[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #29 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 70 ... 252 Laatste
Acties:
  • 932.654 views

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:59
zwembroek schreef op maandag 17 februari 2025 @ 19:53:
Doe mij de beer maar weer. Tering wat een niveau hier.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jNigZN_MJrS-AlB4hAS6QrWWw0c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8FAl2AbbXjjkB4zpxZIlRCzX.jpg?f=fotoalbum_large

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-01 23:26
tomtom901 schreef op maandag 17 februari 2025 @ 19:13:
Snap niet zo goed waarom mensen hier zulke bearish platen posten. We zitten nog steeds in de range, zolang 90k niet breekt kan het letterlijk alle kanten op. Breekt 90k, dan pas kijken we verder (naar beneden).
Alts zitten de laatste maanden al in de bear. Als BTC naar 90K gaat dan is iedereen met alts echt compleet rekt. Dat boeit de bitcoin maxis niet, maar het zal niet helpen met de adoptie (denk ik).

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:59
Ok ok, nog één keer naar beneden en dan eindeloos omhoog
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9Ck5-aGxVVWLrj5rhFjATeBQA-8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/heqaZNmho8ccwt75ONaIDC7d.jpg?f=fotoalbum_large

• Magpie
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17:43
Ik blijf fundamenteel bullish voor bitcoin. Institutioneel geld blijft binnenstromen, vraag is er. Van belang is dat in deze lange periode met een prijs tussen zeg 90-110k de verkoopdruk van houders met een (zeer) lage gak af gaat nemen. Dan pas kan de prijs verder omhoog, net zoals die uit de vorige range naar 100k+ schoot. Geduld is een schone zaak, zou mijn moeder zeggen...

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 17:24
Al mijn alts in Verus geroteerd.
BTC/VRSC/ETH maxi nu.

Ethereum tegen beter weten in, maar lfg right?

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
bsmpower schreef op maandag 17 februari 2025 @ 20:30:
[...]

Alts zitten de laatste maanden al in de bear. Als BTC naar 90K gaat dan is iedereen met alts echt compleet rekt. Dat boeit de bitcoin maxis niet, maar het zal niet helpen met de adoptie (denk ik).
Adoptie van de alts in kwestie of Bitcoin?

Dat zit wel Schnorr.

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Taro schreef op maandag 17 februari 2025 @ 19:56:
Eerder vandaag: Shit, PEPE gisteren op de bodem verkocht -O-
[Afbeelding]

Gelukkig valt het mee *O*
[Afbeelding]
Baaj Haaj Sell loooooo

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:44

knakworst

Get more sats!

[...]

Want dat we geen fartcoin en butthole hebben die moon gaan is nadelig voor bitcoin :?

Ik zie instituties eerder bitcoin inladen zonder een losgeslagen altmarkt eigenlijk.

• bsmpower
Stukfruit schreef op maandag 17 februari 2025 @ 20:37:
[...]

Adoptie van de alts in kwestie of Bitcoin?
Crypto in zijn algemeenheid. De vorige cyclus zijn veel vrienden en collegas geld verloren. Merk in mijn omgeving (familie, vrienden, werk, sport) dat niemand meer crypto heeft en ook niet over wordt gesproken. Dat was jaren geleden wel anders, moest ik iedereen uitleggen hoe je een wallet moest aanmaken. Ik was ook al een beetje in slaap gesust (lees: portfolio lange tijd op een heel laag punt) en eigenlijk pas afgelopen zomer weer wat meer aandacht voor. Had even hoop tot begin December en sindsdien is het gewoon weer terug bij af. Ik ben nu zelf ook aan het kijken naar een exit om nooit meer terug te keren.

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 09:46
[...]

Wat is voor jou adoptie en wanneer is dat doel behaald?

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:04
bsmpower schreef op maandag 17 februari 2025 @ 20:47:
[...]
Ik ben nu zelf ook aan het kijken naar een exit om nooit meer terug te keren.
Welnee, jij geniet ook gewoon van de aandacht die je hier krijgt

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• ByteMe_
  • Niet online
[...]

Crypto in zijn algemeenheid. De vorige cyclus zijn veel vrienden en collegas geld verloren. Merk in mijn omgeving (familie, vrienden, werk, sport) dat niemand meer crypto heeft en ook niet over wordt gesproken. Dat was jaren geleden wel anders, moest ik iedereen uitleggen hoe je een wallet moest aanmaken. Ik was ook al een beetje in slaap gesust (lees: portfolio lange tijd op een heel laag punt) en eigenlijk pas afgelopen zomer weer wat meer aandacht voor. Had even hoop tot begin December en sindsdien is het gewoon weer terug bij af. Ik ben nu zelf ook aan het kijken naar een exit om nooit meer terug te keren.
:? Terug bij af? Weer lekker goed onderbouwd enzo... Jaren terug hoorde ik nog niks over Landen die BTC reserves willen opbouwen.

• bsmpower
Gelukszoekr schreef op maandag 17 februari 2025 @ 20:51:
[...]

Welnee, jij geniet ook gewoon van de aandacht die je hier krijgt
Denk je? Negatieve aandacht is ook aandacht, maar ik geniet daar echt niet van hoor. Het is bekend dat dit hele crypto gebeuren me veel stress geeft en mijn mood beïnvloed (en indirect daarmee ook hoe ik thuis ben of op werk). Dus zo gauw het een leuk bedrag is wil ik de boel verkopen. Mogelijk heb ik die kans alleen al gemist toen we eind vorig jaar een mini alt seizoen hadden (achteraf gezien).

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 17:24
[...]

Volledig exiten was hier nooit een optie.
Blijven proberen zou ik zo zeggen. En zeker in de bear actief op zoek gaan.

2017: gefaald
2021: gefaald
2024: victory

• Gelukszoekr
bsmpower schreef op maandag 17 februari 2025 @ 20:54:
[...]

Denk je? Negatieve aandacht is ook aandacht, maar ik geniet daar echt niet van hoor. Het is bekend dat dit hele crypto gebeuren me veel stress geeft en mijn mood beïnvloed (en indirect daarmee ook hoe ik thuis ben of op werk). Dus zo gauw het een leuk bedrag is wil ik de boel verkopen. Mogelijk heb ik die kans alleen al gemist toen we eind vorig jaar een mini alt seizoen hadden (achteraf gezien).
Als het je echt teveel stress geeft, dan moet je gewoon nu verkopen. Je geeft zelf eigenlijk al aan dat je er geen vertrouwen in hebt, waar wacht je dan op? Nergens ga je garanties krijgen dat het ooit nog wat gaat worden. Verkoop het gewoon, dan loop je weg met een kleine winst, of een beetje verlies en kan je weer rustig slapen.

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-01 12:09
Gelukszoekr schreef op maandag 17 februari 2025 @ 20:56:
[...]

Als het je echt teveel stress geeft, dan moet je gewoon nu verkopen. Je geeft zelf eigenlijk al aan dat je er geen vertrouwen in hebt, waar wacht je dan op? Nergens ga je garanties krijgen dat het ooit nog wat gaat worden. Verkoop het gewoon, dan loop je weg met een kleine winst, of een beetje verlies en kan je weer rustig slapen.
Is helaas al 100x tegen hem gezegd. Ik reageer er niet meer op.

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 20:59
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G6UjG1K8RbLoWpvG_LVmOw7PaMk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SkKFwq9oJtur8Oq50WzjdzRU.jpg?f=fotoalbum_large

Kans is nog niet verkeken voor eth!

• Beug
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 03-01 20:51
Proficiat @DarkShadow ! Van harte.

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 28-11-2025

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

knip, shill

[ Voor 96% gewijzigd door tomtom901 op 18-02-2025 08:29 ]

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:10
Ben heel benieuwd naar dit event:

ik hoop dat al het goud er gewoon ligt, maar bij Bitcoin kun je het iig altijd snel verifiëren of de wallet het daadwerkelijk die bitcoin heeft.

nothing stops this train

• Peterre
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 24-04-2025
Kol Nedra schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 00:46:
[Twitter]

ik hoop dat al het goud er gewoon ligt, maar bij Bitcoin kun je het iig altijd snel verifiëren of de wallet het daadwerkelijk die bitcoin heeft.
Idd, ben heel benieuwd hoe een stapel geverfd lood er uit ziet :P

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Kol Nedra schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 00:46:
[Twitter]

In ieder geval ligt het sowieso niet allemaal op één locatie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZjV3pj80AIne6ciZW21uOoufC0A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9H5d6hCJkI2zM1fwH6ZeAax7.jpg?f=fotoalbum_large
Stop svp met trappen in de publiciteitsstunts van Leon. Stop making stupid people famous.

Daarnaast heeft die andere kerel uit een vorig Trump-kabinet al eens een kijkje genomen:

Dat zit wel Schnorr.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:47

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Die Musk gaat AI nodig hebben. Ik geloof er niet in dat alle goud wat er zou moeten liggen ook echt aanwezig is...

Ach ja dan gaan we toch gewoon in December streamen dat we hier in Nederland schoenen vol proppen met gouden munten? Gewoon te koop bij elke supermarkt O-) Even de fomo op goud aanwakkeren. >:)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 06-01 20:24
Wat gebeurt er met Solana? Volgende chain na ETH die flinke klappen krijgt?

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:16

Vis

kbuntu schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 06:37:
Zijn verdiende loon. Solana is het kwaad van de cryptoscene.. pump en dump stichter. Weg ermee en snel.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• kbuntu
Vis schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 06:56:
[...]

Zijn verdiende loon. Solana is het kwaad van de cryptoscene.. pump en dump stichter. Weg ermee en snel.
Zou kunnen, maar is het ook geen teken aan de wand dat een tweede grote chain de weg naar onder heeft gevonden?

• Vis

Vis

kbuntu schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 07:00:
[...]

Zou kunnen, maar is het ook geen teken aan de wand dat een tweede grote chain de weg naar onder heeft gevonden?
Ik hoop het

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 09:46
kbuntu schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 06:37:
$Libra launch van afgelopen vrijdag leek de spreekwoordelijke druppel, die de emmer vol met scams deed overlopen. Daarnaast komen er de komende weken behoorlijk wat grote FTX unlocks.

Zorgt voor een perfect storm. Met mogelijk een mooi koop moment.

• bsmpower
Zogenaamde repeterende cyclussen, Februari altijd een groene maand, maanstanden en weet ik veel wat nog meer aan indicatoren kunnen allemaal de prullenbak in 😂

• Vis

Vis

bsmpower schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 07:24:
Zogenaamde repeterende cyclussen, Februari altijd een groene maand, maanstanden en weet ik veel wat nog meer aan indicatoren kunnen allemaal de prullenbak in 😂
De cycle is aan het wachten tot jij eindelijk eens verkoopt op de bodem. Daarna gaan we een nieuwe weekly cycle in. Toe maar jong, druk op die sell knop.

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-01 16:03
Als je opgelet had wist je dat we een failed daily cycle hebben en dat het exact zo uitspeelt als velen dachten, behalve dan dat btc best sterk blijft tot nu toe.

Als we deze of volgende week een goede daily cycle low neerzetten, dan is dat ook direct de weekly. Dan zouden we in de huidige structuur er sterk moeten uitkomen, als dat niet zo is, dan gaat de stemming pas echt bearish worden ;)

[ Voor 21% gewijzigd door DarkShadow op 18-02-2025 07:49 ]

• bsmpower
Vis schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 07:47:
[...]
De cycle is aan het wachten tot jij eindelijk eens verkoopt op de bodem. Daarna gaan we een nieuwe weekly cycle in. Toe maar jong, druk op die sell knop.
De bodem is nog niet bereikt dus ik wacht nog ff

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 19:11
bsmpower schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 07:50:
[...]

De bodem is op 0

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:37
6 cent toch?

Zero.

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07:02
Vis schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 06:56:
[...]

Ook weg met email dan. Al die miljarden dollars aan scam en phishing emails die mensen verloren hebben.

• John245
ViNOK16Bit schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 08:03:
[...]

Ook weg met email dan. Al die miljarden dollars aan scam en phishing emails die mensen verloren hebben.
e-mail is zou ouderwets en weinig effectief. Ik ken al bedrijven die het niet meer gebruiken (althans zo minimaal mogelijk).

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

• kbuntu
jvel92 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 07:20:
[...]

$Libra launch van afgelopen vrijdag leek de spreekwoordelijke druppel, die de emmer vol met scams deed overlopen. Daarnaast komen er de komende weken behoorlijk wat grote FTX unlocks.

Wat is de verwachting bij deze unlocks? Las ergens dat BTC wordt uitgekeerd tegen het toen geldende prijsniveau of krijgen mensen het gewoon in dollars/euro’s uitgekeerd? Geldt zoiets dan ook voor andere coins?

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:25

tomtom901

Moderator General Chat
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eOdWgfnqbg21dzHP1lMVCEJGut4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dJiv0xPw2sWkL47oSZQ6obHu.jpg?f=fotoalbum_large

Oeps..

• keanu_
jvel92 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 07:20:
[...]

En ook geen enkel vertrouwen in de ETF launch

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 14-01 18:42
Je zou denken dat als je 100x iets verkeerd doet je vanzelf iets gaat veranderen. Jij bent het bewijs dat dit niet het geval is. Precies hetzelfde gedrag vertonen en een ander resultaat verwachten, hoe stupide ben je?

Als je een ander resultaat wil zul je ook iets anders moeten doen. Als suggestie, minder janken en eindelijk eens die knoop doorhakken.

• Mr Ronman
  • Laatst online: 14-01 18:18
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VdcdIaQ9maag_txROo6XtB3bFXs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5pQAOPosUBxSFTcggUZjhL4g.jpg?f=fotoalbum_large

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:49
Haha, volgens mij is dit echt jouw guilty pleasure: genieten van dat soort huilie verhalen op Reddit _O-

Dit is ook echt wel weer een pareltje... groene candles chasen en dan zo'n bedrag in één klap in Solana gooien... whyyyy :|

• Mr Ronman
kbuntu schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 08:10:
[...]

Wat is de verwachting bij deze unlocks? Las ergens dat BTC wordt uitgekeerd tegen het toen geldende prijsniveau of krijgen mensen het gewoon in dollars/euro’s uitgekeerd? Geldt zoiets dan ook voor andere coins?
FTX repayments was in dollars had ik begrepen, zou eigenlijk helemaal niet zo bearish moeten zijn.

• WarsemaW
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 07-01 23:11
Soms vraag ik me af wie mijn Solana gekocht heeft een paar week terug.

Hij dus😄

• Vis

Vis

bsmpower schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 07:50:
[...]

Dan kun je nu nog met winst verkopen, en later meer terug kopen. Waarom doe je dat niet dan als je dat zo zeker weet?

• kbuntu
Mr Ronman schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 08:56:
[...]

FTX repayments was in dollars had ik begrepen, zou eigenlijk helemaal niet zo bearish moeten zijn.
Nee inderdaad. Je zou zeggen wees blij dat je je nog geld krijgt. Ik snap wel dat als je dat geld krijgt het heel prettig is dat Solana dan ook even naar de bottom gaat, mocht je nog willen inkopen :P

• keanu_
kbuntu schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 09:03:
[...]

Nee inderdaad. Je zou zeggen wees blij dat je je nog geld krijgt. Ik snap wel dat als je dat geld krijgt het heel prettig is dat Solana dan ook even naar de bottom gaat, mocht je nog willen inkopen :P
Toch wel mooi, met je FTX geld van o.a. de massale collaps met SOL die er toen volgde, weer in SOL stappen...

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Guere schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 08:56:
[...]

Haha, volgens mij is dit echt jouw guilty pleasure: genieten van dat soort huilie verhalen op Reddit _O-

Dit is ook echt wel weer een pareltje... groene candles chasen en dan zo'n bedrag in één klap in Solana gooien... whyyyy :|
Betrapt. Maar ik weet ook nog wie bijna al zijn SOL verkocht rond die 275 :Y) _O- Net wel wat opgepikt op 164.

Weet niet, ik moet gewoon elke cycle het hardste lachen om al die moon chasers. Zelfde met dat $TRUMP, ik kan daar eigenlijk alleen maar van genieten als dat snoeihard rekt gaat. Hier heb ik nog wat waarschuwingen gestrooid maar het is gewoon eigen schuld, dikke bult.

• Kol Nedra
MNT target gehit op $1.075, weer lager inschalen :)

nothing stops this train

• Shaflic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 31-12-2025
Ik dacht SOL te hebben gekocht in de dip vorige week, maar het blijft maar nieuwe bodems opzoeken 😅

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Shaflic schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 09:11:
Ik dacht SOL te hebben gekocht in de dip vorige week, maar het blijft maar nieuwe bodems opzoeken 😅
<The dip keeps dipping gif>

• bsmpower
Vis schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 09:01:
[...]

Dan kun je nu nog met winst verkopen, en later meer terug kopen. Waarom doe je dat niet dan als je dat zo zeker weet?
Mijn reactie was toch duidelijk een grapje terug op jou reactie dat ik op de bodem moet verkopen... Weet ik veel wat er gaat gebeuren. Anders had ik toch al lang verkocht als ik zeker wist dat we zo rekt zouden gaan de laatste maanden. Disclaimer voordat iedereen weer helemaal lijp wordt hier: ik heb het over alts

En over al die "adviezen", wat nu makkelijk praten is achteraf omdat het toevallig ook is uitgekomen. Ik heb maanden geleden, toen BTC nog boven de 100K stond, toch ook een bericht geplaatst dat Bitcoin richting de 80K gaat als er eenzelfde percentuele correctie komt als eerdere jaren. Daar heeft toch ook niemand naar geluisterd. Dat vinden jullie natuurlijk heel logisch. Maar jullie vinden het wel onbegrijpelijk dat ik niet naar de adviezen van anonieme personen in een crypto topic luister. 8)7

En dan zeggen "dan verkoop je toch gewoon". Alsof dat zo eenvoudig is. Ja het is drukken op de sell knop. Maar dan heb ik jaren gehold om uiteindelijk op de bodem van mijn portfolio te verkopen. En dan denken jullie dat ik daarna rustig kan slapen en geen zorgen meer heb :+ . Ja het kan nog veel verder dalen dan nu, maar ik zit op dit moment eerder op mijn ATL dan ATH. Alts dalen al maanden op een rij, en dit kan zeker nog doorzetten, maar ik verwacht ook wel weer een keer een correctie omhoog.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
bsmpower schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 09:14:
[...]
. Ja het kan nog veel verder dalen dan nu, maar ik zit op dit moment eerder op mijn ATL dan ATH. Alts dalen al maanden op een rij, en dit kan zeker nog doorzetten, maar ik verwacht ook wel weer een keer een correctie omhoog.
Nou, dan heb je een plan. Daarop handelen en niet af laten leiden, dan kan je achteraf alleen jezelf de schuld geven. Zo simpel is 't gewoon.

• zwembroek
  • Laatst online: 11:55
kbuntu schreef op maandag 17 februari 2025 @ 20:22:
[...]

Is niet fair meteen zo te reageren. Ja je hebt al dingen eerder gepost, deze ook gelezen, echter was ik meer benieuwd naar hoe je het NU ziet. Situatie verandert naar mijn idee nogal eens in crypto, dus prima als je denkt dat het nog hetzelfde is, zoals je eerder postte, maar volstaat voor mij om dan even te refereren naar die post
Het is een high timeframe chart. Dus die is geldig voor een langere periode totdat Bitcoin zijn kaarten laat zien. Verdiep je eens in de materie dan had je dit kunnen weten.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Vis

Vis

[...]

Mijn reactie was toch duidelijk een grapje terug op jou reactie dat ik op de bodem moet verkopen... Weet ik veel wat er gaat gebeuren. Anders had ik toch al lang verkocht als ik zeker wist dat we zo rekt zouden gaan de laatste maanden. Disclaimer voordat iedereen weer helemaal lijp wordt hier: ik heb het over alts

En over al die "adviezen", wat nu makkelijk praten is achteraf omdat het toevallig ook is uitgekomen. Ik heb maanden geleden, toen BTC nog boven de 100K stond, toch ook een bericht geplaatst dat Bitcoin richting de 80K gaat als er eenzelfde percentuele correctie komt als eerdere jaren. Daar heeft toch ook niemand naar geluisterd. Dat vinden jullie natuurlijk heel logisch. Maar jullie vinden het wel onbegrijpelijk dat ik niet naar de adviezen van anonieme personen in een crypto topic luister. 8)7

En dan zeggen "dan verkoop je toch gewoon". Alsof dat zo eenvoudig is. Ja het is drukken op de sell knop. Maar dan heb ik jaren gehold om uiteindelijk op de bodem van mijn portfolio te verkopen. En dan denken jullie dat ik daarna rustig kan slapen en geen zorgen meer heb :+ . Ja het kan nog veel verder dalen dan nu, maar ik zit op dit moment eerder op mijn ATL dan ATH. Alts dalen al maanden op een rij, en dit kan zeker nog doorzetten, maar ik verwacht ook wel weer een keer een correctie omhoog.
Oh je maakte een grapje..

Dacht even dat je aan het trollen was, dom van me.

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:12

YES

Moderator General Chat
[...]

En over al die "adviezen", wat nu makkelijk praten is achteraf omdat het toevallig ook is uitgekomen.
Oh, toevallig ja?
Ik heb maanden geleden, toen BTC nog boven de 100K stond, toch ook een bericht geplaatst dat Bitcoin richting de 80K gaat als er eenzelfde percentuele correctie komt als eerdere jaren. Daar heeft toch ook niemand naar geluisterd.
Oh, hoe weet je dat er niemand naar geluisterd heeft? Hoe weet je dat hier niemand van een flinke correctie op BTC uitgaat? Volgens mij wordt hier al tijden gesproken over 78k, 91k en dat soort levels. Maar goed, niemand die er vanuit gaat verder hoor.
Dat vinden jullie natuurlijk heel logisch. Maar jullie vinden het wel onbegrijpelijk dat ik niet naar de adviezen van anonieme personen in een crypto topic luister. 8)7
Jij komt hier keer op keer je hart uitstorten, dat het geïnterpreteerd wordt als een vraag om advies is misschien achteraf niet correct geweest. Maar het is elke keer hetzelfde liedje.
Je begint hierboven nota bene zelf met ik heb het over alts en om te illustreren dat je zelf ook een bepaalde stelling/voorspelling hebt gepost waar niemand naar luistert begin je over BTC. Toch gek dat iedereen je BTC adviseert omdat dat nou eenmaal ook wat voorspelbaarder/betrouwbaarder is, je daar niets mee doet maar om je gelijk te halen toch even je eigen BTC voorspelling aanhaalt.

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 20:46
Ik denk dat goud meer iets voor jou is bdsm.

Wat stabieler.

• ByteMe_
  • Niet online
Of nog stabieler: de rente van de bank.

O, wacht :+

• kazzzdafke
  • Laatst online: 20:36
Vrijdag een deel Big Bear AI verzilverd.. had die ingekocht nov '24 op 1.60$.

BTC mag nog wel even rangen voor mij, 500% pak ik wel op de reguliere stock markt en niet in enkele shitcoins "when moon" en gescammed worden :)
Misschien een tip voor sommige hier?

Ik ben weer even weg van crypto (HODL), weer focus op stockmarkt.

[ Voor 7% gewijzigd door kazzzdafke op 18-02-2025 09:36 ]

Never ever financial advice...

• bsmpower
YES schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 09:26:
[...]

Oh, toevallig ja?

[...]

Oh, hoe weet je dat er niemand naar geluisterd heeft? Hoe weet je dat hier niemand van een flinke correctie op BTC uitgaat? Volgens mij wordt hier al tijden gesproken over 78k, 91k en dat soort levels. Maar goed, niemand die er vanuit gaat verder hoor.

[...]

Jij komt hier keer op keer je hart uitstorten, dat het geïnterpreteerd wordt als een vraag om advies is misschien achteraf niet correct geweest. Maar het is elke keer hetzelfde liedje.
Je begint hierboven nota bene zelf met ik heb het over alts en om te illustreren dat je zelf ook een bepaalde stelling/voorspelling hebt gepost waar niemand naar luistert begin je over BTC. Toch gek dat iedereen je BTC adviseert omdat dat nou eenmaal ook wat voorspelbaarder/betrouwbaarder is, je daar niets mee doet maar om je gelijk te halen toch even je eigen BTC voorspelling aanhaalt.
Dat is toch waar dit topic om draait; adviezen vragen, delen wat je bezig houdt, etc..? De meeste hier kunnen alleen niet zo goed tegen een negatieve benadering. Sfeertje is hier ook niet bepaald gezellig de afgelopen tijd, ook zonder mijn inbreng. Krijg het idee dat er wel meerdere mensen hier wat stress hebben, maar hier niet open voor uit komen waardoor het lijkt alsof ik de enige ben.

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:11
Stress? Door crypto? First world problem. Sorry, daar kan ik geen empathie voor opbrengen.

• Mr Ronman
bsmpower schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 09:35:
[...]

Dat is toch waar dit topic om draait; adviezen vragen, delen wat je bezig houdt, etc..? De meeste hier kunnen alleen niet zo goed tegen een negatieve benadering. Sfeertje is hier ook niet bepaald gezellig de afgelopen tijd, ook zonder mijn inbreng. Krijg het idee dat er wel meerdere mensen hier wat stress hebben, maar hier niet open voor uit komen waardoor het lijkt alsof ik de enige ben.
Voor mij is het zeker geen 'adviezen vragen', crypto adviezen moet je altijd wantrouwen.

• kbuntu
zwembroek schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 09:21:
[...]

Het is een high timeframe chart. Dus die is geldig voor een langere periode totdat Bitcoin zijn kaarten laat zien. Verdiep je eens in de materie dan had je dit kunnen weten.
Ik denk dat ik wat minder waarde hecht aan grafiekanalyse in de beslissingen die ik neem om wel of niet in iets te investeren. Dat iets geldig is voor een langere periode in dit landschap vind ik nogal een gewaagde stelling. Daarbij nogmaals vind ik het ongepast zo vinnig te reageren als je wordt gevraagd om iets te beargumenteren. Dan neem je jezelf echt te serieus kerel.

• Kol Nedra
ByteMe_ schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 09:32:
Of nog stabieler: de rente van de bank.

O, wacht :+
een stabiele verdamping is ook stabiel toch?

bitcoin winsten is te vollatiel

nothing stops this train

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:12

YES

Moderator General Chat
[...]

Dat is toch waar dit topic om draait; adviezen vragen, delen wat je bezig houdt, etc..?
Precies. En dan is het toch ook niet zo gek als het advies richting jou behoorlijk eenduidig is, dat men zich verbaast over het feit dat jij er helemaal niets mee doet maar wel elke keer terug komt om te delen hoe je PF compleet naar de tering aan het gaan is?
De meeste hier kunnen alleen niet zo goed tegen een negatieve benadering. Sfeertje is hier ook niet bepaald gezellig de afgelopen tijd, ook zonder mijn inbreng. Krijg het idee dat er wel meerdere mensen hier wat stress hebben, maar hier niet open voor uit komen waardoor het lijkt alsof ik de enige ben.
Dit herken ik totaal niet. De sfeer is wel eens beter geweest maar dit topic staat sowieso bekend om zijn moodswings.
Waar men hier slechter tegen kan is het repeterende proces van klagen dat je alts naar de tyfus gaan, advies krijgen om in BTC te gaan waar mogelijk, hier niets mee doen en vervolgens weer terugkomen met dezelfde klaagzang.
Of er meer mensen met stress hier rondhangen, dat zou best kunnen. Het siert je dat je er voor uit komt dat je dat zo voelt, dat heb ik volgens mij wel eerder benoemt, je bent er tenminste eerlijk over. Maar je slaat vervolgens vrijwel alle adviezen in de wind en claimt dat dat ook allemaal maar uit de lucht gegrepen is/toeval is als iets uitkomt. Dat kan natuurlijk, maar met die houding ga je nooit verder komen.

• Gelukszoekr
[...]

Nee, ik kom hier voor m'n lol, en het liefst ook om nieuwe inzichten te krijgen. En zo elkaar te helpen pegels te harken.

We kunnen elkaar wel helpen met het managen van emoties. Maar als je hier de focus op wilt leggen dan ben je denk ik hier op de verkeerde plek. Uiteindelijk zorgen emoties meestal niet voor het maken van de meest rationele beslissingen.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:44

knakworst

Get more sats!

BTC zit ik niet in voor een paar maanden of een halve cycle, maar voor een vervroegd pensioen.

De geldprinters in Europa gaan aan omdat defensie uitgaven niet gaan meetellen in de tekorten. Dat moet gewoon, want van de US hoeven we niets te verwachten, en er moet gewoon urgent geld bij om ons goed te verdedigen.

De schulden in sommige landen zijn al torenhoog. In de US loopt de debt clock ook gewoon lekker door, DOGE of geen DOGE. Ook de rente blijft er hoog dus de nieuwe overheidsschulden worden afgesloten tegen een veel hogere rente. Misschien gaat de rente omlaag na interventie tomaat maar dan gaat de inflatie weer omhoog.

Allemaal een win-win voor bitcoin. Voor de lange termijn. Niet voor deze of volgende week.

Helaas zullen we dus wat geduld moeten hebben. Maar de 420k uit de topic titel, komt er echt wel. En uiteindelijk is het altijd sneller dan je denkt. Want als de raket omhooggaat, is de FOMO weer niet te stoppen.

• Gelukszoekr
GioStyle schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 09:40:
Stress? Door crypto? First world problem. Sorry, daar kan ik geen empathie voor opbrengen.
Dat is misschien wat kort door de bocht. Zolang je het advies volgt; "Alleen met geld dat je kan missen". Dan is alles inderdaad een first world problem.

Maar je weet ook dat er genoeg mensen zijn die toch (veel) meer risico nemen. En dan kan het toch wel serieuze problemen veroorzaken.

• S.McDuck
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 14:53
Ik kom hier altijd voor de memes maar het lijkt wel een sociaal hulpverlenerstopic zoveel praatsessies hier.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/loQxtSbQQ2fNBwle7B-yKFYtEVU=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/o9m9QoxZqgJ0B4nFtpxhq3kJ.jpg?f=user_large

• ByteMe_
  • Niet online
Kol Nedra schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 09:43:
[...]

een stabiele verdamping is ook stabiel toch?

bitcoin winsten is te vollatiel
Eens even kijken...

Stel je hebt 2000x1.016 maakt toch wel 1032! Maar dan komen de kosten nog erbij van de bank a la €3.45x12 = 41.

Ik neem even een fictieve start van €1000 waarbij ik ben begonnen met investeren. In BTC. Daar heb ik nu dus €2250-2500 aan over als ik hetzelfde percentage aanhou.

Alleen ja.. winst nemen...

[ Voor 3% gewijzigd door ByteMe_ op 18-02-2025 09:55 ]

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:44
Goedemorgen! Kijk binnenkort moeten we toch allemaal vluchten in een bootje naar Engeland om vandaar ons landje terug te veroveren op den Rus.

Tot die tijd moeten we het doen met wat gezelligheid. En hopelijk genoeg BTC om straks de overtocht te kunnen betalen.

De rest van al die coins is geschiedenis, er zijn er teveel om nog leuke winsten te pakken, als je blijft zitten in al die drek heb je straks geeneens geld voor een opblaas boot.

• zwembroek
kbuntu schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 09:41:
[...]

Ik denk dat ik wat minder waarde hecht aan grafiekanalyse in de beslissingen die ik neem om wel of niet in iets te investeren. Dat iets geldig is voor een langere periode in dit landschap vind ik nogal een gewaagde stelling. Daarbij nogmaals vind ik het ongepast zo vinnig te reageren als je wordt gevraagd om iets te beargumenteren. Dan neem je jezelf echt te serieus kerel.
Nogmaals je kan zelf ook wat onderzoek doen in plaats van alleen maar te vragen. Heeft niets met mezelf te serieus nemen te maken. Ik kan er niet zo goed tegen dat mensen steeds naar de bekende weg vragen. Als ik iets goed heb beargumenteerd dan heb ik geen zin om dat nogmaals te doen.
kbuntu schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 08:10:
[...]

Hier doe je het ook weer. :) Maar prima. Het zal aan mij liggen. Ik vind het prima.

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 19:20
GioStyle schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 09:40:
Stress zou ik het bij mij zeker niet willen noemen. Frustratie soms wel. Al valt het mee. Het is gewoon duidelijk geworden dat we niet het altseason hebben zoals we dat in de vorige bulls zagen. Dat is gewoon jammer, want ik had daar wel deels op ingezet.
Sinds maart vorig jaar is de bear voor alts begonnen. Niet voor alle alts, maar kijk eens naar de charts van bijv $Astr, $Sei, $Dot, die gaan uitgedrukt in fiat achteruit, maar in BTC natuurlijk helemaal.
Dat is ergens wel zonde, het geeft geen stress, maar als je vorig jaar maart gewoon lekker maxi was geworden had je en een rustiger leven, en gewoon veel dikkere gains gehad.

Is het nu te laat? Dat kan ik je niet vertellen. 100% in alts blijven zitten zou ik zeker niet doen, maar de grootste groei tijdens deze bull voor BTC is al wel geweest, een x8 doet ie deze ronde naar mijn mening echt niet meer.

Ik zie het als leergeld en ben blij dat ik wel op 15K een tas BTC heb aangeschaft.

• Guere
Meanwhile... altcoins gaan weer lekker rekt vandaag. Begin van een mooie rode daily candle is er, als we hier blijven of lager gaan dat wordt het de laagste daily close sinds mid-november.

Keek net voor het eerst sinds lange tijd ook even naar de paar shitcoin zakjes die ik had, damn. Die PRIME is ook echt absolute drek, staat nu op $5.7 :')

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
zwembroek schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 09:55:
[...]

Nogmaals je kan zelf ook wat onderzoek doen in plaats van alleen maar te vragen. Heeft niets met mezelf te serieus nemen te maken. Ik kan er niet zo goed tegen dat mensen steeds naar de bekende weg vragen. Als ik iets goed heb beargumenteerd dan heb ik geen zin om dat nogmaals te doen.
[...]

Hier doe je het ook weer. :) Maar prima. Het zal aan mij liggen. Ik vind het prima.
Ik moet zeggen, hier maak je wel een punt, soms is het wel redelijk low effort. Niet specifiek jij @kbuntu maar er zit wel degelijks iets in.

• Kol Nedra
knoop doorgehakt, alle ASTR nu gewoon in Bitcoin gestopt, weer een alt van het lijstje af :)

nothing stops this train

• Alpina
Kol Nedra schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 10:04:
knoop doorgehakt, alle ASTR nu gewoon in Bitcoin gestopt, weer een alt van het lijstje af :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ts9xyOp3RdsyYK1RIs80ZE1HGwU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aUG9vuT4CAwbAS4ZQhkTG8VB.jpg?f=fotoalbum_large

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 19:20
Kol Nedra schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 10:04:
Morgen announcement over de strategic reserve van de USA in Astr..

• Alpina
Jezus, gisteren degiro nog eens afgestoft. 3 orders ingelegd en alles in het groen bij opening.

When crypto ser?

• zwembroek
Guere schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 10:02:
Meanwhile... altcoins gaan weer lekker rekt vandaag. Begin van een mooie rode daily candle is er, als we hier blijven of lager gaan dat wordt het de laagste daily close sinds mid-november.

Keek net voor het eerst sinds lange tijd ook even naar de paar shitcoin zakjes die ik had, damn. Die PRIME is ook echt absolute drek, staat nu op $5.7 :')
Ik ben even door de top 200 gegaan en ik wist niet wat ik zag. Echt triest om te zien.

• John245
kazzzdafke schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 09:35:
Vrijdag een deel Big Bear AI verzilverd.. had die ingekocht nov '24 op 1.60$.

BTC mag nog wel even rangen voor mij, 500% pak ik wel op de reguliere stock markt en niet in enkele shitcoins "when moon" en gescammed worden :)
Misschien een tip voor sommige hier?

Ik ben weer even weg van crypto (HODL), weer focus op stockmarkt.
Hier ook de laatste tijd meer focus op stock maket. Maar de 500% haal ik niet. :+

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:11
Don Guacamole schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 10:02:
[...]

Stress zou ik het bij mij zeker niet willen noemen. Frustratie soms wel. Al valt het mee. Het is gewoon duidelijk geworden dat we niet het altseason hebben zoals we dat in de vorige bulls zagen. Dat is gewoon jammer, want ik had daar wel deels op ingezet.
Sinds maart vorig jaar is de bear voor alts begonnen. Niet voor alle alts, maar kijk eens naar de charts van bijv $Astr, $Sei, $Dot, die gaan uitgedrukt in fiat achteruit, maar in BTC natuurlijk helemaal.
Dat is ergens wel zonde, het geeft geen stress, maar als je vorig jaar maart gewoon lekker maxi was geworden had je en een rustiger leven, en gewoon veel dikkere gains gehad.

Is het nu te laat? Dat kan ik je niet vertellen. 100% in alts blijven zitten zou ik zeker niet doen, maar de grootste groei tijdens deze bull voor BTC is al wel geweest, een x8 doet ie deze ronde naar mijn mening echt niet meer.

Ik zie het als leergeld en ben blij dat ik wel op 15K een tas BTC heb aangeschaft.
Dat is geen stress, maar frustatie, omdat je op de verkeerde shitcoins hebt gemikt. Ik heb nog 7 tassen vol met shitcoins, waarvan er 4 dik onder water staan. Die 4 heb ik al afgeschreven, maar weet ook wat nog niet is, kan nog komen. Ik had nooit verwacht dat Floki en Solana uit de dood zouden herrijzen.

• Gelukszoekr
Alpina schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 10:11:
Jezus, gisteren degiro nog eens afgestoft. 3 orders ingelegd en alles in het groen bij opening.

When crypto ser?
Ook toevallig wat IE000YYE6WK5 gekocht?

• TakutoRadiance
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-01 08:43
Poeh hey, m'n fluffjes hebben het zwaar te verduren, gelukkig zijn m'n grote bags BTC en ADA <3 Ook blij dat ik bij de recente SOL pump alle winsten eruit heb getrokken want die zak is ook aardig aan het leeglopen :o

De vraag is nu: zitten we al op max pain?

• John245
Gelukszoekr schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 10:17:
[...]

@Gelukszoekr als je een beetje de juiste aandelen heb dan outperform je BTC met gemak op de aandelenbeurs.

• Guere
zwembroek schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 10:11:
Ik ben even door de top 200 gegaan en ik wist niet wat ik zag. Echt triest om te zien.
Het enige positieve puntje lijkt dat de opinie zich steeds meer tegen de memecoin shitterij keert. Alleen jammer dat dit vooral de toch al wat betere figuren in de space zijn. Sinds die $LIBRA fuck-up zie je zelfs altcoin influencers nu wel roepen dat het afgelopen moet zijn met al dat geld dat constant in nieuwe memecoin pump & dumps vloeit, maar vervolgens voegen ze er weer aan toe dat de memecoins in hun PF wel de real deal zijn :/

Zolang dat soort kanttekeningen nog worden geplaatst is er nog zo'n lange weg te gaan. Men lijkt het er over eens dat er teveel coins zijn en dat er teveel bad actors zijn, maar zelf je eigen troep loslaten is er nog niet bij want die bag moet eerst nog worden goedgemaakt.
TakutoRadiance schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 10:18:
De vraag is nu: zitten we al op max pain?
In die zin zijn we eigenlijk nog steeds niet op max pain: dat is er pas echt als alle drek zo'n beetje op nul staat en iedereen bereid is het los te laten om in betere projecten/Bitcoin te stoppen.

• Alpina
Gelukszoekr schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 10:17:
[...]

Nee want 60 procent usa. Een principedingetje ;)

Europa first, MEGA :+

Wat losse zie:

https://www.veb.net/pdf/49455/effect-1-2025#/34

P33

En Hensoldt AG (HAG)

Al staan er in jouw ETF ook best wat Europese.

• Alpina
Fuck TAO, ik investeer nu in nachtkijkers uit Cyprus. Iedereen wil toch een nachtkijker?

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10-2025

Coldcat

HODL

In plaats van shitcoiners iedereen opeens wapenhandelaar?

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10:43
[...]

*kuch* Domino in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #29 / $420k editie" *kuch*

Moet er wel bij melden dat dit niet was omdat jij er specifiek over postte. Gewoon mijn eigen plan, zonder emotie uitgevoerd d:)b

• John245
Coldcat schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 10:29:
@Coldcat
Beetje laat misschien. Ik ben Rheimetall aan het afbouwen. Gemiddeld onder de 100 ingekocht.

• bsmpower
Domino schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 10:31:
[...]

*kuch* Domino in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #29 / $420k editie" *kuch*

Moet er wel bij melden dat dit niet was omdat jij er specifiek over postte. Gewoon mijn eigen plan, zonder emotie uitgevoerd d:)b
Ach ja, daarom rij ik ook geen Porsche.
Voor jou een topkeuze geweest.

[ Voor 3% gewijzigd door bsmpower op 18-02-2025 10:33 ]

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 10:33

Aeronaut

PF sinds TOP '24

als dit de bodem was...

Dan:
btc.d afgeketst van trendlijn (dus lager)
btc 95.1k getikt (lager elders) (en gaat hoger)
ethbtc 0.028 weerstand getest (en gaat hoger)
sol paal van 5 nov gevuld (163~) (en gaat hoger)
eth afgekets van opgaande trendlijn sinds 3 feb/1h (en gaat hoger)

en dit allemaal in 1 move?

fishy

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

• Alpina
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tHb8QVJnYLEExuX7EJYOD9zayfI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/nxpktxUjDDnk9mrtC3ecOaCA.gif?f=user_large

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/th37BBMbgGZrqwJTl1dYKriVIPQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/FPeTl93EaXueRAqcHBITOOvg.gif?f=user_large

nothing stops this train

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10:43
bsmpower schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 10:33:
[...]

Ach ja, daarom rij ik ook geen Porsche.
Voor jou een topkeuze geweest.
Porsche? Zou ik willen,
Ik rij een Ford uit 2006. Start altijd, ik zit droog en hij gaat van A naar B.

• bsmpower
Aeronaut schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 10:34:
als dit de bodem was...

Dan:
btc.d afgeketst van trendlijn (dus lager)
btc 95.1k getikt (lager elders) (en gaat hoger)
ethbtc 0.028 weerstand getest (en gaat hoger)
sol paal van 5 nov gevuld (163~) (en gaat hoger)
eth afgekets van opgaande trendlijn sinds 3 feb/1h (en gaat hoger)

en dit allemaal in 1 move?

fishy
Met een positieve mindset hoop ik dat we een double bottom krijgen. Die lijkt te ontstaan op veel alt charts. Eerste bodem rond 7-9 februari, en nu weer op dat niveau. Moet het wel doorzetten naar boven uiteraard...

• Gelukszoekr
John245 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 10:20:
[...]

@Gelukszoekr als je een beetje de juiste aandelen heb dan outperform je BTC met gemak op de aandelenbeurs.
Ja, dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan. Dan moet je ook maar net goed "gokken". Het aantal aandelen dat Bitcoin heeft outperformed zijn er niet heel veel.

Het is blijven opletten, en nu is het eigenlijk al te laat, maar toen Rusland de Oekraïne binnen viel moest je natuurlijk meteen in deze sector investeren. "Never waist a good crisis".

Verder denk ik nog steeds dat er voor Bitcoin veel meer upside potentie in zit. En het is veel voorspelbaarder. Als Bitcoin een jaar lang aan het zakken is, als hier enkel nog @zwembroek en @anti elppa posten. Dan weet je. Nu kan je Bitcoin oppakken tegen een prima prijs.

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:28
John245 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 10:20:
[...]

Ja? Zijn er veel aandelen die +90% hebben gedaan afgelopen jaar, of 300% de afgelopen 2 jaar, of 900% de afgelopen 5 jaar.

Of gaat het dan om een handje vol aandelen en had je toch wel erg veel kennis van de markt nodig en een gezonde portie geluk om die aandelen uit te kiezen?

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:28

Darrell

Fiat moonboy

Wen weer gezelligheid in de slowchat?
Pagina: 1 ... 70 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!