[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #29 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 67 ... 252 Laatste
Acties:
  • 932.629 views

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02:16

Darrell

Fiat moonboy

Taro schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 19:15:
[...]

Kan je ter onderbouwing even berekenen op hoeveel % van het vorige topic de $100k werd behaald?
Op zaterdagavond ben ik niet beschikbaar voor moeilijke vragen.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Darrell schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 19:18:
[...]

Pfff, ik hoopte al dat je dat zou zeggen want ik had al geen zin om op de uitkomst in te gaan.

Maareh, we zitten gewoon in een dikke consolidatierange, het is nog geen mei, dus de 148k gaan we zeker zien met hopelijk een wickje naar $420k.

Al ben ik er allemaal op dit moment ook niet zo zeker van, volgens mij wordt er veel fiat gerecycled, vloeit er veel van de meme gokkers naar de rugpullers, maar zie ik maar weinig nieuw geld instromen.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Taro schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 19:22:
[...]

Pfff, ik hoopte al dat je dat zou zeggen want ik had al geen zin om op de uitkomst in te gaan.

Maareh, we zitten gewoon in een dikke consolidatierange, het is nog geen mei, dus de 148k gaan we zeker zien met hopelijk een wickje naar $420k.

Al ben ik er allemaal op dit moment ook niet zo zeker van, volgens mij wordt er veel fiat gerecycled, vloeit er veel van de meme gokkers naar de rugpullers, maar zie ik maar weinig nieuw geld instromen.
Afbeeldingslocatie: https://media0.giphy.com/media/v1.Y2lkPTc5MGI3NjExNG84enlnNGZ3cDJ5djExbmwwZmF4dm9rMXp6b2RiNGJjcjZqNHZjeSZlcD12MV9pbnRlcm5hbF9naWZfYnlfaWQmY3Q9Zw/sWUf7idZMdOe9CVOX9/giphy.gif

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:24

knakworst

Get more sats!

Darrell schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 19:18:
[...]

Bij 21%

[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #28 / $100k behaald!

We hadden de 420 al dus moeten halen.

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10-2025

Coldcat

HODL

dee $420k is een teken van GREED.. overmoedigheid.

Gaan we nooit halen deze cycle. Misschien nog een pump omhoog. Op een gegeven moment moet de pudding weer even inzakken om te herstellen.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Ja maar ik weet het alweer. Toen werd de topictitel ook pas aangepast naar 100k editie iirc.

Dikke jinx dit gewoon.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Darrell schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 19:46:
[...]

Ja maar ik weet het alweer. Toen werd de topictitel ook pas aangepast naar 100k editie iirc.

Dikke jinx dit gewoon.
Gelukkig hebben we de logs nog ;)

Gestart als: [SC] Cryptocurrency Slowchat topic #28 / $100k editie (Toen was de 100k dus nog niet gehaald)
Titel gewijzigd door tomtom901; was: [SC] Cryptocurrency Slowchat topic #28 / $100k editie
Titel gewijzigd door tomtom901; was: [SC] Cryptocurrency Slowchat topic #28 / $100k op 5-12
-> [SC] Cryptocurrency Slowchat topic #28 / $100k behaald!

Zal ik er hier dan maar de 76k editie van maken? Heb je dat liever?

Ik mis de ambitie ook wel een beetje. Lijkt overigens een breder probleem te zijn, ben tegenwoordig iedere dag later op werk en later thuis door flapdrollen die menen 68 te moeten gaan rijden waar je 80 mag. Komop, ff wat vaart en peper erin, knallen! Zieltjes winnen, we gaan ervoor!

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Taro schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 19:54:
[...]

Gelukkig hebben we de logs nog ;)

Gestart als: [SC] Cryptocurrency Slowchat topic #28 / $100k editie (Toen was de 100k dus nog niet gehaald)
Titel gewijzigd door tomtom901; was: [SC] Cryptocurrency Slowchat topic #28 / $100k editie
Titel gewijzigd door tomtom901; was: [SC] Cryptocurrency Slowchat topic #28 / $100k op 5-12
-> [SC] Cryptocurrency Slowchat topic #28 / $100k behaald!

Zal ik er hier dan maar de 76k editie van maken? Heb je dat liever?

Ik mis de ambitie ook wel een beetje. Lijkt overigens een breder probleem te zijn, ben tegenwoordig iedere dag later op werk en later thuis door flapdrollen die menen 68 te moeten gaan rijden waar je 80 mag. Komop, ff wat vaart en peper erin, knallen! Zieltjes winnen, we gaan ervoor!
Jullie houden ook alles bij he?

Vooruit, we hebben nog wat pagina's te gaan dus het kan nog.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Darrell schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 19:56:
[...]
Vooruit, we hebben nog wat pagina's te gaan dus het kan nog.
In het ergste geval laten we dit topic 5 jaar open.

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 20:59
hopium

[ Voor 31% gewijzigd door keanu_ op 15-02-2025 20:07 ]

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 04:33

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 13-01 16:47

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Ik weet niet of tweakers gebouwd is op een topic van 15k posts

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

• Peterre
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 24-04-2025
Aeronaut schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 20:38:
Nee , alleen op 100K posts :P

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 21:40
Misschien kan @Taro in het programma van eisen / URS kijken.
:)

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Als we alle experts tweetjes van X posten dan gaat het rap :)

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:13
Huh? Nu halen we toch ook al 25.000 posts per topic? Dan is 15k niet zo spannend ;)

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Mistte een nul (150k), maar ja zo spannend is het niet

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Guere schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 20:41:
Huh? Nu halen we toch ook al 25.000 posts per topic? Dan is 15k niet zo spannend ;)
Ooit was 25k een limiet omdat de zoekfunctie het daarna moeilijk kreeg. Dat is tegenwoordig niet meer zo, dus hoeft een topic ook niet per se na 25k berichten een volgende editie te krijgen.

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 14-01 10:39
Taro schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 21:15:
[...]

Ooit was 25k een limiet omdat de zoekfunctie het daarna moeilijk kreeg. Dat is tegenwoordig niet meer zo, dus hoeft een topic ook niet per se na 25k berichten een volgende editie te krijgen.
Editie 1 is nog geen 7 jaar geleden. Wanneer tikken we editie 100 aan?
Zijn intussen wel een hoop nieuwe gebruikers en een aantal afhakers. Wel grappig om ff terug te lezen. Met de kennis van nu zou je wensen dat je toen gehandeld had..

• Alpina
Don Guacamole schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 21:46:
[...]

Editie 1 is nog geen 7 jaar geleden. Wanneer tikken we editie 100 aan?
Zijn intussen wel een hoop nieuwe gebruikers en een aantal afhakers. Wel grappig om ff terug te lezen. Met de kennis van nu zou je wensen dat je toen gehandeld had..
Wie weet in 2032 ook. :)

• Don Guacamole
Dat zou mooi zijn. Deel 1 van het NK topic kan ik niet vinden, maar neem aan dat de gasten die daar posten intussen al op een eiland wonen..

• Peterre
Don Guacamole schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 21:54:
[...]

Dat zou mooi zijn. Deel 1 van het NK topic kan ik niet vinden, maar neem aan dat de gasten die daar posten intussen al op een eiland wonen..
_/-\o_

• Alpina
[...]

Ja ik ben wel eens verder gaan zoeken. Werd in mining topics enz. genoemd. Ging per 10 of (heel) veel meer dus reken maar uit :)

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:45
[...]

Het uit elkaar halen van SC en NK is nog niet zo heel lang geleden toch?

Anyways, ik denk dat het tegenvalt hoeveel mensen langdurig winstgevend traden.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Gelukszoekr schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 22:04:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ltwJs44hUS1YhfA2oxRx7J5AWsU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/fJyJQo4uEu1RJnJ1JxuMgo8T.gif?f=user_large

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-01 16:51
[...]

Hodl is the way!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 06-01 20:24
[...]

Dat denk ik ook en je kan niet in de toekomst kijken. Ik heb zelf ooit nog btc gemined op een laptop… en een geforce aan iemand verkocht die een miningrig aan het bouwen was. Ik gok dat zijn blik destijds wat verder vooruit was, aangezien ik uit die tijd niks meer heb

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:30
Ik heb voor 250€ BTC gekocht toen die ergens 0,81€ waard was.

Bon, op 1000€ winst genomen, want ik ging er vanuit dat het ook een bubbel was.

Tjah.. er zijn er maar weinig van toen die echt eraan vastgehouden hebben. Op een moment denk je echt dat het niet meer hoger kan/gaat en cash je uit. Zeker in de beginfase..

Never ever financial advice...

• Gelukszoekr
kazzzdafke schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 22:14:
Ik heb voor 250€ BTC gekocht toen die ergens 0,81€ waard was.

Bon, op 1000€ winst genomen, want ik ging er vanuit dat het ook een bubbel was.

Tjah.. er zijn er maar weinig van toen die echt eraan vastgehouden hebben. Op een moment denk je echt dat het niet meer hoger kan/gaat en cash je uit. Zeker in de beginfase..
En het was toen ook een bubbel. En inderdaad bijna iedereen heeft al wel verkocht. Logisch ook.

De kunst was om nadat de bubbel geknapt was weer in te stappen

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 22:18:
[...]

De kunst was om nadat de bubbel geknapt was weer in te stappen te hodlen.
FTFY.

Maar goed, als je toen had geweten wat je nu weet... :P

Dat zit wel Schnorr.

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:22

YES

Moderator General Chat
Pff, paar nachtjes naar de sneeuw geweest met de oudste dochter, vriendin bleef thuis met de jongste. Oudste dochter is gek op sneeuw en loopt motorisch behoorlijk voor op leeftijdsgenootjes, dus die gaat als een malle op een sleetje of ski's, maakt allemaal weinig uit. Echt mega leuke tijd gehad en lekker dolle boel in de sneeuw.
En het mooiste en tegelijk pijnlijkste, in een jaar of twee heb ik nog niet zo goed geslapen 's nachts. Gewoon compleet uitgeteld om 20:00 uur in slaap gevallen tegelijk met mijn oudste dochter, en pas om 07:45 de volgende ochtend door haar wakker gemaakt dat ze honger had.
Bij thuiskomst gisteren was het weer meteen drama met de jongste. Nacht met vier uur slaap verder kon ik vanavond (letterlijk) wel huilen toen ze weer niet lekker in slaap wilde vallen. We hebben binnenkort een afspraak in het ziekenhuis na een doorverwijzing van de huisarts omdat er toch iets niet goed lijkt en hij het ook niet kan duiden en ook niet helemaal vertrouwt. Grote kans en hoop op iets heel onschuldigs wat haar heel erg dwars zit en vrij eenvoudig te verhelpen is. Ik hoop het zo, ik wil haar zo graag eindelijk/weer fijn zien slapen en zelf vind ik goede nachtrust inmiddels ook wel wat waard.

Mocht er niets uitkomen, dan weet ik het niet zo goed. Ik denk er serieus over een deel van mijn HODL pot uit te cashen om mijn vriendin en mijzelf om en om één weekend per maand ergens heen te sturen met de oudste dochter, gewoon om iets leuks te doen en slaap uren bij te tanken.

Als crypto me helpt om door deze periode heen te komen en het kleine meisje groeit er uiteindelijk overheen (en er dus niets medisch onder ligt) dan heb ik er dat graag voor over.

Sorry voor het jankverhaal, wilde het ff van me af schrijven.

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:24
Gelukszoekr schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 22:18:
[...]

En het was toen ook een bubbel. En inderdaad bijna iedereen heeft al wel verkocht. Logisch ook.

De kunst was om nadat de bubbel geknapt was weer in te stappen
De boel ging eigenlijk vooral onderuit vanwege het MTGOX debacle wat toen de grootste beurs was (Bitstamp en Kraken waren tweede en derde dacht ik)

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:38
[...]

De genen die op een eiland wonen door btc zijn long term hodlers, zeker niet perse traders.

• Don Guacamole
YES schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 22:24:
Pff, paar nachtjes naar de sneeuw geweest met de oudste dochter, vriendin bleef thuis met de jongste. Oudste dochter is gek op sneeuw en loopt motorisch behoorlijk voor op leeftijdsgenootjes, dus die gaat als een malle op een sleetje of ski's, maakt allemaal weinig uit. Echt mega leuke tijd gehad en lekker dolle boel in de sneeuw.
En het mooiste en tegelijk pijnlijkste, in een jaar of twee heb ik nog niet zo goed geslapen 's nachts. Gewoon compleet uitgeteld om 20:00 uur in slaap gevallen tegelijk met mijn oudste dochter, en pas om 07:45 de volgende ochtend door haar wakker gemaakt dat ze honger had.
Bij thuiskomst gisteren was het weer meteen drama met de jongste. Nacht met vier uur slaap verder kon ik vanavond (letterlijk) wel huilen toen ze weer niet lekker in slaap wilde vallen. We hebben binnenkort een afspraak in het ziekenhuis na een doorverwijzing van de huisarts omdat er toch iets niet goed lijkt en hij het ook niet kan duiden en ook niet helemaal vertrouwt. Grote kans en hoop op iets heel onschuldigs wat haar heel erg dwars zit en vrij eenvoudig te verhelpen is. Ik hoop het zo, ik wil haar zo graag eindelijk/weer fijn zien slapen en zelf vind ik goede nachtrust inmiddels ook wel wat waard.

Mocht er niets uitkomen, dan weet ik het niet zo goed. Ik denk er serieus over een deel van mijn HODL pot uit te cashen om mijn vriendin en mijzelf om en om één weekend per maand ergens heen te sturen met de oudste dochter, gewoon om iets leuks te doen en slaap uren bij te tanken.

Als crypto me helpt om door deze periode heen te komen en het kleine meisje groeit er uiteindelijk overheen (en er dus niets medisch onder ligt) dan heb ik er dat graag voor over.

Sterkte pik, slaaptekort maakt je gek, hoop dat er niks medisch uitkomt. Daar sats aan uitgeven is t zeker waard.

• Gelukszoekr

Vervelende situatie man! Weinig slaap lijkt zo onschuldig. Maar als het structureel is dan sloopt het niet alleen je dochter maar ook de ouders. Hopelijk niks ernstigs!

• YES

YES

Moderator General Chat
Don Guacamole schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 22:28:
[...]

Sterkte pik, slaaptekort maakt je gek, hoop dat er niks medisch uitkomt. Daar sats aan uitgeven is t zeker waard.
Eerlijk, ik hoop op iets medisch. De huisarts vermoedt dat ze heel vaak/veel achter elkaar oorontsteking heeft waardoor er continue druk op zit en dat doet bij liggen het meeste pijn. Dat is voor kleintjes met buisjes heel makkelijk en heel effectief te verhelpen naar het schijnt. Als dit het niet is dan kan het maar zo zijn dat dit nog jaren door sleept..
Daar kan en wil ik niet aan denken want het slaaptekort is echt gekmakend.

• Gelukszoekr
VHware schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 22:25:
[...]

De boel ging eigenlijk vooral onderuit vanwege het MTGOX debacle wat toen de grootste beurs was (Bitstamp en Kraken waren tweede en derde dacht ik)
We doen dat graag, een oorzaak aanwijzen voor grote koersbewegingen. En soms kan dat, soms weten we het niet zeker.

Wat we tot nu toe een zekerheid is gebleken is de 4 jarige cycle. Had je die gespeeld was je hoe dan ook binnen geweest

• kbuntu
YES schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 22:31:
[...]

Eerlijk, ik hoop op iets medisch. De huisarts vermoedt dat ze heel vaak/veel achter elkaar oorontsteking heeft waardoor er continue druk op zit en dat doet bij liggen het meeste pijn. Dat is voor kleintjes met buisjes heel makkelijk en heel effectief te verhelpen naar het schijnt. Als dit het niet is dan kan het maar zo zijn dat dit nog jaren door sleept..
Sterkte! Hoop voor je dat er een verklaring is en dat het niks serieus is… Na de 2.5 jaar werd het hier langzamerhand beter met slapen

• Peterre
Gelukszoekr schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 22:32:
[...]

We doen dat graag, een oorzaak aanwijzen voor grote koersbewegingen. En soms kan dat, soms weten we het niet zeker.

Wat we tot nu toe een zekerheid is gebleken is de 4 jarige cycle. Had je die gespeeld was je hoe dan ook binnen geweest
mee eens .

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

[...]

Niet gewoon verlatingsangst? Daar had onze oudste extreem veel last van. Is na 2-3 jaar vanzelf over gegaan.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04:57

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Darrell daar heb ik zelfs nu nog last van ..... maar dan met sats voor fiat. :P

Hier die fase met de kinderen gelukkig achter de rug.

Afbeeldingslocatie: https://cauldronsandcupcakes.com/wp-content/uploads/2015/02/e691645034f2bafc371be943aaa8f759dfa95c28ee0398a0639eeff73d5c2edc.jpg

Edit: de liquidation heatmap ziet er ook .... interessant uit. Niemand durft meer short of long? O+ :+

[ Voor 15% gewijzigd door sh4d0wman op 16-02-2025 05:22 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Daily is gewoon grappig.. dit wordt een giga move.. up of down

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Aeronaut schreef op zondag 16 februari 2025 @ 07:11:
Daily is gewoon grappig.. dit wordt een giga move.. up of down
Idd, open net de chart: Oh, no steeds sideways...

Maar ook nog steeds op de gele lijn:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I-h_pQPfstT9evFFYhL7pS0apGg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/AEkzRPgOvIufnJ0GQpR4jQmB.png?f=fotoalbum_large

Met 1 groene 2500 USD candle zitten we boven alle MA's en zie ik snel een nieuwe ATH wel gebeuren. De gele lijn was vanaf 59k de candle support van deze run en die driehoek + compressie eindigt toch echt deze maand:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c4_fbSmccNH22124wvwpRqLcON0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gxvBbZzxK7dkvgna2ZTY7KoD.png?f=fotoalbum_large

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-01 15:34

Heel goed kerel , wij hebben er hier ook een gehad met slaap issues (jongste) die hebben we toen een tijd tussen ons in gegooid snachts against als noice van anderen (maand of 6) . Inmiddels allemaal goed gekomen slaapt prima door en alleen , de oudste gaat ook lekker. En wij inmiddels ook weer.

Het brengt aardig wat stress en druk mee , i feel u. Blijf idd samen of gesplit veel leuks door met veel aandacht, lekker spelen, doe dingen , eten , simpele dingen zijn vaak voldoende.

En the end komt alles goed, keep your head up.

Happy sunday.

• Gipsy King
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XDuUFKDCXDtt_x51IIF4kFw20HI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/y9sdoOUAaDNHeVwmZqOatwhE.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6bSxuU9ka_3V-DzaTJIl3gcbpms=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/fxu7Xz3CBDAFfrTtMuSzOkFf.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4KgbMKCSr4HTBcx9GzWu5SuLxzY=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/RaSam6yYxv8juywICA1elRPM.jpg?f=user_large

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-01 23:26
[...]

Onze jongste sliep ongeveer de eerste 2 jaar niet door, indd slopend. Bleek slaapapneu te hebben door vergrote keel- en neusamandelen. Ook vaak oorontsteking. Na de ingreep om ze weg te laten halen waren alle problemen voorbij! Tip: slaap een paar nachten naast je kind en luister of zij inderdaad soms wat (te) lange pauzes heeft tussen 2 ademhalingen. Wij moesten geluidsopnames maken als bewijs voordat we uberhaupt naar een specialist mochten 🤐 Sterkte!

• John245
Vandaag mijn wekelijkse VCA inleg gedaan.
Ingesteld te realiseren rendement : 50%
Inleg : 7 van 522
Op schema om doel te halen : Ja
Bijzonderheden : Geen

Laat BTC nog maar een tijdje in de range blijven.

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Wat verse hopium in de morgen, brengt een dag zonder zorgen :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V_5pvszM_Blmu5BBVosPushh2-0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3lM4Ydb3IOGCEWbibWJ3Wsgs.jpg?f=fotoalbum_large

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 22:53
Numbers schreef op zondag 16 februari 2025 @ 09:46:
Wat verse hopium in de morgen, brengt een dag zonder zorgen :+

[Afbeelding]
Exponential inverse hyperbolic tangent model….!?

Maktub

• John245
GLM +51% op 24H basis. Toch maar even winst nemen Ondanks dat het advies "strong buy" is.

Editt: 2 minuten later + 60%

[ Voor 43% gewijzigd door John245 op 16-02-2025 10:15 ]

• solidslayer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07-01 22:30
bsmpower schreef op zondag 16 februari 2025 @ 08:55:
[...]

Onze jongste sliep ongeveer de eerste 2 jaar niet door, indd slopend. Bleek slaapapneu te hebben door vergrote keel- en neusamandelen. Ook vaak oorontsteking. Na de ingreep om ze weg te laten halen waren alle problemen voorbij! Tip: slaap een paar nachten naast je kind en luister of zij inderdaad soms wat (te) lange pauzes heeft tussen 2 ademhalingen. Wij moesten geluidsopnames maken als bewijs voordat we uberhaupt naar een specialist mochten 🤐 Sterkte!
Goed om te horen, hier gaan keel en neus amandelen bij de jongste er komende vrijdag uit, we slapen al weken gebroken nachten, heel slopend. De jongste kan niet eens via zijn neus ademen, hele dagen en nachten via zijn mond, hard snurken, als ie ziek is, is het al helemaal erg. Kan zelfs zijn slijm niet ophoesten omdat zijn keel amandelen zo enorm groot zijn, word dan in paniek wakker snachts en slaapt niet meer.

• Durpstick
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 18:48
Gaat weer over kids....okay, kan het deze keer niet laten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OpXrBuAhstByy7T2rjff2ADe8-4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/QgsO3jJfkktUbaMlZ4gD4UBH.png?f=fotoalbum_large

Succes er maar mee, lijkt mij echt niet makkelijk (of leuk). Ik vind mijn twee katten eigenlijk al teveel verantwoordelijkheid, en houd het daar ook zeker bij.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:14
Durpstick schreef op zondag 16 februari 2025 @ 10:44:

[Afbeelding]

Succes er maar mee, lijkt mij echt niet makkelijk (of leuk). Ik vind mijn twee katten eigenlijk al teveel verantwoordelijkheid, en houd het daar ook zeker bij.
Haha idd. Kut voor @YES wens hem et beste toe. Mij verder niet gezien mbt kinderen.

Zit toevallig lang weekend in ardennen met hele familie inc kinderen......de hel. Ben kapot na 3 dagen.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Guere
Voor de geïnteresseerden: ik deelde gisteren al een plaatje van de huidige ROI vergeleken met vorige cycles. Vandaag een nieuwe video van Ben over de huidige positie in de market cycle. Wederom een aardige samenvatting van waar we nu staan en er (normaal gesproken) zou moeten gebeuren. Geeft wat perspectief. De eerste helft van de video is het meest belangrijk, daarna iets meer geneuzel.

Samenvatting: positie nog prima, wisselt hoe je er naar kijkt (ROI from bottom of peak-to-peak). Maar komende weken moet er echt wel iets gebeuren willen we on track blijven vergeleken met vorige cycles. Een drop vanaf dit punt kan en hoeft niet einde bull te zijn, maar dan moeten we echt boven de $73k blijven (de ATH uit begin 2024) en een snelle bounce terug krijgen.

• Numbers
  • Niet online
MrMrq schreef op zondag 16 februari 2025 @ 10:00:
[...]

Exponential inverse hyperbolic tangent model….!?
YANBE en HFSP ;)

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:20
Durpstick schreef op zondag 16 februari 2025 @ 10:44:

[Afbeelding]

Hahaha. No neck Ed. Vraag me niet hoe ik het weet 🤡

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
anti elppa schreef op zondag 16 februari 2025 @ 10:48:
[...]

Zit toevallig lang weekend in ardennen met hele familie inc kinderen......de hel. Ben kapot na 3 dagen.
Dat had ik met kerst. Ik heb best leuke neefjes. Maar die staan gewoon aan van 06:00 tot 18:00. Als stuiterballen. Ik had na het midweekje gewoon opnieuw vakantie nodig. Maar nee: als oom word je overal bij gevraagd.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04:57

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Domino
De spiegel?

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSwt-vsUuCEI0XE8dTpHxM6YtwVSXMxSaTaSPFlTDpMHsBwNB15-JpA-Us&s=10

:>

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Alpina
Hahaha cute. 1 dag of 1 weekend.

Hier +-4 jaar slapeloze nachten door bovengenoemde problemen (beide kids)

Oplossing waren ook buisjes en uiteindelijk bij de oudste neus en keel amandelen.

Dus komt goed uiteindelijk.

Maar je wordt er wel compleet leip van.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NXx8TDFhzB64fGX2TcvrQGPrMQU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/dYF6CCjmKFw2eqyn28C7mm0z.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DEOyqelXoNit4ySDg1vHZ_KAKSE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/tQtOnszfYONHuTRJuNPL4KYu.gif?f=user_large

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-01 23:00
Alpina schreef op zondag 16 februari 2025 @ 11:43:
Hahaha cute. 1 dag of 1 weekend.

Hier +-4 jaar slapeloze nachten door bovengenoemde problemen (beide kids)

Oplossing waren ook buisjes en uiteindelijk bij de oudste neus en keel amandelen.

Dus komt goed uiteindelijk.

Maar je wordt er wel compleet leip van.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Neus amandelen? Wat in de fuq zijn dat? 8)7

• Alpina
gebruikershaes schreef op zondag 16 februari 2025 @ 12:00:
[...]

Neus amandelen? Wat in de fuq zijn dat? 8)7
De HEXcoin onder de amandelen.

Maar goed, ik relativeer altijd wel makkelijk. Hier was uiteindelijk een oplossing voor. Er zijn veel ergere dingen…

Alhoewel geen slaap wel taai blijft.

Ontopic. When moon?

• Alpina
Verder nog een klein macro rondje gedaan:

De mede oprichter van World Liberty Finance is de zoon van de man die volgende week de ‘vredes’gesprekken moet voeren met Rusland in Saudie-arabie. Klein wereldje ;)

Dit is ook wel een mooie plaat, heeft @anti elppa al vaak benoemd:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QQR2sstfgHu8ax3txalavALoTFg=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/XAVMHrNozIzCVeVLG5rfX0MZ.jpg?f=user_large

Onverminderd bullish op Bitcoin (en goud) en ergens een AI runnetje hopelijk…

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:24
@Alpina
Mooie plaat, heb je ook linkje naar de bron?
(Niet ter controle, maar voor verder inzicht eromheen)

• Alpina
VHware schreef op zondag 16 februari 2025 @ 12:24:
@Alpina

• Alpina
Maar zelfs ons aller ING kwam met die plaatjes een tijd terug:

https://www.ing.com/Newsr...-watching-a-70s-rerun.htm

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:14
VHware schreef op zondag 16 februari 2025 @ 12:24:
@Alpina
Google ook gewoon inflatie jaren 70. Duurde ongeveer 10 jaar in 3 golven.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Guere
sh4d0wman schreef op zondag 16 februari 2025 @ 05:21:
Edit: de liquidation heatmap ziet er ook .... interessant uit. Niemand durft meer short of long? O+ :+
Zo, inderdaad zeg! Op de langere timeframes ziet het er nog redelijk normaal uit, maar op de default 24 uur view is 'ie echt leeg. We zien wel vaker een schoonveeg actie, maar dan verschijnt er na een paar uur meestal wel nieuwe leverage. Nu eigenlijk alleen maar op $98.5k en $96.5k een gele streep. Ben benieuwd, sluit mooi aan bij het 'stilte voor de storm' gevoel dat je nu ook van de daily BTC chart krijgt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r9KchA6uCCfvQxC9bfOGoA77B1w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Y7bgav4zAo9uxP1W48RSuBMK.png?f=fotoalbum_large

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-01 11:53
Alpina schreef op zondag 16 februari 2025 @ 12:18:
Verder nog een klein macro rondje gedaan:

De mede oprichter van World Liberty Finance is de zoon van de man die volgende week de ‘vredes’gesprekken moet voeren met Rusland in Saudie-arabie. Klein wereldje ;)

Dit is ook wel een mooie plaat, heeft @anti elppa al vaak benoemd:

[Afbeelding]

Onverminderd bullish op Bitcoin (en goud) en ergens een AI runnetje hopelijk…
ik denk wel zeker dat we een double digit inflatie gaan krijgen in 2026/2027

alleen thing is: krijgen we nog een flashcrash? en hoelang duurt de volgende bearmarket?

nothing stops this train

• John245
Kol Nedra schreef op zondag 16 februari 2025 @ 13:02:
[...]

alleen thing is: krijgen we nog een flashcrash? en hoelang duurt de volgende bearmarket?
Ongeveer 367 dagen.

• Gipsy King

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ik begrijp er helemaal niets van wat hij zegt. Dikke tech.

• Gipsy King
knakworst schreef op zondag 16 februari 2025 @ 13:59:
[...]

Ik begrijp er helemaal niets van wat hij zegt. Dikke tech.
#willywartaal.

Doe mij maar een broodje knakworst.

• Kol Nedra

nothing stops this train

• Pinsa
  • Laatst online: 18:56
Kol Nedra schreef op zondag 16 februari 2025 @ 13:02:
[...]

Benieuwd wat de bearlow gaat worden inflatie op fiat zal ook zijn uitwerkingen op crypto en op aandelen hebben, mooie firesale in de next bear?

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

• knakworst

knakworst

Get more sats!

97k aan het elastiek..

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cV7lHuzTWWASiZXSMDGoj4ztWSE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gzKh0MmnORw5vPLAatybofat.png?f=fotoalbum_large

enige wat telt, tussen geel en groen dca-verkopen, we zijn er dus bijna

nothing stops this train

• John245
Kol Nedra schreef op zondag 16 februari 2025 @ 14:43:
[Afbeelding]

We komen dus bijna in de periode om meer BTC te kopen

Volgens mij moeten we oppassen We kopen veel te weinig en straks zit alle BTC bij institutionele beleggers.

Wie heeft er de laatste 7 dagen BTC gekocht?

• kbuntu
John245 schreef op zondag 16 februari 2025 @ 14:51:
[...]

Volgens mij moeten we oppassen We kopen veel te weinig en straks zit alle BTC bij institutionele beleggers.

Ja ik wel

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 23:25
De slowchat is flink afgekoeld. Blij dat het weer een beetje bij te houden is, maar het is dan wel tijd voor een nieuwe leg up!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-01 12:18

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Kol Nedra schreef op zondag 16 februari 2025 @ 14:43:
[Afbeelding]

Oftewel, beetje tempo maken anders zakken we met te volle bags de afgrond in.

En met die mogelijke inflatiegolf kun je dus maar beter zorgen dat je in defensieve aandelen met pricing power zit en genoeg cash achter de hand om toe te slaan op koopkansen.

De hedges tegen inflatie die je verwacht (goud, BTC) die gingen als een baksteek naar beneden H12022.

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-01 15:56
Waar blijven de lambo's?

• knakworst

knakworst

Get more sats!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Die worden nu verscheept, 420 lambos die te herkennen zijn aan de [SC] markering op de zeecontainers.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10-2025

Coldcat

HODL

[...]
Verkocht @98k... net weer terug gekocht.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13-01 20:10
[...]

Lijkt me geen onrealistisch scenario. Afgaande op sentiment, polls op CT en wat je hier tussen de regels doorleest zijn mensen (vroeg) alt-heavy gegaan deze cycle met geen tot nauwelijks Bitcoin in hun portfolio. Hopen nu aanzienlijk lager terug te kunnen kopen, maar de vraag is wanneer en hoe laag het gaat zijn. Institutionele partijen lijken gewoon door te kopen.

• Stukfruit
  • Niet online
[...]

Hoi.

Dat zit wel Schnorr.

• E-Hoog
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18:39
bsmpower schreef op zondag 16 februari 2025 @ 08:55:
[...]

Exact dit hebben wij ook gehad! Uiteindelijk de neusamandelen laten weghalen. Daarna bleef ze onrustig slapen, maar dat is na een traject met een slaapcoach verholpen (ze was inmiddels enorm gewend dat papa en mama wel kwamen 's nachts, maar dat moesten we dus afleren). Sterkte ermee @YES !

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 18:42
jvel92 schreef op zondag 16 februari 2025 @ 15:34:
[...]

Lijkt me geen onrealistisch scenario. Afgaande op sentiment, polls op CT en wat je hier tussen de regels doorleest zijn mensen (vroeg) alt-heavy gegaan deze cycle met geen tot nauwelijks Bitcoin in hun portfolio. Hopen nu aanzienlijk lager terug te kunnen kopen, maar de vraag is wanneer en hoe laag het gaat zijn. Institutionele partijen lijken gewoon door te kopen.
Klaarblijkelijk verkopen die dan ook weer gezien de koers niet uit deze range wil uitbreken naar boven.

Ik geloof niet in de theorie dat de cyclus nog een aantal maanden in Bull modus is omdat het anders niet klopt met voorgaande periodes.

We hebben nu een vroegtijdig ath moment gehad voor de having, de rest kan ook anders verlopen.

Ik ben mijn niet hodl bags al sinds 102k aan het dumpen. Blijf dit ook doen totdat we onder de 70k komen of mijn bags leeg zijn.

• John245
JW04 schreef op zondag 16 februari 2025 @ 15:47:
[...]
Klaarblijkelijk verkopen die dan ook weer gezien de koers niet uit deze range wil uitbreken naar boven.

Ik geloof niet in de theorie dat de cyclus nog een aantal maanden in Bull modus is omdat het anders niet klopt met voorgaande periodes.

We hebben nu een vroegtijdig ath moment gehad voor de having, de rest kan ook anders verlopen.

Ik ben mijn niet hodl bags al sinds 102k aan het dumpen. Blijf dit ook doen totdat we onder de 70k komen of mijn bags leeg zijn.
Als je van plan ben ook op 71 k te verkopen dan kun je beter nu verkopen :)

• Stukfruit
  • Niet online
[...]

Tijdens de pandemie hadden we een donkere zwaan. De rest is niet anders gelopen.

Nu wil ik niet zeggen dat het niet kan, maar het voelt aan beide kanten een beetje als coping ;)

Vorige keer probeerde ik te shorten op dit moment en daar ben ik nog steeds niet mentaal van bijgekomen :p

Dat zit wel Schnorr.

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 18:42
John245 schreef op zondag 16 februari 2025 @ 15:52:
[...]

Als je van plan ben ook op 71 k te verkopen dan kun je beter nu verkopen :)
Nee, ik weet het immers ook niet zeker. Op deze manier pak ik winst en blijf ik deels open voor een verdere stijging. Blijf uiteraard wel verkopen elke week.

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-01 15:29
Mooie bounce op een downward channel, nu weer up ok?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rKLMb79PXVIs16i729Umrs3Ihoo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/aLBoOalpai67hXKfK1RNRPSG.png?f=fotoalbum_large

They who buy the dip, deserves the rip.

• Numbers
  • Niet online
[...]

Je linkt mijns inziens wat zaken onterecht aan elkaar, die gewoon naast elkaar kunnen bestaan.

Geen enkele markt gaat in een rechte lijn omhoog, er zijn altijd momenten van consolidatie. Er wordt dan stuivertje gewisseld van oud geld naar nieuw geld totdat de markt weer in evenwicht is en dan volgt de volgende beweging. Andersom omlaag geldt overigens ook.

De meeste, zo niet alle markten pieken in euforie, gouden bergen en de sky is de limit. Dat hebben we nog niet gehad en er zijn heel wat verschillende on chain indicatoren die dat ook bevestigen.

We zitten vooralsnog in een 4 jarige cyclus die de vorige cyclussen vergelijkbaar volgt. Totdat die trend gebroken wordt is de trend your friend.

• jvel92
[...]

Aan de onderkant van de range staan ook elke keer weer voldoende kopers klaar.

Het is mijn inziens ook niet vreemd dat er boven de 100k verkoopdruk is. Als je sinds 2022 in BTC zit, dan heb je ongeveer een 5x te pakken. Of een 2x sinds de vorige range. Dat zijn mooie momenten om winst te nemen. Vervolgens pakken nieuwe instappers het op aan de onderkant van de range om ons mogelijk naar een nieuwe ATH te brengen. Op een gegeven moment gaat de onderkant of de bovenkant het begeven.

Technisch gezien zitten we ook nog steeds in een bull markt voor BTC. We staan slechts ~12% van de ATH af.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter

• YES

YES

Moderator General Chat
Vanwaar je haat jegens ADA?
Boot gemist of zo? Of gewoon jaloers?
Have fun staying poor!

/s

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
YES schreef op zondag 16 februari 2025 @ 16:33:
[...]

Vanwaar je haat jegens ADA?
Boot gemist of zo? Of gewoon jaloers?
Have fun staying poor!

/s

ADA was mijn eerste pareltje, 10.000 stuks op ~0,2 USD opgepakt en rond ~1.20 USD verkocht.

Maar als iemand al die té bullish ADA & XRP prijsvoorspellingen incl. je mist de boot berichten wil zien kan ie zich daar toch op X op abonneren?

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:59
He @YES, las zonet je verhaal. Heftig man. Niet leuk voor jullie en de kleine zelf. Hoop dat het snel beter gaat.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• jvel92
Taro schreef op zondag 16 februari 2025 @ 16:35:
[...]

ADA was mijn eerste pareltje, 10.000 stuks op ~0,2 USD opgepakt en rond ~1.20 USD verkocht.

Maar als iemand al die té bullish ADA & XRP prijsvoorspellingen incl. je mist de boot berichten wil zien kan ie zich daar toch op X op abonneren?
Ik doe mijn best om mijn X timeline zo relevant mogelijk te houden met nuttige en interessante berichten, zodat ik dit soort berichten niet hoef te zien. Vind het daarom wel prettig dat al die dampende meuk hier alsnog constant gedeeld wordt.

(/s voor zover niet duidelijk was).

Wordt tijd voor een downvote button. Want voor deze meuk worden ook constant duimpjes uitgedeeld, waardoor alleen filteren op posts met duimpjes ook geen zin heeft.
Pagina: 1 ... 67 ... 252 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!