Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
TRX gaat altijd steady omhoog, vooral als de rest niet omhoog gaat
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Hetzelfde als POND dus,Gelukszoekr schreef op maandag 17 februari 2025 @ 13:14:
[...]
TRX gaat altijd steady omhoog, vooral als de rest niet omhoog gaat
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
bij POND moet ik altijd aan deze game denken, good old times
nothing stops this train
Thanks for the memoriesKol Nedra schreef op maandag 17 februari 2025 @ 13:22:
[...]
bij POND moet ik altijd aan deze game denken, good old times
[Afbeelding]
En dat terwijl ETH slechts tegen weerstand aan tikt.kbuntu schreef op maandag 17 februari 2025 @ 13:38:
Op X doen ze net of ETH zojuist x2 is gegaan 😂
Zo voelt het wel.kbuntu schreef op maandag 17 februari 2025 @ 13:38:
Op X doen ze net of ETH zojuist x2 is gegaan 😂
Oh! Dat verklaart waarom ik de pre-market prijs op NVIDIA niet kan bekijkentomtom901 schreef op maandag 17 februari 2025 @ 11:22:
Ugh, US holiday, geen wonder dat er niks gebeurt.
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Ja drones zijn de toekomst schaduwman.sh4d0wman schreef op maandag 17 februari 2025 @ 11:40:
Ach we kunnen hier altijd nog een drone brigade beginnen. Projecteren we gewoon de BTC chart mee in de fpv goggles.
Af en toe je drone in een holding pattern laten vliegen om een trade te maken. Daarna een multikill op de Rus.
Eigenlijk alles wat digitaal is, AI ook kijk maar:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/p1Q9OyYoYrAH84fpT4g7koat.jpg?f=user_large)
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ah, ik zie het!Alpina schreef op maandag 17 februari 2025 @ 14:56:
[...]
Ja drones zijn de toekomst schaduwman.
Eigenlijk alles wat digitaal is, AI ook kijk maar:
[Afbeelding]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/lT1PUEHw5vQW5IYmhc2rdfs4.jpg?f=user_large)
Goedemiddag
BTC €94.837,08
#hopium
Kleine kanskeanu_ schreef op maandag 17 februari 2025 @ 16:28:
Zou wat zijn, febr start altseason, zoals de vorige cycli.
#hopium
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
/f/image/nDXqBM13VbHgcDbcm7sNJuXG.png?f=fotoalbum_large)
Liquidation Levels - 11am Feb 17th pic.twitter.com/zUmBli1vkF
— MartyParty (@martypartymusic) 17 februari 2025
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
69k$ btc en 4700$ eth bij de vorige bullrun top, nog een lange weg te gaan voor eth en gaat niet meer gebeuren anders was het er inmiddels wel 🤡gebruikershaes schreef op maandag 17 februari 2025 @ 13:46:
ETH is zo lang aan het underperformen dat elke move up voor verse hopium zorgt. Zit nu tegen de EMA100 aan op de 4h en previous tops. Geef het weinig kans dat die hier doorheen breekt. Maar if so, dan richting 2850 en dan 3100?
Weet niet of het domme TA van mijn kant is, maar ik heb nog steeds deze ascending line staan vanaf mid-november. Weet niet of die nog in play is. Moet het hier wel bouncen, vooralsnog niet heel indrukwekkende reactie.Taro schreef op maandag 17 februari 2025 @ 16:51:
Gaat het dan toch de groene box worden? Al komt die ook steeds hoger te liggen...
[Afbeelding]
Ja die heb ik inderdaad ook staat, en erg benieuwd hoe deze daily gaat sluitenGuere schreef op maandag 17 februari 2025 @ 17:10:
[...]
Weet niet of het domme TA van mijn kant is, maar ik heb nog steeds deze ascending line staan vanaf mid-november. Weet niet of die nog in play is. Moet het hier wel bouncen, vooralsnog niet heel indrukwekkende reactie.
[Afbeelding]
Edit: of dat dan domme TA is kan ik niets over zeggen
[ Voor 4% gewijzigd door TakutoRadiance op 17-02-2025 17:13 ]
Voor iemand met zulke kleurrijke memes, vind ik je TA grafiekje maar saai.Guere schreef op maandag 17 februari 2025 @ 17:10:
[...]
Weet niet of het domme TA van mijn kant is, maar ik heb nog steeds deze ascending line staan vanaf mid-november. Weet niet of die nog in play is. Moet het hier wel bouncen, vooralsnog niet heel indrukwekkende reactie.
[Afbeelding]
Veel lager ben ik bang. 82k-85k in het gunstigste geval. Anders 77k/78k. Maar goed wie weet blijven we gewoon in de range of geeft de BMSB support.Taro schreef op maandag 17 februari 2025 @ 16:51:
Gaat het dan toch de groene box worden? Al komt die ook steeds hoger te liggen...
[Afbeelding]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Met welke reden zou het dat prijsniveau opzoeken?zwembroek schreef op maandag 17 februari 2025 @ 17:18:
[...]
Veel lager ben ik bang. 82k-85k in het gunstigste geval. Anders 77k/78k. Maar goed wie weet blijven we gewoon in de range of geeft de BMSB support.
Dat zijn geen vrienden.lonehitman schreef op maandag 17 februari 2025 @ 17:26:
Ik ben niet erg actief meer op dit forum. Maar worden jullie ook constant benaderd door (crypto)vrienden die helemaal leip worden van Pi Network coin?[Afbeelding]
Waar b(as)eer je dit op?zwembroek schreef op maandag 17 februari 2025 @ 17:18:
[...]
Veel lager ben ik bang. 82k-85k in het gunstigste geval. Anders 77k/78k. Maar goed wie weet blijven we gewoon in de range of geeft de BMSB support.
Ja, continu man. Word er zelf ook helemaal leip van. Als je die shit nu niet koopt, loop je ver achter de feiten aan. Het is nu of nooit.lonehitman schreef op maandag 17 februari 2025 @ 17:26:
Ik ben niet erg actief meer op dit forum. Maar worden jullie ook constant benaderd door (crypto)vrienden die helemaal leip worden van Pi Network coin?[Afbeelding]
Ik zie een hogere top in september in dit plaatje.Kol Nedra schreef op maandag 17 februari 2025 @ 17:33:
top is bereikt mensen, nu is het tijd voor de bear:
[Afbeelding]
En elke keer dat ETH ook maar iets van interessante actie durft te laten zien stort de hele geitenbende weer in. Terug naar nul. In de hoek.
Zo. ontzettend. saai.
Ja collega's hebben er 1000, 1500 ooit gemined via hun telefoon "en hij is nu $80". Gok dat dit straks heel snel dumpt en het ze niet gaat lukken dit te cashen, maar goed.lonehitman schreef op maandag 17 februari 2025 @ 17:26:
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
ETH/BTC being green only has 1 outcome known to man
— RunnerXBT (@RunnerXBT) 17 februari 2025
pain
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
kbuntu schreef op maandag 17 februari 2025 @ 17:27:
[...]
Met welke reden zou het dat prijsniveau opzoeken?
Ik ben echt verbaasd waarom jullie dit vragen. Onderbouwing heb ik allang en breed gegeven met de bijbehorende charts.
Het gele lijntje heeft weinig waarde gehad te zien aan alle candles die er door heen gaan, waarom zou het groene boxje dat wel hebben?Taro schreef op maandag 17 februari 2025 @ 16:51:
[Afbeelding]
Plaatjes posten zonder uitleg..
[ Voor 3% gewijzigd door Nopheros op 17-02-2025 18:09 ]
Omdat het gele lijntje op de 1M chart is getekend, daar nog steeds geldig is en het groene boxje nog waarde gaat krijgen.Nopheros schreef op maandag 17 februari 2025 @ 18:07:
[...]
Het gele lijntje heeft weinig waarde gehad te zien aan alle candles die er door heen gaan, waarom zou het groene boxje dat wel hebben?
Als je nog meer vragen hebt dan hoor ik dat graag.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Ja die is lekker, anders kijk je even in het NK topic?
Dat is meer een ETF voor de Amerikaanse defensie. Ik zou dan eerder zoeken naar een mandje van Europese bedrijven. Al zijn "we" nu wel weer aan de late kant. Rheinmetall bijvoorbeeld gaat al aardig parabolischjvel92 schreef op maandag 17 februari 2025 @ 11:04:
[...]
Investeren in defensie aandelen was inderdaad een taboe.
Heb even aan ChatGPT gevraagd of er ETF's zijn. Kwam o.a. met deze van Blackrock: https://www.blackrock.com...tf?utm_source=chatgpt.com
Wellicht wel interessant om wat in te gooien.
Hm je post het toch hier? Dan verwacht ik hier ook uitleg. Beetje vreemd om te zeggen ik post wat in topic A maar als je uitleg wil ga dan maar naar topic B?Taro schreef op maandag 17 februari 2025 @ 18:10:
[...]
Daarnaast is crossposten niet toegestaan..
Ah, zo ken ik je weer.Nopheros schreef op maandag 17 februari 2025 @ 18:11:
[...]
Hm je post het toch hier? Dan verwacht ik hier ook uitleg. Beetje vreemd om te zeggen ik post wat in topic A maar als je uitleg wil ga dan maar naar topic B?
Daarnaast is crossposten niet toegestaan..
Bedankt weer 👍🏻 Lijkt er op dat ie alsnog naar die groene box gaat (helaas). Laatste kans om nog wat winst te pakken? Iig voor de kortere termijn.Taro schreef op maandag 17 februari 2025 @ 18:09:
[...]
Omdat het gele lijntje op de 1M chart is getekend, daar nog steeds geldig is en het groene boxje nog waarde gaat krijgen.
Als je nog meer vragen hebt dan hoor ik dat graag.
Heb je deze ook met jaren vanaf 2016?Kol Nedra schreef op maandag 17 februari 2025 @ 17:33:
top is bereikt mensen, nu is het tijd voor de bear:
[Afbeelding]
Op basis van deze grafiek zou ik nooit een beslissing nemen
[ Voor 5% gewijzigd door Stukfruit op 17-02-2025 18:14 ]
Dat zit wel Schnorr.
Die had ik lekker aangeschaft toen de oorlog begon. Mijn aandelen gaan zo en zo harder omhoog dan BTC.Gelukszoekr schreef op maandag 17 februari 2025 @ 18:10:
[...]
Dat is meer een ETF voor de Amerikaanse defensie. Ik zou dan eerder zoeken naar een mandje van Europese bedrijven. Al zijn "we" nu wel weer aan de late kant. Rheinmetall bijvoorbeeld gaat al aardig parabolisch
Ik ben echt verbaasd over het feit dat jij verbaasd bent. Wij hebben zelf nooit significante input en zijn altijd al te beroerd om terug te lezen. Dat had je kunnen weten.zwembroek schreef op maandag 17 februari 2025 @ 17:58:
[...]
[...]
Ik ben echt verbaasd waarom jullie dit vragen. Onderbouwing heb ik allang en breed gegeven met de bijbehorende charts.
Jaa ben er ook al 2x door benaderd de afgelopen weken, schijnbaar gaat donderdag mainnet live, ik heb de app een aantal jaren geleden verwijderd. Geloof er niks van dat mensen straks hun gratis geminede coins tegen deze prijs kunnen verkopen…lonehitman schreef op maandag 17 februari 2025 @ 17:26:
https://coinmarketcap.com/currencies/pi-iou/
Daarom nu alles verkopen en in juli flink inkopen.Moiety schreef op maandag 17 februari 2025 @ 17:40:
[...]
Ik zie een hogere top in september in dit plaatje.
Om alles met mooie winst er weer uit te mikken in september.
Precies dit zie ik ook steeds gebeuren: ETH dreigt op te leven, direct gevolgd door een BTC dump om roet in het eten te gooien. Je krijgt zo langzamerhand de indruk dat het bedoeld is om ETH/altseason te onderdrukken en de focus op BTC te houden.Durpstick schreef op maandag 17 februari 2025 @ 17:45:
Wat is de markt tyfus saai, zeg. Een crypto bore out is echt een ding hier.
En elke keer dat ETH ook maar iets van interessante actie durft te laten zien stort de hele geitenbende weer in. Terug naar nul. In de hoek.
Zo. ontzettend. saai.
*Bullish vanuit loopgraaf.John245 schreef op maandag 17 februari 2025 @ 18:17:
[...]
Die had ik lekker aangeschaft toen de oorlog begon. Mijn aandelen gaan zo en zo harder omhoog dan BTC.
Geintje natuurlijk
Gewoon een slimme zet, volg dat ook wel vanaf de zijlijn. Europa gaat de komende jaren echt zwaar investeren in defensie.
En dat blijkt meer dan nodig…
Nice, jaar geleden gekocht. Performance net iets beter dan btc.Gelukszoekr schreef op maandag 17 februari 2025 @ 18:10:
[...]
Dat is meer een ETF voor de Amerikaanse defensie. Ik zou dan eerder zoeken naar een mandje van Europese bedrijven. Al zijn "we" nu wel weer aan de late kant. Rheinmetall bijvoorbeeld gaat al aardig parabolisch
De EU is natuurlijk gewoon een zooitje ongeregeld die altijd hoop(te) dat papa USA wel zou klaarstaan. Die tijden zijn veranderd.Alpina schreef op maandag 17 februari 2025 @ 18:49:
[...]
*Bullish vanuit loopgraaf.
Geintje natuurlijk
Gewoon een slimme zet, volg dat ook wel vanaf de zijlijn. Europa gaat de komende jaren echt zwaar investeren in defensie.
The past weekend has proven to me that my strategy of being, almost entirely, risk-on into the $ETH ecosystem is the right play.
— Michaël van de Poppe (@CryptoMichNL) 17 februari 2025
Today is a good day, portfolio is up a lot and I think that this week continues to be like that.
Utility coins over meme coins. All day.
Daar zijn ze allang mee begonnen, maar dat gaat natuurlijk in een bureaucratisch tempo. 2035 krijgen we de nieuwste toch uit 2000.Alpina schreef op maandag 17 februari 2025 @ 18:49:
[...]
Geintje natuurlijk
Gewoon logisch inspelen op veranderingen in de wereldAlpina schreef op maandag 17 februari 2025 @ 18:49:
[...]
Geintje natuurlijk
Waarom blijven we deze onzin posten? Ik weet dat het slow chat is, maar die dude is een ander vorm van slow.
Slow in z'n bovenkamer jagebruikershaes schreef op maandag 17 februari 2025 @ 19:02:
[...]
Waarom blijven we deze onzin posten? Ik weet dat het slow chat is, maar die dude is een ander vorm van slow.
Ja een goede ETF gaat vast wat opleveren.Alpina schreef op maandag 17 februari 2025 @ 18:49:
[...]
Geintje natuurlijk
Ik geloof eigenlijk niet dat hij nog in de plus staat. En hij was al eens failliet gegaan meen ik.
Naar mijn idee heeft Ethereum z'n beste tijd gehad. Als je voor "utility" wilt gaan, pak dan Solana
Laat je er niet door ontmoedigen @Taro. Al zakt de moed mij ook steeds vaker in de schoenen.Taro schreef op maandag 17 februari 2025 @ 18:10:
[...]
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Laatste offtopic maar daar gaat het mij niet eens om. Gewoon meer samenwerken als Europa zijnde voor het grotere goed. We zijn echt in slaap gedommeld door luxe en welvaart en met de gedachte dat de USA het toch wel oplost voor ons. Plus afschrikking is de beste verdediging…John245 schreef op maandag 17 februari 2025 @ 19:04:
[...]
Ja een goede ETF gaat vast wat opleveren.
Zie:
https://www.vrt.be/vrtnws...len-stijgen/?newUser=true
Die vent zit er geestelijk wel doorheen. Een pump van 15% op zijn pf een goede dag noemen na een -80%.Gelukszoekr schreef op maandag 17 februari 2025 @ 19:05:
[...]
Ik geloof eigenlijk niet dat hij nog in de plus staat. En hij was al eens failliet gegaan meen ik.
Naar mijn idee heeft Ethereum z'n beste tijd gehad. Als je voor "utility" wilt gaan, pak dan Solana
En Solana deed het alleen goed door de memes en pump.fun. Ik denk en hoop dat die rotzooi nu achter ons ligt. Verwacht dat ETH de utility (defi, RWA,) chain voor smart money blijft.
Eensch. Mijn potentiële orders zijn nog steeds 91-92 range.tomtom901 schreef op maandag 17 februari 2025 @ 19:13:
Snap niet zo goed waarom mensen hier zulke bearish platen posten. We zitten nog steeds in de range, zolang 90k niet breekt kan het letterlijk alle kanten op. Breekt 90k, dan pas kijken we verder (naar beneden).
We gaan het zien. Ik denk dat Ethereum marktaandeel zal blijven verliezenzwembroek schreef op maandag 17 februari 2025 @ 19:16:
[...]
Die vent zit er geestelijk wel doorheen. Een pump van 15% op zijn pf een goede dag noemen na een -80%.
En Solana deed het alleen goed door de memes en pump.fun. Ik denk en hoop dat die rotzooi nu achter ons ligt. Verwacht dat ETH de utility (defi, RWA,) chain voor smart money blijft.
Dit. Ik heb het ook opgegeven er nog over te posten. Gewoon boring range, niets te melden verder. imo is nu een target van 80 of 75 hebben gewoon onrealistisch en dom. Maar wellicht zit ik fout.tomtom901 schreef op maandag 17 februari 2025 @ 19:13:
Snap niet zo goed waarom mensen hier zulke bearish platen posten. We zitten nog steeds in de range, zolang 90k niet breekt kan het letterlijk alle kanten op. Breekt 90k, dan pas kijken we verder (naar beneden).
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Denk eerlijk gezegd dat memes en dat soort pump schemes helaas onlosmakelijk verbonden blijven aan crypto. Zeker als er fools blijven instappen, is te easy money voor sommigen..zwembroek schreef op maandag 17 februari 2025 @ 19:16:
[...]
Die vent zit er geestelijk wel doorheen. Een pump van 15% op zijn pf een goede dag noemen na een -80%.
Nja, onrealistisch en dom zou ik het niet willen noemen. Ook niet onwaarschijnlijk, maar op dit moment (zonder break van een significant level) gewoon een van de mogelijke scenarios.anti elppa schreef op maandag 17 februari 2025 @ 19:21:
[...]
Dit. Ik heb het ook opgegeven er nog over te posten. Gewoon boring range, niets te melden verder. imo is nu een target van 80 of 75 hebben gewoon onrealistisch en dom. Maar wellicht zit ik fout.
Nja, onrealistisch en dom zou ik het niet willen noemen. Ook niet onwaarschijnlijk, maar op dit moment (zonder break van een significant level) gewoon een van de mogelijke scenarios.anti elppa schreef op maandag 17 februari 2025 @ 19:21:
[...]
Dit. Ik heb het ook opgegeven er nog over te posten. Gewoon boring range, niets te melden verder. imo is nu een target van 80 of 75 hebben gewoon onrealistisch en dom. Maar wellicht zit ik fout.
Denk dat de fools aardig rekt zijn. Retail stoot zichzelf ook niet 2 keer aan dezelfde steen.tomtom901 schreef op maandag 17 februari 2025 @ 19:21:
[...]
Denk eerlijk gezegd dat memes en dat soort pump schemes helaas onlosmakelijk verbonden blijven aan crypto. Zeker als er fools blijven instappen, is te easy money voor sommigen..
Waarom zo die focus op prijs?Gelukszoekr schreef op maandag 17 februari 2025 @ 19:05:
[...]
Dat is namelijk letterlijk de enige reden dat je zoiets kan zeggen lijkt me?
eth, The world's computer
Wat voor utility hebben apps op Solana dat Ethereum L1 of een L2 zoals base niet hebben? Ik maak veel gebruik van DeFi op zowel Solana (Kamino en Jupiter) als Ethereum en Base (Aave, curve, spark, Moonwell, Aerodrome). Vind niet dat Solana het qua utility een beter aanbod heeft en andersom ook niet.Gelukszoekr schreef op maandag 17 februari 2025 @ 19:05:
[...]
Solana heeft wel een betere UX door de Phantom wallet en een app als Jupiter.
Daar staat tegenover dat Ethereum apps een langere track record hebben.
Ik gun hier niemand om rekt te gaan maar ik zou het mooi vinden als we de 78k-85k even zouden opzoeken. En niet voor mijn order die daar ook ergens tussen staat. Maar wel om het feit dat sommige mensen net doen alsof het de gekste zaak van de wereld is. En daar bedoel ik @anti elppa niet mee. Dat is gewoon een bronstige bull. Maar ik krijg hier soms opmerkingen te zien dan zit ik echt hoofdschuddend achter mijn scherm. Zo naïef. Ik denk dat het ook mega goed is voor de cycle als we daar de liquidity ophalen. Dan moeten we uiteraard daar niet te lang blijven hangen. Nou ja dat was het weer voor vandaag.tomtom901 schreef op maandag 17 februari 2025 @ 19:23:
[...]
Nja, onrealistisch en dom zou ik het niet willen noemen. Ook niet onwaarschijnlijk, maar op dit moment (zonder break van een significant level) gewoon een van de mogelijke scenarios.
wel als je nu volledig in fiat zit en gaat zitten wachten op die targets zonder plan B. Wat je zegt, tot die 88-90k duidelijk breekt, is de kans gewoon erg klein. Komt ie daaronder met een daily close en zit je in fiat, dan zou ik idd in de 80k zone wat orders zetten.tomtom901 schreef op maandag 17 februari 2025 @ 19:22:
[...]
Nja, onrealistisch en dom zou ik het niet willen noemen. Ook niet onwaarschijnlijk, maar op dit moment (zonder break van een significant level) gewoon een van de mogelijke scenarios.
Maar de kans dat je nu volledig de boot gaat missen als je nu gaat zitten wachten op die zone is gewoon erg groot. Heb dit al tientallen keren gezien in 12 jaar btc......
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik neem aan dat je refereert naar deze reactie.zwembroek schreef op maandag 17 februari 2025 @ 17:58:
[...]
[...]
Die golden pocket zit volgens sommigen (yes, I'm one of them, sue me) richting pseudowetenschap omdat het gebaseerd is op groepsdrang en niet op daadwerkelijk fundament. Maar wat ik zelf het belangrijkste vind is dat je maar een deel laat zien terwijl hetzelfde effect (ongeveer) al eerder van toepassing had kunnen zijn, zoals voor november vorig jaar.
En ja, het zal vast een keer wel gebeuren. Net zoals Madelon een keer gelijk zal hebben. Voorlopig lijkt het (samen met de huidige netwerkstats) meer op consolidatie.
Je durft anderen naïef te noemen terwijl je zelf niet met meer komt dan het equivalent van "het kan sneeuwen en het kan dooien".
Tja. Ik pak er nog even een augurk bij
Dat zit wel Schnorr.
Integendeel. Wat prijs betreft houd Ethereum het nog best aardig vind ik.almelo15 schreef op maandag 17 februari 2025 @ 19:38:
[...]
Waarom zo die focus op prijs?
Dat is namelijk letterlijk de enige reden dat je zoiets kan zeggen lijkt me?
Eingelijk sinds de switch naar PoS zit Ethereum al in een neerwaartse beweging. Het is eingelijk nooit echt deflationair geworden. De supply is net zoveel als tijdens de merge.
Dan zijn er veel L2's waar mensen uit kunnen kiezen. Al dat geld gaat dus niet in de native token. Verder zijn er zoveel metrics waarop Ethereum al lang niet meer marktleider is.
Als het gaat om utility dan kiezen mensen snelheid en prijs (van een mutatie) boven netwerkveiligheid. Dit is waar Ethereum de strijd op verliest.
Stukfruit schreef op maandag 17 februari 2025 @ 19:51:
[...]
Je durft anderen naïef te noemen terwijl je zelf niet met meer komt dan het equivalent van "het kan sneeuwen en het kan dooien".
Tja. Ik pak er nog even een augurk bij
Ja, precies. Het is niet beter of slechter. Ethereum wordt nu nog gezien als de chain waar al het serieuze geld bezig is. Maar die zitten daar vaak niet omdat ze Ethereum zo geweldig vinden, het is zo gegroeid omdat het de eerste goede ketting was om iets op te bouwen.jvel92 schreef op maandag 17 februari 2025 @ 19:42:
[...]
Wat voor utility hebben apps op Solana dat Ethereum L1 of een L2 zoals base niet hebben? Ik maak veel gebruik van DeFi op zowel Solana (Kamino en Jupiter) als Ethereum en Base (Aave, curve, spark, Moonwell, Aerodrome). Vind niet dat Solana het qua utility een beter aanbod heeft en andersom ook niet.
Solana heeft wel een betere UX door de Phantom wallet en een app als Jupiter.
Daar staat tegenover dat Ethereum apps een langere track record hebben.
Ik vond Trumpcoin wel en mooi voorbeeld. Ja, dat is een shitcoin, maar dat maakt voor de werking niks uit. Je wil snel en goedkoop veel transacties kunnen uitvoeren, en dat gaat blijkbaar ook prima op Solana.
Ik denk dat ook dat naar de toekomst toe steeds minder serieuze projecten zullen kiezen voor Ethereum. Maargoed, just my 2 gwei
/f/image/7VyKIzAeZCFfxqZbfPtPKTTf.png?f=fotoalbum_large)
Gelukkig valt het mee
[ Voor 24% gewijzigd door Taro op 17-02-2025 19:59 ]
Dat betekent dat je kan terugkopen, toch?Taro schreef op maandag 17 februari 2025 @ 19:56:
Eerder vandaag: Shit, PEPE gisteren op de bodem verkocht![]()
[Afbeelding]
Gelukkig valt het mee![]()
[Afbeelding]
Ik koop er wel SOL op 129-138 USD voor terugtomtom901 schreef op maandag 17 februari 2025 @ 20:02:
[...]
Dat betekent dat je kan terugkopen, toch?
Niks, all in $PEPE MOON SOONTaro schreef op maandag 17 februari 2025 @ 20:04:
[...]
Ik koop er wel SOL op 129-138 USD voor terug
Is niet fair meteen zo te reageren. Ja je hebt al dingen eerder gepost, deze ook gelezen, echter was ik meer benieuwd naar hoe je het NU ziet. Situatie verandert naar mijn idee nogal eens in crypto, dus prima als je denkt dat het nog hetzelfde is, zoals je eerder postte, maar volstaat voor mij om dan even te refereren naar die post
Shitcoinen is natuurlijk wel een totaal andere use-case dan je vermogen ergens parkeren. Voor dat eerste wil je snelle en goedkope transacties. Voor dat tweede wil je vooral veiligheid en zijn snelheid en transactiekosten minder van belang.Gelukszoekr schreef op maandag 17 februari 2025 @ 19:55:
[...]
Ja, precies. Het is niet beter of slechter. Ethereum wordt nu nog gezien als de chain waar al het serieuze geld bezig is. Maar die zitten daar vaak niet omdat ze Ethereum zo geweldig vinden, het is zo gegroeid omdat het de eerste goede ketting was om iets op te bouwen.
Ik vond Trumpcoin wel en mooi voorbeeld. Ja, dat is een shitcoin, maar dat maakt voor de werking niks uit. Je wil snel en goedkoop veel transacties kunnen uitvoeren, en dat gaat blijkbaar ook prima op Solana.
Ik denk dat ook dat naar de toekomst toe steeds minder serieuze projecten zullen kiezen voor Ethereum. Maargoed, just my 2 gwei
Blijkbaar beseft de familie Trump dit ook want ze lanceren hun shitcoins op Solana en hun DeFi project op Ethereum.
Uiteindelijk zijn transactiekosten en snelheid een race naar de bodem en daardoor ook geen unique selling point meer. Zou mij niet verbazen dat de komende jaren een nieuw netwerk nog sneller en beter is.
gewoon een gezonde natuurlijke groei hoorAeronaut schreef op maandag 17 februari 2025 @ 20:22:
Echt de LIBRA implosie is geweldig op CT
nothing stops this train
lol ja al drie dagen genieten inderdaad. Elke keer denk ik het kan niet erger, maar toch wel.Aeronaut schreef op maandag 17 februari 2025 @ 20:22:
Echt de LIBRA implosie is geweldig op CT
Die Hayden gast gooit even twee zittende presidenten onder de bus en zit op 110 miljoen gestolen geld
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/tYoIm6ozlxWTd66iwo03l3NH.png?f=fotoalbum_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/896glcpIsWZVWVGrTNG17T37.gif?f=user_large)
/f/image/1yMYzDiBoRjTFKlauGi6Pe9w.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/R7m0CgV5aVgOmz8792SC9vsy.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/7BK6Ikld9RYq1jph4nqlVeOj.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/s5XTxRYSmzFamF2IcLW1Imcw.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/uBTnWdNOxoINaAmlSyUT6cwm.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/GHVM0Yzg6wZH35nwuNkdsbSg.png?f=fotoalbum_large)