“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Same here, het riekt ook steeds meer naar shillen ipv nieuws delen.jvel92 schreef op zondag 16 februari 2025 @ 16:42:
[...]
Ik doe mijn best om mijn X timeline zo relevant mogelijk te houden met nuttige en interessante berichten, zodat ik dit soort berichten niet hoef te zien. Vind het daarom wel prettig dat al die dampende meuk hier alsnog constant gedeeld wordt.
(/s voor zover niet duidelijk was).
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Voorheen was het nog leuk om een coin te shillen na gedegen onderzoek. Tegenwoordig trek je daar alleen maar mensen mee het moeras in.Taro schreef op zondag 16 februari 2025 @ 16:43:
[...]
Same here, het riekt ook steeds meer naar shillen ipv nieuws delen.
Tegenwoordig is de bull case: Charles gaat koffie drinken bij iemand.zwembroek schreef op zondag 16 februari 2025 @ 16:47:
[...]
Voorheen was het nog leuk om een coin te shillen na gedegen onderzoek. Tegenwoordig trek je daar alleen maar mensen mee het moeras in.
Als ik in een dag 60% winst heb op GLM wil ik best bullish zijnzwembroek schreef op zondag 16 februari 2025 @ 16:43:
Snap überhaupt niet dat mensen nog bullish kunnen zijn op altcoins.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Cherry picking.John245 schreef op zondag 16 februari 2025 @ 16:50:
[...]
Als ik in een dag 60% winst heb op GLM wil ik best bullish zijn
En de koopadviezen een beetje in de gaten houden.
Je moet inderdaad niet blind altcoins kopen.
En ik doe het met kleine bedragen dus schiet niet echt op.
Beter kan BTC 60% omhoog.
[ Voor 4% gewijzigd door John245 op 16-02-2025 16:53 ]
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
John245 schreef op zondag 16 februari 2025 @ 16:52:
[...]
Je moet inderdaad niet altcoins kopen.John245 schreef op zondag 16 februari 2025 @ 16:52:
[...]
En ik doe het met kleine bedragen dus schiet niet echt op.
Beter kan BTC 60% omhoog.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
John245 schreef op zondag 16 februari 2025 @ 14:51:
[...]
Wie heeft er de laatste 7 dagen BTC gekocht?
Moet er wel bijzeggen dat ik op 107k verkocht, die euros gaan er nu via dca terug in.
Een kopje koffie met Trump of Elon: koers verdubbelt.jvel92 schreef op zondag 16 februari 2025 @ 16:49:
[...]
Tegenwoordig is de bull case: Charles gaat koffie drinken bij iemand.
Een of andere dikke technische milestone bovenop bitcoin netwerk: koers daalt
Schiet op duw hem er af. Ik wacht al heel lang om hem op te vangen.
Hier gaat iets mis…
Je moet je telefoon 90 graden draaien als je dit bekijkt. Eerst dik omhoog… daarna de flatline
Is dat zeilende Plan B die met zijn bitcoins in het ETF ravijn pleurt?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Aan de locatie van de zware Bitcoin in de boot te zien is het een maxi die op het punt staat de zwaartekracht te verslaan.
Dat zit wel Schnorr.
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Als ik inception goed begrepen heb is dit bullish AF
Zeker, deze week nieuwe ATH 🔮WarsemaW schreef op zondag 16 februari 2025 @ 21:06:
[...]
Als ik inception goed begrepen heb is dit bullish AF
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
ADA? XRP? Vast wel, dikke tech.Taro schreef op zondag 16 februari 2025 @ 21:38:
Pfff, gaat die koers nog omhoog of wat?
Tour de France is een koers die ook meermaals per jaar flink omhoog gaat.
YES schreef op zondag 16 februari 2025 @ 21:42:
[...]
ADA? XRP? Vast wel, dikke tech.
Tour de France is een koers die ook meermaals per jaar flink omhoog gaat.
Ja, hadden ze toch beloofd op X?
Ik sta bijna op het punt om geld uit Bitcoin te halen en er extra duurzame maatregelen (anders ga ik offtopic) van te kopen, mooi moment voordat de zomer begint. Dus let's go, anders moeten anderen mijn sats weer opkopen...
Taro schreef op zondag 16 februari 2025 @ 21:48:
[...]
Ik sta bijna op het punt om geld uit Bitcoin te halen en er extra duurzame maatregelen (anders ga ik offtopic) van te kopen, mooi moment voordat de zomer begint. Dus let's go, anders moeten anderen mijn sats weer opkopen...
Maakt me niet zoveel uit welke kant op, als er maar een keer een dikke move komt.Taro schreef op zondag 16 februari 2025 @ 21:48:
[...]
Niet perse duurzaam maar dit is wat ik er mee doe. Wellicht later nog een thuisbatterij en een lading panelen er op. Dan gebeurt er i.i.g. iets mee.Taro schreef op zondag 16 februari 2025 @ 21:48:
[...]
Ik heb het idee dat iedereen te angstig is geworden en wacht op de move van de big boys. Ze hebben het weer mooi verpest.
Mooie hut tussen al die standaard woningen! Gefeliciteerd!gebruikershaes schreef op zondag 16 februari 2025 @ 22:11:
[...]
Niet perse duurzaam maar dit is wat ik er mee doe. Wellicht later nog een thuisbatterij en een lading panelen er op. Dan gebeurt er i.i.g. iets mee.
Ik heb het idee dat iedereen te angstig is geworden en wacht op de move van de big boys. Ze hebben het weer mooi verpest.
[Afbeelding]
Er gebeurd bar weinig. Dat we nog zo hoog staan is raar. Ik heb ook geen idee welke richting we opgaan.Taro schreef op zondag 16 februari 2025 @ 21:48:
[...]
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Hoe is het weer verpest? Ik zie tenslotte sneeuw?gebruikershaes schreef op zondag 16 februari 2025 @ 22:11:
[...]
[Afbeelding]
Dat zit wel Schnorr.
Ok.Aeronaut schreef op zondag 16 februari 2025 @ 23:09:
Heb hoogtevrees, kan koers terug naar vertrouwde 96.5k?
:gifsicle():strip_exif()/f/image/YjimS7RKCLrWdBID2V1ROY6L.gif?f=user_large)
het zal wat zijn als we nu gewoon geen actie krijgen tot aan September 2025
[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 16-02-2025 23:43 ]
nothing stops this train
https://www.mitrade.com/i...article-8-642117-20250216
* sh4d0wman zit in het "humanity is doomed" AI kamp.
Leuke read: James Barrat - Our Final Invention: Artificial Intelligence and the End of the Human Era
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
According to data from Coincodex, the Fear & Greed Index is currently at 50 indicating a neutral market sentiment and uncertainty among investors.
For short-term targets, the analysts at Coincodex predict a Bitcoin price of $107,605 in the next five days and $130,902 in one month. On the other hand, their long-term price targets include $158,696 in three months and $174,820 in six months.
Capo zei het al, het is gewoon een bull trap. Grootste ooit, dat wel.zwembroek schreef op zondag 16 februari 2025 @ 23:36:
Saaiste bullmarkt ever.
Maktub
Had je daar niet in geïnvesteerd toen de oorlog begon?kbuntu schreef op zondag 16 februari 2025 @ 21:43:
Had beter in Rheinmetal kunnen zitten 😅
https://youtu.be/EqizJTbxAEM?si=CnTE3Xr1z2sO-g4d
Weet niet precies het hele verhaal, maar het interview is met degene die in het nauw zit. 😆
bizarre stijging daaamn, maar nu ben je te laatkbuntu schreef op zondag 16 februari 2025 @ 21:43:
Had beter in Rheinmetal kunnen zitten 😅
nothing stops this train
Orderboek zit voor x jaar ram vol. Nu de USA haar handen van Europa af trekt kan het nog jaren voort sudderen i.m.h.o.Kol Nedra schreef op maandag 17 februari 2025 @ 07:30:
[...]
bizarre stijging daaamn, maar nu ben je te laat
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Ja, denk ik ook, wel mooi om direct te investeren in eigen veiligheidKol Nedra schreef op maandag 17 februari 2025 @ 07:30:
[...]
bizarre stijging daaamn, maar nu ben je te laat
klopt maar de RR is wel hoog nu, oke kun je ook zeggen van goud en bitcoin natuurlijkMrFX schreef op maandag 17 februari 2025 @ 07:34:
[...]
Orderboek zit voor x jaar ram vol. Nu de USA haar handen van Europa af trekt kan het nog jaren voort sudderen i.m.h.o.
nothing stops this train
Hadden ze niet onlangs heeel veel tokens unlocked?bones schreef op maandag 17 februari 2025 @ 06:30:
Goedemorge. Buy order btc en eth is afgegaan zo te zien. Iemand een idee waarom sol harder rekt gaat dan de rest? Is de memecoin scene nu echt rekt?
je zal toch denken dat al die winsten onderhand richting ETH en BTC gaan he? SOL heeft zijn top wel gehad.bones schreef op maandag 17 februari 2025 @ 06:30:
Goedemorge. Buy order btc en eth is afgegaan zo te zien. Iemand een idee waarom sol harder rekt gaat dan de rest? Is de memecoin scene nu echt rekt?
trouwens..... BNB, Cake enzo zijn gestegen, daar is het naartoe gegaan...
[ Voor 9% gewijzigd door Kol Nedra op 17-02-2025 07:53 ]
nothing stops this train
Ik ben ondertussen aan het winst nemen. Niet slecht bijna x10.Kol Nedra schreef op maandag 17 februari 2025 @ 07:40:
[...]
klopt maar de RR is wel hoog nu, oke kun je ook zeggen van goud en bitcoin natuurlijk
[ Voor 4% gewijzigd door John245 op 17-02-2025 07:59 ]
[ Voor 54% gewijzigd door tomtom901 op 17-02-2025 08:39 ]
Beterschaptomtom901 schreef op maandag 17 februari 2025 @ 08:38:
Zo, goedemorgen degens. Hier helemaal knock out met (denk ik) het noro virus.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
dag.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Beterschaptomtom901 schreef op maandag 17 februari 2025 @ 08:38:
ik ben ook thuis, mijn dochter heeft het nutomtom901 schreef op maandag 17 februari 2025 @ 08:38:
het is zeer besmettelijk, kans is dat ik einde van deze week het dus ook kan hebben, in haar klas vandaag 6 ziekmeldingen
beterschap!
[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 17-02-2025 09:24 ]
nothing stops this train
Ja ons zoontje had het sinds vorige week, en nog een dubbele oorontsteking, arm kind. Dus we zullen 't wel van hem hebben vermoed ik.Kol Nedra schreef op maandag 17 februari 2025 @ 09:22:
[...]
ik ben ook thuis, mijn dochter heeft het nu![]()
het is zeer besmettelijk, kans is dat ik einde van deze week het kan hebben
beterschap!
Niet getest, maar hier thuis ook allemaal echt vies ziek geweest. Sloeg lekker op de longen, en reuk/smaak weg.sh4d0wman schreef op maandag 17 februari 2025 @ 08:57:
@tomtom901
spoiler:
Hier gaat weer covid rond.
Wen btc 200k?
Daar krijg je nu niet meer dan een snotneus van toch? Die influenza is een stuk heftiger die rondgaat.sh4d0wman schreef op maandag 17 februari 2025 @ 08:57:
@tomtom901
spoiler:
Hier gaat weer covid rond.
Ja die is wel echt naar, naast griep slaat het ook op je maag/darmstelsel.zwembroek schreef op maandag 17 februari 2025 @ 09:32:
[...]
Die influenza is een stuk heftiger die rondgaat.
Paar jaar terug werd je nog compleet verketterd als je defensie aandelen kocht.MrFX schreef op maandag 17 februari 2025 @ 07:34:
[...]
Orderboek zit voor x jaar ram vol. Nu de USA haar handen van Europa af trekt kan het nog jaren voort sudderen i.m.h.o.
Tegenwoordig best een nobele gedachte zoals reservist worden of bij een schietvereniging gaan.
Aangezien we het de komende jaren toch alleen moeten doen. Ik ga ook eens rondkijken. Niet de NATO ETF, daar zit nog een groot deel US in dacht ik.
Ik had eigenlijk wel verwacht dat iedereen hier (behalve de Maxi's) Rheinmetall gekocht had toen de oorlog in Oekraine begon.Alpina schreef op maandag 17 februari 2025 @ 10:58:
[...]
Paar jaar terug werd je nog compleet verketterd als je defensie aandelen kocht.![]()
Tegenwoordig best een nobele gedachte zoals reservist worden of bij een schietvereniging gaan.
Aangezien we het de komende jaren toch allen moeten doen. Ik ga ook eens rondkijken. Niet de NATO ETF, daar zit nog een groot deel US in dacht ik.
Investeren in defensie aandelen was inderdaad een taboe.Alpina schreef op maandag 17 februari 2025 @ 10:58:
[...]
Paar jaar terug werd je nog compleet verketterd als je defensie aandelen kocht.![]()
Aangezien we het de komende jaren toch allen moeten doen. Ik ga ook eens rondkijken. Niet de NATO ETF, daar zit nog een groot deel US in dacht ik.
Heb even aan ChatGPT gevraagd of er ETF's zijn. Kwam o.a. met deze van Blackrock: https://www.blackrock.com...tf?utm_source=chatgpt.com
Wellicht wel interessant om wat in te gooien.
Dan heb je mijn punt gemist @jvel92jvel92 schreef op maandag 17 februari 2025 @ 11:04:
[...]
Investeren in defensie aandelen was inderdaad een taboe.
Heb even aan ChatGPT gevraagd of er ETF's zijn. Kwam o.a. met deze van Blackrock: https://www.blackrock.com...tf?utm_source=chatgpt.com
Wellicht wel interessant om wat in te gooien.
Fuck die yanks.
https://www.debelegger.nl...-groeien-door-de-oorlogen
Zelf een andere mentaliteit kweken als Europa zijnde.
Ok, dan een ETF die focust op de Europese markt. Kan alleen niet zo 1-2-3 een ETF vinden, die zich focust op deze markt, wel globlaalAlpina schreef op maandag 17 februari 2025 @ 11:07:
[...]
Dan heb je mijn punt gemist @jvel92![]()
Fuck die yanks.
https://www.debelegger.nl...-groeien-door-de-oorlogen
Zelf een andere mentaliteit kweken als Europa zijnde.
Hoop dat het voor de EU een wake-up call wordt, dat ze echt moeten gaan investeren in eigen innovatie en ontwikkeling i.p.v. leunen op anderen. Ook wat Mario Draghi al roept sinds eind vorig jaar.
Dat wordt nog wel een dingetje die gemeenschappelijke financiering. Die eurobonds moet je i.i.g. niet willen.jvel92 schreef op maandag 17 februari 2025 @ 11:15:
[...]
Ok, dan een ETF die focust op de Europese markt. Kan alleen niet zo 1-2-3 een ETF vinden, die zich focust op deze markt, wel globlaal
Hoop dat het voor de EU een wake-up call wordt, dat ze echt moeten gaan investeren in eigen innovatie en ontwikkeling i.p.v. leunen op anderen. Ook wat Mario Draghi al roept sinds eind vorig jaar.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Af en toe je drone in een holding pattern laten vliegen om een trade te maken. Daarna een multikill op de Rus.
Gewoon verder slapen, of een trade openen onder/bovenkant range..
[ Voor 8% gewijzigd door kazzzdafke op 17-02-2025 11:57 ]
Never ever financial advice...
JUST IN: 🇺🇸 $725 billion Bernstein says the US could issue debt or sell some of its gold reserves to fund their #Bitcoin buys. pic.twitter.com/0NxLlyP6JW
— Bitcoin Magazine (@BitcoinMagazine) 17 februari 2025
nothing stops this train
zulke moet je hodlen
nothing stops this train
nothing stops this train
en morgen wordt de FTX uitbetalingen uitgevoerd.
wordt een interessante einde maand.
Solana kan dus stijgen of dalenAeronaut schreef op maandag 17 februari 2025 @ 12:47:
solana heeft in de loop van volgende week 12.5 miljoen SOL dat wordt unlocked.
en morgen wordt de FTX uitbetalingen uitgevoerd.
wordt een interessante einde maand.
Ik hou alles in de gaten man, ik ben moe. Wen moonKol Nedra schreef op maandag 17 februari 2025 @ 12:45:
hou TRX in de gaten 👀
Wie kan delen kan vermenigvuldigen..
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/iN902HHmC6ZUJoiilzC6O33U.jpg?f=fotoalbum_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/kfgKOAymAIBN0L0Pj8MaIfZZ.gif?f=user_large)

/f/image/SbzPyBWZuzc5LygBrenaI9h5.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BE56PLcOiIQCumCnl5sQwkAz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/l8R8GEsQRBp7GTj5A14WqbdL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2tOjQMYP6qcZvtIfO88OEbvG.jpg?f=fotoalbum_large)