[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #29 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 72 ... 252 Laatste
Acties:
  • 932.661 views

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:00
Guere schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 15:42:
[...]

Ehh, ok? Ik zeg toch nergens dat je de range niet kan traden? Ik zeg alleen maar dat men dit overduidelijk een oersaaie range vind en dat het fijn zou zijn om daaraan te ontsnappen.

Begrijp niet zo goed waarom je dan met "ez money" opmerkingen over traden aankomt. Komt een beetje betweterig over. Jij weet ook wel dat een groot gedeelte van de mensen niet trade en erin zit voor de HODL, en in dat scenario wil je ook gewoon dat de koers stabiel omhoog beweegt en niet in een range blijft.
Ik besef dat mijn vorige reactie misschien verkeerd is overgekomen, wat niet mijn bedoeling was. Een groot deel van de mensen noemt deze ‘range’ saai, maar dat hangt af van je eigen invalshoek. Als je gelooft dat de BTC-koers op termijn zal stijgen, is dit juist een uitgelezen kans om geleidelijk in te stappen en geen enkele boot te missen.

Denk je dat de BTC-prijs gaat dalen? Dan biedt deze rustige fase juist genoeg tijd om een verkoop- of exitstrategie uit te werken. In feite heb je zelden zoveel ruimte om rustig na te denken over je keuzes als in deze zijwaartse markt.

Je kunt er ook voor kiezen om te verkopen aan de top van de range en opnieuw in te kopen aan de onderkant, zodat je kunt accumuleren. Heb je aan het begin van deze range al een van beide opties uitgevoerd, dan kan ik me voorstellen dat het nu wat saai voor je is. Daarom merkte ik eerder op dat het ook interessant kan zijn om naar reguliere markten te kijken. Je kunt daar bijvoorbeeld rustig HODL’en in aandelen als NVDA en andere bedrijven.

Ik hoop dat ik sommigen hiermee een extra perspectief kan geven in deze “saaie” BTC-periode, juist door niet alleen naar BTC of altcoins te kijken, maar breder te oriënteren.

Never ever financial advice...

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:27
kazzzdafke schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 16:30:
[...]

Ik besef dat mijn vorige reactie misschien verkeerd is overgekomen, wat niet mijn bedoeling was. Een groot deel van de mensen noemt deze ‘range’ saai, maar dat hangt af van je eigen invalshoek. Als je gelooft dat de BTC-koers op termijn zal stijgen, is dit juist een uitgelezen kans om geleidelijk in te stappen en geen enkele boot te missen.

Denk je dat de BTC-prijs gaat dalen? Dan biedt deze rustige fase juist genoeg tijd om een verkoop- of exitstrategie uit te werken. In feite heb je zelden zoveel ruimte om rustig na te denken over je keuzes als in deze zijwaartse markt.

Je kunt er ook voor kiezen om te verkopen aan de top van de range en opnieuw in te kopen aan de onderkant, zodat je kunt accumuleren. Heb je aan het begin van deze range al een van beide opties uitgevoerd, dan kan ik me voorstellen dat het nu wat saai voor je is. Daarom merkte ik eerder op dat het ook interessant kan zijn om naar reguliere markten te kijken. Je kunt daar bijvoorbeeld rustig HODL’en in aandelen als NVDA en andere bedrijven.

Ik hoop dat ik sommigen hiermee een extra perspectief kan geven in deze “saaie” BTC-periode, juist door niet alleen naar BTC of altcoins te kijken, maar breder te oriënteren.
goede post!! En idd, dit is juist een periode waar je alles rustig kan overwegen zonder emotie of paniek/ haast acties.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-01 23:26
zwembroek schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 16:22:
[...]

Ik heb er geen gevoel meer bij. Dat is nog erger.
Ik heb dat ook steeds meer, lamgeslagen, energie is op. En niet alleen door crypto maar alles lijkt een neerwaartse trend; klimaat, wereldeconomie, wereldleiders, oorlog en alle onzekerheid eromheen, .. Klink heel depri allemaal maar ben echt op zoek naar wat lichtpuntjes naast de zon die eindelijk weer eens wat vaker schijnt. Dus als iemand nog wat hopium te delen heeft graag ;)

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 06-01 20:24
anti elppa schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 16:33:
[...]

goede post!! En idd, dit is juist een periode waar je alles rustig kan overwegen zonder emotie of paniek/ haast acties.
Met bitcoin wel, neem aan dat je dat bedoelt

• kbuntu
  • Laatst online: 06-01 20:24
bsmpower schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 16:35:
[...]

Ik heb dat ook steeds meer, lamgeslagen, energie is op. En niet alleen door crypto maar alles lijkt een neerwaartse trend; klimaat, wereldeconomie, wereldleiders, oorlog en alle onzekerheid eromheen, .. Klink heel depri allemaal maar ben echt op zoek naar wat lichtpuntjes naast de zon die eindelijk weer eens wat vaker schijnt. Dus als iemand nog wat hopium te delen heeft graag ;)
Beste tip: lees alleen nog de regiokrant. Daar gaat het over dingen waar je daadwerkelijk iets van merkt. Als Poetin komt, staat het ook wel in de regiokrant

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 23:31
kbuntu schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 16:37:
[...]

Beste tip: lees alleen nog de regiokrant. Daar gaat het over dingen waar je daadwerkelijk iets van merkt. Als Poetin komt, staat het ook wel in de regiokrant
Haha juist. Is toch iets van alle tijden wat er in de wereld gebeurd. Alleen mensen worden nu compleet overspoeld door digitale info. Gek en angstig gemaakt zelfs. Nergens voor nodig.

Kijk zelf al weer uit naar volgende week om 5 dagen offline te gaan. Heerlijk. De kater daarna is wel iets minder.

• zwembroek
  • Laatst online: 15-01 11:55
[...]

Ik had het over Feyenoord. Maar dat past er prima tussen. ;)

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Alpina
Oke nog 1 hopiumpost voor bdsm.

https://www.nu.nl/tech-we...ijft-beetje-toenemen.html

Vrede op aarde want we moeten natuurlijk wel samen bekijken hoe we dat ding in een andere baan kunnen beuken.

Lijkt me een prachtig schouwspel met een lauwe schult in een tuinstoel.

• anti elppa
kbuntu schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 16:35:
[...]

Met bitcoin wel, neem aan dat je dat bedoelt
nieuw hier? :P

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 22:25
[...]

Dus als iemand nog wat hopium te delen heeft graag ;)
Zeker!

Ondanks dat ik met spanningsklachten uitviel is er hoop.
Tuurlijk, though times. Maar soms slaap ik de hele nacht door. Soms pieker ik een uur niet.

En waar hoop is, is leven. De zon breekt door, net als de eerste krokussen. Ik heb tijd, tijd om er van te genieten. De koude lucht doet goed. Wat is Utrecht eigenlijk een mooie stad.

Ik stiefel naar de gratis parkeerplek ver buiten het centrum. Onderweg, langs het kanaal en in de zon, kom ik één bankje tegen. Het staat bij een bijzonder gebouw.

Het blijkt iets te zijn dat NOIZ heet.

Af en toe loopt er iemand in of uit. Beheerders, die misschien wel een moeilijk leven hadden, maar dankbaar zijn dat ze dat ontworstelden. Bewoners, blij dat ze vannacht een dak boven het hoofd hebben.

Net als jij heb ik mijn sombere periodes, maar hey, we zijn volwassen mensen. Beheers je. Richt je alleen op (en toon dankbaarheid voor) wat wél OK is. Dat helpt je zoveel verder.

Maktub

• Daan-FR
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 18-07-2025
zwembroek schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 16:43:
[...]

Ik had het over Feyenoord. Maar dat past er prima tussen. ;)
Nou inderdaad. Feyenoorder zijn kost op dit moment meer energie dan crypto.

• zwembroek
Frozen-North schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 16:26:
Prime is echt totaal rekt.
Gelukkig was ik al uitgestapt.
Dat geld voor alle alts. Prime doet het niet slechter dan dan de rest buiten de top 100. Zelfs het meeste in de top 100 staat er rampzalig bij.

• zwembroek
Daan-FR schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 16:47:
[...]

Nou inderdaad. Feyenoorder zijn kost op dit moment meer energie dan crypto.
Ja na de bull jaren met Slot zijn we nu weer terug in de diepe beer.

• anti elppa
[...]

heb 3 dagen in een groot huis gezeten met allemaal kinderen van het weekend. Daar vallen de dingen die jij op noemt totaal bij in het niet. Ben nu nog herstellende, maar man oh man, wat ben ik blij met de rust bij mij thuis. Daar kan geen bier, invoegstrook coke, hand mdma of wat dan ook tegenop. Heerlijk.

Echt, ongekend hoe zwaar goed rust kan voelen.

• Daan-FR
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 18-07-2025
zwembroek schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 16:48:
[...]

Ja na de bull jaren met Slot zijn we nu weer terug in de diepe beer.
Helaas duurt die beer meestal langer dan de cryptobeer

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:27
[...]

komt goed joh ik zie juist meer lichtpuntjes, ergste hebben we gehad en daarmee bedoel ik de Covid periode +de oorlog wat zeer waarschijnlijk binnenkort stopt, 3 jaar oorlog is lang.
mbt de Europese economie zie ik wel dikke ellende, hopelijk komt het goed

nothing stops this train

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 19:11
IP en LTC blijven sterk. :)

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:55

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 16:50:
[...]

heb 3 dagen in een groot huis gezeten met allemaal kinderen van het weekend. Daar vallen de dingen die jij op noemt totaal bij in het niet. Ben nu nog herstellende, maar man oh man, wat ben ik blij met de rust bij mij thuis. Daar kan geen bier, invoegstrook coke, hand mdma of wat dan ook tegenop. Heerlijk.

Wat ben je toch een zure maxi _O-

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 22:25
[...]

Echt, ongekend hoe zwaar hoed rust kan voelen.
Ben je ongelukkig, dan is er is er geen beter advies dan een geit in huis nemen. Doe hem na een maand weg. Je zal ineens intens gelukkig zijn.

Geldt ook voor shitcoins, lijkt me.

[ Voor 5% gewijzigd door MrMrq op 18-02-2025 17:00 ]

Maktub

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 21:34
Verus vandaag nieuwe all time high tegen btc gemaakt.

Zeg dus niet alle ;)

• zwembroek
MrMrq schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 16:58:
[...]

Ben je ongelukkig, dan is er is er geen beter advies dan een geit in huis nemen. Doe hem na een maand weg. Je zal intens gelukkig zijn.

Oud Chinese wijsheid.

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12-2025
95.4K houd nog aardig stand, zullen ook wel moeten als je de lijn op ~94.3K zo ziet
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e1vBxzpXmONQ_afLV1UPsvjQe-E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/cyyY5lcvCfHq2OIHdiq4A4g0.png?f=fotoalbum_large

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:32
zwembroek schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 16:47:
[...]

Dat geld voor alle alts. Prime doet het niet slechter dan dan de rest buiten de top 100. Zelfs het meeste in de top 100 staat er rampzalig bij.
Klinkt alsof het weer tijd is om te kopen dus?

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 00:00
Van mij mag de boel snel weer gaan bewegen, ik vind het ook maar saai en verdien geen cent zo. Op of neer, maar doe iets saaie crypto! :9B

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

• zwembroek
Nubtrix schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 17:00:
[...]

Verus vandaag nieuwe all time high tegen btc gemaakt.

Zeg dus niet alle ;)
Werkelijk? Kom op man. Others/BTC zit al vanaf 2021 in een bearmarket. Laten we een shitcoin uit de top 1000 uitlichten die het beter doet. Het is net wat Benjamin Cowen zegt. I am not talking about your altcoin.

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 19:20
[...]

Dat zei Michael Jackson ook altijd..

• zwembroek
Het Fantoom schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 17:04:
[...]

Klinkt alsof het weer tijd is om te kopen dus?
Ga je gang zou ik zeggen.

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-01 23:00
[...]

Ben je ongelukkig, dan is er is er geen beter advies dan een geit in huis nemen. Doe hem na een maand weg. Je zal ineens intens gelukkig zijn.

Als klein kind had ik een geit. Was het beste huisdier ooit. Voorziet je ten alle tijden van eten en drinken. Melk en dropjes.

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 21:34
zwembroek schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 17:05:
[...]

Werkelijk? Kom op man. Others/BTC zit al vanaf 2021 in een bearmarket. Laten we een shitcoin uit de top 1000 uitlichten die het beter doet. Het is net wat Benjamin Cowen zegt. I am not talking about your altcoin.
I am dead serious.

iets met neus en feiten.

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:59
Don Guacamole schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 17:05:
[...]

Dat zei Michael Jackson ook altijd..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xO9A0BJHtr15i75y3h1a34m_IVg=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/zfpCMstHa4uKbij9uK68FjxB.jpg?f=user_large

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-01 16:04
Nubtrix schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 17:09:
[...]

I am dead serious.

iets met neus en feiten.
Ik had het dan wel geweten met zo'n mazzeltje...

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-01 20:39
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oyL4buIRLIHpcZaS4g7ECVbxjto=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/J4qBWLQ7f3yDLZINmRhUXDcu.jpg?f=fotoalbum_large

• zwembroek
Nubtrix schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 17:09:
[...]

I am dead serious.

iets met neus en feiten.
Ik begin @anti elppa steeds meer en meer te begrijpen. Shitcoiners zijn niet te redden. Een shitcoin uitlichten om je gelijk te halen.

• Kol Nedra
die zure maxi's ook altijd, ze hebben altijd gelijk!!

nothing stops this train

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-01 15:50
Don Guacamole schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 14:01:
Nexo gaat vanaf 22 feb zn voorwaarden veranderen, was hier al gedeeld, maar als je dus nexo token hebt en je zit onder die 5K grens heb je daar dus geen reet meer aan.
Kan je dus net zo goed omzetten in BTC. Ben je toch iets meer maxi.

Financieel advies.
Ik weet het niet zeker, maar ik meende ook gezien te hebben dat je, net als bij Youhodler, ook iedere week(?) opnieuw moet gaan aangeven dat je wil blijven 'Earnen', en dan ook ergens vijf klikken diep in de instellingen waar je dat iedere keer moet aangeven. Maar we zullen 't zien...

edit: hier was dat: https://support.nexo.com/...n-crypto-assets-explained
en dan bij "Clients registered before January 23, 2025"

[ Voor 12% gewijzigd door Eegee op 18-02-2025 17:36 ]

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-01 20:39
Ugh. Dit gaat hard ineens (in verhouding tot de laatste tijd dan he)

• DutchCrownNL
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PAmyUwPb1UrDusMgNZyo5I1az20=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NOpM1LlkuExbgF6xpStAMkY5.png?f=fotoalbum_large

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-01 11:42
We gaan weer goed rekt vandaag

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Kol Nedra
nog 0.71% naar beneden en eerste euro tp koop moment wordt weer gehit 👍

nothing stops this train

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:26

knakworst

Get more sats!

Brace yourselves. Michael zit geen grote correctie :+

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Kol Nedra schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 17:29:
die zure maxi's ook altijd, ze hebben altijd gelijk!!
Niet waar. Verus is beter.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

knakworst schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 17:40:
Brace yourselves. Michael zit geen grote correctie :+

[Twitter]
Gaan we al.

Haha. /s

• bsmpower
😭😭😭

• gebruikershaes
Dip dinsdag. Buy opportunities.

• bsmpower
Bartje in de maak?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PwHpXxbVOe1zut4nTitXqaSLLKg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i0fXsdW16rWsmds5n5VcmbH8.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4JdIKWY392f5U7vXvKgnlcB52GM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SJGiczl1nIaF6N6zfN0172zT.jpg?f=fotoalbum_large

• ByteMe_
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.etsystatic.com/24720022/r/il/89e850/2740887499/il_794xN.2740887499_jczy.jpg

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-01 08:37
Vraagje. Wanneer begon die bullrun precies?

Zero.

• Gelukszoekr
Pelox schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 18:03:
1 jan 2023

• Cpt.Iglo
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 29-12-2025
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vcQJ80wKdcp_fryAjasS6FYw0DM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Yh2SqFFzc7WiKS7JDnYhs0MT.jpg?f=fotoalbum_large

• ByteMe_
  • Niet online
Het was kerstochtend 1961
Keek ik naar mijn wallet en ik voelde mij wat gek
Want mijn Bitcoin, mijn Ether, mijn hele bezit
Alles verdwenen, ‘t was gewoonweg niet meer wit

Ik keek op mijn Ledger, ik keek op mijn app
Mijn portfolio weg, ik voelde een gap
Waar is mijn crypto? Wie heeft het gejat?
Was het een hacker of mijn eigen kattenkwaad?

Refrein:
Satoshi, Satoshi, waar is mijn coin?
Was het een rug pull of een fout in mijn join?
HODL, zeiden ze, diamond hands!
Maar nu sta ik hier zonder een cent!

Mama zei nog: “Had je niet moeten traden”
Papa riep: “Moet je maar niet op hype meegaan”
Mijn broer lachte: “Je had het zelf kunnen weten”
En ik dacht: "Verdomme, had ik maar wat gegeten"

Refrein:

Toen kwam ik erachter, het was geen hack
Ik had zelf getypt in een scam met een gek
Een linkje, een airdrop, een gratis NFT
Maar nu was mijn wallet gewoon geschiedenis

Papa grinnikte en tikte zijn glas
“Jongen, dit is hoe de markt altijd was”
Mama zei: “Koop gewoon weer een huis”
En ik dacht: “Nee joh, ik wil naar de maan… net als Musk zijn muis”

Laatste refrein:

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 22:09
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ycPqc3kmp3FEMUYTPRRJR-AsB0s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/orUNHwkGlJyWKn6wNJg0x0Bs.jpg?f=fotoalbum_large

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
* Stukfruit zet in op de inverse bsmpower

Dat zit wel Schnorr.

• sjorremans
Trieste geitenbende

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• MrFX
  • Laatst online: 15-01 12:33
Darrell schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 10:48:
Wen weer gezelligheid in de slowchat?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6Zzg4qXGqgOiO9MT6tz-4MqZ5pg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/4ycWwNJj1nZw3NMX1p2d3Igl.gif?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• DutchCrownNL
Hoop longs eruit gewipt, nu lekker door naar 98K voor de shorts, kan ie daarna weer terug naar de stablecoin express :+

• zwembroek
DutchCrownNL schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 18:42:
Hoop longs eruit gewipt, nu lekker door naar 98K voor de shorts, kan ie daarna weer terug naar de stablecoin express :+
Nog een stukje dieper.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GkDacPkbQAALeNF?format=jpg&name=medium

• gebruikershaes
93.8. Zeg ik. Althans, daar staat een order. ;)

• zwembroek
gebruikershaes schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 18:52:
[...]

93.8. Zeg ik. Althans, daar staat een order. ;)
Ik zit ook met de vinger boven de knoppen. Maar geen zin om een vallend mes op te vangen.

• gebruikershaes
zwembroek schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 18:54:
[...]

Ik zit ook met de vinger boven de knoppen. Maar geen zin om een vallend mes op te vangen.
Ben ik niet zo bang voor. Er ligt ook een berg support bij 91k. Pas daar onder ga ik me zorgen maken.

• Mr Ronman
  • Laatst online: 14-01 18:18
We zullen zodadelijk wel een keer de bodem van vandaag gehad hebben denk ik, morgen eventueel weer verder dalen.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Enne, hebben we er nog vertrouwen in?

• John245
tomtom901 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 19:00:
Zolang btc net op 6 cent sta heb ik er vertrouwen in. Wel fijn dat mijn aandelen PF vandaag 5,45 % gestegen is.

[ Voor 12% gewijzigd door John245 op 18-02-2025 19:02 ]

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

• ytr81
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 20:35
damp it

• sjorremans
Einde bullrun dit

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DKj94Jt50_rdtiohXu8j3boBPZA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TM5NtIlsZ6eB8pZIhjw1SxoW.jpg?f=fotoalbum_large

• gebruikershaes
Ping. Mijn eerste order is gehit.

• John245
Wat heb je gekocht?

• gebruikershaes
Nee sorry dat was de magnetron. Maar BTC @93800

• knakworst

knakworst

Get more sats!

FDRL

Financial Dependency Retire Late

• zwembroek
CEO van Jup is ook betrapt op insider trading. Die pakten al die goede memes al voor launch op. Dus naast alle fees die Jup genereerde namen ze hun gebruikers ook een keer extra door alle goede memes te snipen. Van mij mag al die Solana shit naar zero.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
zwembroek schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 19:11:
CEO van Jup is ook betrapt op insider trading. Die pakten al die goede memes al voor launch op. Dus naast alle fees die Jup genereerde namen ze hun gebruikers ook een keer extra door alle goede memes te snipen. Van mij mag al die Solana shit naar zero.
Op whatsapp heb ik hier een sticker voor - "Teleurgesteld, maar niet verrast"

• gebruikershaes
Ach dat gebeurt vanzelf wel. Als er genoeg mensen gescammed worden… het is alleen jammer dat dat geld niet naar de goede coins flowt.

• gebruikershaes
Het mooiste zou zijn. Dat alle landen hun reserves in BTC doen. En dat Satoshi wakker wordt en iedereen de moeder rug pulled.

• Gelukszoekr
zwembroek schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 19:11:
Verbaasd mij niks. Het kan de "gebruikers" van Solana echt niet interesseren trouwens. In de marketing is een bekend fenomeen "Er bestaat geen slechte reclame". Zal me niks verbazen als hierdoor de prijs van JUP omhoog gaat

• Kol Nedra
heey wat leuk, ik ben weer eurootjes armer en bitcoin rijker *O*

nothing stops this train

• zwembroek
Gelukszoekr schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 19:19:
[...]

Verbaasd mij niks. Het kan de "gebruikers" van Solana echt niet interesseren trouwens. In de marketing is een bekend fenomeen "Er bestaat geen slechte reclame". Zal me niks verbazen als hierdoor de prijs van JUP omhoog gaat
Ik denk dat je er deze keer naast zit. De woede op Twitter is overal aanwezig met al die meme scams. De CEO is al opgestapt volgens mij. Heb je de chart gezien?

• Gelukszoekr
zwembroek schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 19:21:
[...]

Ik denk dat je er deze keer naast zit. De woede op Twitter is overal aanwezig met al die meme scams. De CEO is al opgestapt volgens mij. Heb je de chart gezien?
Nee haha. Ik ga kijken :P

-edit. Valt wel mee toch? Niet echt LUNA actie ofzo. 15% op de daily. Dat is een beetje het gemiddelde in altcoinland vandaag toch?

[ Voor 17% gewijzigd door Gelukszoekr op 18-02-2025 19:24 ]

• zwembroek
Gelukszoekr schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 19:22:
[...]

-edit. Valt wel mee toch? Niet echt LUNA actie ofzo. 15% op de daily. Dat is een beetje het gemiddelde in altcoinland vandaag toch?

• zwembroek
Stond een paar dagen geleden op 0,97. :)

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:49

Vis

Litecoin 👀 strong

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• gebruikershaes
Reverse incoming. Laatste kans om onder de 95 in te stappen.

• jvel92
zwembroek schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 19:21:
[...]

Was dat niet de CEO van Meteora die is opgestapt? Meteora is dan weer onderdeel van Jup.

Maar goed, zal bij Jup ook ongetwijfeld wel aan insider trading gedaan worden

• zwembroek
jvel92 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 19:27:
[...]

Was dat niet de CEO van Meteora die is opgestapt? Meteora is dan weer onderdeel van Jup.

Maar goed, zal bij Jup ook ongetwijfeld wel aan insider trading gedaan worden
Zou kunnen idd. :) Zag het voorbijkomen. Misschien niet goed gelezen. maar de scam is er niet minder door haha.

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-01 06:46

koelebobes

Wen BTC €100K

BTC maakt een mooi dipje, net maar even iets gekocht om mijn average te verlagen :D

BTC €94.837,08

• Alpina
Gelukszoekr schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 19:22:
[...]

Wanneer je shitcoin maar 5% in plaats van 15% op de daily doet.

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:43

YES

Moderator General Chat
Feyenoord kijken maar ondertussen is TP 1 van mijn huidige short gehit :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2NfDL2ZiuoErHr9Dfs54IDrdQWo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HZn47gSGPWVkjiWOh6XF5MJ7.png?f=fotoalbum_large

• anti elppa
altijd. pas bij 6 cent word ik wat onrustig

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 19:34:
[...]

altijd. pas bij 6 cent word ik wat onrustig
Zou ik ook zijn als ik jou was, moet je die kutbaan nog langer volhouden :')

• jvel92
zwembroek schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 19:30:
[...]

Zou kunnen idd. :) Zag het voorbijkomen. Misschien niet goed gelezen. maar de scam is er niet minder door haha.
Nee, klopt inderdaad. Kan mij enigszins ook wel voorstellen dat de verleiding voor dit soort gasten groot is. Zeker als je ziet dat het in crypto überhaupt niet zo nauw wordt genomen wat betreft ethische normen en men het al vrij snel alweer vergeet, omdat er een nieuwe nog grotere scam is.

Je ziet ook non-stop KOL’s die een bullish chart delen van een of andere shit coin en iedereen duikt erop _O-

• Kol Nedra
het is stuk drukker in de SC, er is zeker prijsactie? :D

nothing stops this train

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

Kol Nedra schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 19:37:
het is stuk drukker in de SC, er is zeker prijsactie? :D
ETH blijft mooi boven de 2500 euro anders had ik daar ook nog een flufje van gekocht, maar ben blij met mijn BTC op 90.1

BTC €94.837,08

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-12-2025
Mijn PF is in BTC waarde minimaal gezakt met de BTC dump, heb dus blijkbaar de beste shitcoins uitgezocht :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZNm_j4ro9HGUk7UlCZ552EoDwwk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2K84c5dOUc8bposA2rkXiQe2.jpg?f=fotoalbum_large

• YES

YES

Moderator General Chat
koelebobes schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 19:38:
[...]

ETH blijft mooi boven de 2500 euro anders had ik daar ook nog een flufje van gekocht, maar ben blij met mijn BTC op 90.1
Euro?!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V4YB9LaaeLn3Kvja-j6LCnf6t84=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/T94oHOqHCywvCaJS39Lrlu87.jpg?f=user_large

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

Euro my dude, dan weet ik tenminste wat ik in de portemonnee heb, price targets reken ik via google om van USD naar euro :+

BTC €94.837,08

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 15-01 10:33

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Ico 2017
Nft 2021
Max extract 2025

Hoort bij de cyclus

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

• John245
koelebobes schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 19:38:
[...]

Nu 89,7

• YES

YES

Moderator General Chat
koelebobes schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 19:41:
[...]

Euro my dude, dan weet ik tenminste wat ik in de portemonnee heb, price targets reken ik via google om van USD naar euro :+
Is ook gewoon een soort running gag om dit plaatje te posten als het over Euro gaat. Mij maakt het allemaal niet uit. Mijn HODL potje wordt in Cointrackr makkelijk in Dollar, Euro en BTC weergeven dus wat dat betreft weet ik altijd wel waar ik aan toe ben :)

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

Hahaha zou heel graag nog meer bij willen kopen maar moet iets meer gespreid kopen!

BTC €94.837,08

• zwembroek
koelebobes schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 19:48:
[...]

Hahaha zou heel graag nog meer bij willen kopen maar moet iets meer gespreid kopen!
Even wat bewaren voor de 78k-85k range. :*)

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

zwembroek schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 19:50:
[...]

Even wat bewaren voor de 78k-85k range. :*)
Als we 85k aanraken dan gaat het hard... _/-\o_ _/-\o_ :9~

En welke range voor ETH? :+

[ Voor 6% gewijzigd door koelebobes op 18-02-2025 19:51 ]

BTC €94.837,08

Pagina: 1 ... 72 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!