Ik besef dat mijn vorige reactie misschien verkeerd is overgekomen, wat niet mijn bedoeling was. Een groot deel van de mensen noemt deze ‘range’ saai, maar dat hangt af van je eigen invalshoek. Als je gelooft dat de BTC-koers op termijn zal stijgen, is dit juist een uitgelezen kans om geleidelijk in te stappen en geen enkele boot te missen.Guere schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 15:42:
[...]
Ehh, ok? Ik zeg toch nergens dat je de range niet kan traden? Ik zeg alleen maar dat men dit overduidelijk een oersaaie range vind en dat het fijn zou zijn om daaraan te ontsnappen.
Begrijp niet zo goed waarom je dan met "ez money" opmerkingen over traden aankomt. Komt een beetje betweterig over. Jij weet ook wel dat een groot gedeelte van de mensen niet trade en erin zit voor de HODL, en in dat scenario wil je ook gewoon dat de koers stabiel omhoog beweegt en niet in een range blijft.
Denk je dat de BTC-prijs gaat dalen? Dan biedt deze rustige fase juist genoeg tijd om een verkoop- of exitstrategie uit te werken. In feite heb je zelden zoveel ruimte om rustig na te denken over je keuzes als in deze zijwaartse markt.
Je kunt er ook voor kiezen om te verkopen aan de top van de range en opnieuw in te kopen aan de onderkant, zodat je kunt accumuleren. Heb je aan het begin van deze range al een van beide opties uitgevoerd, dan kan ik me voorstellen dat het nu wat saai voor je is. Daarom merkte ik eerder op dat het ook interessant kan zijn om naar reguliere markten te kijken. Je kunt daar bijvoorbeeld rustig HODL’en in aandelen als NVDA en andere bedrijven.
Ik hoop dat ik sommigen hiermee een extra perspectief kan geven in deze “saaie” BTC-periode, juist door niet alleen naar BTC of altcoins te kijken, maar breder te oriënteren.
Never ever financial advice...
/f/image/cyyY5lcvCfHq2OIHdiq4A4g0.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/J4qBWLQ7f3yDLZINmRhUXDcu.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/NOpM1LlkuExbgF6xpStAMkY5.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/i0fXsdW16rWsmds5n5VcmbH8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SJGiczl1nIaF6N6zfN0172zT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Yh2SqFFzc7WiKS7JDnYhs0MT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/orUNHwkGlJyWKn6wNJg0x0Bs.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TM5NtIlsZ6eB8pZIhjw1SxoW.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/HZn47gSGPWVkjiWOh6XF5MJ7.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2K84c5dOUc8bposA2rkXiQe2.jpg?f=fotoalbum_large)