Met NYC bedoel je denk ik Manhattan? Dan: inderdaad. Maar NYC is groter.solidslayer schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 16:19:
[...]
Probeer Parijs eens.. ik voelde me in NYC veiliger 's avonds alleen op straat dan in Parijs in sommige gebieden binnen de ring. Brussel ligt een beetje aan welke wijk je gaat denk ik.
Ik bedoel met name Manhattan en grote delen van Brooklyn waar ik geweest ben.Wippie1234 schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 16:46:
[...]
Met NYC bedoel je denk ik Manhattan? Dan: inderdaad. Maar NYC is groter.
#saaaaaaaaaaai
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Knip, Laten we er maar niet meer op ingaan
[ Voor 98% gewijzigd door tomtom901 op 11-02-2025 16:49 ]
Beetje wel he.sjorremans schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 16:46:
#saaaaaaaaaaai
Tot zover de hopium inderdaadKerstRunner schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 16:55:
EDIT: Ah kijk dit had ik even gemist. Bearish.
[Afbeelding]

Dit is niet BTC, toch? En mijn hamer was niet voor jou maar wel goed om dat even in it's tracks te stoppen voor het helemaal ontspoort hierKerstRunner schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 16:52:
Stiekem voelt het toch als een eer om onder de hamer van Tom te liggen.
Maar die recovery blijkt eigenlijk gewoon een gestructureerde downtrend.
Bittensor zo te zien taooo.tomtom901 schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 16:58:
[...]
Dit is niet BTC, toch? En mijn hamer was niet voor jou maar wel goed om dat even in it's tracks te stoppen voor het helemaal ontspoort hier
Ja?KerstRunner schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 16:52:
:gifsicle():strip_exif()/f/image/RKcyvnVnHWjEwldUbPd8pgIx.gif?f=user_large)
Laten we er geen politieke discussie van maken verder maar ik wil er toch nog wat over kwijt. Ook de “Groenen en roden” hebben een prima werkende propaganda machine.Gelukszoekr schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 15:53:
[...]
Iets dat de facisten wel goed onder de knie hadden was een goed werkende propaganda-machine. En deze draait weer op volle toeren. Wat nog steeds een hele efficiënte manier is om grote groepen mensen op een verkeerd been te zetten
[...]
Zoals dit voorbeeld.
De waarheid zal ongetwijfeld ergens in het midden liggen.
Nu weer lekker over magische internet muntjes hebben😎
KerstRunner schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 16:52:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/fmoCIn8YBOIGpjIlTrSdRWLG.jpg?f=user_large)
Ik denk dat Powell zijn werk uitstekend doet en wel gek in zijn hoofd zou zijn om nu over te stappen op QE.
Stiekem was dit de top. Bijna de 110k aangetikt, tot over 4 jaar.
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards
Wellicht interessant, 8.30pm onze tijd:
Hearing Entitled: A Golden Age of Digital Assets: Charting a Path Forward
House Committee of Financial Services (Digital Assets, Financial Technology, and Artificial Intelligence Subcommittee)
https://www.youtube.com/live/XLKGOdpJ10c?si=oUnIaUrCjOImusjW
Overheidspagina:
https://financialservices...ingle.aspx?EventID=409452
Hearing Entitled: A Golden Age of Digital Assets: Charting a Path Forward
House Committee of Financial Services (Digital Assets, Financial Technology, and Artificial Intelligence Subcommittee)
https://www.youtube.com/live/XLKGOdpJ10c?si=oUnIaUrCjOImusjW
Overheidspagina:
https://financialservices...ingle.aspx?EventID=409452
[ Voor 14% gewijzigd door Ad Hox op 11-02-2025 17:20 ]
Maak er een decending channel van, en je kan daytrades doenKerstRunner schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 16:52:
Maar die recovery blijkt eigenlijk gewoon een gestructureerde downtrend.
[Afbeelding]
Never ever financial advice...
Wen 78k?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik denk het niet, maar denk wel dat het narrative wat anders is dan voorgaande cycles, mede door Wall Street invloeden. Daarbij hoop ik voor een hoop mensen, waaronder een aantal hier, dat er nu geen bear komt want dan spatten er een hoop hopes en dreams uiteen.Steady schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 17:15:
Stiekem was dit de top. Bijna de 110k aangetikt, tot over 4 jaar.
tomtom901 schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 17:27:
[...]
Ik denk het niet, maar denk wel dat het narrative wat anders is dan voorgaande cycles, mede door Wall Street invloeden. Daarbij hoop ik voor een hoop mensen, waaronder een aantal hier, dat er nu geen bear komt want dan spatten er een hoop hopes en dreams uiteen.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/8YM3dAs9CCAKKB3fpfUk3X8D.gif?f=user_large)
[ Voor 13% gewijzigd door Gipsy King op 11-02-2025 17:36 ]
Gewoon die pleister eraf trekken. Er ligt echt super veel liquiditeit onder de koers. De hele markt resetten in de 7xK range. Daarna de rest van de bull mooi omhoog naar nieuwe ATH's. Er ligt boven de koers ook wel wat maar lang niet zoveel als daaronder. Gaan we nu de liquiditeit ophalen rond de 105k dan gaan we er weer niet doorheen en blijven we aanmodderen. Het momentum is weg. Geen nieuwe narratieven. Gewoon de raketbrandstof ophalen.tomtom901 schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 17:27:
[...]
Ik denk het niet, maar denk wel dat het narrative wat anders is dan voorgaande cycles, mede door Wall Street invloeden. Daarbij hoop ik voor een hoop mensen, waaronder een aantal hier, dat er nu geen bear komt want dan spatten er een hoop hopes en dreams uiteen.
Mm weet niet of ik dat helemaal hetzelfde zie. Ik zie vooral sterke reacties op de boven en onderkant van de range, dus het lijkt alsof er nog wel op belangrijke levels (zowel aan de bovenkant als onderkant) verdedigd wordt. Die range gaat een keer breken en dan zien we welke kant we op mogen kijken.zwembroek schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 17:37:
[...]
Gewoon die pleister eraf trekken. Er ligt echt super veel liquiditeit onder de koers. De hele markt resetten in de 7xK range. Daarna de rest van de bull mooi omhoog naar nieuwe ATH's. Er ligt boven de koers ook wel wat maar lang niet zoveel als daaronder. Gaan we nu de liquiditeit ophalen rond de 105k dan gaan we er weer niet doorheen en blijven we aanmodderen. Het momentum is weg. Geen nieuwe narratieven. Gewoon de raketbrandstof ophalen.
Er is iets met 97k…
En is er niet meer liquiditeit aan de bovenkant?
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Hoe kom je daar bij?Aeronaut schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 17:46:
Niets mis met een bounce op de 96k, toch?*
/f/image/oucEeUtlRqE2FBXLtL9UcJLn.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/oucEeUtlRqE2FBXLtL9UcJLn.png?f=fotoalbum_large)
*al is deze wel iets weaker door de initiele retest..
[ Voor 8% gewijzigd door kazzzdafke op 11-02-2025 17:50 ]
🇩🇪 Former German Finance Minister says, "It is time to recognize the opportunities of #Bitcoin in Germany." pic.twitter.com/QnRh6DOL9E
— Vivek⚡️ (@Vivek4real_) 10 februari 2025
3
nothing stops this train
Nadat ze alles verkocht hebben voor een schijtprijs.

Based on the current situation and recent technical analysis, I see another potential 20%-40% drop for altcoins from current prices before an important local bottom is reached.
— il Capo Of Crypto (@CryptoCapo_) 11 februari 2025
I'm ready to buy the dip if it happens.
Precies, mensen moeten gewoon wat meer uitzoomen. Ziet er gewoon heel gezond uit. We hebben daarnaast ook nog dik 9 maanden bullrun te gaan en men wordt berig van een ouwe Powell die wat hawkish gelul uitkraamt.knakworst schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 17:48:
Door de zwakke alt markt is het gewoon moeilijk om te zien hoe sterk btc erbij ligt.
[Afbeelding]
Zet die lange termijn bril op en hou het simpel, stack sats.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Dat wil niet zeggen dat de koers daar niet doorheen kan.gebruikershaes schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 18:00:
Wat wel omhoog kruipt, is de bull market support band. Is niet meer ver weg van de huidige prijs..
[Afbeelding]
Mensen moeten eens stoppen met dit zo stellig te zeggen.Vis schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 18:02:
[...]
We hebben daarnaast ook nog dik 9 maanden bullrun te gaan
Precies, het enige wat wel altijd consequent is is de bear. Die komt altijd.tomtom901 schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 18:07:
[...]
Mensen moeten eens stoppen met dit zo stellig te zeggen.
Zero.
Exact. En in theorie betekent dat einde bull. In theorie..zwembroek schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 18:04:
[...]
Dat wil niet zeggen dat de koers daar niet doorheen kan.
Gebaseerd op de halving cycles is dit natuurlijk wel gewoon een hoge waarschijnlijkheid, zo niet dan kan alles de prullenbak in.tomtom901 schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 18:07:
[...]
YANBE
Een wick mag gewoon. Als we daar maar niet een weekly onder sluiten.gebruikershaes schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 18:20:
[...]
Exact. En in theorie betekent dat einde bull. In theorie..
Zet liq maps op 3 of 6 maanden. Er is wat bij 85k, maar daaronder gewoon relatief schoon op het oog tot 65k.. 70k is gewoon einde bull
Maar of we naar 85 of naar 105 gaan.. beide liggen evenver.. en de whales proberen het nu voor dag 6 het prijs rond dit punt stabiel te houden zZZZz
Waarom zouden de whales dat doen?Aeronaut schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 18:22:
[...]
Zet liq maps op 3 of 6 maanden. Er is wat bij 85k, maar daaronder gewoon relatief schoon op het oog tot 65k.. 70k is gewoon einde bull
Maar of we naar 85 of naar 105 gaan.. beide liggen evenver.. en de whales proberen het nu voor dag 6 het prijs rond dit punt stabiel te houden zZZZz
Denk het niet want hij is al klaarOepsje schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 18:32:
Iedereen zo bang voor wat Powell gaat zeggen?
Oepsjeknakworst schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 18:35:
[...]
Denk het niet want hij is al klaar
[YouTube: Watch: Fed Chair Powell Testifies Before Senate Committee | WSJ]
precies. deze cycle kan de verlengde variant van 19 maanden wordentomtom901 schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 18:07:
[...]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
precies. gros zit gewoon boven ons. Onder zie je vooral wat bij 40 a 50k. Die 78 is imo gewoon erg onwaarschijnlijkAeronaut schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 18:22:
[...]
anti elppa schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 18:42:
[...]
precies. deze cycle kan de verlengde variant van 19 maanden worden
:no_upscale():strip_exif()/f/image/KCFVeFxnKBR4NuyIV8KL9SgU.webp?f=user_large)
anti elppa schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 18:42:
[...]
precies. deze cycle kan de verlengde variant van 19 maanden worden
:gifsicle():strip_exif()/f/image/PZbSmoaeavWDPyUhNZd9zX95.gif?f=user_large)
Je zou maar een long hebben geopend op 40kanti elppa schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 18:44:
[...]
precies. gros zit gewoon boven ons. Onder zie je vooral wat bij 40 a 50k. Die 78 is imo gewoon erg onwaarschijnlijk
Op die heatmaps zie je toch alleen de liquidatie levels? Ik zag in een TA video een of ander duur programma voorbij komen waar je ook kon zien waar nieuwe longs liggen te wachten en grote spot orders. En alles bij elkaar genomen ligt er veel en veel meer onder de koers. Van 88.500 tot 73.xxx.anti elppa schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 18:44:
[...]
precies. gros zit gewoon boven ons. Onder zie je vooral wat bij 40 a 50k. Die 78 is imo gewoon erg onwaarschijnlijk
Hmmm ik ben redelijk overinvested op deze levels, maar ik ga voor "wat procenten" ga niet voor de 20-30% daar ben ik veel te laat voor ingestapt
BTC €94.837,08
zwembroek schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 18:51:
[...]
Op die heatmaps zie je toch alleen de liquidatie levels? Ik zag in een TA video een of ander duur programma voorbij komen waar je ook kon zien waar nieuwe longs liggen te wachten en grote spot orders. En alles bij elkaar genomen ligt er veel en veel meer onder de koers. Van 88.500 tot 73.xxx.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/NS5hXUYWcpgqf3FTJ47343sV.gif?f=user_large)
ik zie ze niet in het orderboek hoor. ook niet op heatmapszwembroek schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 18:51:
[...]
Op die heatmaps zie je toch alleen de liquidatie levels? Ik zag in een TA video een of ander duur programma voorbij komen waar je ook kon zien waar nieuwe longs liggen te wachten en grote spot orders. En alles bij elkaar genomen ligt er veel en veel meer onder de koers. Van 88.500 tot 73.xxx.
:strip_exif()/f/image/j80X47VPmE4rumPm8Y9nYGgl.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/ntC37vZSjFiXko6VVDcDek1w.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 16% gewijzigd door anti elppa op 11-02-2025 18:54 ]
Oke. Zal eens zien of het in de volgende vid weer aan de orde komt.anti elppa schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 18:53:
[...]
ik zie ze niet in het orderboek hoor. ook niet op heatmaps
[Afbeelding]
[Afbeelding]
En zelfs dan kun je ook gelijk hebben als prijs omlaag tuimelt en grote stop limits worden getriggerd een na andere en met een wick terug omhoog gaan alsof er niks aan het handje is.zwembroek schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 19:00:
[...]
Oke. Zal eens zien of het in de volgende vid weer aan de orde komt.
Het spelletje blijft jagen van ansjovis
🚨RUMORS: Brad Garlinghouse will step down as a Ripple CEO to join the White House Crypto Advisory Council this year! #XRP pic.twitter.com/VxyCImzkws
— JackTheRippler ©️ (@RippleXrpie) 9 februari 2025
Dinsdag dipdag dus
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
We hebben nog een hele volatiele week voor ons.sjorremans schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 19:14:
Dinsdag dipdag dus
Benieuwd of deze daily weer op 96,5k gaat afsluiten
Ik heb nog wel wat andere liquidity maps die ik af en toe bekijk: ik vermoed dat je iets zoals deze bedoeld. Daar is inderdaad heel veel liquiditeit te vinden op lagere niveaus. Inderdaad veel tussen $70k en $78k, maar nog véél meer rond de $47k. Durf geen uitspraken te doen over hoe accuraat deze map is, maar eigenlijk verbaast het natuurlijk niet dat er daar heel te halen valt. Maar het feit dat het er ligt betekent uiteraard niet dat we daarheen gaan, zeker dat lagere niveau zou nergens op slaan. Op die manier kunnen we ook naar 6 cent omdat daar nog veel liquiditeit ligtzwembroek schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 19:00:
[...]
Oke. Zal eens zien of het in de volgende vid weer aan de orde komt.
/f/image/zzYzJQQCIgLSAcAkhu3yv1FJ.png?f=fotoalbum_large)
precies die zone tussen de 40 en 50 benoem ik ook al ff. Das nog van de vorige consolidatie periode waarbij iedereen riep dat het 42 zou worden........Guere schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 19:21:
[...]
Ik heb nog wel wat andere liquidity maps die ik af en toe bekijk: ik vermoed dat je iets zoals deze bedoeld. Daar is inderdaad heel veel liquiditeit te vinden op lagere niveaus. Inderdaad veel tussen $70k en $78k, maar nog véél meer rond de $47k. Durf geen uitspraken te doen over hoe accuraat deze map is, maar eigenlijk verbaast het natuurlijk niet dat er daar heel te halen valt. Maar het feit dat het er ligt betekent natuurlijk ook niet dat we daarheen gaan, dat zou nergens op slaan. Op die manier kunnen we ook naar 6 cent omdat daar nog veel liquiditeit ligt![]()
[Afbeelding]
Volgens mij lees jij de grafiek alsof er op dat moment mensen instappen 'liquiditeit naar binnen stroomt', maar volgens de link is het dat er dan juist posities geliquideerd worden, wat 'moeten verkopen' is ('liquiditeit naar buiten stroomt').Guere schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 19:21:
Ik heb nog wel wat andere liquidity maps die ik af en toe bekijk: ik vermoed dat je iets zoals deze bedoeld. Daar is inderdaad heel veel liquiditeit te vinden op lagere niveaus. Inderdaad veel tussen $70k en $78k, maar nog véél meer rond de $47k. Durf geen uitspraken te doen over hoe accuraat deze map is, maar eigenlijk verbaast het natuurlijk niet dat er daar heel te halen valt. Maar het feit dat het er ligt betekent uiteraard niet dat we daarheen gaan, zeker dat lagere niveau zou nergens op slaan. Op die manier kunnen we ook naar 6 cent omdat daar nog veel liquiditeit ligt![]()
[Afbeelding]
Er staat (o.a.) ook:
Just a few of these traders being liquidated can move the price in a particular direction and cause a cascade of further liquidations even on a highly liquid asset such as Bitcoin.
Nee hoor, zo lees ik dat niet. Ik weet waar ik naar kijkJake schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 19:34:
Volgens mij lees jij de grafiek alsof er op dat moment mensen instappen 'liquiditeit naar binnen stroomt', maar volgens de link is het dat er dan juist posities geliquideerd worden, wat 'moeten verkopen' is ('liquiditeit naar buiten stroomt').
Er staat (o.a.) ook:
[...]
Ik zit al 10 minuten naar deze post van je te kijken, maar waar is de grap?Guere schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 19:32:
We zijn bijna op een belangrijk punt: de ascending trendline die we sinds de laatste dip in de gaten houden. Ligt nu op $95k. Een wickje op de daily kan wederom, maar een goede bounce lijkt mij belangrijk.
[Afbeelding]
Haha heel vreemd om een serieuze Guere te zien in dit topic ineens. Wat is gebeurd.
Denk dat ik wel weet wat jij zag, bookmap en exocharts.zwembroek schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 18:51:
[...]
Ja is wel vaker, echt gek iddVis schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 19:42:
[...]
Ik zit al 10 minuten naar deze post van je te kijken, maar waar is de grap?
Haha heel vreemd om een serieuze Guere te zien in dit topic ineens. Wat is gebeurd.
Of de stop loss van je short is vanochtend op 98.4k geraaktgebruikershaes schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 18:46:
[...]
Je zou maar een long hebben geopend op 40k
:strip_exif()/f/image/XbjttypmG8QRJ1qXuUcCcAkt.png?f=user_large)
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Excuus dan voor de aanname, maar je woordkeus impliceerde dat er genoeg instappers zouden zijn ("dat er daar heel te halen valt", uitgaande dat je 'heel wat' of 'veel' bedoelde), terwijl er bij een cascade liquidation juist niet genoeg liquiditeit is om dat bij te benen (wellicht wel 10 minuten later, om dan een extreme bump te krijgen).Guere schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 19:35:
Nee hoor, zo lees ik dat niet. Ik weet waar ik naar kijk
Ik heb wat orders bij 91-92k. Eens kijken of we dat redden.
Ha kak. Waar had je hem gestart? 98,2? Daar ben ik er uit gegaan.Taro schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 19:48:
[...]
Of de stop loss van je short is vanochtend op 98.4k geraakt
[Afbeelding]
Vis schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 19:42:
Ik zit al 10 minuten naar deze post van je te kijken, maar waar is de grap?
Hehe, ja, ik snap dat mensen vaak een plaatje verwachten, maar het gebeurd inderdaad wel vaker dat ik iets serieus posttomtom901 schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 19:45:
Ja is wel vaker, echt gek idd
De SC kon vandaag ook wel wat serieuzere on-topic praat gebruiken tussen alle bullshit door. Probeerde de boel een beetje op de rit te houden met wat serieuze posts en een paar plaatjes, maar was niet makkelijk met mensen die zichzelf niet konden inhouden om te reageren op posts die sowieso een knipje zouden krijgen
Geen probleem!Jake schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 19:50:
Excuus dan voor de aanname, maar je woordkeus impliceerde dat er genoeg instappers zouden zijn ("dat er daar heel te halen valt", uitgaande dat je 'heel wat' of 'veel' bedoelde), terwijl er bij een cascade liquidation juist niet genoeg liquiditeit is om dat bij te benen (wellicht wel 10 minuten later, om dan een extreme bump te krijgen).
Was ook een /s hoortomtom901 schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 17:27:
[...]
Ben ook heel erg benieuwd wat deze cycle gaat doen vanwege de grotere invloeden van buitenaf die voorheen minder/niet aanwezig waren. De grote spelers blijven maar kopen, dus dat geeft wel wat extra vertrouwen momenteel. Het is nog maar februari
Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Echt genieten, zo’n lekkere slowbkeed
Morgen maar eens wat leveltjes uitzoeken voor BTFD.
Powell: "No QE before rates at 0%"
Altseason is fucked.
Altseason is fucked.
zwembroek schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 20:47:
Altseason is fucked.
:strip_exif()/f/image/AlBqTHA5ER66cfID70FuQiCP.jpg?f=fotoalbum_large)
Gaarne deel uw bevindingentomtom901 schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 20:44:
Morgen maar eens wat leveltjes uitzoeken voor BTFD.
Ik zie mogelijk support op 91-92 mocht 95 het niet houden. Sub 90 zou ook nog kunnen richting 88, maar dat is denk ik meer een moonshot. Of bearshot.
Zeker boellies. Die mensen zijn zo knettergek datje niets kan vertrouwen. Gelukkig hoeft dat ook niet bij bitcoin. Trustless.
Oh my god, deze plaat is zo gejat.
Het verhaal van mand ken ik maar wat is hier eigenlijk het verhaal van
Het mythische verhaal van zwembroek die in z’n aars wordt genomen door altseason.knakworst schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 21:00:
[...]
Ik wil dit ook weten, maar eigenlijk ook weer niet.knakworst schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 21:00:
[...]
Raar gevoel. Al zal die persoon dat ook gedacht hebben.
Never gonna happen....net zoveel bullshit als dat inflatie tijdelijk was. Hij roept dit puur om nog wat tijd te winnen. Niets nieuws. Al 100en meren gedaan dit soort shit roepenzwembroek schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 20:47:
Powell: "No QE before rates at 0%"
Altseason is fucked.
Nee, ook die, bedoel ik.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!