 02-12-2025
Volgens deze Belgische artikel zou het Trump om meer dan alleen grondstoffen gaan? ''Verregaande zeggenschap over de Oekraïense economie''. Maar goed: Er komt nu zoveel informatie op me af, dat ik er gewoon kennis van neem en afwacht wat de daadwerkelijke plannen zijn. Er wordt zoveel geschreven...
Trumps geheime plan om Oekraïne in economische wurggreep te houden

Een vertrouwelijk contract onthult hoe Donald Trump een ongeziene economische controle over Oekraïne wil afdwingen. En dat voor onbepaalde tijd. In ruil voor Amerikaanse steun eist hij een terugbetaling van 500 miljard dollar (ongeveer 465 miljard euro) en verregaande zeggenschap over de Oekraïense economie – van grondstoffen en infrastructuur tot olie en gas. De excessieve voorwaarden doen denken aan herstelbetalingen na de Tweede Wereldoorlog en zetten Oekraïne met de rug tegen de muur.

https://www.hln.be/buiten...greep-te-houden~a46522dc/

• kazzzdafke
  • Laatst online: 00:00
[...]

En dat geldt eigenlijk voor nog enkele zoals stocks in AI, Cybersec en Quantum Computing :)

Never ever financial advice...

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-01 16:03
_Gast_ schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 14:20:
Volgens deze Belgische artikel zou het Trump om meer dan alleen grondstoffen gaan? ''Verregaande zeggenschap over de Oekraïense economie''. Maar goed: Er komt nu zoveel informatie op me af, dat ik er gewoon kennis van neem en afwacht wat de daadwerkelijke plannen zijn. Er wordt zoveel geschreven...

[...]
zo lomp ook, land is gewoon aangevallen, heeft nooit ergens om gevraagd, en voelt nu alsof er een afrekening plaats vind.

Te maken met Biden, zoon van Biden? *zet aluhoedje weer af...

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
kazzzdafke schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 14:34:
[...]

En dat geldt eigenlijk voor nog enkele zoals stocks in AI, Cybersec en Quantum Computing :)
Mwa, quantum not so sure

• kazzzdafke
Oh jawel hoor... dat gaat echt inslaan als een BOM..
We ain't seen nothing yet..

Maar offtopic zeker?

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

kazzzdafke schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 14:38:
dat gaat echt inslaan als een BOM..
AIVD, deze man hier.

• Daan-FR
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 18-07-2025
[...]

Helemaal mee eens. Naar boven of naar beneden maakt me op dit moment niet meer uit. Laten we alsjeblieft een keer uit deze doodsaaie range komen.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
kazzzdafke schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 14:38:
Oh jawel hoor... dat gaat echt inslaan als een BOM..
We ain't seen nothing yet..

Maar offtopic zeker?
In DM mag alles, best interessante discussie

• bsmpower
Nog een kwartier en dan is de US weer wakker. Wat gaat het worden? Trend omhoog doorzetten of wordt er weer keihard gedumpt...

• Don Guacamole
bsmpower schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 15:14:
Nog een kwartier en dan is de US weer wakker. Wat gaat het worden? Trend omhoog doorzetten of wordt er weer keihard gedumpt...
Ja

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
[...]

Doe nog maar lekker wat rangen wat mij betreft hoor

• kazzzdafke
[...]

Met Bitcoin zal het toch niet heel veel langer meer duren voordat er echt richting wordt gekozen? Huidige PA is al 12 dagen super stabiel tussen de $98k en $95k.
Telkens tussen de channel VAH en VAL is het ongeveer een 2.5%.

Ik tel +- 10x een stijging en daling tussen deze 2 indicatoren. Doe dat met een 20x of 50x als je achter de knopjes zit, en de winsten die daar kunnen mee gehaald worden zijn gigantisch en met relatief weinig risico.

EZ Money noemen ze dat maar je moet het willen zien. Retail ziet graag een pump om dan FOMO in te kopen voorbij de helft, dan te verkopen op de dip die erop volgt en vervolgens weer te laat in te kopen.. Dat is blijkbaar veel leuker dan een saaie range MET winst te traden.

• Steady
[...]

Lekkere groene paal atm :)

Ik sta genoeg in de plus om te verkopen atm. Zijn momenteel wel heel veel groene daily candles, dus vermoed dat die wel weer de andere kant op moet schommelen. Daarnaast heeft BTC ook al een tijdje geen flinke dip gehad (2 weken), dus misschien verstandig om daar weer wat voor te parkeren. Wat denk jij?

• Guere
kazzzdafke schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 15:37:
Telkens tussen de channel VAH en VAL is het ongeveer een 2.5%.

Ik tel +- 10x een stijging en daling tussen deze 2 indicatoren. Doe dat met een 20x of 50x als je achter de knopjes zit, en de winsten die daar kunnen mee gehaald worden zijn gigantisch en met relatief weinig risico.

EZ Money noemen ze dat maar je moet het willen zien. Retail ziet graag een pump om dan FOMO in te kopen voorbij de helft, dan te verkopen op de dip die erop volgt en vervolgens weer te laat in te kopen.. Dat is blijkbaar veel leuker dan een saaie range MET winst te traden.
Ehh, ok? Ik zeg toch nergens dat je de range niet kan traden? Ik zeg alleen maar dat men dit overduidelijk een oersaaie range vind en dat het fijn zou zijn om daaraan te ontsnappen.

Begrijp niet zo goed waarom je dan met "ez money" opmerkingen over traden aankomt. Komt een beetje betweterig over. Jij weet ook wel dat een groot gedeelte van de mensen niet trade en erin zit voor de HODL, en in dat scenario wil je ook gewoon dat de koers stabiel omhoog beweegt en niet in een range blijft.

• bsmpower
bsmpower schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 15:14:
Dump it is. What's new.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Guere schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 15:42:
[...]

Ehh, ok? Ik zeg toch nergens dat je de range niet kan traden? Ik zeg alleen maar dat men dit overduidelijk een oersaaie range vind en dat het fijn zou zijn om daaraan te ontsnappen.

Begrijp niet zo goed waarom je dan met "ez money" opmerkingen over traden aankomt. Komt een beetje betweterig over. Jij weet ook wel dat een groot gedeelte niet trade en erin zit voor de HODL, en in dat scenario wil je ook gewoon dat de koers stabiel omhoog beweegt en niet in een range blijft.
Een range dient maar voordeel aan 1 groep, en dat zijn traders. Het is ultra voorspelbare PA waarbij je makkelijk je risico kan afdekken. Voor de HODL'ers (en de moonboys) zijn dit gewoon oersaaie tijden.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Steady schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 15:39:
[...]

Lekkere groene paal atm :)

Ik sta genoeg in de plus om te verkopen atm. Zijn momenteel wel heel veel groene daily candles, dus vermoed dat die wel weer de andere kant op moet schommelen. Daarnaast heeft BTC ook al een tijdje geen flinke dip gehad (2 weken), dus misschien verstandig om daar weer wat voor te parkeren. Wat denk jij?
Ik heb op de open net wat gedumpt, beetje risico inperken. Blijkt (nu bekeken) zo gek nog niet.

• zwembroek
Nuke it to 78k please.

• bsmpower
tomtom901 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 15:45:
[...]

Ik heb op de open net wat gedumpt, beetje risico inperken. Blijkt (nu bekeken) zo gek nog niet.
Daarom rij jij een Porsche _/-\o_ en ik een oude Honda :F

• bsmpower
tomtom901 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 15:44:
[...]

Een range dient maar voordeel aan 1 groep, en dat zijn traders. Het is ultra voorspelbare PA waarbij je makkelijk je risico kan afdekken. Voor de HODL'ers (en de moonboys) zijn dit gewoon oersaaie tijden.
Saai kan ik het als hodler niet noemen eerlijk gezegd :/

• Kol Nedra
Solana
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MaHSI8GTNa6kllRPikd_bZzPhoE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/ZpIIrKTJjc2jjrfRq1mm5hP4.gif?f=user_large

nothing stops this train

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
bsmpower schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 15:51:
[...]

Daarom rij jij een Porsche _/-\o_ en ik een oude Honda :F
Humble beginnings vriend. Op tijd je winst nemen, ik zie liever een trein vertrekken dan crashen terwijl ik erop zit.

• zwembroek
USDT.D breekt ook uit naar boven. En de BTC.D zal de 71% nog wel aantikken. Veel meer pijn voor de alts. Maar uiteindelijk als de BTC.D de 71% aantikt zal er nog wel iets van een altseason komen voor wat selectieve alts. Helaas betekend dat voor de shitcoin hodlers waarschijnlijk dat ze in zo'n altseason nog de helft van de oorspronkelijke ATH halen. Alleen de mensen die dan instappen zullen er misschien nog een 300% uittrekken. Tot zover mijn glazen bol.

• zwembroek
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GkE_1q8XIAA04qZ?format=jpg&name=large

• Daan-FR
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 18-07-2025
zwembroek schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 15:57:
USDT.D breekt ook uit naar boven. En de BTC.D zal de 71% nog wel aantikken. Veel meer pijn voor de alts. Maar uiteindelijk als de BTC.D de 71% aantikt zal er nog wel iets van een altseason komen voor wat selectieve alts. Helaas betekend dat voor de shitcoin hodlers waarschijnlijk dat ze in zo'n altseason nog de helft van de oorspronkelijke ATH halen. Alleen de mensen die dan instappen zullen er misschien nog een 300% uittrekken. Tot zover mijn glazen bol.
Dat is lastig te voorspellen. Mijn gevoel zegt steeds meer dat de cycles niet meer gaan verlopen zoals voorheen. Stel dat we QE pas in 2026 krijgen dan sta ik er niet van te kijken als de markt tegen die tijd nog een flinke boost krijgt, ondanks dat we technisch gezien al richting de bear zouden moeten gaan.

• zwembroek
Daan-FR schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 16:04:
[...]

Dat is lastig te voorspellen. Mijn gevoel zegt steeds meer dat de cycles niet meer gaan verlopen zoals voorheen. Stel dat we QE pas in 2026 krijgen dan sta ik er niet van te kijken als de markt tegen die tijd nog een flinke boost krijgt, ondanks dat we technisch gezien al richting de bear zouden moeten gaan.
Geloof me. In 2026 zitten we in de beer.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Die vlag is US open of is er een andere reden dat die er zo pontificaal staat haha?

• zwembroek
tomtom901 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 16:06:
[...]

Die vlag is US open of is er een andere reden dat die er zo pontificaal staat haha?
Us open idd haha.

• zwembroek
Daan-FR schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 16:04:
[...]

En stel het komt uit wat je zegt. Dan zou ik daar niet met shitcoins op gaan wachten. Tegen die tijd is het dust.

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 22:25
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bD0IHKmajxmWN28qFVYlJcPgxZ8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RrR80FNPZFVfZDLr2Qe6pEO5.jpg?f=fotoalbum_large

Fysieke bitcoins kopen, iemand?

Maktub

• zwembroek
FTX <$50,000 repayments arriving as we speak, totalling $1.2 billion across all transactions.
Going to be interesting to see what that means for the market.

Betalingen stromen nu binnen.

• Steady
tomtom901 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 15:45:
[...]

Ik heb alles gedumpt, aan de prijs te zien, was het onvoldoende om een nieuwe financiële crisis te veroorzaken :(

• Don Guacamole
zwembroek schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 16:14:
FTX <$50,000 repayments arriving as we speak, totalling $1.2 billion across all transactions.
Going to be interesting to see what that means for the market.

Betalingen stromen nu binnen.
Fijn voor je, kan je mooi weer wat kopen

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:49

Darrell

Fiat moonboy

Ja. Haha.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aFGH0bK-rSrdksqwYGaK8vVZ-YQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/RFMLxqJskyzgNeoZaiAdfSDR.gif?f=user_large

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Steady schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 16:15:
[...]

Ik heb alles gedumpt, aan de prijs te zien, was het onvoldoende om een nieuwe financiële crisis te veroorzaken :(
Op? 143?

• zwembroek
Vanavond weer dubbel rekt Darrell.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Ach, CF staat ook in de min dus ja.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AeL0Un9CrP9FWTqMxnNVHlWgiKA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/DgOom6yQUU8xO35QWOvBiRrQ.png?f=fotoalbum_large

• Steady
141, ben helaas nog niet zo goed als jij. Zelfs met de 141 zat ik al boven mijn doel dus prima zo.

• zwembroek
Die bull moon werkt ook niet meer echt he. Alles is stuk.

• brothermaynard
Steady schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 13:18:
[...]

achteraf had ik op 1400$ mijn bitcoin niet moeten verkopen maar er een aantal bij moeten inslaan.

Maar achteraf 'kijk je een koe in de kont' zeggen ze hier

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:49

Darrell

Fiat moonboy

zwembroek schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 16:18:
[...]

Vanavond weer dubbel rekt Darrell.
Ik heb er wel een goed gevoel over maar dat is meestal een slecht teken.

• zwembroek
Darrell schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 16:22:
[...]

Ik heb er wel een goed gevoel over maar dat is meestal een slecht teken.
Ik heb er geen gevoel meer bij. Dat is nog erger.

• brothermaynard
position size 960k+ SUI? ugh. aardige loss zo met een kleine drop. Daar kunnen 99% van de fiat drops in de SC mee uitbetaald worden 8)

[ Voor 13% gewijzigd door brothermaynard op 18-02-2025 16:26 ]

• Frozen-North
  • Registratie: November 2001
Prime is echt totaal rekt.
Gelukkig was ik al uitgestapt.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
brothermaynard schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 16:25:
[...]

position size 960k+ SUI? ugh. aardige loss zo met een kleine drop. Daar kunnen 99% van de fiat drops in de SC mee uitbetaald worden 8)
Ja joh 3M, die durft.

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:59
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RXFDEpRtOM92psR3uLe7C3uQ4go=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NSKdn5GdYwZWAfhSVYADZyrA.png?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 71 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!